T-Mobile Thuis logo

T-Mobile Thuis reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
T-Mobile Thuis reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
1320
T-Mobile Thuis logo
Website
t-mobille.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen T-Mobile Thuis

Wil je graag klant worden bij T-Mobile Thuis, maar wil je graag eerst wat meer te weten komen over deze organisatie, en weten of de diensten van dit bedrijf daadwerkelijk te vertrouwen zijn? Bekijk dan snel de informatie op deze website. Op deze website lees je namelijk meer over het bedrijf T-Mobile Thuis, wat de diensten zijn van het bedrijf, waarom je voor T-Mobile Thuis zou moeten kiezen, of T-Mobile Thuis een betrouwbare keuze is en hoe je het bedrijf eventueel zou kunnen benaderen. Daarnaast lees je op deze pagina tal van ervaringen van huidige klanten van het bedrijf. Na het doornemen van deze ervaringen en informatie kun je in het vervolg zelf een goede keuze maken om wel of geen pakket aan te schaffen en klant te worden bij T-Mobile Thuis.

Over T-Mobile Thuis

T-Mobile Thuis is onderdeel van het bekende telecombedrijf T-Mobile. T-Mobile Thuis biedt abonnementen voor de particuliere gebruiker. Zo heeft T-Mobile Thuis diverse pakketten die je voor bewoners op hetzelfde adres kunt afsluiten en waarmee je kunt profiteren van voordelige tarieven. T-Mobile Thuis streeft naar uitgebreide pakketten die uitstekend aansluiten bij haar gebruikers. Ook biedt het bedrijf de hoogst mogelijke internetsnelheid op jouw adres.

Waarom kiezen voor T-Mobile Thuis

Bij T-Mobile Thuis kun je terecht voor diverse soorten pakketten voor telefonie, internet, tv en vast bellen. Je kunt zelf kiezen welk pakket het beste bij jouw thuissituatie past en het abonnement vervolgens maandelijks aanpassen. Het bedrijf biedt gunstige tarieven en gunstige algemene voorwaarden.

Is T-Mobile Thuis betrouwbaar?

T-Mobile Thuis is onderdeel van het zeer bekende telecombedrijf T-Mobile. Je kunt het bedrijf dan ook zonder twijfel vertrouwen. Daarnaast gaat het bedrijf zorgvuldig met je gegevens om, kun je veilig betalen via verschillende betalingsmogelijkheden en kun je eenvoudig jouw pakket weer opzeggen indien je er geen gebruik meer van wilt maken.

Klantenservice en klachten

Indien je een medewerker van T-Mobile thuis wilt spreken kun je eenvoudig de klantenservice benaderen. Dit kan via de website. Op de website vind je alle informatie over de beschikbare abonnementen, hoe je deze kunt wijzigen en welke pakketten voor jou het gunstigst zijn. Ook vind je op de website diverse handleidingen die je kunt gebruiken voor het installeren van diverse zaken, zoals internetinstallatie, telefonie verbinding en het wijzigen van je internetsnelheid. Indien je daarnaast graag persoonlijk een medewerker wilt spreken kun je dit eenvoudig telefonisch doen of via mail.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij al klant bij T-Mobile Thuis? Laat andere potentiële klanten dan weten wat jouw ervaringen zijn met T-Mobile Thuis. Schrijf bijvoorbeeld of de service die het bedrijf aanbied je bevalt en of je snel geholpen bent door de klantenservice indien je de klantenservice hebt benaderd. Schrijf eventueel ook of je een pakket van T-Mobile Thuis zou aanbevelen aan andere. Met jouw eerlijke en heldere review help je andere mensen met het krijgen van een objectief en helder beeld van deze organisatie en help je mensen met het maken van een weloverwogen en goede beslissing om wel of geen abonnement af te sluiten bij T-Mobile Thuis.

Reviews over T-Mobile Thuis

Gerelateerde bedrijven

KPN logo
KPN
95 beoordelingen
4,6
T-Mobile Zakelijk logo
T-Mobile Zakelijk
2 beoordelingen
8,5
Solcon logo
Solcon
4 beoordelingen
9,5
4,7
16% zou hier weer kopen
27 beoordelingen
Ervaringen met T-Mobile Thuis

Het bedrijf T-Mobile Thuis is geverifieerd door ons. De webshop t-mobille.nl is al sinds 2008 een betrouwbare partij om te bestellen. T-Mobile Thuis is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. T-Mobile Thuis maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van t-mobille.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Wij raden het aan om eerst even op de website van t-mobille.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 11-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Koop geen enkele dienst van hun.

als je een aansluiting met glasvezel wilt gaat het al fout.
je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. voor aansluiting glasvezel.
daarbij ook storing vanaf 16 december 2022 en T-Mobile heeft het nog steeds niet opgelost.
2x monteur die op de dag dat hij zou komen niet komt en afspraak wordt geannuleerd door guidion.
men gaf via sms aan dat ze me zouden bellen voor nieuwe afspraak maar dat doen ze niet .je kan overal zelf achteraan gaan. maar dan ook achter alle problemen van hun .ook 3de monteur was geweest en kon het niet oplossen . doordat er een storing niet binnen zit maar ergens buiten waarschijnlijk.
de monteur heeft contact gehad met Volkel Wessel bedrijf voor de storing buitengedeelte en daar gaven ze aan dat er iemand zou komen binnen 6 wekdagen (normaal 2 werkdagen vertelde ze mijn.) en nu weer 1,5 week later hebben ze nog geen afspraak gemaakt. en het nummer via T-Mobile gekregen te hebben werkt niet. je krijgt een vergoeding terug voor de dagen dat je geen internet en telefoon hebt . dat is alles wat ze aangeven bij T-Mobile . maar wel gewoon doorbetalen mag je.

Geplaatst op: 16-01-2023
Laatst bewerkt op: 16-01-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 2/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een verschrikking

Wat een verschrikkelijke services, ik zou het echt helemaal niemand aanbevelen , we hebben vanaf t moment dat de bedenktijd over was alleen maar problemen gehad, van minimaal de helft van de gesprekken is geen ruk terug te vinden in de systemen alsof t gesprek nooit heeft plaats gevonden.
Ze beloven je terug te bellen en vervolgens bellen ze je nooit meer terug, ze sturen e-mails die hun zelf in de systemen ineens niet meer terug kunnen vinden, en na meerdere malen te bellen over een terug betaling die gedaan zou worden waren ook de e-mails die door 3 collega's gestuurd waren ineens nergens meer te vinden na meerdere malen te dreigen juridische stappen te ondernemen als het geld niet voor eind 2022 op de rekening zou staan dan toch echt op de 1 na laatste dag het geld gekregen. Maar hiervoor wel uit eindelijk een keer of 10 moeten bellen terwijl dat de terug betaling half oktober al beloofd was. Ook sturen ze monteurs die zeggen je " probleem " op te lossen maar uit eindelijk is het probleem helemaal niet opgelost.

Mijn tip begin hier nooit maar dan ook nooit aan want ze zijn oh zo begripvol maar volgens mij wordt er een hoop gewist of gewoon nooit genoteerd.

Geplaatst op: 30-12-2022
Laatst bewerkt op: 30-12-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Grote puinhoop. ik raad niemand aan. zeker ga je spijt van krijgen.

Wat een misleidende reclame van t mobile. tijdens de black friday dagen overgestapt van ziggo naar t mobile. T mobile zou meer snelheid kunnen leveren tegen een goedkopere tarief. Hun internetsnelheid is waardeloos. Pagina's openen niet, zelfs op hun site op My T Mobile is het laden traag en kun je nergens op klikken. En de modem bevindt zich niet eens 4 meter van de computer vandaan. Als je naar hun klantenservice belt, blijf je hangen of de lijn wordt afgebroken. Geen aanrader! Blijf liever bij Ziggo (als je ziggo klant al bent). de modem heb ik gister 7 januari aangesloten en u al zoveel ellende.

Geplaatst op: 08-01-2023
Laatst bewerkt op: 08-01-2023
Geschreven door: Annie K.

4 / 10
1/5 1/5 1/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Doe het niet, één grote teleurstelling

De hele TV thuis app functioneerd. Niet diverse issues aangemaakt maar ze komen er nooit op terug. Monteur geweest, zegt ook dat de app niet goed funcioneerd, staat nog in de kinderschoenen.
Ze eisen wel dat je moet betalen.
T-mobile een grote boevenbende.

Geplaatst op: 11-01-2023
Laatst bewerkt op: 11-01-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service, zou het niemand aanbevelen!

Hele slechte service van T-Mobile, gewoon geen service! Al 2 weken geen internet, WiFi helemaal niks! Elke dag bellen en elke keer van het kastje naar de muur gestuurd worden, zou een servicemonteur langs komen ( na 10 dagen) en die belt gewoon heel vrolijk op ik kan niks voor u doen dus ik kom niet! Wij zijn inmiddels overgestapt maar met een maand opzeg termijn nog steeds geen internet en wifi, ze doen helemaal niks! Hele slechte service en zou het niemand aanraden om T-Mobile als je provider te kiezen!

Geplaatst op: 13-12-2022
Laatst bewerkt op: 13-12-2022
Geschreven door: Dees A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet doen!!!

Over gestapt van de KPN naar t-mobile. Bij KPN werkte alles, ook boven zonder WIFI versterker. Nu al een maand heel slechte WIFI of geen wifi en een tv box die vaak niet aan gaat.
Bij de klantenservice moet je alles zelf oplossen. Er werd zelfs aangeraden om op google te zoeken hoe ik dingen moet doen.

Ik zit nu vast aan een service die niet of slecht werkt en moet eerst zelf wifi onderzoek plegen waar ik geen kaas van heb gegeten.
Ze zeggen dat je de wifi niet koopt, maar een internetverbinding?? Naar mijn mening neem ik internet om van wifi gebruik te kunnen maken, maar dit kan aan mij liggen…

Het liefst ga ik direct terug naar de KPN waar ik niet hoef op te zoeken hoe de apparaten en diens instellingen werken, maar ik heb het geld niet voor 2 abonnementen.

Ik raad t-mobile af als je niet uren kwijt wil zijn in het oplossen van problemen die hiervoor bij de KPN niet bestonden

Geplaatst op: 16-12-2022
Laatst bewerkt op: 16-12-2022
Geschreven door: Marike

7 / 10
5/5 1/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Besteld glasvezel niet geleverd na half jaar.

In mei glasvezel besteld in augustus t mobile doos ontvangen. 12 september meterkast.
Daarna niets meer. In totaal 13 telefoontjes en 5 uur gesprekstijd. Helaas nutteloos.
Deze week bestelling maar geannuleerd.
Nu op zoek naar een andere peovider.
Helaas waardeert T Mobile zijn klanten niet.

Geplaatst op: 11-12-2022
Laatst bewerkt op: 11-12-2022
Geschreven door: Johan

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Bijna 3 weken bezig om een tv kastjes werkend te krijgen. Nog steeds niet gelukt😡
monteur is geweest kon het niet oplossen.
TV kastje is niet gekoppeld en kijken tv nog op oud platform
Tijd voor een andere provider!!!!!!
Jammer T mobile dat je een klant zo laat barsten

Geplaatst op: 03-12-2022
Laatst bewerkt op: 03-12-2022
Geschreven door: Anja O.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen communicatie

Sedert 7 juli 2022 nieuwe klant van 't mobile thuis met glasvezel. Daarna geen enkele communicatie meer over hoe en wanneer aansluiting. Klantenservice is niet bereikbaar.

Geplaatst op: 14-11-2022
Laatst bewerkt op: 14-11-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
.

ik heb slecht ervaring slecht services ik he is a zelf gebeld om een afspraak maken en ik had vier keer afspraak op 28 29 30 november en 6 december met montuer gemaakt al vier keer niemand was zonder bellen zonder reden zonder excuses. zeker zou ik niet meer hem contact hebben

Geplaatst op: 06-12-2022
Laatst bewerkt op: 06-12-2022
Geschreven door: Djwar B.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service

Vandaag ben ik erg teleurgesteld in de service van T-mobile. Wij zijn al jaren klant bij T-mobile. Sinds een aantal dagen is onze tv box op de slaapkamer kapot. Daarom contact met T-mobile gezocht, in de verwachting dat we een nieuwe tv box opgestuurd zouden krijgen. Tot mijn grote verbazing willen ze dit niet kosteloos vervangen. Ze geven aan dat ze wel een andere tv box willen opsturen, maar dat ons dat dan 5 euro in de maand extra gaat kosten!!!. Dit slaat natuurlijk nergens op.

Geplaatst op: 13-10-2022
Laatst bewerkt op: 13-10-2022
Geschreven door: Jonnie B.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Belabbert internet,veel storing op tv, geen netflix

bestellen ging heel soepel ,ik had de benodigde spullen al voor de afspraak met de monteur. Installatie verliep niet helemaal soepel( er was alleen internet aan de monteur doorgegeven geen tv en bellen zoals wel afgesproken)er werd wel snel een nieuwe afspraak gemaakt voor nieuwe installatie( moest ik blijkbaar wel weer wachten op nieuw te leveren tvbox en wifiversterkers) dus al weer 2 weken verder.TV installatie werkt alleen beneden naar behoren ( na 2 keer opnieuw een monteur te laten komen) boven werkt nog steeds niet( ook niet na nieuwe wifiversterker en tvbox) deze maar weer opgezegd. bereik van de wifi is rampzalig( voor het goede moet ik in elke kamer een nieuwe versterker, lijkt me niet de bedoeling)wifi is ook constant zwak.
Klantenservice is slecht te bereiken en mijn tmobile thuis app werkt niet.
Kortom; ik zit mijn tijd uit en wissel zo snel mogelijk van provider

Geplaatst op: 06-09-2022
Laatst bewerkt op: 06-09-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
5/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurstelling na bestelling abonnement

Ik ging op 3 juni 2022 accoord met een T-Mobile thuis abonnement om aangesloten te worden op het glasvezelnet in Ridderkerk. Daarbij werd toen aangegeven dat met 4 tot 8 weken het glasvezelpunt zou worden gerealiseerd in de woning. Nu op 24 augustus 2022 toch maar eens gebeld met T-Mobile klantenservice. Werd weliswaar niet opgenomen, maar ik werd later teruggebeld. Bleek dat het aansluiten op het glasvezelnet nog wel 2 maanden langer kon duren, pas ergens in september of oktober zou ik aan de beurt zijn. Het kwam door de aannemer die geen personeel heeft en T-Mobile heeft geen sturing op de werkzaamheden en de planning van Gideon, het bedrijf dat de aansluiting moet regelen. Tel daarna nog de tijd die T-Mobile nodig heeft om het pakket te leveren en een monteur om het te activeren. In de praktijk dus pas november of wellicht december, dat is dus een half jaar wachten voordat je bent aangesloten op dat glasvezelnet!!! Trap niet in de mooie praatjes en de fancy folders van T-Mobile, de veronderstelde service en actie van T-Mobile stelt in de praktijk niets voor.

Geplaatst op: 24-08-2022
Laatst bewerkt op: 24-08-2022
Geschreven door: Willem P.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super slecht!0

Niet doen! Heb echt spijt. Slechte service, had geen aansluiting met het internet moet vervolgens een week wachten op een monteur. vanaf dag 1 ellende met de aansluiting.

Geplaatst op: 22-07-2022
Laatst bewerkt op: 22-07-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
50 mbps krijg je 6 voor en raden ze af

Wat een drama. Vroeger had ik 20 mbit en kon ik alles. Nu heb ik 50 mbit breedband. Na 3 maanden maken ze er 6mbit van.
Dan zeggen ze ja voor die snelheid krijg je dat ook. Dat moet je ook verhogen want met 2 laptops kun je hier niets mee.

Geplaatst op: 11-06-2022
Laatst bewerkt op: 11-06-2022
Geschreven door: Inge T.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
T-mobile verhoogd onvermeld het maandbedrag!

T-mobile verhoogd zonder melding plotseling het maandbedrag! Overgegaan naar 1000 mb zo verder geen gevolgen hebben maar betaal nu wel 2 tv boxen die eerder gratis waren. Dus opgelicht .

Geplaatst op: 24-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Geert-Jan V.

9 / 10
5/5 5/5 2/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice

De verbinding deed het niet niet goed. Een kabel moest getrokken worden. Extra kosten a 55 euro. T-Mobile had gezegd deze te zullen crediteren..
Na 10 personen van Klantenservice aan de lijn te hebben gehad vanaf eind Janurai 2022 (Eloisa 2x, Lisette , Igran, Kenneth, Celine, Robert, Jeffrey, Hanan en uiteindelijk Sander op 5-04-2022 om 16:35 en 2,5 maand verder heb ik nog steeds geen creditering gehad van de 55 euro!
Ze beloven dat het goed komt maar heb er een hard hoofd in.
Zorg dat U niet bij de klantenservice terecht komt. Veel beloven maar niet doen.

Geplaatst op: 05-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kees V.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Traag, tv loopt regelmatig vast

Ruim een weekend zonder internet en tv gezeten. Niemand bereikbaar of bevoegd hier iets aan te doen. Nu regelmatig dat de tv vastloopt en ontzettend trage bediening. Volgend jaar snel weer overstappen

Geplaatst op: 23-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 2/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Neem geen T-Mobile!!!

Heb nu iets meer dan een maand T-Mobile en voor de derde keer is mijn internetverbinding verbroken. Met de klantenservice gebeld en die zouden een monteur sturen. Na 3 dagen gebeld dat ik nog niets gehoord had en pas in de avond kreeg ik een berichtje waarmee ik zelf een afspraak kon kon maken voor een monteur. De eerste datum is pas over 8 dagen!
Vervolgens gebeld of ik nog kon opzeggen bij T-Mobile, omdat ik erg ontevreden ben als klant. Dat was niet meer mogelijk of ik moest het hele jaar betalen. Ik heb er spijt van dat ik mijn oude betrouwbare adsl abonnementje omgezet heb naar T-Mobile, dus wees gewaarschuwd en ga voor een duurdere provider die wel goede service verleend en ga niet voor T-Mobile!

Geplaatst op: 02-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super slecht.

Service is super slecht! Moest 2 weken wachten op een monteur omdat internet niet werkt, dat vind ik al veeelste lang. Monteur zou vandaag tussen 13 en 14 komen, heb ze om 14:30 gebeld en kreeg te horen dat de enige monteur ziek was.. ik vroeg waarom ik dan niet gebeld was en daar kreeg ik op te horen dat dat wel had moeten gebeuren.. nu moet ik wachten op een telefoontje voor een nieuwe afspraak maar wanneer ze me gaan bellen wist hij ook niet.. zo snel mogelijk zei die.

Geplaatst op: 26-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Nikkie M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Extreem slecht, slecht internet/wifi/tv ontvangst en Netflix deed het helemaal niet.

Slecht. Slechte internet en wifi en soms helemaal geen TV ontvangst. Een monteur is 2 uur geweest en kon geen oplossing vinden. Adviseerde om een andere TV en telefoon te kopen. We hebben de volgende dag opgezegd in de proefperiode. We hebben 2 weken een erg slecht werkende internet/wifi /tv ontvangst gehad. Een film kijken via Netflix was onmogelijk. Nu krijgen alsnog een rekening van € 55,07 omdat we internet zouden hebben gebruikt. T-mobile is niet voor rede vatbaar en dreigt al met deurwaarderskosten. We zijn weer overgestapt naar KPN. Uitstekende internet en service.

Geplaatst op: 04-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Irma

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pet

Mijn internet op pc deed het niet meer,na veel resetten en met medewerkers gebeld en van hun kant ook geprobeerd, niets, moest 3dagen wachten, weer gebeld, over 1 week komt nu monteur,ondertussen doet mijn tv het ook niet meer, weer bellen, moest aan wachten tot monteur komt, mijn vraag dan zit ik een week zonder tv ook nog, antwoord ja dat is zo kan niet anders, mijn vraag waarom kan wel gelijk komt? Bij onze buren, antwoord omdat je daar meer betaald. Wat een bedrijf ,slechter kan echt niet super slechte service

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Gratis T-Mobile thuis kost zo wie zo geld ook al werkt het niet.

Wij zijn overgestapt naar T-Mobile thuis. Wij konden één maand gratis proberen. Werkt het niet dat kosteloos opzeggen. Is ons medegedeeld in de shop.
Echter na aansluiting werkte internet niet. Na een bezoek van een monteur werkte internet nog steeds niet naar behoren.
Steeds vielen de boxen uit van Sonos. TV kijken kon niet zonder storing en foutmeldingen.
Binnen 14 dagen na aansluiting opgezegd.
Krijgen wij een rekening van 55,07 euro omdat wij in deze 14 dagen wel internet hebben gebruikt ook al werkte het niet.
Vervolgens meteen dreigen met een deurwaarder en incassokosten.
NEEM NOOIT T-MOBILE

Geplaatst op: 04-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: W. K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Waardeloze service zodra je overstapt. Ze sturen verkeerd apparatuur op waardoor je geen gebruik kan maken van internet. Wachten op een monteur duurt zo’n 2 weken. Hoog-oplopende telefoonkosten omdat ze geen service leveren waardoor je wel gebruik moet maken van je telefoonbundel? Verantwoordelijkheid van de klant.
Vreselijk.

Geplaatst op: 06-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Contract maar geen internet

Nieuwe woning, t mobile thuis geregeld en het was aangesloten, 2 weken later doet het internet het niet meer Ik zit hier al 3 dagen zonder internet en de klantenservice blijft mij vertellen dat er een monteur contact met me zal opnemen, nog niks vernomen.
0/5

Geplaatst op: 19-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Robin

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel tevreden

Ik heb nooit problemen gehad met Tmobile en ik maak er al jaren gebruik van. De app werkt heel goed aangezien ik daar alles kan beheren. Sinds deze maand heb ik ook Tmobile thuis en dat werkt ook super. De klantenservice denkt en helpt goed mee als dat nodig is.

Geplaatst op: 16-05-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Maureen S.

9 / 10
5/5 5/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over T-Mobile Thuis


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

KPN logo
KPN
95 beoordelingen
4,6
T-Mobile Zakelijk logo
T-Mobile Zakelijk
2 beoordelingen
8,5
Solcon logo
Solcon
4 beoordelingen
9,5

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is T-Mobile Thuis een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 27 beoordelingen geplaatst over T-Mobile Thuis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,7 gekregen, waarbij 16% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is T-Mobile Thuis actief?

T-Mobile Thuis is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de T-Mobile Thuis reviews? Dan kun je naar de website van T-Mobile Thuis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie