50+ Mobiel reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen 50+ Mobiel
50+ Mobiel biedt superscherpe sim only prijzen voor 50-plussers. Daarnaast ontvang je onbeperkt PC-Hulp, praktische hulp-filmpjes met Harry, ontvang je voordeel bij aangesloten partners en kom je nooit voor onverwachte kosten te staan buiten je bundel. Voordat je besluit om over te stappen naar een andere aanbieder van mobiele telefonie ben je waarschijnlijk benieuwd naar dit bedrijf. Om het je makkelijk te maken hebben wij echte gebruikers gevraagd om hun ervaring met 50+ Mobiel te delen. De beoordelingen vind je op deze pagina. Lees de reviews zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen om een sim only abonnement af te sluiten bij 50+ Mobiel.
Over 50+ Mobiel
De tijd dat 50-plussers geen smartphone hadden is allang voorbij. Toch richtten de Nederlandse providers zich voornamelijk op jonge klanten. Edgar de Beule zag dit gat in de markt en wist hier wel raad mee. Hij richtte 50+ Mobiel op. Deze sim only-provider heeft naast een scherp tarief ook praktische extra diensten. Zo krijgen klanten bij diverse abonnementsvormen onbeperkt computer-, tablet- en telefoonassistentie. Hier kun je terecht met al jouw vragen. Daarnaast is er de zogeheten ”˜buitenbundel beschermer’, die ervoor zorgt dat je geen torenhoge kosten kunt maken buiten je bundel. 50+ mobiel maakt gebruik van de razendsnelle Vodafone 4G masten. Hierdoor profiteer je van een goed stabiele landelijke dekking en kun je gebruik maken van de Vodafone dekkingskaart.
Waarom kiezen voor 50+ Mobiel
Je profiteert van zeer scherpe tarieven als je kiest voor een sim only abonnement bij 50+ Mobiel. Al 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt kun je overstappen. Door je e-mailadres achter te laten ontvang je een herinnering op het moment dat het mogelijk is om de overstap te maken. Het grote voordeel is dat je altijd terecht kunt bij 50+ Mobiel voor technische ondersteuning, service en een stukje digitaal gemak. Daarnaast betaal je nooit teveel, onder andere dankzij de MB-aanvuller. Deze is heel handig als je vaste internetbundel bijna op is en je tegen een laag tarief wilt blijven internetten.
Is 50+ Mobiel betrouwbaar?
De mobiele provider is opgericht door de oprichter van marktonderzoekbureau Markteffect. Uitgebreid onderzoek en data-uitwisseling met onder andere VodafoneZiggo wees uit dat de groep 50-plussers een vergeten doelgroep was. Doordat 50+ Mobiel zich specifiek op deze groep richt, bieden ze precies aan waar de 50-plusser behoefte aan heeft. Het is het doel om 250.000 mobiele sim only-bellers aan boord hebben voor het eind van 2023. In je eigen account kun je jouw abonnement eenvoudig beheren. Kom je er niet uit? Dan kun je altijd de hulp inschakelen van de klantenservice.
Klantenservice en klachten
50+ Mobiel heeft een actieve klantenservice waar je altijd terecht kunt met jouw (technische) vragen. Op de website vind je zeer veel informatie en praktische filmpjes. Ook kun je een chat openen met Harry waarin je jouw vragen al snel beantwoord krijgt. Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op.
Wil jij ook beoordelen?
Als jij ervaring hebt met 50+ Mobiel vragen we je om een review achter te laten. Door jouw beoordeling over 50+ Mobiel te delen, help je anderen bij het maken van de juiste keuze. Schrijf bijvoorbeeld over de klantenservice van 50+ Mobiel, hoe de ondersteuning is en of je altijd en overal goed bereik hebt. Waarom zou jij anderen aanraden om een abonnement af te sluiten bij 50+ Mobiel?
50+ Mobiel is geverifieerd door ons expert team.
De webshop 50+ Mobiel bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is 50+ Mobiel lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via 50+ Mobiel.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
50+ Mobiel is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet.
Hun reputatie is daarom ook erg goed.
Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.
Het is verstandig de website van bestellen.50plusmobiel.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van 50+ Mobiel.
Heb een 50 plus abonnement afgesloten met 2 gb, onbeperkt bellen en onbeperkt SMS. Zag ik na het inloggen dat er voor 2 verstuurde SMS berichten betaald moet worden!!!! Er is een e mail verstuurd met de vraag hoe dat komt? Slechte klantenservice die je niet te pakken krijgt. Wacht het af en je kan je abonnement afkopen en dat is misschien wel goedkoper.
Ze zetten eerst zelf mijn telefoon uit, en vervolgens gaan ze gewoon door met de maandelijkse afschrijvingen nadat het contract al was geeindigd.
Sinds 2weken abonnement eerste simkaart werkte niet tweede simkaart ook niet al vele malen gebeld en ze kwamen zelf met het idee het contract de anuleren maar als je vraagt een bevestiging te sturen krijg als antwoord de leidinggevende is niet aanwezig zo wordt je aan het lijntje gehouden een zeer onbetrouwbaar bedrijf .
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik van KPN ben overgestapt naar 50+ mobiel. Ondanks buitenbundel, kan ik in het buitenland niet internetten. Daarnaast heb ik vaak geen bereik met de tefoon. Als ik van WIFI over wil hakelen naar mobiel netwerk, moet de telefoon eerst opnieuw opgestart worden. Diy is echt een gevalletje goedkoop is duurkoop.
4 g valt gewoon weg op de meest vreemde momenten. Heb ik nooit met T Mobile of Kpn gehad.
Heb al opgezegd.
NIET mogelijk om via wifi te bellen.
NIET mogelijk om te bellen en internetten tegelijk.
Daarnaast word je 2e sim geblokkeerd als je op de 1e sim gebeld wordt of andersom.
Kortom, nooit meer 50+ mobiel, ik heb me helaas laten verleiden door de prijs, maar hier blijkt echt dat goedkoop duurkoop is....
Na problemen met het beëindigen van mijn abonnement contact gehad, maar je kan praten wat je wil, ze hebben overal een smoes voor. Moet door hun schuld 2 maanden extra betalen omdat zij de boel niet op orde hebben. Wat ben ik blij dat ik er zo van af ben, had ik nooit aan moeten beginnen, nog nooit van die hufters meegemaakt.
Ongelooflijk Deze schrijven zo geld van je rekening Dubbelle rekeningen Rekeningen die niet kloppen Klantenservice bout Via de app geven ze in ieder geval antwoord
Geld terug gestort gekregen wat denk je ......weer een dubbelle rekening
Snel van dit contract af
Rijd met Google maps navigatie aan door Zwitserland, krijg melding€ 50,00 verbruikt buiten bundel. Blijkt Zwitserland niet binnen de bundel te vallen, De meeste overige providers valt dit wel binnen de bundel. Dus adertjes onder het gras bij 50+
Zo harken ze toch weer euro binnen.
Twee uurtjes in Zwitserland rijden en €50,00 extra op factuur. Spijt van de overstap
Na 20 Minuten in de wachtstand 🙄 eindelijk medewerker aan de telefoon die niks wist en moest vragen aan zijn chef supervisor.. Moet mijn abo door verhuizen naar buitenland 5,5 maand eerder opzeggen. Moest ik €130 betalen zei hij.. Heb meteen gezegd dacht het niet.. Betaal nu €14'50 en moest dan €130 betalen.. Koekoek.. Dan laat ik het doorlopen tot einde tot halve maand want dan loopt contract af.. En niet hele maand zoals mij werd verteld. Heb diverse helpdesk aan de telefoon gehad vandaag ivm met opzeggen van alles maar 50+was met stip de slechtste. Begin er niet aan mensen. Goedkoop wordt duurkoop
Op zaterdag zou mijn sim kaart komen. een week later nog niks. Gebeld, door het lange wachten gekozen om terug gebeld te worden. Dat werd ook gedaan, de man ging uitzoeken waarom mijn mail niet beantwoord was. Even later was hij erweer. De mail was wel aangekomen, maar waarom niet beantwoord??? Toen werd de verbinding verbroken. Nog steeds ben ik niet terug gebeld. Heb er nu al spijt van.
Ik raad het niemand aan 50+ abonnement
Slecht netwerk bereik oplichters nummer 1
Super slechte klantenservice, en steeds problemen met nummerbehoud, en ik moet het regelen terwijl ze op hun website zetten van dat zij het regelen. Het is GEEN aanrader, blijf er vanaf je wordt bedrogen.
Enigste ding wat ze wel goed hebben is prijs maar pas op!
Al vanaf 5 feruari jl hoor ik een simkaart binnen te krijgen, maar tot op heden niets! Ik kom ermee in de problemen met instanties en digid omdat ik niet bereikbaar ben en niet kan inloggen op digid. Er is tot 4x toe mij een simkaart beloofd, en ik heb al betaald. De eerste keer bellen naar hun zeiden ze dat ik eerst toestemming aan mijn bewind moest vragen, dit hadden ze niet aan mij doorgegeven, maar wel het abonnementsgeld geïnd, dus legaal gezien hadden ze met mij het contract niet eens aan mogen gaan. Daarna heeft mijn bewind nog x gebeld met 50+ mobiel, weer beloofden ze dat ze de simkaart op zouden sturen, maar weer helemaal niets! Mijn abonnement loopt dus al vanaf 5 februari jl en tot en met vandaag 20 maart 2024 heb ik nog steeds geen gebruik kunnen maken van hun diensten dankzij hun en mis veel belangrijke telefoontjes hierdoor en belangrijke post van mijnoverheid. ik heb heel erg veel spijt van 50+ mobiel en zou graag het contract ontbinden, want er is hierdoor ook nog weinig vertrouwen in de toekomst, ook omdat zij het contract officieel niet eens met mij aan hadden mogen gaan, achteraf gezien. de klantenservice is ook heel moeilijk te bereiken en er is mij een toezegging gedaan die helemaal niet is nagekomen.
Harry beloofd een kadobon van 20 euro…
Harry beloofd een kadobon van 20 euro als je een huisgenoot overhaald om een abb. af te sluiten. Nou zo gezegd zo gedaan. Alles netjes ingevuld code gekopieerd enz. Dit gedaan op 15 januari . Vandaag. 10 mei is het abb.geactiveerd. Waar is die 20 euro? Per persoon? ff bellen dus: wat U heeft de code niet ingevuld, jawel hoor mijn huisgenoot stond er bij, nee hoor U heeft 15 januari ook geen mail gehad met de bevestiging.Ja weet ik veel er stond dat de kadobon pas actief wordt na activering abb. Wah U heeft niet op het knopje gedrukt voor die 20 euro, wat heb ik wel gedaan, nee hoor U moet nog meer handelingen verrichten voor doe 20 piek. Wat hoe dan jullie zijn toch voor mensen 50 plus? Nou ik wordt 80 volgend jaar, gemakkelijker en mooier kunnen we het niet maken! Nou Harry leef je lekker uit bij die oplichters bende, ik hou het voor gezien. Nooit weer 5o plus!! VEEL BELOVEN WEINIG GEVEN DOET EEN GEK IN VREUGDE LEVEN
Zeer slecht bereikbaar op wat voor manier ook. Ben de hele dag al bezig maar lukt niet. Ga mijn abonnement dan ook snel annuleren
Nauwelijks bereik.
Bellen en gebeld worden is zeer slecht.
Je staat heel lang is de wacht en je hoort zeker 20 min dat je nr 3 bent in de belrij.
Veel spijt ga kijken of er een mogelijk is om er onderuit te komen op grond van niet leveren van de dienst zoals afgesproken
Bij ons inmiddels twee abonnementen met een dikke bundel data voor weinig geld (in vergelijking met alle andere providers! ) Onbeperkt bellen had niet gehoeven, maar mocht je telefonisch een keer in de wachtrij terecht komen, dan geen zorgen over beltegoed.
Prima stabiel netwerk van Vodafone, nog geen enkele hapering meegemaakt. Doet niet onder voor KPN netwerk waarvan ik de overstap heb gemaakt.
Nu alweer drie maanden naar volle tevredenheid bij 50+
Na het bestellen van het abonnement en het gebruiken hiervan ben ik er achter gekomen dat ik bijna nergens bereik hebt en je vrijwel onbereikbaar bent. Ik ben diep teleurgesteld en wil zo spoedig mogelijk van abonnement veranderen
Omdat ik kritiek heb geleverd. Hebben ze mij nu geblokkeerd. Zo gaan ze dus om met klachten. Harry , vind je niet meer leuk:
Op de site van 50+ staat dat Engeland in bundel 1 valt. Toen ik op Guernsey was, had ik geen internet. Na 5 telefoontjes bleek, dat Guernsey en Alderney bundel 2 locaties zijn. Het is gewoon Engeland. Dan hadden ze dat bij de uitleg over bundels moeten melden bij Engeland. Jersey is bundel 1. Ligt er naast. Stel je gaat naar Texel en dan blijkt dat Texel onder bundel 2 valt. Dan hadden ze dat duidelijk moeten vermelden. Ik was 3 maanden bij 50+, een 50% regeling weigerden ze. Ik heb 25% korting gehad op de gehele looptijd. Kostte me 135 Euro en verl ergernis. En het is niet eerlijk!
Oplichters beloofd dat je € 6,00 per maand betaald en al gebruik je de telefoon helemaal niet krijg je een factuur om 26 euro te betalen. dat word gelijk van je rekening afgeschreven.
ik ga de toezichthouder die hierover gaat inschakelen.
50+ mobiel jullie komen hier niet meer weg.
schaam je. De klachten blijven binnen komen en steeds erger.
Supergoed en goed koop
Kies voor 50+ als je ook steeds wil kiezen tussen bellen of internetten. Want tegelijk is niet mogelijk bij 50+. Ze hopen wel dat dit ooit komt, maar wanneer….
Je kan niet tegelijkertijd bellen en internetten😪!
Oók kan je het tel.gesprek niet opnemen tijdens het bellen😪!
Ik mocht het contract beëindigen voor eerst €238,=, nu voor €25,=.
IK BEN BLIJ dat ik dit contract 'maar' voor 1 jaar heb afgesloten🤔.
Nóg 11 maanden te gaan... 😡
Goedkoop, zulke slechte verbinding. Als je wilt weggaan kost dit je €238
Begin nov mobiel verloren in Curacao. Via thuisfront alles direct laten blokkeren. Yeah mobiel terug. Ineens buiten mobiel 50 euro extra..huh was toch geblokkeerd?
Continue app'n, bellen..wachtend op onderzoek. Enkele dagen. Nu al 3 wkn verder. Wel de 50 euro extra moeten betalen. Staat in de kleine lettertjes anders 15 euro extra. Vervolgens weer volledige radio stilte. Calimero effect. Ik ben klein en jij bent groot.
Helaas net abo afgesloten. Nog 1.5jr en dan met gierende banden weg.
Deze reactie zal ook wel worden verwijdert door hen.
Koop hier geen abonnement want je kunt niet standaard naar het buitenland bellen, dit kost je achteraf heel veel geld. Je moet er naar zoeken als je aan het vergelijken bent of buitenlandbellen in je bundel zit, is totaal niet duidelijk. Niets afsluiten hier dus.
Heel jammer.
Je kunt het afkopen als je er vanaf wilt maar dit meer dan je gehele jaar abonnement dus ook hier wordt je wederom gepakt en niet netjes als klant behandeld.
Nu 2 maanden ervaring. Op zich was ik redelijk tevreden, maar nu valt netwerk constant uit.
Directe chat hierover via app niet mogelijk
Ik heb voor een klant van mij een abonnement bij 50plusmobiel afgesloten.
Eerst kwam de simkaart niet aan, na een klacht hierover ontving mijn klant de simkaart. Omdat mijn klant niet goed kan lezen ben ik naar hem toegegaan om de simkaart in zijn samsung telefoon gedaan die we al eerder hadden gekocht. Een eenvoudige telefoon net toetsen om te bellen. Alleen met dit type telefoons kan mijn klant bellen. De simkaart werd niet herkent. De telefoonwinkel heeft vervolgens de simkaart in een andere telefoon uitgeprobeerd. Weer na 20 minuten wachten bleek de simkaart ook hierin niet te werken. Volgens de klanten service van 50plusmobiel komt dit omdat het telefoon via het 2G netwerk van Vodafone gaat en dat niet elk toestel nog geschikt is voor 2G. Met deze wetenschap kocht in een Nokia 105 NEO die geschikt is voor 2G. Ook bij deze telefoon bleek de sumkaart niet te werken. De simkaart deed het wel. Mijn klant had nog een oude Nokia uit 2007 (16 jaar oud) liggen, daarin doet de simkaart het zonder problemen. Nadeel echter is dat deze telefoon alleen nog werkt als hij continue aan de oplader ligt.
De klantenservice van 50plusmobiel is er erg blij mee dat de simkaart wel werkt. Op mijn vraag in welke basale eenvoudige nieuwe telefoon de simkaart wel werkt komt geen antwoord. De klantenservice blijft stellen dat de simkaart in slechts een paar toestellen niet werkt. Je twijfelt dan echt aan zo' n antwoord. Want hoe groot is de kans dat als je een simkaart ad-random in 3 telefoons doet en alle drie werken niet?
De service is dus erg slecht bij 50plusmobiel. In plaats van het probleem serieus te nemen, leggen ze het bij mij neer. Ik moet maar eens met de simkaart bij een paar telefoon winkels langs gaan. Dat ik al bijna 100 kilometer en 6 uur onbezoldigd mijn klant help, kan ze blijkbaar niets schelen. Doe nog maar een beetje meer is in feite hun reactie. Blijf ver weg bij een provider die zelf niet kan aangeven in welke telefoons hun simkaarten werken
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is 50+ Mobiel een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 64 beoordelingen geplaatst over 50+ Mobiel. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,5 gekregen, waarbij 15% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is 50+ Mobiel actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de 50+ Mobiel reviews? Dan kun je naar de website van 50+ Mobiel gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.