Blokker.nl logo

Blokker.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Blokker.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Blokker.nl logo
Website
blokker.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Blokker.nl

Een nieuw zeil voor op de tafel nodig? De prullenbak is hoognodig aan vervanging toe? Wat je ook nodig hebt in huis, vrijwel alles is wel online te verkrijgen. Shop jij graag bij webwinkels en heb je op dit moment iets nodig voor in huis, dan kom je misschien terecht op de website van Blokker.nl. De kans is groot dat je weleens een van hun fysieke winkels hebt bekocht. De Blokker is in Nederland een bekende winkel. Maar hoe staat het met Blokker.nl? Is het een goed idee om daar spullen te bestellen? Verlenen ze online wel de juiste service? Moet je niet heel erg lang wachten voordat je de producten in huis hebt? Om antwoorden te vinden op deze vragen, kun je reviews van klanten raadplegen. Deze beoordelingen over Blokker.nl hebben wij voor je verzameld. Lees de recensies en beslis daarna of je wel of niet bij dit bedrijf wilt kopen.

Over Blokker.nl

Blokker is een echte huishoudspecialist. Op het gebied van het huishouden kan je waarschijnlijk niets bedenken of het is verkrijgbaar bij deze winkel. Door heel Nederland en België zijn veel fysieke winkels aanwezig. Blokker wil hun merk echter ook online groot op de kaart zetten als een betrouwbare shop. Winkelgemak voor de klant vindt dit bedrijf belangrijk. Ook staat een goede service hoog in het vaandel. Verder geeft Blokker.nl haar klanten de garantie van een voordelig geprijsd en compleet assortiment. Ze leveren veel A-merken tegen scherpe prijzen. Ook is er een eigen Blokker-lijn. Dit zijn producten van A-kwaliteit met een Blokker-prijs. Blokker bestaat al langer dan 100 jaar. In Nederland werken ze met meer dan 5000 medewerkers.

Waarom kiezen voor Blokker.nl

Wil je een huishoudelijk apparaat of slechts een spons aanschaffen, dan vind je dat gemakkelijk op de website van Blokker.nl. Je zoekt eenvoudig op de verschillende categorieën. Weet je dat je iets nodig hebt voor het ramen lappen, dan zoek je die categorie op. Vervolgens vind je alles wat je nodig zou kunnen hebben voor het wassen van je ramen. Hetzelfde geldt voor onder meer picknicken, strand, wassen en strijken of bijvoorbeeld afkoelen. Blokker.nl garandeert een snelle bezorging. Binnen 1 of 2 dagen heb je de bestelling in huis. Is het bestelbedrag 39,95 of hoger, dan vervallen de verzendkosten. Wil je op de hoogte blijven van acties en aanbiedingen, dan is het interessant om je in te schrijven op de nieuwsbrief. Ben je niet tevreden over een product, dan kun je dat binnen 30 dagen retourneren. Doe je dit bij een van de winkels van Blokker, dan is het helemaal gratis.

Is Blokker.nl betrouwbaar?

Er zullen niet veel mensen zijn die twijfelen aan de betrouwbaarheid van Blokker.nl. Van jongsaf aan komen we in aanraking met deze winkel die in vrijwel elke stad te vinden is. Bestel je bij de online shop, dan merk je ook al snel dat dit bedrijf te vertrouwen is. Ze hebben in 100 jaar natuurlijk ook reputatie opgebouwd en deze naam willen ze hoog houden. Je kunt bij de online shop veilig winkelen en betalen. Blokker.nl is voorzien van het waarborg thuiswinkel webshop. Is het nodig om contact te zoeken met een medewerker, dan kan dat online op verschillende manieren.

Klantenservice en klachten

Heb je een klacht dan kun je deze online melden bij Blokker.nl. In de praktijk werkt het soms het beste als je met je klacht naar een fysieke winkel gaat. De medewerkers proberen het probleem dan zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen. Is dit voor jou niet handig, dan vind je op de site een telefoonnummer dat je kunt bellen in het geval van klachten. Heb je een vraag, een opmerking of wil je gewoon even iemand spreken, dan kan dat via de chat of de telefoon. Ook is het mogelijk om een mail te sturen.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ervaring met Blokker.nl? En dan niet met een koopervaring bij de fysieke winkel van dit bedrijf, maar online? Hoe vond je het om een product te vinden dat je nodig had? Kostte dat niet veel moeite? Was de levering snel? Heb je contact opgenomen met de klantenservice? Kortom, vertel in jouw review hoe jij Blokker.nl beoordeelt. Met jouw recensie help je andere consumenten.

Reviews over Blokker.nl

Gerelateerde bedrijven

2L Home logo
2L Home
2 beoordelingen
9
Klusgereedschapshop.nl logo
Klusgereedschapshop.nl
2 beoordelingen
9
Zonnerij.nl logo
Zonnerij.nl
2 beoordelingen
9
5,2
39% zou hier weer kopen
40 beoordelingen
Lees onze review over Blokker.nl

Het bedrijf Blokker.nl is geverifieerd door ons. De webshop blokker.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Blokker.nl is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Blokker.nl maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van blokker.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Bekijk zeker even de website van blokker.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Blokker.nl.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Te slecht

Bestel er NIETS. Alles gaat via verkooppartners, je bestelt , betaald, dan retour naar Blokker en...........ruim 6 weken op je geld wachten omdat het naar de verkooppartner retour moest. Op retour instructie stond adres Blokker. OPLICHTERS, stuk voor stuk en de klantenservice? Doen net of ze je helpen,....niets is minder waar dus kopers LET OP!!@@

Geplaatst op: 22-10-2021
Laatst bewerkt op: 22-10-2021
Geschreven door: Ggg M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima

Had enkele maanden geleden thermoskan gekocht waarvan de binnenzijde opeens vol met scherven lag. Ben ermee terug gegaan (garantie was 5 jaar) en ondanks dat ik geen bon meer had en niet kon aantonen dat ik de kan bij Blokker had gekocht ben ik netjes geholpen en kreeg ik kosteloos een nieuw exemplaar mee.
Dikke pluim!!!
Ik ben geweest bij het filiaal aan de Dierenriem straat in Groningen.

Geplaatst op: 02-05-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Geweldige service

Had een strijkijzer van merk Tefal een half jaar oud toen hij stuk ging. 1 dag later gemeld met ijzer bij filiaal Stein. Twee dagen erna heel nieuws strijkijzer. Dat is echte service,daar kom ik graag terug.!!,

Geplaatst op: 05-12-2020
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Ria O.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Hele fijne winkel & vaak veel korting

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

Geplaatst op: 31-01-2019
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Marloes87

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima!

aardig personeel

Geplaatst op: 16-06-2018
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima service filiaal gedempte gracht zaandam

Wil debby , Thirza en filiaal Manager Femke .bedanken voor de goede en snelle survice .
Had zaterdag 2 sept in filiaal blokker saendelft een stoomreiniger gekocht met 60% korting omdat dit de laatste openingsdag was ..helaas de doos was er niet meer ...maar ach die gooi je toch weg .
Wel hadden wij nog 2 jaar garantie ,en dat was maar goed ook want hij bleek stuk te zijn .
Dus zondag 3 sep even naar blokker zaandam .
Twee aardige jonge Dames hadden met ons gekeken naar een oplossing , maar moesten het wel maandag even overleggen met hun Manager .
Hoe of wat .
We zouden maandag even terug gebeld worden .
En ja hoor we mochten zelfs een hele nieuwe nog in de doos ophalen ...zo kan het dus ook !!!!
Bedankt Dames .
En het stoomaparaat van Shark is ook super goed
Groetjes van r.spithorst en p pastor

Geplaatst op: 04-09-2017
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Petra P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Al jaren de beste winkel op het gebied van huis en tuin artikelen

Ik hoef toch niet uit te leggen dat de Blokker gewoon een heerlijke winkel is.

Vanaf mijn studententijd kom ik er al op regelmatige basis. Eerst koop je wat kleine dingen voor op je meisjes kamer en vervolgens koop je ook je eerste uitzet daar. Want de prijs en kwaliteit is altijd prima.

Ik heb de website nog niet gebruikt voor aankopen maar kom er zo nu en dan om te kijken welke acties ze hebben.

Ik hoop dat de Blokker blijft zoals het is, want een perfect concept kan je niet verbeteren.

Geplaatst op: 30-04-2014
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Snelle levering, prima service, communicatie kan beter.

Snelle levering na 24 uur in huis, prima service, product is uitstekend, communicatie kan wat beter. En wellicht een bevestigingsmail zodat je weet dat het goed ontvangen is.

Geplaatst op: 30-04-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
3/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Niet ontvangen product

2 bestellingen gedaan, de eerste afkomstig van Blokker zelf en de tweede zou via externe verkoper worden verzonden.
De Blokker bestelling had ik snel ontvangen.
De tweede na 6 dagen nog niets van vernomen. Uiteindelijk blijkt na telefonisch informeren, dat de bestelling door Blokker niet aan de externe verkoper is doorgegeven. Heb wel het bedrag terug gestort gekregen, maar zonder berichtgeving wat er is misgegaan.
Uitermate slordig.

Geplaatst op: 09-09-2021
Laatst bewerkt op: 09-09-2021
Geschreven door: Marina B.

8 / 10
5/5 3/5 5/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Super kwaliteit

ben super blij met me babyfoon echt super handig met aansluiten geen handleiding nodig.raad hem iedereen aan

Geplaatst op: 04-03-2019
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Chantal

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Wél tevreden!

Waarom alleen maar slechte ervaringen? Ben ik dan de enige die positieve ervaringen heeft? Wel supersnelle leveringen, wel goede (merk)producten, wel vriendelijk en prettig personeel?
En dan die uitgebreide en leuke sortering met heel veel mooie aanbiedingen!
Mochten die vervelende ervaringen van al die andere (negatieve en zeurende) klanten waar zijn: doe er wat aan!
Wat mij betreft: Blokker ga zo door!

Geplaatst op: 24-11-2016
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechtste klantenservice ooit en service van 0

Verlies nooit je verzendbewijs want ze je laten je stikken. Wat een stel onbeholpen debielen op de klantenservice

Geplaatst op: 23-09-2021
Laatst bewerkt op: 23-09-2021
Geschreven door: Wesley K.

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC

Onlangs heb ik voor € 219,- LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC aangeschaft. Een apparaat waarmee je kunt stofzuigen en tegelijk de vloer kan dweilen. In vergelijking tot de prijzen bij andere bedrijven is de aanschafprijs van € 219,- niet onaantrekkelijk.
Echter, Blokker levert niet de accessoires zoals bijvoorbeeld de ROLREINIGERS OF EEN VUILFILTER. Als je geen eisen stelt aan hygiëne dan is dat verder geen probleem. Alhoewel, de rolreinigers slijten natuurlijk wel na verloop van een aantal keren vloer reinigen. Het is logisch dat als je een vloer reinigt de reinigingsrol vuil wordt. Als je maar 1 rol hebt en geen reserverollen meer kunt kopen dan is de aankoop van dit LEIFHEIT APPARAAT EEN UITERST KOSTBARE AANKOOP. Daar komt nog bij dat er het contact met de klantenservice van Blokker uitermate slecht is. De Klantenservice lost het probleem op om je door te verbinden met het filiaal waar het LEIHEIT REGULUS AQUA VAC is gekocht. Het filiaal verwijst weer terug naar de klantenservice van BLOKKER. Het bedrijf LEIFHEIT.nl is ook niet te bereiken om met een medewerker dit probleem te bespreken. LEIFHEIT verwijst vervolgens ook naar de winkel waar je het apparaat hebt aangeschaft. Terugbrengen van het apparaat naar het filiaal van BLOKKER isolatie niet mogelijk. Wachten tot de CORONA-CRISIS over is gewaaid. Zo is het BLOKKER-advies. Mijn advies: KOOP DIT APPARAAT ALLEEN ALS JE GEEN EISEN STELT AAN HYGIËNE EN VOORAL ALLEEN ALS JE GELD TEVEEL HEBT. BLOKKER was ooit een zeer goed bedrijf, maar is door verschillende overnames aan de rand van de afgrond gebracht. In België zijn alle BLOKKER filialen al verdwenen. BLOKKER NEDERLAND zal naar mijn mening niet lang meer bestaan. U bent gewaarschuwd.

Geplaatst op: 07-03-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Ada H.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Niet geleverd conform toezegging

Gisteren een friteuse besteld, zou vandaag geleverd worden. Maar helaas, toch niet. Bij navraag bij klantenservice een standaard riedeltje over storing .... Maar annuleren om vervolgens er gewoon een te kopen in een winkel (is tenslotte geen exclusief artikel) gaat niet. Moet de levering weigeren en dan, nadat alles verwerkt is dus ooit ...., krijg je je geld terug. Niet klantvriendelijk en m.i. onrechtmatig. Want ze plegen contractbreuk, we hebben een overeenkomst die ze 1zijdig niet nakomen!

Geplaatst op: 02-09-2021
Laatst bewerkt op: 02-09-2021
Geschreven door: Eric G.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen goede samenwerking met blokker en hun partners

Blokker zou beter contact moeten hebben met heb leveranciers en bezorgers. Zodat ze de eis van voor 18, 20 en 22 uur besteld volgde werkdag in huis beter kunne na kommen. Had ook graag gezien dat ik de reviews kon lezen op de site waarop ik bestel heb

Geplaatst op: 23-08-2021
Laatst bewerkt op: 23-08-2021
Geschreven door: Deez N.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Mijn dochter heeft een tuinhoes besteld maar nooit gekregen, zou geleverd worden via VidaXL dezelfde waardeloze winkel.
Reviews op internet zowel over blokker als over VidaXL spreken voor zich het is ook niet voor niets van dezelfde eigenaar.
Heel veel contact gehad en het enige wat blokker doet is zich achter VidaXL verschuilen en de klachten zogenaamd door geven en het is notabenen hetzelfde bedrijf.
Ze hebben 2 weken geleden toen beloofd om het geld terug te storten maar ook dat is nooit gebeurd dus vandaag blokker maar weeeer gebeld en nu is het antwoord "zolang VidaXL niet reageert kunnen wij niets voor u doen maar we gaan het weer doorgeven klik hoorn op de haak en einde verhaal.
Volgens mij is het toch echt zo dat wanneer ik iets bij blokker bestel dat dan ook blokker zelf uiteindelijk verantwoordelijk is voor mijn bestelling en dat het niet mijn probleem is dat ze malafide bedrijfjes de hand boven de kop houden.
Nooit geen blokker of vidaXL meer en eerlijk is eerlijk ze hadden ze gewoon destijds helemaal failliet moeten laten gaan dat had heel veel klanten een hele hoop ellende bezorgd.

Geplaatst op: 09-08-2021
Laatst bewerkt op: 09-08-2021
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onvolledige informatie tijdens bestelproces, aflevering goederen komt ook niet overeen met toezegging

Tijdens bestelproces wordt gemeld dat verzending gratis is. Als ik ga afrekenen, blijkt dat het bedrag hoger dan 15 euro moet worden om een bestelling te kunnen plaatsen. Ik koop extra dingen om tot een bedrag boven de 15 euro te komen, blijkt dat ik toch nog 5,95 Euro verzendkosten erbij berekend krijg. Niet zo netjes.
Het bestelde product zou de volgende dag worden geleverd. De shop die gaat leveren bevestigd dit later in een aparte email. De volgende dag ontvang ik een email dat het besteld pakket nog een dag later pas wordt afgeleverd. Helaas dan ben ik niet thuis. Wat een buitengewoon slechte communicatie is dit Blokker! Erg jammer dat alles anders, veel beter, wordt voorgespiegeld dan de feitelijke prestatie die jullie leveren.

Geplaatst op: 15-09-2021
Laatst bewerkt op: 15-09-2021
Geschreven door: MC K.

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Bestelling wordt niet binnen 24 uur geleverd

voor 22,00 besteld morgen in huis maar echt niet duurd 3 t/m 5 werk dagen geen bevesteging gelukkig een foto van de bestelling gemaakt zo heb ik het ordernummer
en bellen kasje naar de muur gestuurd

Geplaatst op: 07-09-2021
Laatst bewerkt op: 07-09-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zaterdag zou levering zijn, wordt dinsdag!

Ik heb vrijdag besteld, zou zaterdag komen, wordt dinsdag.gebeld met Blokker, ja PostNL heeft het erg druk op zaterdag. Nu zit ik morgen zonder cadeautje. Zeg het dan niet toe als je het niet waar kunt maken!

Geplaatst op: 24-07-2021
Laatst bewerkt op: 24-07-2021
Geschreven door: Nel V.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice, website werkt niet naar behoren en krijg je enkel te horen dat je dit als klant zelf fout hebt gedaan, zonder met oplossingen te komen!

Webshop werkt niet naar behoren. Bij levering klopte de aantallen niet. Had aan een actie 2+1 deelgenomen, maar 3e gratis onderdeel niet ontvangen. Dit besproken met klantenservice en leggen ze fout bij de klant, totaal geen service en had je maar niet moeten bestellen op deze manier.

Geplaatst op: 29-04-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Artikel geretourneerd, na een mand nog geen geld ontvangen/ de klantenservice kan niks voor mij betekenen.

Een maand heb ik een artikel geretourneerd met de retourformulier van Blokker. Achteraf blijkt dat ik de artikel niet naar de Blokker zelf moest sturen maar naar een verkooppartner van hen. Er stond een fout adres op het retourformulier van Blokker. Vervolgens wanneer ik de klantenservice bel, zeggen ze wij hebben uw retour ontvangen maar wij sturen die na een maand naar de verkooppartner. Blokker straft haar klanten voor de fouten die zij zelf hebben gemaakt. Bellen met de klantenservice heeft geen zin want zij kunnen niks aangeven wanneer je geld ontvangt. Je kan ook niet met de leidinggevende of iemand van hogere functie spreken. Wat een slechte ervaring dit! Ik zou de website van Blokker aan niemand aanraden.

Geplaatst op: 10-04-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Amin S.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Blokker verwijst wel heel makkelijk naar kleine letters wanneer info in folder weer eens echt niet klopt !

Voor de zoveelste keer beleven we het dat wat bij een artikel in de folder staat blijkbaar niet zo door Blokker bedoeld is !

Dit keer gaat het om de opzetborstels voor de Oral-B tandenborstel. Set van 10 stuks voor een zeker bedrag, geldt voor diverse soorten. Kom je in de winkel en blijkt het om maar één type te gaan ! in ieder geval NIET het gewenste type. Wordt door medewerkster met het grootste gemak verwezen naar de kleine letters waarin staat dat er tekstfouten in de folder kunnen staan enz. We voelen ons andermaal genomen en beleven dit als slecht.

Geplaatst op: 03-03-2020
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Alfons

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Blokker soms zeer prijzig

Het Dokter Bibber Frozen spel kost bij blokker EUR 24,95.
Bij het Kruidvat slechts EUR 9,99. Als je dit op de site van Blokker vermeld haalt Blokker deze beoordeling steeds weg.

Geplaatst op: 25-11-2017
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: H.P.V.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed doordacht verkoop systeem

Speelgoed online gekocht bleek kort daarna niet meer goed te functioneren. Naar de winkel gebracht kreeg ik een tegoed kaart. Ze hadden geen vervanging in de winkel. Moest ik online NIEUWE kopen en afrekenen terwijl ik die ene een tegoedkaart nog had!! Hoezo goed doordacht verkoop systeem!? Je zou maar een heel duur product zo gekocht hebben van bijv 200 euro. Krijg je een kaart van 200 maar als ze het product alleen online hebben moet je nogmaals 200 uitgeven omdat de webshop GEEN tegoed kaarten accepteert. En daar zit je dan met die kaart. NOOIT MEER. Zeer achtergesteld bedrijf.

Geplaatst op: 25-06-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: E. C.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Lange wachttijden

Helaas meerdere malen moeten bellen met blokker klantenservice. Was iets mis met besteld product. Ze zouden een nieuwe naar de winkel sturen zodat ik hem kon omruilen. Na een week heeft de winkel hem nog niet ontvangen. Gister na 25 minuten wachten opgehangen.
Op dit moment hang ik ook al 15 minuten aan de lijn en heb nog niemand gesproken.

Verder wel tevreden over de winkels zelf en hoe ze mij te woord gestaan hebben (ook bij de klantenservice). Maar klantenservice wachttijden zijn erg lang.

Geplaatst op: 22-04-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Sam

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Secht

vandaag bestellen morgen binnen???

na 4 dagen nog niets ontvangen en ook geen track trace code.

nooit meer bij bokker.nl

Geplaatst op: 29-11-2014
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Blokker betaalt je geld niet terug!!!

Ik doe een bestelling van 233,22, dit wordt de volgende dag al door Blokker geannuleerd omdat dit toch niet op voorraad is. Het bedrag zou binnen 14 dagen teruggestort worden, maar dit gebeurde niet. Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice, waarbij de jongen zei dat er een storing was en dat de terugbetaling dus opnieuw aangevraagd wordt. Terwijl ik vraag of hier spoed achter kan. De medewerker gaf aan dat er spoed achter gezet zou worden en dat het 5 werkdagen zou duren. Nu de 14e dag bel ik nog een keer, wordt mij verteld dat het wéér 10 werkdagen gaat duren. Belachelijk! Ik dien telefonisch bij zo'n klantenservice medewerker mijn klacht in, maar dit wordt alleen genoteerd als een notitie. Als ik vraag naar een leidinggevende, willen ze mij niet doorverbinden ("hebben geen leidinggevende"?!). Belachelijk dat ze mijn geld zo lang inhouden!! Waardeloos bedrijf! Niet te vertrouwen! Ik wil mijn 233,22 euro terug!! Bestel hier nooit!!!

Geplaatst op: 23-08-2021
Laatst bewerkt op: 23-08-2021
Geschreven door: Joke

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechter dan slecht

Een sieradenkastje gekocht bij een verkooppartner van Blokker ( Triva) 45 euro gelijk betaald, wat op de rekening van Blokker is terechtgekomen. Binnen 3 dagen zou ik het product ontvangen. Na 1 week geen track en trace ontvangen, helemaal niks. Ik heb de klantenservice van Blokker gebeld en moest eerst een e-mail sturen. Dat heb ik gedaan. Niks gehoord. Weer bellen met Blokker, nu sturen hun een e-mail naar Triva, ook geen reactie. Ik weer gebeld na 2 weken en hun zeggen dat ze het bij hoofdkantoor neerleggen en dat ik moet afwachten. Ik heb het 15 juli besteld , veel gebeld en e-mails gestuurd en niks ontvangen , geen geld terug en Blokker laat ook niks van hun horen. Ik koop hier nooit meer wat. Wat een betrouwbaar bedrijf leek zijn gewoon oplichters.

Geplaatst op: 29-08-2021
Laatst bewerkt op: 29-08-2021
Geschreven door: Sann L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk slecht

Bestelling niet goed doorgekomen, ondanks bevestiging in mail. Na 2 telefoontjes blijkt bestelling helemaal niet geplaatst. Externe leverancier geeft aan dat het aan Blokker ligt. Na weer een telefoontje wordt terugstorten binnen 10 dagen belooft. Na 13 dagen nog helemaal niets gebeurd. Kan ws gewoon fluiten naar mijn geld. Ben nu mijn ervaring op alle sociale en nieuwsbronnen aan het delen. Vind het schandalig hoe er met mij als klant wordt omgegaan. Koop nooit meer iets bij Blokker.

Geplaatst op: 16-08-2021
Laatst bewerkt op: 16-08-2021
Geschreven door: Tiny W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestelling niet geleverd

3 augustus 2021 een magnetron besteld na 4 dagen gebeld waar de magnetron blijft.word er geantwoord dat ik nog even geduld moet hebben(afwachten)na 8 dagen weer bellen.Krijg ik te horen dat de bestelling mislukt is.Dus zeg ook direct dat de terugbetaling in gang gezet moet worden,met de vraag hoe lang dat duurt (10-15 dagen)En Mijn Tweede vraag was ALS IK NU NIET GEBELD HAD IN HET BEGIN,HAD IK GEEN MAGNETRON GEHAD EN KRIJG JE JE GELD OOK NIET TERUG.word je in alle eerlijkheid verteld.ook word je via mail niet op de hoogte gebracht van een mislukte bestelling.het is niet geautomatiseerd.ronduit SLECHT

Geplaatst op: 12-08-2021
Laatst bewerkt op: 12-08-2021
Geschreven door: Johannes P.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Blokker.nl


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

2L Home logo
2L Home
2 beoordelingen
9
Klusgereedschapshop.nl logo
Klusgereedschapshop.nl
2 beoordelingen
9
Zonnerij.nl logo
Zonnerij.nl
2 beoordelingen
9

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Blokker.nl een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 40 beoordelingen geplaatst over Blokker.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,2 gekregen, waarbij 39% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Blokker.nl actief?

Blokker.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) baby , elektronica , warenhuizen , huishouden , koken & tafelen en tuin.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Blokker.nl reviews? Dan kun je naar de website van Blokker.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie