Simyo logo

Simyo reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Simyo reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Simyo logo
Website
simyo.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Simyo

Als het gaat om providers voor de smartphone, dan heb je nogal wat te kiezen tegenwoordig. Zie dan maar eens de juiste keuze te maken. Om je op weg te helpen hebben we hier de reviews en ervaringen over aanbieder Simyo voor je gebundeld. Dit is gebeurd op basis van ervaringen van mensen die al voor deze aanbieder kozen. Aan de hand van hun bevindingen kun je beslissen of jij ook voor Simyo kiest.

Over Simyo

Simyo is een merknaam voor verschillende mobiele virtuele netwerkoperators in Europa. In ons land is het in het bezit van KPN, terwijl Orange Espana de eigenaar is van de Spaanse tak van de onderneming. Simyo was eerder actief in Frankrijk, Duitsland en België. Daar stopte het echter met het aanbieden van diensten. Simyo is opgericht in 2005 als een joint-venture met E-Plus. Simyo is in de huidige vorm al ruim tien jaar actief. De diensten die het aanbiedt worden bijzonder gewaardeerd, zo blijkt wel uit de talloze onderscheidingen die het in de loop der jaren kreeg.

Waarom kiezen voor Simyo

Simyo wil klanten blij maken en in die opzet slaagt het al een groot aantal jaren. Dat blijkt uit het waarderingscijfer dat klanten het bedrijf geven. In de kern biedt Simyo eSIM en prepaid diensten aan. Simyo staat bekend om de innovaties, bijvoorbeeld in de vorm van een digitale simkaart. Deze nieuwe simkaart doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit ingebouwd in de smartphone. De reden waarom mensen vooral kiezen voor Simyo, is vooral het feit dat het zeer voordelig is. Dat geldt voor zowel de standaard prepaid als de sim-only abonnementen die het aanbiedt. Met KPN heeft het bovendien de beschikking over een meer dan uitstekend netwerk.

Is Simyo betrouwbaar?

Met Simyo kies je zeker voor een zeer betrouwbare partner. Het netwerk is uitermate betrouwbaar en het feit dat Simyo de afgelopen jaren al een groot aantal onderscheidingen kreeg zegt voldoende. Zo werd Simyo door de Consumentenbond uitgeroepen tot ‘Beste Mobiele Provider’, kreeg het van Opiness een prijs voor de beste service en werd het het meest klantvriendelijke telecombedrijf bij SAMR. Metrixlab riep Simyo al eens uit tot de ‘Telecomwebsite van het Jaar’, waarmee nog slechts een deel van de prijzen van Simyo benoemd is. Het rechtvaardigt de conclusie dat je met Simyo te maken hebt met een betrouwbare partner.

Klantenservice en klachten

Simyo heeft geen geheimen voor de klant. Op de website vind je gewoon een routekaart naar het pand in Amsterdam, om maar eens iets te noemen. Heb je klachten, dan kun je direct communiceren met Simyo via het sturen van een e-mail of gewoon via de telefoon. De website laat echter niets aan duidelijkheid te wensen over. En dus zal er niet meteen noodzaak zijn om contact te zoeken met Simyo.

Wil jij ook beoordelen?

Je hebt hier een heldere analyse gekregen van Simyo. Deze analyse is mogelijk gemaakt op basis van beoordelingen die mensen die ervaring hebben met de aanbieder gemaakt hebben. Als jij voortaan ook een beoordeling achterlaat, kun jij ook écht iets voor andere mensen betekenen En dat is vaak maar een kleine moeite.

Reviews over Simyo

Gerelateerde bedrijven

Simpel logo
Simpel
19 beoordelingen
7,1
ZTE logo
ZTE
2 beoordelingen
10
Talk360 logo
Talk360
2 beoordelingen
10
7,2
55% zou hier weer kopen
25 beoordelingen
Onze beoordeling over simyo.nl

Ons team van experts heeft Simyo geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Simyo bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Simyo is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Simyo is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Het is verstandig de website van simyo.nl te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Simyo.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Frauduleus verdienmodel

Zeer achterbaks verdienmodel. Fraude.

Opwaardering van abonnementen worden pas na een maand doorgevoerd (in tegenstelling tot elke zelfrespecterende provider waar een wijziging wel direct ingaat omdat ze weten dat dit de consument op onbewuste kosten kan jagen).

Daarnaast waarschuwen ze bewust niet, zetten ze je ook niet stop, als je dan daadwerkelijk over je bundel gaat (dit zodat ze je ongemerkt hoge bedragen kunnen factureren achteraf). Iets wat wederom elke zelfrespecterende provider wel zou doen.

Bij de klantenservice is het vervolgens pure willekeur. Ik lees op fora dat menig klant wel op een tegemoetkoming kan rekenen maar ik niet. Dit terwijl de extra kosten hebben geleid tot 50% van het totale anonnementsbedrag(!) Oftewel 6 maanden extra aan kosten over een abonnement van 12 maanden.

Ik raad eigenlijk gewoon elke andere concurrent prijsvechter aan, want die kennen wel vrijwel allemaal directe bundel aanpassing en/of waarschuwing wanneer je de bundel overschrijdt.

Geplaatst op: 04-10-2021
Laatst bewerkt op: 04-10-2021
Geschreven door: Ferran H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Terug van weggeweest

Overstap 3 mnd van te voren goed geregeld. Werd keurig op de hoogte gehouden. Om geen problemen met buiten bundel te krijgen hebben wij (te) ruime bundels genomen ism onbeperkt bellen om dergelijke problemen te voorkomen. Beter wat meer in de maand betalen dan buiten bundel. Jammer dat het verbruik in de app niet real time is maar ik heb begrepen dat het niet anders kan daar Simyo geen eigen netwerk heeft. Valt mee te leven. Blij dat Zwitserland in zone 1 zit.

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 01-10-2021
Geschreven door: Hernan M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Super klantenservice bij problemen!

Door een probleem met het overschrijden van mijn data moest ik veel bijbetalen. Ik heb de klantenservice mijn situatie uitgelegd en hier toonden zij begrip voor. Ze hebben mij tips gegeven en een tegemoetkoming in de kosten. Ik ben heel blij dat ik nu weet hoe ik een datalimiet heb kunnen instellen want ik was mij hier niet van bewust. Heel aardig en begripvol. Ik ben nu heel tevreden met de service die Simyo heeft geleverd!

Geplaatst op: 01-09-2021
Laatst bewerkt op: 01-09-2021
Geschreven door: Kitty V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Perfect!

Contact gehad met de klantenservice (D.), omdat ik over wilde stappen naar Simpel i.v.m. een mooi abonnement bij hun. Douwe heeft het verhaal aangehoord en heeft mij een perfect tegen voorstel gedaan.
Gelukkig was het aanbod zo goed dat ik bij Simyo ben gebleven.
Ik wilde daar eigenlijk al niet weg, omdat ik er al jaren tevreden over ben.
Voor mij is er maar één provider en dat is Simyo!

Geplaatst op: 01-03-2018
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Roy

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ze zijn de beste

Ik ben naar Simyo gegaan omdat ze volgens mij al jaren de beste zijn dit jaar heb ik dat dus ook gedaan en ik heb er geen spijt van. Het omzetten van mijn nummer is allemaal goed verlopen en ik heb 2gb aan data wat 2 keer zoveel is als mijn vorige provider de prijs is wel 5 euro minder per maand wat toch een hoop geld is

Geplaatst op: 10-05-2016
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Fiona

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeker een aanrader!

Super blij met Simyo en kan het dan ook zeker aanbevelen. De dekking is echt beter als die van Ben en mijn kosten zijn ook prima.

+ Goede dekking
+ Overzichtelijke kosten

Geplaatst op: 31-03-2016
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Mandie

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Top!

Nu een paar jaar beste provider en dat is meer dan terecht. Het gebruik van het KPN netwerk, de fantastische klantenservice en de prijzen die worden gevraagd voor abonnementen, alles is top!

Mocht je hier even willen kijken om te zien of Simyo wel betrouwbaar en goed is voordat je je abonnement afsluit? Dan kan je ook via mijn shop nog €10 korting krijgen op je eerste factuur. Zelf kan je daarna ook een shop openen en mensen vinden waardoor je een hele lekker korting kan opbouwen.

Geplaatst op: 24-10-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Fred

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goed en kpn netwerk

Ik wil dit toch wel even kwijt.
Ik ben bij Simyo gegaan vanwege de prijs en omdat het gebruik maakt van het KPN netwerk. Ik heb dus overal en altijd bereik en betaal een stuk minder dan bij KPN zelf.

Daarbij biedt Simyo ook nog eens gratis nummerbehoud en kan je ook gratis je abonnement aanpassen. De klantenservice is altijd zeer vriendelijk en ze helpen altijd goed.

Wat mij betreft de beste provider!

Geplaatst op: 05-10-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Krista B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Meer dan goed

Al een paar jaar lang komt Simyo als beste provider uit een groot aantal testen en dat is naar mijn mening meer dan normaal. Alles was bij mijn overstap helemaal correct verlopen. Ik heb nog steeds mijn oude nummer en daarnaast zijn de kosten ook nog eens prima te betalen. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook meer dan goed!

Geplaatst op: 14-08-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Robert

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Snel geleverd

Alles was bij mij heel snel geleverd. Nummerbehoud was netjes binnen de 10 dagen gedaan en het is ook allemaal nog erg makkelijk. Ik wou me bundel na een half jaar aanpassen en dat kon ik simpel via de website doen!

Geplaatst op: 16-07-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Remy

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima provider

Toen ik ging vergelijken was Simyo al de goedkoopste aanbieder en nog altijd kan er naar mijn idee geen provider tippen aan de kwaliteit en service van Simyo.

Toen ik een vraag had stelde ik die via Twitter en vrijwel direct kreeg ik netjes een antwoord waar ik ook wat mee kon.

Enige puntje is het overschakelen van wifi naar 3G dit gaat niet altijd automatisch maar dat is echt geen groot probleem.

Ook de updates die je via de SMS krijgt zijn handig en weet je precies op hoeveel procent je van je internet verbruik zit voor de maand. Kortom echt heel erg top geregeld bij Simyo.

Geplaatst op: 29-03-2014
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Positief

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN en heb daarom goed bereik. Op basis van de prijs/kwaliteit is Simyo gewoon een goede keuze en je krijgt meer dan dat de prijs doet vermoeden.

Geplaatst op: 07-04-2014
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Belofte om mb’s te delen bij KPN- en SYMIOcompleet blijkt niet te kunnen.

Belofte om MB’s te kunnen delen is niet waargemaakt.
Zou mogelijk zijn als je KPNcompleet en Symiocompleet hebt.
Kon wel bij KPN.
Een van de reden om over te stappen van KPN naar Symio was omdat dat zou kunnen.
Er werd niets gedaan om hierin maar op welke manier dan ook aan tegemoet te komen.

Geplaatst op: 16-08-2021
Laatst bewerkt op: 16-08-2021
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Prepaid sim-kaart aangeschaft voor dochter van 9, zodat ze bereikbaar is. Bij aanschaf meteen beltegoed gekocht twv € 22,50. Kind heeft 1x gebeld. Alle beltegoed was op. Daarna meteen €10,- opgewaardeerd. En meteen ook een internetbundel aangeschaft. Internetbundel kon ze niet gebruiken, want sim kaart was geblokkeerd, omdat ze niet genoeg beltegoed had. Blijkbaar ga je met de beltegoed in de min, en als je weer opwaardeert, wordt de beltegoed meteen afgeschreven voor de min bedrag. Daarna blijft je sim kaart geblokkeerd tot dat je weer beltegoed aanschaft en in de plus gaat. Kind krijgt bewust prepaid, zodat ze niet meer kan op maken dan de beltegoed. Maar simyo gaat dan juist de min in!
En daarnaast is ze ook niet bereikbaar voor anderen. Als je haar belt wordt gezegd dat de nummer is geblokkeerd wegens administratieve redenen. Dus nooit meer!!!

Geplaatst op: 05-10-2021
Laatst bewerkt op: 05-10-2021
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
NIET BIJ SIMYO EEN CONTRACT BEGINNEN

Simyo geeft aan dat ik mijn contract eerder kan opzeggen als ik een ze een afkoopsom geef, helemaal geen probleem. Ik een nieuw abonnement geregeld bij een andere provider omdat ze goedkoper waren, kan ik vervolgens helemaal mijn contract niet eerder opzeggen. Dankjewel simyo, zit nu dus vast aan twee abbonementen omdat jullie je niet aan de afspraak houden. Would not recommend!

Geplaatst op: 09-09-2021
Laatst bewerkt op: 09-09-2021
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Klatenservice echt traag

Laat voorop staan dat ik Simyo een prima provider vind en de prijs ook erg goed is. Maar tjonge jonge jonge wat een dramatische klantenservice! Ik moest 20 minuten wachten en nadat mijn val alels wat beloofd is hier niks van terrecht gekomen. Ik weer opnieuw bellen en ja weer 10 minuten wachten. Gelukkig had deze persoon wat meer verstand.

Geplaatst op: 12-10-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
In Nederland prima buitenland minder

Ik vind Simyo echt een top provider in Nederland. Helaas heb ik alleen een aantal keer in het buitenland gehad dat die het neit deed. Helaas want in Nederland is het top.

Geplaatst op: 08-10-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Dees

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Systeem verzint gebruik en simyo blijft ontkennen

Ik zet om 10.37 10 euro op mijn prepaid simkaart en koop een bundel van 12.50 euro.

De app zegt netjes het resterende beltegoed en de bundel.

Ik kan de bundel gebruiken tot 14.30 als ik plots een sms krijg dat ik buiten mijn bundel internet. De simkaart wordt geblokkeerd.

Opeens staat er dat ik om 9.22 uur 45mb data heb gebruikt wat 8+ euro heeft gekost. Op dat tijdstip had ik geen data aan staan en de app gaf er een uur later niks van weer. Pas 5 uur later krijg ik een mail en sms van verbruik buiten me bundel en word ik geblokkeerd.

Resultaat, ik kan de bundel niet gebruiken totdat ik ze nog 10 euro doneer. Ik doneer geen cent meer aan deze dieven. Ik vind het schandalig dat een bedrijf systemen zo kan manipuleren en zo geld kan stelen.

Internet staat vol met mensen met dezelfde ervaring en toch blijft simyo volhouden dat het echt zo is.

Ik raad iedereen heel ver weg te blijven van deze manipulerende provider!

Geplaatst op: 06-04-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht - werkt niet - nog steeds geen geld terug

Zondag 8 augustus prepaid kaartje bij simyo aangevraagd. Stellen wel veel vragen, en je moet meteen beltegoed kopen, maar oke.
Kaartje had ik de dinsdag er op in de bus.

Maar – geen pinocde – ook geen 06 nummer.
Krijg je via mail – of dus niet.
Gegevens aanpassen wil ‘klantenservice’ pas als je een kopie van je IDkaart of paspoort stuurt. Bij het aanvragen van een prepaid simkaartje stelden ze al veel vragen – nu ook nog kopie ID ???

Kaartje van de concurent bij tankstation gehaald, pincode en 06 nummer staat netjes op het kaartje gedrukt. Opwaarderen gaat via de website met het 06 nummer. Niks geen vragen. En al helemaal geen kopie van je ID.

Nu nog geld terug van simyo.
Online gekocht dus binnen 2 weken je geld terug zo is de wet.
Niet bij simyo.
Via hun web site opzeggen lukt alleen als je het 06 nummer weet..
Dus met de post retour. Regelmatig contact op genomen met ‘klantenservice’.
Het is nu 17 oktober en nog steeds geen geld terug.

Geplaatst op: 17-10-2021
Laatst bewerkt op: 17-10-2021
Geschreven door: Dijk

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Inherent onveilig

In deze review ga ik uitleggen waarom het gebruik van Simyo inherent onveilig is.
Simyo sluit je internet niet af bij hoogverbruik en rekent astronomische bedragen voor data buiten je bundel. Nu denk je natuurlijk dat je dat niet overkomt omdat je altijd zuinig bent me je internet en je instellingen juist staan, maar dat ligt anders.

Een aantal dagen voor deze review werd ik opgeschrikt door een sms dat 80% van mijn bundel gebruikt was. Ik keek in mijn dataverbruik en er stond 270MB gebruikt. De pagina ververste en er stond bijna 1GB gebruikt. Ik heb snel mijn mobiele gegevens uitgezet. 30 minuten later krijg ik een sms en email. Wegens hooggebruik is uw nummer geblokkeerd en uw rekening is 600 euro. Volgens de provider is 5 GB aan data gebruikt Mijn telefoon heeft nog steeds mobiele data uit en zegt dat maar 1GB gebruikt is.
Na heen en weer met de klantenservice hebben ze toegegeven EENMALIG de rekening te verlagen naar 40 euro. Als het nog een keer gebeurd betaal je gewoon 600 euro. Verzoeken tot onderzoek naar het daadwerkelijke probleem leiden alleen tot leuke woorden over "dat is je eigen verantwoordelijkheid en het contract dat je hebt afgesloten". Het feit dat een telefoon zogenaamd data gebruikt terwijl het toestel het tegendeel beweerd en niet eens toegang heeft tot mobiele gegevens wordt bij de klant gelegd.

Waarom zou iemand bij een provider gaan die het recht neemt om je op elk moment 600 euro in rekening te nemen? Andere providers bieden hier gewoon bescherming voor.

Geplaatst op: 16-07-2021
Laatst bewerkt op: 16-07-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Simyo, niet doen!

Bellers niet kunnen inspreken. (Ik ben net overgestapt naar Simyo). Men krijgt de tekst: dit nummer is niet in gebruik. Simkaart resetten helpt niet. Mijn casus gaat naar de specialist. Echter na een week werkt het nog steeds niet. Niemand neemt contact op over de voortgang. Vanmiddag Simyo (naamloos): ik zorg ervoor dat het nu in orde komt .... niet dus!

Geplaatst op: 17-09-2021
Laatst bewerkt op: 17-09-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Absoluut geen aanrader

Sinds enkele maanden overgestapt maar enorme spijt van. Ze bieden goedkope sim only abbonementen aan maar de kosten lopen op omdat je te veel zou verbruiken (€98). Iets wat bij mij onmogelijk is, ik zit constant op de wifi. Daarna MB uitgezet dit maakte ook geen verschil. Uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen die zei dat ik mijn telefoon op de vliegtuigstand moest zetten ….. Ongelofelijk!

Geplaatst op: 07-07-2021
Laatst bewerkt op: 07-07-2021
Geschreven door: Ariea B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Alles betaald en bewezen maar toch definitief afsluiten

Ik heb een abbenement bij Simyo en ik ben nu al twee weken bezig om te bewijzen dat ik betaald heb, Toch hebben ze mijn diensten geblokkeerd tot vorige week. Toen werden de diensten gedeblokkeerd omdat ik alles toch betaald had aldus de klantenservice. Nu een week later kreeg ik een bericht van een incassoburau met daar achteraan een mail met een defenitieve afsluiting en dat terwijl wij alles per Ideal betaald hebben. Natuurlijk heb ik hierover ook weer contact gehad met de klantenservice maar die bleef voet bij stuk houden. De rekening was volgens haar niet betaald. Dit terwijl de bewijzen toch heel anders liggen en ook nog is toegegeven dat een week eerder alles betaald is. Ik word beschuldigd dat ik betalingen terug gehaald zou hebben terwijl iedereen weet dat je Ideal niet terug kan halen. Bovendien maken ze zich schuldig aan ondeerijlke handelspraktijken aangezien ze eerder hebben toegegeven dat alles betaald is.

Geplaatst op: 19-10-2020
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: HelligenRobin

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet mee in zee gaan

Ik heb een sim-only abonnement afgesloten omdat ik gedurende een aantal maanden een extra toestel nodig had. Toen ik probeerde op te zeggen bleek dat niet mogelijk. Toen ik voorstelde het contract af te kopen wilde men een bedrag hebben wat vele malen hoger was dan een jaar lang abonnementskosten betalen. Dit is niet alleen onbeschoft maar ook illegaal. Omdat het niet om een heel groot bedrag ging heb ik er geen zaak van gemaakt en heb alles onder protest betaald en toen opgezegd.

Helaas is dit het risico van goedkope aanbieders, met misleidende advertenties en discutabele kleine lettertjes proberen ze toch genoeg inkomsten binnen te krijgen per klant. Mijn advies is om gewoon direct naar KPN of T-Mobile te gaan, het is duurder maar je hebt niet alle ellende van de budget-aanbieders.

Geplaatst op: 12-09-2016
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Sterre

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Simyo


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Simpel logo
Simpel
19 beoordelingen
7,1
ZTE logo
ZTE
2 beoordelingen
10
Talk360 logo
Talk360
2 beoordelingen
10

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Simyo een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 25 beoordelingen geplaatst over Simyo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7,2 gekregen, waarbij 55% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Simyo actief?

Simyo is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) simonly en telefonie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Simyo reviews? Dan kun je naar de website van Simyo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie