Allyourgames logo

Allyourgames reviews, ervaringen en beoordelingen

2379
Allyourgames logo
allyourgames.nl

Allyourgames: alle ervaringen met deze webshop op een rij

Hou je van gamen, ben je op zoek naar nieuwe videogames, accessoires en consoles? Wellicht kun je eens kijken bij Allyourgames. Twijfel je nog over je aankoop? Wij hebben alle reviews van Allyourgames voor je op een rij gezet. Zo kun je de ervaringen van andere klanten lezen. Wellicht maakt dit de keuze gemakkelijker om eventueel bij Allyourgames te bestellen.

Voor gamers, door gamers: over Allyourgames

Als gamer voel je je natuurlijk het beste begrepen door andere mensen die jouw liefde voor gamen delen. Gamers onderling spreken bijna een aparte taal, en Allyourgames verstaat deze taal. De website biedt een groot aanbod aan videogames voor consoles als de Playstation 4 en de Playstation 5, Nintendo Switch en Xbox One. In de categorie sectie kies je allereerst je console. Vervolgens zie je een duidelijk overzicht van alle beschikbare games en accessoires. Weet je nog niet precies welke game je wilt? Kijk dan eens naar de top 5, waar de meest populaire games van dit moment gerangschikt staan. Ook is er veel leuke merchandise beschikbaar en kun je bij Allyourgames terecht voor accessoires zoals luxe koptelefoons, speciale headsets en onmisbare kabels. De website biedt ook de mogelijkheid om games te pre-orderen. Je krijgt dan je game geleverd zodra deze gereleaset is. Zo ben je altijd verzekerd dat jij 1 van de eerste bent die de nieuwste games kan spelen.

Kiezen voor Allyourgames doe je om deze redenen

De verzending bij Allyourgames is zeer snel. Omdat alle artikelen vanuit eigen magazijn worden verzonden, kan Allyourgames een bestelling doorgaans binnen 24 uur bij de klant afleveren. Daarnaast kiezen klanten logischerwijs voor Allyourgames omdat de webshop zeer actueel aanbod heeft. Alle nieuwste videogames, consoles en accessoires vind je in de webwinkel. Daarbij komt nog dat Allyourgames zeer scherpe prijzen hanteert. Volgens Tweakers zitten de prijzen namelijk 15% onder de gemiddelde verkoopprijs in Nederland. Voor verzending bij orders onder de waarde van €20 betaal je slechts €3,00 verzendkosten. Alle orders met een hogere waarde worden gratis verzonden.

De betrouwbaarheid van Allyourgames

Allyourgames scoort bij de beoordelingen van Kiyoh.nl maar liefst een 9.3 uit meer dan 5000(!) beoordelingen. Alleen hieruit al kunnen we opmaken dat deze webshop zeer betrouwbaar is. Games worden met 100% fabrieksgarantie geleverd en altijd met een volledige seal. Je ontvangt de spellen dus niet digitaal, maar echt als fysiek exemplaar. Op de website heb je gemakkelijk inzicht in de algemene voorwaarden, Privacy Policy en bedrijfsgegevens. Alle betrouwbare betaalmethoden zijn te gebruiken bij Allyourgames. Hierbij kun je denken aan iDeal, PayPal en betaling achteraf met Klarna. Bij laatstgenoemde betaalmethode ontvang je eerst een levering van Allyourgames en betaal je daarna pas. Het bewijs van een betrouwbaar bedrijf!

Klachtafhandeling en klantenservice

Wanneer je op werkdagen een email stuurt, mag je dezelfde dag nog reactie terugverwachten. Wel zo prettig als je snel wordt geholpen. Natuurlijk kun je ook telefonisch contact opnemen. Je hebt maar liefst 45 dagen bedenktijd, bij andere webshops is dit bijna altijd maar 30 dagen. Als je per ongeluk de verkeerde game hebt besteld, kun je deze (met inachtneming van de retourvoorwaarden) gratis retourneren. Mocht er toch iets niet helemaal naar wens zijn, dan hoort de klantenservice dat graag van je. Allyourgames is aangesloten bij de Europese Commissie, waar je terecht kunt voor geschillenbeslechting.

Wil je zelf ook Allyourgames beoordelen?

Heb je onlangs een bestelling geplaatst bij Allyourgames en wil je je ervaringen met dit bedrijf graag delen? Graag nodig ik je uit om ook een beoordeling te schrijven. Door jouw ervaringen help je namelijk andere mensen om een goede keuze te maken.

Reviews over Allyourgames