BlueMovement reviews, ervaringen en beoordelingen
BlueMovement reviews
Heb je een nieuwe wasmachine, droger of koelkast nodig? Of wil je juist verduurzamen of een goedkope oplossing om al jouw huishoudelijke taken, zoals wassen, drogen en stofzuigen te kunnen doen? Dan ben je vast en zeker al bekend met BlueMovement. Of je hebt weleens iets over het bedrijf gehoord. BlueMovement biedt abonnementen aan en met deze abonnementen kan je tegen een vast bedrag per maand witgoed en huishoudelijke apparaten huren. Het is een vorm van operationele lease waarbij je tegen betaling de producten mag gebruiken. Echter blijven deze goederen eigendom van BlueMovement. Klinkt dat te goed om waar te zijn? Lees dan bij ons de reviews en de beoordelingen van BlueMovement en oordeel zelf of het een betrouwbare partij is om zaken mee te doen. Ben jij al klant van BlueMovement? Help dan andere klanten voor jouw recensie over het bedrijf bij ons achter te laten!
BlueMovement ervaringen
BlueMovement is beoordeeld en geverifieerd door ons team van expert. BlueMovement is onderdeel van Bosch en deze naam is ongetwijfeld bekend bij consumenten en bedrijven. Bosch is uitgegroeid tot een gigantisch bedrijf dat wereldwijd opereert en het produceren van witgoed apparaten en huishoudelijke apparatuur is al meer dan 130 jaar een belangrijke pijler voor de Duitse fabrikant.
Het bedrijf dat ooit met 2 medewerkers in Stuttgart begon staat voor verduurzamen. Een schoner milieu en een schonere lucht zijn zaken waar het bedrijf zich mee bezighoudt. In Hoofddorp staat het inspiratiehuis dat niet alleen volledig groen is, maar ook het Nederlandse hoofdkantoor van BSH huishoudapparaten is.
BlueMovement is een zelfstandig bedrijf, maar met de ondersteuning en expertise van Bosch. De website is zeer overzichtelijk en uiteraard beveiligd zodat jouw gegevens optimaal zijn beschermd. De website is dan ook voorzien van een SSL/TLS-certificaat. Te herkennen aan het welbekende groene slotje dat in de balk van de webbrowser voor het webadres staat. Veilig betalen is dus ook geen probleem hoewel je enkel bij het afsluiten van een abonnement de borgsom betaalt. Het huurbedrag wordt maandelijks van je rekening of creditcard afgeschreven.
Over BlueMovement powered by Bosch
BlueMovement is een initiatief van Bosch. De fabrikant van duurzame huishoudelijke apparaten. Zij produceren producten, zoals stofzuigers, wasmachines, koelkasten, drogers, vaatwassers, ovens en nog veel meer! BlueMovement verkoopt echter geen apparaten, maar verhuurd deze. Zo kan je als klant tegen een vast bedrag per maand duurzame huishoudelijke apparaten gebruiken.
Hoe werkt BlueMovement?
Een apparatuur huren is eenvoudig! Op de website kies je het apparaat dat je wilt huren en je vult jouw gegevens in. Je rekent de borg af en je kiest een moment waarop de bezorgdienst het product komt leveren en installeren. Vanaf dat moment ben je een trotse gebruiker van een duurzaam Bosch apparaat! Wanneer het apparaat defect is of niet werkt, zoals het hoort te werken, schakel je de hulplijnen in en het wordt aan huis geregeld. Of het apparaat wordt vervangen. Het enige waar je zelf verantwoordelijk voor ben is dat het apparaat schoon en netjes blijft.
BlueMovement abonnementen
Er zijn geen lastige constructies wat betreft de abonnement. Je kiest eerst een product uit de gewenste categorie, zoals wassen of koelen en je kiest of je een nieuw of refurbished apparaat wilt huren. Daarnaast heb je de keuze om een abonnement af te sluiten van 3 maanden of meer, 1 jaar of meer of 6 jaar of meer. Hoe langer de looptijd van het abonnement is des te lager zijn de maandelijkse kosten.
Betalingsmogelijkheden
Omdat BlueMovement niet echt een volledige webshop is waar je producten kan kopen zijn ook de betalingsmogelijkheden beperkt. Wanneer je online een abonnement afsluit betaal je direct de bezorgkosten met iDeal of de creditcard. Daarnaast machtig je BlueMovement om het maandelijkse huurbedrag automatisch van je rekening of creditcard af te schrijven.
Gebruiksvriendelijkheid website BlueMovement
De website van Toppy is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Op de homepage maken ze gelijk duidelijk wat je van ze kan verwachten en waar ze gespecialiseerd in zijn. Alle informatie die je nodig hebt is direct toegankelijk en je kan ook direct jouw benodigde producten kiezen. Je vindt op de homepage ook alle informatie omtrent hoe het huren bij BlueMovement werkt en wat hun missie is. Daarnaast zijn ook de contactmogelijkheden duidelijk vermeld.
De producten zijn onderverdeeld in categorieën, zoals wassen en drogen, koelen, vriezen, afwassen, koken en bakken en binnenshuis tuinieren. Wanneer je een categorie selecteert krijg je slechts een paar opties en hoef je dus niet lang na te denken over of het product wel bij je past. BlueMovement biedt alleen hoogwaardig kwalitatieve Bosch apparaten aan.
Door het strakke design en de simpele opbouw kan je op de website heel snel vinden wat je zoekt. Of je nu aan het oriënteren bent of als bestaande klant je contract wilt bekijken. Daarnaast is de connectie tussen de gerenommeerde fabrikant en BlueMovement duidelijk zichtbaar en dat straalt wel extra vertrouwen uit.
Is BlueMovement betrouwbaar?
Bosch is al heel lang bekend op het terrein van huishoudelijke apparaten, dus die betrouwbaarheid zit wel goed. Thuiswinkel waarborg staat garant voor de webshop. Zodat jij weet dat je veilig kunt shoppen. Dat duurzaamheid en gemak hoog in het vaandel staat, wil al zeggen dat het hart op de juiste plek zit.
Klantenservice en klachten
BlueMovement straalt uit dat zij een betrouwbaar bedrijf zijn om zaken mee te doen. Service en kwaliteit staan bij hun hoog in het vaandel en zij treffen alle nodige voorzorgsmaatregelen om jouw privacy te beschermen. Ook het aanwezige SSL/TSL-certificaat toont aan dat je veilig online kunt afrekenen. Het privacyreglement voldoet aan de Europese norm en wetgeving terwijl het bedrijf positieve recensies ontvangt.
Dat BlueMovement een initiatief is van Bosch is een pre, want Bosch is immers een welbekende fabrikant die voor duurzaamheid en kwaliteit staat. Ondanks dat is het team van BlueMovement vrij klein, maar deze medewerkers staan met naam en toenaam en met een foto op de website. Dat spreekt natuurlijk wel in hun voordeel.
Contact opnemen met BlueMovement
BlueMovement heeft een overzichtelijke en duidelijke FAQ op de website staan waar je veel informatie kunt vinden. Informatie over hoe het huren werkt, wat je kan verwachten en wat je moet doen als je een kapot apparaat hebt staan. Maar je kan ook al jouw vragen stellen via de telefoon, mail of chat. De specialisten zitten in ieder geval voor je klaar om je op weg te helpen en om een abonnement af te sluiten.
Bijzonderheden BlueMovement
Naast dat BlueMovement een initiatief is van Bosch en dat het bedrijf een duidelijke missie heeft, valt het op dat de klant bij hun centraal staat. De website is zo ingericht dat klanten een goed gevoel krijgen en van het aanbod gebruik willen maken. Het is ook een groot pluspunt dat je als klant voor een aantrekkelijk bedrag per maand duurzame en kwalitatief goede huishoudelijke apparaten kan gebruiken.
Een andere pluspunt is dat een abonnement bij BlueMovement niet als een lening wordt gezien en er komt dus ook geen BKR registratie als je een apparaat bij hun huurt. Dat is een voordeel, omdat een BKR registratie toch nadelig kan zijn als je bijvoorbeeld een huis wilt kopen.
Klantenservice en klachten
Een abonnement afsluiten bij BlueMovement gaat snel en eenvoudig en binnen een aantal klikken is het geregeld! De klantenservice staat bij hun hoog in het vaandel en ze staan altijd voor je klaar om je te helpen bij belangrijke vraagstukken.
Klachten kan je eveneens telefonisch, per e-mail of via de chat doorgeven en zij lossen het probleem voor je op! Veel informatie over hoe je defecte apparaten kan aanmelden vind je ook bij de veelgestelde vragen op de website.
Wil jij ook beoordelen?
Ben jij een klant van BlueMovement en heb jij een abonnement bij hun afgesloten? Niet alleen wij, maar ook de bezoekers van Ervaringensite.nl zijn benieuwd naar jouw ervaring met dit bedrijf. Door jouw duidelijke en eerlijke recensie kunnen wij het verhaal over BlueMovement compleet maken. Terwijl de bezoekers op basis van jouw beoordeling een goed besluit kunnen nemen of zij een abonnement bij BlueMovement afsluiten. Omschrijf dan ook zo gedetailleerd mogelijk hoe jouw ervaring was, wat er goed ging en wat er eventueel beter kan. Wij willen je alvast bedanken voor jouw review!
Het bedrijf BlueMovement is geverifieerd door ons.
De webshop bluemovement.com is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
BlueMovement is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
BlueMovement maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van bluemovement.com is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van bluemovement.com te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van BlueMovement.
One of the devices I have rent took automatically without my awareness contract of sex years. I figured our more than a year after and asked the correction of this. The employee denied and said that I can transfer the contract if I move away from country. If I can't find someone(which is the most obvious) I will have to pay until the end of the contract. I would never make a six year contract as my living situation is unstable. I find this frustrating and I even offered the solution to pay the difference if the price would be higher with the annual contract. Seems that company only cares about money, and are not flexible at all. I would never recommend to anyone rent devices from them.
Nadat de website de bestelling had geaccepteerd, geen contact. Ik heb vele malen gebeld en werd vele malen doorverwezen naar andere medewerkers. Ik werd voorgelogen dat er iets mis was met mijn creditcard (de bank ontkende dit na onderzoek). Een bedrijf dat andere nationaliteiten vreselijk discrimineert.
Prachtige wasmachine gehuurd.
Dus een huurcontract met gratis service.
Maar ik zit alkes bij elkaar na slechrs 1 dag gebruik met een wachttojd van 10 dagen
kastje naar de muur: de dame bij de service mocht niets aan de wachttijd veranderen want koelkasten en fornuizen gaan voor.
nou ..ik ga met die informatie alleen maar meer ergeren.
mijn contract dan?
10 dagen geen gebruik
1 dag kunnen wassen wn syraks wel vol masndbedrag betalen, de ergernid van dit soort service buj een huurcontract loopt nog meer op, dan dat gewoon 8 dagen ba aanvraah wachten, bij een koopnamachine zou zijn.
service : 0 ster maar ik moest er 1 geven
Zeer tevreden over de Bosch wasmachine die ik besteld heb.
Goede communicatie via de mail.
De bezorging was top, je word op de dag van levering gebeld, dat ze er binnen een aantal minuten zijn.
Wasmachine werd aangesloten en ingesteld.
Oude machine werd meegenomen.
Aardige en deskundige medewerkers.
Zeer slecht bedrijf, ga niet in zee met dit bedrijf, ze zullen je alleen maar pijn doen.
Hun klantenservice is erg slecht.
Je verliest alleen geld en wint niets, denken ze aan hun eigen voordeel,
If you wanna lose your money go and sign a contract with this company, they are just waiting for your money,
You will pay a lot of money and you get nothing and you will never be satisfied with their customer service , they are very kind before the contract and after you sign the contract you are really trapped.
Je besteld een wasmachine zonder Idos en je krijgt een machine met Idos. De bezorgers zeiden je kan het uitzetten maar in de praktijk werkt dit dus niet! Eindstand 2 wassen voor niks gedraait!
Ik had hier een vaatwasser besteld en maandag stond hij al in huis terwijl ik hem donderdag pas had besteld. Erg snel dus! Ze hebben hem meteen netjes aangesloten. Ik ben er tevreden over!
De wasmachine die werd erg netjes op tijd geleverd en hij werd ook nog netjes op zijn plek gezet. Vervolgens hebben ze hem ook nog aangesloten en getest. Erg netjes van de bezorgers.
Ze waren erg vriendelijk en ze hadden de wasmachine snel geïnstalleerd. Top!
Ik ben erg tevreden over hoe alles is verlopen. De service die ze bieden is echt uitstekend. Ze hebben al mijn vragen netjes beantwoord en ze waren zelf ook erg aardig en professioneel.
Het pakketje is hartstikke snel afgeleverd en geplaatst. Het is echt een super droger. Als ik nog een keer zo'n apperaat moet vervangen dan kom ik zeker terug. Bedankt voor de service!
Ze hebben al mijn verwachtingen voldaan. Ze waren erg snel met het leveren en ze hebben alles netjes voor mij neer gezet en klaar gemaakt. Echt een aanrader!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is BlueMovement een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 14 beoordelingen geplaatst over BlueMovement. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,7 gekregen, waarbij 77% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is BlueMovement actief?
BlueMovement is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) witgoed en verhuurbedrijven.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de BlueMovement reviews? Dan kun je naar de website van BlueMovement gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.