Blokker.nl logo

Blokker.nl reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Blokker.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
100
Blokker.nl logo
Website
blokker.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Blokker.nl

Een nieuw zeil voor op de tafel nodig? De prullenbak is hoognodig aan vervanging toe? Wat je ook nodig hebt in huis, vrijwel alles is wel online te verkrijgen. Shop jij graag bij webwinkels en heb je op dit moment iets nodig voor in huis, dan kom je misschien terecht op de website van Blokker.nl. De kans is groot dat je weleens een van hun fysieke winkels hebt bekocht. De Blokker is in Nederland een bekende winkel. Maar hoe staat het met Blokker.nl? Is het een goed idee om daar spullen te bestellen? Verlenen ze online wel de juiste service? Moet je niet heel erg lang wachten voordat je de producten in huis hebt? Om antwoorden te vinden op deze vragen, kun je reviews van klanten raadplegen. Deze beoordelingen over Blokker.nl hebben wij voor je verzameld. Lees de recensies en beslis daarna of je wel of niet bij dit bedrijf wilt kopen.

Over Blokker.nl

Blokker is een echte huishoudspecialist. Op het gebied van het huishouden kan je waarschijnlijk niets bedenken of het is verkrijgbaar bij deze winkel. Door heel Nederland en België zijn veel fysieke winkels aanwezig. Blokker wil hun merk echter ook online groot op de kaart zetten als een betrouwbare shop. Winkelgemak voor de klant vindt dit bedrijf belangrijk. Ook staat een goede service hoog in het vaandel. Verder geeft Blokker.nl haar klanten de garantie van een voordelig geprijsd en compleet assortiment. Ze leveren veel A-merken tegen scherpe prijzen. Ook is er een eigen Blokker-lijn. Dit zijn producten van A-kwaliteit met een Blokker-prijs. Blokker bestaat al langer dan 100 jaar. In Nederland werken ze met meer dan 5000 medewerkers.

Waarom kiezen voor Blokker.nl

Wil je een huishoudelijk apparaat of slechts een spons aanschaffen, dan vind je dat gemakkelijk op de website van Blokker.nl. Je zoekt eenvoudig op de verschillende categorieën. Weet je dat je iets nodig hebt voor het ramen lappen, dan zoek je die categorie op. Vervolgens vind je alles wat je nodig zou kunnen hebben voor het wassen van je ramen. Hetzelfde geldt voor onder meer picknicken, strand, wassen en strijken of bijvoorbeeld afkoelen. Blokker.nl garandeert een snelle bezorging. Binnen 1 of 2 dagen heb je de bestelling in huis. Is het bestelbedrag 39,95 of hoger, dan vervallen de verzendkosten. Wil je op de hoogte blijven van acties en aanbiedingen, dan is het interessant om je in te schrijven op de nieuwsbrief. Ben je niet tevreden over een product, dan kun je dat binnen 30 dagen retourneren. Doe je dit bij een van de winkels van Blokker, dan is het helemaal gratis.

Is Blokker.nl betrouwbaar?

Er zullen niet veel mensen zijn die twijfelen aan de betrouwbaarheid van Blokker.nl. Van jongsaf aan komen we in aanraking met deze winkel die in vrijwel elke stad te vinden is. Bestel je bij de online shop, dan merk je ook al snel dat dit bedrijf te vertrouwen is. Ze hebben in 100 jaar natuurlijk ook reputatie opgebouwd en deze naam willen ze hoog houden. Je kunt bij de online shop veilig winkelen en betalen. Blokker.nl is voorzien van het waarborg thuiswinkel webshop. Is het nodig om contact te zoeken met een medewerker, dan kan dat online op verschillende manieren.

Klantenservice en klachten

Heb je een klacht dan kun je deze online melden bij Blokker.nl. In de praktijk werkt het soms het beste als je met je klacht naar een fysieke winkel gaat. De medewerkers proberen het probleem dan zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen. Is dit voor jou niet handig, dan vind je op de site een telefoonnummer dat je kunt bellen in het geval van klachten. Heb je een vraag, een opmerking of wil je gewoon even iemand spreken, dan kan dat via de chat of de telefoon. Ook is het mogelijk om een mail te sturen.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ervaring met Blokker.nl? En dan niet met een koopervaring bij de fysieke winkel van dit bedrijf, maar online? Hoe vond je het om een product te vinden dat je nodig had? Kostte dat niet veel moeite? Was de levering snel? Heb je contact opgenomen met de klantenservice? Kortom, vertel in jouw review hoe jij Blokker.nl beoordeelt. Met jouw recensie help je andere consumenten.

Reviews over Blokker.nl
Gerelateerde bedrijven
2L Home logo
2L Home
2 beoordelingen
9
Buitenposter.com logo
Buitenposter.com
2 beoordelingen
8
Klusgereedschapshop.nl logo
Klusgereedschapshop.nl
1 beoordeling
9
Gerelateerde blogartikelen
5,0
29% zou hier weer kopen
81 beoordelingen
Super service

In oktober 2024 2 luxime quartz analoog wekkers zonder tikken gekocht.
Ze tikken idd niet maar na een tijdje begon één van de wekkers te ratelen. Contact gehad met blokker die mij doorverwezen naar de externe leverancier Premium Commerce.
Deze leverancier stuurt me nu kosteloos een nieuwe wekker op. Dat noem ik nog eens service.

Geplaatst op: 28-02-2024
Laatst bewerkt op: 28-02-2024
Geschreven door: Henriette M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Voor de kerstdagen 5 dingen besteld, na een vertraagde thuisbezorging 1 artikel niet aanwezig. Gebeld, bleek dat ze het product niet meer voorradig hadden, dus maar 4 gestuurd. In een winkel het resterende artikel op kunnen halen met betaling natuurlijk.
Restant bedrag zou binnen 5-10 terug gestort worden. Na 14 dgn nog niets ontvangen. Mail gestuurd: geen reactie. Telefonisch werd ik zeer kortaf te woord gestaan en moest ik een kopie van mijn bankafschrift opsturen. Ik maakte daar bezwaar tegen daar dit strijdig is/was met privacy. Echter geen andere mogelijkheid schijnbaar. Of ik verder nog vragen had …….
Via de chat contact gezocht. Resultaat na een half uur geen reactie alhoewel men aangaf naar een andere mogelijkheid te kijken.
Kortom nog steeds geen geld retour gekregen, afhandeling klantenservice zwaar waardeloos.
Hoezo service????

Geplaatst op: 24-12-2023
Laatst bewerkt op: 24-12-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Rot Ervaring

Heel erg rotte ervaring. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ze sturen mij een verkeerde pakketje, en nog beschadigd ook. Zelfs moet ik er een overdoos om doen, anders vertrouwen ze me niet. Normaal staat er 3 dagen voor, voordat je geld retour krijg. Nu wacht ik al drie weken op mijn geld van strex. Mailen, bellen daar wordt niet op geantwoord, erg asociaal vind ik dat. En nog liegen dat het pakketje niet is aan gekomen , terwijl wij een screenshot naar hun hebben op gestuurd van aankomst pakketje. Strex, ik vindt dat diefstal. Ik denk dat ik nooit meer iets koop bij Blokker.

Geplaatst op: 22-11-2023
Laatst bewerkt op: 22-11-2023
Geschreven door: Manal R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Weigeren geld retour bij defect artikel

Defecte heteluchtfriteuse van huismerk. Binnen garantie. Klantenservice gemaild. Doorverwijzing naar filiaal. In filiaal hoop gedoe met retour nemen met argument dat met PayPall betaald was. Vreemde reden. Discussie. Retourinname uiteindelijk gelukt. Geen gelijkwaardig artikel in winkel of te bestellen. Ik kon een cadeaubon krijgen. Wat ik niet wilde want ik wil een vergelijkbare heteluchtfriteuse. Er was een heteluchtfriteuse op voorraad die € 10,- duurder was dan die ik kocht. Geen coulance, ik moest € 10,- bijbetalen voor de op voorraad zijnde, nieuwe heteluchtfriteuse.

Dus, geen geld terug en verplicht bijbetalen voor een nieuw artikel omdat het defecte artikel of een gelijkwaardig niet op voorraad of bestelbaar is.

Waardeloos, onredelijk beleid. Ik kom niet meer bij Blokker. Terwijl ik sinds mensenheugenis vaste klant was.

Dames in winkel waren op zich redelijk aardig.

Geplaatst op: 10-02-2023
Laatst bewerkt op: 10-02-2023
Geschreven door: Jet R.

7 / 10
4/5 2/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Service is slecht (is er niet ) en koffie kannetje is te dun, en barst geregeld

Helaas koffie kannetje van blokker eigen merk gaat steeds maar ongeveer 2 weken mee. Is algemeen bekend. Helaas zijn alle reviews (Google) weg bij Blokker. Het is bekend het een onveilig (te dun) koffie kannetje is. De koffie verder is goed en compact. Zo ook de prijs. Als ik dan contact opneem via Blokker om deze klacht te verhelpen merk ik dat alleen bellen een zinvolle oplossing is. Ik heb niet steeds tijd en zin om te bellen om het zelfde te herhalen. Toen ben ik via messneger, email contact gaan opnemen en helaas blijven zij vragen stellen ipv alles goed door te lezen. Zij houden mij de klacht te lang in het proces (onnodig). Waardoor het kannetje en de service nu een klacht waardig is. Ik koop hier na jaren vaste klant te zijn echt niks meer. (Heb het al afgegeven in winkel, heb al de bon door gestuurd etc). Al zo'n 5 keer zelf contact gezocht. Open ik net mijn email vraagt ze 'welk filiaal'... Ze lijkt het niet te lezen Ik heb nu mijn email geblokkeerd, €20,- is mij geen negativiteit waard of tijd. Maar zoals gezegd ze zijn een klant kwijt die bijna alles daar kocht. Lekker naar bol.com voortaan. Daar weten ze wat service is. Mvg

Geplaatst op: 10-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht, ((tevredenheidsgarantie)) 2 jaar gerantie, krijg deze niet. Stofzuiger werkt niet als verwacht.

Ik heb een stofzuiger gekocht bij Blokker
Philips FC8021/03 119,00€ . Deze heeft zo'n abnormale zuigkracht dat je er niet mee kan stofzuigen, zuigt helemaal vast op kleed en vloer. Zuigkracht is ook niet in te stellen.
Bij niet tevreden ((tevredenheidsgarantie)) binnen 30 dgn geld terug. Ik krijg deze garantie niet. Dat te horen gekregen via klantenservice die navraag heeft gedaan in een winkel in R,dam.

Geplaatst op: 06-01-2023
Laatst bewerkt op: 06-01-2023
Geschreven door: W J.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
IK HEB EEN VRESELIJKE WEEK DOOR BLOKKER

Op de website van Blokker.nl
Kwam ik wat leuks tegen en maar besteld
Zelfde dag kreeg ik een e-mail van Blokker met mijn factuur en van accessmarket dat mijn bestelling was verzonden
(Wow dat is snel)

Vrijdag besteld zaterdag ontvangen

Zaterdag bij het uitpakken viel me iets op
De doos van het product zelf zat vol met deukjes op hoekjes en scheuren de hele doos zat onder krassen
Heee is dit nieuw?
Dat was erg teleurstellende aankoop bij Blokker bedrijf Nederland ze beschikken over website en winkels in Nederland

Meteen de volgende dag ingepakt en weer met de post gedaan richting accessmarket de partner van Blokker waar Blokker mee zou werken

Op de ap van post.nl kan ik zien en mijn verzonden pakket volgen
Zie dat mijn pakket keurig en netjes maandag ochtend wordt afgeleverd bij accessmarket burgemeester Schalijlaan 28 Capelle aan den IJsel

Maar het vreemde is ik krijg helemaal geen terug koppeling
Van accessmarket ook niet van Blokker bedrijf
dat mijn spullen in goede orde zijn ontvangen

Dus zelf maar even gebeld naar accessmarket die wilde de ontvangen pakket verwerken tot Max woensdag verwerken
Dat is nog 3dagen wachten

En dan zouden ze een terug betaal opdracht geven aan Blokker bedrijf
En Blokker bedrijf mag hier dan 14 werk dagen over doen
Ik dacht wat overkomt mij nu
Zijn julie helemaal niet lekker ofso
Dat is bijna 3 weken of meer zonder mijn geld waar ik recht op hebt
Na bellen en bellen en e-mailen
Krijg ik een zeer ongeduldige jongeman aan de telefoon van accessmarket die een paar keer heeft opgehangen in mijn gezicht dus in een gezicht van een klant

Blokker bedrijf reageert heel traag als je om je geld vraagt
Na 1x gesproken te hebben kon ik niemand meer vinden achter de telefoon bij de Blokker klantenservice
Ik maar bellen en bellen weer bellen
Geen resultaat

Mensen wees voorzichtig
Want straks heb jij ook een rot week of een vervelende dag
Ik Kom nooit meer bij een Blokker winkel of website
Ik ben mijn geld kwijt
Lijkt het

Gewenste Oplossing
Ik wil vandaag mijn geld terug ?

Geplaatst op: 13-12-2022
Laatst bewerkt op: 13-12-2022
Geschreven door: Pol

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Terrible

I ordered a product online, chose the option to pick up in the store located in Deurne. When I received the message the order was ready I planned to pick it up. The store hours aren’t the most convenient since the close at 5:30pm, so I left a bit earlier from work to make it. I get the package and go home, to find the gave me an empty box, because apparently it was the “show model” product and the store personnel could not bother to check the product was in its box. I called the store for them to offer a solution since driving again to the store was highly inconvenient and it was their mistake! Their only solution was “sorry we can’t do anything l, you have to drive back to the store”. Very upset I call Blokker costumer service on the phone to request a refund…and oh surprise…even though I ordered and payed the product ONLINE to get my money back I had to go to the store. Basically the worst customer service ever! Never buying at Blokker again

Geplaatst op: 30-09-2022
Laatst bewerkt op: 30-09-2022
Geschreven door: Mayra G.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima apparaat

Een Solis eierkoker besteld. Heel snel geleverd door Solis.com.
Apparaat ziet er mooi uit, is stevig. Eenvoudig in de bediening en doet uitstekend waarvoor deze bedoeld is. Binnen een korte tijd heb je de eieren perfect gekookt.
Ik heb een beloning ontvangen voor het schrijven van deze review (deze beloning had echter geen invloed op mijn revieuw.

Geplaatst op: 05-09-2022
Laatst bewerkt op: 05-09-2022
Geschreven door: Karin W.

9 / 10
5/5 5/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Onvoorstelbaar

Koelkast op woensdag besteld. Om onduidelijke redenen niet afgeleverd. Donderdag opnieuw koelkast besteld. Zaterdag nog steeds niets ontvangen! Meermaals contact met Blokker alsook DHL leverde totaal niets op! Was voor ons echt de laatste keer Blokker!

Geplaatst op: 10-09-2022
Laatst bewerkt op: 10-09-2022
Geschreven door: JAG B.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet tevreden met de servise

Eind vorig jaar heb ik pannen set gekocht van Herman den Blijker naar 3 maanden begon de handvaten af te bladeren en te roesten. Kon ze toen omruilen en er werd gezegd dat er kwaliteit nu verbeterd is dus zou er geen last meer van hebben.
Niet dus naar een paas weken begon weer een pan af te bladeren deze weer terug bracht kreeg weer nieuwe mee. Weer naar een paar weken begon de ellende weer ik weer terug. Wilde alle pannen ruilen en mijn geld terug maar dat kon niet omdat ze alleen de beschadigde pan terug konden nemen krijg mijn geld ook niet terug kan een kadobon krijgen of wat anders uitzoeken. Niet blij

Geplaatst op: 10-06-2022
Laatst bewerkt op: 10-06-2022
Geschreven door: Katy S.

6 / 10
4/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Klantonvriendelijk

Het kan iedereen gebeuren, men plaatst een bestelling en dan maakt men een vergissing.
Zodra ik merkte dat ik die vergissing had gemaakt, gelijk na het afrekenen via Ideal, gelijk contact opgenomen met de Blokker.
De situatie netjes uitgelegd, dat ik per abuis 2 dezelfde artikelen had besteld, maar de bedoeling was dat ik 1 artikel daarvan moest hebben en een ander artikel die daarbij hoorde.
Helaas mijnheer, we kunnen niks voor U doen, dit betreft een externe partij, regelt u het daar verder maar mee. En dan word je vervolgens doorverbonden met die partij, die niet te bereiken is, aangezien die al gesloten waren.
Ik heb een nuchtere constatering dat is dat ik bestel op de site van Blokker, ik betaal aan Blokker dus dan ook klant ben bij Blokker en dan ook alle rechten geniet als consument waar Blokker zorg voor moet dragen.
Blokker dient in deze er zorg voor te dragen dat ik correct word geholpen, Blokker dient er zorg voor te dragen hoe deze kwestie fatsoenlijk opgelost kan worden.
Maar niet het antwoord, dit moet U regelen met de externe partij.
Daar na aanleiding van het contact met de klantenservice ik op internet al vlug ontdekte dat er meerdere klanten klagen over het retour storten van de gemaakte betaling, heb ik de externe partij maar gemaild en de situatie netjes uitgelegd.
Deze externe partij was uiterst behulpzaam, de toezegging gedaan dat ik dan mijn betaling via hun retour zou krijgen, daar hun ook meerdere malen dezelfde klachten ontvingen, over deze aparte manier van handelen van de Blokker.
Deze simpele handeling had Blokker zelf moeten doen, gewoon die service verlenen die een klant wenselijk vind.
Dat hier een externe partij bij betrokken is, staat los van het feit, dat de taak van klantenservice is, de klant juist die service te bieden, dan dat die externe partij dart moet doen.
Blokker moet een voorbeeld nemen aan hun eigen externe partijen, die adverteren op hun site, daar zelfs provisie over afdragen aan Blokker, maar veel klantvriendelijker gericht zijn.
De winst die Blokker nu heeft gemaakt is derhalve, mijn bedrag wat ik besteed heb, de provisie die de externe partij aan Blokker moet afdragen voor de verkoop, maar alle ( onnodige ) extra kosten, door wel klantvriendelijk te zijn, komen voor die externe partij.
Want feitelijk hoefde die externe partij mij die kosten niet eens te vergoeden, daar de betaling gedaan was aan Blokker.
Helaas door deze ervaring ga ik geen gebruik maken meer van deze webshop, ik bestel vrij veel via webwinkels, waar ook externe partijen hun producten verkopen, maar indien er een probleem ontstaat, is de partij waar aan ik mijn betaling heb, de partij die dan gelijk een passende oplossing zoekt en behulpzaam hierin is.

Geplaatst op: 14-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ron V.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
BELACHELIJK

Heel toevallig kwam ik zojuist op de website van Blokker dezelfde douchegel van Adidas tegen die ik gisteren voor € 1,94 (bij drogist.nl) kocht. Echter vraagt Blokker € 12,42 voor ditzelfde product. Een prijsverschil van € 10,48 is toch echt belachelijk.

Geplaatst op: 25-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Frans

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer teleurgesteld

Blokker staafmixerset BL-11302

Het kan verkeren. In maart vorig jaar een Blokker staafmixer gekocht. Deze bleek al heel snel defect. Teruggebracht naar de winkel. Onmiddellijk geruild met een zelfde, nieuwe mixer. Geen enkel probleem. Gaandeweg ontstaan er ook met deze staafmixer problemen. Ik gebruik hem niet zo veel en stel het terugbrengen uit. Omdat ik in de stad moest zijn neem ik hem in februari mee om te ruilen. Vriendelijk geholpne door het winkelpersoneel van de AABee winkel in Tilburg, maar er is een probleem. Ik heb ik heb alleen de bon van de eerste mixer en dat blijkt niet te helpen. Geen punt. Ik thuyis zoeken, maar jammer genoeg niet te vinden.\
Mailcontact met de klantenservice met de vraag hiervoor een oplossing aan te reiken. Dit leidt tot geen enkel resultaat. Bij herhaling steeds hetzelfde antwoord: zonder bon van deze staafmixer geen ruiling. In het kassasysteem is te zien wanneer ik de eerste mixer geruild heb, het gaat over een staafmixer van het eigen huismerk. Maar geen beweging. Heel jammer dat er geen enkel coulance mogelijk is. Ben daarin erg teleurgesteld. Op deze manier is een garantie van 2 jaar waardeloos.

Geplaatst op: 15-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mart H.

5 / 10
2/5 3/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze service

Bij Blokker in Made frituurpan gekocht. Thuisgekomen bleek pan defect. Gelijk terug gereden ( 20 min), alleen bon op aanrecht laten liggen. Zelfde mevrouw aan kassa als 30 min daarvoor. Moest naar huis rijden om bon te halen ( 40 min heen en weer), anders geen goede pan. Wat een waardeloze zaak. Ga hier nooit meer naar toe!!!

Geplaatst op: 18-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Monique S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Moet naar winkel om het resterende deel van de bestelling te annuleren

Via hun site heb ik (via het account van mijn zoon) een weegschaal en twee pepermolens besteld en betaald. Helaas was in het filiaal in Eersel (het filiaal van mijn keuze) alleen 1 pepermolen beschikbaar. De rest van de bestelling werd door Blokker geannuleerd. Ik heb toen meteen via mijn eigen mail gereageerd dat ik aan die ene molen niets had en daarom de volledige bestelling wilde annuleren. Zelf nooit een reactie ontvangen, maar tot irritatie blijven ze via de mail en telefoon van mijn zoon reageren. Vandaag (21-2) dus maar eens gebeld. Ze vertelden me opnieuw dat ik naar het filiaal in Eersel moet om die ene pepermolen af te halen en daar meteen te retourneren. Alleen dan krijg ik mijn geld terug! Ga ik dus echt niet doen. Maar krijg van Blokker dan pas het geld terug. Blijkbaar is dat de enige manier waarop ze me kunnen helpen.
Mijn irritatie is dus tweeledig: enerzijds kan blokker blijkbaar alleen reageren via mijn zoon (want zijn gegevens stonden bij de originele bestelling) en anderzijds houdt men vast aan de eigen procedures voordat ik mijn geld terug krijg.

Geplaatst op: 21-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Johan S.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen fijne oplossing voor ondeugdelijk product

Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer

Geplaatst op: 03-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mirjam J.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte ervaring koop niks meer bij blokker als je iets koop hoor je achteraf dat het van een partner is en partner is zogenaamt failliet gegaan en jij blijft met je kapote spullen zitten.

Werk met fatsoenlijke partners geen oplichters dat na 1 dag failliet gaan.de klanten blijven de dupe ervan.

Geplaatst op: 28-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Geen fijne oplossing voor ondeugdelijk product

Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer

Geplaatst op: 03-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mirjam J.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Retourbetaling laat al 2 maanden op zich wachten.

Pan besteld, kwam via verkooppartner na een week.... totaal andere pan.zit nu al 2 maanden op mijn retourbetaling te wachten. Blokker zegt dat de verkooppartner het niet retour verwerkt. Als dat volgens blokker eindelijk gedaan is zegt de verkooppartner over 2 dagen krijg je je geld... blokker zegt nee het duurt nog 10 werkdagen en kan niet sneller. Nou we wachten het af of ik over 2 weken eindelijk mijn geld terug heb.

Geplaatst op: 09-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marleen

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zit al bijna 2 maanden op mijn terug betaling te wachten.

Nadat ik een wijnkoelkast besteld had werd hij snel geleverd. Maar na het retourneren er van op 27 december heb ik tot eind januari moeten wachten op mijn geld. Ik vind dit een slechte zaak. Heb 3 keer gebeld en de eerste keer werd er verteld dat hij in het retourmagazijn stond, maar nog niet aangemeld was. De 2e keer dat ik gebeld heb lag het verzoek voor terug betaling bij de financiële afdeling, moest nog even een week wachten en dan zou het terug gestort zijn, nou mooi niet dus. De 3e keer werd er verteld dat het geld binnen 1 week terug gestort zou moeten zijn. Nu maar even afwachten of dat dit ook echt gebeurd.

Geplaatst op: 26-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
5/5 1/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice.

Heb 2x gebeld met de klantenservice en gevraagd om een factuur voor de bij blokker gekochte voetenwarmer. Alle 2 de medewerkers waren slecht verstaanbaar. Wordt o.a. veroorzaakt door de verbinding maar ook door de onduidelijke uitspraak. Zo goed als ik uit hetgeen wat ze gezegd hebben, heb kunnen opmaken zal de factuur alsnog gemaild worden. Tot op heden nog geen factuur ontvangen. Zolang ik geen factuur heb kan ik het product niet retour zenden. Ik ervaar de service als zeer slecht. Ga niet meer online aankoop doen bij Blokker.

Geplaatst op: 26-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: H.c. J.

8 / 10
4/5 2/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Koop niks nooit naar bij blokker moet een 0 krijgen niks 10 slechte ervaring.

Slechte ervaring met blokker ik heb een 0 gegeven geen 10 .

Geplaatst op: 28-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service retourzendingen

Helaas al 2 weken bezig om een verkeerd geleverde zending van een externe leverancier te ruilen. Blokker doet wel zaken met hen, maar neemt niet veel verantwoordelijkheid wanneer het mis gaat. Antwoorden nauwelijks op klachten.

Geplaatst op: 29-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Linda G.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Rampzalige service

Bezorging was incompleet. Talloze keren in telefonische wachtrijen gestaan. Mails bleven onbeantwoord. Telefonische beloftes werden keer op keer niet nagekomen. Nabezorging blijft ook na weken uit. Onwaarschijnlijk klantonvriendelijke bedrijf. We zullen hier niets meer bestellen!

Geplaatst op: 03-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sunny C.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Product geretourneerd, bedrag na 3 weken nog steeds niet retour ontvangen, ondanks meerdere toezeggingen.

Klantenservice komen de afspraken niet na keer op keer.

Geplaatst op: 31-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Frans T.

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Leuke winkel maar de App is een crime.

Moest vanmiddag in de winkel inloggen. Lukte niet.
Thuis geprobeerd, lukte ook niet. 3 keer een nieuwe code aangevraagd, ook daarmee lukte het niet. Als je klanten wilt irriteren, nou dat lukte wel.
Overigens is Blokker een leuke winkel. Ik slaag er bijna altijd

Geplaatst op: 17-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: A.C. P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze terugbetaling!

Op 21-12-2021 een defect product retour gestuurd,op 24-12-2021 een bevestiging van retour ontvangst gehad”¦na 5 mails waarop niet gereageerd wordt en 2 x bellen,heb ik nog steeds mijn geld niet terug..het is nu 21-01-2022”¦ik snap wel waarom dit bedrijf niet kan blijven bestaan..
Ceo’s zouden zelf eens een bestelling moeten doen en retour sturen,zodat ze zelf kunnen ervaren hoe ze met de klant om gaan!
Onze familie koopt er igg nooit meer iets,liever ergens anders 20€ meer betalen,dan zo behandeld worden!

Geplaatst op: 21-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anita

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik vind zo klant onvriendelijk

ik vind blokker erg klant onvriendelijk en jagen klanten weg en hun bieden totaal geen mogelijkheid over bezorging diensten en moet zelf oplossing zorgen of contact opnemen met post .nl voor andere dag tegen betaling ...wanneer er opnieuw geleverd kan worden aan huis en bel je klantenservice van blokker spellen ze bandje af en denken niet met je mee en laten klanten kou staan en tevens laatste keer hier iets besteld te heb

Geplaatst op: 15-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sander W.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer Blokker

Stofzuiger besteld ,zeer snel geleverd.
Wij hebben deze stofzuiger zakelijk besteld de factuur kregen wij niet toegestuurd , 4 keer een mail gestuurd maar geen antwoord ,2 keer gebeld wat ook niet een echt leuk gesprek was brutaliteit ten top.
2 keer de chatbox wat uiteraard ook niets opleverde.

Dit is een klein stukje uit de chat
Zeer gewaardeerde klant , Ik zie dat helaas niet terug. Ik wil verder ook graag de factuur zelf opsturen, maar ben helaas afhankelijk van onze financiële afdeling. Sorry voor het ongemak.

Geplaatst op: 18-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Blokker.nl
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
2L Home logo
2L Home
2 beoordelingen
9
Buitenposter.com logo
Buitenposter.com
2 beoordelingen
8
Klusgereedschapshop.nl logo
Klusgereedschapshop.nl
1 beoordeling
9
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Blokker.nl een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 81 beoordelingen geplaatst over Blokker.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,0 gekregen, waarbij 29% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Blokker.nl actief?

Blokker.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) warenhuizen , huishouden , koken & tafelen en tuin.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Blokker.nl reviews? Dan kun je naar de website van Blokker.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie