
Flink reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Reviews en Ervaringen Flink
Geen boodschappen in huis en geen zin om naar de winkel te gaan? Geen probleem! Shop bij Flink. Lees gauw verder om meer te weten te komen over deze boodschappenservice en lees ook de ervaringen van hun klanten. Waarom bestellen zij bij Flink en wat kunnen zij vertellen over deze service? Je leest het allemaal in hun persoonlijke reviews.
Over Flink
Flink is een uniek concept dat in steeds meer Nederlandse steden beschikbaar is. Het is namelijk een bezorger van boodschappen, maar niet gelinkt aan een supermarktketen. Het maakt niet uit wat je nodig hebt, je bestelt het bij Flink en zij komen het bij jou bezorgen. Wanneer? Binnen 10 minuten! Flink denkt met je mee en maakt boodschappen doen zo extra eenvoudig. Je geniet van een ruim assortiment en de snelste service.
Flink is een relatief jonge speler op de markt, maar enorm gegroeid in de afgelopen jaren. Dat is natuurlijk niet voor niets. Je kunt online bestellen en bestellen wanneer je maar wilt. Download de app van Flink en maak snel en eenvoudig jouw boodschappenlijstje voor Flink.
Waarom kiezen voor Flink
Vind je boodschappen doen ook een noodzakelijk kwaad en kost het je teveel tijd? Maak dan handig gebruik van Flink. Zij hebben niet alleen een groot aanbod, maar ook de snelste bezorgservice. Je kunt in een paar minuten jouw boodschappenlijstje klaar hebben en verzenden. Binnen 10 minuten staat er dan een bezorger van Flink voor de deur met jouw bestelling. Op deze manier wordt boodschappen doen een stuk eenvoudiger.
Ook vanwege het aanbod is Flink een goede optie. Ze hebben letterlijk alles wat je nodig hebt, van biologische groente tot bonen in blik. Je zit niet, zoals bij een supermarkt, vast aan een kleine collectie, maar kunt hier veel merken en producten vinden.
Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Het aanbod van Flink is altijd voordelig geprijsd en Flink hanteert dezelfde bezorgingskosten als veel supermarkten. Hoe groter jouw bestelling, des te voordeliger zijn de bezorgkosten bij Flink.
Is Flink betrouwbaar?
Flink is niet voor niets zo gegroeid. Deze razendsnelle service kan natuurlijk alleen aanslaan, wanneer het ook een betrouwbare service is. Niet alleen krijg je jouw bestelling altijd op tijd en kun je in een veilige app bestellen, ook kun je gewoon veilig en vertrouwd online betalen. Dit doe je bijvoorbeeld gewoon met Ideal of creditcard. Wil je extra snel betalen op jouw smartphone? Flink accepteert ook veilige online betaalmiddelen, zoals Paypal, GooglePay en Apple Pay. Dit zorgt voor extra gemak en veiligheid. Sla jouw gegevens op in de app en je kunt voortaan met één klik op de knop bestellen. Jouw gegevens zijn veilig in de app en je kunt dus met een gerust hart bestellen.
Klantenservice en klachten
Heb je een vraag over jouw bestelling bij Flink, wil je meer weten over het aanbod of heb je een specifieke vraag? Flink helpt je graag verder. Ze hebben een eigen professionele klantenservice die je snel en effectief kunnen helpen. Je kunt de klantenservice altijd bellen, mailen of chatten. Wil je nog gemakkelijker in contact komen met de klantenservice van Flink? Contacteer hen dan via social media. Via Facebook of Twitter kun je altijd jouw vraag stellen en op een snel antwoord rekenen.
Is jouw bestelling niet op tijd geleverd of heb je een klacht over een geleverd product? Laat het Flink weten. Zij staan altijd paraat voor klachten en hopen deze zo goed mogelijk op te kunnen lossen in de vorm van een reductie van de prijs of door een vervangend product. Ben je niet tevreden? Zorg dan dat je contact opneemt met de klantenservice van Flink en zij zorgen voor een gepaste oplossing voor jouw klacht of probleem.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij weleens boodschappen besteld bij Flink of maak je hier standaard gebruik van? Vertel dan waarom jij wel of geen fan bent van Flink. Je kunt hieronder een persoonlijke review en beoordeling achterlaten over Flink. Je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het aanbod, de verzending en de algehele service. Heb jij contact gehad met de klantenservice? Dan kun je bijvoorbeeld ook iets schrijven over hoe je dit hebt ervaren. Jouw ervaringen met Flink kunnen verhelderend zijn voor nieuwe klanten, laat daarom hieronder jouw eigen review over Flink achter.

Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Flink is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Flink bestaat al sinds 2014 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Flink lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Flink.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van goflink.com is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van goflink.com te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Flink.
bezorging in minuten yeah right maak daar maar bijna 1 uur van
Bessen door heel mijn tas geplet, dus schoonmaken, advocado niet rijp. Dure spullen, dus je verwacht wat, maar nee..
Klantenservice is asociaal, doen niets om je tegemoet te komen.
Ze willen een foto, een foto van een onrijpe afgeschilde advocado, die inmiddels in de vuilnisbak ligt.
App gedeinstalleerd. Ik bestel wel ergens anders.
Afgelopen zaterdag bij Flink besteld. En wederom voor de zoveelste keer, fruit dat al aan zijn verrottingsproces bezig is. Dit had ik bij mijn vorige bestelling ook al, toen was het nog erger, fruit was erg beschimmeld en producten lopen tegen de datum aan. Ik heb dit keer maar contact gezocht met de klanten''service''. Ze vinden het vervelend dat het gebeurt is maar dat was het dan ook!!! Voor mij was het ook mijn laatste bestelling geweest.
Wat een waardeloos bedrijf is dit, BAH!!
Ik heb soms wel is vergeten spullen, die bestel ik dan wel is hier. Flink heeft een schandelijke bezorg kosten prijs en zogenaamde opslag kosten zo ben je voor drie producten dus al snel 30euro kwijt.
Ik heb alleen ervaring met de vestiging in Den Bosch en die is ronduit waardeloos. Groenten en fruit zijn heel vaak niet vers. Veel essentiële producten zijn negen van de tien keer ‘zo terug’ en het is mij nog steeds niet duidelijk wanneer dat ‘zo’ dan is. De voorlaatste twee bestellingen heb ik twee keer een poging ondernomen een serieuze klacht in te dienen, omdat ik de eerste keer zes en de tweede keer zeven producten kreeg waarom ik nooit had gevraagd. Een ongeïnteresseerde chatjuffrouw zei mij dat de producten écht aangevinkt stonden en dús had ik ze besteld! Ze stuurde mij met een kluitje in het riet en zei dat mijn vinger wellicht uitgeschoten was. Okay, dat kan best een keer gebeuren, maar géén zeven keer in één sessie en al helemaal geen twee weken achtereen. Er stonden inderdaad vinkjes, maar die zijn zeer beslist niet door mij geplaatst! Ik ben 70 en ik heb geen bal aan verkoudheidsbalsem voor baby’s van maar liefst tien euro een potje. Ik heb geen oven, dus waarom zou ik pizzadeeg en aanverwanten bestellen? Steeds opnieuw is mij beloofd dat de zaak zou worden uitgezocht, maar tot nu heb ik niets gehoord. Ik vind dat nogal klantontvriendelijk, temeer daar beide bestellingen een bedrag van meer dan 80 euro aantikten. Voor mij geen Flink meer!
Ik zal afsluiten met iets positiefs: de riders zijn behulpzaam, beleefd en vriendelijk
erg lang wachten is geen minuten
Jammer dat er gaan mail oid verzonden wordt waarin je aan kunt geven of je alles ontvangen hebt. Nu voor niks 5 euro teveel betaald.
Bakje fruit open gegaan in de tas en verplet door de andere boodschappen. En vervolgens vragen of ik de vuilnisbak in kan gaan om bewijs te leveren. Lachwekkend.
Het slechtste filiaal zit toch overduidelijk in Veenendaal , nooit komen ze hun afspraak na om de levering te brengen altijd precies om 23;11 dicht , als je voor 22;00 besteld word je boodschap pas om 23;48 gecanceld wat een waardeloos filiaal is dit zeg bah overigens is dit nu de 5e keer in 2weekenden plus 1 dag al gebeurd. , misschien handig om toch een personeel aan te gaan nemen en niet mensen bewust niet aan te nemen. en een telefoonummer zou handig zijn mensen?
Koerier Flink lapt verkeersregels aan de laars en vertoont intimiderend gedrag na buurtbewoner, !!reeds meerdere klachten gehad van buren aanrijding met een auto
Koeriers kijken niet goed uit voordat ze op een rijbaan komen .
Je besteld op zaterdag avond & je moet tot 01:45 wachten terwijl je dood moe bent waar is het personeel in Veenendaal en waar is de communicatie?
De bezorger van Flink bracht mijn boodschappen niet naar de opgegeven 4e verdieping, zoals duidelijk schriftelijk vooraf medegedeeld, als ook via de intercom in zowel Engels als in Nederlands aan de bezorger medegedeeld. De bezorger vertikte gewoon om de trappen omhoog te klimmen en zette de boodschappen achter de voordeur neer. Ik beklaagde mij hiervoor bij de klanenservice (ik ben momenteel gehandicapt en kan geen trappen lopen). Maar de medwerker daar liegt mij doodleuk voor dat ik dat zelf tegen de bezorger gezegd zou hebben. Daarmee is het verhaal voor Flink afgerond en word ik ijskoud in de steek gelaten. Pas vanochtend kon een medebewoner mijn boodschappen omhoog brengen. Alles was kleverig besmeurd door de bestelde ijsjes die onderwijl waren gesmolten en daarmee de rest van boodschappen onbruikbaar heeft gemaakt.
Bestellen zijn ze rap in … beloven binnen 15 min de realiteit is meer dan anderhalf uur ondertussen wacht ik nog steeds 😡klantenservice is een computer Echt WAARDELOOS 😡
Niet bestellen hier!!!!
Ik heb besteld en binnen 2 minuten meld de website dat het is afgeleverd terwijl ik 10 minuten verder op woon.
Ik neem contact op en ze zeggen dat het is afgeleverd en dat ze niets kunnen doen.
Oplichters zijn het.
Overal verkondigen zij tot 00:00 te bezorgen, maar om 21:00 kan het al niet meer. Al twee keer dik een uur gewacht op een paar drankjes!! Dan krijg je een kortingscode van 5,00EUR maaar alleen als je meer dan 30,00EUR besteld??? En nu weer mis doordat zij al dicht zijn?!
Vanaf het moment dat ik wist dat ze bestonden alleen maar applaus voor de ridders en het bedrijf. Ik ben en blijf een vaste klant. Ik vind ze geweldig
Teveel betaalt voor een order, omdat de kortingscode niet goed werkte. Mederwerker beweert stug dat dit wel zo is (terwijl je de bedragen op de bon kan optellen en ziet dat dit niet zo is). Geef na 20 minuten chatten toe dat de kortingscode niet goed heeft gewerkt en zegt dat ik morgen maar opnieuw moet berichten omdat er geen shift lead aanwezig is die dit kan afhandelen. Dag erna wéér. Schaamteloze afhandeling tegenover een klant die de dupe wordt van jullie systeem. Koop hier nooit meer.
Altijd op tijd communicatie prima in Amsterdam Noord gaat het prima bij wie het niet goed gaat verhuizen naar Amsterdam noord want ik heb geen klachten
Veeeel te lang moeten wachten op de bezorging. Het hele idee van we bestellen iets was weg !
Tevens krijg je een goedmakertje van 5 euro bon bij je volgende bestelling omdat het zo lang duurde maaaaaaar dat krijg je alleen als 30 of meer uit geeft.
Dus excuses met een voorwaarde ik hou er niet zo van !
Zeer slecht zowel om te bestellen en als werkgever. De producten duur de service matig tot slecht. Als werkgever dingen eisen die wettelijk niet toegestaan zijn en later zeggen dat dit nooit is gezegt. Hoofdkantoor is niet tebereiken bij problemen.
Ik heb best veel gebruik gemaakt van Flink en vond het ook echt heel handig, maar deze afgelopen dagen doet de app het niet meer of hij geeft alleen maar steeds aan dat Flink gesloten is. in ieder geval kan ik niet meer bestellen en snap niet waarom.
Mijn bestelling was 2 uur te laat. Ik had via de app contact opgenomen met de klantenservice, en ze zouden ervoor zorgen dat de filiaal in Den Bosch mij zou bellen. Zo gezegd zo gedaan! Krijg ik een telefoontje van ze: mevr, u boodschappen zijn degelijk geleverd. Ik hield natuurlijk voet bij stuk dat mijn boodschappen niet geleverd was. Uiteindelijk hadden ze het alsnog geleverd, maar totaal 3 uur moeten wachten. Ik had net zo goed naar de jumbo kunnen gaan, dan had ik allang kunnen koken en eten!
Bezorging was snel en op tijd. De producten zijn overdreven duur en de tomaten die nog twee dagen houdbaar zouden moeten zijn zijn nu al beurs en aan het verschimmelen. De knoflook is ook oud.
Ik ga hier zeker nooit weer bestellen.
Duidelijke site, goede producten en snelle bezorging!!!!
goed,maar moeten meer artikelen hebben en de prijs moet lager zker in deze tijd, heb je snel iets nodig dan is dit prima, de bezorgers zijn zeer vriendelijk en supersnel,
een uitkost als je snel iets wilt hebben ook de kortingen die je kan invullen zijn fijn, ik doe geregeld bestellen, als ik snel iets nodig hebt, hoe mooi is dta binnen 20 minuten, al,maar tip, breid het uit dan zal nog beter gaan.
Ik wacht al anderhalf uur voor mijn bestelling, de bezorging wordt met elke minuut verlengd. Dit is niet de bezorgkosten waard en ze liegen met de snel levering reclames.
De klantenservice is ook niet bereikbaar
Valse reclame!
Dingen beloven en adverteren met zaken die je niet waar maakt...
Tsssss
Had voor 40 euro aan boodschappen besteld, er stond op de site wel dat het lang kon duren, maargoed dat maakte mij niet uit, echter dat de boel dan volledig ontdooid aankomt (ijs, pizza), toetjes die opengescheurd zijn, saucijzenbroodjes helemaal beschimmeld zijn, dat maakte mij wel uit.
Helaas was de klantenservice niet te bereiken, pas de volgende dag kreeg ik iemand te pakken maar omdat ik geen fotos had gemaakt van elk ding dat mis was en deze niet ff snel kon maken omdat ik op mijn werk zat, kreeg ik geen geld terug voor de spullen die niet goed waren. Mocht het doen met een tegoedbon van 5 euro, maar alleen het ijs dat volledig gesmolten was, was al 5 euro.
Klantenservice was ontzettend slecht en gehaast, kreeg snel een kortingscode toegestuurd en toen wilde ze graag van me af, toen ik zei dat ik het er niet mee eens was had ik pech. Account verwijderd, bestel nooit meer wat bij deze dieven.
Iets voor 18:00 uur besteld om 19:10 nog steeds mijn boodschappen niet binnen. Dit was dus de eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb
Ik toch bepaalde verwachtingen.
Met veel gezeur én uiteindelijk teleurstelling(en) . Echt zonde!
FLINK e domper deze app!
~iemand uit noord
Schrijf een review over Flink
Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Andere gerelateerde bedrijven



FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Flink een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 181 beoordelingen geplaatst over Flink. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,5 gekregen, waarbij 40% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Flink actief?
Flink is vooral actief in de categorie software en programmas en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) apps.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Flink reviews? Dan kun je naar de website van Flink gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.