Greetz logo

Greetz reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Greetz reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
1322
Greetz logo
Website
greetz.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Greetz

Iemand een kaartje sturen was nog nooit zo eenvoudig. Via Greetz kun je iedereen voorzien van een leuke verjaardagskaart of klein cadeautje via de brievenbus. Je leest hier meer over Greetz, de mogelijkheden en ook alles over de ervaringen van klanten van Greetz. Onderaan kun je persoonlijke reviews van klanten lezen.

Over Greetz

Greets is de grootste webshop van Nederland waar je kaartjes en kleine cadeaus voor door de brievenbus kunt kopen. Greetz zorgt ervoor dat je iedereen op afstand kunt verrassen. Stuur jouw nichtje een kaart wanneer ze gaat verhuizen of verras een collega met een verjaardagskaart en bos bloemen in huis. Bij Greetz kun je kaarten kopen voor alle gelegenheden, denk bijvoorbeeld aan kaarten voor een verjaardag, communie, verhuizing, condoleance of gewoon zomaar een kaartje.

Greetz maakt het mogelijk om alle kaarten te personaliseren. Zo kun je een eigen tekst toevoegen en is het bij veel kaarten mogelijk om een eigen foto toe te voegen. Je maakt jouw kaart pas echt af, met een leuk cadeautje erbij. Denk bijvoorbeeld aan een reep chocola, een bloemetje per post of een ballon.

Waarom kiezen voor Greetz

Greetz is de grootste van Nederland op het gebied van online kaarten versturen. Daarom heb je bij Greetz ook altijd het grootste aanbod aan kaarten. Er zit altijd wel een leuk kaartje tussen en je kunt kiezen uit veel verschillende thema's, kleuren en designs.

Daarnaast is Greetz ook zeer voordelig. Niet alleen de kaarten zijn voordelig geprijsd, maar ook de cadeautjes per post. Greetz heeft ook met regelmaat leuke acties, waardoor je nog voordeliger een kaartje kunt sturen. Denk bijvoorbeeld aan 1 + 1 gratis acties of een gratis postzegel. Wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief van Greetz, kun je altijd op de hoogte blijven van de kortingen en acties.

De website is een eenvoudig te doorzoeken en te bekijken. Je hebt binnen een mum van tijd een leuke kaart gevonden en kunt deze gelijk aanpassen en schrijven. Je kunt binnen enkele minuten jaar kaart al “op de bus” hebben. Je kunt een account aanmaken om een kaart te bestellen bij Greetz, maar dit is niet verplicht. Ook zonder account kun je hier een kaart bestellen.

Is Greetz betrouwbaar?

Greetz bouwt al jaren aan de webshop en breidt steeds verder uit. Waar je voorheen alleen kaartjes kon bestellen, kun je vandaag de dag ook kleine brievenbuscadeautjes kopen. Greetz is niet alleen populair vanwege het aanbod, maar ook vanwege de betrouwbaarheid en veiligheid. Je kunt hier veilig shoppen en kunt zelfs gratis een account aanmaken.

Bij Greetz is de betaling altijd veilig en vertrouwd. Zij bieden namelijk alleen veilige betaalopties aan. De meest gekozen betaalmethode bij Greetz is Ideal. Hiermee kun je gewoon via jouw bank veilig betalen. Dit kan via de desktop, maar ook gewoon veilig via de app van jouw bank. Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd veilig met Paypal of creditcard betalen bij Greetz.

Klantenservice en klachten

Greetz heeft een actieve klantenservice waar je al jouw vragen kunt stellen. Lukt het bijvoorbeeld niet om een kaart aan te passen of een foto up te loaden? Neem dan contact op met de klantenservice voor hulp. Ook met vragen over de betaling en verzending kun je Greetz persoonlijk benaderen. Je kunt ze gewoon bellen of een mailtje sturen. Heb je een account op Facebook? Je kunt Greetz namelijk ook direct via social media bereiken en daar jouw vragen stellen.

Klachten over de service en kaarten kun je ook gewoon melden bij Greetz. Is de kaart niet naar wens of ben je niet tevreden over de service van Greetz? Meld het dan bij de klantenservice en er zal gericht worden gezocht naar een goede oplossing voor jouw klacht of probleem.

Wil jij ook beoordelen?

Wanneer je zelf weleens een kaartje hebt gekocht via Greetz of iemand een cadeautje per post hebt gezonden, kun je waarschijnlijk wel wat vertellen over deze webshop. Je kunt namelijk hieronder jouw persoonlijke ervaringen over Greetz delen. Schrijf een eigen review en laat andere klanten weten wat zij van Greetz kunnen verwachten.

Reviews over Greetz
Gerelateerde bedrijven
Foto op aluminium logo
Foto op aluminium
1 beoordeling
9
Foto op dibond logo
Foto op dibond
1 beoordeling
9
Bruna logo
Bruna
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen
4,8
22% zou hier weer kopen
57 beoordelingen
Komen afspraken niet na en waardeloze service

Waardeloze service en bezorging niet zoals beloofd. Bonbons besteld voor sinterklaas 5 december. "Voor 23 uur besteld, morgen geleverd." Mail met bestelbevestiging ontvangen op 4 december om 22:52 uur met bezorgdatum 6 december in plaats van 5 december. Een dag te laat dus. Contact opgenomen met de klantenservice, maar er wordt geen enkele compensatie geboden. Had je maar eerder moeten bestellen was de boodschap. Belachelijk slecht.

PS er staat vandaag een 25% korting actie online omdat sinterklaas voorbij is, maar daar kom ik niet voor in aanmerking omdat ik op 4 december besteld heb. Pfff...

Voortaan bestel ik bij een andere partij die wel de afspraken nakomt.

Geplaatst op: 05-12-2023
Laatst bewerkt op: 05-12-2023
Geschreven door: Danique B.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalige service

Ruim op tijd bloemen besteld voor mijn jarige zus echter heeft de bezorger er 4 !! Dagen over gedaan om te bezorgen
1: te late levering
2: bloemen van 4 dagen oud
3: na diverse mailtjes een cadeaubon van 5 euro aangeboden gekregen
4: weigeren mij restitutie te geven van mijn aankoopbedrag

Geplaatst op: 18-10-2023
Laatst bewerkt op: 18-10-2023
Geschreven door: Joe D.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
2 keer op ander adres bezorgd klantenservice lachwekkend

Klantenservice totaal onbekwaam

Geplaatst op: 14-09-2023
Laatst bewerkt op: 14-09-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een grote ergernis, kaart niet bezorgd!

Waardeloze service! Speciaal nog voor onze vakantie veel energie gestoken in een super persoonlijke kaart voor de verjaardag van ons pleegkind. Blijkt hij gewoon niet bezorgd te zijn en de dag na haar verjaardag nóg niet. Als ik dan vanaf ons vakantieadres met slecht internet eindelijk een medewerker (Erik) bij Greetz bereikt heb, zegt hij doodleuk dat we nog een dag moeten afwachten en dan weer opnieuw mogen bellen/chatten. De kaart opnieuw versturen doen ze niet en ze schuiven het af op Post.nl. Geen begrip voor de situatie, wat een slechte service is dit!!! En dit is niet de eerste keer bij Greetz. Ik ben al jaren klant maar ben er nu helemaal klaar mee.

Geplaatst op: 22-06-2023
Laatst bewerkt op: 22-06-2023
Geschreven door: Annette W.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Te laat bezorgd terwijl wel wordt verkocht als morgen in huis (bestellen voor 15:00u)

Te laat bezorgd terwijl wel wordt verkocht als morgen in huis (bestellen voor 15:00u)

Geplaatst op: 27-06-2023
Laatst bewerkt op: 27-06-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bagger

Eergisteren kado'tje besteld voor een gouden huwelijk. Dat ging gisteren worden geleverd tussen 11 en 16 uur. Een tijd later stond er "werd afgeleverd om 18:18uur en ontvangen door". Hier stond geen naam achter. We dachten : verkeerd bezorgd... maar bij navraag had noch de buur links, noch de buur rechts iets gezien of ontvangen. Resultaat : geld kwijt en geen surprise voor de ontvangers. Bij een eerdere bestelling bij Greetz liep het ook al mis : daar werd de attentie een dag later geleverd (voor een verjaardag) NOOIT MEER!

Geplaatst op: 12-05-2023
Laatst bewerkt op: 12-05-2023
Geschreven door: BETSY D.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hele slechte bedrijf

Hele slechte bedrijf. Besteling geplaatst, volgende dag moest die bij een vriendin voor haar verjaardag zijn en die is niet gekomen. Klantenservice is waardeloos, ik probeerde mijn bestelling vandaag annuleren aangezien dat verjaardag gisteren was en bestelling pas vandaag misschien geleverd zou worden, maar die is niet te bereiken.
Nooooooiiiittttt meeeeeer ga ik bij greetz iets bestellen, noooooiiiit.
Ga ik gelijk overal slechte recensies plaatsen.

Geplaatst op: 26-04-2023
Laatst bewerkt op: 26-04-2023
Geschreven door: Maja G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Voor 50 jarig huwelijk van mijn broer op 12 april een ballon laten bezorgen. Ten eerste werd hij pas s'avonds bezorgd en wat erg was dat hij niet goed opgeblazen was, een verfrommeld ding om te zien. De dag er na gemaild en er zou met 1 a 2 dagen een nieuwe besteld worden. We zijn nu 6 dagen verder en nog geen nieuwe ballon. Totaal geen reactie op mails die ik stuur. Ook van de gekke dat je dit bedrijf niet kan bellen. 23 euro betaald voor een verfrommeld ballon. Niet leuk dit,ook voor mijn broer en schoonzus niet. De eerste en laatste keer dat ik via Greetz iets laat bezorgen.

Geplaatst op: 18-04-2023
Laatst bewerkt op: 18-04-2023
Geschreven door: Gerda L.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Greetz faalt volledig in haar kerntaak: op tijd bezorgen op Valentijnsdag

Vorige week een cadeau bestelt bij Greetz voor Valentijnsdag. Vandaag niet bezorgt. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Greetz faalt volledig in haar kerntaak: op tijd leveren. Service achteraf eveneens zwaar onvoldoende. Bestel niet via Greetz, je voorkomt hiermee teleurstellingen

Geplaatst op: 14-02-2023
Laatst bewerkt op: 14-02-2023
Geschreven door: Ferry B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Van top tot snob

Greetz was voorheen mijn favoriete website om kaartjes mee te versturen. Er waren zoveel leuke kaartjes en mogelijkheden om de kaartjes te personaliseren. Sinds een jaar is het een onmogelijke website geworden. Maar nog belangrijker, ik had facturen nodig voor mijn belastingaangifte. Hier heb ik 3 maanden geleden voor het eerst naar gevraagd. In de tussentijd ben ik tientallen mails verder en heb ik nog steeds geen facturen. Want, zeggen de medewerkers van de klantenservice, een andere afdeling in het buitenland gaat hierover. En zij kunnen op geen enkele andere manier dan per mail deze facturen opvragen. Ze zijn ook niet bereid om zich extra in te zetten om deze facturen te krijgen.
Alles gaat per mail en per chatbot, want telefoneren doen ze niet meer.

Het was geweldig, maar nu hebben ze hun eigen product om zeep geholpen.

Geplaatst op: 22-02-2023
Laatst bewerkt op: 22-02-2023
Geschreven door: Peter H.

6 / 10
2/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Wordt helemaal plat gebombardeerd met de vele spam mail

Slecht, bestel hier nooit iets en meld je ook niet aan voor een nieuwsbrief! Heb ikzelf ook nooit gedaan maar wordt wel plat gebombardeerd met meer dan 20 spam mails op een dag. Contact met hun helpt ook ook niet want ze schuiven het af en lossen het probleem niet op.

Geplaatst op: 30-12-2022
Laatst bewerkt op: 30-12-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nieuwe site is echt een ramp

Ik maak al jaren gebruik van Greetz, vond het altijd erg leuk om kaarten te maken voor familie en kennissen.
Met het nieuwe programma is het een ramp.
Koste veel tijd om toch nog een redelijke kaart te maken.

.

Geplaatst op: 23-10-2022
Laatst bewerkt op: 23-10-2022
Geschreven door: J.H.A. O.

5 / 10
1/5 2/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
De vernieuwde website is echt een ramp.

De website is vernieuwd. Dit is echt geen goede zaak.
1. Je bent de bestelde kaarten kwijt
2. Je ziet geen leeftijd meer (alleen nog dag en maand, geen geboortejaar)
3. Op de gebruikelijke plek (bij het openslaan van een kaart rechts) kun je niet normaal tekst plaatsen.
4. Stampz zijn afgeschaft
5. Geen zoekfunctie meer bij adressenlijst (echt onhandig als je veel namen/adressen erin hebt staan).
6. Totaal onbereikbaar.

Ik heb heel lang met veel plezier gebruik gemaakt van Greetz. Echt honderden en honderden kaarten verstuurd privé en voor mijn werk. Echt onbegrijpelijk wie dit heeft bedacht.

Zit nu bij Hallmark. Prima gebruikersomgeving.

Met vriendelijke groet
Andre

Geplaatst op: 27-09-2022
Laatst bewerkt op: 27-09-2022
Geschreven door: Andre E.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
De vernieuwde website is een ramp

Laatste keer dat ik iets heb besteld bij Greetz, terwijl ik fan was

Geplaatst op: 29-09-2022
Laatst bewerkt op: 29-09-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Beloofde bezorging niet nagekomen !

Kaart en ballon besteld op 30-8 voor levering op vrijdag 2-9 als verrassing voor jarige.
"s ochtends op 2-9 mail gekregen dat zending onderweg was. Daarna nooit meer iets gehoord. Link track en trace niet te bereiken, pagina niet meer in de lucht. Op zaterdag 3-9 betrokkene gebeld waardoor er van een verrassing geen sprake meer was, nog steeds niets bezorgd, geen bericht.
Vervolgens meer dan half uur in de wacht gestaan voor een chatsessie. Optie, bezorging kan wellicht nog voor maandag of dinsdag aangevraagd worden.
Echt zinnig voorstel (maar niet heus) als je iemand wil verrassen op z'n verjaardag.
Vervolgens wordt er nog gezegd dat het moeilijk bezorgen is, als iemand niet huis is.... alsof dat mijn schuld is. Zij zijn bezorgservice en moeten daar een oplossing voor hebben, zullen ze toch wel vaker meemaken neem ik aan. Bovendien zou enig berichtje van 'wel geweest, maar niemand thuis' op z'n minst wel prettig zijn geweest. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Aangegeven dat ik bezorging niet meer wil en mijn geld terug wil. Er wordt aangegeven dat ik het geld terug kan krijgen op mijn account....dat zou inhouden dat ik dan wederom gebruik moeten maken van Greetz om mijn geld a.h.w. terug te kunnen krijgen. Ik heb aangegeven dat ik mijn geld gewoon terug gestort wil krijgen op mijn rekening. Het is nog maar de vraag of dat gaat lukken. Ik moet wachten tot ik bericht krijg dat de zending retour is en vervolgens moet ik zelf weer contact opnemen met Greetz. Het moet toch niet gekker worden !!

Geplaatst op: 03-09-2022
Laatst bewerkt op: 03-09-2022
Geschreven door: Herma R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Onbetrouwbaar wat levering betreft en sinds kort is het niet meer mogelijk om zonder account te bestellen. Eerst ben je dus al 15 minuten kwijt om een kaart te zoeken en in te vullen wat tekst betreft. 10 menus met aanbiedingen verder kom je er dan achter dat je eerst een account moet gaan aanmaken. Laat maar, ik loop wel langs de boekhandel.

Geplaatst op: 09-08-2022
Laatst bewerkt op: 09-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
2/5 2/5 5/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Track&trace werkt niet en levering is laat op de dag, als mosterd na de maaltijd

Producten zijn van goede kwaliteit. Jammer dat het pas zo laat op de dag bezorgd wordt. Ruim assortiment.

Geplaatst op: 29-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
1/5 2/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Ronduit slechte service

Als je 2 dingen besteld bij je kaart moet je 2x verzendkosten a 7,95 betalen! Vervolgens krijg je de orderbevestiging, klopt er bijv een huisnmr niet en kunnen ze niks meer voor je doen.

Geplaatst op: 06-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

In 30 dagen tijd 2x laten bezorgen bij Greetz. Begin maart ben ik 3 dagen bezig geweest met chatten ( want bellen kan je niet ) - uren ingestoken om mijn "verrassingscadeau"- fles wijn, kaartje en boeket laten bezorgen. Maar liefst 5 dagen later is het cadeau geleverd! ik was boos en heb klachten ingediend op mijn klachten is geen enkele sorry of berichtje voor teruggekomen.. een hele stomme fout van mij - heb ik afgelopen vrijdag weer een boeket en kaartje laten bezorgen - leverdatum stond weer netjes bij - 2 april tussen 11 en 16 uur ... helaas heeft mijn vriendinnetje tot heden geen boeket en kaart mogen ontvangen! en ik ben weer eindeloos aan het chatten! - kan je beter tegen de muur praten ! zo hopeloos! Klaar mee! ik ben zo teleurgesteld in Greetz en raad ik het iedereen af!!! mijn Greetz app is bij deze voor ALTIJD VERWIJDERD! Nooit meer!

Geplaatst op: 04-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
WAT EEN AANFLUITING

Voor het pensioen van mijn vader een kaart en ballon in bestelling gezet, om er vervolgens er veel later achter te komen ( lees meer dan 3 maanden later) dat dit nooit is aangeboden door de koerier en of greetz. Geen email,
Geen vergoeding geen excuses gekregen vanuit Greetz en wel een teleurstelling in een familie verder.

Geplaatst op: 11-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Margriet R.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

In 30 dagen tijd 2x laten bezorgen bij Greetz. Begin maart ben ik 3 dagen bezig geweest met chatten ( want bellen kan je niet ) - uren ingestoken om mijn "verrassingscadeau"- fles wijn, kaartje en boeket laten bezorgen. Maar liefst 5 dagen later is het cadeau geleverd! ik was boos en heb klachten ingediend op mijn klachten is geen enkele sorry of berichtje voor teruggekomen.. een hele stomme fout van mij - heb ik afgelopen vrijdag weer een boeket en kaartje laten bezorgen - leverdatum stond weer netjes bij - 2 april tussen 11 en 16 uur ... helaas heeft mijn vriendinnetje tot heden geen boeket en kaart mogen ontvangen! en ik ben weer eindeloos aan het chatten! - kan je beter tegen de muur praten ! zo hopeloos! Klaar mee! ik ben zo teleurgesteld in Greetz en raad ik het iedereen af!!! mijn Greetz app is bij deze voor ALTIJD VERWIJDERD! Nooit meer!

Geplaatst op: 04-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte bezorging

Mijn zusje had voor mijn iets besteld voor mijn verjaardag van 16 januari.
Doordat ik in quarantaine zit had ze als bezorgdag zaterdag 15 januari staan. Dit staat ook op de doos. Kreeg deze pas 17 januari. Mijn zusjes contact opgenomen. Had Greetz gezegd, het was erg druk. Hoe kan dit? Terwijl ik wel eens mee heb gemaakt dat ze veel drukker zijn met Valentijnsdag, en de bezorging wel op tijd is.
Dit was dus echt een domper voor me, vooral om dat je nu dat ik in quarantaine zit er me zo op had verheugd. Je kan verder niks. En dan doet Greetz dit niet op tijd bezorgen. Was dus de laatste keer om hier zelf ook iets te bestellen. Omdat ze nogal tegen mijn zusje uitvielen toen ze er iets van zei. Zijn zo niet klantvriendelijk

Geplaatst op: 18-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Nee zou er zeker niet meer kopen .,

Heb er meerde malen besteld .maar zins maandag hebben ze mijn vertrouwen verloren.ben vanaf maandag 10-01-2022 tm 13-1-2022 bezig geweest met mijn bestelling .de bloemen en de zoetig heid heeft onz 45 euro gekost .en nu dat de bloemen eindelijk is bezorgd. Zijn er wel wat bloemen gesneuveld. Jammer voor het geld wat je er voor betaald. Geen excuus van Greez gehad .

Geplaatst op: 13-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Natasja O.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Onbetrouwbaar qua leverdatum en duur

Positief is dat de site gemakkelijk is en dat gepersonaliseerde cadeautjes meestal zeer gewaardeerd worden. Ik heb echter al meer dan eens meegemaakt dat de bestelling niet op de afgesproken dag afgeleverd wordt. Service ho maar 'dat ligt aan onze partners die de bezorging voor ons verzorgen'. Bij een bestelling van 30 euro is een tegoedbon van 5 euro het maximum dat ze aanbieden. De cadeautjes zijn ook buiten proportie duur.
Een ballon van 20 euro? Niet normaal!

Geplaatst op: 09-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Greetz is bedrijf met een hele slechte service, zoals het niet op tijd bezorgen dat de kaart aankomt, kaart teruggestuurd en ze doen er niets mee. Krijg de kaart niet teruggestuurd naar eigen adres, wordt niet op niet gestuurd of ik moet opnieuw 4,79 betalen. Slechte service van het bedrijf al eerder klacht gedaan en wordt niet opgelost.

Geplaatst op: 17-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Harla S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geweldig leuk

Al jaren bestel ik kaarten via Greetz. De prijzen zijn goed, in de winkel betaal ik meer. Ook zijn de kaarten origineel en er is echt iets te vinden voor iedereen.
Het leukste: zelf de kaart bewerken met foto's en stickers en zelfs muziek zodat iedere kaart een uniek exemplaar wordt.
Tot nu toe de bezorgdatum altijd.
Ik raad Greetz absoluut aan!
Maar...ik heb nooit cadeautjes verstuurd, dat kan ik dus niet beoordelen.

Geplaatst op: 03-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Morgaine V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Onbetrouwbaar en onverantwoordelijk!

Ik heb een bestelling geplaatst voor iemand als verrassing en het is wederom niet geleverd. Een beetje dom can mij, omdat het mij al eerder is overkomen. Maar ik dacht ik geef ze nog een kans. Het zijn moeilijke tijden. Fouten maken is menselijk, maar ik kreeg weer dezelfde melding het pakket is bezorgd en de bezorger heeft het ondertekend. Hoe zo? Nadat ik besloten had de volgende dag weer te laten bezorgen, komt een mail binnen over automatische storing van de bestelling en dat mijn geld teruggestort wordt. Gelukkig dat ik dit terugkreeg, want pakket of kaart bij GREeTZ bestellen doe ik nooit meer. Ik vraag me af: Wat gebeurt er als zenders niet controleren of hun bestelling afgeleverd zijn? Makkelijk geld verdienen zo!

Geplaatst op: 19-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Eugie

4 / 10
2/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Maken belofte niet waar!!!!!!!

Ruim op tijd een bos bloemen besteld (3 dagen voor moment supreme). Wat denk je.....geen bloemen voor de jarige en ook geen dag later.

Contact opgenomen en aangegeven dat de verassing eraf is en ik mijn geld terug wil. Volgens Greetz niet mogelijk omdat cadeau persoonlijk is. De koerier krijgt hierbij de schuld, echt verre van professioneel!

Volgens mij ben ik een overeenkomst mer Greetz aangegaan en niet met de vervoerder van Greetz. Als je jouw vervoerder niet in hand hebt, dan ook geen beloftes richting toekomstige klanten maken lijkt mij!

Wel een kortingscode ter waarde van €10,- gekregen. Ben bang dat die nutteloos is aangezien ik hier niet meer van plan ben om te bestellen.

Geplaatst op: 09-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: RW S.

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dit kan zelfs in 1 woord: SLECHT

Verjaardagsballon besteld. Bezorgadres ingevoerd. Toevoeging is niet doorgekomen en dan moet ik opnieuw €4,95 verzendkosten betalen. Het ergste is wel dat het er nu niet op tijd is. Een keer maar nooit meer.

Geplaatst op: 08-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Natashja N.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestelling van ballon wordt niet op tijd geleverd. Wel betalen maar levering veel te laat ipv dag van bestelling. Niet betrouwbaar

X

Geplaatst op: 31-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: B R.

6 / 10
5/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Greetz
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Foto op aluminium logo
Foto op aluminium
1 beoordeling
9
Foto op dibond logo
Foto op dibond
1 beoordeling
9
Bruna logo
Bruna
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Greetz een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 57 beoordelingen geplaatst over Greetz. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,8 gekregen, waarbij 22% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Greetz actief?

Greetz is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) cadeaus , drukwerk en kaarten versturen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Greetz reviews? Dan kun je naar de website van Greetz gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie