De Morgen logo

De Morgen reviews, ervaringen en beoordelingen

De Morgen reviews, ervaringen en beoordelingen
3776
5,6
25% zou hier weer kopen
4 beoordelingen
2 jaars abonnement zonder service

Een digitaal abonnement voor 2 jaar genomen. Op mijn IPad met de laatste IOS17 werkt de app niet. Dan maar online. Daar komen de reclame blokken vóór de tekst en foto's te liggen, dus onmogelijk om alles te lezen. Verschillende mails met printscreens als bewijs gestuurd, 10 tal telefoons, allemaal tevergeefs. Ik stelde zelfs voor om ander en ev duurder abonnement te nemen als ik maar kon kijken. Ik moet nog meer dan een jaar te betalen zonder service....

Geplaatst op: 20-09-2024
Laatst bewerkt op: 20-09-2024
Geschreven door: Roland A.

6 / 10
4/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onterechte schadevergoeding via incassobureauau

Via het incassobureau Intrum ontving ik vanwege De Morgen een eis tot betaling met bijhorende schadevergoeding vanwege achterstallige betaling voor een faktuur die ik nooit ontving laat staan een herinnering. Contact met de klantendienst telefonisch of via mail is een ramp.
Ondertussen is mijn abonnement geblokkeerd. Ik twijfel er niet aan dat ik voor deze geblokkeerde periode zal moeten betalen.

Geplaatst op: 17-07-2024
Laatst bewerkt op: 17-07-2024
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Al decennia mijn lievelingskrant maar qua klantvriendelijkheid scoren ze ONDERMAATS !

Sinds januari 2023 geef ik via mails en contactformulieren op de website uiting aan mijn ergernis over het NIET ontvangen van mijn krant.
"We antwoorden binnen 2 werkdagen" is dan het automatische antwoord dat je krijgt, en dan....houdt het op.
Zelfs een aangetekend schrijven op 12 juni bleef zonder antwoord. Na een wachttijd van 26 minuten kreeg ik bij de klachtendienst een dame aan de lijn. Zij beloofde mij stellig dat ze voor een oplossing zou zorgen....... We zijn nu 4 maanden later..... Ik wil De Morgen héél graag lezen, maar ze zullen met een origineel voorstel moeten komen.

Geplaatst op: 10-11-2023
Laatst bewerkt op: 10-11-2023
Geschreven door: Paul B.

4 / 10
2/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Onmogelijk abonnement stop te zetten, ook na herhaalde prijsverhogingen

Na scherpe prijsverhogingen (50%) geen mogelijkheid om abonnement stop te zetten. Telefoonlijn altijd bezet, ook na meer dan een uur wachten, geen reactie op mails, geen reactie op aangetekend schrijven, aanmaningen met kosten bij stopzetten automatische betalingen. Wegblijven van DPG media!!!

Geplaatst op: 27-07-2023
Laatst bewerkt op: 27-07-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over De Morgen
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Bicycling logo
Bicycling
1 beoordeling
9,5
Elle logo
Elle
0 beoordelingen
10
Borgerhoff&Lamberigts logo
Borgerhoff&Lamberigts
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is De Morgen een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 4 beoordelingen geplaatst over De Morgen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,6 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is De Morgen actief?

De Morgen is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) boeken en magazines.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de De Morgen reviews? Dan kun je naar de website van De Morgen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie