Kwebbels Kinderboeken logo

Kwebbels Kinderboeken reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Kwebbels Kinderboeken logo
online-voordeelacties.nl

Reviews en Ervaringen Kwebbels Kinderboeken

Lezen is goed, belangrijk en als het dan ook nog eens leuk is, dan is het helemaal top. Je kind goed leren lezen doe je door ze plezier te laten beleven met boeken. Spelenderwijs zullen ze zo beter leren lezen en hun woordenschat vergroten. Maar hoe hou je kinderen nu geïnteresseerd in lezen? Door ze leuke boeken aan te bieden natuurlijk. Kwebbels Kinderboeken is hierbij een grote hulp. Want Kwebbels Kinderboeken heeft een heerlijk concept, waarmee jij van je kinderen alleen maar gelukkige lezers zult maken. Nu wist je dat waarschijnlijk al, want waarom ben je anders op zoek naar ervaringen met Kwebbels Kinderboeken? Die beoordelingen vind je inderdaad hier. Lees hoe anderen over Kwebbels Kinderboeken denken en sla wel of niet je slag bij dit bedrijf. Wij hebben ook meteen nog even wat extra informatie voor je op een rijtje gezet, zodat je in 1 oogopslag weet hoe Kwebbels Kinderboeken werkt. Heb jij de reviews gelezen en besluit je ook te gaan voor een Kwebbels abonnement? Sluit je dan aan bij dit geweldige concept en kom je ons dan even laten weten hoe jouw ervaringen zijn? Wij zien ook jouw recensie vol verwachting tegemoet.

Over Kwebbels Kinderboeken

Kwebbels Kinderboeken biedt een abonnement aan waarbij je pakketten met boeken ontvangt. Bij iedere zending ontvang je vier leuke kinderboeken. Hoe vaak je zo’n pakket wilt ontvangen per jaar kan je zelf bepalen. Daarnaast is het abonnement altijd gewoon opzegbaar (maandelijks) en dat doe je eenvoudig via de telefoon of per e-mail. Zo heb je altijd leuke, nieuwe en leerzame boeken in huis voor je zoon of dochter! Instappen kan al vanaf de leeftijd van… 0 jaar!

Waarom kiezen voor Kwebbels Kinderboeken

Kiezen voor Kwebbels Kinderboeken is kiezen voor leerzame, leuke boeken die in setjes van vier worden verzonden. Niet te vaak of te weinig, want jij bepaalt hoe vaak zo’n zending komt. De boeken worden heel gericht uitgezocht en dus aangepast aan het geslacht en de leeftijd van het kind. Boeken om zelf te lezen of om uit voor te lezen. Maar ook boeken om woordjes te leren, plaatjes te kijken of zelfs te knippen en te plakken. Uiteraard alles dus aangepast aan het niveau van je kind. Want een baby heeft immers andere behoeften dan een kind van twaalf. Kinderen vanaf 0 tot 12 jaar kunnen hier aan meedoen. Je kunt, zoals gezegd, zelf kiezen hoe vaak een pakket bezorgd wordt. Je kunt kiezen uit iedere maand, om de maand, ieder kwartaal of per half jaar. Neem je een vast abonnement dan krijg je korting. Er komen geen verborgen kosten bij, dus dat is duidelijke taal. En heb je nog even tips nodig over lezen? Kijk dan eens op de site van Kwebbels Kinderboeken. Je vindt er leuke voorleestips! En bij de boekjes zelf vind je bekende namen als Cars, Dora, Nickelodeon, Zapp en Sesamstraat. Wat overigens ook zo handig is: heb je bijvoorbeeld een zoon en een dochter? Dan kan je er zelfs voor kiezen om de ene maand een jongenspakket te willen en de andere maand een meisjespakket. Of met verschillende leeftijden. Hiervoor neem je contact op met de klantenservice en zo kan je jouw indeling bekend maken!

Is Kwebbels Kinderboeken betrouwbaar?

De site is duidelijk en er wordt goed uitgelegd wat het abonnement inhoudt. Je zit eigenlijk nergens aan vast, dus hoef je niet bang te zijn dat je opeens jaren vastzit aan allerlei uitgaven. Ook de prijs is duidelijk. Dat is wat het is en er komen geen extra (verborgen) kosten nog bij. Overigens hoef je niet eens vast te zitten aan een abonnement. Want je kunt kiezen voor een doorlopend abonnement en die is gewoon elke maand opzegbaar. Je kunt een proefpakket aanvragen, zodat je eerst eens kunt kijken of je dit bijvoorbeeld iedere maand wilt ontvangen.

Veel vragen worden al beantwoord op de site bij de veel gestelde vragen. Maar natuurlijk kan je altijd nog vragen hebben. Je kunt de klantenservice bereiken door het antwoordformulier in te vullen. Zij zullen dan binnen 2 werkdagen contact met je opnemen. Opzeggen doe je ook heel eenvoudig via een link bij ‘contact’. Terugsturen van een pakket kan niet, maar uiteraard proberen ze eventuele klachten op te lossen. Als er iets is misgegaan kan je dus eveneens gewoon contact met ze opnemen.

Is jouw kind al aan het lezen in boeken van Kwebbels Kinderboeken? Wil je ons dan jullie ervaringen vertellen door hier een review achter te laten? Bedankt alvast!

Reviews over Kwebbels Kinderboeken