Bongo logo

Bongo reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Bongo reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2173
Bongo logo
Website
Bongo
Categorie
Diensten
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Bongo

Heb je een bongobon cadeau gekregen en wil je meer informatie over hoe het bedrijf werkt? Of wens je zelf een aankoop te plaatsen bij Bongo? We hebben voor jou verschillende beoordelingen en reviews van klanten verzameld die ervaring hebben met Bongo. Daarin lees je hoe consumenten de ervaringen met Bongo hebben beleefd en of ze het nog opnieuw zouden doen.

Over Bongo

Bongo is een merk dat in 2001 via een website en een netwerk van aanbieders de belevenisbon op de markt heeft gebracht. Aanvankelijk deed het dat in België, maar doorheen de jaren hebben ze ook de Nederlandse, Spaanse, Deense, Zweedse en Duitse markt veroverd. In 2007 werd Bongo overgekocht door de Smartbox Group, een marktleider in de sector van cadeaubonnen. Dit vergrootte het succes van de Bongo bon nog meer, en de belevenisbon was ook te koop in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Zwitserland en Portugal.

Waarom kiezen voor Bongo

Het succes van Bongo is makkelijk te verklaren. Het bedrijf heeft een netwerk van meer dan 40000 partners in heel Europa. Deze partners bieden ervaringen aan in plaats van een materieel cadeau. Van een romantisch weekendje voor koppels tot een skydivesprong voor de adrenaline junkie. Net door de ruime keuze en de brede waaier aan activiteiten bereiken ze een grote doelgroep en zijn ze het ideale geschenk van velen voor zowat iedere gelegenheid. Ze zijn niet alleen leuk om te krijgen, maar ook om te geven hebben ze het voor heel wat mensen makkelijker gemaakt om een geschikt verjaardagscadeau te vinden.

Een Bongobon kopen kan niet alleen via hun eigen website, maar ook heel wat verschillende handelszaken in België en Nederland bieden een ruim aanbod aan cadeaubonnen aan. Wel is het aanbod vaak groter online dan wat je vindt in de winkel. Bij het kopen van een bon staat de ervaring vast, maar kun je online checken welke beschikbaarheid voor jou het beste past.

Is Bongo betrouwbaar?

Bongo heeft ondertussen een flinke reputatie opgebouwd met zijn belevenisbonnen. Niet alleen is de Bongo bon een perfect geschenkoptie geworden voor velen, maar ook het gemak waarmee de ervaring gereserveerd of online ingeruild kan worden, zijn redenen voor het succes. Daarnaast werken ze ook uitsluitend samen met kwalitatieve partners die voldoen aan hun vereisten. Zo is de klant steeds verzekerd van een unieke ervaring.

Klantenservice en klachten

Bongo biedt zijn klanten ook een klantenservice aan. Zo staat hun klantendienst steeds telefonisch en via mail ter beschikking van klanten met vragen en antwoorden. Deze medewerkers doen er alles aan om te helpen van het reserveren van de ervaring, het omruilen en meer. Ook wanneer de geldigheid van je bongobon bijna verlopen is, dan kunnen ze helpen met het verlengen ervan.

Wil jij ook beoordelen?

Bongo heeft in het verleden al veel klanten gelukkig gemaakt. Heb je zelf een ervaring met Bongo en een van zijn cadeaubonnen? Positief of negatief? Schrijf een review en deel jouw ervaring met toekomstige klanten.

Gerelateerde bedrijven
Primodo.nl logo
Primodo.nl
1 beoordeling
8,5
Bruna logo
Bruna
0 beoordelingen
10
HappySocks logo
HappySocks
3 beoordelingen
7,7
Gerelateerde blogartikelen
3,7
19% zou hier weer kopen
61 beoordelingen
Lees onze review over Bongo

Het bedrijf Bongo is geverifieerd door ons. De webshop Bongo is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Bongo is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Bongo maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

Bongo is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van Bongo. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Bongo.

Geplaatst op: 23-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Leugens

Slecht aanbod. Op de site lijkt het alsof je heel veel keuze hebt aan adresjes om de ontbijtbon te gebruiken. In de app zie je dan dat er maar 5 keuzes zijn in de provincie Antwerpen. Dit is echt bedriegerij! Er zijn betere kadobonnen die een veel groter aanbod aanbieden.

Geplaatst op: 11-02-2024
Laatst bewerkt op: 11-02-2024
Geschreven door: Steven V.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Komen belofte niet na en geven geld niet terug

Ik heb voor mijn vriendin een tijdje terug een weekendje Praag cadeau gedaan. Nu komen wij erachter dat we de kaart helemaal niet kunnen gebruiken voor een hotelovernachting zonder daar 100 euro voor bij te hoeven betalen (Bongo Premium). Voor heel 2024 zijn er geen beschikbare hotels te vinden. Twee maal telefonisch contact gehad met de klantenservice, daar was weinig begrip voor de situatie. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen.

Geplaatst op: 06-02-2024
Laatst bewerkt op: 06-02-2024
Geschreven door: Guido K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Walgelijke discrimininatie

Eigenlijk zou er een ervaringscijfer moeten bestaan van - x.
Dit is een bedrijf dat zich niet aan gemaakte afspraken houdt. Ik wou mijn bon inruilen op de laatste dag dat dit kon, maar werd geweigerd, omdat deze al eens verleng werd. Nadat ik hen duidelijk maakte dat ik door een langdurige aanslepende ziekte, de bon niet kon verzilveren, maar gelukkig nu aan de betere hand ben, kreeg ik als antwoord dat ik hem tot 3 maand na datum kan verlengen tegen een meerprijs van € 25.
Zelfs zonder al de miserie dat ik gekend heb, zij verlengen bon met vervaldatum, zij moeten zich houden aan hun afspraak.
Dit is pure commercie, geld verdienen op alle mogelijke manieren. Dit getuigt van walgelijke gebruiken en pure discriminatie, zoals vele ernstig zieke mensen ervaren, je wordt simpelweg afgeschreven.

Datum van ervaring: 06 februari 2024

Geplaatst op: 06-02-2024
Laatst bewerkt op: 06-02-2024
Geschreven door: Tom K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een schande

We hebben twee bongobonnen voor een weekendje met honden , toch ter waarde van 200 €.
Maar boeken voor een weekendje lukt gewoon niet naar het hotel van onze keuze. Terwijl het hotel zelf zegt dat dit bongo zelf is want er is die periode nog plaats genoeg en we zijn welkom.
Dan krijg je een chatbox die nietszeggende antwoorden geeft bij bongo maar geen telefoonnummer.
Wat zijn dat voor prutsers daar bij Bongo. Moest ik zo werken was ik al lang ontslagen.
Nooit of nooit kopen we nog bongobonnen en als cadeau krijgen ze alles terug mee.
Bende amateurs

Geplaatst op: 26-01-2024
Laatst bewerkt op: 26-01-2024
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer klantonvriendelijk bij veropen bon

Bon ter waarde van 150 EUR was verlopen, total geen empathie of een oplossing aandragen. Uw fout, wij volgen de procedures, had u maar tijdig moeten inwisselen.
NOOIT meer BONGO!!!

Geplaatst op: 15-01-2024
Laatst bewerkt op: 15-01-2024
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Bongo bon gekregen tgv verjaardag

Oef! Mijne Bongobon tijdig gebruikt maar zoals iemand al eerder aangaf: een vergiftigd geschenk: Een Bongobon voor een romantsch etentje; op het eten viel niets aan te merken maar dure supplementen voor 2 glaasjes extra wijn, klein flesje water en 1 koffie: 33,50 euro en dit cash betalen!! Zo is er geen spoor terug te vinden van wat je betaalde!
Ik weiger in de toekomst een Bongobon te ontvangen!

Geplaatst op: 20-11-2023
Laatst bewerkt op: 20-11-2023
Geschreven door: Symi V.

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Gewoon puur bedrog.

Bongo is bedrijf dat nul komma nul rekening houd met hun klanten, enige wat telt is zoveel mogelijk geld incasseren met verkoop van bonnen en nul service leveren.
Heb twee Bongobonnen, eentje voor 1-2 nachten in Barcelona en een 3 daagse in Hotel intercontinentaal Wenen.
Deze van Barcelona was een omruiling hiervoor 17,95 euro bijbetaald, bij reserveren van hotel die uit 6 mogelijkheden bestaat zijn er 3 hotels die niet meer samenwerken met Bongo en de resterende hebben amper beschikbaarheid om te reserveren, januari en februari.... rest van het jaar niet mogelijk.
Bon voor Wenen is nog geldig tot 03/2026 maar jammer genoeg werkt hotel niet meer samen met Bongo en is antwoord van Bongo je kunt deze omruilen, m.a.w een nieuwe bon kiezen waarvoor je moet bijbetalen...
Dit zijn gewoon afzetpraktijken en bedrog naar klanten toe.
Voor ons is het alleszins laatste keer dat wij een Bongobon kopen en aan alle familie en vrienden geven we advies om dit ook niet meer te doen, zo een bedrog firma.

Geplaatst op: 29-11-2023
Laatst bewerkt op: 29-11-2023
Geschreven door: Manfred J.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Het werkt niet, geprobeerd om een sauna te reserveren, mijn sauna kon niet na telefonisch contact een bon gekregen die ik kon gebruiken bij het reserveren dat zou werken , alles ingevuld, nu blijkt dat ik gewoon het volle pond betaal dus 2x . De kinderen hebben de eerste bon betaald, ik de tweede reservering. En heb niks ontvangen geen e tickets helemaal niks dus twee keer betalen en niks leveren.

Geplaatst op: 24-11-2023
Laatst bewerkt op: 24-11-2023
Geschreven door: Petra P.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Gastronomisch dineren in een bistro die dan zelf zegt geen gastronomische keuken te hebben

Avanti staat als keuze voor een gastronomisch Bongo diner waarde 100€ terwijl ze zelf zeggen dat niet te kunnen aanbieden. Vertrekken kon niet meer want de bon was al gescand voor de bestelling. Voorgerecht = enkele neetjes stokbrood met kaas en even in de oven gezet of ontdooide scampis gegaard in het ijsnat met wat stukjes knoflook. Het hoofdgerecht een smakeloze pizza met verbrande korst en een taaie bodem. Simpel dessert zonder keuze mogelijkheid. Niet te vergeten, onvriendelijke dienster.
Zij bieden ook 3 gangen diners aan voor 27€pp met meer keuzemogelijkheden dan de gastronomische bon van Bongo! Wij begrijpen dat niet niet en voelen ons terecht bedrogen.

Geplaatst op: 30-10-2023
Laatst bewerkt op: 30-10-2023
Geschreven door: Marc N.

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

Mensen koop geen cadeaubon van Bongo.
Wij hebben van onze kinderen een luxe wellness weekend gekregen en eenmaal aangekomen bij Silva Hotel Spa Balmore bleek van het luxe wellness weekend totaal geen sprake. Je kon het alles behalve een luxe wellness noemen, alles is stuk, oud en vies. 2 hele kleine sauna's en de jacuzzi was defect en zoals eerder vermeld, alles is stuk, oud en vies. Wij hebben besloten om naar huis te gaan, zo erg was het. Na het gemeld te hebben komt Bongo ons op geen enkele manier tegemoet, echt schandalig......we zijn ons geld kwijt en hebben hier helemaal niets voor terug! Ik wil jullie echt waarschuwen, koop niet bij Bongo!

Geplaatst op: 12-10-2023
Laatst bewerkt op: 12-10-2023
Geschreven door: Dineke D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Al 7 weken wachten op een terugbetaling

Al 7 weken aan t,wachten op een terustorting van 75 € nog steeds niet ontvangen, Al 4 keren telefonisch contact gehad en belooft geen resultaat.

Geplaatst op: 22-09-2023
Laatst bewerkt op: 22-09-2023
Geschreven door: Rene W.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Bij registreren bon wordt de ingevulde en (echt juiste) postcode niet geaccepteerd, wat je ook probert: grote/kleine letter, volgorde omdraaien, alleen de letters. Gebeld, na 36 min wachten gestopt. Je hoort alleen "we helpen u zsm". Het zou helpen als je bijv. hoort: er zijn nog (zoveel) wachtenden voor u/het is erg druk, probeer het later/of na bijv. 15 min wachttijd we bellen u terug. De chatbot helpt ook niet snapt de vraag niet, zegt alleen dat ze veel telefoons en email krijgen (raden waarom .....?)

Geplaatst op: 15-08-2023
Laatst bewerkt op: 15-08-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Bonnen vervallen en dus waardeloos!

Vervaldatum staat niet op de doos vermeld; daarvoor moet je inloggen. Bonnen waren na verhuis in een verkeerde doos blijven liggen en bij terugvinden was het te laat om ze om te ruilen of verlengen.
Jammer dat je dan bij je review ook nog 2/10 moet geven voor 0,0 service!
Oneerlijke praktijken!

Geplaatst op: 22-07-2023
Laatst bewerkt op: 22-07-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Boeken met bongo = de slechtste kamer krijgen

Een paar jaar geleden met een bongobon "overnachten in een kasteel" naar Frankrijk geweest. Toen we aan de receptie stonden gingen de mensen voor ons naar hun kamer "in" het kasteel. Wij, met onze bongo geboekt, werden in een bijgebouwtje naast het kasteel gestoken.
Dus voor ons " geen overnachting in een kasteel" ...echt een grote teleurstelling.
Nu hebben we nog eens met een bongobon "3 dagen aan zee" geprobeerd...
In een 4 sterren hotel in Oostende, waar we in een warme kamer vlak onder het dak werden gestoken, zonder airco.
Toen ik dat ging zeggen aan de receptie waarom er geen airco is op deze kamer, kreeg ik te horen dat dit normaal is als je geboekt hebt met een bongobon.
Dus dit was de laatste keer dat ik nog gebruik maak van een bongobon.
Ik heb ook al iedereen verwittigt dat ze nooit of nooit nog een bongobon moeten geven aan mij.
Slechtste cadeau dat je kan krijgen!!

Geplaatst op: 12-07-2023
Laatst bewerkt op: 12-07-2023
Geschreven door: Bart V.

6 / 10
4/5 3/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit hoop ik nog een bongo bon te krijgen!

Het hotel was slecht. Moeilijk ook om iets te boeken. Vergiftigd geschenk! Niet doen mensen.

Geplaatst op: 04-07-2023
Laatst bewerkt op: 04-07-2023
Geschreven door: Isabelle D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste cadeau ooit!

Waardebon blijkt niks waard!!! Gekocht niet in te voeren bij winkelmand dus geen korting. Werknemers kunnen de bon niet valideren. Dus : Geld kwijt, niks verwend!
KOOOOOP DIT NIET

Geplaatst op: 28-07-2023
Laatst bewerkt op: 02-08-2023
Geschreven door: Lieve B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Teleurgesteld

Wij hadden op 13/5 een meet en greet met Alpaca¨s incl. fotoshoot.Na enkele weken vroeg ik wanneer wij deze zouden ontvangen, eerst kreeg ik te horen pc stuk . Eergisteren 4/7 nog maar eens bericht gestuurd Nu zouden wij zogezegd mail ontvangen hebben op 15/6 en foto s via wetransfer. Ik vind hier niets van terug en op vraag van alles opnieuw door te sturen krijgen wij geen gehoor.

Geplaatst op: 06-07-2023
Laatst bewerkt op: 06-07-2023
Geschreven door: Marie S.

8 / 10
5/5 4/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Gestort geld dat er opeens niet meer is ...

Een bon aangekocht net voor de corona perikelen. Tal van keren moeten bellen voor te verlengen. Uiteindelijk geswitcht naar een duurdere bon, bijbetaald voor een familieweekend. Omdat er niets meer beschikbaar was werd er aangeraden om deze bon om te zetten naar een cadeaubon.
Net gebeld om deze cadeaubon te verzilveren maar zonder succes. Uw cadeaubon is verlopen, deze is maar 6 mnd geldig, een bongo bon is 3 jaar geldig... Waarom heb ik dan moeten bellen om de eerste bon te verlengen ?
Is mijn geld dan verdwenen na 6 maanden ?
Een regelrechte schande !!! Bij Expedia was mijn bon 1,5 jaar vervallen en hier kreeg ik een nieuwe... Hebben zij dan ander geld ontvangen ?

Geplaatst op: 15-06-2023
Laatst bewerkt op: 15-06-2023
Geschreven door: Christof M.

4 / 10
1/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
ZEER ZEER ZEER SLECHTE SERVICE

Lees alles wat al geschreven staat. Ze zijn niet te bereiken. Mijn vrouw en ik hebben van onze zoon een leuke arrangement gekregen voor een nachtje weg met wijn proeverij. Account aangemaakt en helaas wachtwoord kwijt. Nieuwe aangevraagd en GEEN reactie. Ik voel me opgelicht.

SLECHTE SERVICE

Geplaatst op: 04-05-2023
Laatst bewerkt op: 04-05-2023
Geschreven door: Paul

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ontbijt voor 2 stripmuseum vervatte 1 ingang ipv 2. Moesten 2de ingang bijbetalen.

De bon vermeldde voor 2 personen ontbijt met zalm. Uiteindelijk ontvingen we een vervanging van deze toastjes.
Maar de gastronomische en culturele belevenis voor 2 bevatte maar 1 ingang naar het museum. De tweede moest bijbetalen
Dit kunnen we niet opmaken uit de beschrijving en is niet logisch. OPPASSEN voor deze praktijk.

Geplaatst op: 26-02-2023
Laatst bewerkt op: 26-02-2023
Geschreven door: Alexander D.

6 / 10
4/5 3/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Tegenvaller

Ontbijt met bubbels in het Torenhof viel tegen. Niet echt gezellig, weinig verschillende soorten pistolets. Zelf tafel afruimen.
We moesten nog 20 euro bij betalen bij de bon. Dit staat nergens vermeld.

Geplaatst op: 23-03-2023
Laatst bewerkt op: 23-03-2023
Geschreven door: Johan

5 / 10
4/5 2/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Foefelaars

warboel

Geplaatst op: 19-04-2023
Laatst bewerkt op: 19-04-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bon verlopen, geen geld terug :diefstal, nooit een bon kopen

Een bon cadeau gekregen maar deze is verlopen
Geen mogelijkheid om te verlengen, of geld terug te krijgen :diefstal van het ergste soort
Nooit meer een bon kopen!!!

Geplaatst op: 23-02-2023
Laatst bewerkt op: 23-02-2023
Geschreven door: Etienne V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
EEN VERGIFTIGD GESCHENK!!!

We hebben een bongo bon"weekend in het teken van wijn " cadeau gekregen.Bongo gaf een charmant verblijf met wijndegustatie aan,maar we hebben geen enkel charmant verblijf gevonden,maar wel grote hotels in de stad met een fles wijn op de kamer.In de lente,zomer en het najaar kan er niet geboekt worden.In de weekends ook niet!Dat wordt moeilijk omdat we als 2 werkende mensen niet zomaar een paar dagen verlof kunnen nemen!We vertellen onze zeer slechte ervaringen verder en zullen NOOIT iemand een bongo bon cadeau doen!!Zelfs het plaatsen van een review verliep moeizaam!Jullie zijn echte OPLICHTERS!!!

Geplaatst op: 10-03-2023
Laatst bewerkt op: 10-03-2023
Geschreven door: Hilde C.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Pure oplichterij

Totaal geen beschikbaarheid, Hotels met bijzondere lage score worden voorgesteld, of totaal geen keuze. Overnachting Parijs; geen enkele optie in het centrum, laat staan binnen de ring! Oplichterij

Geplaatst op: 10-02-2023
Laatst bewerkt op: 10-02-2023
Geschreven door: Caroline D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
J.

3 jaar geleden een bongobon als kadobon ontvangen. Diverse keren proberen te verzilveren, maar zeer onduidelijk hoe. Uiteindelijk een flutkadootje twv 1/5 vd kadobon gelukt om te verzilveren. Als je een uurprijs aan het uitzoeken moest hangen, dan ging de waarde 4x over de kop. Waardeloos en schandalig onduidelijk.

Geplaatst op: 08-02-2023
Laatst bewerkt op: 08-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Schande

Bon geschenk gekregen van dochter voor Kerstmis. Werd door haar gekocht in Delhaize voor net geen 100 euro in november 2022. In januari 2023 online proberen registreren doch dit lukt niet Reactie van Bongo : kasticket voorleggen en dan pas ondernemen ze actie ! Ik moet dus als ontvanger van een geschenkbon aan dochter een kasticket vragen van een aankoop van 2 maanden voordien. Aangezien ze deze niet meer heeft doet BONGO niets ! Dochter 100 euro armer, volledig gedesillusioneerd, ik NIETS ! Gewoon een schande! !

Geplaatst op: 20-01-2023
Laatst bewerkt op: 20-01-2023
Geschreven door: Hans S.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pure oplichting

Ik heb om een rondreis in Bretagne te maken deze zomer meerdere bonnen aangekocht omdat er interessante overnachtingsplaatsen
werden aangeboden maar
Na UREN zoeken bleek het nooit mogelijk die overnachtingsplaatsen te boeken, telkens kreeg ik de melding een ander tijdstip of plaats te nemen, ondertussen kreeg ik voorstellen waarvoor ik diende bij te betalen
Het enige wat je kon boeken was een overnachting in een tent !!!!
Op mijn vraag om de bonnen terug te betalen werd negatief geantwoord

Geplaatst op: 24-01-2023
Laatst bewerkt op: 24-01-2023
Geschreven door: Ronnie T.

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Door een externe fout kan mijn bon niet worden geactiveerd, BONGO schuift de verantwoordelijkheid van zich af, waardoor ik als klant ik de kou blijf staan.

Ik heb een bongo bon gekregen als cadeau. Deze kon niet geactiveerd worden omdat deze niet juist gescand is in de winkel waar deze aangekocht is. Omdat het een cadeau is, heb ik uiteraard geen factuur. De bon is al een jaar oud, dus de persoon die deze voor mij aangekocht heeft, heeft uiteraard ook geen betaalbewijs meer. Als ik contact opneem met BONGO krijg ik doodleuk te horen dat ze niets kunnen doen zonder betaalbewijs. Een bon voor de vuilbak dus. Ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk en zal nooit nog een BONGO bon voor iemand kopen. Ik zal deze raad ook doorgeven aan familie, vrienden, collega's.

Geplaatst op: 15-12-2022
Laatst bewerkt op: 15-12-2022
Geschreven door: Ann

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bongo = Oplichters.

Bongokaart willen verzilveren. Mede ivm Corona niet aan gebruik toegekomen. Nu blijkt de termijn verstreken en is de kaart niets meer waard. Easy money voor de bongohufters. Mijn advies nooit deze kaarten kopen. Je gaat de boot in. Je dure geld is weg, verdwenen in de zakken van de bongocriminelen

Geplaatst op: 29-12-2022
Laatst bewerkt op: 29-12-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Bongo
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Primodo.nl logo
Primodo.nl
1 beoordeling
8,5
Bruna logo
Bruna
0 beoordelingen
10
HappySocks logo
HappySocks
3 beoordelingen
7,7
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Bongo een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 61 beoordelingen geplaatst over Bongo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,7 gekregen, waarbij 19% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Bongo actief?

Bongo is vooral actief in de categorie diensten en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) bonnen en giftcards , cadeaus en voordeelshops.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Bongo reviews? Dan kun je naar de website van Bongo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie