Vliegtickets.be reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Vliegtickets.be
Wil je een voordelig vliegticket bestellen bij Vliegtickets.be, maar eerst meer weten over deze online vergelijkingssite voor vliegtickets? Lees dan hier extra informatie over deze website en de reviews met ervaringen over Vliegtickets.be onderaan deze pagina.
Over Vliegtickets.be
Vliegtickets.be is een Belgische vergelijkingssite voor vliegtickets. Hun visie is dat een goedkoop vliegticket vinden niet moeilijk hoeft te zijn. Zij maken het vinden van een goedkoop en gunstig vliegticket voor iedereen mogelijk, dankzij hun vergelijkingssite. Je kunt hier de gewenste bestemming en reisdata invoeren. Vliegtickets.be zorgt vervolgens voor een groot aanbod aan vliegmaatschappijen die voor deze reisdata vluchten bieden. Zo vind je in slecht één klik het grootste en meest voordelige aanbod aan vluchten.
Met een systeem dan het aanbod van meer dan 500 vliegmaatschappijen bekijkt en meer dan 3.000 internationale reisbestemmingen, is het altijd mogelijk om een goede deal te vinden bij Vliegtickets.be. Deze website biedt ook 'vanaf-prijzen' waardoor het altijd mogelijk is om voordelig een vliegticket te vinden.
Waarom kiezen voor Vliegtickets.be
Wil je voordelig op vakantie, maar heb je geen zin of geen tijd om op zoek te gaan naar een goedkope vlucht? Het kan heel wat tijd kosten om zelf de prijzen te vergelijken. Vliegtickets.be is daardoor echt een uitkomst. Zo kan iedereen met één klik op de knop het beste aanbod van het moment bekijken. Vliegtickets.be houdt rekening met acties en zo kun je ook via deze website last-minute deals of vroegboekkorting scoren
Vliegtickets.be biedt haar klanten online ook reisverzekeringen aan. Dit zijn niet alleen verzekeringen voor tijdens de reis, maar dit kan ook een annuleringsverzekering bevatten. Mochten de plannen anders lopen dan gedacht, dan kun je dankzij deze verzekeringen kosteloos annuleren of krijg je vergoeding bij problemen tijdens de reis. Vliegtickets.be biedt voordelige verzekeringen aan, waardoor een reisverzekering voor iedereen mogelijk is.
Zie je een goed tarief voor een enkele reis naar Parijs of een retour naar Amerika? Deze kun je direct bestellen. Direct na jouw bestelling via Vliegtickets.be, ontvang je jouw reisgegevens. Deze kun je ( en moet je in sommige gevallen ) uitprinten, maar ontvang je ook altijd online via de mail. Zo heb je jouw tickets en informatie altijd direct bij de hand en kun je deze dus ook niet vergeten.
Vlieg jij met regelmaat? Dan is het slim om een gratis account aan te maken bij Vliegtickets.be. Hier zie je altijd een overzicht van jouw gekochte tickets en kun je gewenste reizen toevoegen aan jouw verlanglijst. Met een eigen account kun je in het vervolg nog sneller boeken. Zoek je last-minute een ticket naar London? Deze bestel je snel en eenvoudig via jouw account. Download ook de app van Vliegtickets.be om via jouw telefoon reizen te boeken, wijzigen of E-tickets te downloaden op jouw telefoon.
Is Vliegtickets.be betrouwbaar?
Vliegtickets.be biedt al jarenlang de beste vliegtickets aan particulieren en bedrijven. Je kunt zeker zijn van een veilige webshop en betaling, want Vliegtickets.be is aangesloten bij Safeshops en IATA. Ook is Vliegtickets.be goed bereikbaar via de klantenservice, wanneer je vragen hebt. Niet voor niet is Vliegtickets.be dan ook winnaar geworden van 'Beste Service Award' van IATA.
Veilig vliegtickets bij Vliegtickets.be bestellen doe je met een account en een betaalmethode naar keuze. Je kunt gewoon veilig via jouw bank met Bancontact betalen. Ook mag je een creditcard of Paypal account koppelen aan jouw account om veilig te kunnen betalen. Bestellingen worden altijd gedaan via een beveiligde SSL verbinding.
Klantenservice en klachten
Heb je vragen over deze goedkope tickets of wil je meer weten over jouw vlucht? Vliegtickets.be klantenservice is er voor je. Zowel voor jouw vertrek, tijdens de vlucht als erna. Klopt er iets niet of heb je een vraag over jouw bestelling? Dan kun je Vliegtickets.be altijd bellen of mailen om assistentie. Een medewerker van Vliegtickets.be helpt je graag verder en zorgt voor een goede service zodat je altijd een goede vlucht kunt boeken.
Werkt jouw E-ticket niet of lukt het niet om een ticket te wijzigen of annuleren? Wanneer je problemen ondervindt of klachten hebt over de service van Vliegtickets.be, kun je altijd de klantenservice contacteren. Zij zijn ook altijd aanwezig om klanten te helpen bij klachten. Ze hebben een eigen klachtenafhandeling en staan bekend om hun goede service.
Wil jij ook beoordelen?
Wanneer heb jij voor het laatst een vliegticket gekocht bij Vliegtickets.be? Je mag als klant hier een eigen review achterlaten over jouw ervaringen met Vliegtickets.be. Heb je hier vaker besteld, was het eenvoudig om een bestemming te vinden en hoe was de algehele service die je van Vliegtickets.be hebt ontvangen? Je kunt in jouw review ook laten weten of je Vliegtickets.be zou aanbevelen aan andere reizigers. Laat hier een beoordeling achter over Vliegtickets.be en help nieuwe klanten die op zoek zijn naar een goedkoop vliegticket.
Vliegtickets.be is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Vliegtickets.be bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Vliegtickets.be lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Vliegtickets.be.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
Vliegtickets.be is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet.
Hun reputatie is daarom ook erg goed.
Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.
Het is verstandig de website van Vliegtickets.be te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Vliegtickets.be.
Onze terugvlucht was met twee tussenstops. Tweede vlucht werd zonder boe of ba geannuleerd. Ze zijn niet bereikbaar ('We hebben het te druk om uw telefoon te beantwoorden') en de luchtvaartmaaatschappij kan ons niet verder helpen. Dus nu geraken we blijkbaar niet thuis zonder zelf een alternatief te zoeken. Deze gaat naar de ombudsdienst...
Het reserveren van de tickets ging heel vlot en de betaling was ook geen probleem.
Pas als de tickets besteld zijn, beginnen de problemen.
Je moet de boeking aan je eigen Ryanair-account koppelen en dat lukt niet.
Ik ben al ong 3u bezig geweest met veel stress als gevolg.
Via de chatbox van Ryanair zijn ze heel hulpvaardig, maar kunnen je niet verder helpen omdat er gegevens van Vliegtickets.be ontbreken.
Al meerdere mails verstuurd naar vliegtickets.be, maar je krijgt geen antwoord.
We kunnen niet anders dan morgen met veel stress naar de luchthaven vertrekken en hopen dat we daar kunnen inchecken want online lukt het niet.
De klantverificatie wordt via mail uitgelegd: alles lukt tot de laatste stap en dan mag je opnieuw beginnen.
Heel frustrerend.
Nooit meer boeken we nog bij Vliegtickets.be!!
Omdat het een bezoek aan esn ernstig ziek familielid betrof contact gezocht om dat de verificatie naar Ryanair niet lukte. Bellen is nutteloos je krijgt altijd hetzelfde lullige bandje dat verwijst naar contactformulier. Vul je dit in krijg je zogenaamd een bestigingsmail. Mooi niet dus. Op een aangetekende brief mnul respons. Ze laten je gewoon stikken. Vanwege schade zaak overgedragen aan rechtsbijstandsverzekering. Kortom een onbetrouwbaar boekingskantoor dat je als klant laat stikken. Nooit bij boeken.
We hebben stoelen gekocht via deze website, 80 euro betaald voor 2 stoelen en uiteindelijk werden deze stoelen nooit gereserveerd en is het geld weg, opnieuw stoelen moeten kopen via ander website, bestel niet via deze website want je wordt gewoon gescamt
Tickets kopen op vliegtickets.be is makkelijk te boeken en uiteraard te betalen natuurlijk. Er werd aangegeven dat online inchecken bij de vliegtuigmaatschappij kon vanaf 24u voor vertrek. Dit lukte NIET . Niet na 24 niet na 30 IK KON NIET INCHECKEN . Ik probeerde vliegtuigtickets te bellen op hun Belgisch en internationaal telefoonnummer maar uiteraard geen antwoord. Wel een automatisch doorverwijzen naar de website van de vliegmaatschappij. Hun e-mailen kan dan weer wel maar een antwoord zou dus helemaal te laat geweest zijn. Ik heb via Tunis Air zelf in Tunesie moeten smeken omdat ze mij de e-tickets zouden doorsturen. Gelukkig was alles wel geregeld maar deze firma is zeer onprofessioneel, en helemaal niet klant vriendelijk, ronduit schandalig
Vliegtuigtickets zal ik nooit meer gebruiken en ik raad dan ook iedereen ten sterkste af via deze site te boeken. Hier staan genoeg verhalen te lezen van malafide praktijken.
Tickets gekocht op via vliegtickets.be . Makkelijk te boeken en te betalen ( uiteraard). Volgende stap online inchecken bij de vliegtuigmaatschappij. KON NIET INCHECKEN !. Naar vliegtuigtickets gebeld ( geen antwoord) en automatischverwijzen naar de website van de vliegmaatschappij. Dan maar naar buitenlandse klantendienst gebeld om te vragen of alles ok is , blijkt dat de boeking wel gereserveerd is maar dat de eigenaar van de website 'vliegtickets' met zijn eigen emailadres ingelogd (en dus doorgegeven) heeft en dat ik daarom geen toegang had om online te kunnen inchecken !! Wat een idioot ! Dus voor mij nooit meer maar echt nooit meer Vliegtickets
Malafide praktijken!
Ik boekte tickets naar Boedapest en moest bij elke stap in het reserveringsproces meerdere opties zelf uitvinken om telkens extra kosten te vermijden. Bij de laatste pagina waar ik de betaling moest doen stond er onderaan en slecht zichtbaar de optie ‘priority service’ aangevinkt waardoor ik voor 3 vliegtickets €296 extra moest betalen! Toen ik daarover met de klantendienst contact wou opnemen kwam er ‘page not found’. Dit zijn gewoon louche praktijken! Tenslotte staat er op de site dat je bij problemen de vliegtuigmaatschappij zelf moet contacteren, maar als puntje bij paaltje komt kunnen zij je niet helpen omdat je niet via hen geboekt hebt. Ik raad vliegtickets.be aan niemand aan!
Door een staking bij Ryanair werd onze vlucht geannuleerd. Ryanair betaalde netjes terug aan vliegtickets.be, maar zij vertikken het om het door te storten aan mij. Ze zijn zeer slecht te bereiken en ofwel weten ze van niets ofwel zijn ze zeer onbeschoft.
1 jaar later en helaas nog altijd niets terugbetaald, dit is echte oplichting!
Vlot om aan te kopen, bagage netjes bijbetaald alsook de STOELEN!
Ik ga met mijn dochter die nog nooit gevlogen had en een zus die het niet zo op vliegen heeft. Nu, stoelen op voorhand betaald dik 90€ voor betaald heen en terug! Eenmaal op de luchthaven vertellen de medewerkers ons dat ze de betaling van vliegtickets.be enkel hebben ontvangen voor de vlucht en voor de bagage! Stoelen? Geen betaling voor binnengekregen! Fijn hoor, mijn dochter ergens alleen op het vliegtuig en mijn zus ook ergens anders! Ik heb gemaild, gebeld en niets maar ook niets krijg je ze te pakken! En ons 90€ ? Got der ne facking kalkoen van eten gulder afzetters!
Ik heb tickets besteld, had zogezegd extra betaald om te kunnen annuleren omdat ik niet wist wanneer ik examens zou hebben. Blijkt dat ze toch niet doen aan terugbetalingen maar heb daar wel extra voor betaald? hoe kan dit. echt terrible, ben al mijn geld kwijt!!
Ik boekte via vliegtickets.be bij BlueAir een vlucht naar Roemenië. De vlucht werd door BlueAir geannuleerd, maar daar moest ik zelf 1 week voor afreizen achter komen. Vliegtickets was niet bereikbaar. Toen ik achteraf verhaal wou halen, moest ik eerst 2u telefonisch in wacht staan om een medewerker (die geen letter Nederlands kon) te kunnen spreken. Die zei dat ze het zouden uitzoeken. 3 maanden later nam ik zelf terug contact op, waarop ze zonder toelichting zegden dat ik mijn geld niet terugkrijg. Intussen geen antwoord meer. Corrupte boel!
Mijn man en ik moesten in december 2021 onze reis naar Kopenhagen annuleren omwille van een besmetting met Corona. Ik heb toen een medewerker van vliegtickets.be aan de lijn gehad en digitaal een annuleringsaanvraag ingediend (met doktersattest en alle nodige informatie).
We zouden ten laatste na drie maanden 75% van onze tickets terugkrijgen omdat we ook een betalende annulatieverzekering hadden genomen toen we de tickets hadden geboekt.
Nu zijn we 19 augustus 2022 en er staat nog steeds geen cent van dit bedrag op onze rekening. Na meerdere keren bellen met de klantendienst moesten we steeds vernemen dat ons geld binnen enkele weken gestort zou worden nadat jullie een groot bedrag moesten ontvangen van Brussels Airlines.
We zijn 8 maanden na de annulering.
We kunnen de klantendienst telefonisch zelfs niet meer bereiken. De telefoonnummers op de website bestaan gewoon niet meer.
70 Bijbetaald voor valies , bij inchecken bmeek geen valoes te zijn bikgeboekt. Fraude dus. Ter plaatse 50 moeten bijbetalen. Telefoonnummer vliegtickets blijkt niet te bestaan.
Slechte klantenservice, telefoon staat 24/7 uit echter staat er op de website dat jullie bereikbaar zijn van 9 tot 13 wat in realiteit ook heel kort is. Daarnaast is er geen chatbox of email adres beschikbaar
Mensen bestel hier geen tickets dit bedrijf bleef fraude ondanks je het duurste verzekering pakket besteld voor als er wat gebeurd of tussen komt dat je niet kan vliegen, krijg je geld niet terug!! Ik heb advocaten geschakeld voor deze situatie. Ik waarschuw u bestel hier nooit je tickets
Zeer slechte ervaring met vliegtickets be/nl
Vlucht geboekt via vliegtickets , dat ging super makkelijk. Alles erop en eraan vlucht , koffers, stoelen . Betaald en kreeg keurig een mail . Na twee weken dacht ik , ik zal mijn boeking eens bekijken . En daar begon de ellende . Ik kom niet in mijn boeking komen .
Klantenservice benaderd , na tien keer lukte het eventjes wel en daarna meteen weer niet . Klantenservice weer benaderd , kreeg ik de rechtstreekse inlog code van de vliegmaatschappij . Daar kon ik wel inkomen, waarschijnlijk omdat ik al een account heb bij deze maatschappij en dus ook direct kon zien dat er geen koffers waren bijgeboekt en geen enkele stoelreservering. Bij vliegtickets een gespecificeerde rekening opgevraagd .
Alleen het totaal bedrag kreeg ik binnen , anders was er niet mogelijk .
Daarna begon het heen en weer schrijven , over de koffers en de betaalde stoelreserveringen , de ene keer zag ik dat het vliegtickets.nl was en de andere keer vliegtickets.be.
Veelal even snel in het Engels geantwoord, prima kan ik ook lezen . Uiteraard apart voor deze Nederlandse / Belgische site .
Na vele mails (stuk of 30 ) heen en weer uiteindelijk mijn stoelreserveringen erbij gezet, en alleen de koffer van mijn partner. 1 dag voor vertrek nog maar voor 180 euro mijn eigen koffer bijgeboekt , rechtstreeks via mijn account anders kwam er weer 35 euro bij als ik het via vliegtickets alsnog zou moeten doen . ( let wel die had ik al bijgeboekt maar mijn woord tegen dat van hun)
Uitgekookte ratten . Beste mensen boek NOOIT een ticket , behalve als je goed stressbestendig bent , en je geld wilt weggeven .
Wat een belachelijk slecht geregeld zooitje. En dan is het nog zacht uitgedrukt.
Op Op 21 februari 2022 zou ik vliegen met Turkish Airlines (11:35) geboekt bij vliegtickets.be. Op 20 februari 2022 in de avond (toen ik al verbleef in het Schiphol hotel) werd de vlucht geannuleerd wegens slechte weersomstandigheden door Turkish Airlines.
Ik ben daarna gaan bellen met Vliegtickets.be en Turkish Airlines, maar beiden konden geen passende vervangende vlucht aanbieden. Ik heb mijn reis moeten annuleren en ben naar huis vertrokken. In de telefoongesprekken werd er door Turkish Airlines naar Vliegtickets.be gewezen voor restitutie van de gemaakte kosten en er werd door vliegticktes.be naar Turkish Airlines gewezen.
Vervolgens begon de marathon van het bellen en mailen. Volgens vliegtickets was de vlucht niet gecanceld. Vervolgens laten ze niks meer horen. Ik mail weer met de vraag naar mijn restitutie en krijg een mail terug dat ze mijn ticket wel willen annuleren. Mijn gecancelde vlucht willen ze annuleren.
Na heel wat mail contact krijg ik dan uiteindelijk toch te horen dat mijn geld binnen 15 dagen terug gestort wordt. Dan mag u een keer raden.. dit gebeurde niet. Waarop ik weer contact zoek. Ik krijg hierop een Engels mailtje terug. Er is een fout gemaakt..
Our apologies, there was a mistake in our last message. The refund is still pending from the airline.
Lang verhaal kort. In februari had ik moeten genieten van een bezoek aan een vriendin in Abu Dhabi. Maar dit is werd een horror verhaal van een gecancelde vlucht met veel onbeantwoorde mailtjes en slechte communicatie. 12 mei nog steeds geen geld terug en heel wat irritaties rijker.
Tip aan iedereen: boek nooit met vliegtickets.
Zeer goede ervaring met Vliegtickets.be; goede prijs voor de tickets betaald. Contact met helpdesk was snel en correct. Enkel het downloaden van de tickets lukte niet maar dat bleek ook niet nodig te zijn voor de check-in op de luchthaven.
Begin februari 2 tickets naar rome besteld (vluchten begin april). Bijbetaald voor 1 stuk bagage. Op de "e-tickets" (lees: een standaard mail) staat dat er geen extra bagage kan meegegeven worden, al heb ik 80 euro extra betaald voor deze service. Reeds een maand geleden gemeld, ettelijke mails gestuurd, gebeld (na 30 minuten eindelijk binnen geraakt), maar NIKS reactie. Daarnaast blijken de boekingsnummers niet bekend op de website van de luchtvaartmaatschappij, dus ik begin me nu af te vragen of ik helemáál bedrogen ben door dit rotbedrijf
Beste ,
Ik bestelde vliegtickets op Vliegtickets.be en betaalde deze online. Ik kreeg 2 dagen nadien een mail met een referentienummer maar geen tickets. Met dit nummer kon ik niet bij de luchtvaartmaatschappij terecht want dat was een intern nummer van Vliegtickets.be. Bij de luchtvaartmaatschappij hebben ze nooit een boeking van mij ontvangen. Ik ben dus mijn geld kwijt en heb nooit tickets gekregen. Wanneer ik dan wilde annuleren konden ze dit niet doen, ondanks het feit dat ik een uitgebreide annuleringsverzekering erbij nam. Telefonisch is niemand bereikbaar en per mail krijg ik alleen te horen dat ze mijn verzoek om terugbetaling niet aanvaarden. Dit is een FAKE bedrijf, niemand kan je contacteren (steeds bezettoon) Koop hier nooit tickets
We wilden boeken, maar er zat een foutje in de geboortedatum dus we drukten op et pijltje terug. Opeens was het veel duurder, terwijl we alleen een geboortedatum hadden aangepast. Op een andere laptop werd de prijs alleen maar hoger. Kortom stelletje oplichters.
Ik bestelde vliegtickets op Vliegtickets.be en betaalde deze online. Ik kreeg 2 dagen nadien een mail met een referentienummer maar geen tickets. Met dit nummer kon ik niet bij de luchtvaartmaatschappij terecht want dat was een intern nummer van Vliegtickets.be. Bij de luchtvaartmaatschappij hebben ze nooit een boeking van mij ontvangen. Ik ben dus mijn geld kwijt en heb nooit tickets gekregen. Wanneer ik dan wilde annuleren konden ze dit niet doen, ondanks het feit dat ik een uitgebreide annuleringsverzekering erbij nam. Telefonisch is niemand bereikbaar en per mail krijg ik alleen te horen dat ze mijn verzoek om terugbetaling niet aanvaarden. Dit bedrijf is een FAKE bedrijf en licht enkel mensen op. Koop hier nooit iets
Ik boekte tickets om met mijn zoon naar Madrid te gaan. Op de site stond een vlucht van Iberia met handbagage inbegrepen. Groot was mijn verbazing toen ik in de bevestigingsmail las dat het om een Ryanair vlucht gaat zonder handbagage. Nu moet ik 80 euro gaan bijbetalen. Toen ik dit vermeld had via mail, kreeg ik 2 keer een onrespectvol antwoord waarin eigenlijk net niet werd gezegd dat ik simpel was en dat dit gewoon niet kon! Geen enkel begrip of meedenken of wat dan ook. Slechtste customer service ever! Nooit boek ik nog hiermee en ik laat het hier ook niet mee. Dit is puur bedrog!!
door de gebrekkige klantendienst problemen bij inchecken online, daarom 220 euro moeten betalen op de luchthaven.
in eerste instantie mail van medewerker die heel correct antwoorde.
vervolgens mail verkeer in het engels?
boeken bij vliegtickets.be is gokken soms goed soms erbarmelijk slecht
Wegens het hebben van Corona (overmacht) kon ik mijn vlucht niet nemen. Er werd mij een vlotte , gratis omboeking beloofd voor een andere vlucht, al dan niet naar een ander land, zolang het met dezelfde vliegmaatschappij was. Later wilde ik hier gebruik van maken. Voor mijn nieuwe vlucht, waarvan mijn ticket rond €480 kostte, diende ik wijzigingskosten van €320 te betalen! Dit zelfs nadat de luchtvaartmaatschappij zelf aangaf een gratis omboekingsbeleid aan te bieden bij een coronageval. Het enige antwoord wat ik van vliegtickets.be kreeg is dat ik in geen geval de kosten niet moest betalen, zonder verdere uitleg.
Heb geboekt vroeg boeking in oktober voor reis naar Tenerife
Door coronabesmetting en positieve pcr test moest ik mijn reis annuleren mijn boeking was niet terug te vinden op de site onder mijn e mail waarmee ik geboekt had de factuur is dan gekomen via Otravio een nederlands bedrijf die mij meedeelden dat ik nietts kon terug krijge ik had ook zitplaatsen bijgeboekt en ruibagae
Had tickets besteld voor zoon naar Spanje ,door corona kon hij niet vertrekken ,mail gestuurd en zoals beloof heb ik mijn geld terug gekregen half jaartje later ,wel min administratie kosten
Ik boek een vlucht voor de maand mei en betaal correct. De volgende dag krijg ik simpelweg bericht dat deze geannuleerd werd; zonder enige reden. Dus na ongeveer 15 keer proberen via telefoon word ik "geholpen" door een Engelstalig persoon. Ik vraag de reden van annulering > slechte technische verbinding met de maatschappij waardoor mijn reservering niet is doorgegaan. Men vraagt mij nieuwe reservering te doen; met uiteraard dat de prijzen ondertussen am gestegen zijn. Ik vraag wanneer ik terug betaald wordt: 'oh voor deze avond 18h00 krijgt u uw geld terug op dezelfde rekening als je betaald hebt' .... wie heeft zijn geld na 3 dagen dus nog steeds niet gezien.... juist ja
Vandaag nogmaals geprobeerd te bellen en ineens kan men mij niet horen aan de andere kant (na 17keer!) proberen en dat ik moet terugbellen.
Ook mails gestuurd zonder enig antwoord....
Bon zal ik ondertussen ook het FOD op de hoogte brengen van deze praktijken... en dus NOOIT meer gebruik maken van dit "bedrijf met haar praktijken" > een SCHANDE IS HET!!! Service 0/10
Wegens corona mijn vlucht tot driemaal toe moeten uitstellen.
Steeds vriendelijk, snel en zonder problemen .
Super service!!
De vlucht was geannuleerd door Corona en geen terugbetaling gekregen na verschillende malen aan te vragen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Vliegtickets.be een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 37 beoordelingen geplaatst over Vliegtickets.be. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,2 gekregen, waarbij 17% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Vliegtickets.be actief?
Vliegtickets.be is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) vliegticket aanbieders.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Vliegtickets.be reviews? Dan kun je naar de website van Vliegtickets.be gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.