Blokker.nl logo

Blokker.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

76 beoordelingen • 2,9
Bezoek de website
Blokker.nl logo
Blokker.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
76 beoordelingen • 2,9
Beoordeling
76 beoordelingen
2,9
5 sterren
7%
4 sterren
3%
3 sterren
1%
2 sterren
8%
1 ster
82%
Bestelproces
2,9
Service
2,8
Prijs
2,9
Levering
2,9

Gerelateerde bedrijven

Watchwinders logo Watchwinders
0 beoordelingen
10
Waterontharder logo Waterontharder
0 beoordelingen
10
Houseofnutrition logo Houseofnutrition
0 beoordelingen
10

Blokker is een van de bekendste winkelketen in Nederland. En sinds kort heeft Blokker ook een eigen website waar je voordelig inkopen kan doen. Op Ervaringensite.nl lees je de ervaringen die mensen hebben met de webshop van Blokker. Wil jij weten wat de Blokker.nl ervaringen zijn van gebruikers van de webshop? Bekijk dan hieronder de reviews en beoordelingen.

Blokker webshop

De webshop van Blokker (Blokker.nl) heeft een groot aanbod van producten en doet zeker niet onder voor het assortiment in de winkels. Je kan het zo gek niet bedenken maar ook in de webshop van Blokker kun je enorm veel producten vinden van persoonlijke verzorgingsproducten tot DVD's. Kies uit diverse voordeelacties en vul je mandje online. Als je uit geshopt bent kun je eenvoudig afrekenen en heb je binnen 1 dag al je spullen in huis.

Blokker webshop voordelen

De Blokker.nl webshop heeft vele voordelen. Je kan namelijk vanaf je luie stoel inkopen doen en alles eenvoudig laten bezorgen. Ook als je op het werk bent kun je in je pauze snel de bestelling doen. Bestel je voor 18:00 uur dan heb je je bestelling al de volgende morgen in huis. Eenvoudig en snel en dat allemaal zonder moeite. Ook kun je je spullen zelf afhalen. Er zijn meer dan 600 afhaalpunten waar je jouw bestelling kunt afhalen. En mocht je niet tevreden zijn dan kun je alles binnen 30 dagen weer terugsturen.

Bestellen op Blokker.nl

Het bestellen van producten op Blokker.nl is eenvoudig en simpel. Je profiteert altijd van de lage Blokker prijzen. Bestel voor 18:00uur en je hebt je producten al de volgende morgen in huis. En ben je niet tevreden dan kun je alles binnen 30 dagen terugsturen. Zo kun je ook online zonder zorgen terecht bij een van de bekendste winkels in huis en tuin artikelen.

Blokker.nl ervaringen en klachten

Heb jij wel eens een bestelling gedaan op Blokker.nl? Dan zijn we opzoek naar jou. We horen graag wat jouw Blokker.nl ervaringen zijn. Deel je ervaring en schrijf een Blokker.nl review en vertel wat jij van deze webshop vindt. Ook wanneer je niet tevreden bent over de webshop kun je je mening hier kwijt. Deel je Blokker.nl klachten en vertel welke beoordeling je geeft aan de webshop.

Bekijk bedrijfswebsite
Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Blokker.nl

profielfoto van Ria O.
Ria O.
05-12-2020
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Geweldige service

Had een strijkijzer van merk Tefal een half jaar oud toen hij stuk ging. 1 dag later gemeld met ijzer bij filiaal Stein. Twee dagen erna heel nieuws strijkijzer. Dat is echte service,daar kom ik graag terug.!!,

profielfoto van Marloes87
Marloes87
31-01-2019
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Hele fijne winkel & vaak veel korting

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

profielfoto van Anoniem
Anoniem
16-06-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
prima!

aardig personeel

profielfoto van Petra P.
Petra P.
04-09-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima service filiaal gedempte gracht zaandam

Wil debby , Thirza en filiaal Manager Femke .bedanken voor de goede en snelle survice .
Had zaterdag 2 sept in filiaal blokker saendelft een stoomreiniger gekocht met 60% korting omdat dit de laatste openingsdag was ..helaas de doos was er niet meer ...maar ach die gooi je toch weg .
Wel hadden wij nog 2 jaar garantie ,en dat was maar goed ook want hij bleek stuk te zijn .
Dus zondag 3 sep even naar blokker zaandam .
Twee aardige jonge Dames hadden met ons gekeken naar een oplossing , maar moesten het wel maandag even overleggen met hun Manager .
Hoe of wat .
We zouden maandag even terug gebeld worden .
En ja hoor we mochten zelfs een hele nieuwe nog in de doos ophalen ...zo kan het dus ook !!!!
Bedankt Dames .
En het stoomaparaat van Shark is ook super goed
Groetjes van r.spithorst en p pastor

profielfoto van Anoniem
Anoniem
30-04-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Al jaren de beste winkel op het gebied van huis en tuin artikelen

Ik hoef toch niet uit te leggen dat de Blokker gewoon een heerlijke winkel is.

Vanaf mijn studententijd kom ik er al op regelmatige basis. Eerst koop je wat kleine dingen voor op je meisjes kamer en vervolgens koop je ook je eerste uitzet daar. Want de prijs en kwaliteit is altijd prima.

Ik heb de website nog niet gebruikt voor aankopen maar kom er zo nu en dan om te kijken welke acties ze hebben.

Ik hoop dat de Blokker blijft zoals het is, want een perfect concept kan je niet verbeteren.

profielfoto van Chantal
Chantal
04-03-2019
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
super kwaliteit

ben super blij met me babyfoon echt super handig met aansluiten geen handleiding nodig.raad hem iedereen aan

profielfoto van Anoniem
Anoniem
24-11-2016
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Wél tevreden!

Waarom alleen maar slechte ervaringen? Ben ik dan de enige die positieve ervaringen heeft? Wel supersnelle leveringen, wel goede (merk)producten, wel vriendelijk en prettig personeel?
En dan die uitgebreide en leuke sortering met heel veel mooie aanbiedingen!
Mochten die vervelende ervaringen van al die andere (negatieve en zeurende) klanten waar zijn: doe er wat aan!
Wat mij betreft: Blokker ga zo door!

profielfoto van Ada H.
Ada H.
07-03-2021
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC

Onlangs heb ik voor € 219,- LEIFHEIT REGULUS AQUA VAC aangeschaft. Een apparaat waarmee je kunt stofzuigen en tegelijk de vloer kan dweilen. In vergelijking tot de prijzen bij andere bedrijven is de aanschafprijs van € 219,- niet onaantrekkelijk.
Echter, Blokker levert niet de accessoires zoals bijvoorbeeld de ROLREINIGERS OF EEN VUILFILTER. Als je geen eisen stelt aan hygiëne dan is dat verder geen probleem. Alhoewel, de rolreinigers slijten natuurlijk wel na verloop van een aantal keren vloer reinigen. Het is logisch dat als je een vloer reinigt de reinigingsrol vuil wordt. Als je maar 1 rol hebt en geen reserverollen meer kunt kopen dan is de aankoop van dit LEIFHEIT APPARAAT EEN UITERST KOSTBARE AANKOOP. Daar komt nog bij dat er het contact met de klantenservice van Blokker uitermate slecht is. De Klantenservice lost het probleem op om je door te verbinden met het filiaal waar het LEIHEIT REGULUS AQUA VAC is gekocht. Het filiaal verwijst weer terug naar de klantenservice van BLOKKER. Het bedrijf LEIFHEIT.nl is ook niet te bereiken om met een medewerker dit probleem te bespreken. LEIFHEIT verwijst vervolgens ook naar de winkel waar je het apparaat hebt aangeschaft. Terugbrengen van het apparaat naar het filiaal van BLOKKER isolatie niet mogelijk. Wachten tot de CORONA-CRISIS over is gewaaid. Zo is het BLOKKER-advies. Mijn advies: KOOP DIT APPARAAT ALLEEN ALS JE GEEN EISEN STELT AAN HYGIËNE EN VOORAL ALLEEN ALS JE GELD TEVEEL HEBT. BLOKKER was ooit een zeer goed bedrijf, maar is door verschillende overnames aan de rand van de afgrond gebracht. In België zijn alle BLOKKER filialen al verdwenen. BLOKKER NEDERLAND zal naar mijn mening niet lang meer bestaan. U bent gewaarschuwd.

profielfoto van Amin S.
Amin S.
10-04-2021
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
artikel geretourneerd, na een mand nog geen geld ontvangen/ de klantenservice kan niks voor mij betekenen.

Een maand heb ik een artikel geretourneerd met de retourformulier van Blokker. Achteraf blijkt dat ik de artikel niet naar de Blokker zelf moest sturen maar naar een verkooppartner van hen. Er stond een fout adres op het retourformulier van Blokker. Vervolgens wanneer ik de klantenservice bel, zeggen ze wij hebben uw retour ontvangen maar wij sturen die na een maand naar de verkooppartner. Blokker straft haar klanten voor de fouten die zij zelf hebben gemaakt. Bellen met de klantenservice heeft geen zin want zij kunnen niks aangeven wanneer je geld ontvangt. Je kan ook niet met de leidinggevende of iemand van hogere functie spreken. Wat een slechte ervaring dit! Ik zou de website van Blokker aan niemand aanraden.

profielfoto van Alfons
Alfons
03-03-2020
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Blokker verwijst wel heel makkelijk naar kleine letters wanneer info in folder weer eens echt niet klopt !

Voor de zoveelste keer beleven we het dat wat bij een artikel in de folder staat blijkbaar niet zo door Blokker bedoeld is !

Dit keer gaat het om de opzetborstels voor de Oral-B tandenborstel. Set van 10 stuks voor een zeker bedrag, geldt voor diverse soorten. Kom je in de winkel en blijkt het om maar één type te gaan ! in ieder geval NIET het gewenste type. Wordt door medewerkster met het grootste gemak verwezen naar de kleine letters waarin staat dat er tekstfouten in de folder kunnen staan enz. We voelen ons andermaal genomen en beleven dit als slecht.

profielfoto van H.P.V.
H.P.V.
25-11-2017
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Blokker soms zeer prijzig

Het Dokter Bibber Frozen spel kost bij blokker EUR 24,95.
Bij het Kruidvat slechts EUR 9,99. Als je dit op de site van Blokker vermeld haalt Blokker deze beoordeling steeds weg.

profielfoto van E. C.
E. C.
25-06-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Goed doordacht verkoop systeem

Speelgoed online gekocht bleek kort daarna niet meer goed te functioneren. Naar de winkel gebracht kreeg ik een tegoed kaart. Ze hadden geen vervanging in de winkel. Moest ik online NIEUWE kopen en afrekenen terwijl ik die ene een tegoedkaart nog had!! Hoezo goed doordacht verkoop systeem!? Je zou maar een heel duur product zo gekocht hebben van bijv 200 euro. Krijg je een kaart van 200 maar als ze het product alleen online hebben moet je nogmaals 200 uitgeven omdat de webshop GEEN tegoed kaarten accepteert. En daar zit je dan met die kaart. NOOIT MEER. Zeer achtergesteld bedrijf.

profielfoto van Sam
Sam
22-04-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Lange wachttijden

Helaas meerdere malen moeten bellen met blokker klantenservice. Was iets mis met besteld product. Ze zouden een nieuwe naar de winkel sturen zodat ik hem kon omruilen. Na een week heeft de winkel hem nog niet ontvangen. Gister na 25 minuten wachten opgehangen.
Op dit moment hang ik ook al 15 minuten aan de lijn en heb nog niemand gesproken.

Verder wel tevreden over de winkels zelf en hoe ze mij te woord gestaan hebben (ook bij de klantenservice). Maar klantenservice wachttijden zijn erg lang.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
29-11-2014
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
secht

vandaag bestellen morgen binnen???

na 4 dagen nog niets ontvangen en ook geen track trace code.

nooit meer bij bokker.nl

profielfoto van Jolyne P.
Jolyne P.
10-03-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
bij retourneren geen contact mee te krijgen

Trendybed bij retourneren niet thuis
Een product helaas per ongeluk foutief besteld bij Blokker, direct geprobeerd te annuleren maar dat was gelijk al niet meer mogelijk. Dus toch ontvangen en ik wil het retourneren.
Meer dan een maand lang en tientallen mails verder ben ik al bezig om een retourformulier/-zegel te verkrijgen.
Het is onmogelijk. Of je krijgt geen antwoord, of een standaardantwoord waarbij je een code moet invullen die je nooit ontvangen hebt, waarna gevraagd wordt om aanvullende gegevens en na ook die al vele malen opgestuurd te hebben; geen antwoord meer van Trendybed.... Wat een dramatisch slechte service; van zowel Blokker als Trendybed!!!!

profielfoto van L.J V.
L.J V.
09-03-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Deel bestelling geleverd ander deel was bij Plaza Sale besteld, heb ik niet doorgehad,

Heb telefonisch gehoord dat Plaza Sale failliet is,maar lees ook dat Blokker slecht is met geld terug betalen.
Heb op 25 februari een electrische tandenborstel voor mijn nicht in Oosterland besteld,
Had pas later door dat de reserve tandenborstel bij Plaza Sale besteld waren.

Tandenborstel is geleverd en reserve borstels niet. Het zou geannuleerd worden en ik zou het geld terug krijgen. Al verschillende keren met Blokker gebeld.

Geen resultaat .Ik zal een e-mail krijgen en daarna mijn geld terug.
Ik vertrouw het voor geen meter.
Ben bang dat ik dat geld nooit terug zal krijgen.
Dit is echt waardeloos.

profielfoto van Tim
Tim
21-02-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bestelling kwam te laat aan en zat kapot in de doos

Online via Blokker.nl een staafmixer set besteld, deze kwam veeel te laat(het was een cadeau) en bleek volledig gebroken in de verpakking te zitten. Klantenservice kwam met het bericht dat ze er tot de winkels weer open gaan niks mee kunnen doen?

profielfoto van Heusden99
Heusden99
13-02-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Blokker betaalt niet (op tijd) terug

Na gebruikmaking van het herroepingsrecht op 27 jan 2021 verwachtte ik na de controle van het teruggestuurde artikel, direct een terugstorting van €744 maar in ieder geval binnen uiterlijk 14 dagen na de herroeping, dus 9 feb 2021. Op 7 feb 2021 deelde de klantenservice van Blokker mij mede dat het bedrag was overgemaakt. Zowel ABN AMRO als ING maken sedert 2029 gebruik van Instant Pay, d.w.z. dat binnen 5 seconden het bedrag is overgeboekt. Het is nu 13 feb 2021: het is er nog steeds niet.

profielfoto van N. D.
N. D.
11-02-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Een ster is nog teveel. Ik wacht al sinds eind juli op het terugstorten van een geretourneerd beschadigd artikel. Het is nu februari. Constant afschuiven, geen antwoord geven op de vraag... Ronduit schandalig en klantonvriendelijk.
Mensen, zoek eerst een andere winkel voordat je met de Blokker in zee gaat.

profielfoto van Teleurgestelde K.
Teleurgestelde K.
08-02-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bij online bestelling een verkeerde prod. gekregen, teruggestuurd en na een lange tijd nog steeds geen geld teruggekregen.

Wat een teleurstelling!
Iets online besteld, toen kreeg ik een verkeerd product in een verkeerde verpakking. Teruggestuurd en sinds weken heb ik nog geen geld teruggekregen. De klantenservice heeft ook een slechte verbinding. Je krijgt een buitenlandsnummer om vervolgens te horen te krijgen dat het "out of service is". Ik denk dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.

profielfoto van Sam
Sam
07-12-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk slechte sevice

WAT EEN SLECHTE SERVICE

Ik heb over de afgelopen jaren 10.500 Douwe Egberts punten gespaard.

Nu wilde ik mijn schoonmoeder verassen met een nieuw koffiezetapparaat (de 'Moccamaster').
Tijdens de blackfriday dagen was deze mooi in de aanbieding dus zag ik mijn kans schoon om hem voor een leuk prijsje op de kop te tikken.

Eerst heb ik geprobeerd om hem via de website van Blokker te bestellen met de Douwe Egberts punten.
Alles leek goed te gaan tot het moment dat ik moest betalen, ik werd niet doorgestuurd naar de pagina van mijn bank maar kreeg een error te zien.
Ik heb dit nog een aantal keren geprobeerd maar zonder succes.

Nu laat ik mij niet meteen uit het veld slaan dus ben ik naar de winkel gegaan om hem daar te kopen.
Eenmaal bij de kassa kunnen ze mijn Douwe Egberts punten niet terug vinden.
Dan blijkt dat de punten zijn afgeschreven toen ik het online wilde kopen, terwijl ik niets heb kunnen aanschaffen.

Vervolgens heb ik driekwartier naast de blokker staan bellen om te horen te krijgen dat ze 'gaan kijken' of ze de punten terug kunnen storten. Ze geven aan dat dit meestal vrij snel geregeld is, maar dat het niet meer voor het weekend zal lukken.

De maandag daarop (wanneer de Moccamaster nog steeds in de aanbieding is) bel ik wederom naar blokker om te vragen hoe het ervoor staat. Nu geven ze aan dat ze eerst een screenshot nodig hebben waarop te zien is dat de punten zijn afgeschreven. Ze zouden mij hier over hebben gemaild, echter heb ik in geen van mijn postvakken een bericht van hen ontvangen.
Op hun verzoek stuur ik een screenshot naar info@blokker.nl.

Net zoals tijdens mijn eerdere telefoongesprek kaart ik aan dat ik het product al binnenkort cadeau wilde geven. En dat het op dit moment in de aanbieding is. Hun reactie is wederom dat ik moet wachten tot ik de punten heb en dat het vrij snel geregeld zal zijn.
Ik heb ook in beide gesprekken aangegeven dat ik graag gebeld zou willen worden door de afdeling die hier over gaat om te voorkomen dat ik dadelijk aan het kortste eind trek. (dit is niet meer gebeurd)

Nu een wéék later bel ik weer omdat ik wederom niets van ze heb vernomen. Er word mij verteld dat ze zouden hebben gemaild, maar al vrij snel blijkt dat het gaat over de mail waarvan ik een week eerder ook al had aangegeven hem niet te hebben ontvangen. En dus geef ik aan dat ik al een screenshot heb gemaild op hun verzoek.

Ze gaat het nakijken en dan komt het probleem ineens aan het licht: 'Er is een storing waardoor het veel langer kan duren dat de Douwe Egberts punten er op staan'.
Dat is toch wel erg toevallig, deze medewerkster komt er nu achter dat er al een week een storing is, maar goed.

De medewerkster geeft aan dat ik op de punten moet wachten en dat ze verder niets voor me kan betekenen.

Dan vraag ik tot slot nog hoe we het gaan oplossen met het aanschaffen van de Moccamaster, aangezien deze niet niet meer is afgeprijsd (iets wat ik al vanaf het begin aangeef en waarop continu is aangegeven dat ik moet wachten op mijn punten), en dan vertelt ze mij dat hier niets meer aan te doen is en dat ik het tegen de regulieren prijs moet aanschaffen.

En toen brak mijn klomp, ik heb gevraagd of ik een meerdere kon spreken maar dat ging niet. Een klacht kon ik bij haar indienen en ik kon nog appen of mailen met een andere medewerker als ik wilde (geen meerdere, enkel een andere medewerker die mij precies het zelfde verhaal zou vertellen).

Kortom, BLOKKER maakt een fout, ik heb alles op alles gezet om te zorgen dat dit word opgelost, en vervolgens ben ik als consument gedupeerd.

Ik wilde enkel een leuk cadeau voor mijn schoonmoeder aanschaffen met de punten waar ik al jaren voor spaar.

Ik ben DIEP teleurgesteld in de manier waarop Blokker omgaat met zijn klanten!!!

profielfoto van Michelle
Michelle
07-12-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte service, mogeljk geen geld retour bij fout blokker

Bij bestelling een retourlabel van blokker gekregen, blijkt verkeerde retourlabel te zijn nadat ik het product al heb geretourneerd. Blokker geeft aan niks te kunnen doen, mogelijk sturen ze het na 2 maanden naar hun partner. Alleen is retourtermijn dan verstreken, blokker geeft aan dat ze hierdoor niet kunnen garanderen dat ik mijn geld terug krijg. Blokker geeft aan adres te wijzigen bij postnl, maar voglens postnl is het niet mogelijk.
Geen erkenning van fout door retourlabel toe te voegen aan mail.

profielfoto van Alex
Alex
17-09-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Blokker vergeet zijn klant goed te bedienen

Zojuist
Een strijkplank besteld bij Blokker. Niet geleverd en geen geld terug
Een strijkplank besteld bij Blokker.
Zou binnen 2 dagen worden geleverd via de winkel in winkelcentrum De Koperwiek. De levering van de strijkplank is door Blokker zelf gecanceld omdat de voorraad op was. Geen enkel bericht ontvangen van Blokker. Geprobeerd via de winkel geld terug te krijgen van de koop, echter dat mogen ze niet van het management. Via de klantenservice moeten we zelf de betaling terug vragen. Volgens de klantenservice zou dat maximaal binnen 10 dagen worden teruggestort.Veel bureaucratie dus. Nu 14 dagen later nog steeds geen geld teruggestort gekregen. Ze zeggen elke keer dat een spoedige terugbetaling wordt geregeld, maar zeggen niet wanneer er wordt teruggestort. Ik heb inmiddels besloten om niets meer te kopen bij Blokker. Wat een gepruts wordt hier geleverd
Jaap Blokker, de founder van Blokker, zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit soort berichten zou lezen

profielfoto van Jurgen
Jurgen
17-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
ONLINE BESTELLINGEN --> NIET DOEN

STERK AFGERADEN Online bestellingen doen en in de winkel afhalen.
Online winkel uitgekozen waar er voldoende aanwezig zijn.
Ophalen Roosendaal ruchpensebaan en er blijken 0 exemplaren te zijn, en dat was al 2 weken zo.
Hun bellen met vestiging Dijkcentrum waar ze ze wel hadden. Ik ernaartoe en daar gaven ze hem niet mee, maar wilde nog een keer betaald hebben. Ik had hem al via ideal betaald !!

Klantenservice gebeld en order laten annuleren.
Dan krijg je te horen dat de terugbetaling 5-10 dagen gaat duren.

Ben benieuwd of dit wel goed gaat komen aangezien het fout op fout is.

Blokker ver uit de buurt blijven.

profielfoto van Rene
Rene
01-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slecht

Maandag 22 juni een friteuze besteld en deze zou de andere dag geleverd worden. Donderdag 25 maar is gebeld waar deze blijft. Werd mij door de dame medegedeeld dat deze waarschijnlijk nog ergen op een rolcontainer staat en nog niet door Post NL gehaald was. Lijkt me onwaarschijnlijk omdat deze dagelijks bestellingen afhalen bij postorderbedrijven. Dinsdag 20 juli nog maar is gebeld en toen zou de dame het apparaat alsnog opnieuw in bestelling zetten. Ik zou een mail krijgen met bevestiging. Vanochtend 1 juli maar weer is gebeld want nog geen mail. Ze zou het nu allemaal gaan regelen maar ik heb nog steeds geen mail en ik ben bang dat deze ook niet komt. Morgen maar weer bellen dan. Het gaat gelukkig maar om € 25,-- dus de schade valt mee maar ik vrees met grote vreze dat ik het product nooit zal krijgen en waarschijnlijk naar m'n geld kan fluiten. Nooit meer iets bestellen bij Blokker.nl

profielfoto van Jory
Jory
15-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Super slecht behandeld en bijna maand later nog mijn geld niet terug van 200 euro

Bestel nooit meer bij blokker

profielfoto van Dorien
Dorien
04-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Betreft Statiefventilator van Esperanza "Manuel EHF001" via Blokker voor €35,95

a) Kruisvoet is slap: is van blik en verbuigt snel !!!
b) Bij werkende ventilator storende rammel !!!!
(Schroeven aandraaien ? Leek te helpen, maar niet voor lange duur.
Schroeven zit in kunststof huis en draaien door. Goed aandraaien niet (goed) mogelijk.)
--> Niet aanbevolen ! Nog terug te sturen ?

profielfoto van Peters
Peters
26-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Je wordt voor gek verklaard Blokker Heesch

Stoomstrijkijzer tefal
4 keer met zekerheid gevraagd over de extra inruil korting als je het inruilt dat er nog 20% vanaf ging op de website kun je het gewoon kopen zonder inruil voor dezelfde prijs toen werd er gezegd dat ervan de prijs die er stond nog 20% vanaf ging kom je daarna terug met strijkijzer dan is het opeens weer anders terwijl je het 4 keer gevraagd hebt. Ze zeggen gewoon dat ze het niet gezegd hebben en doen net of wij achterlijk zijn. Ik vind het niet gek dat alle winkels failliet gaan als je zo geholpen wordt.

profielfoto van Sietske
Sietske
17-08-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Code voor een krant die niet werkt

Balen bij een oneline bestelli g zat een waardecheque voor een krant voor 3 eu 3 weken lang ...maar die code werkt niet ik heb hier meerdere mensen met dezelfde klacht over gehoord doe hier wat aan Blokker.

profielfoto van Caspar
Caspar
03-08-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Betaal en krijg niet geleverd

Als je wat besteld bij blokker denk je met blokker te maken te hebben, maar helaas nemen ze alleen verantwoordelijk voor je betaling en niet voor je spullen!!!
Zit pas twee weken op een prullenbak te wachten die vast niet zal komen ?want ze wijzen naar hun verkooppartners maar je moet wel aan blokker betalen stelletje prutsers zijn het!!!
Nooit meer blokker online

Schrijf een review over Blokker.nl

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Watchwinders logo Watchwinders
0 beoordelingen
10
Waterontharder logo Waterontharder
0 beoordelingen
10
Houseofnutrition logo Houseofnutrition
0 beoordelingen
10

Alle subcategorieën uit deze categorie