Plein.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaring Plein.nl
Het is tegenwoordig heel normaal dat je de deur niet meer uit hoeft om aan producten te komen. Dat geldt eveneens voor producten voor dagelijkse verzorging. In dat kader zou je een beroep kunnen doen op Plein.nl. Om daar helemaal zeker van te zijn, hebben we hier de reviews en ervaringen van klanten van Plein.nl voor je samengevat. Zo kun je een weloverwogen beslissing nemen en eventueel ook kiezen voor de producten van Plein.nl.
Over Plein.nl
Plein.nl begon op een zolderkamer in Rotterdam maar is tegenwoordig een partij om rekening mee te houden. De zolderkamer is al lang ingeruild voor een accommodatie met een groot distributiecentrum. Sterker nog, er hebben in het kader van uitbreiding al verschillende verhuizingen plaatsgevonden. Ondertussen is ook Huisdierplein.nl van start gegaan en heeft Plein.nl meer plannen om zich te specialiseren.
Waarom kiezen voor Plein.nl?
Plein.nl is helemaal thuis in verzorging en de mensen die er werken hebben duidelijk passie voor verzorging. Plein.nl biedt alles op het gebied van dagelijkse verzorging, voor je gezin en voor huisdieren. Het biedt niet alleen een groot aantal A-merken, maar ook een grote selectie kleine maar innovatieve merken. Plein.nl heeft standaard 15.000 producten op voorraad en de organisatie bezorgt gratis als je voor tenminste 35 euro bestelt. Ook retourneren is gratis en bovendien wordt een snelle levering gegarandeerd. Het assortiment is erg groot en gaat van beauty- en gezondheidsproducten tot persoonlijke verzorging en babyvoeding en alles voor hond, kat, knaagdier, vissen en vogels.
Is Plein.nl betrouwbaar?
Ja, Plein.nl kan en mag gerust een zeer betrouwbare partner genoemd worden. Dat blijkt niet alleen uit de positieve reviews en ervaringen van klanten van het bedrijf, maar dat zie je ook aan het feit dat Plein.nl een Thuiswinkel Waarborg heeft en eveneens in het bezit is van het Keurmerk Zelfzorg. Dergelijke certificaten worden alleen aan betrouwbare bedrijven uitgereikt. Plein.nl is een open boek. Je vindt niet alleen het adres van de onderneming op de website, je vindt eveneens het Kamer van Koophandel nummer en het BTW nummer. Dat zegt veel, zo niet alles over de betrouwbaarheid van de onderneming.
Klantenservice en klachten
Mocht je een vraag hebben aan Plein.nl over een product of dienst of heb je een klacht over een product of dienst? Dan is het niet moeilijk om contact te leggen met de specialist in verzorgingsproducten. Integendeel zelfs. Je kunt een brief sturen want je vindt het adres gewoon op de website, je kunt gewoon een telefoontje plegen en je kunt een e-mail sturen en het is daarnaast mogelijk om contact te leggen met Plein.nl via Facebook, Twitter en Instagram. Je kunt ook kiezen voor live chatten met een van de medewerkers van deze specialist.
Wil jij ook beoordelen?
Zeker als je twijfelt over een bepaalde aanbieder, dan kan de mening van iemand die er al gebruik van maakt de doorslag geven. Met de samenvatting van de beoordelingen van anderen over Plein.nl heb jij een nog beter beeld gekregen van Plein.nl. Je neemt zo altijd een betere beslissing. Laat jij voortaan ook een beoordeling achter om zo andere mensen dezelfde hulp te bieden?
Ons team van experts heeft Plein.nl geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van Plein.nl bestaat al sinds 1998 en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
Plein.nl is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
Plein.nl is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Wij raden het aan om eerst even op de website van plein.nl te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Plein.nl verkoopt via Bol neusdruppels voor € 4,20 per flesje, terwijl die elders slechts € 1,99 kosten. Op mijn vraag waarom een standaard mail met als antwoord: Wij werken niet met een laagste prijsgarantie. Dat had ik zelf ook al bedacht.
Hele slechte service. Product gekocht wat totaal niet voldoet aan wat je er van mag verwachten. Direct retour aangevraagd, enige wat ze doen is je doorverwijzen naar e-care (reparatiecentrum). Ook al gaf ik aan dat er niks kapot was. Een paar weken verder en verkeerde pakketten ontvangen van het reparatiecentrum. En uiteindelijk alsnog mijn product niet retour mogen sturen. Waardeloos service, eens en nooit meer!
Ze leveren niet het aantaal waarvoor is BETAALD! ZE REGAEREN NIET OP EMAILS EN TELEFONISCH OOK NIET! HEB AANGIFTE GEDAAN VAN OPLICHTING!
NIET BESTELLEN!!! Tot twee keer toe was mijn pakket “beschadigd” en (na geïnformeerd te hebben) geretourneerd. Ik heb de producten 15 januari besteld, vandaag (27 januari) nog steeds niks ontvangen. Al drie keer contact opgenomen met de klantenservice en de eerste twee keer vriendelijk te woord gestaan. Vandaag ene Michael aan de telefoon, iemand die totaal ongeschikt is om bij een klantenservice te werken, zijn probleemoplossend vermogen is nul. Ik vind het een structureel probleem wanneer er in één levering, tot twee keer toe een pakket verlaat is en retour blijkt te zijn gegaan vanwege een beschadiging. Het lijkt me minstens het overwegen waard dat het pakket door Plein medewerkers niet goed is ingepakt. Hij legt de schuld bij de (door hem veronderstelde) ruwe behandeling van de bezorger en zegt dat het heel normaal is dat maar 85 procent van de leveringen goed gaat (als ik maar 85 procent van mijn werk goed zou doen, was ik allang een persona non grata geweest op de arbeidsmarkt). Nog nooit eerder heb ik leveringsproblemen gehad met pakketten van andere leveranciers, dus ik vind het wel flauw om de schuld alleen bij de bezorger te leggen. Nu zit ik avond na avond, op een pakket te wachten die om een of andere reden maar niet komt en moet ik er tot drie keer toe zelf achteraan als het niet geleverd wordt. De enige klantvriendelijke manier van Plein om hiermee om te gaan, is hiervoor je excuses aan te bieden, maar Michael weigert. De enige tegemoetkoming die Michael wou bieden is dat ik het pakket kan terugsturen en ik het aankoopbedrag gecrediteerd krijg. Nou, die kan ik in mijn zak steken, wat een spekkoper ben ik! Nu afwachten of er ooit nog een pakket en/of mea culpa komt”¦
Betalen achteraf is er niet en AfterPay is er niet..volgens de website is die mogelijkheid er wel..
Huiverig om hier te bestellen...
Helaas heb ik mijn bestelling niet ontvangen! Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar.
Eerst slecht geholpen nu super service gekregen.
Nu het vertrouwen weer helemaal terug .
Zal zeker weer bestellen bij plein.nl
Prima producten voor een goede prijs. Helaas was er een product beschadigt bij de levering maar toen ik dit gemeld had werdt dit zo geregeld. Ik ben super tevreden over de webshop.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Plein.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 9 beoordelingen geplaatst over Plein.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Plein.nl actief?
Plein.nl is vooral actief in de categorie dieet en gezondheid en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) apotheken en drogisterijen , baby , cadeaus , dierenwinkels en verzorging & gezondheid.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Plein.nl reviews? Dan kun je naar de website van Plein.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.