Blokker.nl logo

Blokker.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Blokker.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Blokker.nl logo
Website
blokker.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Blokker.nl

Een nieuw zeil voor op de tafel nodig? De prullenbak is hoognodig aan vervanging toe? Wat je ook nodig hebt in huis, vrijwel alles is wel online te verkrijgen. Shop jij graag bij webwinkels en heb je op dit moment iets nodig voor in huis, dan kom je misschien terecht op de website van Blokker.nl. De kans is groot dat je weleens een van hun fysieke winkels hebt bekocht. De Blokker is in Nederland een bekende winkel. Maar hoe staat het met Blokker.nl? Is het een goed idee om daar spullen te bestellen? Verlenen ze online wel de juiste service? Moet je niet heel erg lang wachten voordat je de producten in huis hebt? Om antwoorden te vinden op deze vragen, kun je reviews van klanten raadplegen. Deze beoordelingen over Blokker.nl hebben wij voor je verzameld. Lees de recensies en beslis daarna of je wel of niet bij dit bedrijf wilt kopen.

Over Blokker.nl

Blokker is een echte huishoudspecialist. Op het gebied van het huishouden kan je waarschijnlijk niets bedenken of het is verkrijgbaar bij deze winkel. Door heel Nederland en België zijn veel fysieke winkels aanwezig. Blokker wil hun merk echter ook online groot op de kaart zetten als een betrouwbare shop. Winkelgemak voor de klant vindt dit bedrijf belangrijk. Ook staat een goede service hoog in het vaandel. Verder geeft Blokker.nl haar klanten de garantie van een voordelig geprijsd en compleet assortiment. Ze leveren veel A-merken tegen scherpe prijzen. Ook is er een eigen Blokker-lijn. Dit zijn producten van A-kwaliteit met een Blokker-prijs. Blokker bestaat al langer dan 100 jaar. In Nederland werken ze met meer dan 5000 medewerkers.

Waarom kiezen voor Blokker.nl

Wil je een huishoudelijk apparaat of slechts een spons aanschaffen, dan vind je dat gemakkelijk op de website van Blokker.nl. Je zoekt eenvoudig op de verschillende categorieën. Weet je dat je iets nodig hebt voor het ramen lappen, dan zoek je die categorie op. Vervolgens vind je alles wat je nodig zou kunnen hebben voor het wassen van je ramen. Hetzelfde geldt voor onder meer picknicken, strand, wassen en strijken of bijvoorbeeld afkoelen. Blokker.nl garandeert een snelle bezorging. Binnen 1 of 2 dagen heb je de bestelling in huis. Is het bestelbedrag 39,95 of hoger, dan vervallen de verzendkosten. Wil je op de hoogte blijven van acties en aanbiedingen, dan is het interessant om je in te schrijven op de nieuwsbrief. Ben je niet tevreden over een product, dan kun je dat binnen 30 dagen retourneren. Doe je dit bij een van de winkels van Blokker, dan is het helemaal gratis.

Is Blokker.nl betrouwbaar?

Er zullen niet veel mensen zijn die twijfelen aan de betrouwbaarheid van Blokker.nl. Van jongsaf aan komen we in aanraking met deze winkel die in vrijwel elke stad te vinden is. Bestel je bij de online shop, dan merk je ook al snel dat dit bedrijf te vertrouwen is. Ze hebben in 100 jaar natuurlijk ook reputatie opgebouwd en deze naam willen ze hoog houden. Je kunt bij de online shop veilig winkelen en betalen. Blokker.nl is voorzien van het waarborg thuiswinkel webshop. Is het nodig om contact te zoeken met een medewerker, dan kan dat online op verschillende manieren.

Klantenservice en klachten

Heb je een klacht dan kun je deze online melden bij Blokker.nl. In de praktijk werkt het soms het beste als je met je klacht naar een fysieke winkel gaat. De medewerkers proberen het probleem dan zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen. Is dit voor jou niet handig, dan vind je op de site een telefoonnummer dat je kunt bellen in het geval van klachten. Heb je een vraag, een opmerking of wil je gewoon even iemand spreken, dan kan dat via de chat of de telefoon. Ook is het mogelijk om een mail te sturen.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ervaring met Blokker.nl? En dan niet met een koopervaring bij de fysieke winkel van dit bedrijf, maar online? Hoe vond je het om een product te vinden dat je nodig had? Kostte dat niet veel moeite? Was de levering snel? Heb je contact opgenomen met de klantenservice? Kortom, vertel in jouw review hoe jij Blokker.nl beoordeelt. Met jouw recensie help je andere consumenten.

Reviews over Blokker.nl

Gerelateerde bedrijven

2L Home logo
2L Home
2 beoordelingen
9
Koopsels logo
Koopsels
2 beoordelingen
9
Klusgereedschapshop.nl logo
Klusgereedschapshop.nl
2 beoordelingen
9

Gerelateerde blogartikelen

4,9
33% zou hier weer kopen
53 beoordelingen
Lees onze review over Blokker.nl

Het bedrijf Blokker.nl is geverifieerd door ons. De webshop blokker.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Blokker.nl is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Blokker.nl maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van blokker.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Bekijk zeker even de website van blokker.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Blokker.nl.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Leuke winkel maar de App is een crime.

Moest vanmiddag in de winkel inloggen. Lukte niet.
Thuis geprobeerd, lukte ook niet. 3 keer een nieuwe code aangevraagd, ook daarmee lukte het niet. Als je klanten wilt irriteren, nou dat lukte wel.
Overigens is Blokker een leuke winkel. Ik slaag er bijna altijd

Geplaatst op: 17-01-2022
Laatst bewerkt op: 17-01-2022
Geschreven door: A.C. P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Klantenservive slecht bereikbaar bij problemen

2e stofzuiger weer binnen 2 jaar stuk, valt binnen garantie dus nu ter reparatie...week verder status winkel heeft stofzuigernog steeds niet opgestuurd...volgens winkel zou het 10 dagen duren maar klantenservice 3 tot 4 week...fijn zolang zonder stofzuiger..

Geplaatst op: 14-01-2022
Laatst bewerkt op: 14-01-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima

Had enkele maanden geleden thermoskan gekocht waarvan de binnenzijde opeens vol met scherven lag. Ben ermee terug gegaan (garantie was 5 jaar) en ondanks dat ik geen bon meer had en niet kon aantonen dat ik de kan bij Blokker had gekocht ben ik netjes geholpen en kreeg ik kosteloos een nieuw exemplaar mee.
Dikke pluim!!!
Ik ben geweest bij het filiaal aan de Dierenriem straat in Groningen.

Geplaatst op: 02-05-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Geweldige service

Had een strijkijzer van merk Tefal een half jaar oud toen hij stuk ging. 1 dag later gemeld met ijzer bij filiaal Stein. Twee dagen erna heel nieuws strijkijzer. Dat is echte service,daar kom ik graag terug.!!,

Geplaatst op: 05-12-2020
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Ria O.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Hele fijne winkel & vaak veel korting

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

Geplaatst op: 31-01-2019
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Marloes87

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima!

aardig personeel

Geplaatst op: 16-06-2018
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima service filiaal gedempte gracht zaandam

Wil debby , Thirza en filiaal Manager Femke .bedanken voor de goede en snelle survice .
Had zaterdag 2 sept in filiaal blokker saendelft een stoomreiniger gekocht met 60% korting omdat dit de laatste openingsdag was ..helaas de doos was er niet meer ...maar ach die gooi je toch weg .
Wel hadden wij nog 2 jaar garantie ,en dat was maar goed ook want hij bleek stuk te zijn .
Dus zondag 3 sep even naar blokker zaandam .
Twee aardige jonge Dames hadden met ons gekeken naar een oplossing , maar moesten het wel maandag even overleggen met hun Manager .
Hoe of wat .
We zouden maandag even terug gebeld worden .
En ja hoor we mochten zelfs een hele nieuwe nog in de doos ophalen ...zo kan het dus ook !!!!
Bedankt Dames .
En het stoomaparaat van Shark is ook super goed
Groetjes van r.spithorst en p pastor

Geplaatst op: 04-09-2017
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Petra P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Al jaren de beste winkel op het gebied van huis en tuin artikelen

Ik hoef toch niet uit te leggen dat de Blokker gewoon een heerlijke winkel is.

Vanaf mijn studententijd kom ik er al op regelmatige basis. Eerst koop je wat kleine dingen voor op je meisjes kamer en vervolgens koop je ook je eerste uitzet daar. Want de prijs en kwaliteit is altijd prima.

Ik heb de website nog niet gebruikt voor aankopen maar kom er zo nu en dan om te kijken welke acties ze hebben.

Ik hoop dat de Blokker blijft zoals het is, want een perfect concept kan je niet verbeteren.

Geplaatst op: 30-04-2014
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Snelle levering, prima service, communicatie kan beter.

Snelle levering na 24 uur in huis, prima service, product is uitstekend, communicatie kan wat beter. En wellicht een bevestigingsmail zodat je weet dat het goed ontvangen is.

Geplaatst op: 01-05-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
3/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Niet ontvangen product

2 bestellingen gedaan, de eerste afkomstig van Blokker zelf en de tweede zou via externe verkoper worden verzonden.
De Blokker bestelling had ik snel ontvangen.
De tweede na 6 dagen nog niets van vernomen. Uiteindelijk blijkt na telefonisch informeren, dat de bestelling door Blokker niet aan de externe verkoper is doorgegeven. Heb wel het bedrag terug gestort gekregen, maar zonder berichtgeving wat er is misgegaan.
Uitermate slordig.

Geplaatst op: 09-09-2021
Laatst bewerkt op: 09-09-2021
Geschreven door: Marina B.

8 / 10
5/5 3/5 5/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Super kwaliteit

ben super blij met me babyfoon echt super handig met aansluiten geen handleiding nodig.raad hem iedereen aan

Geplaatst op: 04-03-2019
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Chantal

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Wél tevreden!

Waarom alleen maar slechte ervaringen? Ben ik dan de enige die positieve ervaringen heeft? Wel supersnelle leveringen, wel goede (merk)producten, wel vriendelijk en prettig personeel?
En dan die uitgebreide en leuke sortering met heel veel mooie aanbiedingen!
Mochten die vervelende ervaringen van al die andere (negatieve en zeurende) klanten waar zijn: doe er wat aan!
Wat mij betreft: Blokker ga zo door!

Geplaatst op: 24-11-2016
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slechte service!

Heden middag een Philips Senseoselect die defect is en lekt ter beoordeling bij Blokker Julianaplein 174 Beuningen gebracht, het apparaat is gekocht op 4 mei 2021.
Ik heb aangegeven zo,n type niet meer te willen en bereid was een duurdere te kopen, dat vonden ze oké echter kwamen ze daar op terug. Daar het apparaat een prijsklasse vertegenwoordigd moet hij ter reparatie opgestuurd worden een goedkoper type mocht zo omgeruild worden. De reparatie gaat 3 tot 6 weken duren als het te repareren is echter dat ik al die weken zonder koffiezetter zit maakt ze daar in Beuningen niets uit. Ik ben echt zeer teleurgesteld in deze Blokker in Beuningen en hoop dat jullie als Blokker organisatie voor mij dit simpel en snel willen oplossen. (oplossing Blokker Beuningen tijdelijk oplos koffie nemen echt te gek voor woorden)

Geplaatst op: 23-11-2021
Laatst bewerkt op: 23-11-2021
Geschreven door: Jos R.

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste klantenservice ooit en service van 0

Verlies nooit je verzendbewijs want ze je laten je stikken. Wat een stel onbeholpen debielen op de klantenservice

Geplaatst op: 23-09-2021
Laatst bewerkt op: 23-09-2021
Geschreven door: Wesley K.

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC

Onlangs heb ik voor € 219,- LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC aangeschaft. Een apparaat waarmee je kunt stofzuigen en tegelijk de vloer kan dweilen. In vergelijking tot de prijzen bij andere bedrijven is de aanschafprijs van € 219,- niet onaantrekkelijk.
Echter, Blokker levert niet de accessoires zoals bijvoorbeeld de ROLREINIGERS OF EEN VUILFILTER. Als je geen eisen stelt aan hygiëne dan is dat verder geen probleem. Alhoewel, de rolreinigers slijten natuurlijk wel na verloop van een aantal keren vloer reinigen. Het is logisch dat als je een vloer reinigt de reinigingsrol vuil wordt. Als je maar 1 rol hebt en geen reserverollen meer kunt kopen dan is de aankoop van dit LEIFHEIT APPARAAT EEN UITERST KOSTBARE AANKOOP. Daar komt nog bij dat er het contact met de klantenservice van Blokker uitermate slecht is. De Klantenservice lost het probleem op om je door te verbinden met het filiaal waar het LEIHEIT REGULUS AQUA VAC is gekocht. Het filiaal verwijst weer terug naar de klantenservice van BLOKKER. Het bedrijf LEIFHEIT.nl is ook niet te bereiken om met een medewerker dit probleem te bespreken. LEIFHEIT verwijst vervolgens ook naar de winkel waar je het apparaat hebt aangeschaft. Terugbrengen van het apparaat naar het filiaal van BLOKKER isolatie niet mogelijk. Wachten tot de CORONA-CRISIS over is gewaaid. Zo is het BLOKKER-advies. Mijn advies: KOOP DIT APPARAAT ALLEEN ALS JE GEEN EISEN STELT AAN HYGIËNE EN VOORAL ALLEEN ALS JE GELD TEVEEL HEBT. BLOKKER was ooit een zeer goed bedrijf, maar is door verschillende overnames aan de rand van de afgrond gebracht. In België zijn alle BLOKKER filialen al verdwenen. BLOKKER NEDERLAND zal naar mijn mening niet lang meer bestaan. U bent gewaarschuwd.

Geplaatst op: 07-03-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Ada H.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze terugbetaling!

Op 21-12-2021 een defect product retour gestuurd,op 24-12-2021 een bevestiging van retour ontvangst gehad…na 5 mails waarop niet gereageerd wordt en 2 x bellen,heb ik nog steeds mijn geld niet terug..het is nu 21-01-2022…ik snap wel waarom dit bedrijf niet kan blijven bestaan..
Ceo’s zouden zelf eens een bestelling moeten doen en retour sturen,zodat ze zelf kunnen ervaren hoe ze met de klant om gaan!
Onze familie koopt er igg nooit meer iets,liever ergens anders 20€ meer betalen,dan zo behandeld worden!

Geplaatst op: 21-01-2022
Laatst bewerkt op: 21-01-2022
Geschreven door: Anita

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Koffieapparaat besteld, geen factuur ontvangen

Koffieapparaat besteld, redelijk snel geleverd, doch zonder factuur die nodig is voor de garatie (5jaar). 2x gebeld , na 15/20 min. In de wacht te hebben gestaan , opgehangen.
Dan maar n email, ondanks belofte om snel te reageren, na dagen nog geen antwoord.
Hier bestellen we nooit meer wat.!!!

Geplaatst op: 05-01-2022
Laatst bewerkt op: 05-01-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurgesteld

Hebben 16 november via de webshop Jan van Haasteren puzzels besteld. Hebben geen bevestiging ontvangen van de order. Het bedrag is wel via de creditkaart afgeschreven. Als we bellen (2x) zien ze de order en ook dat het betaald is. Vervolgens weer geen mail met orderbevestiging. Weten nog steeds niet wanneer we het bestelde kunnen verwachten.

Geplaatst op: 19-11-2021
Laatst bewerkt op: 19-11-2021
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
2/5 2/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte ervaring

Via Blokker besteld bij Vida/Xl. Product retour gestuurd. Kreeg na retour 5 mailtjes in 5 dagen van Vida. Waarom wil u het terugsturen, dan willen zij vergoeding betalen als ik het product toch houd. Hoe wil ik het terugsturen. Wil ik gebruik maken van afgiftepunt of moet het opgehaald worden. Na 5 dagen kreeg ik een retourlabel. Nadat product was ontvangen zou ik binnen 14 !! Dagen geld terug ontvangen. Niet dus, contact gehad met Blokker en bleek de automatisch betaling niet te zijn gedaan. Nu moet ik weer 14 dagen wachten op mijn geld. Heb nog steeds niets ontvangen. Slechte webshop.

Geplaatst op: 11-11-2021
Laatst bewerkt op: 11-11-2021
Geschreven door: Margreet P.

5 / 10
1/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet geleverd conform toezegging

Gisteren een friteuse besteld, zou vandaag geleverd worden. Maar helaas, toch niet. Bij navraag bij klantenservice een standaard riedeltje over storing .... Maar annuleren om vervolgens er gewoon een te kopen in een winkel (is tenslotte geen exclusief artikel) gaat niet. Moet de levering weigeren en dan, nadat alles verwerkt is dus ooit ...., krijg je je geld terug. Niet klantvriendelijk en m.i. onrechtmatig. Want ze plegen contractbreuk, we hebben een overeenkomst die ze 1zijdig niet nakomen!

Geplaatst op: 02-09-2021
Laatst bewerkt op: 02-09-2021
Geschreven door: Eric G.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen goede samenwerking met blokker en hun partners

Blokker zou beter contact moeten hebben met heb leveranciers en bezorgers. Zodat ze de eis van voor 18, 20 en 22 uur besteld volgde werkdag in huis beter kunne na kommen. Had ook graag gezien dat ik de reviews kon lezen op de site waarop ik bestel heb

Geplaatst op: 23-08-2021
Laatst bewerkt op: 23-08-2021
Geschreven door: Deez N.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Mijn dochter heeft een tuinhoes besteld maar nooit gekregen, zou geleverd worden via VidaXL dezelfde waardeloze winkel.
Reviews op internet zowel over blokker als over VidaXL spreken voor zich het is ook niet voor niets van dezelfde eigenaar.
Heel veel contact gehad en het enige wat blokker doet is zich achter VidaXL verschuilen en de klachten zogenaamd door geven en het is notabenen hetzelfde bedrijf.
Ze hebben 2 weken geleden toen beloofd om het geld terug te storten maar ook dat is nooit gebeurd dus vandaag blokker maar weeeer gebeld en nu is het antwoord "zolang VidaXL niet reageert kunnen wij niets voor u doen maar we gaan het weer doorgeven klik hoorn op de haak en einde verhaal.
Volgens mij is het toch echt zo dat wanneer ik iets bij blokker bestel dat dan ook blokker zelf uiteindelijk verantwoordelijk is voor mijn bestelling en dat het niet mijn probleem is dat ze malafide bedrijfjes de hand boven de kop houden.
Nooit geen blokker of vidaXL meer en eerlijk is eerlijk ze hadden ze gewoon destijds helemaal failliet moeten laten gaan dat had heel veel klanten een hele hoop ellende bezorgd.

Geplaatst op: 09-08-2021
Laatst bewerkt op: 09-08-2021
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik vind zo klant onvriendelijk

ik vind blokker erg klant onvriendelijk en jagen klanten weg en hun bieden totaal geen mogelijkheid over bezorging diensten en moet zelf oplossing zorgen of contact opnemen met post .nl voor andere dag tegen betaling ...wanneer er opnieuw geleverd kan worden aan huis en bel je klantenservice van blokker spellen ze bandje af en denken niet met je mee en laten klanten kou staan en tevens laatste keer hier iets besteld te heb

Geplaatst op: 15-01-2022
Laatst bewerkt op: 15-01-2022
Geschreven door: Sander W.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Onvolledige informatie tijdens bestelproces, aflevering goederen komt ook niet overeen met toezegging

Tijdens bestelproces wordt gemeld dat verzending gratis is. Als ik ga afrekenen, blijkt dat het bedrag hoger dan 15 euro moet worden om een bestelling te kunnen plaatsen. Ik koop extra dingen om tot een bedrag boven de 15 euro te komen, blijkt dat ik toch nog 5,95 Euro verzendkosten erbij berekend krijg. Niet zo netjes.
Het bestelde product zou de volgende dag worden geleverd. De shop die gaat leveren bevestigd dit later in een aparte email. De volgende dag ontvang ik een email dat het besteld pakket nog een dag later pas wordt afgeleverd. Helaas dan ben ik niet thuis. Wat een buitengewoon slechte communicatie is dit Blokker! Erg jammer dat alles anders, veel beter, wordt voorgespiegeld dan de feitelijke prestatie die jullie leveren.

Geplaatst op: 15-09-2021
Laatst bewerkt op: 15-09-2021
Geschreven door: MC K.

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Bestelling wordt niet binnen 24 uur geleverd

voor 22,00 besteld morgen in huis maar echt niet duurd 3 t/m 5 werk dagen geen bevesteging gelukkig een foto van de bestelling gemaakt zo heb ik het ordernummer
en bellen kasje naar de muur gestuurd

Geplaatst op: 07-09-2021
Laatst bewerkt op: 07-09-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zaterdag zou levering zijn, wordt dinsdag!

Ik heb vrijdag besteld, zou zaterdag komen, wordt dinsdag.gebeld met Blokker, ja PostNL heeft het erg druk op zaterdag. Nu zit ik morgen zonder cadeautje. Zeg het dan niet toe als je het niet waar kunt maken!

Geplaatst op: 24-07-2021
Laatst bewerkt op: 24-07-2021
Geschreven door: Nel V.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice, website werkt niet naar behoren en krijg je enkel te horen dat je dit als klant zelf fout hebt gedaan, zonder met oplossingen te komen!

Webshop werkt niet naar behoren. Bij levering klopte de aantallen niet. Had aan een actie 2+1 deelgenomen, maar 3e gratis onderdeel niet ontvangen. Dit besproken met klantenservice en leggen ze fout bij de klant, totaal geen service en had je maar niet moeten bestellen op deze manier.

Geplaatst op: 29-04-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Artikel geretourneerd, na een mand nog geen geld ontvangen/ de klantenservice kan niks voor mij betekenen.

Een maand heb ik een artikel geretourneerd met de retourformulier van Blokker. Achteraf blijkt dat ik de artikel niet naar de Blokker zelf moest sturen maar naar een verkooppartner van hen. Er stond een fout adres op het retourformulier van Blokker. Vervolgens wanneer ik de klantenservice bel, zeggen ze wij hebben uw retour ontvangen maar wij sturen die na een maand naar de verkooppartner. Blokker straft haar klanten voor de fouten die zij zelf hebben gemaakt. Bellen met de klantenservice heeft geen zin want zij kunnen niks aangeven wanneer je geld ontvangt. Je kan ook niet met de leidinggevende of iemand van hogere functie spreken. Wat een slechte ervaring dit! Ik zou de website van Blokker aan niemand aanraden.

Geplaatst op: 10-04-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Amin S.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Blokker verwijst wel heel makkelijk naar kleine letters wanneer info in folder weer eens echt niet klopt !

Voor de zoveelste keer beleven we het dat wat bij een artikel in de folder staat blijkbaar niet zo door Blokker bedoeld is !

Dit keer gaat het om de opzetborstels voor de Oral-B tandenborstel. Set van 10 stuks voor een zeker bedrag, geldt voor diverse soorten. Kom je in de winkel en blijkt het om maar één type te gaan ! in ieder geval NIET het gewenste type. Wordt door medewerkster met het grootste gemak verwezen naar de kleine letters waarin staat dat er tekstfouten in de folder kunnen staan enz. We voelen ons andermaal genomen en beleven dit als slecht.

Geplaatst op: 03-03-2020
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Alfons

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Blokker soms zeer prijzig

Het Dokter Bibber Frozen spel kost bij blokker EUR 24,95.
Bij het Kruidvat slechts EUR 9,99. Als je dit op de site van Blokker vermeld haalt Blokker deze beoordeling steeds weg.

Geplaatst op: 25-11-2017
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: H.P.V.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Blokker.nl


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

2L Home logo
2L Home
2 beoordelingen
9
Koopsels logo
Koopsels
2 beoordelingen
9
Klusgereedschapshop.nl logo
Klusgereedschapshop.nl
2 beoordelingen
9

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Blokker.nl een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 53 beoordelingen geplaatst over Blokker.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,9 gekregen, waarbij 33% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Blokker.nl actief?

Blokker.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) warenhuizen , huishouden , koken & tafelen , tuin en webshops.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Blokker.nl reviews? Dan kun je naar de website van Blokker.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie