Coolshop ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

10
Berrylook logo Berrylook
10
Kiesjekoopje logo Kiesjekoopje
10

Reviews en Ervaringen Coolshop

Heb je weleens een game gekocht bij Coolshop? Of heb je hier elektronica of andere producten gekocht? Laat dan hieronder weten wat jouw ervaring met Coolshop was. Wij hebben alle informatie over Coolshop op een rijtje gezet en onderaan de pagina kun je ervaringen van andere klanten lezen of zelf een ervaring achterlaten.

Over Coolshop

Coolshop heeft haar roots in Denemarken. Waar deze webshop begon als webshop voor games in Denemarken, is het vandaag de dag uitgegroeid tot een populaire webshop op het gebied van gaming en meer in heel Europa. Met meer dan een miljoen klanten, is Coolshop vandaag de dag een gewilde plek op het web en dat is niet voor niets. Coolshop wil gaming voordelig maken en biedt daarom altijd de beste prijzen aan voor nieuwe games.

Het aanbod aan games is bijzonder divers en sinds de laatste jaren kun je naast games, ook bij Coolshop terecht voor woon-, elektronica- en babyartikelen. Coolshop is niet alleen voordeliger dan concurrenten, ook levert Coolshop sneller, omdat ze een eigen magazijn hebben waar ze altijd alles op voorraad hebben.

Waarom kiezen voor Coolshop

Shoppen bij Coolshop doe je niet alleen vanwege het riante aanbod aan games en meer, maar ook vanwege de goede service, snelle verzending en betrouwbare website. Coolshop is niet voor niets zo snel uitgegroeid tot een van de populairse gaming webshops van Europa. Je geniet hier altijd van het beste aanbod en kunt tegenwoordig ook meer dan alleen games kopen bij Coolshop. Zo kun je in één keer al jouw online bestellingen bij Coolshop plaatsen.

Coolshop levert snel en gaat professioneel om met haar klanten. Je wordt bijvoorbeeld altijd op de hoogte gehouden van jouw bestelling en verzending. Mocht je vragen hebben, dan kun je Coolshop zelf ook eenvoudig bereiken.

Is Coolshop betrouwbaar?

Je kunt altijd met een goed gevoel shoppen bij Coolshop. Deze webshop bestaat al lang en heeft genoeg ervaring. Daarom kun jij altijd zonder zorgen hier bestellen. Deze webshop is in het bezit van veiligheidskeurmerken en je kunt hier altijd veilig betalen. Als klant bepaal je zelf hoe je wilt betalen. Dit kan via het vertrouwde Ideal. Zo kun je via jouw eigen bank online betalen. Ook accepteren zij Visa en Mastercard. Daarnaast heb je nog enkele opties om veilig met online betaalmethodes te betalen. Je kunt een eigen account aanmaken voor Coolshop en daarmee jouw gewenste betaalmethode opslaan.

Coolshop heeft het streven om online shoppen zo eenvoudig mogelijk te maken. Daarom kun je niet alleen eenvoudig online zoeken en bestellen bij Coolshop, ook kun je snel in contact komen met de klantenservice van deze webshop. De klantenservice wordt beheerd door een vriendelijk en professioneel team van Coolshop. Zij weten niet alleen alles over games, maar ook alles over de service online. Je kunt altijd op een professioneel antwoord rekenen op jouw vraag. Je kunt de klantenservice bellen, maar kunt jouw vraag ook per mail sturen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Een klacht over een game, bestelling of service van Coolshop, mag je ook gewoon melden. Door er melding van te maken, kan het klantenservice team aan de slag gaan om een goede oplossing te vinden. Zo kan jouw klacht verholpen worden en kun je als tevreden klant nogmaals shoppen bij Coolshop.

Wil je ook een beoordeling van Coolshop achterlaten? Dat kan! Je helpt hier andere klanten mee om een beter beeld te krijgen van de webshop en de service. Laat bijvoorbeeld iets achter over jouw bestelling, de verzendtijd of de algehele service van Coolshop? Laat dan zelf een persoonlijke review achter en help nieuwe klanten om een beter beeld te vormen van Coolshop.

Lees beoordelingen over Coolshop

Er zijn nog geen reviews geplaatst bij dit bedrijf. Start nu met beoordelen en ben de eerste!

Schrijf een review over Coolshop