Hunkemöller reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Hunkemöller
Hunkemöller is een goede keuze als je op zoek bent naar lingerie. In het assortiment van deze webwinkel heb je namelijk bh's, onderbroeken, zwemkledij in alle kleuren en maten. Als je nog nooit eerder lingerie in de webshop van Hunkemöller gekocht hebt, is het fijn om op onze site de ervaringen van voormalige klanten door te nemen. Zo kom je meer te weten over de goede en slechte kanten van dit bedrijf en kan je bepalen of de webwinkel wel echt iets voor jou is.
Over Hunkemöller
Hunkemöller is een Nederlandse lingeriewinkel die doorheen de jaren uitgegroeid is tot één van de meest gekende lingeriespecialisten in Europa. Het bedrijf is ondertussen zelfs populair in Egypte en enkele andere niet-Europese landen. De eerste winkel bestond al in 1886, maar Hunkemöller maakte vooral in 2010 een grote doorbraak door nog vaker met een nieuwe collectie op de proppen te komen en samen te werken met bekende modellen voor het ontwikkelen van bijzondere collecties. De dag van vandaag streeft Hunkemöller er nog steeds naar om zich verder te blijven ontwikkelen, zodat het de beste kwaliteit lingerie aan een schappelijke prijs kan blijven aanbieden. En dat is voor jou een groot voordeel, want zo blijf je genieten van lingerie die perfect zit, waardoor jij je zoveel beter voelt in je vel.
Een ander groot voordeel van dit merk is dat het assortiment erg uitgebreid is. Zowel in de winkels als in de webshop. Bh's, setjes, bikini's, sportkledij, pyjama's en andere nachtkledij, je vindt het er allemaal in diverse ontwerpen, kleuren en maten. Hunkemöller heeft ook als één van de enigste lingeriewinkels maten tot J85. Ook als je iets meer voorzien bent, kan je er dus winkelen.
Het doel van Hunkemöller is vooral om elke vrouw zich goed in haar vel te laten voelen. Door de lingerie aan een scherpe prijs aan te bieden en regelmatig interessante promoties te voorzien, maken ze dit mogelijk. Het merk bewijst dus ook dat kwalitatieve lingerie niet duur hoeft te zijn. Kopen in de webshop is extra interessant, omdat je er 45 dagen de tijd krijgt om je artikelen gratis te retourneren. Daarnaast krijg je met Click & collect steeds gratis verzending. Click & collect staat voor de formule waarbij je je lingerie online koopt en in een winkel naar keuze gaat afhalen.
Waarom kiezen voor Hunkemöller
Hunkemöller is één van de populairste lingeriewinkels in Europa en dat is niet zomaar. Het bedrijf hecht namelijk erg veel belang aan kwaliteit. Als je bij Hunkemöller koopt, kan je dus zeker zijn van lingerie dat aangenaam is om te dragen en dat is toch wel erg belangrijk. Ben je op zoek naar een sexy setje om je partner mee te plezieren of wil je uitdagende en/of comfortabele lingerie voor jezelf? Dan zit je hier goed. Hunkemöller heeft ook vaak interessante stapelkortingen, waardoor je er meteen je voorraad kan aankopen. Maar ook als je slecht één stuk nodig hebt, is het dankzij de scherpe prijzen interessant om er te winkelen.
De Hunkemöller webshop is extra interessant, omdat het erg gebruiksvriendelijk is. Je vindt je favoriete lingerie er dus eenvoudig terug. Je hebt er bovendien vaak artikelen die je in de winkels niet vindt. Als je kiest voor Click & collect en dus je lingerie ophaalt in een winkel naar keuze, hoef je zelfs geen verzending te betalen. Je krijgt van de webshop bovendien maar liefst 45 dagen de tijd om je items gratis te retourneren.
Is Hunkemöller betrouwbaar?
Hunkemöller is ondertussen uitgegroeid tot één van de bekendste winkelketens in Europa. Je hoeft je dus helemaal niet af te vragen of deze webwinkel betrouwbaar is. Ook aan de vele positieve recensies merk je dat je op Hunkemöller kan vertrouwen. Daarnaast is de webshop voorzien van het Thuiswinkel waarborg keurmerk. Moest je toch nog niet zeker zijn en met twijfels zitten, kan je kiezen voor achteraf betalen.
Klantenservice en klachten
Is het niet je eerste keer dat je online aankopen doet bij Hunkemöller en zit je met enkele klachten? Dan is het mogelijk om het bedrijf te contacteren. Dit kan telefonisch, via de chat of aan de hand van een contactformulier dat je terugvindt op de site. Houd er rekening mee dat het meestal wel eventjes duurt voordat je een antwoord krijgt.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij al eerder online aankopen gedaan bij Hunkemöller en ben je erg enthousiast of zijn er juist dingen waar je niet tevreden over bent? Twijfel dan niet om je ervaringen met anderen te delen door bij ons je beoordelingen achter te laten. Aan de hand van jouw review geef je anderen een beter zicht op het bedrijf, waardoor ze kunnen bepalen of lingerie kopen bij Hunkemöller wel echt de beste keuze is voor hen. Jouw beoordeling maakt dus een groot verschil!
Woe 15/11 een bestelling geplaatst én betaald. Vrij 17/11 zie ik op de track&trace dat het pakket retour gaat naar Hunkemoller omdat het adres niet compleet is. Diezelfde dag contact opgenomen met de klantendienst want mijn adres staat correct ingevuld in mijn account. Ze bevestigen dat ze een intern probleem hadden bij het verwerken van de pakketjes en dat ze zo snel mogelijk mijn pakket gaan verzenden.
Ondertussen zijn we 2 weken verder (29/11) en heb ik (ondanks diverse rappels) nog steeds niets ontvangen! Enkel een algemene reactie dat ze 'hun best doen' om het zo snel mogelijk te versturen.
Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuw etiketje op een doos te plakken??
Ik kreeg wel een kortingsbon voor op mijn volgende aankoop, geldig tot 30/11! Maar mijn lopende bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen. Kortom: gewoon nog eens lachen met de klanten erbij!
Ik wil mijn geld terug! Dit is diefstal!
Belofte maakt schuld, maar geld terug geven na aankoop blijkt niet mogelijk. Slechte kwaliteit en slechte service, kan er niets goeds meer over zeggen
Moet via internet bestellen omdat mijn maat niet veel van in de winkel is en dan is de keuze helaas niet groot. Dus dan via website naar winkel en hopen dat het past.
Heel jammer dat de Gina BH uit het assortiment is en dat hoor ik de verkoopsters ook zeggen want die was super fijn en zat perfect en prijs was ook oké
Top service . Vriendelijke hulpvaardige verkoopster bij het kiezen van de juiste BH.Zeer tevreden met mijn aankoop .
Retour gestuurd op 22/12/2022 en nog steeds niet verwerkt. Na een week nog steeds geen antwoord na contact via contactpagina. Niet tevreden!
Ik heb op 11 oktober twee bh’s van Hunkemöller ontvangen en op 14 oktober alle twee weer teruggestuurd via DHL.
Nu heb ik volgens Hunkemöller maar een bh teruggestuurd en willen zij dus dat ik iets betaal dat ik niet heb.
Ik heb al honderd keer gebeld en gemaild en tot op heden is het nog niet opgelost, iedere keer krijg ik te horen we kijken ernaar en via de mail krijgt u dan bericht, niet dus. Bij de klantenservice van Hunkemöller zijn ze nog net niet te moe om de telefoon te beantwoorden.
Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf maar nu blijkt toch maar weer dat als het om de centjes gaat je niets waard bent. ik ben echt geen persoon die zich iets achter houd en dan zegt dat ik het teruggestuurd heb om het dan niet hoeven te betalen. Ik zal hier dus nooit meer iets kopen.
Maria slangen
Bestelling gedaan op blackfriday deze door heb zelf geannuleerd en terug gestort. Ik wilde de artikelen graag hebben. Dus via de chat omdat de wachttijd erg lang was geprobeerd op te lossen. Echter na 10 sessies pas een bevestiging via de mail ontvangen dat dit kon. Door opnieuw te bestellen en achteraf de korting te verrekenen. Ik heb dat gedaan. Echter blijkt nu wederom de klantenservice bijzonder brutaal te reageren, “ jammer dan”” je doet er maar wat voor” zulke uitspraken….
Echt bijzonder verbaasd. Dit was dan ook mijn laatste aankoop
Heb tijdens Black Friday een bestelling geplaatst en ook betaald. Nu hebben ze zonder enige kennisgeving alles geannuleerd 😡. Waardoor ik nu de volle prijs moet betalen en mijn maat uitverkocht is. Snap niet hoe dit mogelijk is terwijl ik al betaald heb en een bevestigingsmail van mijn betaling en bestelling heb ontvangen. Echt slecht en diep teleurgesteld 😢
Ik bestel 2 x dezelfde artikelen en ik word 2 x terugbetaald omdat de artikelen niet meer voorradig zijn. Wanneer je contact opneemt met de klantendienst en vraagt om je persoonlijk te contacteren wanneer de artikelen weer voorradig zijn (omdat de website hierin faalt, want je kan het dus wel gewoon bestellen), willen ze dit niet doen. Ik ga niet alle dagen bestellen om daarna telkens terugbetaald te worden... Dat heeft geen zin. Toch is dit het advies dat je krijgt, om te blijven proberen... Het is dus betalen en daarna gokken of je bestelling doorgaat of niet. Los dit aub op, of help de klant wanneer de website/app faalt... Er werd geen oplossing aangeboden buiten een terugbetaling. Ik ben dus teleurgesteld en met lege handen achtergebleven. Na 4 x de klantendienst te contacteren geef ik het op... ze hebben geen inzicht in het probleem dat zich voordoet, kortom er is dus geen vorm van hulp mogelijk. Je hebt gewoon geen mogelijkheid om aan je producten te geraken... Er is zelfs geen compensatie aangeboden voor het ongemak. Het contact werd gewoon door de medewerker onderbroken zonder dat je als klant een oplossing / compensatie gekregen hebt. Zeer ontevreden en teleurgesteld.
vlotte bediening en geduldig personeel.
had in Oostende nagevraagd BH zonder beugel grote maat. Maar daar hadden ze niets voor te stellen. Dan toevallig in Gent veldstraat en daar gevraagd en door zeer vriendelijk en hulpzaam meisje geholpen die een hele reeks BHs meenam om na te kijken of mijn maat in dat model te vinden zou zijn. Dus heb ik er twee besteld en hoop dat die maandag zullen geleverd worden. Dus een opgeheven duim voor Hunkemoller veldstraat in Gent. Zeker weten!! In oostende waren ze ook wel vriendelijk, maar zegden dat ik op internet moet zoeken. Dus niet zeer behulpzaam, hoewel vriendelijk.
geduldig personeel
In de winkels zijn het zeer vriendelijke mensen, ook prijs/ kwaliteit is het oke..
De klantendienst is wel niet goed.. ze zitten daar hun nagels te lakken en met hun hond te spelen.. ja je hoort die janken tijdens het telefoongesprek waardoor je alles dikwijls mag herhalen... nog wat werk aan dus ... online kopen is geen aanrader, daar durft het wel eens mis te lopen.. in de winkel daarintegen is het aangenaam vertoeven
Oplichters , 2 x bestelling geplaatst en niet ontvangen. Geen geld terug helemaal niks. Ja een mail voor een review voor spullen die ik nooit heb ontvangen. Filiaal Drachten legt ook de schuld nog bij de klant neer , en zegt dat ze helemaal niks kunnen doen. Ook nog mijn eigen schuld zeggen ze.
Heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Echt schandalig. Al twee keer mijn geld kwijt en nog steeds geen produceren. Totaal bedrag van 115,00
Ik heb een pakket besteld een aantal weken geleden. Betaald met een cadobon die ik had gekregen voor mijn verjaardag. Dat pakket heb ik nooit binnen gekregen. Ik probeer steeds te bellen word je na 20min wacht er uit gegooid. Meerdere malen Mail gestuurd geen bericht terug ontvangen. Kortom slecht ik koop Nooit meer wat bij Hunkemöller
Zeer slecht
5 dagen geleden online wat besteld maar krijg niemand te pakken, niet per chat, niet per telefoon helemaal niets en dat valt mij vies tegen van een groot bedrijf.
Via track en trace zou mijn pakketje te volgen zijn maar helaas bij hunkemoller verstuurd maar niet te volgen via DHL
Besteld en bezorgd door dhl. Was niet thuis dus retour door dhl. Zijn nu dik 3 weken verder en nog me geld niet terug. Heb 2 mails gestuurd geen antwoord. Vandaag gebeld word de verbinding verbroken. Ben nu kwaad . Wat een ellende .
2,5 week geleden een bestelling geplaatst via Click& Collect. Nog steeds niks van gehoord en wel betaald. Probeer de klantenservice te bereiken maar sta al 25 min (!) in de wacht. Daarnaast loopt de site snel vast en zijn producten vaker uitverkocht dan op voorraad. Hoe kan dit bedrijf nog niet failliet zijn? Ik moet maar op zoek gaan naar een ander lingerie merk..
Nog nooit zo'n slecht bereikbaar bedrijf en service gehad.
Omdat de slips die ik al jaren koop niet meer geproduceerd worden online een slip besteld om te kijken of deze een goed alternatief is.
De slip betaald met mijn betaalpas van de bank en weer retour gebracht. In de retourontvangst staat dat binnen 1-2 dagen mijn geld teruggestort zal worden zoals ik hem betaald heb. Na een week nog geen geld terug gezien. Ben gaan bellen met klantenservice 1e x 45 minuten in de wacht. Terugbellen ingetoetst. Geen reactie. Heb in chat terugbel verzoeken gedaan. Deze handelingen een aantal weken herhaald. Geen reactie. Uiteindelijk receptie bedrijf gebeld waarop ik direct met ene 'Rosie" telefonisch contact kreeg. Die vertelde dat het bedrag op mijn lingeriekaart was gezet. Nu maak ik al jaren geen gebruik van de lingeriekaart en ben al 2 x verhuisd en die kaart al jaren kwijt. Dat ik de kaart niet gebruik kan men ook zien. Bankafschrift laat zien dat ik de slip met mijn bankpas heb betaald en niet met een lingeriekaart. Nummer lingeriekaart krijg ik gemaild en verder basta. Geen terugbetaling via mijn bank.
Waardeloze lui. Slechte service. Ondanks wat zij in de chat op de site pretenderen.
"Hi!
Contact opnemen met ons is nog nooit zo makkelijk geweest.
Live Chat
Messenger
Contactformulier"
Dit alles werkt dus gewoon niet. Ik heb ook het vermoeden dat dat vreselijke deuntje wat je te horen krijgt als je in de wacht staat expres zo vreselijk is en men hoopt dat de klant heel gauw weer ophangt.
Je moet tien keer nadenken wil je een BH bij Hunkemöller kopen. Ik kijk vaak op de site, en dan zie ik het al, er is nooit iets op voorraad.
Of ik moet er een eind voor rijden, zelfs dan geen garantie dat er iets op voorraad is.
Reserveren is ook niet mogelijk.
Waardeloos,...
Geen optimale klantbeleving in filiaal haarlem. Leuke bh's, maar niet of nauwelijks in maat 70c.
Klantenservice reageert niet na tientallen mails. Je stuurt meerdere dingen terug en ze registreren er maar een paar van of 1! Dus koop daar niets online, alleen in de winkel. Je bent gewoon je geld kwijt!
Ik heb hier wat besteld voor mijn vriendin. Hier heb ik 2 weken niks meer van gehoord en nooit wat ontvangen. Ik heb gemaild naar de klantenservice, een week later nog geen gehoor. Daarna maar even bellen. Telefoniste kon de order niet vinden en moest goed doorzoeken. Uiteindelijk toch nog gevonden, bleek de order geannuleerd te zijn vanuit hun omdat ze het product niet op voorraad hadden. Ik heb daar ten eerste nooit wat van gehoord, ten tweede verwachtte ik dat ik dan wel mijn geld terug zou krijgen. Telefoniste gaf aan dat het 2 werkdagen na annuleren zou kunnen duren. Ik zit nu 10 werkdagen te wachten en ik heb het nog steeds niet terug. Telefoniste gaf aan dat ik het product opnieuw kon bestellen maar deze is limited edition en was uitverkocht. Daarna heeft zij het gesprek beeindigd omdat ze me niet verder kon helpen.
1. vreemd dat je een order annuleert zonder je klant daarvan op de hoogte te stellen.
2. Vreemd dat je je geld niet terug krijgt.
3. Vreemd dat de telefoniste niet verder wilt graven en de telefoon ophangt
Such bad experience. I ordered with Black Friday. My order got canceled for no reason without a notification to myself. I paid by gift card and online banking. Had to call 3 x to get my money refunded, which took 2 weeks! On top of that they couldn’t extend me the same offer in store, only online (however never received the discount code they promised to send). My gift card is now only valid in store. Simple solution was to just send me the goods, but they were not allowed. Or to give me an instore discount code. The worst experience ever, not customer friendly at all. Don’t ever order anything here!
Ze willen niet dat je je shoptegoed gebruikt. Ik heb het op een bestelling gebruikt, maar zodra je iets retourneert halen ze het zonder te vragen maar weer uit je bestelling zodat je nog een keer moet bestellen om je shoptegoed te gebruiken en het artikel die je hebt gehouden gewoon mag betalen.
Contact gehad met de klantenservice maar ze kunnen er niets aan doen.
Zeer kinderachtig dit en slechte klantenservice die er niets mee doet.
Koop hier niets want als het niet goed is krijg je een tegoedbon
Maar dit kun je niet weten want bij sommige winkels staat dit alleen op de kassabon zoals in duckenburg Nijmegen.
Dan heb je het product al gekocht erg slecht dus.
Koop hier niets want als het niet goed is krijg je een tegoedbon
Maar dit kun je niet weten want bij sommige winkels staat dit alleen op de kassabon zoals in duckenburg Nijmegen.
Dan heb je het product al gekocht erg slecht dus.
Koop hier niets want als het niet goed is krijg je een tegoedbon
Maar dit kun je niet weten want bij sommige winkels staat dit alleen op de kassabon zoals in duckenburg Nijmegen.
Dan heb je het product al gekocht erg slecht dus.
Erg tevreden, bh gepast in winkel met assistentie van medewerker. Zat thuis niet goed. Zonder enig probleem geholpen met omruilen, en prettig advies. Ook een klacht over sloffen werd zeer prettig opgenomen,zowel eerst Door klantenservice als later in het filiaal. Dus kortom echte service!
Zeker tot snel weer bij hunkemoller Wijchen!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Hunkemöller een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 32 beoordelingen geplaatst over Hunkemöller. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,2 gekregen, waarbij 32% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Hunkemöller actief?
Hunkemöller is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) lingerie & ondergoed.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Hunkemöller reviews? Dan kun je naar de website van Hunkemöller gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.