Fletcher Hotels logo

Fletcher Hotels reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Fletcher Hotels reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
494
Fletcher Hotels logo
Website
fletcher.nl
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Fletcher Hotels

De laatste decennia timmert Fletcher Hotels flink aan de weg. Op radio en televisie en in diverse magazines presenteert de hotelketen zich volop met reclames. De inhoud bestaat er meestal uit dat mensen wordt opgeroepen om er eens even lekker tussenuit te gaan en een lang weekend of midweek te genieten van een verblijf in een van de meer dan 100 Fletcher Hotels in Nederland. Geen wonder dat velen overwegen om een verblijf te boeken bij een FletcherHotel. Daarbij laten ze zich natuurlijk niet alleen leiden door de diverse reclameboodschappen van Fletcher Hotels, maar zoeken ze ook naar objectievere bronnen, zoals reviews en beoordelingen van bezoekers van Fletcher Hotels. Dat is verstandig want alleen op basis van verschillende bronnen kun je je een goed gefundeerd oordeel vormen. In dit artikel worden reviews en beoordelingen van échte bezoekers van Fletcher Hotels samengevat, zodat je op basis van reële verwachtingen een besluit kunt nemen of je een uitstapje wilt boeken bij een van de vele Fletcher Hotels. In dit artikel worden daarom geen individuele reviews weergegeven, maar wordt de algemene teneur van tientallen klantbeoordelingen samengevat.

Over Fletcher Hotels

Fletcher Hotels is in 1997 opgericht door Chris Luken en genoemd naar zijn hond: Fletcher. Het eerste hotel, Hotel Koogerend op Texel, werd overgenomen van Van der Valk. Daarna heeft de hotelketen een sterke groei doorgemaakt en inmiddels zijn er in Nederland meer dan 100 Fletcher Hotels, vaak gecombineerd met een restaurant. Gewoonlijk staan de hotels vlakbij toeristische trekpleisters en in de natuur. Zo zijn er veel Fletcher Hotels te vinden langs de kust, rond de Veluwe en in Zuid-Limburg. Gezien de demografie van ons land, zijn bemiddelde, actieve ouderen een belangrijke doelgroep. Vandaar ook dat bij de meeste Fletcher Hotels veel aandacht is voor het verhuren van (elektrische) fietsen. Verder probeert Fletcher Hotels de doelgroep te verwennen door zich te richten op kleinschalige hotels, waardoor persoonlijke aandacht voor de klant kan worden gegarandeerd. Fletcher Hotels doet er niet geheimzinnig over dat niet alleen omzet wordt gegenereerd door de verhuur van de hotelkamers, maar ook door gasten te stimuleren gebruik te maken van het restaurant dat de meeste Fletcher Hotels vergezelt.

Waarom kiezen voor Fletcher Hotels

De huurtarieven van Fletcher Hotels zijn alleszins redelijk. Zeker vergeleken met zakenhotels zijn de prijzen aan de lage kant. Daar staat tegenover dat de kamers in het algemeen vrij basic zijn, in lijn met de gehanteerde tarieven. Het businessmodel van Fletcher Hotels is erop gericht om zoveel mogelijk hotelkamers te verhuren. Net als bij alle andere hotelketens is een hoge bezettingsgraad essentieel. Naast omzet uit kamerverhuur verdient Fletcher Hotels met name zijn geld in de restaurants van de keten. Deze restaurants bieden exclusievere gerechten dan de kwaliteit van de hotelkamers zou verwachten, maar met deze gerechten wordt dan ook navenant meer verdiend. Met diverse acties probeert Fletcher Hotels de prijs van de hotelkamers zelfs nóg aantrekkelijker te maken. Vaak gebeurt dat in de vorm van loyaliteitsacties. Bijvoorbeeld extra korting voor klanten die beloven vaker Fletcher Hotels te bezoeken of voor klanten die beloven om ook het diner in het hotel te gebruiken. Overigens, wordt de druk om ook gebruik te maken van het hotelrestaurant vrijwel nooit als dwingend ervaren. Ofschoon de kamers eenvoudig van uitvoering en relatief beperkt van omvang zijn, wordt wel voldaan aan het belangrijkste criterium voor een hotelkamer: de bedden zijn in het algemeen goed. Doordat wordt beknibbeld op onderhoud en schoonmaak, zie je in klantbeoordelingen relatief vaak genoemd dat kamers niet helemaal schoon zijn en dat er bijvoorbeeld in de badkamer vaak ruimte voor verbetering is. Positieve reviews zijn er gewoonlijk voor de receptie, het ontbijt en de overige dienstverlening. Door de ligging van de hotels zijn bezoekers vaak actievere ouderen die graag wandelen en fietsen in het gebied rond het hotel. Die verklaart wellicht ook het aantal welness hotels binnen de hotelketen.

Is Fletcher Hotels betrouwbaar?

Met meer dan 100 hotels in Nederland is Fletcher Hotels de grootste hotelketen in ons land. Het spreekt vanzelf dat bedrijven met een dergelijke omvang hun verantwoordelijkheid nemen en dat doet Fletcher Hotels dan ook door de doelstellingen van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) te ondersteunen. Dit blijkt uit een Green Key-certificaat, wat aangeeft dat de onderneming zoveel mogelijk op duurzame wijze werkt. In de jaren van 2011 tot en met 2018 werd Fletcher Hotels uitgeroepen tot Beste hotelketen van Nederland.

Klantenservice en klachten

Zoals je van een grote, klantgerichte organisatie, zoals Fletcher Hotels mag verwachten, is het klachtenproces goed geregeld. Zo is er een centraal e-mailadres te vinden onder de Contactgegevens op de website van Fletcher Hotels. Daar kun je al je klachten naartoe sturen.

Wil jij ook beoordelen?

Ben je recent gast geweest in een FletcherHotel? Schrijf dan snel een review, want een review schrijf je niet voor jezelf, maar voor anderen. Door een beoordeling te schrijven, help je toekomstige gasten bij hun keuze, maar ook Fletcher Hotels zelf kijkt met argusogen naar de reviews, omdat het handvatten geeft om de klantbeleving te verbeteren.

Reviews over Fletcher Hotels

Andere Fletcher Hotels

Fletcher Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof logo
Fletcher Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Doorwerth - Arnhem logo
Fletcher Hotel Restaurant Doorwerth - Arnhem
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Gilde logo
Fletcher Hotel Gilde
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant de Wageningsche Berg logo
Fletcher Hotel-Restaurant de Wageningsche Berg
0 beoordelingen
10
Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe logo
Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe
0 beoordelingen
10
Fletcher Wellness-Hotel Trivium logo
Fletcher Wellness-Hotel Trivium
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede logo
Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Landgoed Avegoor logo
Fletcher Hotel Landgoed Avegoor
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Brug logo
Fletcher Hotel-Restaurant de Witte Brug
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Heidehof logo
Fletcher Hotel Restaurant Heidehof
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Weert logo
Fletcher Hotel-Restaurant Weert
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Epe-Zwolle logo
Fletcher Hotel Restaurant Epe-Zwolle
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Dinkeloord logo
Fletcher Hotel Restaurant Dinkeloord
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Arion-Vlissingen logo
Fletcher Hotel-Restaurant Arion-Vlissingen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Hellendoorn logo
Fletcher Hotel Restaurant Hellendoorn
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof logo
Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht logo
Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht
0 beoordelingen
10
Fletcher Wellness-Hotel Helmond logo
Fletcher Wellness-Hotel Helmond
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen logo
Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Restaurant de Zeegser Duinen logo
Fletcher Hotel - Restaurant de Zeegser Duinen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven logo
Fletcher Hotel-Restaurant Jagershorst-Eindhoven
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant De Eese logo
Fletcher Hotel Restaurant De Eese
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant De Gelderse Poort logo
Fletcher Hotel Restaurant De Gelderse Poort
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Scheveningen logo
Fletcher Hotel-Restaurant Scheveningen
0 beoordelingen
10
Fletcher Familiehotel De Hunzebergen logo
Fletcher Familiehotel De Hunzebergen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Amersfoort logo
Fletcher Hotel Restaurant Amersfoort
0 beoordelingen
10
Fletcher Zuiderduin Beachhotel logo
Fletcher Zuiderduin Beachhotel
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Sallandse Heuvelrug logo
Fletcher Hotel Restaurant Sallandse Heuvelrug
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland logo
Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant De Buunderkamp logo
Fletcher Hotel-Restaurant De Buunderkamp
0 beoordelingen
10
Fletcher Familiehotel Paterswolde logo
Fletcher Familiehotel Paterswolde
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Oss logo
Fletcher Hotel-Restaurant Oss
0 beoordelingen
10
Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof logo
Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht logo
Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Restaurant Nautisch Kwartier logo
Fletcher Hotel - Restaurant Nautisch Kwartier
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Wolfheze logo
Fletcher Hotel-Restaurant Wolfheze
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Restaurant Elzenduin logo
Fletcher Hotel - Restaurant Elzenduin
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Parkstad- Zuid Limburg logo
Fletcher Hotel-Restaurant Parkstad- Zuid Limburg
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe logo
Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe
0 beoordelingen
10
Fletcher Landgoedhotel Renesse logo
Fletcher Landgoedhotel Renesse
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman logo
Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant ByZoo Emmen logo
Fletcher Hotel-Restaurant ByZoo Emmen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Amsterdam logo
Fletcher Hotel Amsterdam
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg logo
Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg
0 beoordelingen
10
Fletcher Boutique Hotel Duinoord logo
Fletcher Boutique Hotel Duinoord
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Restaurant de Cooghen logo
Fletcher Hotel - Restaurant de Cooghen
0 beoordelingen
10
Fletcher Wellness-Hotel Kamperduinen logo
Fletcher Wellness-Hotel Kamperduinen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant de Dikke van Dale logo
Fletcher Hotel-Restaurant de Dikke van Dale
0 beoordelingen
10
Fletcher Parkhotel Val Monte logo
Fletcher Parkhotel Val Monte
0 beoordelingen
10
Fletcher Strandhotel Haamstede logo
Fletcher Strandhotel Haamstede
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Restaurant Steenwijk logo
Fletcher Hotel - Restaurant Steenwijk
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Marknesse logo
Fletcher Hotel-Restaurant Marknesse
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk logo
Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk
0 beoordelingen
10
Fletcher Resort-Hotel Zutphen logo
Fletcher Resort-Hotel Zutphen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp logo
Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp
0 beoordelingen
10
Fletcher Wellness-Hotel Leiden logo
Fletcher Wellness-Hotel Leiden
0 beoordelingen
10
Fletcher Wellness-Hotel Stadspark logo
Fletcher Wellness-Hotel Stadspark
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Apeldoorn logo
Fletcher Hotel Apeldoorn
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel De Zalm logo
Fletcher Hotel De Zalm
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Zeeduin logo
Fletcher Hotel Restaurant Zeeduin
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Victoria-Hoenderloo logo
Fletcher Hotel Restaurant Victoria-Hoenderloo
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant ‘s-Hertogenbosch logo
Fletcher Hotel-Restaurant ‘s-Hertogenbosch
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Jan van Scorel logo
Fletcher Hotel Jan van Scorel
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Château De Raay logo
Fletcher Hotel Château De Raay
0 beoordelingen
10
Fletcher Badhotel Callantsoog logo
Fletcher Badhotel Callantsoog
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam logo
Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant De Wipselberg-Veluwe logo
Fletcher Hotel Restaurant De Wipselberg-Veluwe
0 beoordelingen
10
Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill logo
Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Landgoed Huis te Eerbeek logo
Fletcher Hotel Landgoed Huis te Eerbeek
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Teugel Uden-Veghel logo
Fletcher Hotel-Restaurant Teugel Uden-Veghel
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Kasteel Erenstein logo
Fletcher Hotel-Restaurant Kasteel Erenstein
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam – Den Haag logo
Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam – Den Haag
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant de Korenbeurs logo
Fletcher Hotel-Restaurant de Korenbeurs
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Zevenbergen-Moerdijk logo
Fletcher Hotel-Restaurant Zevenbergen-Moerdijk
0 beoordelingen
10
Fletcher Wellness-Hotel Sittard logo
Fletcher Wellness-Hotel Sittard
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Restaurant Nieuwvliet Bad logo
Fletcher Hotel - Restaurant Nieuwvliet Bad
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Boschoord logo
Fletcher Hotel Restaurant Boschoord
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Prinsen logo
Fletcher Hotel Restaurant Prinsen
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel La Ville Blanche logo
Fletcher Hotel La Ville Blanche
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Arneville-Middelburg logo
Fletcher Hotel-Restaurant Arneville-Middelburg
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Rotterdam-Airport logo
Fletcher Hotel Rotterdam-Airport
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant De Reiskoffer logo
Fletcher Hotel-Restaurant De Reiskoffer
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant de Borken logo
Fletcher Hotel-Restaurant de Borken
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg logo
Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg
0 beoordelingen
10
Fletcher Duinhotel Hotel Burgh Haamstede logo
Fletcher Duinhotel Hotel Burgh Haamstede
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer logo
Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Marijke logo
Fletcher Hotel Restaurant Marijke
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Valkenburg logo
Fletcher Hotel Valkenburg
0 beoordelingen
10
Fletcher Strandhotel Renesse logo
Fletcher Strandhotel Renesse
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Het Veluwse Bos logo
Fletcher Hotel Het Veluwse Bos
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Bon Repos logo
Fletcher Hotel Restaurant Bon Repos
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Erica logo
Fletcher Hotel Restaurant Erica
0 beoordelingen
10
Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap logo
Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Koogerend logo
Fletcher Hotel Restaurant Koogerend
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis logo
Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei logo
Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant De Witte Raaf logo
Fletcher Hotel Restaurant De Witte Raaf
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Wings-Rotterdam logo
Fletcher Hotel-Restaurant Wings-Rotterdam
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Veldenbos logo
Fletcher Hotel Restaurant Veldenbos
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Resort Spaarnwoude logo
Fletcher Hotel - Resort Spaarnwoude
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Rooland logo
Fletcher Hotel Restaurant Rooland
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant De Burghoeve logo
Fletcher Hotel Restaurant De Burghoeve
0 beoordelingen
10
Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond logo
Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel - Restaurant Heiloo logo
Fletcher Hotel - Restaurant Heiloo
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Beekbergen-Apeldoorn logo
Fletcher Hotel Restaurant Beekbergen-Apeldoorn
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel-Restaurant Langewold logo
Fletcher Hotel-Restaurant Langewold
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan logo
Fletcher Hotel Restaurant De Mallejan
0 beoordelingen
10
Fletcher Stadshotel Den Haag logo
Fletcher Stadshotel Den Haag
0 beoordelingen
10
Fletcher Hotel Restaurant Carlton logo
Fletcher Hotel Restaurant Carlton
0 beoordelingen
10

Gerelateerde bedrijven

Center Parcs logo
Center Parcs
19 beoordelingen
6,6
AsiaDirect logo
AsiaDirect
4 beoordelingen
9,5
Bergsportreizen logo
Bergsportreizen
2 beoordelingen
10

Gerelateerde blogartikelen

4,1
20% zou hier weer kopen
74 beoordelingen
Onze beoordeling over Fletcher Hotels

Fletcher Hotels is geverifieerd door ons expert team. De webshop Fletcher Hotels bestaat al sinds 1999 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Fletcher Hotels lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Fletcher Hotels. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van fletcher.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Het is verstandig de website van fletcher.nl te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Fletcher Hotels.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Fletcher Oss. Erg smerig

NU in een jaar 2 hotels bezocht in Helmond en Oss. Beide hotels wel zo n vieze horen dekbedden. Niet te omschrijven zo vies die eruit zagen,nadat we zo lief waren om ons bed af te halen de laatste dag. Schandalig dat ze je zo laten slapen. Bij klacht werd ons een welkomstdrankje aangeboden bij een volgende boeking. Het kon er net vanaf. 😡, Drink maar lekker zelf op ons zie je niet meer in een Fletcher hotel.
Zo ga je niet met gasten om. Toch?

Geplaatst op: 18-08-2023
Laatst bewerkt op: 18-08-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht om ziektes van te krijgen

Zeer slecht fletcher hotel met name waalwijk
Mag je niet eens hotel noemen..
Dat je nog net niet tussen de ratten ligt.
Zeer smerig en erg oud bollig. Stank en vlekken van het tapijt en riool lucht uit de badkamer.
Schimmel bij de ramen en dikke laag stof.
Als het “hotel” nu verlaten zou zijn. Zou je zo zeggen dat dit al tig jaren niet meer bewoont wordt.

Daarbij klacht ook aangegeven en bieden ze een welkom terug voucher?!
Geen mogelijkheid tot geld terug.

Tot de mensen daar longpleuris of aids en andere ziektes oplopen. Nooit meer fletcher.

Geplaatst op: 06-09-2023
Laatst bewerkt op: 06-09-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oudbollig te duur voor prijs/kwaliteit, ga dit niet opnoeuw doen.

de kamer was oudbollig em zeker niet brandschoon.
Het was een kamer zonder airco en het was die dag 27 graden en de warmte is in de kamer blijven hangen.
Ondanks dat je moest opgeven hoe laat je ging ontbijten waar we ons ook aan gehouden hadden was er veel van het buffet op en aanvullen duurde te lang.Een hele kwalijke zaak.
Kwaliteit/prijsverhouding is niet goed.
Ga hier niet meer boeken.

Geplaatst op: 13-08-2023
Laatst bewerkt op: 13-08-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 2/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk gedateerd gebouw, echt waardeloos!

Geboekt bij Fletcher hotel Bon Repos in Noorbeek. Echtpaar met hondje; speciaal van tevoren gebeld of de hond mee mocht. Bij aankomst werd ons mede gedeeld dat de hond niet in de lounge mocht en alleen op de kamer. De kamer was verschrikkelijk, klein met afbladderende verf, wastafel op de kamer, alles verouderd en afgeschilferd. Slechte douche, eigenlijk ongelooflijk als je de tv-spotjes op TV ziet. Wij hadden vooraf voor 2 dagen betaald en moesten bij aankomst nog 42 Euro toeristenbelasting afrekenen. Toch zijn we na 1 nacht vertrokken, vreselijk slecht hotel, beslist niet naar toe gaan! het lijkt net of je in het voormalige Oostblok beland bent. Familie Hillen met hondje Bram.

Geplaatst op: 07-08-2023
Laatst bewerkt op: 08-08-2023
Geschreven door: Paul H.

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet heel hartelijk ontvangen, jammer

We werden ontvangen door wat ongeīnteresseerde meisjes die niet heel veel wisten. Alle gasten moesten wachten tot 1500 u om in te checken om vervolgens in een rij te staan. Parkeren moet je niet aanbieden als je dat niet kunt garanderen. Advies is om vroeg te komen voor 10 plekken en vervolgens kun je pas om 1500 uur inchecken

Geplaatst op: 24-08-2023
Laatst bewerkt op: 24-08-2023
Geschreven door: Nathea E.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Vriendelijk personeel zeer verouderde en slechte accomodaties

Fletcher hoenderloo was oud, versleten, rook muf, kamers uitgeleefd en zwembad gesloten. Airco werd gemist, personeel vriendelijk, mooie omgeving.
Fletcher amersfoort, grote kamer , badkamer en vloerbedekking versleten. Airco werd gemist. Ontbijt prima.
Fletcher oisterwijk, kamer klein, slechte bedden, kamer te warm, uitgeleefde kamer, badkamer stonk. Personeel erg vriendelijk ook hier geen airco . Dag eerder vertrokken door het geheel. We hadden een hele andere verwachting van 4 sterren hotels en komen hier niet meer terug.

Geplaatst op: 02-08-2023
Laatst bewerkt op: 02-08-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 3/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
130 euro afgesproken via telefoon krijg een kamer voor 152 euro aan de balie..

Nou als ik ook 130 euro een afspraak maak wil k ni voor de balie staan en 152 te horen krijgen. Ik betaalde het omdat k geen heisa wou. Maar dat arrogante lachje van de baliemedewerker werd ook ni op prijs gesteld. Kortom voor een ieder die hier komt afspraken zwart op wit laten zetten het is mijn laatste eerste en laatste nacht in een fletcher barrel.

Geplaatst op: 23-08-2023
Laatst bewerkt op: 23-08-2023
Geschreven door: Derk S.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vies, gedateerd (1950 kamers) te triest voor woorden. Niet meer van deze tijd.

Weg ermee. Geen positieve dingen te verzinnen

Geplaatst op: 09-08-2023
Laatst bewerkt op: 09-08-2023
Geschreven door: Tonnie K.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Doen niets met klachten

Algemene ruimtes bij aankomst sfeervol
Eenmaal op de kamer valt het erg tegen. Zeer matig tot slecht. Verouderde badkamer met schimmels bij de douchekraan. De bedden hebben doorgelezen matrassen.
In de avond bij de bar ging het brandalarm af. De gasten werden in het ongewissen gelaten en er werd niet accuraat naar buiten begeleid
Het ontbijt bestaat uit bevroren producten die opgepiept zijn, met het croissants kun je iemand goed verwonden. Bediening gaf zeer weinig sjoege alsof het de normaalste zaak is.
Bij het afrekenen ook weer zeer weinig respons op de klachten.
Wij zijn zeer ontevreden over ons bezoek en komen zeker niet hier terug

Geplaatst op: 23-07-2023
Laatst bewerkt op: 23-07-2023
Geschreven door: Laura B.

4 / 10
3/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht ,ze hebben de privacy wet overtreden

Een hele slechte ervaring omdat ze de privacy wet hebben overtreden en mijn gegevens met derden hebben gedeeld.
Met de manager was een gesprek hierover niet te doen .

Geplaatst op: 18-07-2023
Laatst bewerkt op: 18-07-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Oke

Mooi hotel maar eten kreeg niet alles eten was koud niet lekker de kibbeling was droog en niet lekker het was koud in het restaurant en zag er niet gezellig uit verder wel snelle service

Geplaatst op: 11-08-2023
Laatst bewerkt op: 11-08-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 2/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Matig

Fletcher Zwolle hadden we geboekt met terrasje bij de kamer. Helaas moesten wij de schuifpui dichthouden. De buren waren constant aan het roken. En dat is toegestaan!! Dus dat terras bij de kamer nebje niks aan….

Geplaatst op: 03-08-2023
Laatst bewerkt op: 03-08-2023
Geschreven door: Wout M.

6 / 10
3/5 2/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Fietsverhuur niet alleen erg duur, gewone fietsen zonder ondersteuning zijn gewoon NIET meer te huur, dan maar op zoek naar een ander hotel

Fietsverhuur niet alleen erg duur, gewone fietsen zonder ondersteuning zijn gewoon NIET meer te huur, dan maar op zoek naar een ander hotel

Geplaatst op: 19-07-2023
Laatst bewerkt op: 19-07-2023
Geschreven door: Rene S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Comfortkamer geboekt en er voor betaald, overnacht in een vieze aftandse kamer

We hadden een comfort kamer geboekt. Prachtig plaatje op de site met een mooie kamer. De kamer die we toegewezen kregen was even anders. Weinig ruimte met enorm vieze vloerbedekking, kozijnen waar geen verf opzet en afgekloven leken door een bull mastiff. De buiten deur naar het balkon kon niet dicht. Het was er benauwd en toen ik me bed in wilde zat ik vast met mijn voet in het gordijn en ben erin gestruikeld. De lift was stuk en de trappen waren lang en stijl. We zijn na het aanmelden naar familie gegaan en later bleek dat in de tussentijd klagende mensen onze kamer hadden gekregen en wij, toen we later terug kwamen, de hierboven beschreven kamer. Dit konden we zien op onze bon. Kamer 3.02 was wit gemaakt en daarvoor met pen kamer 2.01 ingevuld. Tegen het licht kon je dit nog lezen. Als compensatie voor de waardeloze kamer kregen we een drankje en een upgrade aangeboden. Nadat we ons beklag hadden gedaan via de mail konden we een nacht kosteloos in een standaard kamer overnachten. Van dit soort kamers moet je wegblijven als je weet wat daar allemaal gebeurd. Wil je een comfort kamer en een ontbijt dan komt dan boven op de 167 euro die we al betaald hadden. Beetje veel voor een kamer als deze. Dit was de 3e keer dat we Fletcher geprobeerd hebben en dit was de slechtste. Contact opnemen en tot een oplossing komen dat gaat je bij Fletcher niet lukken. Ze hebben maling aan je. Wij boeken er nooit meer en ik zou iedereen willen zeggen denk goed na als je een hotel boekt. Liever iets meer betalen dan een enorme teleurstelling bij deze nare keten van hotels.

Geplaatst op: 20-06-2023
Laatst bewerkt op: 20-06-2023
Geschreven door: Cor V.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hotel victoria hoendeloo 4 * 1 is nog teveel

Mega vies en vol schimmels en haren en stof en brandgevaarlijke lampen douchelamp kroonsteentje zonder kap
Dame bij de receptie erg onvriendelijk zelfs tegen collega tekeer gaan bij gasten
Stuur je klacht gaat dit naar personeel dor beoordeeld of het doorgestuurd word

Geplaatst op: 28-06-2023
Laatst bewerkt op: 28-06-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk

Slechte bedden, vieze kamer.

Geplaatst op: 16-07-2023
Laatst bewerkt op: 16-07-2023
Geschreven door: Geziena V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed geslapen maar slecht live cooking.

Het verblijf, de kamers en het personeel was prima. Alleen dat er geen mogelijkheid is om a la Carte te eten vonden we erg jammer. Wij waren er op maandag en op de fiets. Er was dus geen mogelijkheid om in de buurt wat te eten.
We hebben dus toch maar met 4 personen het live and cooking buffet genomen. Sorry hoor maar dit was erg onder de maat. Er zat weinig smaak aan alle voorafjes het leek of dat alles over was van het weekend ervoor. Dan verwacht je bij live cooking dat je het vlees/vis kan uitzoeken en dat het op dat moment wordt klaargemaakt. Nou het was allemaal al gemaakt en op een warmhoudplaat gelegd en dus lauw. Zoals ook de champignon vega en ook de kip. De broodjes waren ook zeker niet vers. Heel jammer allemaal en zeker voor per persoon €39,- !!!
Het nagerecht was daarentegen wel lekker.
Wij gaan zeker geen mensen doorsturen naar het live cooking diner!!!!

Geplaatst op: 27-06-2023
Laatst bewerkt op: 27-06-2023
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Fletcher in Nunspeet was zo slecht, dit hotel is echt gedateerd, als er iemand in de gang liep lag je te schudden in bed

Wij hebben slechte ervaringen in Fletcher Nunspeet
- prijs kwaliteit ( vreselijk veel geld voor wat je ervoor krijgt)
- vloerbedekking vies en er lag troep op
- douchen kreeg op zondagochtend pisstraaltje
- veel te weinig stopcontacten
- geen lift aanwezig
- 20 peuken op het veel te klein balkonnetje
- zaterdagavond 5 mei tot s nachts pokkeherrie
- sterft er van de mieren, zelfs in de ontbijtzaal

Geplaatst op: 08-05-2023
Laatst bewerkt op: 08-05-2023
Geschreven door: Wil V.

4 / 10
4/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Klopt niks van

Op veiling gekocht 2 weken van te voren boeken.
Gewacht tot 's,nachts 00.05uur en ja hoor alles vol??????
Weekend weert kado gekregen van de kinderen komen om 18,15uur aan. Willen eten.
Kan niet we zijn vol, echt zit 1 stel aan een tafel 8 tafels leeg.
Zo fout nu fletcher

Geplaatst op: 17-04-2023
Laatst bewerkt op: 17-04-2023
Geschreven door: Hans

4 / 10
1/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Koop geen Fletcherbon

Ikheb een bon cadeau gekregen, de bon geeft aan: ruim 110 toplocaties in Nederland. Pure misleiding is dit. Boeken voor een overnachting in het weekend is mij na 2 maanden nog steeds niet gelukt!!!! Er zijn in de weekends geen hotels beschikbaar

Geplaatst op: 12-04-2023
Laatst bewerkt op: 12-04-2023
Geschreven door: Christianne

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichtersbende !

Fletcherkado - drie dagen volledig verwenarrangement - gisteren van kinderen ontvangen . Heel blij mee ( dachten wij). Strandhotel Haamstede is de keuze en direct kontakt met de servicedesk van Fletcher. Uitstekend geholpen ; mijnheer moet werken met een zeer verouderd middeleeuws computersysteem waardoor geen rechtstreeks overzicht van beschikbare data openbaar is. Maar wat blijkt ? Met geen mogelijkheid zijn er nog beschikbare kamers in 2023. De Fletcherbonnen zijn twee jaar in te wisselen en wij hopen binnen die tijd daar nog een kamer te kunnen bemachtigen mits wij nog in leven zijn. LET OP: Er zijn direct voldoende kamers in het Strandhotel Haamstede te reserveren , ook via Booking.com maar niet via Fletcherverwenarrangent -kado bonnen. Ik schaam mij voor mijn kinderen die dit bedrag hebben uitgegeven om ons te verwennen na vele uren oppassen op de kleinkinderen . Het lijkt alsof wij gaan gebruik willen maken van de Fletcher kado-bonnen. Wel is al het geld van de bonnen door Fletcher geïnd en zijn er geen mogelijkheden dit bedrag terug te krijgen . Lieve mensen: trap er niet in ! Het is een enorme berg ergernis en boosheid … Onbegrijpelijk dat deze Fletcher organisatie niet stevig door de Autoriteit Consumenten Markten (ACM) wordt aangepakt of door programma’s als Kassa, Radar, Keuringsdienst van Waarde of Max Meldpunt ! Ik ga er voor zorgen dat dit gebeurt Als wij als consumenten dit met zijn allen doen, wordt de consument gehoord en voortaan als “gast” benaderd (hoop ik). Hoe triest is het dat de zakken van Fletcher gevuld worden over de rug van de consument ! Wij zijn erg benieuwd of wij ooit - met de Fletcherbonnen van onze kinderen - het Strandhotel Haamstede van binnen gaan zien !

Geplaatst op: 12-03-2023
Laatst bewerkt op: 12-03-2023
Geschreven door: Leny V.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Gewoon geen antwoord

Wij hadden van 25 op 26 Februari een overnachting geboekt bij fletcher hotel-restaurant dinkeloord, vlak voor vertrek een Covid test gedaan, helaas beide positief, contact opgenomen met fletcher hotel-restaurant dinkeloord, zeer vriendelijke meneer aan de telefoon gekregen, alles uitgelegd, de tip gekregen om het via de Email te doen, omdat meneer geen pasje had om de boeking om te zetten. Email gestuurd, gewoon helemaal geen reactie gehad. 27-03 opnieuw gebeld, kregen weer een vriendelijke man aan de lijn, meneer zal een briefje neer leggen zodat de leidinggevende contact met ons op zou nemen, helaas niet teruggebeld of iets vernomen. 02-03 weer gebeld, moest de volgende ochtend terugbellen, 03-03 opnieuw gebeld in de ochtend zoals gevraagd, de gene die erover gaat is helaas niet aanwezig. 03-03 weer een E-mail gestuurd, wederom geen reactie op gehad. 07-03 opnieuw een E-ma iil gestuurd. Eigenlijk zijn we er nu wel klaar mee, en willen ons geld terug!

Geplaatst op: 07-03-2023
Laatst bewerkt op: 07-03-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Super slecht! Pas op!

Gereserveerd voor 3 personen 10-01-2023
Het was al vreemd, dat ik er 3 mailtjes over kreeg.
Gebeld of de prijs wel klopt.
De medewerker , zei dat het kopte.
Aangekomen bij het hotel. De man gaf ons de sleutels en zei, of we met 5 mensen kwamen.
Ik liet hem de mail zien, dat we met 3 personen zijn.
We hebben daar gegeten in het hotel. De man was erg vriendelijk, maar het eten stelde niets voor.
De hotelkamer zag er armoedig uit vele tegels van de muur, lampen stuk. De verwarming deed het niet. We gingen zwemmen, maar het bubbelbad hadden ze uitgezet…
Volgend dag erg aan de Rees van het eten!
Mensen gesproken en hadden er ook gegeten en waren ook aan de rees. Best vreemd!
Het ontbijt stelde niet zo veel voor. Het personeel was ook niet vriendelijk.
2 nachten geweest. Ik moest 315 euro betalen via de mail, maar ze kwam met een nota van 545 euro.. zo geschrokken, het was een drama .. Ik was het er niet mee eens, omdat ik een andere mail had gehad. Ik moest dit betalen.. Er stonden veel gasten te wachten om ook te betalen. Heb het betaald en gezegd, dat ik een klacht ga indienen. Nog weer terug gegaan en 27 euro terug gekregen, wat niet genoeg was. Klacht ingediend .. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en niet geholpen.
Schandalig!
Pas op! voordat je gaat reserveren..

Met vriendelijke groet,
M. Sterken

Geplaatst op: 09-03-2023
Laatst bewerkt op: 09-03-2023
Geschreven door: Marion S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Jammer er komen zoveel kosten bij .ontbijt .kinderbedje .hond .weekendtoeslag .en ook een viersterrenhotel kwamen bij ons kosten bij .voorlopig geen Fletcher hotel meer .

Wel een mooie kamer gehad .maar niet blij. Met alle kosten die erbij komen .dus toch maar op zoek naar een ander hotel .

Geplaatst op: 15-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oude aftandse vieze hotelkamers

Oude, versleten hotelkamers. Kamer was totaal niet schoon; vingerafdrukken op de spiegel, binnenkant wc pot helemaal bruin, binnenkant waterkoker helemaal aangekoekt, stoffig en kussensloop rook muf. Heel prijzig voor een piepklein eenpersoonskamertje dat ook niet eens schoon was. Geen hol te doen in de buurt. Ik kom hier niet meer!

Geplaatst op: 08-02-2023
Laatst bewerkt op: 08-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hotel jaarkaart gewonnen kuch kuch

September oktober een telefoon ontvangen dat ik zogenaamd een hotel jaarmarkt heb gewonnen bij Fletcher hotel. Zelf maar 1 keer een hotel geboekt bij Fletcher dus ik vond het ongeloofwaardig dat ik iets gewonnen heb en gewoon geen aanbieding is. Ik wist niet zeker of ik er gebruik van ging maken dus was er niet helemaal van uit. De vrouw had gezegd dat ik erover kon nadenken en als je er niet mee akkoord gaat, dan hoef je het bedrag niet te betalen en ons hierover te laten informeren.

2 weken later laten weten dat ik het van af zie via telefoon en dat ik het toch niet ga gebruiken. Ze vonden het jammer en gaan er mee aan de slag. Vandaag krijg ik ineens een incasso hierover en zegt het bedrijf dat het niet meer hun probleem is want er is geen aantekening gemaakt. Slechte service kun je hebben maar om zo aan geld te komen van een particulier mag het hele bedrijf van mij betreft failliet gaan

Geplaatst op: 03-01-2023
Laatst bewerkt op: 03-01-2023
Geschreven door: Wais G.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Stelen je geld door middel van Vouchers

Vouchers van Fletcher kun je nauwelijks inwisselen.
Je krijgt korting, maar je moet wel toeslag betalen. In het weekend moet je nog meer toeslag betalen. Daarnaast heb je ook nog reserveringskosten. Kortom: Je houdt geen korting over.
Dagen zijn erg beperkt. Ze zeggen dat je in het weekend ook gebruik kan maken van de voucher, maar toevallig zijn alle dagen in het weekend vol.
Ondanks dat de hotels nog wel genoeg kamers hebben, zijn deze niet in te wisselen met de voucher.
Hier kom je allemaal pas achter nadat je de voucher hebt gekocht. Geld terug krijgen is niet mogelijk. Inwisselen is niet mogelijk. Kamer boeken voor de volledige prijs en daarbij de kosten voor de voucher verrekenen in bedrag, is ook niet mogelijk. Ze doen weinig moeite om de klant tegemoet te komen. De klantenservice is daarnaast absoluut niet klantvriendelijk.

Geplaatst op: 20-01-2023
Laatst bewerkt op: 20-01-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fiasco van een Kerst(arrangement)

Tijdens de kerst leek het mij leuk en ontspannen om naar een hotel te gaan en zag toen het kerstarrangement wat werd aangeboden in Sittard. Voordat ik boekte heb ik opgebeld naar het hotel om te vragen voor het diner en ontbijt of het een probleem zou zijn dat ik vegan ben. Dit was geen enkel probleem, dit kon ik gewoon bij de opmerkingen erbij zetten. Aangezien ik een zorgeloze kerst wilde hebben, leek het mij fijn om dit arrangement te boeken.
Na het boeken werd ik gebeld over hoe laat ik wilde eten, en heb toen nogmaals aangegeven dat ik vegan ben. Vervolgens heeft mijn vriend nog een keer gebeld hierover.
Bij aankomst hebben we ook nog eens aangegeven dat ik vegan ben.
Toen wij aankwamen in het restaurant wisten ze van niks, het was totaal niet doorgegeven en het personeel had ook geen idee wat veganistisch eten inhield. Terwijl er op de menukaart ook nog staat dat veganistisch eten geen probleem is. Uiteindelijk heeft de kok wat in elkaar geflanst maar dit was echt waardeloos. De hoofdgang was zelfs koude pastasalade. Als ik dit van te voren geweten had, had ik ergens anders gegeten want het menu was totaal de 50 euro niet waard. Ook is het gevoel super vervelend wanneer het personeel doet alsof je iets heel raars vraagt.
Vervolgens zijn we naar de receptie gegaan om te vragen of het voor het ontbijt wel goed is doorgegeven, dit was geen enkel probleem.
De volgende dag bij het ontbijt was er niks geregeld en werd mij gevraagd maar wat eet je dan? Dit is een vraag die je ano 2022 toch niet meer mag verwachten van een bedieningsmedewerker van een restaurant. Vervolgens na heel lang uitleggen kreeg ik een pak sojamelk. Dit is wat ik heb gegeten; sojamelk met havermout en wat fruit. Ze gingen niet even wat sojayoghurt voor me halen of broodbeleg wat ik wel kan eten.
Al met al heb ik naast het geld van de overnachting zo'n 150 euro extra betaald voor koude pasta en sojamelk met havermout en ook nog als bonus een rot gevoel gekregen alsof ik een of andere gast was met hele moeilijke wensen. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de kamer en de schoonmaak.
Als ik dit had geweten had ik überhaupt niet bij het hotel geboekt. Wat een zorgeloze kerst had moeten worden, was een grote teleurstelling.
Ik leg mijn klacht neer en krijg een 3 gangen diner aangeboden, terwijl ik nooit meer zo'n verschrikkelijke ervaring wil hebben.
Je kunt beter zeggen dat veganistisch eten niet tot de mogelijkheden behoord dat allereerst. Daarnaast als de dingen dan fout lopen kom dan met een passende oplossing want ik voel me echt behoorlijk afgezet en erg beledigd dat ze dit goed willen maken met een 3-gangen menu terwijl ze totaal niet thuis zijn in de veganistische keuken.

Geplaatst op: 29-12-2022
Laatst bewerkt op: 29-12-2022
Geschreven door: Katja R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
NOOIT MEER

We hebben van die voucher, ze beloven van alles. Inwisselen lukt alleen niet en dan zijn ze op eens verlopen. Geld weg. Het zijn gewoon een stelletje dieven

Geplaatst op: 16-01-2023
Laatst bewerkt op: 16-01-2023
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Ik snap niet dat nog andere bedrijven überhaupt nog in zee gaan met deze Fletcher organisatie ‼️

Dit is toch een regel rechte ramp voor de consument .
Alle acties die ze verzinnen

Alles , maar aak werkelijk alles is gebaseerd op puur en alleen geld te verdienen, en dat over de rug van hun eigen medewerkers die alle klachten maar moeten oplossen .
Terwijl ze van hun management geen uren krijgen op alles netjes op te lossen.

Zo en zo zou er een zeer groot gedeelte van dat management team per direct hun biezen moeten pakken. Die zitten daar alleen voor hun eigen gewin.

Het is en blijft 1 grote klerezooi bij Fletcher, lees een alle verhalen op heel veel sites of zelf filmpje’s

Voor m’n vrouw en ik geen Fletcher meer

Geplaatst op: 04-01-2023
Laatst bewerkt op: 04-01-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Fletcher Hotels


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Center Parcs logo
Center Parcs
19 beoordelingen
6,6
AsiaDirect logo
AsiaDirect
4 beoordelingen
9,5
Bergsportreizen logo
Bergsportreizen
2 beoordelingen
10

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Fletcher Hotels een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 74 beoordelingen geplaatst over Fletcher Hotels. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,1 gekregen, waarbij 20% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Fletcher Hotels actief?

Fletcher Hotels is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) hotelketens.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Fletcher Hotels reviews? Dan kun je naar de website van Fletcher Hotels gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie