Flink logo

Flink reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Flink reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2579
Flink logo
Website
goflink.com
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Flink

Geen boodschappen in huis en geen zin om naar de winkel te gaan? Geen probleem! Shop bij Flink. Lees gauw verder om meer te weten te komen over deze boodschappenservice en lees ook de ervaringen van hun klanten. Waarom bestellen zij bij Flink en wat kunnen zij vertellen over deze service? Je leest het allemaal in hun persoonlijke reviews.

Over Flink

Flink is een uniek concept dat in steeds meer Nederlandse steden beschikbaar is. Het is namelijk een bezorger van boodschappen, maar niet gelinkt aan een supermarktketen. Het maakt niet uit wat je nodig hebt, je bestelt het bij Flink en zij komen het bij jou bezorgen. Wanneer? Binnen 10 minuten! Flink denkt met je mee en maakt boodschappen doen zo extra eenvoudig. Je geniet van een ruim assortiment en de snelste service.

Flink is een relatief jonge speler op de markt, maar enorm gegroeid in de afgelopen jaren. Dat is natuurlijk niet voor niets. Je kunt online bestellen en bestellen wanneer je maar wilt. Download de app van Flink en maak snel en eenvoudig jouw boodschappenlijstje voor Flink.

Waarom kiezen voor Flink

Vind je boodschappen doen ook een noodzakelijk kwaad en kost het je teveel tijd? Maak dan handig gebruik van Flink. Zij hebben niet alleen een groot aanbod, maar ook de snelste bezorgservice. Je kunt in een paar minuten jouw boodschappenlijstje klaar hebben en verzenden. Binnen 10 minuten staat er dan een bezorger van Flink voor de deur met jouw bestelling. Op deze manier wordt boodschappen doen een stuk eenvoudiger.

Ook vanwege het aanbod is Flink een goede optie. Ze hebben letterlijk alles wat je nodig hebt, van biologische groente tot bonen in blik. Je zit niet, zoals bij een supermarkt, vast aan een kleine collectie, maar kunt hier veel merken en producten vinden.

Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Het aanbod van Flink is altijd voordelig geprijsd en Flink hanteert dezelfde bezorgingskosten als veel supermarkten. Hoe groter jouw bestelling, des te voordeliger zijn de bezorgkosten bij Flink.

Is Flink betrouwbaar?

Flink is niet voor niets zo gegroeid. Deze razendsnelle service kan natuurlijk alleen aanslaan, wanneer het ook een betrouwbare service is. Niet alleen krijg je jouw bestelling altijd op tijd en kun je in een veilige app bestellen, ook kun je gewoon veilig en vertrouwd online betalen. Dit doe je bijvoorbeeld gewoon met Ideal of creditcard. Wil je extra snel betalen op jouw smartphone? Flink accepteert ook veilige online betaalmiddelen, zoals Paypal, GooglePay en Apple Pay. Dit zorgt voor extra gemak en veiligheid. Sla jouw gegevens op in de app en je kunt voortaan met één klik op de knop bestellen. Jouw gegevens zijn veilig in de app en je kunt dus met een gerust hart bestellen.

Klantenservice en klachten

Heb je een vraag over jouw bestelling bij Flink, wil je meer weten over het aanbod of heb je een specifieke vraag? Flink helpt je graag verder. Ze hebben een eigen professionele klantenservice die je snel en effectief kunnen helpen. Je kunt de klantenservice altijd bellen, mailen of chatten. Wil je nog gemakkelijker in contact komen met de klantenservice van Flink? Contacteer hen dan via social media. Via Facebook of Twitter kun je altijd jouw vraag stellen en op een snel antwoord rekenen.

Is jouw bestelling niet op tijd geleverd of heb je een klacht over een geleverd product? Laat het Flink weten. Zij staan altijd paraat voor klachten en hopen deze zo goed mogelijk op te kunnen lossen in de vorm van een reductie van de prijs of door een vervangend product. Ben je niet tevreden? Zorg dan dat je contact opneemt met de klantenservice van Flink en zij zorgen voor een gepaste oplossing voor jouw klacht of probleem.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij weleens boodschappen besteld bij Flink of maak je hier standaard gebruik van? Vertel dan waarom jij wel of geen fan bent van Flink. Je kunt hieronder een persoonlijke review en beoordeling achterlaten over Flink. Je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het aanbod, de verzending en de algehele service. Heb jij contact gehad met de klantenservice? Dan kun je bijvoorbeeld ook iets schrijven over hoe je dit hebt ervaren. Jouw ervaringen met Flink kunnen verhelderend zijn voor nieuwe klanten, laat daarom hieronder jouw eigen review over Flink achter.

Reviews over Flink

Gerelateerde bedrijven

GoToMeeting logo
GoToMeeting
2 beoordelingen
8,5
GoToWebinar logo
GoToWebinar
2 beoordelingen
9,5
Youbahn logo
Youbahn
2 beoordelingen
9

Gerelateerde blogartikelen

5,6
41% zou hier weer kopen
150 beoordelingen
Onze beoordeling over Flink

Flink is geverifieerd door ons expert team. De webshop Flink bestaat al sinds 2014 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Flink lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Flink. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van goflink.com is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Het is verstandig de website van goflink.com te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Flink.

Geplaatst op: 29-04-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Super slecht

Iets voor 18:00 uur besteld om 19:10 nog steeds mijn boodschappen niet binnen. Dit was dus de eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb

Geplaatst op: 18-09-2022
Laatst bewerkt op: 19-09-2022
Geschreven door: Patricia V.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechtte communicatie

De eerste keren ging alles goed daarna steeds langere bezorgtijden. Nu wacht ik al bijna anderhalf uur en er gebeurt niets. Ik heb het gehad met deze club.

Geplaatst op: 10-09-2022
Laatst bewerkt op: 10-09-2022
Geschreven door: Marja N.

5 / 10
3/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte customer service en te lateevering

Alles over deze service is vals geadverteerd. Kan uren duren voordat er een levering is en als iets niet klopt ben je je geld kwijt. Ik kan op de fiets 2 keer boodschappen doen voordat flink hier is. Customer service kan hier niet bij helpen.
Ga ze niet nog maals van me laten stelen.

Geplaatst op: 24-09-2022
Laatst bewerkt op: 24-09-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Alleen voor de snelle boodschap prima te doen

Bestel regelmatig bij Flink. Ene keer meer tevreden dan de andere keer.
Assortiment valt soms tegen, producten worden verkeerd geleverd of de kwaliteit ver beneden peil (denk aan beschimmeld of verrot eten).
Te duur voor wat je daadwerkelijk krijgt.

Geplaatst op: 02-09-2022
Laatst bewerkt op: 02-09-2022
Geschreven door: Wouter D.

6 / 10
3/5 3/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slecht

Vandaag bestelt bij flink had in eerste instantie ossenworst bestelt maar die was op en heb toen voor rookworst gekozen dit kan je beter niet doen is belachelijk duur toen het pakje open ging kwam de stank je te gemoet dit was echt bedorven nog zwarter dan zwart en een stank die niet normaal was hier op netjes een bericht gestuurd en moest maar een mail sturen normaal wordt het opgelost via de appe als het aan mij ligt bestel ik nooit meer bij flink wat een slechte service als je bedorven beleg krijgt wat nu mee gaat met de vuilnisman

Geplaatst op: 16-09-2022
Laatst bewerkt op: 16-09-2022
Geschreven door: Marisca B.

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht en ze liegen je glashard voor

Ik heb een bestelling gedaan vervolgens krijg ik te horen dat die geleverd is nadat ik heb gevraagd waar die blijft … dan zeggen ze niet geleverd want adres was niet goed… dan geven ze mij nog de schuld terwijl als je in mn gegevens kijkt zie je gewoon dat het juiste adres er staat!! Nu hebben ze geld terug gestort ipv nalevering en kan ik 3 dgn op mn geld wachten! Wat een achterlijke service en maar afschuiven … app van flink gaat hier de deur uit!! Geen gemak alleen frustratie bah

Geplaatst op: 17-08-2022
Laatst bewerkt op: 17-08-2022
Geschreven door: Chiquita K.

7 / 10
5/5 2/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een asociaal uit bedrijf

Had besteld enkele maanden geleden, hier was wat fout gegaan. Na 30 minuten gewacht te hebben toch maar naar het bedrijf gelopen, waar je dan van de bedrijfsleider te horen krijgt dat hij niks voor je kan doen. Waarop ik zei en nu dan? Ja ga maar naar een supermarkt en bel morgen maar met het hoofdkantoor om je geld terug te krijgen. Wat een asociale hond was dan. Ook geeft het personeel van Flink heel veel overlast en wanneer je dit aan geeft bij het hoofd van Flink dan wordt er niks mee gedaan. Het is gewoon een groot schijt bedrijf, hopelijk gaan ze snel failliet.

Geplaatst op: 11-08-2022
Laatst bewerkt op: 11-08-2022
Geschreven door: S. E.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Duur en bestelling duurt minimaal een uur langer !

Altijd duurt het veel langer soms uren en heel erg duur

Geplaatst op: 26-08-2022
Laatst bewerkt op: 26-08-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Er gaat continue wat mis met de bestelling

Ik heb nu al een aantal keren wat besteld bij Flink en iedere keer wordt er 1 of meerdere producten vergeten mee te leven en of de bestelling wordt wel betaald maar kan men dat niet meer terug vinden in het besteloverzicht waardoor je dus kunt fluiten naar je boodschappen! Zeer slecht bedrijf.

Geplaatst op: 04-08-2022
Laatst bewerkt op: 04-08-2022
Geschreven door: Maria V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Na 3 keer de verkeerde producten te krijgen van de vestiging in Bussum ben ik er een beetje klaar mee.

Mijn laatste bestelling die was geleverd leek niet eens op wat ik had besteld. Ik kreeg een pot perzikken, een fles 7up en een blikje ice tea terwijl ik 2 zakken snoep en chocolade koekjes had besteld?

Wel fijn dat ik vrijwel gelijk een reactie krijg als ik mail en ik ook voor de eerste 2 keer mijn geld terug heb gekregen en een kortingscode heb gekregen om te bestellen. Maar het voelt nu een beetje als een patroon bij deze vestiging.

Geplaatst op: 24-07-2022
Laatst bewerkt op: 24-07-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 3/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik voel me belazerd en dom dat ik met Flink in zee ben gegaan.

Na al twee eerdere teleurstellingen... een ezel stoot zich niet twee maal aan de zelfde steen... dus nog een derde poging... ivm scheepsrecht... Bij de bestelling zat een brood van de Stadsbakkerij ... nog af te bakken... een dag na ontvangst bleek het onder de schimmel te zitten. Hiervan melding gemaakt... antwoord:' dat had je de zelfde dag van ontvangst moeten melden, je krijgt geen geld terug'. Gezien ik bij een vorige bestelling er product ontbrak dat ik besteld en na melding hiervan ook het geld daarvan niet terug kreeg had ik ook beter moeten weten. KOOP NIET BIJ FLINK!!

Geplaatst op: 07-08-2022
Laatst bewerkt op: 07-08-2022
Geschreven door: Jos

5 / 10
3/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
2,5 gewacht op mijn bestelling, niet gekregen en na gesprek met de klantenservice niet netjes behandeld

Ik had om half 10 een bestelling geplaatst en toen bleek dat het een uur zou duren. Alleen na 2,5 uur had ik nog steeds niet mijn bestelling en toen heb ik de klantenservice benaderd. Niet netjes behandeld daar want ze zeiden dat er gewoon was aangebeld maar ik was de hele tijd thuis en er is gewoon niet aangebeld of gebeld.

Geplaatst op: 19-07-2022
Laatst bewerkt op: 19-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Overlast

Vooral erg jammer dat er zoveel geluidsoverlast is door de bezorgserivce. Als je er in de buurt woont, is het echt een drama. Door al het wisselende personeel en slechte
controle kun je blijven aangeven maar het heeft geen zin. Jammer hoor. Harde bonken, harde rijdende karren tot soms wel 00:30/01:00. Ook houden de fietsers zich niet aan de verkeersregels en rijden regelmatig door rood wat gevaarlijke situaties oplevert. Gemeenten; doe hier wat aan!

Geplaatst op: 10-08-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
NOOIT gekoeld

Na meerdere keren gekoelde dranken te hebben besteld bij Flink, besloten er NOOIT meer te bestellen.
Geen enkele keer zijn de dranken gekoeld gearriveerd, iets dat wel staat aangegeven op de website.

Geplaatst op: 25-07-2022
Laatst bewerkt op: 25-07-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 3/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbare leveringen

7 bestellingen gedaan bij Flink. 1 kwam op tijd. Lijkt geweldig! Levering altijd te laat. Recent moest ik zelfs 5,75 uur wachten en kon ik de bestelling zelfs niet annuleren. Diverse malen contact gehad en jawel ik krijg een compensatie van €5.
Deze bestelling deed ik al met een korting omdat de vorige ook al te laat was. De sushi in deze bestelling kwam nu pas om 00:30 aan. Duidelijk dat de bestelling niet meer in de koeling stond want de dranken waren niet koel en de sushi niet meer erg lekker uitziend. Om 0030 eet ik dat ook niet meer op want het was eigenlijk mn avondeten maar de volgende dag was het rubber. Waardeloze service.

Geplaatst op: 19-06-2022
Laatst bewerkt op: 19-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Komt de belofte helaas niet na.

Paar keer geprobeerd. Ging in het begin goed, maar gaat tegenwoordig zo traag dat ik sneller m'n boodschappen in huis heb als ik naar de supermarkt ga. Dan krijg je wel en mooie kortingscode. Maar als je dan voldoet aan een minimaal bedrag en bestelt voor de vervaldatum van de code, dan doet deze code het vervolgens niet. Niks geen korting. Het concept was veelbelovend, maar dan moet je het wel waarmaken natuurlijk. Bovendien regent het klachten over het filiaal in Breda, tot bedreigende medewerkers aan toe en daar wil ik niet aan meewerken.

Geplaatst op: 14-06-2022
Laatst bewerkt op: 15-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vers producten zijn niet de moeite waard

Heel tof concept en blij dat het er is, maar de kwaliteit van sommige producten laat wat te wensen over. Bestel hier niet je weekproducten maar alleen datgene wat je op de dag nodig hebt. Veel producten lopen tegen einde van de datum, fruit beschimmelt na een paar dagen al en in mijn laatste bestelling zat een pak kaas wat duidelijk lang buiten de koelkast is geweest en gaan zweten. Niet te eten! Klantenservice doet hier niets mee, heel jammer. Maar voor lang houdbare producten, top!

Geplaatst op: 07-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
5/5 2/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit meer

Ik had een bestelling geplaatst om 21:50 (flink is open tot 00:00) ik kreeg al een melding dat de bezorging wat langer kon duren, dit is volkomen begrijpelijk omdat het soms heel druk kan worden. Uiteindelijk was de bezorgtijd verdwenen en kon ik nergens zien wanneer mijn bestelling aan zou komen. Na heel veel berichten met de ingebouwde chat functie die verschrikkelijk werkt ben ik nogsteeds nergens achter gekomen. Bestelling niet gekregen, kan geen contact meer opzoeken omdat het na 00:00 was inmiddels, geen geld terug, ik kreeg te horen dat ik een kortingscode zou krijgen voor het lange wachten maar die heb ik ook niet gekregen, belachelijk dat ik niet kan bellen of een mailtje kan sturen. Nooit meer bestellen bij flink.

Geplaatst op: 09-06-2022
Laatst bewerkt op: 09-06-2022
Geschreven door: Simon

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
SLECHT, DUURT ALTIJD LANGER EN IS ONNODIG DUUR ! ! !

Duur en levertijd is altijd 3× zoveel langer . Reclame maken en ze kunnen niet leveren wat ze beloven !!!!

Geplaatst op: 26-08-2022
Laatst bewerkt op: 26-08-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 3/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed

vandaag eerste keer besteld, want thuis, in isolatie, koelkast leeg en twee tieners met honger in huis. Bestelling overzichtelijk op internet, zonder verplichting om een app te downloaden, heel fijn. Prijzen wel aan de hogere kant, maar lang niet voor alle producten. Ik zou waarschijnlijk meet voor mijn boodschappen in appie betalen. Levering was binnen half uur thuis, door een niet Nederlands pratende (student?) Twee trappen omhoog met zes tassen, geen mopperen, echt beleefd. Dank, voor ons redding in nood, en we proberen het volgende keer weer.

Geplaatst op: 18-06-2022
Laatst bewerkt op: 18-06-2022
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
5/5 5/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Echt slecht

2,5 uur gewacht op een bestelling van 4 producten. Klantenservice offline. Onbeleefd opgebeld. Producten prima en bezorger verder vriendelijk.

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Steeds slechter

In het begin werd er in 10 minuten geleverd. Inmiddels werd dit na 9 bestellingen 45 minuten. Vandaag heb ik 1.5 uur moeten wachten waarna er nog steeds niks werd geleverd. Bestelling maar geannulleerd. Ik zal hier niet meer bestellen. Je kunt beter zelf boodschappen halen, dan ben je goedkoper en sneller uit.

Geplaatst op: 21-06-2022
Laatst bewerkt op: 21-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 3/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
2 uur moeten wachten

Wat lang moeten wachten zeg
Ruim 2 uur ook nog gechat. Nee dit gaan we nooit meer doen.

Geplaatst op: 29-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ging een tijdje goed nu echt foute boel!

Op de site staat 60 minuten levertijd in werkelijkheid veel langer. Klantenservice reageert onvriendelijk op een vraag. Te weinig bezorgers is het antwoord. Slechte zaak en gekke reclame als je het niet waar kunt maken.

Geplaatst op: 29-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestellingen nooit geleverd. Geen manier om ze te bereiken.

Dit is nu de derde keer dat ik voor sluitingstijd en op de correcte manier bestel bij Flink (met succesvolle betaling en bevestiging), waarna ik mijn bestelling letterlijk gewoon nooit geleverd krijg.
In de "tracker" staat steeds "binnen 10 minuten geleverd", ondanks dat het nooit onderweg komt. De vorige keer stond er zelfs dat de bestelling geleverd was, ondanks dat er nooit een bezorger in de straat is geweest. (ik heb gekeken, en 4 uur lang zelfs).

Er wordt voor de rest totaal geen verklaring gegeven waarom, of gezegd dat er vertraging is of wat dan ook.

Er is nergens een telefoonnummer waarmee je ze kan bereiken, alleen een email adres dat dan de dag daarna reageert.

Ik had mijn geld wel terug gekregen voor mijn vorige bestelling, zonder verklaring over waarom hij nooit was aangekomen maar wel met een code voor gratis bezorging voor de volgende bestelling. Dus ik dacht prima, dan bestel ik vandaag weer. Weer gebeurd er hetzelfde. bestelling wordt simpelweg niet geleverd, zonder verklaring. En weer kan is er natuurlijk geen manier om ze te bereiken.

Dit is erg zuur want ik bestel o.a mijn avondeten. Als ik van tevoren had geweten dat het niet geleverd zou worden zou ik naar de supermarkt in de straat gaan maar die is nu dicht. Bedankt voor niks dus Flink, nu heb ik geen eten. Ik ga er nooit meer bestellen.

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Steven

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bezorgingen niet geleverd, niet bereikbaar

Dit is nu de derde keer dat ik voor sluitingstijd en op de correcte manier bestel bij Flink (met succesvolle betaling en bevestiging), waarna ik mijn bestelling letterlijk gewoon nooit geleverd krijg.
Er wordt voor de rest totaal geen verklaring gegeven waarom, of gezegd dat er vertraging is of wat dan ook.
Er is nergens een telefoonnummer waarmee je ze kan bereiken, alleen een email adres dat dan de dag daarna reageert.

Ik had mijn geld wel terug gekregen voor mijn vorige bestelling, zonder verklaring over waarom hij nooit was aangekomen maar wel met een code voor gratis bezorging voor de volgende bestelling. Dus ik dacht prima, dan bestel ik vandaag weer. Weer gebeurd er hetzelfde. bestelling wordt simpelweg niet geleverd, zonder verklaring. En weer kan is er natuurlijk geen manier om ze te bereiken.

Dit is erg zuur want ik bestel o.a mijn avondeten. Als ik van tevoren had geweten dat het niet geleverd zou worden zou ik naar de supermarkt in de straat gaan maar die is nu dicht. Bedankt voor niks dus Flink, nu heb ik geen eten. Ik ga er nooit meer bestellen.

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Steven

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onvolledige bezorging

3x besteld.
2x verkeerde artikelen geleverd.
1x artikelen gewoon niet geleverd.
Foute, incomplete, leveringen worden ook niet hersteld. Dan moet je opnieuw bestellen.

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Cobus V.

5 / 10
4/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Eens maar nooit weer

Ze adverteren met bezorging binnen 10 minuten. Maar nu 2 uur nog niets ontvangen. Chat reageert niet.

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Shannon K.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht cola zonder prik

Ze hebben geen prik in de cola en je betaald er bijna 4 euro voor .

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Top service aanrader

Zelfs als er wat vergeten wordt heb je het snel nabezorgd met iets extra lekkers erbij. Ik bestel altijd en alles is perfect en super snel. Vriendelijke bezorgers ook😃ik ben Fan!

Geplaatst op: 04-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Flink


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

GoToMeeting logo
GoToMeeting
2 beoordelingen
8,5
GoToWebinar logo
GoToWebinar
2 beoordelingen
9,5
Youbahn logo
Youbahn
2 beoordelingen
9

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Flink een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 150 beoordelingen geplaatst over Flink. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,6 gekregen, waarbij 41% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Flink actief?

Flink is vooral actief in de categorie software en programmas en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) apps.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Flink reviews? Dan kun je naar de website van Flink gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie