T-Mobile Thuis logo

T-Mobile Thuis reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
T-Mobile Thuis reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
5,6
34% zou hier weer kopen
7 beoordelingen
Ervaringen met T-Mobile Thuis

Het bedrijf T-Mobile Thuis is geverifieerd door ons. De webshop t-mobille.nl is al sinds 2008 een betrouwbare partij om te bestellen. T-Mobile Thuis is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. T-Mobile Thuis maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van t-mobille.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Wij raden het aan om eerst even op de website van t-mobille.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 11-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Gratis T-Mobile thuis kost zo wie zo geld ook al werkt het niet.

Wij zijn overgestapt naar T-Mobile thuis. Wij konden één maand gratis proberen. Werkt het niet dat kosteloos opzeggen. Is ons medegedeeld in de shop.
Echter na aansluiting werkte internet niet. Na een bezoek van een monteur werkte internet nog steeds niet naar behoren.
Steeds vielen de boxen uit van Sonos. TV kijken kon niet zonder storing en foutmeldingen.
Binnen 14 dagen na aansluiting opgezegd.
Krijgen wij een rekening van 55,07 euro omdat wij in deze 14 dagen wel internet hebben gebruikt ook al werkte het niet.
Vervolgens meteen dreigen met een deurwaarder en incassokosten.
NEEM NOOIT T-MOBILE

Geplaatst op: 04-10-2021
Laatst bewerkt op: 04-10-2021
Geschreven door: W. K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Heel tevreden

Ik heb nooit problemen gehad met Tmobile en ik maak er al jaren gebruik van. De app werkt heel goed aangezien ik daar alles kan beheren. Sinds deze maand heb ik ook Tmobile thuis en dat werkt ook super. De klantenservice denkt en helpt goed mee als dat nodig is.

Geplaatst op: 16-05-2021
Laatst bewerkt op: 12-06-2021
Geschreven door: Maureen S.

9 / 10
5/5 5/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Waardeloze service zodra je overstapt. Ze sturen verkeerd apparatuur op waardoor je geen gebruik kan maken van internet. Wachten op een monteur duurt zo’n 2 weken. Hoog-oplopende telefoonkosten omdat ze geen service leveren waardoor je wel gebruik moet maken van je telefoonbundel? Verantwoordelijkheid van de klant.
Vreselijk.

Geplaatst op: 06-10-2021
Laatst bewerkt op: 06-10-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pet

Mijn internet op pc deed het niet meer,na veel resetten en met medewerkers gebeld en van hun kant ook geprobeerd, niets, moest 3dagen wachten, weer gebeld, over 1 week komt nu monteur,ondertussen doet mijn tv het ook niet meer, weer bellen, moest aan wachten tot monteur komt, mijn vraag dan zit ik een week zonder tv ook nog, antwoord ja dat is zo kan niet anders, mijn vraag waarom kan wel gelijk komt? Bij onze buren, antwoord omdat je daar meer betaald. Wat een bedrijf ,slechter kan echt niet super slechte service

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 01-10-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Extreem slecht, slecht internet/wifi/tv ontvangst en Netflix deed het helemaal niet.

Slecht. Slechte internet en wifi en soms helemaal geen TV ontvangst. Een monteur is 2 uur geweest en kon geen oplossing vinden. Adviseerde om een andere TV en telefoon te kopen. We hebben de volgende dag opgezegd in de proefperiode. We hebben 2 weken een erg slecht werkende internet/wifi /tv ontvangst gehad. Een film kijken via Netflix was onmogelijk. Nu krijgen alsnog een rekening van € 55,07 omdat we internet zouden hebben gebruikt. T-mobile is niet voor rede vatbaar en dreigt al met deurwaarderskosten. We zijn weer overgestapt naar KPN. Uitstekende internet en service.

Geplaatst op: 04-10-2021
Laatst bewerkt op: 04-10-2021
Geschreven door: Irma

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Contract maar geen internet

Nieuwe woning, t mobile thuis geregeld en het was aangesloten, 2 weken later doet het internet het niet meer Ik zit hier al 3 dagen zonder internet en de klantenservice blijft mij vertellen dat er een monteur contact met me zal opnemen, nog niks vernomen.
0/5

Geplaatst op: 19-08-2021
Laatst bewerkt op: 19-08-2021
Geschreven door: Robin

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over T-Mobile Thuis


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

YoufoneTVAlles-in-1 logo
YoufoneTVAlles-in-1
2 beoordelingen
6
BudgetAlles-in-1 logo
BudgetAlles-in-1
3 beoordelingen
6,3
Ziggo Zakelijk logo
Ziggo Zakelijk
2 beoordelingen
6,5

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is T-Mobile Thuis een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 7 beoordelingen geplaatst over T-Mobile Thuis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,6 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is T-Mobile Thuis actief?

T-Mobile Thuis is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de T-Mobile Thuis reviews? Dan kun je naar de website van T-Mobile Thuis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie