Jumbo logo

Jumbo reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Jumbo reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
3983
Jumbo logo
Website
jumbo.com
Categorie
Eten & drinken
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Jumbo

Meer weten over de supermarkt Jumbo? Hier lees je niet alleen meer over de historie, het aanbod en de services van Jumbo supermarkt, ook kun je hier de persoonlijke ervaringen van klanten van de Jumbo lezen. Op deze pagina lees je persoonlijke reviews met ervaringen en beoordelingen over de Jumbo.

Over Jumbo

Jumbo is een Nederlandse supermarktketen dat al 95 jaar bestaat. Wat ontstaan is vanuit een plaatselijke supermarkt, is vandaag de dag een van de bekendste supermarktketens van het land. Zo zijn er in Nederland maar liefst meer dan 650 Jumbo vestigingen en een aantal Jumbo Foodmarkten en Jumbo City stores. De bekendheid heeft deze supermarkt gekregen door het grote en voordelige aanbod aan A-merken en het eigen bekende en voordelige Jumbo huismerk. Je kunt bij Jumbo niet alleen in de winkel shoppen, maar veel filialen bieden ook een online supermarkt aan. Hier kun je online jouw boodschappen bestellen en aan huis laten bezorgen.

Jumbo is vooral bekend en populair geworden door de unieke actie van gratis boodschappen voor de derde wachtende in de rij. Iedere derde klant die aansloot in de rij voor de kassa, kreeg zijn of haar boodschappen gratis. Dit maakte Jumbo erg bekend en hiermee onderscheidden zij zich ook. Door een grote bezetting aan personeel konden zij een snelle service aan de kassa bieden, waardoor de gratis boodschappen nauwelijks voorkwamen. Vandaag de dag geldt deze regel niet en is het voor klanten ook mogelijk om te shoppen en betalen via de zelfscan.

Jumbo is sinds 2019 ook de Belgische markt gaan bezetten. Wat de Jumbo uniek maakt, is niet alleen het ruime aanbod, maar ook de grote verscheidenheid aan verse producten in de winkel. Zo is er niet alleen een versafdeling voor vlees, kaas en brood beschikbaar, maar worden er bij veel filialen ook verse pizza's, vis en andere maaltijden bereid voor de klanten.

Waarom kiezen voor Jumbo

Jumbo is de beste supermarkt voor iedereen die houdt van A-merken, maar niet te veel wilt betalen. Jumbo is het voordeligst op het gebied van A-merken en het kan uiteindelijk een hoop schelen door jouw A-merk producten hie te kopen.

Naast de gunstige lage prijzen voor de A-merken, heeft Jumbo nog voordeligere prijzen. Jumbo heeft namelijk ook een grote collectie aan huismerkproducten. Deze producten vind je in alle segmenten terug en worden verkocht voor spotprijzen. Je kunt de huismerkproducten herkennen aan het gele Jumbo logo op de verpakking. Wanneer je flink op de kleintjes moet letten, is het voordelig om de huismerken te kopen.

Iedere week heeft Jumbo nieuwe aanbiedingen. Je kunt de folder van de Jumbo per post opgestuurd krijgen, maar ook online bekijken via de website. Iedere week stunt Jumbo met aanbiedingen. Dit kunnen 1 + 1 gratis acties zijn, maar ook aanbiedingen waarbij je vast percentage korting krijgt. Door slim te shoppen met de aanbiedingen, kun je flink besparen op jouw kosten voor de boodschappen.

Bestel je jouw boodschappen online? Ook dan heb je een ruime keuze en hoef je niet lang te wachten op de levering. Standaard levert Jumbo de eerstvolgende dag. Wil je jouw boodschappen sneller in huis of op een specifiek tijdstip ontvangen? Dat kan tegen een kleine betaling. Je kunt online op Jumbo.com jouw adres invoeren en zien of levering aan huis mogelijk is in jouw regio.

Is Jumbo betrouwbaar?

Jumbo is een van de meest gewaardeerde supermarkten van Nederland. Ook heeft Jumbo al veel prijzen ontvangen. Zo is de Jumbo meerdere keren verkozen tot beste supermarkt van het jaar. Dit komt niet alleen door het aanbod, maar ook door de uitstekende service. Zowel in de winkel als online kun je genieten van de beste service, duidelijke informatie en hulp op maat bij het bestellen.

In de winkels van Jumbo kun je altijd veilig betalen met cashgeld, pin, creditcards en checks. Online heb je de mogelijkheid om veilig te betalen met Ideal en kun je ook nog met Paypal betalen. Door een eigen Jumbo account aan te maken, kun je jouw eerdere aankopen bekijken, favoriete producten opslaan en sneller bestellen. Maak veilig een eigen account aan online en sla jouw persoonlijke gegevens veilig op. Zo kun je zonder zorgen extra gemakkelijk jouw boodschappen online bestellen.

Klantenservice en klachten

Heb je een vraag over een product, wil je weten of Jumbo een specifiek product verkoopt of heb je advies nodig? Zowel in de winkel als online kun je contact opnemen met de klantenservice. Je wordt altijd persoonlijk geholpen door een vriendelijke medewerker van de klantenservice. Je kunt de Jumbo eenvoudig bereiken via de mail, het contactformulier online of door gewoon even te bellen.

Heb je een product gekocht dat over de datum is? Of heb je bij jouw online bestelling niet al jouw boodschappen gekregen? Dan mag je jouw klacht altijd melden. Jumbo gaat professioneel om met klachten en het is eenvoudig om producten die niet goed zijn tegen betaling te retourneren. Meld daarom altijd een klacht, wanneer je niet tevreden bent.

Wil jij ook beoordelen?

Waarom koop jij graag bij Jumbo supermarkten? Bestel je online of koop je jouw boodschappen in de winkel? Hier kun je als klant van de Jumbo een review schrijven over jouw ervaringen. Als je Jumbo een beoordeling zou moeten geven, wat zal jouw eindoordeel dan zijn? Schrijf bijvoorbeeld iets over hun aanbod, de service en de klantvriendelijkheid in de winkel en online. Laat jouw mening weten en deel hier jouw review over Jumbo supermarkten.

Reviews over Jumbo
Gerelateerde bedrijven
Koffievoordeel.nl logo
Koffievoordeel.nl
15 beoordelingen
6,5
Fanster logo
Fanster
2 beoordelingen
10
Ecostoof logo
Ecostoof
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen
5,0
43% zou hier weer kopen
27 beoordelingen
Onze beoordeling over Jumbo

Het bedrijf Jumbo is geverifieerd door ons. De webshop jumbo.com is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Jumbo is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Jumbo maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

Jumbo is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Het is verstandig de website van jumbo.com te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Jumbo.

Geplaatst op: 26-11-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Waardeloos

Verpakking Bourgondische aardappeltjes stond helemaal bol voor de houdbaarheids datum. Bij de klantenbalie werd eerst gevraagd om een bonnetje, er staat met koeieletters jumbo op. Vervolgens wanneer ik het heb gekocht. Vervolgens wordt me medegedeeld dat de bolle verpakking volstrekt normaal is. Met pijn en moeite heb ik het kunnen omtuilen. Nadat de kwaliteit omlaag gaat en de prijzen omhoog, was dit mijn laatste jumbobezoek.

Geplaatst op: 08-12-2024
Laatst bewerkt op: 08-12-2024
Geschreven door: Frans

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen gratis boodschappen bij 4 e in de rij

Bij de kassa aangekomen was ik 5 e in de rij.
De kassière was nog met de 1ste klant bezig waarbij het afrekenen lang duurde via zijn telefoon.
Toen ik aan de beurt was zei ik dat ik 4 e in de rij was dus dat betekent dat ik mijn boodschappen gratis had moeten krijgen.
Men ging de beelden terug kijken en bleef erbij dat ik 3 e in de rij was.
Ik zei dat ik 100% zeker was dat ik de 5e in de rij was maar men bleef volhouden.
Ik had geen zin in een discussie maar vind het waardeloos dat je in principe voor leugenaar uitgemaakt wordt.
Mocht ooit weer zoiets gebeuren dan ga ik het zelf filmen als bewijs.

Geplaatst op: 26-10-2023
Laatst bewerkt op: 26-10-2023
Geschreven door: Mirjam

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Fantastisch!

Het bestellen gaat heel makkelijk, overzichtelijk in groepen weg gezet. Service is geweldig, had een probleem qua tijd maar met een appje sturen was dit zo opgelost en denken ze graag met je mee. Bezorging is goed te volgen en prima op schema. Kortom een fantastische ervaring en makkelijker kan het niet. Ik raad deze service dan ook iedereen aan!!!

Geplaatst op: 16-09-2023
Laatst bewerkt op: 16-09-2023
Geschreven door: Jolanda V.

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Vaak overrijp/verlepte groente

Jumbo Gerretsonplein te Eindhoven heeft vaak overrijp licht rottende tros tomaten.
(die ik brutaal onlangs met meerdere gewoon apart gelegd heb en al vaker dan eens gedaan heb !
Vandaag een volle bak tuinbonen puilt haast uit door uitgedroogde verlepte bonen met bruine puntjes, vroege schimmel.
Broccoli wordt vaak na een dag thuis al bruin.
Zulks is D kwaliteit verkocht voor A of B
Ik heb het personeel aldaar al vaker aangesproken en er letterlijk op gewezen.
Uit luiheid wil ik er nog wel eens heen, maar ga feitelijk al naar hun duitse concurrent !
Die altijd wel beste fruit en groente hebben !

Geplaatst op: 02-08-2023
Laatst bewerkt op: 02-08-2023
Geschreven door: René S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf en waardeloze klantenservice

Tijdje terug bezorgeloos genomen op aanraden van iemand. Alleen maar gezeik mee gehad. Producten aan de datum, bezorger veel te vroeg op de stoep, kapotte producten, boodschappen niet geleverd. Klacht ingediend via klantenservice. Geen antwoord dus gewoon elke week weer gemaild. Nu, ruim anderhalve maand verder, een waardoze mail terug gehad van Monique. Nee u krijgt uw geld niet terug, met daaronder een uitgebreid schrijven hoe t.h.t datums werken. WTF...geen sorry, geen reactie op de klachten, maar een lesje over houdbaarheidsdatum datums. Ik ben furieus, is dit hoe Jumbo om gaat met zijn klanten??Leren jullie je personeel om mensen af te zeiken?? Kreeg een dag later nog wel een doos met een verrassing. Nou Jumbo, die had je gewoon mogen houden die zooi. Die is linea recta de kliko in gegaan. En jullie zijn weer een klant kwijt, maar dat schijnt jullie totaal niet te boeien.

Geplaatst op: 15-07-2023
Laatst bewerkt op: 15-07-2023
Geschreven door: Joyce K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geweldig ze hebben brinkys

ik liep door de jumbo en ik zag het de brinkys ik race daar naartoe ik pak die brinkys lekker

Geplaatst op: 17-07-2023
Laatst bewerkt op: 17-07-2023
Geschreven door: Brinky M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze behandeling van hun klanten

Op 19-9 kreeg kreeg mijn oude moeder maar de helft van haar boodschappen. Geen melding vooraf dat dit zou gebeuren. Klantenservice gebeld. Heel onvriendelijke dame die een of andere smoes had dat de koeling te koud was en dat ze daarom niet konden leveren. Geen excuus.. niets. Ik kon een waardebon van €5,- krijgen.. Gelijk een klacht ingediend. Moet nog antwoord krijgen. Ongelofelijk hoe zij hun klanten behandelen. Zou er geen boodschappen meer doen als ik jullie was. Ik mijd ze al als de pest!

Geplaatst op: 07-10-2022
Laatst bewerkt op: 07-10-2022
Geschreven door: D.M. M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goede winkels, maar ze moeten hun statements waarmaken!

Vandaag 13/8/2022 was ik om 11:45u in de Jumbo, Geerkade Etten-Leur. Super druk en 1 scan kassa nog niet open. Waarbij ik de 4e in de rij was. Ook bij een andere kassa was vierde in een rij, waarbij ze vervolgens nadat ik dit roep een extra kassa openen.
Vervolgens zeggen ze dan ook nog dat ik niet de vierde in de rij was. Uit fatsoen ben ik niet verder meer in discussie gegaan. Maar dit is helaas niet de eerste keer.
Jumbo, als je dingen beweert kom ze dan ook na!

Geplaatst op: 13-08-2022
Laatst bewerkt op: 13-08-2022
Geschreven door: Ferdi L.

5 / 10
2/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Gisteren (09-08-2022) bij Jumbo de Burcht Breda fruit gekocht in de aanbieding 3 voor 1. Producten in koelkast geplaatst. Vandaag waren de frambozen reeds bedorven. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Geplaatst op: 10-08-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2022
Geschreven door: Sjra G.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Steeds slechter

We bestellen vaak boodschappen. Maar het gaat steeds slechter. Vaak zijn de bestellingen niet compleet. En ze komen heel laat. Soms wel een uur later dan gepland! Dat kan echt niet. Wij stappen over naar een andere supermarkt.

Geplaatst op: 22-08-2022
Laatst bewerkt op: 22-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Matige kwaliteit

Kant en klare vers maaltijden gekocht voor ongeveer €5,50 per maaltijd. De pasta carbonara met spek, bevatte maar liefst 5 spekjes over een gerecht van 450 gram. Verder zaten er een paar doperwten door en verder niks. De pasta kip pesto, bevatte 3 stukjes kip. Beide maaltijden zaten weinig smaak aan en smaakten ook niet vers. De volgende keer als we een snelle maaltijd zoeken nemen we een diepvriesmaaltijd, daar zit meer smaak aan en scheelt flink in de prijs.

Geplaatst op: 30-07-2022
Laatst bewerkt op: 30-07-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 3/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Very bad service

My backpack was searched without any given explanation or clarification about concerns related to my persona. I used to shop there very often. Now I won't spend a dime there.

Geplaatst op: 24-06-2022
Laatst bewerkt op: 24-06-2022
Geschreven door: David

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Meest waardeloze klantenservice

Meest waardeloze klantenservice, veel producten worden bij een bestelling niet geleverd.
Bij de servicecounter in de winkel moet je extra goed opletten wat ze je geven, want eenmaal betaald kun je het niet meer omruilen ook al is het net gebeurt.

Geplaatst op: 27-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte service online contact per mail

Kocht in een winkel brood hamzakje,
bij thuis komst was dit een lange slurf, 120 zakjes zonder bodem. Nam contact op, ze vroeg of ik even naar de winkel kon komen.
Ik had al aangeven dat deze minimaal 12 km verder was dus totaal minimaal 24 km. gezin de benzine prijs is dat niet te doen, ook zeer onlogisch.
Geen reactie meer, wat ik als zeer slechte service vind.
Dat had ik ook niet verwacht van zo"n grote winkel.

Geplaatst op: 23-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kees V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vers producten zijn de laatste tijd zwaar achteruit gegaan.

Het vers assortiment is in qualiteit de afgelopen maanden behoorlijk achteruit gegaan niet alleen omdat het verse aanbod terugloopt maar het resterende aanbod vaak overrijp is terwijl deze nog worden aangeboden waardoor de prijs kwaliteitsverhouding na genoeg verdwenen is.
Zelfs de producten die ogenschijnlijk vers blijken te zijn kunnen na aanschaf bij verdere bewerking vrijwel direct de prullenbak in omdat ze verrot zijn.
Over het algemeen worden supermarkten te duur zeker in ogenschouw gehouden dat de meeste producten niet eens gezond zijn.
Het heet de "levensmiddelen" industrie Maar of dat nou technisch gezien wel of niet om het even is??
Om tegen beter weten in maar een beschaafde reservering te behouden.
Hou ik het er voorlopig bij dat ik er nog niet over uit ben.

Geplaatst op: 04-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Chris H.

4 / 10
1/5 4/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze organisatie niet klantgericht

De helft van mijn boodschappen niet ontvangen en naleveren doet jumbo niet. Klant en servicegericht zijn ze niet. Bestel hier nooit meer

Geplaatst op: 28-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Josefina P.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

Bestelling nooit in orde. Andere artikelen ipv de gevraagde. Levering nooit op tijd. Statiegeld over zakjes die compleet gescheurd zijn. Meegedaan aan actie, eerste 4x gratis leveren. 3x betaald. Statiegeld over 4 kratten terwijl er maar 3 geleverd zijn. Beter gewoon naar de winkel gaan. Online is zeer slecht.

Geplaatst op: 07-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 2/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste klantenservice ooit, wacht al 3 weken op antwoord wat een waardeloos beleid

Wacht al 3 weken op antwoord, enige wat je hoort is we hebben je bericht ontvangen en zijn je niet vergeten want het is druk.
Snap ik wel bij zo een snert service.

Geplaatst op: 23-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Dramatische klantenservice

Op 6 januari ben ik in het filiaal Jumbo Stappengoor Tilburg lelijk ten val gekomen door een door slecht onderhoud spekgladde vloer. Gelukkig was er een andere klant die zich om mij bekommerde maar de reactie van het Jumbo personeel was minimaal en weinig geïnteresseerd hoewel het duidelijk was dat ik zwaar geblesseerd was en daardoor nauwelijks kon lopen. Van enige hulp van het personeel was geen sprake. Ik heb het voorval op 11 januari schriftelijk gemeld bij de klantenservice en daarop 3 automatische reacties gekregen, de laatste al zo'n 2 weken terug, dat ze het druk hebben en ze me niet vergeten hebben. Maar daar begint het toch op te lijken.
Ik ondervind nog dagelijks veel last en pijn van de valpartij en ben daarvoor onder doktersbehandeling.
De klantenservice telefonisch benaderen heeft geen zin, te druk. Het is duidelijk, Jumbo is alleen geïnteresseerd in kopende klanten maar zorg om klanten die wat overkomt door de schuld van het bedrijf, bestaat niet.

Geplaatst op: 29-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Frank E.

6 / 10
3/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze klantenservice.

Bij de Jumbo in Nuenen heb ik een klacht ingediend over vlees wat ik gekocht had en wat zeer taai was. Elke paar dagen kreeg ik een mailtje dat men nog geen tijd had gehad mijn mail te beantwoorden. Dan voel je je als klant toch niet serieus genomen

Geplaatst op: 31-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Online bestelling 2 tassen boodschappen niet geleverd wel betaald.na online klacht al 2 x een mail gehad dat het wegens drukte watlanger duurt?.? Hele slechte zaak want het is wel betaald. Dit moet direct opgelost worden door jumbo.

Jumbo moet klachten als vergeten boodschappen die wel betaald zijn sneller oplossen. Binnen een paar dagen niet iemand steeds mailtjes sturen. Wij zijn u niet vergeten maar het is erg druk. Dit is zeer klantonvriendelijk.

Geplaatst op: 28-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jo ?.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ze maken hun beloftes van hun reclames niet waar!

Via jumbo.nl veel boodschappen niet geleverd gekregen. Telefonisch is de klachtenlijn constant niet bereikbaar door te weinig personeel of teveel klachten. Na online melding te hebben gemaakt werd aangegeven dat ik binnen 2 werkdagen te horen zou krijgen hoe het verder zou gaan. IK heb na een week de klacht nogmaals ingediend en wacht nog steeds. De boodschappen zijn gedaan op 12 januari en ook de online klacht. De herhaling van de klacht een week later. Het is inmiddels 24 jan. en het is nog steeds radiostilte

Geplaatst op: 24-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Stuart

6 / 10
2/5 5/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Veel beloven weinig geven

Het is erg mooi om goede reclame aan te kondigen, maar als het dan zover is, niks in de winkel te vinden, De promoties zijn zogezegd "niet geleverd".
Dit ruikt zeer erg naar boerenbedrog waar de klant de dupe van is, of hoop Jumbo dat we dan maar wat anders kopen in de winkel (sorry hoor maar daar doe ik niet aan mee).
Ook de klantendienst reageert hier zeer slecht op: "Te druk" zodat geen antwoord gegeven wordt.
Als het inderdaad zo druk is op de klantendienst wordt het de hoogste tijd dat er personeel aangeworven wordt.

Geplaatst op: 11-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Robert S.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ontzettend slecht personeel aan de Merwede (Dordrecht)

Nu bijna twee jaar in de pandemie, hebben de medewerkers EN leiding gevend personeel nog steeds geen flauw benul hoe een mondkapje werkt.

Heb menigmaal kunnen waarnemen hoe een vakkenvuller tegen senioren aan staat te hijgen op 10 cm afstand met het kapje rond z'n nek, alsof het een sieraad is. Ik zou mij helemaal kapot schamen als ik diegene was.

Ik begrijp dat het weren van klanten zonder mondkapje soms lastig kan zijn, maar om dit te zien bij de filiaal manager (hypocriet stuk stront), is toch wel heel slap.

Ook zou ik bij dit filiaal vrijwel altijd om de bon moeten vragen, aangezien producten toch wel heel vaak dubbel worden aangeslagen, zonder enige correctie of pardon. Gratis bonnetje, scheelt toch gek genoeg weer meerdere euros.

Al bij al, erg jammer, want dit soort gehannes zou makkelijk voorkomen kunnen worden met een klein beetje discipline en een scheutje professionaliteit.
Het ontbreekt hen hier aan beiden.

Geplaatst op: 12-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Qua bestelling afleveren slecht

Via jumbo online mijn bestelling ingebracht. Bij aflevering werden twee sets cola zero (pak van 6 flessen) geleverd terwijl ik er maar één wou hebben. Volgens de chauffeur was dat geen probleem. Hij heeft de tweede set cola zero weer mee terug genomen.
Even later op de dag bleek op mijn betalingsoverzicht dat ik toch voor twee sets cola zero had betaald.
Meteen een email naar Jumbo gestuurd met mijn klacht. Vervolgens een mededeling van Jumbo dat door de grote drukte het wat langer zou duren voor dat er actie genomen zou worden. Dit bericht heb ik inmiddels drie keer ontvangen. Het is nu 4 weken geleden dat dit heeft plaats gevonden. Schandalig.

Geplaatst op: 19-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Renné S.

5 / 10
1/5 2/5 5/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Alleen al de ervaring hoe je je review in moet dienen klopt niet.

Leuke reclames, waarbij zj een goede sfeer neerzetten, maar daar blijft het ook blij. Ik heb geen behoefte om deze supermarkt te bezoeken en zeker niet nadat ik zie hoe deze review is opgezet..

Geplaatst op: 09-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Jumbo
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Koffievoordeel.nl logo
Koffievoordeel.nl
15 beoordelingen
6,5
Fanster logo
Fanster
2 beoordelingen
10
Ecostoof logo
Ecostoof
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Jumbo een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 27 beoordelingen geplaatst over Jumbo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,0 gekregen, waarbij 43% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Jumbo actief?

Jumbo is vooral actief in de categorie eten & drinken en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) eten bestellen , koffie & thee , levensmiddelen , dranken , bier en wijn.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Jumbo reviews? Dan kun je naar de website van Jumbo gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie