iBood logo

iBood ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

36 beoordelingen • 3,7
iBood logo
iBood ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
36 beoordelingen • 3,7
Beoordeling
36 beoordelingen
3,7
5 sterren
14%
4 sterren
6%
3 sterren
6%
2 sterren
3%
1 ster
72%
Bestelproces
3,7
Service
3,7
Prijs
3,7
Levering
3,7

Gerelateerde bedrijven

GrillzShop logo GrillzShop
0 beoordelingen
10
OnlineStarRegister.org logo OnlineStarRegister.org
0 beoordelingen
10
Houtenspeelgoed-shop logo Houtenspeelgoed-shop
0 beoordelingen
10

iBood ervaringen

iBood is een van de ongelofelijk vele dagaanbiedingen websites. Toch mag Ibood zich tot een van de grotere dagaanbiedingen websites van Nederland noemen. Heb jij dus iBood ervaringen dan kan dit voor andere consumenten voor veel toegevoegde waarde zijn. Laat hieronder je iBood ervaring achter of Lees hieronder iBood ervaringen van andere consumenten.

Over iBood

iBood is Europa's grootste dagaanbiedingen site en biedt elke dag nieuwe aanbiedingen tegen de allerlaagste prijzen (tot maarliefst 90% korting). Deze aanbiedingen blijven maximaal 24 uur staan en zijn daarna ook niet meer verkrijgbaar. Ben jij dus te laat of zijn de producten op dan zijn dezeo ok niet meer verkrijgbaar. De kwaliteit van de aanbedingen zijn dan ook allemaal A-merken zodat je zeker weet dat de kwaliteit goed is.

iBood product reviews

iBood opent naast de actie ook iedere dag een topic waarin de aanbieding komt te staan. Op deze topic kunnen mensen hun mening geven over de aanbieding, maar nog veel belangrijke ook hun ervaringen. Hierdoor biedt iBood een plek waar jij als consument je eerst kans inlezen over het product en dus weet waaraan je begint!

iBood ervaringen delen met andere

Veel dagaanbieding websites staan niet altijd even rooskleurig op de kaart. Ervaringen over deze websites zijn dus extra belangrijk om de goede van de slechte te kunnen onderscheiden. Heb jij dus iBood ervaringen en wil jij deze delen met andere consumenten? Deel deze iBood ervaringen dan hieronder zodat andere consumenten weten waarmee ze in zee gaan. Wil jij iBood ervaringen lezen, kijk dan gauw hieronder.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over iBood

profielfoto van Anoniem
Anoniem
14-09-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Tevreden!

Heel tevreden over iBood! Goede en duidelijke site, goede aanbiedingen die zeker de moeite waard zijn! Op zondag een Macbook Air besteld die een stuk goedkoper was dan in de winkel, op woensdag al netjes afgeleverd door DHL. Nog geen gebruik gemaakt van garantie etc. dus daar kan ik helaas niets over zeggen. Verder heel tevreden, kan de site zeker aanbevelen!

profielfoto van Irene
Irene
26-06-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Perfecte service

Ik had eind januari 2017 een Tablet gekocht bij Ibood. Omdat hij niet werkte, heb ik hem ter reparatie opgestuurd. Vorige week kreeg ik netjes het volledige bedrag teruggestort. Ik geef Ibood een 10 met een griffel! Ik blijf zeer zeker klant bij hun.

profielfoto van Hanne
Hanne
07-04-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
+++

Al verschillende dingen besteld via iBood, elke keer mooie korting, goed product, op tijd geleverd. Refurbished iphone6 gekocht, heel mooi in orde, geen krassen op. werkt perfect.
Altijd tevreden over ibood tot op heden :)

profielfoto van Twan
Twan
28-01-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
airfryer

heb op 18 januari een Inventum airfryer besteld en moet zeggen dat alles netjes en op tijd was geleverd kreeg een mail waar instond wanneer het verzonden was en wanneer er geleverd werd alles keurig op tijd ook alles was aanwezig tot nu toe geen vervelende ervaring met ibood zal zeker meer bestellen.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
11-10-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Dag acties zijn altijd goed

Ik ben al jaren trouwe bezoeker van iBood en zo nu en dan koop ik wel eens iets. De acties zijn soms grappig en soms gewoon erg interessant.

profielfoto van Kevin
Kevin
05-04-2020
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
goede website met soms echte koopjes

Helaas zijn de meeste aanbiedingen geen echte aanbiedingen of zijn slechts een paar euro's goedkoper. Maar soms zijn er ook echte koopjes. Verder leveren ze bij mij altijd.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
11-03-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
13 bakjes gekocht voor weinig

Met de iBood dagen heb ik 13 bakjes gekocht voor weinig en ik moet zeggen wij zijn er uitermate tevreden over. De bakjes kunnen prima in de magenetron en vriezer zonder dag ze kwaliteit verliezen. Als de aanbieding nog een keer komt zal ik ze direct nog een keer aanschaffen!

profielfoto van K.
K.
28-10-2016
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
verkeerd geleverd. En nu?

Jammer dat Ibood geen moeite wil doen om een verkeerd geleverd product te ruilen. Meerdere keren gemaild en uiteindelijk maar gebeld omdat er geen reactie kwam. Nu sturen we alles terug. Waarom niet even contact opnemen met de leverancier zodat het verkeerde artikel omgeruild kan worden met het bestelde?

profielfoto van Anoniem
Anoniem
17-04-2015
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
slechte levering

De laatste paar bestellingen worden erg laat geleverd.
over een periode van ca. 6 maanden.
Nu ook weer, waarbij ik al een 2e mail heb met uitgestelde levering.

Als je iets graag wilt hebben zeker niet op iBood bestellen.

profielfoto van G. V.
G. V.
14-09-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte service, flauwe smoezen

Je bestelt iets, geld wordt razend snel van je rekening gehaald, maar bestelling is "verdwenen".
Wat hierop volgt is een mailwisseling, waarbij super traag van hun kant wordt gereageerd. Op hun site zeggen ze binnen 2 werkdagen te reageren, dat is een leugen, want dat gebeurt niet. Inmiddels heb ik ze een bankafschrift gemaild, maar vervolgens hoor ik niets meer.
Had ook nog een ander artikel besteld, welke op 12 september geleverd zou worden. Ook niet ontvangen, wel een mail van Ibood op 14 sep, dat de verwachte leverdatum nu 23 sep geworden is en als ik dat te lang vind duren, dan kan ik de bestelling annuleren, maar dan pas binnen 5 tot 10 werkdagen mijn geld terug kan krijgen.
Wat een slecht bedrijf, de prijzen zijn misschien niet hoog, maar vind de service zo slecht, dat ik nooit meer iets via Ibood zal kopen.

profielfoto van Paul
Paul
11-08-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Niet op tijd leveren, verzendatum beloven en gewoon niet doen

Let op Ibood doet niet meer wat ze beloven:

Vanwege de warme dagen en dat Ibood 10 augustus zou verzenden toch maar een airco bij Ibood besteld. Nu blijkt dat :
"We hebben uw bestelling van iBood nog niet ontvangen, daarom kan uw afspraak vandaag helaas niet plaatsvinden. "

Dus als je het op tijd nodig hebt bestel ergens anders.

Ik vind dit een zeer zeer slechte zaak en dit had ik niet van Ibood verwacht. Vooral vanwege deze temperaturen! Er zijn genoeg shops die wel dezelfde dag versturen!

profielfoto van Bas
Bas
06-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slecht!

Geen goeie eerste ervaring. Olijfboompjes besteld hier maar wat een teleurstelling. Twee zielige boompjes voor €46
Bij de praxis goedkoper en mooier.
En nog claimen dat ik 50% korting kreeg ook.
En als je terug wilt sturen kost t je geld.
Doe mij maar Bol.com
Wat het ergste is wat mij betreft. Ik heb de tijd genomen Ze een uitgebreide en nette e-mail te sturen met mijn klacht maar dat is nu een week geleden en ik heb nog niks gehoord. Afzetters.
Nooit meer helaas.

profielfoto van Karin
Karin
03-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Reageren niet op e-mails, versturen product niet!

Bestelling 26 maart aangemeld bij DHL tot op de dag van vandaag, 03 April nog niet ontvangen door DHL. Geen reactie op e-mails. Telefonisch onbereikbaar vanwege de Corona crisis. Wel betaald. Wat moet ik nu nog doen? Zeer onbetrouwbaar

profielfoto van Carlijn
Carlijn
01-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Geven geld niet terug

Ze zeggen geld over te maken maar dit gebeurd niet!

profielfoto van Daisy
Daisy
17-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijke (klanten) service iBood

De klantenservice van iBood is werkelijk waar een lachtertje.

Een koptelefoon gekocht, waar het scharniermechanisme van brak bij normaal gebruik. Na moeilijk contact met de klantenservice zou het gratis opgehaald worden. Al met al moest ik het toch ineens zelf opsturen, want ja alleen grote pakketten halen ze gratis op.

Via de post de melding dat mijn pakketje retour gestuurd word, naar een verkeer adres wel te verstaan. Uiteindelijk niet aangenomen door de mensen op het verkeerde adres en naar een post NL punt gestuurd. Daar afgehaald, blijkt dat de koptelefoon gewoon stuk retour is gestuurd.

Bij bellen blijkt dat zij dit niet vinden vallen onder fabrieksgarantie. Meer mag ik ineens niet weten omdat het door mijn partner is gekocht.Tot aan dan toe alles met ophalen/versturen wel mogelijk regelen. Deze moest dan maar weer bellen om exact hetzelfde te horen te krijgen.

Beloftes worden niet nagekomen, behulpzaamheid door diverse medewerkers is er niet te vinden, openingstijden die slecht zijn en ronduit lange wachttijden.

Kortom niks meer kopen bij iBood als je ooit misschien nog hulp nodig hebt met het product!

profielfoto van Sandra
Sandra
06-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Veel betaald en NIKS ontvangen

Op 23 mei vier pakketten opbergboxen besteld en betaald ter waarde van 128 euro. Zogezegd op 6 juni verzonden, bij track en trace gebeurt er niks ( blijft 'Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces') !! Op 14 juni tevredenheidsenquete ontvangen .Toen gemaild, maar nog steeds geen oplossing !! Weet niet waar de boxen 'blijven plakken zijn"" Eerste en tevens LAATSTE bestelling bij iBood !!

profielfoto van Theo
Theo
21-05-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloze after sales ondersteuning/Helpdesk

Ik heb een Grosfillex kunststof tuinhuis besteld voor 1500 euro. Bij levering bleek 1 van de kunststof panelen kapot te zijn. Dit meteen doorgegeven aan Ibood met een foto van het paneel en gevraagd een nieuw paneel te laten bezorgen. Nu bijna 4 weken nalevering en diverse mail/telefoon nog geen enkele reactie hoe/wanneer dit opgelost gaat worden. Ondertussen kan het tuinhuis niet gemonteerd. Laatste keer dat ik iets besteld heb bij Ibood, zodra er een probleem is geven ze niet thuis en kun je het zelf oplossen. Ga onderzoeken wat de verdere juridische mogelijkheden zijn want dit is volstrekt onacceptabel.

profielfoto van Ben
Ben
14-05-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
klachten worden niet serieus genomen

Op 25 april heb ik twee Magnani 1000 W Keukenmachines ontvangen. 1 Machine was netjes verpakt en de verpakking tweede machine was eerder open geweest. Na controle bleek dat het apparaat ook gebruikt was. Er zaten overal etensresten, gebruikssporen en een flinke beschadiging in het scharnier. De schade is direct gemeld. Eerst vroeg men om foto’s en nadere gegevens en een paar dagen later kreeg ik bericht dat de behandeling wat langer ging duren, 1 tot 5 werkdagen. Vandaag kreeg ik weer dezelfde mail met weer een verlenging van 1 tot 5 werkdagen. we zijn nu bijna 3 weken verder en er is nog niets gedaan. Ze reageren ook niet op tussentijdse vragen.

profielfoto van Germer
Germer
03-04-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Een ster is het zelfs niet waard

Een ster is het zelfs niet waard, zolang het goed gaat met bestellen niks aan de hand maar zodra je aanspraak wil maken op de garantie wordt er gewoon niet meer gereageerd door Ibood. Erg teleurstellend als je vast klant bent.

profielfoto van Karlien
Karlien
04-07-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
onbeschofte kerel

De laatste tijd meer problemen met Ibood:
Kapotte goederen,onvolledige zendingen.
Ik belde naar Ibood,maar de man aan de telefoon kom me niet te woord staan ivm de wet op de privacy.....
Ze konden enkel antwoorden wanneer mijn man zou bellen omdat de bestelling op zijn naam stond.
Toen ik mijn ongenoegen uitte haakte de medewerker gewoon in.
Een onbeschofte medewerker!!!!
Voor mij geen Ibood meer,zo behandel je geen klanten!

profielfoto van Eric
Eric
10-08-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte service en communicatie

lange levertijden (niet meer van deze tijd) maar dat geven ze tenminste nog aan. Hoge verzendkosten
Produkten komen mij over als B keus die zelf door de leverancier niet meer verkocht worden.
Retourneren kost je zelf geld en is een en al onduidelijkheid en mist alle vorm van communicatie, je mag hopen dat je ergens binnen 10 dagen je geld terug krijgt want een andere vorm van communicatie is er niet over de retour.
Op tweets of prive berichten wordt niet gereageerd via Twitter.
Dit was mijn eerste bestelling maar ook meteen de laatste.

profielfoto van Lfshiu
Lfshiu
19-02-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bij dwaling retourkosten niet vergoed

Al 7 jaar trouwe klant geweest bij iBood, maar ben zeer ontevreden en zelfs boos hoe ze een trouwe klant behandelen. Ik zal even vanaf het verhaal vanaf het begin vertellen. Op 4 februari een Philips Avance Keukenmachine gekocht zodat ik mijn vrouw op valentijnsdag kan verassen. Op 7 februari geleverd, maar ik kwam achter dat het alleen maar een dure mixer is en niet een keukenmachine is met vele accessoires. Op de website van iBood kon je namelijk een afbeelding (http://iboodimage.cachefly.net/94509/large/philips-avance-keukenmachine.jpg) vinden dat suggereert dat er vele accessoires mee wordt geleverd. In de omschrijving staat er ook het volgende: - Met zijn 900 W motor, 4 L roestvrij stalen kom en meerdere accessoires, helpt deze machine je bij elke culinaire uitdaging.
- Van pizza- tot brooddeeg en van smoothies tot soep, praktisch alles kun je bereiden met deze machine.

Dus als ik lees dat het een keukenmachine betreft en een afbeelding op de pagina te vinden is met diverse accessoires en tevens de bovengenoemde tekst lees ga ik er van uit dat de accessoires zoals in de afbeelding te zien is, mee is geleverd.

Nu wilde ik het product terugsturen en binnen 14 dagen is dat ook geen probleem, maar nu krijg ik te horen dat ze de retourkosten niet willen vergoeden. Normaliter hoeven ze dat ook niet te doen en zou ik er geen moeite mee hebben, maar in dit geval ben ik van mening dat door de bovenstaande dwaling enigszins meegaand is met de klant en hiervoor een uitzondering maken. Ik heb diverse malen contact gehad met de klantenservice en zij vroegen mij om bewijsmateriaal waardoor ik van mening ben dat het dwaling betreft en iedere keer als ik bewijsmateriaal leverde proberen zij op allerlei manieren te omzeilen dat ze ook maar niet de retourkosten te vergoeden. Zij gaven o.a. aan dat het te lezen was in de specificaties, maar als ik lekker wordt gemaakt met een mooi plaatje waar vele accessoires te zien en een verleidende tekst in de omschrijving, dan ga ik niet nog eens naar de specificatiepagina kijken.

Wat is nu 8,60 (aangetekende post) voor hun? Het gaat mij niet eens om het bedrag, maar meer de principe hoe zij een trouwe klant niet tegemoet willen komen en dat zij niet willen toegeven dat de afbeelding en tekst in de omschrijving de indruk geven dat het meer is dan een dure mixer, maar een volwaardige keukenmachine met vele accessoires.

Wat mij daarna echt nog pissig maakte is dat andere klanten bij een andere aankoop wel hun retourkosten vergoed kregen bij een soortgelijk fout. Het betrof namelijk een Game of Thrones seizoen 1 – 6 bluray box en in een afbeelding (dwaling afbeelding net als bij de Philips Avance keukenmachine) op de pagina gaf de suggestie dat je een mooie box hoes erbij kreeg, maar bij levering kreeg je alleen de losse seizoenen. Nu gaf de klantenservice als smoes dat ze het niet in de specificaties specifiek erbij hadden gezegd dat het om losse seizoenen gaat i.p.v. dat je het in een mooie bluray box hoes krijgt en daarom niet om hetzelfde probleem gaat… zoals ik al zei, ze proberen op ieder mogelijk manier niet tegemoet te komen met de klant.

Hoe goedkoop de producten ook zijn, de aftersale/ klantenservice bij iBood leven totaal niet met de klant mee en zijn erg klantonvriendelijk. Dus pas op als je ooit met de klantenservice van iBood te maken krijgt.

profielfoto van Marc
Marc
10-02-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
stoelen

Stoelen toegestuurd gekregen die stuk waren. Met veel moeite geld terug gekregen. Nu zeggen ze dat zij de goederen nooit terug hebben ontvangen. Jammer heb zelf het aflever adres wel gevonden. Wat een slecht internet bedrijf is dit. Koop er NOOIT meer wat. Gaat veel tijd en moeite inzitten.

profielfoto van Marc
Marc
10-02-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
stoelen

Heb er 6 stoelen besteld. bij levering miste een aantal dopjes onder de stoelen.Geprobeerd of het mogelijk was om de ontbrekende dopjes op te sturen. Dit was niet mogelijk. Daarna een retour aanvraag geplaatst. Enkele dagen later de mail gekregen dat de transporteur het 31 December tussen 15;00 en 17;00 opgehaald zou worden. Het pakket is opgehaald en met veel moeite mijn geld terug geboekt gekregen. Een maand later alsnog de factuur gekregen om effe het geld terug te betalen. Ze hadden de stoelen niet ontvangen? Via de site van de transporteur kan je precies zien waar ze geleverd zijn. Wat een slecht bedrijf is dit. Ik koop er NOOIT meer wat. Verschikelijk wat een ellende dat zulke bedrijven nog bestaan. Zij maken het vertrouwen in internet bedrijven onmogelijk.

profielfoto van De R.
De R.
26-12-2016
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Respectloos gedrag

Op 30 oktober bestelde ik een combi koelkast voor 370 Euro .
Levering voorzien rond 7 november door Van Spreuwel Transport . Levering verschoven naar 25 november . Via mail om bevestiging gevraagd daar ik de ganse dag thuis bleef . Geen reactie van het bedrijf op de service verzoeken van het bedrijf . Uiteindelijk reactie na een melding op het forum . Op 15 december werd de bestelling zonder enige reden door het bedrijf geannuleerd . Ondertussen werd reeds een tweede en derde bestelling na een maand door Ibood geannuleerd . Het heeft totaal geen zin om bij dit bedrijf nog een bestelling te plaatsen wanneer zij zonder enige hoffelijkheid en respect voor de klant 4 tot 6 weken na een bestelling , deze zonder enige reden annuleren . Ik schrijf de Belgische en Europese consumenten organisaties aan en dien tevens een klacht bij de economische inspectie in over de manier van werken van dit bedrijf .

profielfoto van Tim
Tim
21-12-2016
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Schandalige gang van zaken

Bieden een product aan voor een aantrekkelijke prijs, sturen vervolgens een verkeerd en defect product op zonder de mogelijkheid om het originele product te mogen ontvangen. Daarnaast leveren ze ook nog eens ruim een week te laat en de klantenservice rekt tijd in de hoop dat je het verkeerde product maar gewoon houdt.

profielfoto van Johan
Johan
25-11-2016
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Ibood klantenservice bestaat niet

Na het versturen van meer dan 10 verzoeken, en 4 x bellen naar het telefoonnummer op hun site, is het mij in een tijdsbestek van 2 maanden , niet gelukt om enige vorm van contact te krijgen met wie dan ook van de firma Ibood. Mijn conclusie is dan ook: er werkt niemand op de klantenservice. Mijn advies is dan ook om niets bij dit bedrijf te bestellen.

profielfoto van Wouter
Wouter
03-03-2016
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Apple Watch besteld en plots refurbished en 2 weken te laat..

Ik bestelde 3 weken geleden aan een mooie prijs een Apple Watch die als retour binnen de 14 dagen teruggestuurd zou zijn. De verwachte verzenddatum was 3 maart.

Echter op 3 maart krijg ik te horen dat hij pas op 11 maart verwacht wordt te kunnen versturen. En plots gaat het blijkbaar om een refurbished model in de plaats..

Slechte service! Mijn eerste en laatste iBood-ervaring!

profielfoto van Bram
Bram
15-01-2016
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Grote dealsite, slechte service

Op 26 dec. 2015 een Carrera zonnebril gekocht, die 8 januari geleverd zou worden. Op 8 januari ontvang ik een mail waar in staat dat het product pas ruim 2 weken later verstuurd zou worden.

Klantenservice gemaild, die alle tijd nemen alvorens ze reageren, maar dat had ook weinig zin. Een week na de beloofde leverdatum is het product binnen. Een kleine tegemoetkoming in de vorm van een voucher o.i.d. is teveel gevraagd, wat mij doet afvragen hoe belangrijk iBood hun service kwaliteit vindt.

Goede en leuke deals, maar SLECHTE service.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
17-10-2015
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte service

BBQ besteld na ruime tijd pas geleverd, voor gebruik brak wiel af. Reparatie zou 6 weken duren, nu 2 maanden later nog niet terug.

Tel. contact gehad , nee vanaf kantoor word hij verzonden naar de reparateur en dan vanaf die tijd nog 6 weken????

Werd afgeschilderd met je moet maar geduld hebben.

Nooit meer iets bestellen bij IBood.

Gewaarschuwd mens telt voor 2 :-(

Schrijf een review over iBood

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

GrillzShop logo GrillzShop
0 beoordelingen
10
OnlineStarRegister.org logo OnlineStarRegister.org
0 beoordelingen
10
Houtenspeelgoed-shop logo Houtenspeelgoed-shop
0 beoordelingen
10