BudgetAlles-in-1 logo

BudgetAlles-in-1 reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
BudgetAlles-in-1 reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
544
BudgetAlles-in-1 logo
Website
budgetthuis.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Reviews en ervaringen BudgetAlles-in-1

Ben je op zoek naar een aanbieder van internet, televisie en bellen? Dan zou je zomaar eens uit kunnen komen bij BudgetAlles-in-1. Om te zorgen dat je alles te weten komt over deze aanbieder, hebben we de reviews en ervaringen nader onder de loep genomen en hebben we de meest belangrijke informatie voor je samengevat. Op basis van die extra informatie kun je al dan niet besluiten om ook te kiezen voor BudgetAlles-in-1.

Over BudgetAlles-in-1

BudgetAlles-in-1 maakt onderdeel uit van Budget Thuis. Behalve BudgetAlles-in-1 bestaat Budget Thuis uit Budget Energie, een perfecte leverancier van groene stroom en gas. Het mooie van Budget Thuis is dat door Budget Energie te combineren met BudgetAlles-in-1 je elke maand leuke en aantrekkelijke kortingen kunt krijgen. BudgetAlles-in-1 is aanbieder van internet, televisie en telefonie. Dat doet men via het betrouwbare netwerk van KPN. Kenmerkend voor BudgetAlles-in-1 is dat de diensten je steeds tegen de laagste prijs aangeboden worden. Heb je gekozen voor BudgetAlles-in-1 en is het een en ander geïnstalleerd? Dan heb je er verder geen omkijken meer naar.

Waarom kiezen voor BudgetAlles-in-1?

Je kiest voor BudgetAlles-in-1 om de prijs, want die is altijd aan de lage kant. Steeds tracht de aanbieder de prijs op een zo laag mogelijk niveau te houden. Dat gaat echter niet ten koste van de kwaliteit, want er wordt gebruik gemaakt van het netwerk van KPN, en dat is een uitermate betrouwbaar netwerk. Als je het jezelf zo gemakkelijk mogelijk wilt maken, combineer je deze dienst met de andere diensten van Budget Thuis om, zo steeds te profiteren van kortingen. Kies je voor deze specialist, dan kun je een professioneel installateur de aanleg laten verzorgen. Kies je voor BudgetAlles-in-1 dan kun je de eerste zes maanden overigens een fikse korting verwachten.

Is BudgetAlles-in-1 betrouwbaar?

Getuige de positieve reviews en ervaringen van klanten van BudgetAlles-in-1 kies je met deze specialist voor een betrouwbare partner. Betrouwbaar is ook het netwerk, want dat is een van de beste van ons land. Je krijgt bij je pakket een duidelijke handleiding en heb je glasvezel dan kun je rekenen op de hulp van een professioneel installateur. BudgetAlles-in-1 voldoet aan de wetten en regels en dus geldt bijvoorbeeld ook de wettelijke bedenktijd. Stap je over van een andere provider, dan kan BudgetAlles-in-1 de overstap voor je in orde maken. Zo hoef je geen dag zonder internet en televisie te zitten. Ook dat geeft vertrouwen en maakt van deze specialist een betrouwbare partner.

Klantenservice en klachten

Heb je nou een klacht of een vraag aan BudgetAlles-in-1, dan doe je er verstandig aan die klacht telefonisch door te geven. Je kunt er ook voor kiezen een e-mail te sturen. De specialist is groeiende en dus kan een antwoord dan vijf dagen op zich laten bellen. En die tijd heb je vaak niet. Bellen is dus beter en sneller. Overigens komen in de reviews en ervaringen geen opmerkingen over klachten voor.

Wil jij ook beoordelen?

Nu jij met de beoordelingen van bestaande klanten van BudgetAlles-in-1 een betere beslissing kunt nemen, heb je de toegevoegde waarde van reviews en ervaringen aan den lijve ondervonden. Daarom vragen we je om voortaan ook een beoordeling achter te laten en op die manier ook mensen te helpen bij het maken van de beste keuzes.

Reviews over BudgetAlles-in-1

Gerelateerde bedrijven

Ziggo Zakelijk logo
Ziggo Zakelijk
3 beoordelingen
7
T-Mobile Thuis logo
T-Mobile Thuis
19 beoordelingen
5,1
T-Mobile Zakelijk logo
T-Mobile Zakelijk
2 beoordelingen
8,5
3,9
9% zou hier weer kopen
36 beoordelingen
Lees onze review over BudgetAlles-in-1

BudgetAlles-in-1 is geverifieerd door ons expert team. De webshop BudgetAlles-in-1 bestaat al sinds 2018 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is BudgetAlles-in-1 lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via BudgetAlles-in-1. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van budgetthuis.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Bekijk zeker even de website van budgetthuis.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van BudgetAlles-in-1.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Je voelt je machteloos

Het is te veel om op te noemen. Heb in 2 dagen tijd een trauma opgelopen met dit malafide bedrijf Ik wil een dringende oproep doen aan de overheid, instanties en websites om dit criminele bedrijf volledig van de aardbodem te laten verdwijnen. Het zijn oplichters en dieven en het verbaast mij alweer dat dit gewoon mag gebeuren in dit land. Niemand grijpt in en klanten zijn de dupe. Het voelt heel slecht.

Geplaatst op: 10-11-2022
Laatst bewerkt op: 10-11-2022
Geschreven door: Anthony V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze k-firma, moesten ze verbieden, vuile oplichters

Elke week geen WIFI, slechte service, telefoon opgooien en liegen of het gedrukt staat. Mensen,doe met dit bedrijf geen zaken.

Geplaatst op: 03-11-2022
Laatst bewerkt op: 03-11-2022
Geschreven door: Trudy K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service

Ik heb een 2 jarig contract; loopt eind dit jaar (gelukkig) af. Laatste maand al 2x uitval van modem, zit dan minimaal een week zonder internet en televisie. Klantenservice is slecht bereikbaar en nemen je niet serieus. Al 2x nieuwe modem ontvangen, maar het probleem zit niet in huis. Toch staan ze erop eerst hun monteur te laten komen en die moet dan contact opnemen met de KPN (omdat ik nog geen glasvezel heb, dus DSL). Laatste keer dit doorgegeven, maar moest toch op hun monteur wachten en die komt pas na 10 (!!!) dagen!
Ben er helemaal klaar mee en zal iedereen met klem afraden met hen in zee te gaan. Heb inmiddels mijn opzegbrief al opgestuurd.

Geplaatst op: 23-09-2022
Laatst bewerkt op: 23-09-2022
Geschreven door: Lidy J.

6 / 10
4/5 1/5 2/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Storing op storing nooit overstappen naar dit bedrijf.

Heel veel storingen zowel TV als internet. Gewoon waardeloos

Geplaatst op: 26-09-2022
Laatst bewerkt op: 26-09-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Alleen maar elende

Ik moet nog tot 10 januari 2024 wat een spijt dat ik over gestapt ben om goedkoper uit te zijn !
Talloze keren modem op nieuw opstarten harde reset geven ,maar niks werkt
€59 betalen voor een shit verbinding ,
Maar als je nu opzeg dan innen ze de overige maanden nou dat is ook zo der van je centen maar dit is echt zwaar klote , zou het zeker niemand maar dan ook niemand aanraden never nooit meer . Ze hangen op de lijn van kpn maar het werk voor geen meter wel geld innen maar niks goed leveren !!!

Geplaatst op: 10-09-2022
Laatst bewerkt op: 10-09-2022
Geschreven door: Silvia P.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een en al ellende met de internet aansluiting.

Internet aansluiting was zomaar vertrokken.
Talloze keren gebeld met de klantenservice.
Lag aan de ontvanger, toen aan het modem.
Nieuwe ontvanger geen oplossing. Twee maal nieuw modem. Geen oplossing. Toch zou het probleem bij mij binnen zijn. Weken zonder internet en dus ook geen tv.. Monteur geweest. Na ongeveer een week met internet viel de verbinding weer weg.
Uiteindelijk vertelde de zoveelste call center medewerker dat het probleem buitenshuis was.
Monteur kon langs komen, maar dan wel een week wachten. Ik ben er helemaal klaar mee.
Snel naar een andere provider. Traumatische ervaring.

Geplaatst op: 25-08-2022
Laatst bewerkt op: 25-08-2022
Geschreven door: Bert V.

5 / 10
1/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Ht is de slechtste provider ooit. Empathie is ver te zoeken en als je een mnd niet betaald wordt je afgesloten en nog een boete ook. Maar wel alvast de premie voor de volgende maand innen.

Nooit hier een abbo afsluiten, ook al zijn ze goedkoop.

Je krijgt een grote bek van de klantenservice, ze denken heel komisch te zijn en respect staat niet in hun woordenboek. Ik ben niet de enigste, legios mensen ervaren problemen, dus begin er niet aan.

Geplaatst op: 11-08-2022
Laatst bewerkt op: 11-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 2/5 2/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Drama

Wat een drama bedrijf, geld bij je halen zijn ze snel in maar als je terug moet krijgen duurt het maximaal 6 weken en zelfs dan heb je het nog niet.
Ik zeg, niet aan beginnen.

Geplaatst op: 08-08-2022
Laatst bewerkt op: 08-08-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super slecht nooit meer.. ik betaal 1 jaar lang voor de kat zijn viool

Nooit meer. Ik betaal al een jaar lang voor niks. Ik kon het niet meer opzeggen..dus nu na een jaar ben ik er gelukkig van af.. allemaal ouwe troep van KPN!!! Het kasje kon niet achter mijn tv.. die moest voor de tv. Ik zei dat wil ik niet. Toen moest ik voor 1 jaar betalen.. echt oplichters.. en zeer onvriendelijk aan de telefoon. En ze kunnen nog niet eens Nederlands spreken..😡😡😡😡

Geplaatst op: 14-07-2022
Laatst bewerkt op: 14-07-2022
Geschreven door: Fran M.

7 / 10
3/5 3/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service en nog slechter bereikbaar

Al vier jaar klant en voorheen nooit geen klachten. Maar sinds 3 weken geen fatsoenlijke internet verbinding. Televisie programma’s worden keer op keer minimaal 3 x onderbroken omdat de verbinding weg valt. Telefonisch contact is nauwelijks mogelijk. Als je belt en keuze hebt gemaakt wordt de verbinding verbroken. Als je een keer geluk hebt krijg iemand persoonlijk te spreken. De een zit tijdens het gesprek te zingen en met collega’s te praten. De ander pakt het wel op maar probleem nog steeds niet opgelost. Maandelijks wordt er wel een bedrag afgeschreven. Dus budget alles in 1 doe gewoon je werk en los het op !!!

Geplaatst op: 07-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Nicole W.

5 / 10
5/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit doen!!!

Eigenlijk had ik nul sterren willen geven. Waardeloos bedrijf. Ze leveren verkeerde apparatuur, zodat je niet tv kan kijken.
En maken hun beloftes niet waar. Dus nooit geen klant worden bij budget 3 in 1!!

Geplaatst op: 17-06-2022
Laatst bewerkt op: 21-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Superslecht bedrijf, geven niks om hun klanten.

Na wéér een dag bellen met budget ben ik nu te moe voor een uitgebreid verhaal, maar mijn slechte ervaringen verhaal komt z.s.m...

Geplaatst op: 21-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte service

Mooie verkoop praatjes nee meneer alles komt goed monteur komt gratis langs installeren hoeft u zich niet druk om maken, 3 mei gaat contract in 16 mei zal monteur langs komen installeren 'S ochtends werd ik gebeld door extern bedrijf Future connections voor de installatie monteur is ziek, ik zij regel het maar dat vandaag iemand komt ben tot 20:00u thuis. hoor van dat (k.u.t. bedrijf budget alles in een) het maar vandaag blij ik speciaal voor thuis ben internationaal vrachtwagen chauffeur en nu wij komen morgen ik zij dat gaat niet vanavond moet ik weg voor mijn werk, 14 Dagen helemaal niks meer van hun gehoord vandaag 30 mei tic keren gebeld iedere keer woord telefoon gesprek beëindigd ik heb aangegeven dat ik per direct contract wil beëindigen meneer dat kan wel maar dan moet u hele bedrag afkopen, ik zij hoezo ik heb nog niks in huis aangesloten, vandaag 30 mei bij advocaat geweest gaat brief opstellen stuur ik na budget alles in een en schade die ik geleden heb ook, als ze niet netjes willen oplossen dan moet maar kwaad schikt

Geplaatst op: 30-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerard T.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Spijt dat ik ben overgestapt naar buget

Heb nu al sinds 29 maart geen verbinding meer voor de vaste telefoon.Iedere keer word er aangegeven dat zij er druk mee bezig zijn om de verbinding te herstellen.Inmiddels is het 3 mei en nog steeds geen verbinding.Ik vraag me af wat er nu daadwerkelijk het probleem is en/of het überhaupt nog hersteld word.Mijn geduld is op ben er over aan het denken om nu over te gaan stappen naar een andere provider als dit niet op korte termijn word opgelost.

Geplaatst op: 03-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hlm D.

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Modem defect,van 14 tot 19april

Ten eerste de medewerkers van de klantenservice hebben geen verstand van zaken.Er word gewoon een protocol afgewerkt die ook op hun site staat.Er werd beweerd dat er testen werden gedaan op het modem,nadat deze niet meer werkte.Dit door stroomuitval.
Met deze medewerker(s) op 14 april gesproken en nieuw modem zou worden opgestuurd.Dan krijgen ze,in het Paasweekend,het niet voor elkaar,om deze de volgende dag of dag erna te leveren.En zo al sinds donderdag,het is nu dinsdag 19 april,geen internet en tv.
Leuk hoor die aantrekkelijke cadeaus bij je abonnementen,maar ik heb er spijt van.Had gehoopt na slechte ervaringen met Youfone,nu betere provider te hebben.Helaas is het niet zo.Nooit geen prijsvechters meer die geen eigen netwerk hebben.

Geplaatst op: 19-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Betalen voor amper werkende diensten

Nadat het pakket geleverd was, begonnen de problemen al met aansluiten. Juiste kabel ontbrak maar omdat de klantenservice medewerker me niet geloofde werd er pas na 1,5 week een “nieuwe” kabel opgestuurd. De gehele tijd zonder internet en tv gezeten. Vervolgens was het pakket aangesloten en ontdek ik dat ik niet de tv aan kan zetten en tegelijkertijd op internet op mijn telefoon kan. Of de tv of het internet werkt dan niet. Nu 2,5 maand verder en inmiddels alweer een week zonder internet en tv, een storing is het probleem word mij verteld. Omdat mijn modem (2,5 maand oud) niet ge-reset kan worden (kan wel maar werkt ook niet… verassend…) word er een nieuwe opgestuurd, dit duurt ongeveer 3 werkdagen. Of ik ondanks dat ik dus amper diensten geleverd krijg, en nu helemaal niets werkt, wel gewoon netjes de volledige rekening zou willen betalen, ehh geen diensten geleverd krijgen = geen geld betalen. Blij als ik binnenkort weer een provider heb die de beloofde diensten wel gewoon kan leveren.

Geplaatst op: 20-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dit bedrijf wilt alleen producten verkopen en geen enkele service .grootste oplichter in telecom sector.

Waardeloze klantenservice en geen communicatie tussen afdelingen binnen bedrijf.

Geplaatst op: 28-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Mensen van de klantenservice snappen er niks van, al 3 x aan de telefoon gehangen en een belofte gehad dat er een nieuwe modem geleverd zou worden, tot op heden nog steeds niks ontvangen en al 2 weken zonder tv en internet. Rondom mega slechte service.

Geplaatst op: 25-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Ik zit al drie weken zonder vaste telefoon.Er word van alles en nog wat aangegeven.Volgens budget is er een storing,nou je maak mij niet wijs dat dit zolang duurt.Veel keer per email en via facebook contact opgenomen,klachten formulieren ingevuld en iedere keer komen ze met wat anders.Maar het is nog steeds niet opgelost.Wel de rekening sturen maar de levering word niet nagekomen.Uiteindelijk word ik vandaag gebeld door een telemarketing voor budget alles in 1 voor een aanbieding, ongelooflijk,door hun ben ik doorverbonden zodat ik eindelijk iemand wederom aan de lijn had,en wederom is het nog niet opgelost.Nu word er weer een nieuw modum naar mij toegezonden,nou als dit het probleem was/is waar ik zeer mijn twijfel over heb ,dan hadden ze dit eerder kunnen doen.Normaal gesproken zou een andere provider gratis een monteur laten langs komen om goed uit te zoeken wat het probleem is.Maar budget geeft aan er is een storing en daar moet je het maar mee doen,met het antwoord ;we weten niet wanneer opgelost is.Er word totaal niet klant gericht gehandeld,schandalig.

Geplaatst op: 15-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hlm D.

5 / 10
3/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schiet te kort in dienstverlening.

Onlangs zonder aankondiging geen internet, tv en bellen. Zou een systeemupdate zijn en later op de dag weer zou werken. Maar helaas! Heb elke dag en 7dagen lang moeten bellen en het ergere is om elke dag een andere verhaal te horen: een update noemen ze het. Op aandringen uiteindelijk een monteur geweest en wordt dan gezegd verkeerde kabel aangesloten terwijl het voor de storing altijd heeft gewerkt. Oke andere kabel aangesloten en ben weer online. Maar vandaag weer moeten bellen want heb een paar dagen last van signaal onderbreking. Nu zou het waarschijnlijk aan de modem liggen. Ben benieuwd? Maar geen woord over compensatie van de 10 dagen dat ik offline was. Dus inderdaad: goedkoop is duurkoop!

Geplaatst op: 13-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
SUPER SLECHTE BEDRIJF

VREZELIJKE ERVARING!! nog 1 jaar aan hun vast.(3jarig contract) waarvan ik niks kan herinneren dat ik dat heb afgesloten. In het begin de mooiste praatjes over de allee laagste tarieven. na 1ejaars hele hoge eindnota. is het toch aangepast naar veel meer dan mijn huidige voorheen. Toch Na 2e jaars eindnota nogsteeds weer verhoogd en nogsteeds meer oververbruik. En dat voor 1 persoon wonende. Klanten Service is SUPER SLECHT. ZE zijn Amper bereikbaar en je word verbonden mensen in het buitenland die je probleem moeten oplossen. Je kan geen regeling treffen voor achterstanden En je word contenu gedreigd met afsluiting. Overall DE SLECHTSTE ENERGIE BEDRIJF OOOITT!! Blijf bespaard aub!!

Geplaatst op: 21-06-2022
Laatst bewerkt op: 21-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte kwaliteit en service

Al van in het begin problemen. Zou niet erg zijn als ze netjes opgelost zouden worden, maar helaas.
Heel slecht internet ontvangt. Wordt hierbij heel slecht geholpen, en anders moet ik een dure monteur laten komen.
Ben zelf destijds overgestapt vanwege de aantrekkelijke prijs,maar helaas goedkoop dure koop.

Geplaatst op: 27-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wendy V.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
ZEER slechte service

sinds december 2021 overgestapt van KPN naar BudgetAlles-in-1. GROTE FOUT!
Na 4 weken bleek al dat mijn internet op willekeurige momenten wegviel. Ongeveer 20 seconden geen internet. Modem gaat dan blauw knipperen en daarna rood. Modem start vervolgens weer. Dat kan zo 5 tot 10 keer per dag gebeuren.
Meerdere meldingen bij Budgetthuis gedaan. Vervolgens zijn er in totaal 3 monteurs geweest en natuurlijk niets te vinden. Nu stelt Budgetthuis voor een monteur op eigen kosten te sturen. Dat accepteer ik natuurlijk niet.
Advies aan een ieder: GA VOORAL NIET NAAR BUDGETTHUIS!!

Geplaatst op: 15-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Carlos O.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet klantvriendelijk

Na het overlijden van mijn vader heb ik het contact voor zijn woning beëindigd. Tot mijn verbazing ben ik door Budget alles in 1 afgesloten van internet en tv! Contact opgenomen met de klantenservice. Ja, stom foutje kan gebeuren was het antwoord. De geboden oplossing is of 30 dagen wachten tot Budget alles in 1 ons weer heeft aangesloten of naar een andere provider gaan! Je kan wel bedenken wat de keuze is geworden! Wat een aanfluiting en dat in deze situatie!

Geplaatst op: 05-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit overstappen

Goedkoop blijkt duurkoop, dat blijkt maar weer eens.

Mooie verhalen en scherpe aanbiedingen. Echter vanaf het moment van tekenenen gaat het al mis.

1. Overstapservice wordt niet geregeld. Regel het zeg maar

2. Communicatie is slecht

3. Beloofde opleverdatum wordt niet gehaald door een intern proces dat blijft hangen

4. Communicatie is eenzijdig je moet overal achter aan bellen

5. Fout zou versneld alsnog opgelost worden. Wordt helemaal niet opgelost en blijkt ook niet mogelijk.

6. Schuiven alles af op de afhankelijkheid van KPN qua doorloop tijd qua realiseren van aansluiting

7. Er is een klantenservice echter ze kunnen nergens mee helpen, alleen informatie verstrekken

8. Nog steeds geen internet

Overgestapt van KPN naar Budget. Nu al spijt

Geplaatst op: 04-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: PP

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service. I

Ik kan al 7 maanden niet bellen met vaste lijn. Beloven van alles, maar komen niets na. Het enige wat ik hoor, je kan ons bellen. HOE????????

Geplaatst op: 07-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Conny P.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Klant heeft geen recht bij buget

Om over te stappen naar andere provider buget heeft mij tegen gehouden en nog èèn jaar mijn contract verlengt omdat op die manier meer geld binnen krijgen.

Waardeloze provider.

Geplaatst op: 26-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: E I.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichterij

We hadden èèn jaar contract alles in 1 met budget, voor die tijd besloten door hoge maand Abonnemet over te stappen naar andere provider.
Èèn dag voor ons contract wordt beindigt heb ik nieuwe provider gebeld waar blijft onze paket?
Krijgen we te horen: de oude provider heeft jou contract met ons geannuleerd en nog een jaar verlengt!!!
We zijn de klant maar geen recht om over te stappen naar andere omdat budget op die manier gaat ons meer belasten met hooge kosten.
We hebben buget vakker gebeld om onze contract beindigen heeft ons niet gelukt.

Het is toch belagelijk.

Geplaatst op: 26-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: JON M.

3 / 10
1/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verhoging van abonnement van 13 euro per maand ,zonder bericht ,belachelijk

Jullie werken niet in overleg .passen de prijs maar zo ffftjes aan

Geplaatst op: 01-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Koop P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Onterecht monteurskosten

De klacht
Door het telkens wegvallen van de modem contact gehad met de klantenservice. Dit konden ze ook van afstand zien dat de modem elke keer wegviel. Hierdoor hebben ze een nieuwe modem opgestuurd. Helaas bleef de modem wegvallen. Wifi kanaal aangepast bekabeling vervangen niets hielp. Het sturen van een monteur was onvermijdelijk. Monteur is gekomen en heeft het ISRA Punt bekeken en zag er een splitter. Deze heeft monteur eruit gehaald en de ISRA punt weer dichtgeschroefd. Alles was weer koek en ei. Tot ik per mail werd medegedeeld dat de monteurkosten van 55 euro in rekening word gebracht. 35 EURO voorrijdkosten en 20 euro van vervangen aansluitpunt. Ten eerste is er niets vervangen. ten tweede mag een klant wettelijk gezien niet aan de ISRA punt komen. Toch blijven ze voet bij stuk houden dat de factuur betaald moet worden. Dit is te gek voor woorden. Geen enkel aanbieder brengt kosten in rekening als er iets aan de ISRA punt is. Een kabel die niet goed is aangesloten naar de modem, snap ik wel aangezien de monteur voor niks is gekomen. Dit is echt onacceptabel en accepteer ik niet. Er is mij alleen medegedeeld dat als er iets niet goed is aangesloten binnenshuis er kosten in rekenig word gebracht. 3 maanden klant nu en alleen maar problemen gehad. Totaal niet empatisch of begripvol. Het feit dat de monteur schrijft dat er iets vervangen is geworden en dit niet gecontroleerd kan worden betekent dat de monteur alles uit zijn duim kan zuigen zonder dit te kunnen verifiëren. Niet in zee gaan met dit bedrijf. Echt je snijd je echt in de vingers.

Geplaatst op: 24-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Saaddin C.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over BudgetAlles-in-1


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Ziggo Zakelijk logo
Ziggo Zakelijk
3 beoordelingen
7
T-Mobile Thuis logo
T-Mobile Thuis
19 beoordelingen
5,1
T-Mobile Zakelijk logo
T-Mobile Zakelijk
2 beoordelingen
8,5

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is BudgetAlles-in-1 een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 36 beoordelingen geplaatst over BudgetAlles-in-1. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,9 gekregen, waarbij 9% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is BudgetAlles-in-1 actief?

BudgetAlles-in-1 is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de BudgetAlles-in-1 reviews? Dan kun je naar de website van BudgetAlles-in-1 gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie