Horloge-bandjes.nl reviews, ervaringen en beoordelingen

1729
Horloge-bandjes.nl logo
horloge-bandjes.nl
Diensten

Reviews en Ervaringen Horloge-bandjes.nl

Wil je graag weten wat de ervaringen van de klanten van Horloge-bandjes.nl zijn? Lees dan de reviews van Horloge-bandjes.nl die wij voor je op een rij hebben gezet. Als je de beoordeling van andere klanten doorneemt, dan kun je een helder beeld vormen over hoe deze webwinkel te werk gaat. Hoe betrouwbaar is deze webshop? Wordt je bestelling geleverd binnen de afgesproken tijd en kun je terecht bij de klantenservice met eventuele vragen en problemen? Je kunt na het lezen van de recensies een weloverwogen besluit nemen over of je bij Horloge-bandjes.nl wilt bestellen of dat je wellicht toch liever op zoek gaat naar een andere webwinkel voor je nieuwe horloge.

Over Horloge-bandjes.nl

Horloge-bandjes.nl is een onderdeel van World Of Watch Straps Vof. Deze firma handelt naast de naam Horloge-bandjes.nl onder namen als Allesvoorhorloges.nl en Tophorlogeonline.nl. Ook is World of Watch Straps actief in andere Europese landen, waaronder Duitsland, Italië, Spanje en Zweden. Dit bedrijf is in 1991 opgericht en is gevestigd in Gemert. De medewerkers van Horloge-bandjes.nl realiseren zich dat een horloge niet alleen een praktische kant heeft, maar ook emotionele waarde kan hebben voor de eigenaar. Daarom biedt deze webshop naast nieuwe horloges vele onderdelen aan om jouw horloge weer werkend te krijgen. Ook heeft deze winkel een eigen reparatie-atelier waar de meest complexe horlogereparaties worden uitgevoerd door deskundig personeel.

Waarom kiezen voor Horloge-bandjes.nl

Horloge-bandjes.nl heeft een zeer ruim assortiment met horloges van gerenommeerde merken als Seiko, Guess, Tommy Hilfiger, Diesel en Fossil. Daarnaast kun je bij deze webshop terecht voor allerlei onderdelen en kun je je wenden tot de reparatieservice als je uurwerk defect is. Je bestelling zal doorgaans binnen 24 uur worden verzonden en je betaalt geen verzendkosten, ongeacht het bestelbedrag van je order. Je kunt je horloge of horlogebandje op verschillende manieren betalen. Betalen middels iDeal, met de creditcard en via PayPal worden alle geaccepteerd. Desgewenst kun je de betaling van je bestelling achteraf voldoen met Klarna. Ook ontvangen vaste klanten van Horloge-bandjes.nl mooie kortingen. Op die manier halen zowel de klant als Horloge-bandjes.nl voordeel uit een langdurige relatie.

Is Horloge-bandjes.nl betrouwbaar?

Horloge-bandjes.nl is actief sinds 1991 en heeft door de jaren heen veel kennis en expertise opgedaan. Het bedrijf is in het bezit van een geldig Trusted Shops certificaat. Dit certificaat geeft aan dat de bestelprocedure, evenals de gevraagde prijzen, duidelijk is. Jouw persoonsgegevens worden met zorg behandeld en de klantenservice is gedegen en goed bereikbaar. Op het internet zijn veel reviews te vinden over deze webwinkel. Op hier en daar een negatieve uitlating na zijn de ervaringen van klanten met Horloge-bandjes.nl overwegend positief. Daarnaast biedt de webshop jou de mogelijkheid om je bestelling te verzekeren. De verzekerde periode duurt 30 dagen en je bent verzekerd tot een bedrag van €2500,-. Zeker bij wat duurdere horloges is het een fijn idee dat je er niet over in hoeft te zitten dat je het bestelbedrag kwijt bent, zonder het product te hebben ontvangen. Deze verzekering is gratis. De klachtenprocedure laat wel wat te wensen over. Dit gaat helaas ten koste van de betrouwbaarheid van deze webshop.

De klantenservice van is van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 uur en 16:00 uur telefonisch bereikbaar. Je kunt er ook voor kiezen om je vraag via het contactformulier op de website te stellen of om een e-mail te sturen naar Horloge-bandjes.nl om je vraag voor te leggen. De klachtenregeling van deze webshop is niet helemaal duidelijk. In de algemene voorwaarden is terug te vinden dat klachten gemeld dienen te worden bij de ondernemer en dat je als consument binnen 14 dagen antwoord kunt verwachten. In de voorwaarden staat eveneens vermeld dat je je klacht kunt voorleggen op de website van Stichting Webshop Keurmerk. Echter kan dit alleen wanneer het betreffende bedrijf in het bezit is van dit keurmerk. Op de website Horloge-bandjes.nl is het logo van Stichting Webshop Keur niet terug te vinden en wanneer je op de link in de algemene voorwaarden klikt die naar de pagina van Hologe-bandjes.nl op Stichting Webshop Keur zou leiden, kom je op een lege pagina uit. Wanneer je binnen de website van Stichting Webshop Keur naar Horloge-bandjes.nl of World of Watch Straps zoekt, komen er geen resultaten naar voren.

Heb je een horloge besteld bij Horloge-bandjes.nl of heb je een reparatie laten uitvoeren door reparatie-ateliermedewerker? Dan kun je jouw persoonlijke ervaring met deze webshop met andere mensen delen in een review. Ook wanneer je contact hebt gehad met de klantenservice, kun je hierover vertellen. Schroom ook niet om te laten weten hoe er met jouw klacht is omgegaan. Is deze naar wens afgehandeld of liep je juist tegen problemen aan? Door jouw beoordeling achter te laten, help je potentiële klanten om een beeld te vormen van deze webshop en draag je bij in het nemen van een juiste beslissing.

Reviews over Horloge-bandjes.nl