Blokker.nl logo

Blokker.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Blokker.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Blokker.nl logo
Website
blokker.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Blokker is een van de bekendste winkelketen in Nederland. En sinds kort heeft Blokker ook een eigen website waar je voordelig inkopen kan doen. Op Ervaringensite.nl lees je de ervaringen die mensen hebben met de webshop van Blokker. Wil jij weten wat de Blokker.nl ervaringen zijn van gebruikers van de webshop? Bekijk dan hieronder de reviews en beoordelingen.

Blokker webshop

De webshop van Blokker (Blokker.nl) heeft een groot aanbod van producten en doet zeker niet onder voor het assortiment in de winkels. Je kan het zo gek niet bedenken maar ook in de webshop van Blokker kun je enorm veel producten vinden van persoonlijke verzorgingsproducten tot DVD's. Kies uit diverse voordeelacties en vul je mandje online. Als je uit geshopt bent kun je eenvoudig afrekenen en heb je binnen 1 dag al je spullen in huis.

Blokker webshop voordelen

De Blokker.nl webshop heeft vele voordelen. Je kan namelijk vanaf je luie stoel inkopen doen en alles eenvoudig laten bezorgen. Ook als je op het werk bent kun je in je pauze snel de bestelling doen. Bestel je voor 18:00 uur dan heb je je bestelling al de volgende morgen in huis. Eenvoudig en snel en dat allemaal zonder moeite. Ook kun je je spullen zelf afhalen. Er zijn meer dan 600 afhaalpunten waar je jouw bestelling kunt afhalen. En mocht je niet tevreden zijn dan kun je alles binnen 30 dagen weer terugsturen.

Bestellen op Blokker.nl

Het bestellen van producten op Blokker.nl is eenvoudig en simpel. Je profiteert altijd van de lage Blokker prijzen. Bestel voor 18:00uur en je hebt je producten al de volgende morgen in huis. En ben je niet tevreden dan kun je alles binnen 30 dagen terugsturen. Zo kun je ook online zonder zorgen terecht bij een van de bekendste winkels in huis en tuin artikelen.

Blokker.nl ervaringen en klachten

Heb jij wel eens een bestelling gedaan op Blokker.nl? Dan zijn we opzoek naar jou. We horen graag wat jouw Blokker.nl ervaringen zijn. Deel je ervaring en schrijf een Blokker.nl review en vertel wat jij van deze webshop vindt. Ook wanneer je niet tevreden bent over de webshop kun je je mening hier kwijt. Deel je Blokker.nl klachten en vertel welke beoordeling je geeft aan de webshop.

Gerelateerde bedrijven

Telfort logo
Telfort
6 beoordelingen
5
WeetWieJeDate.nl logo
WeetWieJeDate.nl
2 beoordelingen
7
Canvasfotos.nl logo
Canvasfotos.nl
2 beoordelingen
10
3,3
14% zou hier weer kopen
85 beoordelingen
Lees onze review over Blokker.nl

Het bedrijf Blokker.nl is geverifieerd door ons. De webshop blokker.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Blokker.nl is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Blokker.nl maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van blokker.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Bekijk zeker even de website van blokker.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Blokker.nl.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Ervaringensite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Mooie waterkoker

Wij zagen een mooie retro waterkoker op de Blokkersite. ik ging naar de winkel in Scherpenzeel. De waterkoker was er niet en kon ook niet meer worden besteld. Thuis zag ik dat ik hem wel kon bestellen en hij was binnen een dag in huis.
Ik bestelde en betaalde. Na 2 weken geen bericht, gebeld. Er was tussen het onlinebedrijf eng de leverancier een bestelfout geconstateerd. Ze konden niet bellen, ik moest hem opnieuw bestellen !!!! , er waren er nog 6 op voorraad.
Maar ik kreeg mijn geld terug om opnieuw te bestellen, hoezo omslachtig. Ik zag geen geld op mijn rekening, weer gebeld. Nee, de procedure bleef zoals eerder gezegd. Het kon nog wel 2 weken duren voor het geld kwam, bla bla bla.
Blokker, los je eigen fouten op en wees adequaat en scheep klanten niet op met dit soort geneuzel.
Zo ga je over de kop door eigen schuld. Onvoorstelbaar en erg jammer. Hebben jullie geen telefoon of zo ?

Geplaatst op: 01-07-2021
Geschreven door: M.H. Z.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Misleidend kaartje in de blokker winkel

In de winkel hangt een kaartje met erop 50% korting op Oslo servies (geen Kleur).
Bij de kassa bleek dat er geen korting op zit, medewerker ging de checken op het kaartje daarna in de pc. Helaas alleen op zeegroen. Terwijl er geen kleur op kaartje staat, misleidend. Aangeven dat ik een klacht in zou dienen via klantenservice, helaas wilde deze niet meedenken aan een oplossing. Sorry zal een foutje in de winkel zijn. Klantenservice medewerker bleef bij haar stand punt.
Via de chat, ook hier geen medewerking aan een oplossing, terwijl juridisch moeten ze het voor de prijs geven in de winkel, zeker omdat het op het kaartje staat.. zeer slechte service van BLOKKER Schalkwijk en klantenservice.

Geplaatst op: 25-06-2021
Geschreven door: Leo M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima

Had enkele maanden geleden thermoskan gekocht waarvan de binnenzijde opeens vol met scherven lag. Ben ermee terug gegaan (garantie was 5 jaar) en ondanks dat ik geen bon meer had en niet kon aantonen dat ik de kan bij Blokker had gekocht ben ik netjes geholpen en kreeg ik kosteloos een nieuw exemplaar mee.
Dikke pluim!!!
Ik ben geweest bij het filiaal aan de Dierenriem straat in Groningen.

Geplaatst op: 02-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Geweldige service

Had een strijkijzer van merk Tefal een half jaar oud toen hij stuk ging. 1 dag later gemeld met ijzer bij filiaal Stein. Twee dagen erna heel nieuws strijkijzer. Dat is echte service,daar kom ik graag terug.!!,

Geplaatst op: 05-12-2020
Geschreven door: Ria O.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Hele fijne winkel & vaak veel korting

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

Geplaatst op: 31-01-2019
Geschreven door: Marloes87

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
prima!

aardig personeel

Geplaatst op: 16-06-2018
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima service filiaal gedempte gracht zaandam

Wil debby , Thirza en filiaal Manager Femke .bedanken voor de goede en snelle survice .
Had zaterdag 2 sept in filiaal blokker saendelft een stoomreiniger gekocht met 60% korting omdat dit de laatste openingsdag was ..helaas de doos was er niet meer ...maar ach die gooi je toch weg .
Wel hadden wij nog 2 jaar garantie ,en dat was maar goed ook want hij bleek stuk te zijn .
Dus zondag 3 sep even naar blokker zaandam .
Twee aardige jonge Dames hadden met ons gekeken naar een oplossing , maar moesten het wel maandag even overleggen met hun Manager .
Hoe of wat .
We zouden maandag even terug gebeld worden .
En ja hoor we mochten zelfs een hele nieuwe nog in de doos ophalen ...zo kan het dus ook !!!!
Bedankt Dames .
En het stoomaparaat van Shark is ook super goed
Groetjes van r.spithorst en p pastor

Geplaatst op: 04-09-2017
Geschreven door: Petra P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Al jaren de beste winkel op het gebied van huis en tuin artikelen

Ik hoef toch niet uit te leggen dat de Blokker gewoon een heerlijke winkel is.

Vanaf mijn studententijd kom ik er al op regelmatige basis. Eerst koop je wat kleine dingen voor op je meisjes kamer en vervolgens koop je ook je eerste uitzet daar. Want de prijs en kwaliteit is altijd prima.

Ik heb de website nog niet gebruikt voor aankopen maar kom er zo nu en dan om te kijken welke acties ze hebben.

Ik hoop dat de Blokker blijft zoals het is, want een perfect concept kan je niet verbeteren.

Geplaatst op: 30-04-2014
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Snelle levering, prima service, communicatie kan beter.

Snelle levering na 24 uur in huis, prima service, product is uitstekend, communicatie kan wat beter. En wellicht een bevestigingsmail zodat je weet dat het goed ontvangen is.

Geplaatst op: 30-04-2021
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
3/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
super kwaliteit

ben super blij met me babyfoon echt super handig met aansluiten geen handleiding nodig.raad hem iedereen aan

Geplaatst op: 04-03-2019
Geschreven door: Chantal

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Wél tevreden!

Waarom alleen maar slechte ervaringen? Ben ik dan de enige die positieve ervaringen heeft? Wel supersnelle leveringen, wel goede (merk)producten, wel vriendelijk en prettig personeel?
En dan die uitgebreide en leuke sortering met heel veel mooie aanbiedingen!
Mochten die vervelende ervaringen van al die andere (negatieve en zeurende) klanten waar zijn: doe er wat aan!
Wat mij betreft: Blokker ga zo door!

Geplaatst op: 24-11-2016
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC

Onlangs heb ik voor € 219,- LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC aangeschaft. Een apparaat waarmee je kunt stofzuigen en tegelijk de vloer kan dweilen. In vergelijking tot de prijzen bij andere bedrijven is de aanschafprijs van € 219,- niet onaantrekkelijk.
Echter, Blokker levert niet de accessoires zoals bijvoorbeeld de ROLREINIGERS OF EEN VUILFILTER. Als je geen eisen stelt aan hygiëne dan is dat verder geen probleem. Alhoewel, de rolreinigers slijten natuurlijk wel na verloop van een aantal keren vloer reinigen. Het is logisch dat als je een vloer reinigt de reinigingsrol vuil wordt. Als je maar 1 rol hebt en geen reserverollen meer kunt kopen dan is de aankoop van dit LEIFHEIT APPARAAT EEN UITERST KOSTBARE AANKOOP. Daar komt nog bij dat er het contact met de klantenservice van Blokker uitermate slecht is. De Klantenservice lost het probleem op om je door te verbinden met het filiaal waar het LEIHEIT REGULUS AQUA VAC is gekocht. Het filiaal verwijst weer terug naar de klantenservice van BLOKKER. Het bedrijf LEIFHEIT.nl is ook niet te bereiken om met een medewerker dit probleem te bespreken. LEIFHEIT verwijst vervolgens ook naar de winkel waar je het apparaat hebt aangeschaft. Terugbrengen van het apparaat naar het filiaal van BLOKKER isolatie niet mogelijk. Wachten tot de CORONA-CRISIS over is gewaaid. Zo is het BLOKKER-advies. Mijn advies: KOOP DIT APPARAAT ALLEEN ALS JE GEEN EISEN STELT AAN HYGIËNE EN VOORAL ALLEEN ALS JE GELD TEVEEL HEBT. BLOKKER was ooit een zeer goed bedrijf, maar is door verschillende overnames aan de rand van de afgrond gebracht. In België zijn alle BLOKKER filialen al verdwenen. BLOKKER NEDERLAND zal naar mijn mening niet lang meer bestaan. U bent gewaarschuwd.

Geplaatst op: 07-03-2021
Geschreven door: Ada H.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Zaterdag zou levering zijn, wordt dinsdag!

Ik heb vrijdag besteld, zou zaterdag komen, wordt dinsdag.gebeld met Blokker, ja PostNL heeft het erg druk op zaterdag. Nu zit ik morgen zonder cadeautje. Zeg het dan niet toe als je het niet waar kunt maken!

Geplaatst op: 24-07-2021
Geschreven door: Nel V.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice, website werkt niet naar behoren en krijg je enkel te horen dat je dit als klant zelf fout hebt gedaan, zonder met oplossingen te komen!

Webshop werkt niet naar behoren. Bij levering klopte de aantallen niet. Had aan een actie 2+1 deelgenomen, maar 3e gratis onderdeel niet ontvangen. Dit besproken met klantenservice en leggen ze fout bij de klant, totaal geen service en had je maar niet moeten bestellen op deze manier.

Geplaatst op: 29-04-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
artikel geretourneerd, na een mand nog geen geld ontvangen/ de klantenservice kan niks voor mij betekenen.

Een maand heb ik een artikel geretourneerd met de retourformulier van Blokker. Achteraf blijkt dat ik de artikel niet naar de Blokker zelf moest sturen maar naar een verkooppartner van hen. Er stond een fout adres op het retourformulier van Blokker. Vervolgens wanneer ik de klantenservice bel, zeggen ze wij hebben uw retour ontvangen maar wij sturen die na een maand naar de verkooppartner. Blokker straft haar klanten voor de fouten die zij zelf hebben gemaakt. Bellen met de klantenservice heeft geen zin want zij kunnen niks aangeven wanneer je geld ontvangt. Je kan ook niet met de leidinggevende of iemand van hogere functie spreken. Wat een slechte ervaring dit! Ik zou de website van Blokker aan niemand aanraden.

Geplaatst op: 10-04-2021
Geschreven door: Amin S.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Blokker verwijst wel heel makkelijk naar kleine letters wanneer info in folder weer eens echt niet klopt !

Voor de zoveelste keer beleven we het dat wat bij een artikel in de folder staat blijkbaar niet zo door Blokker bedoeld is !

Dit keer gaat het om de opzetborstels voor de Oral-B tandenborstel. Set van 10 stuks voor een zeker bedrag, geldt voor diverse soorten. Kom je in de winkel en blijkt het om maar één type te gaan ! in ieder geval NIET het gewenste type. Wordt door medewerkster met het grootste gemak verwezen naar de kleine letters waarin staat dat er tekstfouten in de folder kunnen staan enz. We voelen ons andermaal genomen en beleven dit als slecht.

Geplaatst op: 03-03-2020
Geschreven door: Alfons

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Blokker soms zeer prijzig

Het Dokter Bibber Frozen spel kost bij blokker EUR 24,95.
Bij het Kruidvat slechts EUR 9,99. Als je dit op de site van Blokker vermeld haalt Blokker deze beoordeling steeds weg.

Geplaatst op: 25-11-2017
Geschreven door: H.P.V.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed doordacht verkoop systeem

Speelgoed online gekocht bleek kort daarna niet meer goed te functioneren. Naar de winkel gebracht kreeg ik een tegoed kaart. Ze hadden geen vervanging in de winkel. Moest ik online NIEUWE kopen en afrekenen terwijl ik die ene een tegoedkaart nog had!! Hoezo goed doordacht verkoop systeem!? Je zou maar een heel duur product zo gekocht hebben van bijv 200 euro. Krijg je een kaart van 200 maar als ze het product alleen online hebben moet je nogmaals 200 uitgeven omdat de webshop GEEN tegoed kaarten accepteert. En daar zit je dan met die kaart. NOOIT MEER. Zeer achtergesteld bedrijf.

Geplaatst op: 25-06-2015
Geschreven door: E. C.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Lange wachttijden

Helaas meerdere malen moeten bellen met blokker klantenservice. Was iets mis met besteld product. Ze zouden een nieuwe naar de winkel sturen zodat ik hem kon omruilen. Na een week heeft de winkel hem nog niet ontvangen. Gister na 25 minuten wachten opgehangen.
Op dit moment hang ik ook al 15 minuten aan de lijn en heb nog niemand gesproken.

Verder wel tevreden over de winkels zelf en hoe ze mij te woord gestaan hebben (ook bij de klantenservice). Maar klantenservice wachttijden zijn erg lang.

Geplaatst op: 22-04-2015
Geschreven door: Sam

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
secht

vandaag bestellen morgen binnen???

na 4 dagen nog niets ontvangen en ook geen track trace code.

nooit meer bij bokker.nl

Geplaatst op: 29-11-2014
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Hier bestel ik dus nooit meer.
Blender besteld, zelfde dag nog een mailtje dat het product niet leverbaar is en ik mijn geld terug zal krijgen.
Maar 2 weken later nog geen geld terug.

Geplaatst op: 28-04-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Doe het niet

DOE HET NIET!!! 5 mei bij Blokker een oven besteld. Kwam kapot aan. Geleverd via optimerce. Na contact met optimerce klantenservice kon ik de oven terug sturen en een nieuwe krijgen. Wel alleen via DHL, dus met dat zware ding achterop de fiets half uur lopen naar DHL punt. Volgende oven kwam redelijk snel binnen, maar deze was ook kapot. Wederom contact met optimerce klantenservice. Ik mocht de oven terug sturen en zou m’n geld terug ontvangen. Weer met een zware oven naar het DHL punt lopen. Dit was op 25 mei. Nu al 20 dagen zonder oven in mijn keuken. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen staat bij de voorwaarden op de site. Dit was niet het geval. Wederom klantenservice gebeld. 4 juni hebben ze de oven ontvangen en aan de telefoon zeggen ze ineens dat het 14 dagen gaat duren voordat ik m’n geld zou ontvangen. Vervolgens, na weer geen geld te hebben ontvangen, nogmaals gebeld. Blijkt dat de terugbetaling via Blokker loopt. Optimerce maakt de belofte om Blokker meteen een terugbetalingsverzoek te sturen en erbij te vermelden dat het spoed is. Ondertussen, vandaag 5 juli, 13 dagen na de belofte van spoed, contact gehad met de Blokker klantenservice. Het verzoek is een paar dagen geleden pas verwerkt en het duurt nog 5 tot 10 dagen totdat het geld op m’n rekening zal staan. Al met al ben ik van 5 mei tot 5 juli, twee maanden bezig met de Blokker! Het gaat ook niet om een klein bedrag en om een essentieel onderdeel van mijn keuken, waar ik met mijn kleine inkomen geld voor opzij moet zetten. Blokker is in mijn optiek echt niet meer wat het ooit geweest is. van betrouwbare winkel met goede huishoudelijke producten naar rommel ,slechte kwaliteit en slechte service! Nooit meer.

Geplaatst op: 05-07-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Product gekocht via Blokker bij derde party. Product geretourneerd, bedrijf failliet en Blokker weigert pertinent terug te betalen ondanks dat het geld nog bij hun zit. Oplichters onder mooie naam

Geplaatst op: 01-07-2021
Geschreven door: Bert D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk

In de blokker Veenendaal een serviesgoed set aangeschaft, overal 6 stuks van meegenomen. Van een aantal waren er in de winkel geen 6 stuks meer aanwezig, mij is verzekerd dat er iedere week weer nieuwe voorraad binnenkomt en ik zou gebeld worden zodra dit het geval was. 2 maanden verder ben ik nog steeds niet gebeld, de winkel zegt dat de lijn die ik heb aangeschaft niet meer wordt geleverd omdat deze uit het assortiment gaat en ik kan het dus ook niet meer online bestellen.

Alvorens deze review te schrijven heb ik nog contact gehad met de klantenservice, zij boden hun excuses aan, gaven ook te kennen dat ze blijkbaar niet op de hoogte zijn welke producten wel weer in voorraad komen en of ze uberhaupt weer worden geleverd, maar meer konden ze blijkbaar niet betekenen. De borden zijn na 2 maanden al in gebruik genomen en kunnen niet meer omgeruild worden voor een andere set en nu mag ik het dus maar uitzoeken met mijn incomplete set en 'welgemeende excuses'...

Geplaatst op: 10-06-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer Blokker. Blokkeren wel

Geen geld terug en geen tangen, ik heb nog gevraagd om een vergoeding voor de kosten die ik heb gemaakt. Ik krijg alleen mijn geld terug zei de medewerker van Blokker.. nou helemaal niks terug gekregen.. ik mag blij zijn als ik mijn geld überhaupt terug krijg. Heb er geen vertrouwen meer in, mensen bestel nooit bij Blokker!! Zeker niet als je krap bij kas zit!

Geplaatst op: 31-05-2021
Geschreven door: Cabo

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Blokkercadeaubon leeg

Nadat mijn steelstofzuiger binnen een half jaar kapot was gegaan heb ik een Blokker cadeaubon van € 138 gekregen. Online heb ik een nieuwe steelstofzuiger besteld. Omdat er een zelden voorkomende (volgens Jessica van de klantenservice) storing is opgetreden is nu mijn Blokker cadeaubon leeg. Ik ben al een maand bezig dit bedrag terug te krijgen. Het ene na het andere smoesje (48, dan 72 uur), nu nota bene 3 weken voor dat ik mijn geld terug heb.
Ik heb er geen vertrouwen meer in. ZIJN ER MENSEN MET DIT ZELFDE PROBLEEM?

Geplaatst op: 19-05-2021
Geschreven door: Ursula D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
bij retourneren geen contact mee te krijgen

Trendybed bij retourneren niet thuis
Een product helaas per ongeluk foutief besteld bij Blokker, direct geprobeerd te annuleren maar dat was gelijk al niet meer mogelijk. Dus toch ontvangen en ik wil het retourneren.
Meer dan een maand lang en tientallen mails verder ben ik al bezig om een retourformulier/-zegel te verkrijgen.
Het is onmogelijk. Of je krijgt geen antwoord, of een standaardantwoord waarbij je een code moet invullen die je nooit ontvangen hebt, waarna gevraagd wordt om aanvullende gegevens en na ook die al vele malen opgestuurd te hebben; geen antwoord meer van Trendybed.... Wat een dramatisch slechte service; van zowel Blokker als Trendybed!!!!

Geplaatst op: 10-03-2021
Geschreven door: Jolyne P.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Deel bestelling geleverd ander deel was bij Plaza Sale besteld, heb ik niet doorgehad,

Heb telefonisch gehoord dat Plaza Sale failliet is,maar lees ook dat Blokker slecht is met geld terug betalen.
Heb op 25 februari een electrische tandenborstel voor mijn nicht in Oosterland besteld,
Had pas later door dat de reserve tandenborstel bij Plaza Sale besteld waren.

Tandenborstel is geleverd en reserve borstels niet. Het zou geannuleerd worden en ik zou het geld terug krijgen. Al verschillende keren met Blokker gebeld.

Geen resultaat .Ik zal een e-mail krijgen en daarna mijn geld terug.
Ik vertrouw het voor geen meter.
Ben bang dat ik dat geld nooit terug zal krijgen.
Dit is echt waardeloos.

Geplaatst op: 09-03-2021
Geschreven door: L.J V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestelling kwam te laat aan en zat kapot in de doos

Online via Blokker.nl een staafmixer set besteld, deze kwam veeel te laat(het was een cadeau) en bleek volledig gebroken in de verpakking te zitten. Klantenservice kwam met het bericht dat ze er tot de winkels weer open gaan niks mee kunnen doen?

Geplaatst op: 21-02-2021
Geschreven door: Tim

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Blokker betaalt niet (op tijd) terug

Na gebruikmaking van het herroepingsrecht op 27 jan 2021 verwachtte ik na de controle van het teruggestuurde artikel, direct een terugstorting van €744 maar in ieder geval binnen uiterlijk 14 dagen na de herroeping, dus 9 feb 2021. Op 7 feb 2021 deelde de klantenservice van Blokker mij mede dat het bedrag was overgemaakt. Zowel ABN AMRO als ING maken sedert 2029 gebruik van Instant Pay, d.w.z. dat binnen 5 seconden het bedrag is overgeboekt. Het is nu 13 feb 2021: het is er nog steeds niet.

Geplaatst op: 13-02-2021
Geschreven door: Heusden99

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Blokker.nl


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Telfort logo
Telfort
6 beoordelingen
5
WeetWieJeDate.nl logo
WeetWieJeDate.nl
2 beoordelingen
7
Canvasfotos.nl logo
Canvasfotos.nl
2 beoordelingen
10

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Blokker.nl een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 85 beoordelingen geplaatst over Blokker.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,3 gekregen, waarbij 14% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Blokker.nl actief?

Blokker.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) baby , elektronica , warenhuizen , huishouden , koken & tafelen en tuin.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Blokker.nl reviews? Dan kun je naar de website van Blokker.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie