Ebookers ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

8,4
Flixbus logo Flixbus
10
TUI Cars logo TUI Cars
10

Ebookers ervaringen

Ebookers is een voordelige website waarop je een hotel, vlucht en auto kan boeken. Je boekt hierbij rechtstreeks bij een hotelmaatschappij of vluchtmaatschappij jouw vakantie. Ebookers regelt vervolgens de rest voor je en bij aankomst is alles geregeld. Toch is de website vrij nieuw en dit vinden een hoop reizigers een beetje argwanend. Gelukkig kan je gebruik maken van onze Ebookers ervaringen. Je leest op onze website onafhankelijke reacties van reizigers die je voor gegaan zijn. Heb je zelf hier weleens een hotel of vlucht geboekt? Laat jouw ebookers ervaringen bij ons achter en breng ons op de hoogte van jouw ervaring met de website.

Over Ebookers

Ebookers bestaat al sinds 1999 en is een Nederlands bedrijf die probeert alles te regelen om je vlucht, hotel en autoverhuur. Hierbij wordt niet alleen de service hoog gehouden, maar ook de prijs laag gehouden. Dankzij de laagste prijsgarantie ben je nooit veel geld kwijt als je een reis boekt bij Ebookers. Daarbij krijg je ook nog eens korting als je de vlucht en het hotel met elkaar combineert. Ontdek zelf de handige service en lees online de Ebookers ervaringen van klanten die je voorgingen.

Regelmatige reizigersbonus

Ga je regelmatig op vakantie? Dan is Ebookers helemaal jouw ideale website want ze hebben een speciaal loyaliteitsprogramma. Voor iedere keer dat je een boeking maakt krijg je een percentage van de boeking in geld terug. Je kan dit opsparen en op ten duur besteden op een overnachting naar keuze. Handig als je nog weleens een citytrip maakt of gewoon een weekendje weg gaat.

Luxe hotels voor weinig geld

Ebookers staat bekend om de luxe hotels waarin je kan verblijven tegen relatief weinig geld. Per land kan je zelfs opzoek gaan naar de goedkoopste hotels. Zo verblijf je in jouw favoriete wereldstad tegen de laagste prijs. Boek direct je vlucht erbij en krijg een rechtstreekse korting op je reis. Daarnaast zijn er iedere dag nieuwe aanbiedingen per wereldstad uitgelicht. Je kan altijd nog kiezen voor een scherpe deal waarbij je nog voordeliger kan verblijven in één van de luxe hotels. Boek vandaag nog je vakantie via Ebookers.

Lees beoordelingen over Ebookers

profielfoto van Anoniem
Anoniem
24-01-2015
8 / 10

Prima geregeld

Ebookers heeft altijd goed aanbod, prijzen zijn prima en nog nooit iets op aan te merken gehad.

profielfoto van P V.
P V.
08-01-2015
6 / 10

Eerste boeking online ooit

Dit was onze eerst boeking via internet ooit. Wij zijn tenslotte ook al een echtpaar van 65+ dus onze schoondochter heeft hier even mee geholopen. We zijn erg blij ermee vooral omdat het een stuk gemakkelijk was dan we dachten en er zoveel keuze is.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
21-05-2015