Lidl reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Lidl
Wil je graag online een aankoop doen bij Lidl, maar wil je eerst graag wat meer informatie over de Lidl online en weten of je met een gerust hart een online bestelling kunt plaatsen? Bekijk dan eerst de informatie op deze pagina. Op deze pagina lees je namelijk handige informatie over de onderneming en vele objectieve klanten reviews. Door het lezen van de informatie en reviews kun je vervolgens zelf een goed beeld krijgen om een goede beslissing te maken om wel of niet bij Lidl te kopen.
Over Lidl
De Lidl is een Duitse supermarktketen, met vestigingen over maar liefst 23 Europese landen. In Nederland heeft Lidl ruim 420 winkels, waarmee de supermarkt één van de grootste supermarkten in Nederland is. De onderneming is al sinds 1973 actief met het aanbieden van levensmiddelen en draait dus al heel wat jaren mee. Lidl biedt haar producten tegenwoordig ook online aan via haar webwinkel lidl-shop.nl. Hier vind je de producten die je ook aantreft in de fysieke winkels. De supermarkt heeft naast voeding en verzorgingsproducten vaak ook een wisselend assortiment aan afwisselende non-food producten. Ook vind je tal van handige en lekkere recepten op de webwinkel van Lidl.
Waarom kiezen voor Lidl?
Een bezoek aan de webwinkel van Lidl is zeker de moeite waard. Lidl heeft een zeer groot assortiment aan verschillende producten. Het merk staat bekend om haar lage prijzen en goede kwaliteit producten. Lidl heeft dan ook diverse prijzen gewonnen op dat gebied. Het merk biedt daarnaast een uitstekende service. Via de webwinkel kun je eenvoudig jouw boodschappen bestellen en thuis laten leveren. Hierdoor wordt boodschappen doen een fluitje van een cent. Je kunt verschillende betaalmogelijkheden kiezen en producten terugsturen indien deze niet naar wens zijn.
Is Lidl betrouwbaar?
De webshop van Lidl is zeker betrouwbaar. De webwinkel is de officiële webwinkel van de supermarktketen. De winkel heeft tal van fysieke winkels, een zeer hoge naamsbekendheid en vele reeds tevreden klanten. Daarnaast heeft de Lidl zeer gunstige algemene voorwaarden, zoals goede privacy- en veiligheidsmaatregelen, garantie en reparatie mogelijkheden en vele andere goede service voorwaarden.
Klantenservice en klachten
De klantenservice van Lidl is zeer toegankelijk. Je kunt de klantenservice eenvoudig telefonisch bereiken voor klachten, vragen en opmerkingen. Ook vind je op de website een handig overzicht met de meest gestelde vragen en biedt de onderneming zeer uitgebreide informatie over haar serviceverlening. Over het algemeen word je snel geholpen door Lidl en worden je vragen en klachten in acht genomen.
Wil jij ook beoordelen?
Ben jij een reeds bestaande klant van Lidl en wil je andere mensen graag helpen met het maken van een weloverwogen beslissing om klant te worden bij Lidl? Schrijf dan een review en laat andere weten hoe jij over de kwaliteit en prijs van de producten van Lidl denkt, wat je van de service vind en of je het bedrijf wel of niet zou aanbevelen aan andere consumenten.
Het bedrijf Lidl is geverifieerd door ons.
De webshop lidl.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Lidl is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Lidl maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van lidl.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van lidl.nl te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Waardeloos online bestel systeem, hulp lijn heeft geen zin, je wordt te woord gestaan door nitwits...
Slechtste winkel in Belgie Personeel heel onbeschoft en onmenselijk dat kan niet meer, waar halen ze die uit,Plus blokje Herve kaas gekocht ik was thuis en ik maak het pakketje open en plotseling kwam er langs alle kanten kleine beestjes uit gekropen.
En mag dat allemaal van de gezondheidsdienst?
Daar wordt precies niet veel aan gedaan ,word verder vervolgd.
Lidl schuift de eigen verantwoordelijkheid van inkoop bij hun toeleveranciers af op de klant, zoveel is duidelijk. Wettelijk gezien is Lidl er toe verplicht om hun verkochte producten rechtstreeks af te handelen met de klant die een probleem heeft met een gekocht item. En zo raakt de klant verstrikt in een spelletje tussen toeleverancier en Lidl. Balen, telkens opnieuw. Nóóit nog Lidl in mijn leven. Basta.
Op 22 maart een dringende bestelling geplaatst. Nu op 13 april wacht ik nog steeds en krijg ik weer een zoveelste mail dat er vertraging is. Hier bestel ik niet meer.
Op 15 maart mailde ik een fout aankoopticket naar de klantendienst. Er werd me een artikel van 14,99€ aangerekend, Parkside/conserveer, dat niet bij mijn inkopen zat. Ik zag de fout thuis pas.
Tot vandaag, 31 maart, vindt hun klantendienst het niet nodig daar enig antwoord op te formulieren.
Jullie bedriegen de mensen met prijzen die vermeld staan in de winkel . Er staat een prijs vermeld vb 9.99 € doorgegaan naar vb 5.45 € je komt aan de kassa en je betaald 9.99 € . Je zegt dat aja dat is enkel met de app dus tweeslachtig he . Mensen die geen smartphone hebben oudere mensen natuurlijk worden hier benadeeld ??? Stop hier mee ik meld dit ook aan de consumentenbond zeker weten .
Maken een fout bij de beschrijving op de website, geven deze fout toe. Maar in plaats van deze op te lossen, sturen ze je gewoon een retourlabel. NOOIT MEER Lidl, nieuwe slogantip "Lidl minds, buys at Lidl"
Heb op mijn spaarmeter een kilobak peren gescoord, dus gratis ophalen, ben al 7 keer geweest echter geen peren in het schap, volgens de cassiere worden ze niet aangeleverd mooie aktie van lidl iets weggeven maar er wel voor zorgen dat het niet wordt aangeleverd in de winkel
We bestellen tijdig onze pakjes. Wanneer we zien dat er na verschillende dagen geen schot komt in de zaak neen ik contact op via mail en telefoon Klantendienst gaat het bekijken maar doet niks. Een dag later bellen we opnieuw.. Ik heb de pakjes nodig tijdens het weekend. Maar weer kunnen ze mij NIET helpen. Ze beweren dat het pakje bij hun al 4 dagen vertrokken is. B post heeft niks ontvangen. Als ik vraag dat ze contact opnemen met B-post zeggen ze gewoon neen. Ik betaal wel verzend kosten maar krijg 0 service. Na 3 dagen ontvang ik een mail met de info dat het pakje dan toch niet verzonden is. Met andere woorden klantendienst is niet bereid om klanten te helpen nog de juiste info te delen. En dan zeggen ze nog ik kan niks voor u doen. Als klant blijf je gewoon de kou staan waarvoor dank.
Vandaag ice tea zero gekocht. Stond zogezegd in promo. Aan kassa betaal ik echter de volle pot. Erger nog, ze vragen nog meer of in iedere andere winkel. (3,06 euro per fles).
Kassamedewerker hierover aangesproken en blijkbaar geldt dit niet voor de zero. Waarom staat deze dan op pallet tussen de andere soorten en staat op het promo blad "kies en mix".
Aankoop willen ze niet terug nemen en krijg droge sorry.
Eerste maal dat ik ging winkelen in Lidl, maar dan ook direct de laatste maal.
Gewoon schandalig. Dit zijn bedrieglijke wanpraktijken.
Elektrisch schuurmachine aangekocht via de website geen retour formulier bij de verpakking toestel werkte na 5 min niet meer na verschillende telefoons en mails steeds geen antwoord,voor ons vrij duidelijk geen lidl meer
Groenten lopen vaak zelf bijna de deur uit en en ik kan nooit een halfje volkoren boord kopen na werktijd.
Zeker ook goede producten te krijgen, maar het is telkens weer een verrassing of het wel voorradig is en goede producten zijn zomaar ineens niet verkrijgbaar. Zeer irritant. Je maakt je klanten lekker en stelt ze vervolgens teleur. Dat heb ik al zo vaak meegemaakt.
Katenspek en boerenmetworst in Schiedam niet te verkrijgen. Ik heb ook geen zin om toch duurder uit te zijn met mijn boodschappen door het filiaal aan de Mathenesserdijk te bezoeken en weer parkeergeld te betalen.
Inmiddels heb ik mij beperkt tot een heel klein aantal producten van de Lidl daardoor. Lidl beseft niet hoeveel inkomsten zij daardoor kwijt raakt. Hoezo goedkope groenten De tauge is zelfs bij AH goedkoper. De zielige en weinige sprietjes kruiden zoals selderij e.d. zijn ronduit schandalig duur.
Exact 7 weken geleden melding gedaan van een defect aan een elektrische fiets die online aangekocht werd bij Lidl. De aankoop en levering zijn vlot verlopen, de dienst na verkoop daarentegen... Ondertussen al verschillende mails gestuurd en 4 x gebeld naar de klantendienst met telkens hetzelfde antwoord: we kunnen u niet doorverbinden met de betreffende dienst die dit beheert maar dit kan tot 2 weken duren voor u iets van hen hoort. Zo al 7 weken aan een stuk. Nog steeds weet ik niet waar de defecte fiets binnen zou moeten voor reparatie. Echt een schande!! De fiets moest operationeel zijn op 1 september zodat mijn dochter er terug mee naar school kon. Onmogelijk te begrijpen zo een dienst na verkoop! Dat een herstelling vertraging oploopt daar heb ik alle begrip voor maar dat er na 7 weken nog niet gezegd kan worden waar de fiets mag binnen gedaan worden voor herstelling dat is onbegrijpelijk. Klantendienst is 0/10!
Ik heb het teruggestuurd maar ik denk dat de klantendienst niet bemand is.
Ik was een heel regelmatige koper, zowel via wabshop als in de winkel.
Maar als ik geen antwoord krijg, dan hebben jullie een klant minder
roeitoestel crivit gekocht bij Lidl.
Ik heb een klein probleem met de glijstang. Lidl verwijst mij door naar Crivit die antwoordt dat na 4 jaar zij geen enkele info meer hebben over het toestel. Ik vraag Lidl verdere mogelijkheden. Geen antwoord. Herinnering. Geen antwoord. Lidl Nederland wil mij helpen en zendt mijn vraag opnieuw door naar Lidl Belgie. Volstrekt stilzwijgen. Schandelijk. Dus goede raad voor toekomstige 'kopers'. Koop een toestel bij een ernstige dealer. Het toestel is trouwens absoluut niet goedkoop bij Lidl. Het is ook geen toeval dat Lidl reviews weigert op haar websi
Ik bestelde een topper bij Lidl webshop, maar de volgende ochtend bedacht ik me dat ik een vergissing had gemaakt; wij hebben een splittopper nodig. Direct gebeld om de bestelling te annuleren. Dat kon niet meer want het “proces” was al in werking gezet. Het beste was om dan de levering te weigeren als hij werd aangeboden.
Dan verwacht je de andere dag toch je bestelling want het proces was immers al in werking gezet.
Nee hoor, wel twee weken later is hij afgegeven aan de buren, dus moest hij toch teruggestuurd.
Dat kon niet, want hij was te zwaar, hij moest opgehaald worden. De retourbon en het retourlabel zou gemaild worden, de tijd werd afgesproken.
De retourbon zat in de mail, het label niet, dus weer gebeld. In eerste instantie begreep mw het niet helemaal, maar toen ik het zowat gespeld had dacht ik dat ze het snapte. Op de afgesproken tijd niemand gezien van DHL en ik heb nog steeds geen retourlabel, dus ze namenverzinners zending sowieso niet mee.
Telefonisch s avonds niemand bereikbaar en ook de chat is dood. Ik wil graag mijn geld terug en het pakket uit mijn gang, maar of dat ooit nog gaat gebeuren?
Jonge caissières geven gewoon te weinig geld terug bij de lidl filiaal Slijpsteen te Enschede!
Je koopt een electrische heggenschaar na 10 dagen nog steeds niet ontvangen ik bellen. Hij is verlaat we verwachten hem over een week. Krijg de folder apparaat in de aanbieding. 2 dagen voordat de aanbieding start heb ik hem binnen. Ik bellen wat gaan we doen met de 30 procent verschil. Schrijf in het contactformulier hoe en wat en we gaan het compenseren. 3 dagen later sorry u heeft pech we gaan niets doen en helaas hij is ook uitverkocht dus u kunt ook geen nieuwe aanschaffen en de ander retourneren. Is dit hoe het werkt.
Ik kocht een broodbakmachine €89,99.
Nu blijkt dat het geleverde toestel niet overeenkomt met de folder, maar wel met het toestel van €49,99 dat binnenkort beschikbaar zou zijn. Een in gebrekkig Nederlands sprekende onvriendelijke persoon van hun klantendienst staat mij tewoord en wijst mijn klacht af en zegt dat alles is zoals ik besteld heb, terwijl dat absolut niet is.
Vandaag besteld morgen in huis. Helaas verkeerd gesorteerd dus in het verkeerde busje. Dus nu moet het eerst terug naar sorteercentrum en opnieuw ingevoerd worden. Dit duurt 5 dagen! Helaas al met al gewoon in de winkel kopen dan heb je het zelf in de hand.
Wacht al 2 maanden op retour geld voor een teruggestuurd product. DHL bewijs opgestuurd.
Medewerkers kunnen geen info geven
Bij wie moet je dan wezen?
Wat een slechte service en diefstal van 133 euro
Ik denk dat ik aangifte ga doen
IJsblokjesmachine gekocht.
Op 19 mei melding gedaan dat hij bij eerste gebruik niet werkt. kapot is. Nooit gewerkt heeft.
19.05: We sturen uw melding naar de servicepartner
30.05: Nog niets gehoord. Lidl stuurt een reminder.
07.06: Nog niets gehoord. Lidl kwaliteitsteam wordt geïnformeerd.
10.06: Nog niets gehoord. Lidl maakt er melding van.
Samengevat? Drie weken na de klacht heeft er nog NIEMAND contact opgenomen. Nog even en de zomer is voorbij.
Prachtig winkel,
mijn vrouw had bij de kassa rood licht van dat de kassa sluit, echter had zij dit niet gezien. de man van de kassa zei zonder dit even uit te leggen hoe dit werkt. boos dat zie je toch.
Tevens bij de kassa zat het meisje zonder te ons te begroeten .met de rug naar me toe mij te helpen, zat ze de Sjef te commanderen wier er waarnemer pausen moest krijgen. nogmaals ik vond het personeel ook in de winkel erg onbeleefd.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Lidl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 24 beoordelingen geplaatst over Lidl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,4 gekregen, waarbij 22% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Lidl actief?
Lidl is vooral actief in de categorie eten & drinken en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) levensmiddelen.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Lidl reviews? Dan kun je naar de website van Lidl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.