Tui logo

Tui reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Tui reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Tui logo
Website
tui.nl
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Tui

Zoek je naar reviews over Tui? Overweeg je bij dit reisbureau een vakantie te boeken? Wij verzamelden beoordelingen over Tui, dus je zit op deze pagina helemaal goed. Een vakantie boeken is voor de meeste mensen niet iets dat je wekelijks of maandelijks doet. Dus als je het doet, dan wil je het goed doen. Dan wil je weten dat je met een betrouwbare organisatie te maken hebt. En je wilt dat je een mooie accommodatie aantreft op de plek van de bestemming. Dit zijn allemaal zaken waar recensies van andere mensen je heel veel over kunnen vertellen. Lees ze gauw en maak daarna een weloverwogen beslissing om wel of niet bij Tui te boeken.

Over Tui

Tui is een van de grootste vakantiemerken van Nederland. Er is een heel uitgebreid assortiment van voordelige vakanties. Deze organisatie geeft aan echt voor elk wat wils te hebben. Omdat volgens Tui een vakantie een van de mooiste dingen van het leven is, moet het natuurlijk wel voor elkaar zijn. Pas als alles goed in orde is, kun je onbekommerd genieten van andere culturen of relaxen op een prachtig strand met de zon op je huid. Tui doet er graag alles aan om het jou als reiziger helemaal naar je zin te maken. Hun streven is om altijd een stapje verder te gaan en de verwachtingen van de gasten te overtreffen. Hun belofte is dan ook Discover your smile. Dit zie je ook duidelijk terugkomen in het beeldmerk van TUI Nederland. Deze 3 letters, T, U en I staan voor Trusted, Unique en Inspiring. Samen vormen ze de smile. Wat zijn de kenmerken van dit bedrijf? Allereerst is er een zeer uitgebreid aanbod. Vervolgens kun je op de site op enorm veel manieren en op veel kenmerken filteren. Denk aan onder andere beoordeling, vervoer, ligging, faciliteiten, afstanden en vakantietype. Je kunt kiezen uit meer dan 5.500 accommodaties. Er is een eigen luchtvaartmaatschappij met beschikbare losse vliegtickets. Tenslotte kenmerkt Tui zich door scherp geprijsde last minutes.

Waarom kiezen voor Tui

Waarschijnlijk ken je Tui al wel een beetje? Deze enorm grote touroperator biedt al jaren lang allerlei reizen aan voor het grote publiek. Hier is werkelijk voor iedereen wel iets te vinden. Het aanbod bestaat uit zonvakanties, verre reizen, rondreizen, autoreizen, wintersport, stedentrips en kamperen. Ook kun je losse vliegtickets naar meer dan 70 bestemmingen boeken. En wat denk je van een reis met een cruiseschip. Eigenlijk kun je het gewoon niet bedenken qua vakanties, of het is wel te regelen via deze reisorganisatie. Het zoeken gaat op de site heel gemakkelijk. Je kunt al je wensen aangeven qua bestemming, datum, aantal personen, wel of geen zwembad, aantal slaapkamers en wat je nog maar meer te wensen hebt. Vervolgens krijg je de mogelijke opties te zien. Er is een virtuele assistent die je eventueel kan helpen bij het vinden van je reis. Het grote aanbod is een enorm voordeel, maar het kan ook lastig zijn om door de bomen het bos nog te zien. Gelukkig is Tui voorzien van een enorm groot team van specialisten. Je kunt hen overdag en ’s avonds, zelfs ook in het weekend, bestormen met je vragen. Ze denken dan graag even met je mee om je droomreis te vinden. Ben je op de plek van bestemming aangekomen, dan kun je nog 24/7 terugvallen op de service van deze reisorganisatie. Het kan eventueel handig zijn om hun app te installeren op je telefoon. Dat levert je eventueel ook nog leuke tips op tijdens je vakantie. Boek je bij Tui, dan weet je zeker dat je goed voorbereid op reis gaat. Op de site is over allerlei mogelijke onderwerpen informatie te vinden. Denk aan visa, vaccinatie, een auto huren, enz. enz.

Is Tui betrouwbaar?

De vraag of Tui betrouwbaar is, is waarschijnlijk bijna overbodig. Wie kent dit reisbureau niet? En als je zelf geen ervaring met hen hebt, dan ken je wellicht wel iemand in je familie of in je vriendenkring die een keer een reis bij hen boekte. Betrouwbaar zijn ze absoluut. Dat hebben ze na al die jaren wel bewezen. Je kunt ook op oneindig veel manieren contact met hen opnemen, zelfs ’s avonds en in het weekend. Verder is Tui aangesloten bij SGR, ANVR, het Calamiteitenfonds en bezitten ze het ThuisWinkel Waarborg. Verder zijn ze een aantal keren gecertificeerd. Onder andere als beste website van het jaar. Ook ontvingen ze awards voor shopping en ski. Tenslotte laten de recensies van eerdere gasten zien dat je prima kunt boeken bij dit bureau. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan doen de medewerkers er alles aan om de problemen zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen. Alles voor die bewuste Smile waar Tui voor staat.

Klantenservice en klachten

Welke manier vind jij het fijnst? Bel je graag met de klantenservice of stuur je liever een mail? Kies je voor het contactformulier of de virtuele assistent? Bij Tui kan het allemaal. Je kunt ook gerust binnenlopen bij een van de reisbureaus. Of je maakt een afspraak. Via Facebook en Twitter is het ook heel eenvoudig om vragen te stellen. Je krijgt binnen een paar minuten al een reactie. Heb je klachten, dan zie je op de website precies hoe Tui dit voor je gaat oplossen.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ervaring met Tui? Boekte je een verre reis bij dit bureau of een onvergetelijke kampeervakantie in Nederland? Schrijf er een beoordeling over en laat die achter op deze website. Zo komen andere consumenten meer te weten over dit bedrijf. Jouw review helpt hen om een weloverwogen keus te maken.

Gerelateerde bedrijven

Hostgator logo
Hostgator
2 beoordelingen
9
Expert logo
Expert
2 beoordelingen
10
Centralpoint logo
Centralpoint
12 beoordelingen
4,7
7,4
69% zou hier weer kopen
30 beoordelingen
Lees onze review over Tui

Het bedrijf Tui is geverifieerd door ons. De webshop tui.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Tui is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Tui maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van tui.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Bekijk zeker even de website van tui.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Tui.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Ervaringensite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Redelijk

Moesten zondag inchecken dit lukte niet.Maandag op Schiphol ook niet en vele mensen met ons.Moesten naar een speciale balie.Dit was een beetje chaos sommige mensen hebben hier 2uur gewacht.De vlucht vertrok hierdoor 1 uur later.In Bulgarije stond iemand die vertelde welke bus we moesten nemen.De hele week niemand van tui gezien.Er is totaal geen informatie Tui informatie bord alleen op zijn Russisch.Misschien ook eens ophouden en verwachten dat iedereen maar een smartfone met internet heeft de WiFi was erg slecht in dit hotel.Plaats gewoon een informatie boek bij de receptie zodat mensen hier iets kunnen vinden over wat er te doen is.Nu moest je alles aan de receptie vragen deze was heel bereidwillig daar gaat het niet om maar vind dit iets voor de reisorganisatie.

Geplaatst op: 18-07-2021
Geschreven door: Willy R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima afhandeling

Vorig jaar had ik een vliegreis geboekt naar de Canarische eilanden. Helaas ging dit door het Covid-19 virus niet door en werden alle reizen geannuleerd. Gelukkig heeft deze reisorganisatie ons complete bedrag teruggestort. Hierdoor kunnen wij de volgende keer zelf een nieuwe reis uitzoeken en dit zullen we zeker weer doen via Tui.nl. Prima afhandeling en mijn complimenten naar de klantenservice!

Geplaatst op: 24-03-2021
Geschreven door: Willem B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ongelooflijk fantastisch hotel sensimar side turkije

Wat een geweldig 18 hotel sensimar side van tui! Snap nu de awards die het wint! Zo bizar schoon(dame dat Ik deed onze kamer)/smaakvol ingericht/ eten zo fantastisch en de thema avonden en animatie top?kan niet anders zeggen dan zéker het geld waard! Wij gaan terug! Super bedankt voor alle service ook van tui zelf. Nog nooit zoiets geweldigs meegemaakt. Als mistery quest heel wat beoordeeld en ook als reisleidster,maar dit verdiend een dikke 10! Groetjes René en mia

Geplaatst op: 11-08-2019
Geschreven door: Mia

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Super

Ga zo door TUI! Al de derde keer op rij bij jullie geboekt en weer tot in de puntjes perfect. Natuurlijk hebben we wel eens wat te miepe, maar god wat hebben we weer genoten van een weekje zon (y)

Geplaatst op: 01-06-2018
Geschreven door: Patrizia

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
West Coast Tour USA

Met Martineke als reisleidster vanaf 28 september een rondreis langs de West Coast USA gemaakt voor 18 dagen.
Ons reisgezelschap varieerde van 20-80 jarigen en telde 17 personen. Martineke heeft het talent om personen te binden, in elkaar te interesseren, te informeren en te amuseren. Gedegen kennis van zaken en sociale vaardigheden staan hoog in haar vaandel alsmede een luisterend oor die graag de meningen hoort van haar gasten.
Want Martineke is niet alleen een reisleidster maar ook een gastvrouw en vriendin van de groep. We kregen gedegen informatie over de plaatsen en locaties die we bezochten en liet ons meebeslissen in het maken van keuzes. Bij het inchecken van de hotels/motels verzorgde zij de sleutels/pasjes van de kamers en controleerde of een ieder een gewenste accommodatie had verkregen.
De rondreis krijgt van ons de hoogste waardering die we kunnen toekennen. Een solide reisgezelschap die elkaar in de toekomst zeker nog eens zullen ontmoeten om de herinneringen aan deze reis te delen.
Het is net een goed gerecht, de juiste samenstelling van ingrediënten en de goede bereiding er van maakt het resultaat.
Martineke blijft onder deze lofuitingen bescheiden maar als tevreden deelnemer van deze fantastisch reis zet ik haar graag eens in het zonnetje. Kan deze vakantie ooit nog beter? Ik weet het niet maar geef het zeker een kans. We gaan het zeker proberen.
Carin en Pim
Rotterdam

Geplaatst op: 24-10-2017
Geschreven door: PimM

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
All inclusive spanje

Super goede deal gescoord bij TUI. Kwam via facebook een mooie aanbieding tegen van TUI en direct gaan kijken en was echt een mooie aanbieding. Zijn net terug van de meivakantie en wat hebben we het heerlijk gehad. Zo kan het dus ook (y)

Geplaatst op: 01-05-2017
Geschreven door: Beertje

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Perfect!

Met TUIfly naar Aruba gevlogen en daar in het RIU Aruba verbleven. Heel vriendelijk personeel aan boord en in het hotel ook alles netjes geregeld!

Geplaatst op: 02-12-2016
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Tui medewerking reisburo de Marke in Drachten

Terwijl het heel druk was, en de medewerker er helemaal alleen voor stond werd iedereen geweldig geholpen. We kregen hele goede adviezen over onze reis naar Zuid Afriks (2e keer bij Tui geboekt)
Dit is dus toch de meerwaarde van boeken bij een reisburo, alle hulde voor Roland Altenburg!We wren ookgoedkoper uit dan als we zelf hadden geboekt. Helemaal top!

Geplaatst op: 25-09-2016
Geschreven door: J.coehoorn

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
met TUI naar Lesbos

fantastische vakantie!
Iedereen suppervriendelijk.
Kalloni village is als thuiskomen.De rust komt je tegemoet.Lekker eten, vriendelijke mensen om je heen, kindvriendelijk gewoon een totaalplaatje!!

Geplaatst op: 11-09-2016
Geschreven door: De B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Bakau was prachtig

Eigenlijk vrij last minute geboekt bij TUI en was was het heerlijk. Samen met met vrouw even twee weken heerlijk ontspannen en helemaal niks doen. Alles was goed geregeld en alles mocht en niks hoefde. Uiteindelijk waren we allebei zo moe dat we maar 1 excursie hebben meegedaan en dit was geen enkel probleem

Geplaatst op: 09-02-2016
Geschreven door: Jan

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Altijd tevreden

Ik boek altijd via TUI en wij zijn over al onze reisen altijd zeer tevreden!

Geplaatst op: 18-01-2016
Geschreven door: Geert

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Griekenland was heerlijk

Heerlijke vakantie gehad in Griekenland. Wij zijn nog op reis geweest met de oude naam Arke, maar dat mag geen verschil maken. Echt een onwijs lekker vakantie waar je echt super lekker kan eten. Wij hebben iedere avond genoten van het griekse vlees en de heerlijke salades van tomaat en ui. Zeker een aanrader om even heerlijk tot rust te komen

Geplaatst op: 11-11-2015
Geschreven door: Chantal &.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Turkijke was echt super

Wij zijn met ze twee heerlijk naar Turkije all inclusief geweest om nog even van de zon te genieten afgelopen week. Het hotel was echt heerlijk! Lieve mensen die turken en ontzettend lekker kunnen ze koken. Wat wel erg jammer was dat de ruimte het restaurant wat beperkt was waardoor je dicht op elkaar zat. Ook stond je soms in een rij van 40 mensen waardoor je echt wel even moest wachten voordat je aan de beurt was. We hebben er daarom voor gekozen om af en toe buiten de deur te eten wat echt heerlijk was.

TUI was echt super gemakkelijk om te boeken en wij zijn er achtergekomen dat wij gewoon niet zo van het all inclusief zijn.

Geplaatst op: 03-11-2015
Geschreven door: Fred &.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Gran Canaria was super

Bij aankomst was onze kamer niet 100% naar onze zin, omdat we dicht bij een lift zaten wat toch wat herrie gaf. Dit hadden wij aangegeven bij de reisleidster en zij had meteen een nieuwe kamer geregeld.

kijk dit noemen wij nog eens service!

Geplaatst op: 14-10-2015
Geschreven door: B V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Vakantie Curaçao

Over het geheel genomen was de service, vlucht en vakantie prima. Waar wij ons echter boos over hebben gemaakt was het beleid met de handbagage. In oktober mochten we handbagage incl handtas meenemen. Dit beleid was veranderd. Vervelend dat dit niet gemeld is maar wij netjes een koffer als ruimbagage opgegeven en betaald. Zowel op de heen als terugvlucht. Wat zien wij tot onze verbazing dat er meerdere mensen met zowel een handkoffer als handtas het vliegtuig in kwamen. Zelfs iemand met 3 stuks. En ik kan U verzekeren dat dit geen taxfree tasjes waren. Verder was het erg lang wachten op de koffers toen wij weer in Nederland aankwamen, bijna 2 uur.

Geplaatst op: 02-06-2018
Geschreven door: Woutkreuzen

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Reis kolokoli Gambia resv nr CGNW34

Het was jammer dat er in het hotel geen goed restaurant was. Verder was de service van het hotel goed. hetgeen wat enorm tegenviel was de excursie naar Lamin Lodge Het varen op de Gambia River was goed, maar de trip door het bos viel erg tegen,niet alleen ons maar heel de groep (8 pers.) Alle dieren zaten in kooien,dat is in Artis beter. Het ergste was nog de prijs € 57.00 per persoon. En om 12.15 waren we weer terug bij het hotel.

Kortom excursie via de plaatselijke gids boeken is veel te duur voor dat geld.

Geplaatst op: 13-10-2016
Geschreven door: A K.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Lanzerote

Super vakantie gehad, alles soepel verlopen. Tip: voor tui, zet geen vliegtoestellen uit romenie in.

Geplaatst op: 10-06-2016
Geschreven door: Ank

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Vertraging terugreis: goed opgelost!

Onze terugreis had 24 uur vertraging, erg vervelend, maar TUI krijgt van mij een pluim. We werden goed opgevangen. Informatie verschaffing mocht beter. Maar we zaten wel in een goed hotel, eten en drinken was fijn geregeld en de volgende dag vlogen we terug. Later gaven ze ook direct antwoord op onze claim waar ze aan de EU-regels voldeden. Erg blij mee dat TUI het zo opgelost heeft.

Geplaatst op: 24-04-2016
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Lang w8ten op baggage schiphol

We wachten al 30min en baggage band op schiphol is nog niet aan het draaien. Volgens de airport taxi wacht je soms 1 of 2 uur op je koffers bij Tui. Ik baal nu dat ik moet wachten na een vlucht van 9uur, dus schrijf ik een slechte review

Geplaatst op: 21-04-2018
Geschreven door: Ben

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Reis was ok maar vliegtuig was smerig

Eind April naar Japan gegaan. De vlucht was prima maar het vliegtuig was smerig. De kaarten die in het voorvakje van de stoelen lag was helemaal onder de smurrie. Geen zakjes etc. Op de heen reis kwamen te weinig langs met drinken. Op de terug reis was dat beter :)

Geplaatst op: 18-05-2017
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Schofterig

Vlucht gemist ,terwijl er gebeld werd naar gate ,er was nog tijd genoeg volgens Tui mededewerkster, verder werd er niet geholpen.
Moeder met 2 kinderenvan 8jaar kwam aan bij gate , die was dus dicht .
Geen excuses , totaal geen aanbod voor wat anders , dus Tui jullie hebben een schofterig beleid en mensen in dienst die het totaal niet interesseerd of cliënten geholpen worden

Geplaatst op: 23-07-2021
Geschreven door: C.d.m V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onvoorstelbaar onvriendelijke afhandeling

Ivm Corona heb ik een vakantie naar Tenerife via destijds nog D reizen omgeboekt van 2020 naar 2021. Ging prima. Ook afgesproken dat de reis naar 2022 kon gaan indien nodig. Gezien mijn gezondheid geen risico genomen en ervoor gekozen om dit jaar in Nederland te blijven. Nu D reizen failliet is neemt TUI de boeking over. Telefonisch via klantenservice
ging het prima, reis gaat naar 2022. Alleen nog even regelen via TUI winkel in Sittard. En daar gaat het mis! Afspraken met D reizen en de TUI klantenservice worden genegeerd. Ik krijg geen toezegging terwijl ik al iets anders geregeld heb. Ik moet maar afwachten of er nog tijdig omgeboekt kan worden en moet erop rekenen dat ik de volledige reissom alsnog dit jaar moet betalen. Na enig gekissebis de toezegging dat een leidinggevende nog eens zou kijken wat er mogelijk is, dat zou ik binnen een week horen...maar helaas niks gehoord.
Ongelooflijk dat een winkelmedewerkster de macht heeft om eerdere afspraken en haar eigen klantenservice te negeren. Heel triest.

Geplaatst op: 17-06-2021
Geschreven door: Jean V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Gesol met reizigers door Tui

Ik reis al jaren naar Turkije en Spanje tot tevredenheid mer reisorganisatie Tui. Ook dit jaar boekten wij weer een weekje Turkije (Antalya) met een Tui vlucht vanaf Eindhoven.
Een aantal weken voor vertrek kregen we een brief van Tui dat de vlucht niet door Tui zou worden gevlogen maar met een derderangs Turkse luchtvaart maatschappij. Ik melde mijn ongenoegen aan Tui en kreeg een vrouwelijke medewerkster aan de lijn die mij meedeelde dat er niets aan te doen was omdat het in de voorwaarden stond. Toen ik dreigde de hele vlucht te cancelen, kwam ze met een alternatief van af Amsterdam, € 40,- duurder 100 km. verder en 2 dagen later.
Maar we zouden dan zeker met Tui vliegen en zelfs met de Boeing 787 Dreamliner. Daar konden we ons wel in vinden dus omboeken dan maar. Gisteren de tickets gekregen: Wie vliegt er? Een onbekende Turkse maatschappij!! Bovendien komen we op de terugvlucht niet om 23:15 aan maar om 02:15 midden in de nacht zodat er geen trein meer is naar Limburg.
Naar mijn mening is dit een schandalige manier van klanten behandeling. Wij boeken dus echt nooit meer bij Tui!!

Geplaatst op: 05-05-2017
Geschreven door: Th.C.van Z.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Tui is slechte organisatie met ongemotiveerd personeel

Wij boekten een reis naar Kaapverdie voor 3 weken via reisburo ter waarde van 6300 euro. Stappen we in die Boeing 737 zitten we dik 10 rijen bij elkaar vandaan terwijl we samen op EEN boekingsformulier staan en nog extra geld hebben betaald voor wat meer beenruimte. Alles wat je wilt drinken kost peperduur, wijntje 4,50 euro bakje rijst 11 euro, je wordt gewoon afgelegd in ruil voor beetje eten en drinken. Toen we aankwamen op SAL en we onze koffers hadden stonden er wel 10 Tui bussen zonder hostes of wat voor aanwijzing dan ook met welke bus we moesten. Uiteindelijk moesten we aan de buschauffeurs vragen waar ze heen gingen om erachter te komen met welke bus we moesten. Na half uur kwam er een vreselijk wijf met een gezicht als een oorwurm die met een afschuwelijke krijsstem haar verhaal ging staan te doen. Een maal in het resort van Riu niets dan lof, gewoon vette 10 maar daar heeft Tui geen enkele invloed op.

Geplaatst op: 18-01-2017
Geschreven door: Hans E.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Alweer de zoveelste vluchtwijziging

Best Tui mijn vrouw en ik vliegen 4 per jaar op Holguin Cuba vanaf amsterdam.
Met verbazing zie ik dat het steeds slechter wordt met de reserveringen van de betaalde stoelen in de starclass en de premiumcomfortclass .
Bij elke vlucht is er wel weer een probleem dat er weer een ander type toestel ingezet wordt met een andere stoelindeling.
Het misselijke antwoordt dan krijg u uw geld terug vanwege de downgrade , Uw klanten boeken voor deze classe en willen dan ook dit comfort.
Wanneer wordt Tui nu eindelijk een volwassen maatschappij die z,n geboekte afspraken nakomt.
Al in 2015 zou de confugiratie van de toestellen gelijk gemaakt worden maar volgens Uw personeel gaat dit pas in 2018 gebeuren.
Dus die ellende van verassingen net voor vertrek blijft maar voortduren.
Tui stop eindelijk met deze valse informatie en geeft uw klanten wat u beloofd.

Geplaatst op: 29-12-2016
Geschreven door: Nico

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

Ik ben al 2 keer met TUI op reis geweest, ik geloof namelijk in een tweede kans! Helaas moet ik mededelen dat de TUI reisorganisatie nogal discrimineert naar mensen met een kleurtje of gewoon buitenlanders. Naar ons toe, heel beknopt met informatie verschaffen, niet klantvriendelijk, snel het gesprek willen afkappen, ook aan boord bij TUI wordt je conpleet genegeerd, jij hebt net als je blonde buurvrouw extra betaald, voor een comfort stoel. Kortom het contras tussen zwart en wit is gewoon overduidelijk te zien. En dan doen ze net alsof ze dat niet expres doen of doorhebben. Geloof me als je goed kan observeren wat je buurman naar binnen werkt qua eten dan zie je dit ook wel. Ik kan niet geloven dat ano 2021 zo'n modern jong bedrijf op deze manier 't werk gaat. Verder raad ik aan om heel goed te onderzoeken op welke plekken je verblijft, TUI vermeld namelijk alleen de mooie dingen, bijvoorbeeld het hotel ligt vlakbij het strand, je kan er naartoe lopen 200 km vandaan,maar dan zeggen ze niet dat het verblijf op een berg ligt of dat het hotel 1 van de slechte is, van het gehele eiland! zeezicht vanuit je hotel, ja joh! Slechts een blauwe hoekje te zien in de verte.... 0 sterren voor service en levering van de reizen, prijs 3/5

Geplaatst op: 14-07-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht, slechte service slecht bereikbaar onkundig

Omdat Tui geen echte vliegmaatschappij is daarom hebben ze ook geen goed ervaring hoe ze ermee om moeten gaan. Ze zijn goed in goede vakantie bestemmingen aanbieden. Maar van vlucht en vliegen hebben ze geen kaas gegeten. Ze zijn zeer slecht bereikbaar de personeel is zeer onvriendelijk ze zijn zeker niet bereid naar je te luisteren zonder opgave van reden kunnen de tijden van de vlucht veranderen, nee heeft niks met corona te maken. Vlucht die je om 12 uur in de middag heb geboekt kan dezelfde dag naar 18 uur daarna 2200 uur en vervolgens 2 uur snachts worden. Dus wil je zekerheid boek zeker geen Tui fly. Je kan je reis en je vlucht gescheiden boeken. Liever iets meer betalen maar zeker weten dat je kan vliegen dan de onzekerheid. In de kleine letters van Tui fly staat dat de tijden kunnen veranderen en daar heb je als reiziger ingestemd en geen recht op iets te zeggen. Dus nooit meer met Tui fly vliegen al wordt het me gratis aa geboden.

Geplaatst op: 23-07-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk!

Tui tui tui....

Tui tui tui, wat zijn jullie slecht! Het is dat we in deze covid tijd zelf alles goed in de gaten houden, want op jullie website of aan de telefoon hoef je van jullie niets te verwachten.
Stoel nummer invullen op je fcs formulier... staat niet op de site! Moet je zelf achter komen. Uiteindelijk gaat het licht branden bij jullie. Er wordt gezegd, vul maar een fictief nummer in. Wat als iedereen 11a 11b etc... invult??? Gezondheidsverklaring online invullen!!! Op de site staat dat het gepint ook kan. Niet dus! Nu blijkt het ook zo dat je het risico loopt om niet samen met je gezin bij elkaar kan zitten.... maaarrrrr, je kan volgens Tui wel je stoel reserveren LET OP, tegen betaling 🤣
Als je bent kan je beter zorgden je genoeg belminuten hebt anders betaal je daar ook nog voor.
Klantenservice ..... tja wat zal ik daarvan zeggen!? Vakantiebaantje vanuit huis...
Vorig jaar wel vragen aan de trouwe klanten of ze ajb een voucher willen accepteren omdat ze anders omvallen. Wat heb ik een spijt dat we dat gedaan hebben. Ik had beter moeten weten. Blame on me!

Tui, je bent een ballen tent!
Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan meemaken op Schiphol op de dag van vertrek! Ik denk zo dat we heel wat ruzies gaan meemaken van klanten die terecht ontzettend boos worden.
Hadden jullie allemaal kunnen ondervangen.

Geplaatst op: 05-07-2021
Geschreven door: Robin E.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heeeeeeeeeeeel slecht!

Wij hebben 1 week geleden bij jullie een vakantie geboekt naar Ibiza, de reis zou over exact 2 weken plaatsvinden. Nu is per e-mail de reis geannuleerd. Keuze: Omboeken of geld terug. Echter is er voor deze prijs geen vergelijkbaar alternatief op Ibiza, welke qua prijs gelijk is. Wij moeten het verschil dan bijbetalen (350 euro). Reis is geannuleerd omdat het hotel NOG niet open is. "Verbouwing loopt uit." Hoe kun je de reis dan 1 week geleden nog aanbieden?! Jullie gooien het op Covid-19, Corona! De verbouwing heeft te maken met aanpassingen wegens Corona zeggen jullie. Denk je te boeken bij een bekende en betrouwbare organisatie... Nooit weer! Hele slechte service TUI

Geplaatst op: 16-06-2021
Geschreven door: Marco V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Tui


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Hostgator logo
Hostgator
2 beoordelingen
9
Expert logo
Expert
2 beoordelingen
10
Centralpoint logo
Centralpoint
12 beoordelingen
4,7

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Tui een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 30 beoordelingen geplaatst over Tui. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7,4 gekregen, waarbij 69% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Tui actief?

Tui is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) vliegticket aanbieders , all-inclusive , allround , cruises , familiereizen , hotels , lastminute reizen , rondreizen , strandvakanties , vakantieparken , verre reizen , wintersport en zonvakanties.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Tui reviews? Dan kun je naar de website van Tui gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie