Dag Allemaal logo

Dag Allemaal reviews, ervaringen en beoordelingen

Dag Allemaal reviews, ervaringen en beoordelingen
3653
Dag Allemaal logo
Website
Dag Allemaal
Categorie
Webshops

Reviews en ervaringen Dag Allemaal

De Dag Allemaal is het boekje bij uitstek dat je in de Vlaamse huiskamer terug kunt vinden. Als jij graag op de hoogte blijft van wat er speelt in de wereld van de bekende Vlamingen sla je met Dag Allemaal de bal nooit mis. Maar is het een goed idee om een abonnement te nemen? Hoe gaat de webshop in zijn werk? Door reviews over Dag Allemaal te lezen kan je de antwoorden op die vragen te weten komen. Op deze pagina vind je dan ook reviews over, ervaringen met en beoordelingen van Dag Allemaal geschreven door echte klanten!

Over Dag Allemaal

Dag Allemaal is een tijdschrift dat gespecialiseerd is in de leefwereld van de bekende Vlaming. Je vindt er interviews met acteurs, zangers en entertainmentfiguren en het laatste nieuws uit hun leefwereld. Het boekje bestaat al sinds 1984 en wordt vandaag de dag uitgegeven door het grote concern DPG Media dat in 1995 ontstond. Dag Allemaal is qua oplage de grootste speler in zijn niche en steunt vooral op een quasi ongebreidelde toegang tot de inner circle van de Vlaamse showbusiness. Met bijna twee miljoen lezers is het een titel die in het Vlaamse landschap niet te negeren valt. Naast het boekje zelf zijn er ook geregeld wedstrijden bij Dag Allemaal en worden er soms extra’s gegeven bij het tijdschrift. Die blik achter de schermen van de bekendheid en sterke redactie die wekelijks het boekje gevuld krijgt zijn de geheime ingrediënten van het succes. Benieuwd naar speciale aanbiedingen of promoties? Dan kan je de facebookpagina van Dag Allemaal volgen.

Waarom kiezen voor Dag Allemaal?

Dag Allemaal is dus een weekblad met een grote toegang tot de leefwereld van de bekende Vlaming. Op de website kan je abonnementen afsluiten op de Dag Allemaal van één jaar, twee jaar of drie jaar. Het spreekt voor zich dat de maandelijkse kost daalt naarmate jouw abonnement een langere looptijd kent. Naast abonnementen kan je op de website ook terecht voor digitale versies van artikels en speciale promoties en aanbiedingen. Tevens is er bij Dag Allemaal een heuse webshop te vinden waar je een breed scala aan producten op de kop kunt tikken gaande van kookboeken tot hoofdkussens en loopbanden. Heb je een keuze kunnen maken bij de abonnementen? Dan ontvang je jouw exemplaar van Dag Allemaal elke dinsdag gratis thuisgeleverd door de post. Alternatief kan je er ook voor kiezen om bij jouw vaste krantenwinkel het boekje op te halen. Betalen kan via domiciliëring, overschrijving, bancontact of via kredietkaart.

Is Dag Allemaal betrouwbaar?

Dag Allemaal is zonder enige twijfel de bekendste naam op de markt van de weekbladen in Vlaanderen. Het bedrijf heeft dan ook een enorm goede reputatie opgebouwd en bovendien wordt het boekje al sinds 1984 uitgegeven. Je hoeft er dus niet aan te twijfelen of Dag Allemaal wel een betrouwbare partner is. Bovendien vind je op de website ook alle nodige contact- en bedrijfsgegevens terug en vind je er ook een eigen klantenservice mochten er toch problemen zijn. Ten slotte kan je bij Dag Allemaal veilig betalen in jouw eigen vertrouwde bankomgeving en verloopt de verbinding met de website via het secure SSL-certificaat.

Klantenservice en klachten

De eerste stap bij vragen omtrent Dag Allemaal of één van de producten op de webshop is om de sectie veelgestelde vragen even door te nemen. Helpt dit niet? Dan zijn er diverse mogelijkheden om de klantenservice van Dag Allemaal te contacteren. Op de website kan je een contactformulier invullen. Je kunt er ook voor kiezen om tijdens de kantooruren telefonisch contact op te nemen. Ten slotte is het ook mogelijk om een brief te sturen of om via Facebook een berichtje te sturen. De klantenservice van Dag Allemaal reageert op werkdagen meestal binnen enkele uren. Heb je een klacht voor Dag Allemaal? Dan kan je deze best via het contactformulier opsturen vergezeld van alle relevante informatie. Ook hier krijg je snel een ontvangstbevestiging en ten laatste 14 dagen later een inhoudelijk antwoord.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij een fervente lezer van Dag Allemaal? Heb jij een abonnement afgesloten bij dit bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jouw ervaringen met het hele proces. Komen de leveringen altijd op tijd? Ben je tevreden over de kwaliteit van het tijdschrift? Hoe zou je de klantenservice beoordelen? Zou je opnieuw kiezen voor het afsluiten van een abonnement of net niet? Schrijf op deze pagina jouw review over Dag Allemaal en laat het ons weten.

Reviews over Dag Allemaal
Gerelateerde bedrijven
Luisterrijk logo
Luisterrijk
1 beoordeling
9
Autoweek logo
Autoweek
1 beoordeling
9,5
Margriet logo
Margriet
1 beoordeling
9
Gerelateerde blogartikelen
4,8
34% zou hier weer kopen
12 beoordelingen
Klantendienst = Kafka

Abonnement M0039294686

Beste,

Op 23/01/2024 ontvan ik een bericht waar men mij er attent op maakt dat mijn betaling via kredietkaart niet is gelukt.

Ik regel de bataling meteen via de link die u mij op dit schrijven toestuurt.

Onmiddellijk vraag ik via uw website aan de klantendienst of het mogelijk is mijn betalingswijze te wijzigen via domicieleiering.

Op 25/01/2024 contacteerd Mevrouw Thirza Jansen me op een heel profesionel wijze via mail met de boodschap dat dit geen enkel probleem is en ze vraagt me enkele gevens ter verificatie door te sturen wat ik meteen ook doe.

Op 30/02/2024 mailt de Heer Jan Hanssens me dat het huidige abonnement zal stop gezet worden en dat ik maar telefonisch contact moet nemen om me te engageren voor een volledig nieuw abonnement.

Onmidelijk ontvang ik een mail van Mevrouw Ines Titeca met “Bevestiging: stopzetting van het abonnemet. In deze mail staat te lezen:”We vinden het jammer dat je het abonnement op Dag Allemaal hebt beeindigd. Hierbij bevestigen we dat je vanaf 31/12/9999 geen magazine meet zal ontvangen.”

Ik mail onmidelijk naar de klantendienst omdat ik hier helemaal niet om gevraagd heb en gaarg een rechtzetting wou.

Helaas sinds dan doodse stilte , pure kafka.

Dit abonnement betaal ik voor mijn moeder die 89 is en deze kranige dame begrijpt helemaal niet waarom zij haar tijdschrift niet meer ontavngt sinds dien.

Mijn vraag:
1) Waarom ontvangt zij geen tijdschrift meer aangezien de betaling is voidaan en men mij bevestigd dat ze vanaf 31/12/9999 geen magazine meet zal ontvangen?
2) Hoelang denkt DPG Media nog nodig te hebben om gewoon mijn betalings wijze te wijzigen zoals gevraagd en me geen nieuw abonnement aan te smeren.
3) Welke compensatie denkt DPG Media toe te kenne voor deze absurde toestand?
Met vriendelijke groeten,

Tack Luc

Geplaatst op: 04-02-2024
Laatst bewerkt op: 04-02-2024
Geschreven door: Luc T.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Verschrikkelijke service, nooit meegemaakt

Magazines worden bij een abonnement systematisch niet geleverd (dit lees je wel vaker, is wellicht een vreemde besparingsslag die ze voeren? Anno 2023 zou je denken dat een boekje opsturen geen kwantumfysica is) en als je vervolgens je abonnement wil stopzetten, dan krijg je een onbeleefde trien aan de lijn (na 30 minuten in de wacht, top) die beweert dat ze haar buitengooien als ze je abonnement annuleert. Wat je ook doet: neem. hier. NOOIT. een. abonnement. Je beklaagt het je 100%. Liefst geef je er geen eurocent aan uit, maar als je het per sé wil lezen, koop 'm dan per stuk. Woorden schieten tekort om te beschrijven wat voor ballenservice zij leveren. Echt om te huilen. Ik heb alvast een klacht ingediend via de ombudsdienst voor consumenten.

Geplaatst op: 13-09-2023
Laatst bewerkt op: 13-09-2023
Geschreven door: Annelore R.

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leugens kapot en veelste duur

Ik dacht ik neem een abonnement. Na mijn grootste verbazing komt het blad kapot aan zonder plastic. Vervolgens open ik het blad en zie ik een pagina over een YouTuber. Waar zeer duidelijk geen research naar is gegaan... tevens betaal je ook veel te veel voor leugens

Geplaatst op: 19-09-2023
Laatst bewerkt op: 19-09-2023
Geschreven door: Joachim S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Levering is een ramp, leugens door klantenservice

Het magazine wordt dikwijls niet geleverd, als men belt naar de klantendienst zeggen ze dat ze op het einde van het abonnement de magazines toevoegen die je niet ontvangen hebt maar dit is één grote leugen!!

Als het zover is krijg je helemaal geen gratis magazine, dus als je magazine niet geleverd wordt ben je dus je geld kwijt!!

Tot zover de goede service van DPG media...

Geplaatst op: 28-06-2023
Laatst bewerkt op: 28-06-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Twee weken geen dag allemaal ontvangen

dit is echt geen reklaam ;heb reeds tweemaal
gereageert kreeg wel mail maar dat was fout het gaat niet over primo maar dag allemaal dat ik niet krijg !!!

Geplaatst op: 26-01-2023
Laatst bewerkt op: 26-01-2023
Geschreven door: LOUISA H.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer

Dag allemaal elke weel te laat in de bus.
Zelfs week van 17/12 tot23/12.geen exemplaar ontvangen.
Waarom heb il dan een abonement nodig als ik hem gewoon ni krijg en altijd te laat.
😡😡🔥

Geplaatst op: 20-12-2022
Laatst bewerkt op: 20-12-2022
Geschreven door: Anja P.

6 / 10
4/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte levering vakantieadres

De levering op een vakantieadres is een ramp. Eerst keer correct, nadien terug op het thuisadres.
Klachtenformulier ingevuld maar tot op heden géén reactie of rechtzetting.

Geplaatst op: 02-08-2022
Laatst bewerkt op: 02-08-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Opzeggen abonnement is een probleem

ik heb onlangs telefonisch contact opgenomen om mijn abonnement op te zeggen omdat ik naar het buitenland vertrek. Volgens de DPG medewerker gaat dit niet en moet ik mijn abonnement blijven betalen tot het einde van dit jaar. Onbegrijpelijk. Dus mensen denk goed na voor jullie een abonnement nemen want op enige commerciële houding moeten jullie niet rekenen.

Geplaatst op: 18-08-2022
Laatst bewerkt op: 18-08-2022
Geschreven door: Standaert B.

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
2* geen Dag allemaal ontvangen.

Het is de tweede week na elkaar dat ik geen Dag allemaal ontvang. Als ik een mail wil doen naar de klachtendienst werkt dit niet. Er komt "er ging iets fout"
Niet leuk.

Geplaatst op: 30-06-2022
Laatst bewerkt op: 30-06-2022
Geschreven door: Marianne C.

6 / 10
4/5 2/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
4€ voor 1 dag allemaal, geen promotie vind ik

De 2de week heb ik al geen dag allemaal meer ontvangen. Nochtans werd mijn rekening met 4€ verminderd. Duur nummer;

Geplaatst op: 28-06-2022
Laatst bewerkt op: 28-06-2022
Geschreven door: Willy P.

5 / 10
1/5 2/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Promo 6 voor 6euro

vanaf 12 april zou ik zes weken dag allemaal ontvangen zes weken??
ik heb 1 dag allemaal per post gekregen !tot op heden

Geplaatst op: 28-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Karel W.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Rampzalig

hebben dit 2 weken achter elkaar gekregen en zit nu al 3 weken zonder. probeer te bellen krijg niemand aan de lijn

Geplaatst op: 19-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Luna B.

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Dag Allemaal
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Luisterrijk logo
Luisterrijk
1 beoordeling
9
Autoweek logo
Autoweek
1 beoordeling
9,5
Margriet logo
Margriet
1 beoordeling
9
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Dag Allemaal een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 12 beoordelingen geplaatst over Dag Allemaal. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,8 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Dag Allemaal actief?

Dag Allemaal is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) boeken en magazines.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Dag Allemaal reviews? Dan kun je naar de website van Dag Allemaal gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie