Proxis.com logo

Proxis.com reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Proxis.com logo
proxis.com

Reviews en ervaringen Proxis.com

Zoek je een webshop die je de nieuwste, beste en meest voordelige boeken, e-books, strips en cd’s kan bieden? Dan kan Proxis.com je waarschijnlijk prima van dienst zijn. Na het doornemen van de reviews en ervaringen hebben we de volgende samenvatting voor je gemaakt. Vervolgens kun je zelf beslissen om je inkopen voortaan ook bij Proxis.com te doen.

Over Proxis.com

Proxis.com is de opvolger van Proxisazur.be, een onderneming die in 1996 het levenslicht zag in een kelder in Brussel. Het was onder meer distributeur van de eerste Medio, een multimediamagazine op Cd-Rom. Later koos Proxis.com voor uitbreiding van het assortiment met onder meer dvd’s, boeken en ook e-boeken. Ook werd met Schaarbeek gekozen voor een andere locatie. Dat Proxis.com steeds de juiste keuzes maakte bleek wel uit het feit dat het al eens bekroond werd en een nominatie van Deloitte kreeg als Fast50-bedrijf.

Waarom kiezen voor Proxis.com?

Met Proxis.com kies je vooral voor een no-nonsense online boekenwinkel. Het assortiment mag gerust indrukwekkend genoemd worden en de prijzen waarvoor de boeken aangeboden worden zijn zeer scherp. De bestsellers worden er gewoon heel het jaar door tegen de laagste prijs aangeboden. Proxis.com houdt de lezer bovendien steeds op de hoogte van het laatste boekennieuws en met Proxis.com punten kun je sparen voor nog meer korting op het aanbod.

Is Proxis.com betrouwbaar?

Ja, met Proxis.com kies je voor een betrouwbare aanbieder, als we de beoordelingen van bestaande klanten eens goed doornemen. Betrouwbaar zijn de punten die je kunt sparen die je daadwerkelijk extra korting geven op de boeken en andere producten en veilig zijn de betaalmethoden die aangeboden worden. Het zal veel mensen goed doen dat je ook met iDeal kunt betalen als je boeken bestelt bij deze aanbieder. Verder wordt opgemerkt dat Proxis.com dicht bij de klanten staan en een heus platform geworden is dat voldoet aan de standaard van de moderne e-commerce klant.

Met de klantenservice van Proxis.com is ook al niets mis. Die kan gerust uitstekend genoemd worden. Zo vind je bijvoorbeeld het adres van Proxis.com gewoon op de website. Mocht je dus een klacht hebben, dan kun je die schriftelijk indienen. Op de website vind je bovendien een speciaal contactformulier als je een vraag hebt of een klacht in wilt dienen. Proxis.com is daarnaast actief op Facebook, Twitter en Pinterest. Ook via deze social media kanalen kun je dus contact zoeken met de aanbieder als je een vraag hebt of een klacht in wilt dienen.

De beste beoordelingen van producten en diensten zijn die van bestaande kanten. Die kunnen geheel onafhankelijk een goed oordeel geven over de toegevoegde waarde van een bepaald product, een aanbieder of een merk. Twijfel je, lees dan altijd deze beoordelingen. Ze helpen je echt bij het maken van de juiste keuze. Daarom willen we je vriendelijk vragen om voortaan ook een beoordeling achter te laten. Zo kun je andere mensen die moeite hebben met kiezen een zetje in de juiste richting geven.

Reviews over Proxis.com