Sunny Cars logo

Sunny Cars ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

35 beoordelingen • 6,2
Bezoek de website
Sunny Cars logo
Sunny Cars ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
35 beoordelingen • 6,2
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Beoordeling
35 beoordelingen
6,2
5 sterren
43%
4 sterren
3%
3 sterren
6%
2 sterren
17%
1 ster
31%
6,2
6,2
6,2
6,2

Gerelateerde bedrijven

Tix logo Tix
14 beoordelingen
4,3
Alamo logo Alamo
0 beoordelingen
10
BBI Travel logo BBI Travel
1 beoordelingen
10

Sunny Cars ervaringen

 

Sunny cars ervaringen geven je een uitstekend beeld hoe het bedrijf precies is. Andere consumenten die al eens in aanraking met het bedrijf zijn geweest weten dit tenslotte het best. Of je nou een auto nodig hebt voor je vakantie, feestje of gewoon omdat je er even een nodig hebt. In alle gevallen wil je zeker weten dat je goed verzekerd bent en je een goede auto onder je kont krijgt! Het laatste waar je tenslotte op zit te wachten is dat je langs de weg stil komt te staan.

 

Ben jij opzoek naar Sunny Cars ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten? Dan is dit zeker geen onverstandige keuze! Bij een auto huren zitten namelijk veel prijs, kwaliteit en service verschillen. Als jij als consument dan zoveel geld uitgeeft, wil je er wel zeker van zijn dat jouw autoverhuurder de juiste is! Lees hieronder alle Sunny Cars ervaringen van andere consumenten. Bepaal aan de hand van deze Sunny Cars ervaringen vervolgens zelf of Sunny Cars voor u de juiste autoverhuurder is!

 

Over Sunny Cars

 

Sunny Cars deed in 1991 haar intreden onder leiding van Kai Sannwald. Met op dit moment meer dan 70 werknemers en in 7 verschillende landen actief te zijn is Sunny Cars tot een volwaardig autoverhuurbedrijf. Sunny Cars is een bemiddelaar in All-in autoverhuur. Dit betekend dat het bedrijf zelf geen auto's in bezit heeft, maar contracten heeft met autoverhuurder over de hele wereld die voldoen aan hun strenge kwaliteitseisen. Hierdoor kan Sunny Cars overal te wereld auto's verhuren en een lage prijs waarborgen. De verzekeringsvoorwaarde zijn bij Sunny Cars ontzettend goed te noemen. Zo krijg je bij schade of diefstal zal Sunny Cars je eigenschaden terugbetalen. Bovendien word er standaard een aanvullende WA-verzekering afgesloten.

 

Sunny Cars ervaringen plaatsen

 

Heb jij nou al Sunny Cars ervaringen? Help andere consumenten dan door jou Sunny Cars ervaringen te plaatsen. Consumenten kunnen hierdoor een keuze maken op Sunny Cars ervaringen van andere consumenten. Hierdoor komen deze consumenten niet voor verassingen te staan en behoud het ze voor de nodige problemen.

 

Bekijk bedrijfswebsite
Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Sunny Cars

profielfoto van Magdalena
Magdalena
21-06-2019
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
uitstekend

Voor het eerst auto gehuurd via Sunny Cars en nooit meer anders! Wat zijn wij toch goed geholpen. Wij hebben 5 dagen auto gehuurd op Sicilië via Sicily by Car. Op laatste dag troffen wij onze auto beschadigd aan op de parkeerplaats. Met paniek Sunny gebeld en die heeft ons gerust gesteld en uitstekend geïnformeerd. Bij het inleveren is alles top gegaan en wij hoefden 0,0 te betalen en kregen zelfs onze borg terug omdat er werd verteld dat sunny dat verder afhandelt. Wij huren vanaf nu nog alleen maar bij sunny Cars en zullen iedereen dit ook aanraden. Wil je letterlijk zonder enige zorgen auto huren moet je bij sunny zijn!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
26-01-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
dik tevreden

Al jaren maken we gebruik van Sunnycars voor het huren van een auto op vakantie, dit tot volle tevredenheid;

Een all-inclusive verzekering, waarbij we ook geen last hebben van het "aansmeren"van verzekeringen bij het ophaalpunt.

Prima, nette en duidelijke afhandeling van het papierwerk bij het ophaalpunt.

Tot nu toe een prima auto gekregen en altijd groter en luxer dan we hebben gereserveerd.

Onze zoon die altijd zonder creditcard een auto reserveert, is ook dik tevreden.

Kortom, voor ons alleen nog maar Sunnycars!

profielfoto van Waldo V.
Waldo V.
09-01-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Niks geen problemen gehad!

Zo als het klokje thuis tikt tikt het ook bij Sunny Cars!

profielfoto van Lobbestael-Pollet
Lobbestael-Pollet
09-07-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Ref.7078014

Reis Kreta met Eliza was here: huurauto inbegrepen van Hertz via Sunny Cars.
Wij hadden een aanrijding met vluchtmisdrijf.
Hebben bij terugkomst op maandag de schriftelijke aangifte gedaan (reeds voordien telefonisch aangegeven) aan Sunny Cars en op dinsdag reeds bericht ontvangen dat de schade werd terugbetaald.

Uitstekende service.

profielfoto van Bert
Bert
16-01-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Kleine schade en netjes afgehandeld

Wij voelde de bui wel aankomen. Op onze vakantie pikte we de auto op nadat we geland waren en tot onze verbazing kregen we hem zo mee. Hoefde dus niet opeens wat bij te betalen wat bij Europcar wel vaak gebeeurde.

Na een gezellige avond halverwege onze vakantie kwamen we terug bij onze auto en zagen we dat onze spiegel wat schade had. Waarschijnlijk een brommer ofzo tegenaan gereden, want daar zijn er tal van in griekenland.

Ik heb contact opgenomen met Sunnycars en na een standaard praatje over de shade vroegen zei of we nog vervangend vervoer nodig hadden. Aangezien het om een paar krasjes ging leek mij dit niet nodig.

Aan het einde van onze vakantie leverde ik toch de auto in met de gedachten dat er nog een aap uit de mauw moest komen maar dit gebeurde helemaal niet. Ze hebben de schade bekeken en alles is netjes afgerond en zonder een euro extra te betalen konden we onze heerlijk vakantie afsluiten.

Hierbij een Pluim aan dit top bedrijf! Zo kan het dus ook (y)

profielfoto van Peter &.
Peter &.
12-10-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Auto gehuurd in frankrijk

Wij hebben met 2 vrienden een auto gehuurd in Frankrijk. Waren hier een beetje angstig voor, omdat we toch af en toe rare geluiden hoorde. Maar bij ons is alles 100% goed verlopen. We hadden de auto van te voren besproken en alles geregeld en konden hem zo ophalen naar alle benodigde papieren. Ook bij terugkomst waren er geen rare dingen en mochten we na de controle weer weg.

profielfoto van Marcel
Marcel
05-07-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
gewoon perfect

Via Sunny Cars een huurauto voor 2 weken geregeld op Gran Canaria.
we mpesten ons melden bij de balie van Hertz autoverhuur. De vriendelijke medewerker achter de balie was corect en snel geen gezeur over extra verzekeringen. We hadden een auto met premium pakket geboekt en kregen een nieuwe auto uit een duurdere klasse.We moesten €100 borg betalen via onze creditcard.
Bij inlevering van de auto was alles binnen 5min geregeld en stond de borg de volgende dag al op onze rekening. Je betaalt misschien iets meer bij Sunny Cars maar dat is het meer dan waard.

profielfoto van Edgar D.
Edgar D.
12-05-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Barcelona was heerlijk met huurauto

Wij hebben na het landen direct een auto gehuurd en het was heerlijk. Barcelona is vrij groot en met de auto kan je echt heerlijk de stad verkennen. HIerdoor konden we ook lekker langs de kust rijden met onze open dak. Wel even goed opletten dat je een duidelijke afspraak maakt over de prijs en niet voor onverwachte verassingen komt te staan als je de auto terug brent. Bij ons was alles dan ook duidelijk en geen rare poes pas.

profielfoto van D P.
D P.
06-01-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Meerdere jaren erg tevreden

Wij boeken ieder jaar een vakantie naar Portugal en elk jaar hebben we een auto gehuurd welke klaarstaat bij de vluchthaven. We ondervinden vaak een prima service en hebebn dan ook geen klachten over Sunny Cars. De auto is altijd erg goed en wij genieten vanaf het moment dat we in de auto stappen van het echte vakantiegevoel.

profielfoto van Saskia
Saskia
12-11-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Super tevreden en echt te vertrouwen

Wij boeken al jaren via Sunnycars en zijn echt altijd tevreden. Supper gemakkelijk en een snelle afhandeling

profielfoto van Daan E.
Daan E.
13-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goeie verzekering op de auto

In vergelijking met andere huur auto aanbieders heeft Sunnycars de beste autoverzekering. Iets wat veel mensen over het hoofd zien. We hebben een auto in Amerika gehuurd via Sunnycars. En vooraf zeiden ze al dat het verstandig was om goed naar de verzekering te kijken. Bij Sunnycars is deze verreweg het beste. Iets wat wel lekker is als je rustig op vakantie wil naar een land waar claims de pan uit kunnen schieten.

profielfoto van Dino
Dino
16-06-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Alles goed en netjes verzekerd

Als ik naar het buitenland ga regel ik altijd zoveel mogelijk al in Nederland. Zo ook met het huren van een auto. Ik heb vanuit Nederland een auto gehuurd bij Sunny cars (via de ANWB) en dit was gewoon top. Alles is netjes meeverzekerd en je kan best veel overleggen over bijvoorbeeld het ophalen van de auto en het inleveren van de sleutel. De auto was erge netjes en zoals beloofd. De auto inleveren verliep ook allemaal soepel en stond niet voor gekke verassingen.

profielfoto van Erik
Erik
15-01-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Geweldig gehad in spanje met een auto van Sunnycars

Wij hadden op 03-01-2015 een auto gehuurd bij SunnyCars om eens heerlijk van het landschap in Spanje te genieten. De auto ophalen duurde wat langer als verwacht, omdat we wel de nodige formulieren nog moesten invullen maargoed. Toen we de auto hadden hebben we okal was het neit al te warm heerlijk genoten van Spanje. Wat een otnzettend prachtig land blijft het toch als je van de toeristische plekken af gaat. Voor de rest hebben we bij het inleveren van de auto geen enkel probleem ondervonden en hebben we echt alleen maar kunnen genieten.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
12-10-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goede service waar voor je geld!

Wij waren opzoek naar een autoverhuurder welke niet perse de aller goedkoopste is, maar vooral de beste. Wij wouden gewoon dat als we een auto huurde we goed verzekerd waren en niet als we vervolgens een probleem kregen we in de problemen kwamen. Bij Sunnycars is het zo dat als je een auto huurd je gewoon volledig verzekerd bent en wat er dan ook gebeurd gewoon goed gedekt bent. Daarnaast vonden wij het personeel erg vriendelijk en legde ze alles netjes uit.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
04-09-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima dienst in Zuid-afrika

Wij zijn met ze tweeen naar Zuid-Afrika geweest en hebben daar een heerlijke vakantie gehad! Wij hebben wel even getwijfeld waar we onze auto gingen huren, omdat we zeker wouden zijn dat we goed verzekerd zouden zijn. Uiteindelijk dus voor Sunny cars gekozen, omdat we hier een totale dekking voor kregen. Heben dan uiteindelijk geen enkel probleme gehad en alles is keurig verlopen!

profielfoto van Sander D.
Sander D.
16-11-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Zijn goedkopere aanbieders

Bij het boeken van mijn vakantie naar Marbella ook een auto gehuurd via Sunny Cars. Deze werd min of meer aangeboden in combinatie met mijn vakantie. Het is een prima aanbieder maar er zijn goedkopere in de markt.

profielfoto van Staf
Staf
30-09-2016
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Geen of slechte klachtenbehandeling

We hebben een auto gehuurd in Malaga voor 2 weken van 1/7 tot 15/7.
Alles verliep heel vlot van de boeking tot de afhaling.
Echter 4 weken na de inlevering kwam er geheel onverwacht nog een rekening van Hertz Malaga.
De auto was onbeschadigd en met volle tank ingeleverd.
We hadden dus totaal geen idee van waarom deze extra rekening. Onmiddellijk is dit gemeld aan Sunny Cars met de vraag - hoe/wat/waarom deze extra rekening.
Ik heb ondertussen al een paar keer geïnformeerd naar de stand van zaken (email + telefonisch).
Telkens krijg je wel direct antwoord dat je vraag goed ontvangen is maar verder hoor je helemaal niks meer.
Ik heb dan maar zelf via de hoofdzetel van Hertz navraag gedaan en ondertussen is alles uitgeklaard.

profielfoto van Fred
Fred
18-03-2015
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Top auto! Heel klein beetje bittere nasmaak

De auto was super! Heb over de kwaliteit en prijs dan ook totaal geeen klachten over Sunny Cars echt een super auto gehad waar we twee weken heerlijk in rond hebben kunnen rijden.

Helaas kwamen we bij thuiskomst toch nog een nahefing tegen welke niet vooraf was gecommuniceerd. Ik ben dus even gaan kijken en vond deze wel ergens vermeld, maar niet heel erg duidelijk. Was wel zo netjes geweest als alles gewoon netjes in een oogopslag vermeld was. Zo heb je toch na een fantische ervaring een bittere nasmaak

profielfoto van Leny
Leny
01-12-2019
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte communicatie

Tot 5x toe per mail gevraagd hoe het werkt met contant betaalde borg als je inlevert buiten openingstijden. Nooit goed gelezen en
dus geen antwoord. Toen ik zei het op te geven, wel excuses maar nog steeds niet het antwoord! Hebben het nu maar geregeld met 2e creditcard op naam van hoofdbestuurder.
Door de monopolie en zekerheid van geen gedoe ter plaatse toch geboekt maar zeer onbevredigend.

profielfoto van Margriet
Margriet
02-07-2019
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Altijd gedoe

Diverse malen hebben wij een auto geboekt via Sunny Cars. 9 van de 10x hebben ze de auto die je boekt niet/nooit gehad. Je krijgt dus in bijna alle gevallen een (niet in je voordeel)'vergelijkbare'. Laatst in Barcelona (OK rental)hadden wij een A3 cabrio of vergelijkbaar en dan krijg je een oude Beetle (naar mijn mening niet vergelijkbaar). In Barcelona werd laatst de credit-card van onze gezamenlijke rekening niet geaccepteerd ook al stonden we beiden als bestuurder. Maar aangezien mijn meisjesnaam ook vermeld werd en mijn man als hoofdbestuurder stond kregen we de auto niet mee (tenzij we ca 3 kwartier op toestemming van het hoofdkantoor zouden wachten). Gelukkig deed Europcar niet moeilijk en zijn we daar maar heen gegaan.

profielfoto van Fam. A.
Fam. A.
22-12-2018
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte klanten service

Met vele boekingen voor autohuur in diverse europese landen via Sunny Cars altijd een tevreden klant geweest. Helaas wordt er géén actie ondernomen tegen zogenaamde goed geselecteerde partners die ter plaatse toch een extra verzekering door de neus boren. Dit is ons 1 maal overkomen in Leeds UK. Telefonisch contact met de klanten service levert niets op. Tot onze spijt laat Sunny Cars ook klanten in de kou staan met een onterechte afschrijving door in ons geval Win-Rent Florence It.(sept 2018) De ``goed ontvangen`` meldingen van de klantenservice zijn een lachertje, er wordt naar onze mening weinig of niets ondernomen om een klacht op te lossen. Tijd rekken en uiteindelijk met dit als eind oordeel te komen(letterlijke tekst ):
``De verhuurder heeft aangegeven dat u belast bent voor een extra bestuurder. De extra bestuurder is niet geboekt in het gekozen pakket.
Deze kosten mag de verhuurder in rekening brengen.`` HUH !! ?? Extra bestuurder ? Wie dan? Nee is/was er ook niet. Alle bijbehorende documenten en voorwaarden opgevraagd omtrend deze ``spook`` bestuurder maar tot op heden géén antwoord. Als redmiddel de hulp in geroepen van de credit card maatschappij die keurig binnen een nette periode met alle aangeleverde papieren het geld hebben terug gevorderd en terug gestort. Wij zullen voor onze volgende boekingen helaas moeten uitwijken en hopen hier op een betere service. Het zou Sunny Cars sieren om deze zogenaamde geselecteerde partners beter door te lichten en op locatie ook de omstandigheden en afhandelingen te volgen. De klantensercice van Sunny Cars is de naam klantenservice niet waardig.

profielfoto van Inge
Inge
16-09-2018
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Autohuur Kroatië

Door ziekte moesten we onze andere vakantie annuleren en wilden we lastminute een auto huren in Kroatië om hier een rondreis te maken. Na contact met sunny cars (waaruit bleek dat dit mogelijk was en wij een reservering hadden gedaan) hadden wij een vlucht geboekt. Achteraf bleek dat het toch niet mogelijk was op deze termijn een auto te huren en zaten we de eerste 3 dagen zonder auto. Hierdoor moesten wij onze plannen omgooien en de eerste dagen alles met de taxi doen. Toen bleek ook nog eens dat er geen auto kon worden gehuurd zonder vluchtnummer (wij waren tevens een paar dagen van tevoren al gevlogen). Iedere keer toen wij belden voor hulp werd er weinig medeleven getoond en werd er weinig meegedacht. Wij zijn zeer ontevreden over de manier waarop dit gelopen is.

profielfoto van Rinske
Rinske
01-12-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Duur autostoeltje

Auto was prima. Echter bleek naderhand dat de huur van een autostoeltje voor 7 dagen maar liefst 83,49 euro was!!!! Hiervoor kan je bijna een nieuwe kopen. Daarnaast berekend sunnycars na het inleveren van de auto nog eens 10 euro extra kosten zonder aanwijsbare reden. Waarover ook nog eens 21% btw betaald moet worden.
Al met al dus toch nog een dure huurauto. Maar ja de prijs van het autostoeltje stond wel ergens in de kleine lettertjes.....

profielfoto van Anoniem
Anoniem
07-07-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Jammer

Na het lezen van veel positieve ervaringen heb ik 10 dagen een auto gehuurd via Sunnycars. Ik kon mijn auto bij Europcar ophalen. Een aantal maanden van tevoren heb ik het gehele bedrag overgemaakt. Daar heb ik geen omkijken meer naar dacht ik, nou niets is minder waar. Ik had per abuis een GPS meebesteld, daar kwam ik pas achter bij het afhalen van de auto. Op de bevestiging stond niet duidelijk aangegeven dat ik dit als extra had besteld en welke kosten ik hier nog ter plaatse zou moeten voldoen. Ter plaatse kon ik de navigatie niet meer annuleren. De GPS die ik meekreeg werkte niet eens en Europcar wilde dit niet oplossen. Bij thuiskomst mijn klacht ingedient bij Sunnycars, zij konden niets meer voor mij betekenen. Ik moet dus ruim €100,- extra betalen voor iets waar ik niet eens gebruik van kon maken. Geen beste bemiddelaar die Sunnycars... Mijn advies: huur je auto direct bij de verhuurder.

profielfoto van G
G
16-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Afspraken niet nagekomen, geen auto

In februari opel corsa gehuurd in Benidorm. Er bleek geen corsa te zijn. Echter ik werd opgewaardeerd met een panda want die had vier deuren ipv twee bij de corsa. Ik wilde juist wel een tweedeurs. Na een uur rijden panda ingeleverd. Had zeer slechte stoelen, leken wel hangmatten, en alles rammelde. Er was geen andere vergelijkbare auto dus hele week geen auto gehad. Ook geen geld teruggekregen.Na thuiskomst geklaagd bij Sunny Cars. Zij konden niets doen omdat ik in eerste instantie de Panda had geaccepteerd dus geen geld terug.
Dit is een slechte en arrogante houding. Ik zal zeker nooit meer een auto van dit inferieure bedrijf huren. Mij geen auto geven maar wel laten betalen Bah.

profielfoto van Eduard
Eduard
03-01-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte afhandeling bij autoverhuur Tenerife Zuid

Alles was verder goed geregeld. Bij terugkomst in Nederland kreeg ik een factuur van 59,00 voor het aftanken van de auto terwijl ik dit net had gedaan voor het inleverpunt. Duidelijk op papier dat we hem vol zouden inleveren. Kan alleen een e-mail sturen want bellen helpt niet.
Slechte zaak. Laatste keer dat ik hier een auto heb gehuurd. 2 de keer bellen namen ze al niet meer op. waarschijnlijk herkenden ze het nummer

profielfoto van Jessica
Jessica
13-08-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
1 auto voor de prijs van 2

Aangekomen op plaats van bestemming was de geboekte auto ‘uitverhuurd’ geen auto te vinden die we hadden geboekt. Vervolgens zelf opgelost met herz en contact gezocht met sunny cars. Bij sunny dus betaald voor een auto die er niet was en bij herz voor een auto die er wel was. Dubbel betaald en geen cent terug gekregen. Nooit meer bij sunny cars.

profielfoto van Arvid
Arvid
28-06-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Wel verborgen en onverwachte kosten

Ze adverteren met Geen verborgen kosten, maar dat is een groot leugen.
Onze vlucht was vertraagt en moesten extra betalen (50,-) bij het verhuurbedrijf omdat het buiten kantoor uren was. Er staat over dit voorval nergens iets in de voorwaarden. Dus je verwacht met hun all-in en geen onverwachte kosten slogan, dat ze deze ophaal kosten vergoeden. Maar ze verwijzen je gewoon naar transavia en transavia verwijst je weer naar het verhuurbedrijf. Zeer slecht dit. Als ik een reis boek bij een reisburo incl transfer, dan verwacht ik ook geen extra transfer kosten als de vlucht vertraagd is. Daarnaast is sunnycars ook extreem duur geworden, er zijn veel betere alternatieven met alle dekkingen voor de helft van de prijs.

profielfoto van Roos
Roos
03-06-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Geen hulp bij oplichting!

Voorheen altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars. Echter zijn we deze keer opgelicht door de verhuurder Europcar in Malaga die Sunny Cars voor ons heeft geboekt. Wij hebben de voucher ingeleverd en het contract (dat bij aankomst klaar lag) bij ze getekend zoals Sunny Cars ons heeft verteld en nu wordt er een meerprijs van 484,00 van onze creditcard afgeschreven. Ons werd verteld dat onze klasse er niet meer was, maar we zijn niet ingelicht over een meerprijs. In mijn beleving doet Sunny Cars er te weinig aan om dit recht te zetten. Zeker vanwege het feit dat het algemeen bekend is dat Europcar Malaga dit probeert. Ik kreeg in eerste instantie antwoord dat ze niks voor me konden doen. Na veel aanhouden gaan ze alsnog weer contact opnemen met Europcar. Dat de autohuur van 381,00 naar 865,00 gaat is natuurlijk buiten alle proporties! Nu bijna twee weken verder en niks meer gehoord van Sunny Cars. Ze laten hun klanten gewoon barsten in dit soort situaties.

profielfoto van Raymond D.
Raymond D.
27-11-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Extra verzekering

Wij hebben een rondreis door Schotland geboekt en daardoor ook een auto gehuurd van SunnyCars. In Nederland alles betaald inclusief een verzekering. Bij aankomst in Schotland onze voucher afgegeven bij de betreffende balie. Daar werden we op geattendeerd dat er afgetankt moest worden en er mocht geen schade ontstaan aan de auto daarmee zouden we de borg terug krijgen. Weer aangekomen in Nederland blijkt dat we ter plekke getekend hebben voor een extra verzekering van 215 euro,waar wij niets van weten. Contact opgenomen met de klachtenafhandeling maar die kunnen hier ook niks mee omdat er een handtekening op het papier stond. Uit coulance hebben we een tegoedbon van 95 euro ontvangen voor het huren van een auto voor de volgende keer. Nou op deze manier zaken doen zorgt er voor dat wij geen auto meer huren bij SunnyCars.

Schrijf een review over Sunny Cars

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Tix logo Tix
14 beoordelingen
4,3
Alamo logo Alamo
0 beoordelingen
10
BBI Travel logo BBI Travel
1 beoordelingen
10