
Tvoutlet.tv reviews, ervaringen en beoordelingen

Reviews en Ervaringen Tvoutlet.tv
Ben je benieuwd naar de ervaringen van andere klanten met Tvoutlet.tv? Op deze pagina hebben wij de reviews van Tvoutlet.tv voor je op een rij gezet. Lees wat anderen hebben ervaren bij dit bedrijf en maak een weloverwogen keuze.
Over Tvoutlet.tv
Tvoutlet.tv is een online retailer van televisies en audio-apparatuur. Het bedrijf is opgericht in 2015 en heeft als doel om hoogwaardige producten tegen een scherpe prijs aan te bieden. Tvoutlet.tv richt zich op de verkoop van overstock producten, restpartijen en licht beschadigde producten, maar ook op nieuwe producten.
Tvoutlet.tv is gevestigd in Utrecht, maar het bedrijf verzendt producten door heel Nederland. Tvoutlet.tv werkt samen met betrouwbare vervoerders en bezorgt je bestelling snel en betrouwbaar.
Waarom kiezen voor Tvoutlet.tv
Bij Tvoutlet.tv vind je een ruim assortiment televisies en audio-apparatuur van topmerken als Samsung, LG, Sony en Philips. Het bedrijf biedt zowel nieuwe als overstock producten aan tegen scherpe prijzen. Zo kun je bij Tvoutlet.tv tot wel 50% korting krijgen op de nieuwste televisiemodellen. Tvoutlet.tv garandeert de kwaliteit van haar producten en biedt een garantie van minimaal twee jaar op alle producten. Ook heeft het bedrijf een uitstekende klantenservice die je helpt bij al je vragen en problemen.
Is Tvoutlet.tv betrouwbaar?
Tvoutlet.tv is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, een keurmerk voor veilig en betrouwbaar online winkelen. Dit betekent dat het bedrijf aan strenge eisen voldoet op het gebied van klantenservice, veiligheid en betrouwbaarheid. Tvoutlet.tv heeft bovendien een gemiddelde beoordeling van 4,7 sterren op Trustpilot, gebaseerd op meer dan 1000 beoordelingen. Dit geeft aan dat de meeste klanten tevreden zijn over de service en kwaliteit van Tvoutlet.tv.
Klantenservice en klachten
Tvoutlet.tv heeft een uitstekende klantenservice die je helpt bij al je vragen en problemen. Je kunt contact opnemen via het contactformulier op de website of via e-mail. Tvoutlet.tv heeft ook een retourbeleid waarbij je binnen veertien dagen na ontvangst van je bestelling het product kunt retourneren. Als je een klacht hebt over een product of de service van Tvoutlet.tv, kun je contact opnemen met de klantenservice. Het bedrijf zal er alles aan doen om je probleem op te lossen en je tevreden te stellen.
Ervaringen van klanten met Tvoutlet.tv
De meeste klanten van Tvoutlet.tv zijn tevreden over de kwaliteit van de producten en de service van het bedrijf. Veel klanten geven aan dat ze positief verrast waren door de scherpe prijzen en de hoge kwaliteit van de televisies en audio-apparatuur. Ook de snelle levering en de uitstekende klantenservice worden vaak genoemd als pluspunten van Tvoutlet.tv.
Enkele negatieve ervaringen hebben betrekking op problemen met de levering of de kwaliteit van de producten. In deze gevallen heeft Tvoutlet.tv echter altijd haar best gedaan om het probleem op te lossen en de klant tevreden te stellen.




Het bedrijf Tvoutlet.tv is geverifieerd door ons.
De webshop Tvoutlet.tv is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Tvoutlet.tv is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Tvoutlet.tv maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van Tvoutlet.tv is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van Tvoutlet.tv te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Had op 4 juli tv besteld. Wegens omstandigheden op 7 juli geannuleerd. Bevestiging gekregen daarvan. Zou dan 10 werkdagen duren eer dat de creditering was gedaan. Na zeer vele mailtjes is dan de Bevestiging gekomen dat er word terug betaald. Maar u raad het al. Helemaal niets. Ze zijn vriendelijk via de mail. Onduidelijk via de telefoon. Word gewoon aan het lijntje gehouden en dat begint zeer te irriteren.
Dus kijk uit met deze gasten.
Videokaart besteld, bij deze winkel omdat zij een speciale editie direct uit voorraad leverbaar hadden. Een paar dagen na mijn bestelling, is de levertijd op de site veranderd naar 10-15 dagen. Prima, kan gebeuren. 20 dagen later, na elke dag hetzelfde te horen van hun chatbot, en na meerdere malen te bellen met het minst behulpzame klantenservice nummer, kreeg ik te horen dat ik nog 3 weken moest gaan wachten. Nadat ik elke keer zowat gesmeekt heb om een update.
Toen ik aangaf dat ik de bestelling wilde annuleren, ging opeens een wereld aan mogelijkheden open, van vervanging tegen extra betaling, tot extra garantie of andere zoethoudertjes. Als ik meer dan hun onzin aanbiedingen wilde, gingen ze overal op afdingen en onderhandelen. Natuurlijk moest ik na elk mailtje 2 dagen wachten op antwoord, per hun voorwaarden.
Na 20 mailtjes heen en weer en een bijbetaling, zou ik een vervangende kaart krijgen, zo snel mogelijk opgestuurd. 5 dagen later, nog steeds niets. Geen teken van een bestelbevestiging, factuur of track&trace code.
Pas toen ik hier op Trustpilot een slechte review had geplaatst, werd supersnel gereageerd, contact, beloftes, beloningen, alles. 2 dagen later, eindelijk een track&trace code, kaart moest uit Polen nog gestuurd worden. Ondertussen een tegoedbon voor hun winkel van €300 euro gekregen, plus de "belofte" dat ik €100 op mijn rekening zou krijgen, als ik de slechte review zou verwijderen. Ik moest meerdere keren mijn IBAN geven, voor de "vergoeding". Zie melding op deze site rechtsboven, kennelijk doen ze dit wel vaker.
Na bijna 2 maanden, eindelijk mijn Poolse kaart binnen. Hopen dat het geen refurbished onzin is. Nou, dan maar review verwijderd, even kijken of ze zich aan hun woord houden. Natuurlijk niet. Omdat ik dat bijbetalen via betaling-in-3 of hoe het ook heet heb gedaan, hebben ze daar mijn "vergoeding" vanaf getrokken. Zonder overleg, en ook geen idee waarom. Waarschijnlijk om te voorkomen dat ik weer een review zou plaatsen.
Toen ik geen reactie kreeg over waarom mijn "vergoeding" niet normaal is uitbetaald, ben ik zelf op onderzoek gegaan. Naar bijvoobreeld hun "keurmerk". Als je daarop doorklikt, kom je een site tegen gemaakt door een middelbare scholier, vol met duidelijke bot reviews. Als je Algemene Voorwaarden leest (die overigens namens TV Outlet een maximale levertijd van 30 dagen beloven) en KvK even raadpleegt, zie je dat het behoort tot de Limburgste Studenten Unie. Waarschijnlijk een vriend van de eigenaar, die even een keurmerkje heeft opgezet. Nader onderzoek op internet levert verder niets op, dit keurmerk lijkt ontzettend nep.
Oh, en via die weg ben ik er ook achtergekomen dat TV Outlet vroeger Luxe Outlet heette. Als je die vervolgens op Trustpilot zoekt, zie je een score van 2.2, met allerlei mensen met precies dezelfde klachten als ik, of erger. Dus als de reviews e.d. erg slecht beginnen te worden, en als mensen betalen om hun reviews te verwijderen niet meer werkt, dan veranderen ze maar van naam, en maken een of andere flutkermerk aan, om kopers te trekken.
Ten slotte, de prijzen. Heel aantrekkelijk om in termijnen te betalen als je geen geld hebt, maar daar houdt het ook op. Vergelijk goed het product dat zij verkopen op google, dan vind je de meeste al voor veel minder geld. Dus tenzij je per se in termijnen wilt betalen (en daardoor meer betalen uiteindelijk), dan zou ik deze hele winkel skippen.
besteld, betaald, levering 2 tot 6 dagen (speciaal op gelet, geen zin om lang te wachten) dag 7 maar eens gemaild, natuurlijk een standaard bericht dat ze binnen 2 werkdagen contact opnemen... hierop maar meteen teruggemaaild dat ik dan meteen van de koop wil afzien, dit is geen service natuurlijk.
dag later mails waarin eerst beweerd wordt dat de levertijd 10 tot 15 dagen is, zoals gezegd; zpeciaal op gelet dat dit bij deze tv NIET het geval was, drie mails heeft men geprobeerd om mij te laten wachten of een andere tv aan te smeren, 3 keer duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wil.
eindelijk gaat men dit dan zsm. terugboeken... let wel, zsm is bij dit bedrijf binnen 15 werkdagen... 3 WEKEN dus... en nu maar afwachten of ik mijn geld binnen die tijd ook werkelijk krijg.
als ik dit geweten had, had ik 100 euro meer uitgegeven en had ik nu al weken naar mijn nieuwe tv kunnen kijken!
Ik heb vijf weken geleden een tv besteld die volgens hun website binnen 5 dagen geleverd zou worden, maar dat was helaas niet het geval. Ik kreeg een e-mail dat er vertraging was door een tekort aan voorraad, problemen met de koerier en de fabriek. Vervolgens kreeg ik een alternatief model aangeboden, dat wel op voorraad zou zijn, maar ook dit liep weer vast door dezelfde excuses: koerierproblemen, fabrieksproblemen, en voorraadtekorten. Dit was twee weken geleden, en ik heb sindsdien geen enkel resultaat gezien.
Ik heb hen drie keer gewaarschuwd en gaf hen een laatste waarschuwing van 48 uur om te reageren. De deadline was gisteren, en helaas heb ik niets gehoord.
Bovendien is er geen klantenservice bereikbaar, want als je het telefoonnummer belt, krijg je zeven keuzemogelijkheden die allemaal leiden naar de boodschap: "Stuur een e-mail." Er is dus geen persoonlijke klantenservice die je te woord kan staan.
TV Outlet heeft een Facebook-pagina, maar het is niet mogelijk om daar een review te plaatsen. Alle negatieve reacties worden bovendien verwijderd, wat een duidelijk teken is dat er alleen maar slechte ervaringen zijn die ze proberen te verbergen. Positieve reacties lijken door het bedrijf zelf geplaatst te zijn, en zijn niet oprecht.
Dit bedrijf toont compleet gebrek aan professionaliteit, heeft geen respect voor hun klanten, en ik ben zeer teleurgesteld. Ik raad iedereen aan verder te zoeken, want dit bedrijf houdt zich totaal niet aan hun beloften en biedt geen enkele oplossing.
Nu bezig om deze review overal te plaatsen
Volgende stap incassobureau inschakelen, aangifte doen bij de fraudehelpdesk en de politie
Deze winkel raad ik zeker af!
8 juni een tv besteld, tot op heden nog niks ontvangen.
Update gedaan omdat het eerste bestelde TV niet leverbaar was.
Betaald en TV Outlet beloofde toen na 8 weken de TV binnen 2 tot 3 werkdagen te leveren!
Uiteraard is er nog niks geleverd we zijn €1000,00 en bijna 12 weken verder!
TV Outlet zijn oplichters bestel hier niks!
Update 28-08-2024:
Dezelfde dag(26-08) ontving ik een email van TV-Outlet met excuses en de bevestiging dat mijn order is geannuleerd. Het bedrag een kleine €1000,00 wordt gecrediteerd.
Ik hou een ieder op de hoogte wanneer wij het hebben ontvangen!
Update 09-09-2024.
Na 3 maanden en 1 dag is er geen tv geleverd en ook is ons geld niet gecrediteerd.
26-08-2024 de mail met excuses en de belofte dat binnen 10 werkdagen het bedrag is gecrediteerd.
Kortom er is werkelijk waar geen afspraak met dit bedrijf te maken.
Wees gewaarschuwd.
Update 20 september 2024:
Na 3 maanden en twaalf dagen en 50 emails later is het aankoopbedrag gecrediteerd, met dank aan Martijn!
Tv-Outlet:
Besteldatum: 08-06-2024
Ordernummer: 215797
Op 06 maart 2024 bestelde ik bij TVoutlet.TV, KVK: 84765046 | BTW: NL863356242B01
een Samsung TV, ordernummer 190409 - 06/03/2024
die na drie weken wachttijd niet kon geleverd worden.
Op 28 maart zijn we via mail overeengekomen om de bestelling te annuleren en hebben TVoutlet.TV aangegeven mij het bedrag van €749,00 euro terug te betalen op mijn bankrekening.
Vandaag 14 April heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ik heb TVoutlet.TV alle informatie bezorgd om de terugbetaling correct te kunnen uitvoeren.
Mag ik vragen dat TVoutlet.TV de terugbetaling onmiddellijk uitvoeren en mij op de hoogte houden van de verdere afhandeling van mijn klacht.
Bedankt.
Gewenst oplossing: Terugbetaling: €749,00.
Op 06 maart 2024 bestelde ik bij TVoutlet.TV - Geusseltweg 43C03
6225XS Maastricht, KVK: 84765046 | BTW: NL863356242B01
een Samsung TV, ordernummer 190409 - 06/03/2024
die na drie weken wachttijd niet kon geleverd worden.
Op 28 maart zijn we via mail overeengekomen om de bestelling te annuleren en hebben TVoutlet.TV aangegeven mij het bedrag van €749,00 euro terug te betalen op mijn bankrekening.
Vandaag 02 April heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ik heb TVoutlet.TV alle informatie bezorgd om de terugbetaling correct te kunnen uitvoeren.
Mag ik vragen dat TVoutlet.TV de terugbetaling onmiddellijk uitvoeren en mij op de hoogte houden van de verdere afhandeling van mijn klacht.
Bedankt.
Gewenst oplossing
Terugbetaling: €749,00.






FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Tvoutlet.tv een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 8 beoordelingen geplaatst over Tvoutlet.tv. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 0% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Tvoutlet.tv actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Tvoutlet.tv reviews? Dan kun je naar de website van Tvoutlet.tv gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.