L-mobi Mobile reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen L-mobi Mobile
Je bent blij met je telefoon, maar de kosten voor een vast abonnement vind je maar niets? Prepaid simkaarten van bijvoorbeeld L-mobi Mobile zijn dan ideaal. Je hebt dan wel het gemak van je telefoon, maar niet al te veel kosten. Maar wat is L-mobi Mobile voor bedrijf? Is het handig om er iets te bestellen of loop je dan een grote kans dat het uiteindelijk tegenvalt? Om daar meer over te weten te komen, is het handig om recensies van andere consumenten te bekijken. Wij hebben ze op deze pagina handig voor je op een rijtje gezet. Lees de reviews over L-mobi Mobile en maak daarna een weloverwogen beslissing om wel of niet bij dit bedrijf te kopen.
Over L-mobi Mobile
L-mobi Mobile richt zich, in tegenstelling tot veel andere telecombedrijven, op de doelgroep die zich niet wil of niet kan binden aan langdurige kosten. Veel andere bedrijven focussen zich op Sim Only en abonnementen. Dit is voor sommige mensen echter een grote kostenpost die ze niet kunnen of gewoonweg ook niet willen betalen. Zeker als het niet nodig is. L-mobi Mobile verkoopt veel prepaid simkaarten. Ook kun je bij deze shop een maandbundel of een jaarbundel aanschaffen. Deze betaal je dan eenmalig. Je hebt dan een soort Sim Only, maar het is niet mogelijk om je grenzen te overschrijden. Dit kan net even handig zijn als dat anders bij jou wel snel gebeurt. Uiteindelijk bespaar je dan enorm op je telefoonkosten.
Waarom kiezen voor L-mobi Mobile
L-mobi Mobile is ideaal voor mensen die qua vaste telefoonkosten niet te veel geld kwijt willen zijn. Je kunt wel een maandbundel of een jaarbundel nemen. Deze betaal je eenmalig. Je zit niet vast aan een abonnement. Sommige mensen vinden het handig om elke maand een maandbundel voor een paar euro te kopen. Dat kost je dan niet veel geld en je weet precies wat je kunt verbruiken. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor de gratis sim en op die manier helemaal geen extra kosten hebben aan je telefoon. De maandbundels en jaarbundels zijn er in allerlei soorten en maten. Ook het opwaarderen werkt heel eenvoudig via L-mobi Mobile. De simkaart is ook buiten Nederland bruikbaar, maar de tarieven liggen dan vaak wat hoger. Het kan dan gunstiger zijn om de simkaart in het buitenland aan te schaffen.
Is L-mobi Mobile betrouwbaar?
L-mobi Mobile is een betrouwbaar bedrijf. Dat is aan veel zaken te merken. De klantenservice is uitstekend bereikbaar en dit bedrijf is ook heel actief op de sociale media. Uit recensies van andere klanten blijkt dat ze hun bestelling netjes op tijd in huis hadden en dat ze tevreden zijn over het product.
Klantenservice en klachten
L-mobi Mobile is op allerlei manieren bereikbaar. Voor een bedrijf in deze branche is het noodzakelijk om de klanten de nodige support aan te bieden. Dat is dan ook zeker het geval. Er zijn allerlei vragen beantwoord op de site. Loop je dus ergens tegenaan met je telefoon, met de maandbundel, de jaarbundel, de simkaart of het opwaarderen, dan vind je de informatie waarschijnlijk al op de website. Is dat toch niet het geval, dan kun je bellen, appen of mailen met de supportafdeling. Dit kan elke dag van de week, overdag en zelfs ook ’s avonds. Dus ook als je in het weekend ergens tegenaan loopt, kun je gewoon even bellen of snel een WhatsApp versturen.
Wil jij ook beoordelen?
Vind jij een vast abonnement maar niet? Koos je daarom voor L-mobi Mobile? Wat is jouw ervaring met dit bedrijf? Nam je ook een jaarbundel of een maandbundel? Had je een keer issues waar je zelf niet uitkwam? Lukte het om snel contact te krijgen met iemand van de support? Werd je naar tevredenheid geholpen? Laat in een beoordeling weten wat jouw ervaringen zijn met dit bedrijf. Laat het gerust ook weten als er klachten waren. En vooral ook hoe deze wel of niet zijn opgelost. Jouw recensie geeft andere consumenten belangrijke informatie over L-mobi Mobile. Het helpt hen om een weloverwogen beslissing te nemen om wel of niet bij deze winkel te kopen.
Het bedrijf L-mobi Mobile is geverifieerd door ons.
De webshop l-mobimobile.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
L-mobi Mobile is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
L-mobi Mobile maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
L-mobi Mobile is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van l-mobimobile.nl.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van L-mobi Mobile.
L-mobi jaarbundel is ideaal voor mijn kinderen, ik heb dat gekocht, omdat er geen hogere buitenbundel tarieven zijn. Bijna alle andere hebben €0,10 of €0,15 cent per MB. dat is soms 300 keer duurder dan de bundel prijs. Zie hieronder
BEN betaal je € 0,10 per MB
Simyou betaal je € 0,15 per MB
Youfone betaal je € 0,10 per MB
Lebara betaal je € 0,10 per MB
50+ betaal je € 0,05 per MB
L-mobi € 0,01 per MB
Zonder bericht beltegoed weg, dus kan ineens niet meer bellen en sms-en.
Als ik mijn beltegoed opvroeg stond er helemaal niets achter hoe lang het nog geldig was.
Toen ik overging van Aldi talk naar lmobi stond er dat het beltegoed onbeperkt geldig zou zijn, dus vonden we het ook niet raar dat er geen datum achter geldig tot stond.
Nu kreeg ik vandaag bericht dat ik 7 dagen tijd heb om op te waarderen (eerste en enigste bericht), maar blijkt mijn beltegoed al weg te zijn, dus kan ik ook ineens niemand meer telefonisch bereiken. En daar ben ik dus nooit van op de hoogte gebracht.
Whatsappen met de klantenservice leverde 1 reactie op een toen waren ze weg, geen antwoorden op mijn vragen. Heel veel later nog enkele reacties gekregen, maar geen antwoorden.
Dan maar bellen, eindelijk iemand aan de telefoon, is het iemand die heel slecht Nederlands spreekt, dus ik stak het op een gegeven moment daar op dat we elkaar niet begrepen (heb ik ook netjes gezegd), want ik kreeg maar steeds geen antwoorden op mijn vragen, dus vroeg ik om een andere medewerker die beter Nederlands kon spreken.
Dat kon niet schikte hij en toen heeft hij zonder iets te zeggen opgehangen
Geen klantenservice dus.
Laten niet weten wanneer je tegoed verloopt
Pakken zonder iets te laten weten je tegoed af
Whatsappen: geen antwoorden op je vragen
Bellen: geen antwoorden en zomaar ophangen
Je wordt niet geholpen.
Onbeschofte reacties.
Ga niet in zee met dit bedrijf
Een aantal weken terug een databundel bij L-mobi Mobile besteld. Het verschuldigde bedrag werd afgeschreven ten gunste van L-mobi. Ordernummer werd toegekend. Maar dan een error. Gemaild met de klantenservice. Alle gegevens meegestuurd maar tot op heden geen enkele reactie. Aan de hand van het ordernummer zouden ze toch moeten kunnen zien wat er mis is gegaan en dit vervolgens herstellen. Lijkt op internetfraude, goedkope aanbieding, laten betalen en niets leveren
Het liefst zou ik 0 sterren geven, maar dat kan niet
De reden dat ze de houdbaarheid van het beltegoed van 9 maanden naar slechts 3 maanden gebracht hebben is dat ze niet zitten te wachten op "slapende" bellers, een bedrijf moet tenslotte ook omzet draaien. Maar "slapende" bellers kunnen uiteindelijk ook "big-spenders" worden vergeet dat niet.
Tip: verleng de houdbaarheid van het beltegoed net zoals bij L-mobiTalk naar 12 maanden en trek het tarief gelijk: gelijke monniken gelijke kappen en verander de voorwaarden niet "sneaky" naar minder gunstigere, want mensen willen een veilige "thuishaven". De simkaart moet actief blijven voor bijv. DigiD / online diensten en ouderen en kinderen moeten bereikbaar blijven, dit is heel belangrijk en een veilig idee. Wanneer bovenstaande veranderingen doorgevoerd worden dan kunnen jullie de grootste worden, daar ben ik van overtuigd.
Ook verplicht overgestapt van Aldi naar Lmobi. Overzetten nieuwe sim e.d. was snel geregeld. Maar na 2 maanden is saldo van Aldi nog niet bijgeschreven. Diverse mailtjes, helaas, helaas. Korte, redelijke klantonvriendelijke reacties of geen reactie meer.
Service = 0 maar moest zo nodig 1 ster (= 2) invullen.
Ook hier noodgedwongen overgestapt van Alditalk naar L-mobi...
Overzetten van nummer ging probleemloos maar nu,na een dikke week nog geen resterend staande beltegoed ad €67 euro van Alditalk overgezet.
Lees veel reviews dat dit nogal "standaard" is bij deze club.
Nog even aankijken of dit alsnog gebeurt anders heel gauw wegwezen...
doordat Aldi-Talk werd overgenomen door L-mobi met behoud van het beltegoed , heb ik dit geprobeerd gezien de beloftes . maar dit is de grootste teleurstelling dit jaar geworden . resultaat : beltegoed verdwenen ! geen service of wat dan ook , enkel asociale en onbeschofte antwoorden /reacties via de klantenservice .
wees gewaarschuwd , blijf ver bij deze gasten vandaan . dit voorkomt veel problemen en ergenissen
Het herladen is altijd een ellende hier in belgie.
en ze zijn alleen te "spreken" via whatsapp.
en dan reageert men gewoon niet meer als je vraagt wanneer het beltegoed die je gekocht en betaald hebt online aankrijgt.
Na de derde keer geld kwijt te zijn, heb ik het gehad;
Overstap naar andere provider en hopelijk doet l-mobile niet moeilijk over nummer behoud.
Overstap Aldi naar L-mobile.
Snel simkaart ontvangen!
Na registratie zeer slecht bereik en geen overschrijving belltegoed!
Wij helpen U graag staat in de ontvangen folder. Dit moet vervangen worden door: Wij helpen U niet !
Na 6 telefoontjes nog steeds geen reactie!
Ga niet met dit bedrijf in zee. Lijkt op oplichting!
De procedure zoals beschreven in de SMS van Aldi zorgde ervoor dat alles vlot verliep. SIM kaart was snel op het adres en nummber behoud ging vlot. Moest langer dan 2 dagen wachten (ongever een kleine week) om het beltegoed van Aldi op L-mobi te krijgen. Ik heb hier niet over hoeven te bellen.
Zou het beltegoed mee kunnen nemen van Aldi naar hier echter nog steeds niet gebeurd, denk er heel sterk aan om over te stappen naar een ander, zou hier niet meer kopen wel jammer, was een mooi aanbod.
Zou mooie aanbieding vanuit stoppen Alditalk moeten zijn, echter je krijgt het Aldibedrag gewoon niet op je lmobikaartje.
Heb du geen beltegoed meer nu bij overdracht.
Simkaart en nummerbehoud waren snel geregeld. Na 14 dagen echter nog geen Aldi tegoed bijgeschreven. Na reclameren zouden ze de zaak onderzoeken. Nu een maand later nog steeds niets gehoord of bijgeschreven. Het woord service komt in hun woordenboek niet voor.
Na sms'je van AldiTalk dat deze dienst zou komen te vervallen het advies opgevolgd naar L-Mobi. over te stappen, want dan zou het beltegoed intact blijven. Omdat ik op het platteland woon en telefonische bereikbaarheid een must is, kon ik zo snel niets anders. Aanvraag sim-kaart en daarna nummerbehoud ging prima, maar na twee weken is het beltegoed dat ik nog bij AldiTalk had niet overgezet. Contact met klantenservice: dat wordt binnen vijf werkdagen bijgeschreven. Inmiddels tien werkdagen verder en nog geen cent van mijn beltegoed teruggezien. Pure diefstal dus.
Nieuwe/vervangende simkaart voor de oude (Alditalk) simkaart wordt snel geleverd door L-mobi.
Echter het beltegoed dat nog op de Alditalk kaart stond wordt niet bijgeschreven, terwijl dit wel belooft is.
Pure oplichting dus. Ik lees dat bij veel anderen mensen gebeurd, dus een behoorlijke verdienste voor L-mobi. Erg veel spijt van deze overstap.
Je zou hier je beltegoed Aldi meekrijgen niks dus pure diefstal nooit meer kopen.
Simkaart en nummerbehoud waren snel geregeld. Na 14 dagen echter nog geen Aldi tegoed bijgeschreven. Na reclameren zouden ze de zaak onderzoeken. Nu een maand later nog steeds niets gehoord of bijgeschreven. Het woord service komt in hun woordenboek niet voor.
Van te voren besproken dat ik de gratis simkaart alleen ga gebruiken in mijn vakantie. Om met mijn eigen extender mijn eigen WiFi netwerk te maken.
Ook had ik gevraagd wat ik het beste kon doen zodat de bundel niet te snel zou vervallen, het beste was er een geldbedrag op te zetten, want dat zou niet vervallen. Nu is het vakantie en wil ik de Sim kaart gebruiken met € 19,45 tegoed, maar het werkte niet.
Ik heb contact opgenomen via de mail, en daar wist mijn mij te vertellen dat de simkaart is vervallen en ook het tegoed van € 19,45.
Zonder dat men mij daarover gewaarschuwd had..
Het ergste is dat de persoon waar ik veel contact mee had , overleden is op jonge leeftijd, wat dus erg genoeg is voor de nabestaanden, en er nu dus niets meer te achterhalen halen is.
Dus mijn advies is als u mooie dingen wordt beloofd, en je denkt hier kan ik wel zaken meedoen, wees dan op uw hoede.
Opzich is het geen slechte providers. Tarieven zijn over het algemeen niet duurder dan andere mvno providers, maar ook niet echt goedkoper dat je daarvoor een overstap gaat maken.
Wat ik zelf erg jammer vond is dat je lang niet alle bundels kan kopen vanuit je beltegoed saldo, voor een prepaid provider is dat toch wel een must.
Bij Lyamobile heb je die mogelijkheid wel, dus ik blijf daar toch maar zitten.
Nooit meer dat klote lmobi
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is L-mobi Mobile een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 22 beoordelingen geplaatst over L-mobi Mobile. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,8 gekregen, waarbij 20% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is L-mobi Mobile actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de L-mobi Mobile reviews? Dan kun je naar de website van L-mobi Mobile gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.