Flair reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Flair
Zoek je als jonge vrouw een leuk tijdschrift? Dan zou je eens aan Flair kunnen denken. Om je een beter beeld te geven van wat Flair je kan bieden, hebben we de reviews en ervaringen van mensen die al lid zijn voor je samengevat. Op basis daarvan kun je beslissen om ook een abonnement op Flair te nemen.
Over Flair
Flair is een Nederlands tijdschrift voor de jonge vrouw, dat wekelijks op de mat valt. Flair bestaat vanaf 1987 en werd aanvankelijk uitgegeven door het Finse Sanoma. Tegenwoordig echter is DPG Media de uitgever van dit kleurrijke magazine. Behalve een tijdschrift is er ook Flaironline.nl, waar lezers van het tijdschrift hun laatste nieuws vandaan kunnen halen.
Waarom kiezen voor Flair?
Met Flair haal je flair in huis en vooral een zeer kleurrijk en gevarieerd tijdschrift voor de jonge vrouw. Als je van een gevarieerd tijdschrift houdt met verschillende onderwerpen dan maak je met Flair een juiste keuze. Terugkerende onderwerpen in het tijdschrift en op het online platform zijn onder meer maatschappij, columns, thuis & wonen, reizen & uitjes, relaties, shownieuws en lifestyle. Alles wat jonge vrouwen bezighoudt dus. Ook beroemdheden krijgen vaak een plaats in het tijdschrift, zoals je op de online editie ook een daghoroscoop vindt.
Is Flair betrouwbaar?
De lezers van Flair zijn duidelijk, ze zijn getuige hun beoordelingen erg blij met hun tijdschrift en noemen het betrouwbaar omdat het tijdschrift steeds op dezelfde dag in de week en vol met leuke verhalen op de mat ligt. Ze kijken er naar uit. Over de betrouwbaarheid is meer te zeggen. Zo kun je de uitgever, DPG Media, ook zeer betrouwbaar noemen. Behalve de Flair brengt het bedrijf van de Belgische familie Van Thillo, ook bekende en geroemde kranten en tijdschriften als het AD, de Volkskrant, Nu.nl, BN De Stem, de Stentor, Autoweek, de Donald Duck en de Libelle en de Margriet uit. Stuk voor stuk ook allemaal zeer betrouwbare nieuwsbrengers van een prima uitgever.
Klantenservice en klachten
Natuurlijk biedt Flair en DPG Media je alle ruimte om een klacht in te dienen. Je kunt dat schriftelijk doen, want je vindt het adres van Flair gewoon op de website. Je kunt ook kiezen voor het sturen van een e-mail, zoals je ook gewoon een telefoontje kunt plegen. Flair is ook actief op de social media kanalen Facebook en Twitter, dus ook op die manieren kun je nog contact leggen met Flair. Het tijdschrift biedt ook nog een nieuwsbrief aan, waardoor je steeds op de hoogte blijft van alles rondom dit tijdschrift.
Wil jij ook beoordelen?
Er zijn heel erg veel tijdschriften beschikbaar en vind dan maar eens precies een tijdschrift dat bij je past. Om die redenen heb je zoveel aan beoordelingen van mensen die het tijdschrift al lezen. Zo weet je precies wat je van het tijdschrift kunt verwachten. Op basis van deze onafhankelijke informatie neem je altijd een betere beslissing. Daarom vragen wij je om voortaan ook een beoordeling te maken om zo andere mensen ook van dienst te zijn.
Van een proefabonnement van 3 nummers heb ik er eentje ontvangen. In de 2e week kreeg ik al een mail dat mijn abonnement afgelopen was en of lid wilde worden. Nee dankjewel, ik ben klaar met Flair.
wacht al van af 24-2-2023 op mijn bestelling backmasager 593103204
Een maand geleden kwam ik een foldertje tegen van de Flair in mijn brievenbus om deze middels een aangename prijs te proberen. Ik heb tegen betaling een abonnement afgesloten voor een maand en na anderhalve week mocht ik de eerste ontvangen.
Na twee weken werd ik gebeld door een dame van de telefooncentrale van Flair hoe het blad mij tot nu toe beviel. Niks op aan te merken en de dame kwam geïnteresseerd over. In de tussentijd kreeg ik een aanbieding per post binnen mocht ik dit abonnement willen verlengen.
Nu werd ik begin van de week gebeld door een man, ook weer van dezelfde telefooncentrale (bellen overigens niet anoniem) om te vragen of ik een abonnement wilde afsluiten. Ik voeg of ik daar over na wilde denken en hij wilde een datum bespreken om dan weer contact te hebben. Ik gaf aan dat ik niet gebeld wilde worden omdat ik het nu niet weet, ook aangeven dat ik had verwacht meer te lezen en dit uiteindelijk niet te hebben gedaan. Meneer gaf aan dat ik de korting dan zou mislopen. Voor mij geen probleem, dan heb ik gewoon pech gehad.
Naar mijn idee bleef hij doordrammen voor een eventueel online abonnement terwijl ik meermaals had aangeven er voor nu van af te zien.
Na een tijde was ik er een beetje klaar mee en zei dat als ik iets wil verkopen en ik merk dat iemand echt geen interesse heeft het er bij te laten (iets ander segment uiteraard).
Toen werd deze man erg discreet en wees mij op het bandje voor telemarketing. Volgens mij dacht hij deze al aangedrukt te hebben want ik hoorde hem duidelijk zeggen: “dan mag je nog wel een verkoopster zijn maar zelf ben je ook niet…” dat laatste woordje heb ik helaas niet goed kunnen horen.
Kortom, ik ben er klaar mee en die Flair mogen jullie houden!
Een abonnement op Flair leek me leuk. Eerst krijg je de hele tijd telefoontjes op je werk of je je abonnement wilt verlengen, terwijl je nog geen nummer gezien hebt. Dan ontvang je niets en ga je bellen. Het blad wordt opnieuw verstuurd, helaas weer niets ontvangen en een mailtje dat het blad er niet meer is. Het abonnement loopt een week langer door als tegemoetkoming. Dan de week daarna weer niets ontvangen. Op het bandje van de telefoon wordt gezegd dat het vorige nummer een dubbel nummer was. Helaas dus geen nummers. Bellen? De wachttijd is meer dan 20 minuten... Laat maar en adviseer dit blad in de winkel te kopen mocht je het willen lezen!
Hester Zitvast zit stevig vast inderdaad: helemaal totalitair gebrainwasht door decennia NPO, MSM, JINEK, en andere linkse nonsens die dagelijks door de TV naar binnen wordt gegooid. Iemand die leuke grapjes - not - over mondkapjes maakt. Nou mevrouw Zitvast, ik ben dus die ene die je zag zonder mondkapjes. Waarom? Als je dat nu nog steeds niet ziet dan ben je waarschijnlijk te dom om het uit te leggen. Ik zal een paar voorzetjes geven, mag jij ze erin schieten oké? Dit is wat het RIVM, OMT vinden en wat de regering uiteindelijk besluit: Covid = Ebola niveau ; vorig jaar 1450 IC plekken, paniek, nooit meer gebeuren blablabla > dit jaar bij 450 IC plekken: code ZWART. Winkels korter open = meer mensen in minder tijd op dezelfde plek ; regeerakkoord: 5 miljard bezuinigen de komende 5 jaar op zorg, de achillespees van de economie. ECHT Onderzoek mondkapjes: slecht voor gezondheid, vieze lucht inademen, vochtbolletjes gaan dwars door masker heen. 1 prik en alles weer normaal, onee 2, onee ook nog een booster, ojee, eerste 2 prikken werken niet op de nieuwe variant, dan maar weer 4e, 5e..... everlasting. "Vaccin goedgekeurd binnen 7 maanden". Volgens eigen gegevens farmaceuten "we zitten in fase 2 (zelf maar googlen wat dat betekent". 5000 onverklaarbare doden, nog nooit zoveel sporters dood zien vallen (weggepoetst van internet). Bijwerkingen weggepoetst van internet, geleerden, professoren, medewerkers verdwijnen van het internet want eerlijk over Covid. Ik stop er ff mee, succes met nadenken.
Ik ben al lannger abonnee bij flair. Ik vind het echt een super leuke en vermakelijk site. De site wordt goed begehouden en ziet er super tof uit. Er staat altijd wel iets leuks om te lezen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Flair een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 6 beoordelingen geplaatst over Flair. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,3 gekregen, waarbij 17% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Flair actief?
Flair is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) boeken en magazines.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Flair reviews? Dan kun je naar de website van Flair gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.