Tix logo

Tix ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

16 beoordelingen • 4,0
Bezoek de website
Tix logo
Tix ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
16 beoordelingen • 4,0
Beoordeling
16 beoordelingen
4
5 sterren
19%
4 sterren
6%
3 sterren
0%
2 sterren
6%
1 ster
69%
Bestelproces
4
Service
4
Prijs
4
Levering
4

Gerelateerde bedrijven

Sunny Cars logo Sunny Cars
35 beoordelingen
6,2
RentCars.com logo RentCars.com
0 beoordelingen
10
Budget logo Budget
0 beoordelingen
10

Tix ervaringen

Als je opzoek bent naar een vlucht dan zou je even bij Tix moeten gaan kijken. Je hoort het regelmatig voorbijkomen op de radio. Zo zou de vergelijkingssite voor jouw de voordeligste vlucht naar jouw bestemming weten te vinden. Natuurlijk weet je van te voren niet zeker of dit echt zo is. Gelukkig kan je bij ons terecht voor Tix ervaringen. De ervaringen laten je weten of de website betrouwbaar is en of je echt de voordeligste vlucht op deze website kan vinden. Heb je zelf tix ervaringen? Dan mag je deze natuurlijk direct delen met andere bezoekers op de website.

Over Tix

Tix probeert altijd de beste keuze te vinden voor jouw droomreis. Of dit nu een vlucht is naar New York of London de vergelijkingssite zoekt altijd de meest voordelige optie. Daarnaast probeert Tix ook alternatieve aan te bieden. Misschien is het bijvoorbeeld voordeliger om vanaf Eindhoven te vertrekken. Van te voren weet je helemaal niet of de vlucht ook vanaf Eindhoven vertrekt. Gelukkig krijg je meer duidelijkheid als je de vlucht gaat vergelijken. Daarnaast krijg je direct informatie over de duurzaamheid van je vlucht. Hoeveel CO2 stoot je uit als je in het vliegtuig stapt van een goedkope vliegmaatschappij? Op basis van deze informatie kan je zelf een keuze maken voor een vlucht.

Hotel boeken bij Tix

Volgens de Tix ervaringen is het nog voordeliger als je niet alleen je vlucht vastlegt, maar ook je hotel. Door deze samen te combineren krijg je een extra korting. Heb je ook nog eens een huurauto nodig? Geen probleem ook hier krijg je direct een korting op als je een boeking maakt via het online reisbureau. Vergelijk zelf eens Tix met andere vergelijkingssites en je ziet al snel dat je hier een stuk voordeliger uit bent.

Klantenservice

Volgens de Tix ervaringen is één van de pluspunten absoluut de klantenservice. Dit bedrijf begrijpt dat je lang niet altijd overdag een boeking maakt. Hierdoor kan je zelfs nog tot middernacht bellen om jouw vragen over je droomreis te stellen. Je wordt hierbij altijd vriendelijk verder geholpen bij het boeken van jouw ideale reis.

Bekijk bedrijfswebsite
Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Tix

profielfoto van Gerard
Gerard
20-08-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goede service & veel airlines

Laatst voor het eerst geboekt bij Tix.nl.
Ik ontving snel mijn vliegticket. Daarna moest ik een wijziging doorvoeren en heb dit gelukkig snel kunnen regelen via de telefoon medewerker. Verwacht mijn volgende vlucht ook hier te boeken! Helemaal top.

profielfoto van Krish
Krish
10-01-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Saved by text!

Het reserveren van de tickets ging heel makkelijk.

Ik vond het zeer prettig dat ik 1 dag van te voren een bericht op mijn telefoon kreeg dat ik goed naar mijn vlucht van de dag erna moest kijken ivm weersomstandigheden.
Dit heb ik gedaan en mijn vlucht was idd geannuleerd. Door het berichtje van TIX kon ik tijdig mijn vlucht opnieuw boeken waar ik heel erg blij mee ben!!!

profielfoto van Bert
Bert
08-01-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Zoek en boek zoals het hoort

Ik ben zeer teverden over tix.nl. Het zoeken naar hotels gaat erg goed waardoor ik snel een geschikt hotel had. Een verbeter puntje is wel dat de voucher ook in de taal van het hotel kan zijn. Nu ging ik naar indonesie en daar wist ze dus niet meteen wat het was. Met een voucher in de goede taal was dit wat makkelijk voor mij geweest. Uiteindelijk was er geen enkel probleem en heb ik een fantastische tijd gehad!

profielfoto van Linda
Linda
14-01-2015
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Boeken & zoeken makkelijk

Boeken en zoeken is echt super super simpel. Hier kan echt iedereen zijn hotel/vlucht boeken

profielfoto van H G.
H G.
24-10-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slecht service

Beste mensen,
Hun service is 0,0, Arrogante niet behulpzaam, onbeleefd service medewerkers achter de chat, ze geven ook zelfs hun naam NIET!!!
Na terug reis 2 koffers niet aangekomen, na 2 dagen zijn bezorgd, maar gebroken en beschadigd beide koffers, ik heb met Tix.nl contact opgenomen, ze willen mij niet eens helpen, ze sturen mij naar vliegmaatschappij Australia Airlines om zelf op te lossen, en met hun moet zelfs in Engels communiceren!
Dus ze laten passagier in steek wanneer passagier zit met een probleem!!
Volgens consumentenbond moet reisbureau deze probleem zelf voor klant regelen!!
Contact genomen met Australia Airlines, maar ze willen ook geen schadevergoeding betalen want ik heb geen bon!!, ik heb deze koffers 2 jaar geleden gekocht en beide kost mij 200 euro, ze mij verwijzen naar mijn eigen verzekering, ik heb geen reis verzekering, dus beide koffer weg gegooid, want is niet meer te gebruiken!
Ik ga nooit meer bij Tix een reis of ticket regelen en ook niet meer met Australia Airlines vliegen(trouwens ze hadden ook slechte service, waarde losse vliegtuig!)

profielfoto van Petra E.
Petra E.
04-03-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte ervaring.....

Al sinds maart 2020 bezig om contact te krijgen met dit bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar, op mails wordt niet gereageerd.

Na talloze mails krijg ik een jaar later (maart 2021) een voucher aangeboden. Ik heb gevraagd of we het bedrag ook uitbetaald konden krijgen. Hier kreeg ik binnen 1 dag een antwoord op: we krijgen het bedrag terug minus 55 (!!!) euro administratiekosten. Dus: een jaar op de voucher gewacht, maar als ze nog wat geld kunnen verdienen kan dit binnen 1 dag. Voor mij NOOIT MEER TIX! Ik hoop dat Tix nog een reactie geeft op dit bericht.......

profielfoto van Reinier
Reinier
07-12-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Geen enkele acceptabele reactie op een dringend probleem

Ik zou vrijdag a.s. 11-12-2020, samen met 2 vrienden, met Lufthansa van Amsterdam naar Bangkok vliegen. De tickets geboekt via Gate1. Door de inreisbeperkingen van de Thaise regering kunnen deze vluchten voor ons niet doorgaan omdat we niet worden toegelaten in Thailand. De vlucht gaat wel gewoon volgens schema.

Nadat ik 2 weken geleden het contactformulier heb ingevuld op de site van Gate1 met daarin het probleem vermeld en de vraag om een oplossing. Heb ik 1 keer een reactie gehad met daarin een onacceptabele oplossing. Met wilde onze reisdata veranderen naar een periode die zij uitgekozen hadden en waarop wij onmogelijk kunnen vliegen.

Ik heb daarop rechtstreeks contact opgenomen met Lufthansa en zij vertelden mij dat het gewoon mogelijk is onze tickets om te zetten naar een Lufthansa Flight Value Voucher die veel langer geldig is dan de data door Gate1 voorgesteld.. Deze omzetting naar Vouchers moest dan wel gebeuren door de reisagent via wie de tickets geboekt zijn, Gate1. Het is nu 4 dagen voor vertrek en ik krijg geen contact meer met Gate1.

profielfoto van Danny
Danny
18-08-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
heel slecht

ik vindt dit bedrijf heel slecht zit nu maanden op me geld te wachten krijg heel af en toe antwoord dat ze er mee bezig zijn maar dat duurt al 5 maanden tot nu en ze hebben het zo druk ik wil weten waar ik aan toe ben voel me nu een beetje heel erg in de maling genomen

profielfoto van J.
J.
16-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Onbereikbaar

Tickets gebooked voor eind juni naar Praag. Niets van Tix gehoord over een annulering ivm corona. De luchtvaartmaatschappij had zelf al de vlucht retour tickets wel geannuleerd,luchtvaartmaatschappij had zelf al in het nieuws bekend gemaakt dat ze pas vanaf 1juli van vanaf Schiphol zouden gaan vliegen. Ik heb er alle begrip voor dat het bizarre tijden zijn en dat Tix overspoeld wordt met alle annuleringen maar om tot op vandaag niets te laten horen en onbereikbaar te zijn is beneden elk peil wat betreft klant vriendelijkheid en behulpzaamheid. Ik heb zelf al de luchtvaartmaatschappij benaderd voor geld teruggave maar hopen dat dit wel lukt

profielfoto van Minie
Minie
05-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Standaard reactie op mail

In okt 2019 een ticket gekocht bij TIX voor naar de Azoren op 17/7/2020. Bij mijn gegevens staat niets vermeld als zijnde een annuleren oid. Op de site van TAP AIR waar ik mee vlieg staat de vlucht als geannuleerd en dat er een mail naar TIX is verstuurd. Ik heb TIX gemaild maar helaas een standaard replay dat het erg druk is en een verzoek om niet te blijven mailen. Tja wat moet je nu met zo'n reactie terwijl er allang bekend is bij de maatschappij dat ie gecancelled is maar je kan niets doen omdat het via TIX is geboekt...

profielfoto van Michael
Michael
25-05-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Geen terugbetaling of voucher na annulatie vlucht

Onze vlucht naar Kopenhagen op 17/6/2020 werd vermoedelijk owv Corona geannuleerd. Tix verwijst mij naar de luchtvaartmaatschappij om een regeling te treffen , maar op de site van de maatschappij staat dat we de verkoper van het ticket ( voor 4 personen) moeten contacteren. Logisch, want het geld werd aan Tix overgemaakt. Tot op heden blijft Tix de verantwoordelijkheid van zich afschuiven

profielfoto van VA
VA
13-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Dit zijn cowboys !

Blijf weg van deze oplichters !
Blijf weg van deze oplichters !
Verkopen je een ticket en geven nul komma nul service
Mijn vlucht naar Genua gaat via Parijs
Logisch dat er nu met het coronavirus niet op Genua gevlogen wordt.
Ze laten je rustig barsten en zie maar hoe je uit Parijs weg komt.
Geen informatie geen service Tix is Nix
Omboeken doen ze wel maar dan betaal je een totaal retourticket opnieuw nee sterker nog , zelfs duurder dan rechtstreeks bij KLM
Dit zijn gangsters !
Mijd ze als de pest, nee als Covid19

profielfoto van Sander
Sander
26-02-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Geld dagen kwijt en geen ticket

Heb geboekt zoals bij alle maatschappijen en betaald. Ging om ticket voor begrafenis in buitenland. Ik kreeg geen bevestiging en moest een betaald nummer bellen om te vragen wat er aan de hand was. Een afdeling moest het handmatig gaan boeken want er was een storing. Waarschijnlijk gewoon overboekt maar daar wordt over gelogen. Als het niet mogelijk was om te vliegen dan zou ik Meteen mijn geld terug krijgen. Uiteindelijk kreeg ik een mail om te zeggen dat het niet gelukt was. Daarna maar weer de klantenservice gebeld om te liken of er wellicht iets anders te boeken voel eventueel met bijbetaling maar die duer werd in mijn gezicht dicht geslagen. A raison de 70 ct per minuut! Weer een bedrijf dat klantenservice alleen als lippendienst kent maar inhoudelijk het balng van een klant geen reet kan schelen. En ik maar wachten op mijn geld. Nou het is Europees geregeld dat alle banken verplicht zijn binnen 24 uur de overschrijving te hebben geregeld. Dus alles langer dan 24 uur is het onrrrechtmatig vasthouden van mijn geld met het doel de rente inkomsten te innen.
En nu boeken met welk geld. Dus kan mijn vrouw niet naar de begrafenis.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
25-10-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
NOOIT MEER TIX.NL of GATE1

Mijn vriendin en ik kijken al een jaar uit naar een droomreis naar Thailand en Vietnam.

Een systeemfout in de site van Tix.nl gooit deze droom (bijna) in het water door ervoor te zorgen dat mijn vlucht (2 personen) geannuleerd wordt een paar weken voor vertrek. in de annuleringsmail wordt gesproken over een reservering voor 5 personen?? en er wordt geen reserveringsnummer gemeld. Nogal onduidelijk en foutief en wij komen hierdoor te laat achter het feit dat deze mail uiteindelijk over mijn boeking van 2 personen ging.
twee weken later staat ineens mijn geld weer op mijn rekening (een week voor vertrek) en na contact met de klantenservice, die inziet dat de fout bij Tix.nl ligt, wordt er een bedrag van 150 euro vrijgemaakt.

met deze coupon wil ik tickets boeken maar deze zijn in totaal ruim 400 euro duurder geworden!! een retour vlucht van Amsterdam naar Bangkok wordt nu ruim 1000 euro..

ik boek hierdoor een enkele vlucht dat nog wel betaalbaar is en tot mijn grote verbazing zie ik 4 dagen later de retourreis die ik in eerste instantie geboekt heb, op de site van Gate1 staan, met dezelfde prijs, maatschappij en reistijd! Na contact met de klantenservice willen ze mijn reis (die door eigen fouten geannuleerd is) niet omboeken. Er wordt doodleuk verteld dat ik mezelf eerder had moeten melden. Ik had misschien moeten wachten met boeken, maar als je over een week al vliegt naar Thailand moet je snel handelen omdat er in Thailand ook al hotels geboekt zijn.

Conclusie: een klantenservice die haar klanten niet adviseert en niet wil meedenken en hierdoor draait de klant op voor de kosten. Ruim 400 euro vind ik erg veel geld voor een (identieke) vlucht.

De oplossing
Mijn reservering zoals eerder bevestigd, een retour van Amsterdam -Bangkok op 30okt en terugvlucht op 3 of 4 januari 2018.

Schrijf een review over Tix

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Sunny Cars logo Sunny Cars
35 beoordelingen
6,2
RentCars.com logo RentCars.com
0 beoordelingen
10
Budget logo Budget
0 beoordelingen
10

Alle subcategorieën uit deze categorie