Ben reviews, ervaringen en beoordelingen
Ben ervaringen
Alle positieve maar ook negatieve Ben ervaringen worden geplaatst door klanten van Ben op deze website. Ook jij kunt jouw Ben ervaringen delen met anderen door een review of een beoordeling te plaatsen op deze website. Jouw review of beoordeling kan invloed hebben op potentiele Ben klanten die een goede provider zoeken.
Over Ben
De mobiele telefoon is met de jaren flink gegroeid en vooral door de opmars van de mobiele internet. Er zijn verschillende aanbieders met de jaren verschenen die mobiele telecommunicatiediensten aanbieden. Ben levert mobiele telecommunicatiediensten voor een aantrekkelijke en scherpe prijs. Om het zo gemakkelijk mogelijk te maken kun je bij Ben eenvoudig jou gewenste abonnement online afsluiten. Wanneer je toch liever persoonlijk advies wilt kun je bij diverse winkels langs gaan die telefonie abonnementen aanbieden.
Diensten van Ben
Ben geeft je de mogelijkheid om te kiezen uit abonnementen die bij jouw past. Naast de sim-only abonnement biedt Ben je ook een abonnement aan waarbij je mag kiezen uit een telefoon. Eveneens kun je bij Ben een prepaid kaart aanschaffen indien je liever niet aan een contract vast wilt zitten. Bekijk eerst wat je ongeveer nodig hebt en sluit op basis hiervan een abonnement af. Zo weet je in ieder geval dat je niet een abonnement afsluit waar je achteraf spijt van krijgt en waar je langdurig aan vast zit. Zeker wanneer je ook nog een flink bedrag per maand moet betalen. Kijk dus kritisch naar de abonnementen die worden aangeboden.
Klachten en service Ben
Heb je eens een product aangeschaft of een abonnement afgesloten bij Ben? Wil jij jouw Ben ervaringen delen met anderen? Deze website geeft jouw de mogelijkheid om een review of een beoordeling te plaatsen. Wellicht help je anderen bij het vinden van een goede provider door jouw Ben ervaringen te delen door middel van een review of een beoordeling.
Het bedrijf Ben is geverifieerd door ons.
De webshop Ben is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Ben is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Ben maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
Ben is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Het is verstandig de website van Ben te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Ben.
Ontzettend slechte organisatie die niet klantvriendelijk is.
Dramatische service. Ik wilde graag verlenging van mijn abonnement met een nieuwe telefoon. Echter toen ik dit had aangevraagd bleek dat Ben dit niet levert, maar dat ze een nieuw abonnement hadden afgesloten. Hierdoor had ik twee abonnementen. Na overal op hun site gezocht te hebben hoe ik contact kon hebben met dit bedrijf vond ik uiteindelijk een nummer die gebeld kon worden. Zij gaven aan dat dit vaker gebeurde en dat zij mijn tweede abonnement zouden stoppen. Nog geen twee dagen later kreeg ik een mailtje dat mijn abonnement weer actief zou worden gesteld, omdat het nummerbehoud was afgewezen. na een uur in de wacht te hebben gestaan gaf een medewerker aan dat deze mail niet klopte maar dat zij het abonnement gaan stoppen. Wel was het dan dat ik 5 werkdagen niet beschikbaar zou zijn op mijn normalen nummer, omdat anders het nieuwe abonnement wat ik per ongeluk had afgesloten niet konden verwijderen. De telefoniste rade mij af om naar een andere provider te gaan omdat zij aangaf dat deze vaak slechter waren dan Ben.
Kort om dramatisch bedrijf en je moet nog hoger denkniveau hebben dan HBO om te snappen hoe je hier een verlenging van je abonnement aan kan vragen want ik snapte er geen pepernoot van.
WAARDELOOS !! Onbereikbaar om je abonnement op te zeggen !!
Ongelofelijk klantonvriendelijk
In november 2019 telefoonprovider BEN gebeld en telefonisch mijn abonnement afgezegd. Zij hebben mij verteld dat het opzeggen van een abonnement niet per se per email hoefde, maar dat het ook telefonisch kon. Dat heb ik dus gedaan.
Zeggen de medewerkers dat ik dat niet heb gedaan, sturen ze mij nog 2 facturen van januari en februari 2020 terwijl ik mijn abonnement al in november 2019 telefonisch had stopgezegd. Ik heb gevraagd om het telefoongesprek na te luisteren van november, die hadden ze ook niet.
Moet je zien hoe onklantvriendelijk ze zijn bij BEN, en alleen maar egoïstisch, te zakelijk en alleen maar voor zichzelf gaan, in plaats van excuses aan te bieden en de facturen in te trekken wat ook op zijn plaats zou zijn.
Nu heb ik veel mensen in mijn omgeving en netwerk BEN afgeraden ivm omgang met klanten en service. Gelukkig hebben ze dat gedaan en zijn ze van BEN direct overgestapt naar een andere provider.
BIJ DEZE BENT U/JIJ OOK GEWAARSCHUWD om geen abonnement te nemen bij provider BEN!!!!!
11 febr jl wilde ik een nieuw abonnement afsluiten bij Ben voor mijn vrouw. In plaats van een nieuw abonnement werd het nummer van mijn vrouw op mijn abonnement gezet en verdween mijn nummer bij Ben. Erg lastig als je in het ziekenhuis ligt.
Na heel veel gedoe en telefoontjes (via een vaste lijn) heb ik vandaag een nieuwe simkaart ontvangen. Helaas wordt pas 26 febr het juiste nummer daar aan gekoppeld! Weer gebeld, maar er zit een weekend tussen en het kan niet eerder dan maandag.... En dus gaan we weer een mobiel-onbereikbaar weekend in, kan ik nergens inloggen waar een sms-code gestuurd wordt ter verificatie etc. En dan maar afwachten of het koppelen wel goed gaat (mijn eigen nummer op mijn oude simkaart (waar nu nummer van mijn vrouw op staat) en nummer van mijn vrouw koppelen aan de nieuwe simkaart zodat ook de juiste abonnementen bij de juiste nummers staan. Ik vrees het ergste. Ik noem hier geen namen maar één van de medewerkers van het callcenter van Ben heeft deze week alles gedaan om e.e.a. recht te zetten, maar blijkbaar is het organisatorisch onmogelijk om door Ben veroorzaakte problemen snel op te lossen, een noodprocedure bestaat dus niet.
Zit bij Ben nu sinds een maand..
Alles duidelijk en helder..
Via Facebook chat zijn ze snel te spreken.. Toppertjes
In de voordeelmaanden juni/juli mooie kortingen en daar gebruik van gemaakt.
Maandelijks abbo om makkelijk aan te passen.
MB pauze staat automatisch aan dus geen onverwachte kosten
Je verbruik is makkelijk te bekijken.
Ontvangst is ook prima..
Dus bij twijfel gewoon doen!
Zit al een aantal jaar bij ben. Hiervoor bij T-Mobile gezeten en daar was alles toch echt wel een stukje minder. Word altijd netjes telefonisch geholpen bij Ben en de rekeningen zijn duidelijk en netjes.
Al jaren klant en profiteer nog steeds van mooi aanbiedingen
Kan mij totaal niet vinden in de reacties hieronder! Ik zit echt al vanaf het begin bij Ben en nog nooooooit problemen gehad. Altijd goed Simonly deals waar geen enkele provider aan kan tippen! Ga zo door Ben!
Bestellingen zijn uitstekend afgehandeld.
Geen klachten.
Er had iets meer keuze mogen zitten in het kiezen en zelf samen stellen van de bundels wat mij betreft. Voor de rest is de overstap prima gegaan dus daar ben ik tevreden mee. Het zou wel nog handig zijn om een datum te krijgen waarop het geld wordt afgeschreven zodat je weet wanneer je er voor moet zorgen wanneer er genoeg geld op je rekening staat.
Ik had voor mijn zoon een SIM only besteld maar de simkaart werkte niet. Telefoon zag de kaart ook niet. Simkaart in mij eigen telefoon gestopt maar mijn telefoon zag de kaart ook niet terwijl de telefoon van mijn zoon wel met mijn simkaart werkte. Nieuwe simkaart besteld die inmiddels geleverd is en het wel doet. Jammer dat 1e simkaart niet in orde was. Verder vind ik BENS service prima. Prijs voor telefonie zijn duurder geworden. Vraag me af waarom.
Ik heb in december een abonnement besteld bij Ben. Met een maand opzegtermijn zou het abonnement half januari in moeten gaan. Het liep echter anders...
Inmiddels is het abonnement sinds gisteren geactiveerd. Na 3,5 maanden wachten, vier telefoontjes naar de helpdesk en vier keer de belofte dat het opgelost zou worden.
Een servicedesk is er in mijn ogen om problemen op te lossen. Met problemen bedoel ik situaties die afwijken van de normale gang van zaken. Blijkbaar wordt het betreffende type probleem (met nummerbehoud) nog niet goed opgevangen, waardoor men mogelijk niet eens te zien krijgt dat er iets fout gaat.
Ik vind het jammer dat:
- ik vier keer moest bellen om naar mijn probleem te laten kijken,
- ik niet geïnformeerd werd over de status (over het issue; de standaard e-mails over de status van de bestelling kreeg ik wel),
- ik niet gecompenseerd ben voor gemaakte kosten.
Over het abonnement zelf heb ik vooralsnog niets aan te merken. Prima dekking.
Levering en service niet veel op aan te merken, (bijna) alles ging vlot en zijn telefonisch makkelijk te bereiken. Helaas heb ik wel regelmatig aan de telefoon moeten hangen bij zowel BEN als oude provider wat betreft aanvraag nummerbehoud. Want dat ging totaal niet goed! Wat een gedoe! En ik moest overal zelf achteraan gaan. Waar de fout ligt, oud of nieuwe provider weet ik niet, maar dit beïnvloed wel het delen van mijn ervaring van goed naar voldoende.
Snel en probleemlos geleverd en geinstalleerd.
Overstappen ging heel soepel, zo soepeltjes dat ik het niet eens heb gemerkt... Super!
Wanneer gaat mijn contract in?
Zit straks zonder.
Informeren graag. !!!@@
Hoi,ik heb onlangs een abo afgesloten bij Ben,heb mij toch bedacht en keurig alles geanuleerd,binnen paar dagen dus keurig binnen het opzeg termijn..Ik heb hierover telefonisch contact gehad.Evengoed is binnen 2 weken mij een simkaart toegestuurd. ik heb meteen gebeld,en ik kon de sim kaart weggooien en dat heb ik ook gedaan. ik heb ook een bevestiging per mail gekregen heirover. Nu blijf ik emails krijgen over het nummmer wat ik dus NIET heb? dat ie actief is! u begrijpt dat ik NIET ga betalen voor een service die ik gewoonweg niet heb. Ik ben echt ziedend,ik vind dit echt super slechte service.Hoe denkt ben dit op te lossen?
Goede en snelle levering , mooie prijs
Heb bijna tot geen ontvangst 1 ontvangst balkje en dat is dan het uiterste! Dekkingsgraad is minimaal terwijl dit niet beloofd wordt zoals in de grafieken weer wordt gegeven. Daarbij komt nog dat men mij het beloofde nummer niet heeft gegeven. ...oeps foutje medewerker !! Zit al 5dgn alleen op wiki kan geen Internet buitenshuis gebruiken! Heb een Samsung j3 en mijn mijn heeft hetzelfde type en als die vergelijk met het menu mobiele netwerken staat daar kan in vermeld bij mij helemaal niets!,Als mijnontvangst zo slecht bij ontbind ik mijn contract dit is zo slecht geregeld ...nog nooit meegemaakt. Ben boos heel teleurgesteld men heeft mij goed ontvangst beloofd maar het wordt niet waar gemaakt! En deskundigheid wat betreft de callcenter medewerkers is zo beneden peil! Nu moet ik weer wachten op een nw simkaart. ...Ja mevrouw excuses voor dit alles ! Hier heb ik niets aan ..Ja extra telefoonkosten die ik moet maken om dit te melden! Als ik met de nieuwe simkaart niets opschiet is et echt contract verbreken!....Wel verkopen maar niets waar maken! Is toch belachelijk dat er geen enkel mobiele netwerk staat in de lijst waarin staat netwerkoperators!....Een diep teleurgestelde klant .. (nog wel). Hopelijk op heuse verbetering m.v.g.Truida Wesselink-Stuut.
Ik ben erg tevreden over Ben, ik heb geen idee waarom ik niet eerder bij Ben een abonnement heb genomen!
Het netwerk is niet altijd 4g kwaliteit. En ik heb het gewoon over de randstad. Zelfs toen ik navigatie gebruikte viel het uit. Dat kan dus gewoon niet. Dat maakt eerlijk gezegd dat ik twijfel. Ik betaal liever een euro meer voor een steady netwerk.
In een woord.....uitstekend
Hallo. Via Belsimpel bij jullie abonnement aangeschaft voor een goede prijs. Nummerbehoud zat gelukkig ook in het pakket.
Ik had mijn nieuwe telefoon met jullie SIM al in gebruik, en wachtte op de overgansdatum, dat die SIM dus mijn eigen (vorige) nummer zou krijgen. Maar op de beloofde dag lukte het me niet verbinding te maken met het BEN netwerk. De dag erna ook niet, dan een weekend, en de maandag erna...telkens geen verbinding met BEN. Ik bijna boos, wilde jullie al mailen, tot ik erachter kwam dat het wellicht alleen zou werken als ik mijn telefoon eerst zou uitschakelen, en dan weer inschakelen. En dat werkte. Ondertussen wel bijna een week zonder gebruik te kunnen maken van mijn nieuwe BEN abonnement. Dus wellicht een idee dit aan de instructies toe te voegen, er zullen vast meer mensen zijn zoals ik..
Voor de rest ben ik vooralsnog erg tevreden! ik werd ghoed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling, duidelijke en vriendelijke emailtjes.
Groet, Erik
Levering ging snel; ook omzetten naar BEN verliep goed. Alleen daarna geen internet bereik wat een week heeft geduurd. Wel binnen 2 dagen een reactie op mijn klacht met tips dus die service is ook goed. Dit is echter niet direct een oplossing. Uiteindelijk na een week wel internet maar dat ik vind lang geduurd hebben. Vandaar kwaliteit matig; mogelijk is het probleem nu opgelost en ben ik over een maand zeer tevreden over de kwaliteit. Kan ik echter nu dus niet beoordelen. Ik wil eerst zien of ik daadwerkelijk internetverbinding ga behouden.
Een sim-only-abonnement afgesloten plus nummerbehoud van andere provider. Duidelijke mailinformatie en alles precies op tijd geregeld. Kreeg sim-kaart snel in huis en op de afgesproken datum omgewisseld. Geen problemen. Keurig.
Prima bevallen, makkelijk te bestellen en snel geregeld
alleen vind ik erg duur om af te spreken voor de levering. 10 euro als je een tijdvak wilt
prima ervaring, maar ik baalde dat een ander de telefoon niet kon aannemen, maar verder ok
perfect gegaan
Snel geleverd en probleemloos geinstalleerd.
Alles simpel, snel en goed afgehandeld inclusief nummerbehoud.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Ben een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 204 beoordelingen geplaatst over Ben. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7,8 gekregen, waarbij 82% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Ben actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Ben reviews? Dan kun je naar de website van Ben gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.