Canal Digitaal logo

Canal Digitaal reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Canal Digitaal reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
39
Canal Digitaal logo
Website
canaldigitaal.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Canal Digitaal

Wil je beschikken over tal van verschillende televisiezenders en een abonnement afsluiten bij Canal Digitaal, maar wil je voordat je dit doet eerst meer informatie over Canal Digitaal? Lees op deze pagina dan eerst de reviews en ervaringen van andere gebruikers en maak vervolgens een weloverwogen beslissing. Op deze pagina lees je ook meer over de diensten van Canal Digitaal, wat voor diensten het bedrijf zoal aanbiedt, waarom je wel of niet voor het bedrijf zou moeten kiezen en of Canal Digitaal betrouwbaar is of niet. Daarnaast lees je ook hoe je een medewerker van Canal Digitaal kunt spreken en hoe je eventuele klachten met Canal Digitaal kunt melden. Na het doornemen van deze pagina kun je zelf een weloverwogen beslissing maken om wel of geen gebruik te gaan maken van de diensten van Canal Digitaal.

Over Canal Digitaal

Canal Digitaal is een aanbieder van digitale televisie via satelliet voor de Nederlandse markt. Het bedrijf maakt hiervoor gebruik van Astra-satellieten op 23,5 ° oost. Naast de Nederlandse markt is het bedrijf tegenwoordig ook actief in diverse andere landen. Canal Digitaal is officieel eigendom van de Luxemburgse M7 Group (Canal+ Luxembourg s.a.r.l.), die ook andere grote kanalen bezit, zoals het Belgische TV Vlaanderen Digitaal en TéléSAT Numérique, het Oostenrijkse HD Austria, en van het Tsjechisch/Slowaakse Skylink. Om in aanmerking te komen voor het ontvangen van de Canal Digitaal kanalen dien je te beschikken over een smartcard, waarmee het Mediaguard signaal decodedeerd kan worden. Het bedrijf heeft als uitgangspunt om een zo compleet mogelijke televisie ervaring aan te bieden voor haar gebruikers. Zo kun je bij Canal Digitaal vertrouwen op alle soorten zenders en kun je jouw favoriete zenders, films en series op elke apparaten bekijken.

Waarom kiezen voor Canal Digitaal

Bij Canal Digitaal kun je terecht voor al jouw favoriete zenders, series en films en hoef je nooit meer jouw favoriete afleveringen te missen. Canal Digitaal heeft met name een ruim aanbod aan bekende sportzenders en is dus uitstekend geschikt voor de fanatieke sportliefhebbers. Canal Digitaal biedt pakketten aan voor het kijken van tv op je laptop, tv en tablet. Bij Canal Digitaal profiteer je van tal van verschillende zenders, onbeperkt films en series, en een standaard HD-kwaliteit. De abonnementen bij Canal Digitaal zijn flexibel en zijn indien gewenst, maandelijks opzegbaar. Hierdoor kun je per maand bekijken of Canal Digitaal iets voor jou is. Bij Canal Digitaal kun je daarnaast rekenen op uitstekende beeldkwaliteit en ultiem gebruiksgemak.

Is Canal Digitaal betrouwbaar?

Voordat u een abonnement afsluit online is het altijd raadzaam om te kijken of de onderneming aan een aantal belangrijke veiligheidsstandaarden voldoet, zoals bijvoorbeeld het duidelijk communiceren van bedrijfsgegevens, het hebben van een toegankelijke klantenservice en positieve klantenervaringen en het beschikken over veilige betalingsvoorwaarden. Bij Canal Digitaal is dit allen het geval en kun je dan ook vertrouwen op een veilige website. Canal Digitaal is daarnaast een zeer succesvolle onderneming met een zeer grote naamsbekendheid. Het bedrijf biedt betrouwbare pakketten aan en levert deze tegen gunstige algemene voorwaarden. Zo kun je de pakketten eenvoudig weer opzeggen of aanpassen, en zit je hierdoor nooit ergens voor lange periodes aan vast. Ook kun je jouw pakket geheel eenvoudig online aanvragen en opzeggen en werken alle procedures zeer eenvoudig. Daarnaast gaat Canal Digitaal zorgvuldig met jouw persoonlijke gegevens om en kun je via veilige betaalmethoden op de website betalen. Je kunt het bedrijf dan ook zeker vertrouwen.

Klantenservice en klachten

Een goede klantenservice is bij elke (online) onderneming erg belangrijk. De klantenservice van Canal Digitaal kun je eenvoudig benaderen via telefonisch contact of per mail. Bij Conal Digitaal word je doorgaans snel en goed geholpen door een medewerker. Ook kun je de klantenservice benaderen voor eventuele klachten en worden deze doorgaans snel verholpen.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij al reeds bekend met het online platform Canal Digitaal en wil je andere mensen vertellen over jouw ervaringen met Canal Digitaal? Schrijf dan een review en laat andere weten wat jij van de service vindt van het bedrijf, of je tevreden bent met de pakketten die Canal Digitaal aanbiedt en of je het bedrijf aan andere zou aanbevelen of niet. Met jouw eerlijke review help je andere gebruikers met het verkrijgen van een objectieve indruk over deze onderneming, waardoor mensen vervolgens zelf een weloverwogen beslissing kunnen maken om een abonnement af te sluiten bij Canal Digitaal.

Reviews over Canal Digitaal

Gerelateerde bedrijven

Simyo logo
Simyo
29 beoordelingen
6,8
Tele2 Mobiel logo
Tele2 Mobiel
5 beoordelingen
5,8
ALLO ALLO logo
ALLO ALLO
3 beoordelingen
5,3

Gerelateerde blogartikelen

3,5
13% zou hier weer kopen
33 beoordelingen
Ervaringen met Canal Digitaal

Canal Digitaal is geverifieerd door ons expert team. De webshop Canal Digitaal bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Canal Digitaal lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Canal Digitaal. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van canaldigitaal.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Wij raden het aan om eerst even op de website van canaldigitaal.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Schandalig hoe ze met ouderen omgaan

Schandalig hoe ze met ouderen omgaan die verhuisd zijn naar een zorginstelling.
Abonnement kosten door berekenen terwijl hij geen canal digitale decoder meer heeft.
In april verhuisd en door laten betalen tot november.

Geplaatst op: 13-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Annemarie D.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf

Al enige jaren heb ik een flex abonnement van CD. Installeren gaat nooit volgens boekje. Moet altijd bellen en dan moet het werken. Soms is dat zo maar vaak is een 2e of 3e telefoontje nodig. Van flex in april overgestapt op jaarabonnement. Helaas kwam ik erachter dat het nooit gewijzigd is ondanks een bevestigingsmail. Nu maar weer een abonnement voor 3 maanden afgesloten. Helaas Inloggen lukt niet meer. Weer nieuwe problemen. Kortom, ik ben er helemaal klaar mee, wil mijn geld terug hoop dat deze tent snel op de fles gaat omdat iedereen er weg loopt.
Ga zo door Canal Digitaal en je houdt geen klant meer over.
Wat een bende!!!

Geplaatst op: 04-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht, klantonvriendelijk

Mijn schoonvader (81 jaar) met alleen een AOW-tje had een bedrag van €1695,00 overgemaakt i.p.v €16,95 hij heeft meteen contact opgenomen met de klantenservice. Het bedrag zou worden teruggestort, je zou zeggen dat dit binnen drie werkdagen mogelijk moet zijn. Echter verscheen er niets op zijn rekening hij was in paniek en ben hier ingedoken om het voor hem zo snel mogelijk op te lossen. Snel zeker niet, mijn 1e telefoontje was het resultaat dat het binnen twee weken op zijn rekening zou staan, dit kwam Canel Digitaal niet na. Na vele telefoontjes en mails werd mij al duidelijk dat de klantenservice je hier niet mee kan helpen en de termijn weer werd verschoven met twee weken en de mededeling dat de procedure van terugbetaling 4 à 6 weken in beslag neemt en hierna pas wordt teruggestort. Google bezorgde mij gelukkig een telefoonnummer van een hoofdkantoor in Hilversum. Maar moest het wederom doen met de opmerking we zijn er mee bezig.
Gelukkig een telefoontje van mijn schoonvader dat hij zijn geld weer op zijn rekening heeft, dan kan het opeens wel binnen drie werkdagen worden teruggestort als je het hoofdkantoor belt.
Heb hier geen woorden voor, dat je zo met klanten omgaat en zeker onze ouderen. Gezien het aanzienlijke bedrag en ook nog iemand van 81 jaar die hier slapeloze nachten van heeft gehad.
Zelf heb ik ook wel eens een fout gemaakt, zonder dat ik er erg in had was het al teruggestort of na een telefoontje nog dezelfde dag of week.
Canel Digitaal verwacht van zijn klanten een betalingstermijn van 14 dagen, maar zelf willen ze zich verrijken gedurende een lange periode met een onverschuldige betaling van een oudere.
In een woord schandalig.

Geplaatst op: 27-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalig hoe ze met ouderen omgaan

Schandalig hoe ze met ouderen omgaan die verhuisd zijn naar een zorginstelling.
Abonnement kosten door berekenen terwijl hij geen canal digitale decoder meer heeft.
In april verhuisd en door laten betalen tot november.

Geplaatst op: 13-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Annemarie D.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een klantonvriendelijk bedrijf, door en door verrot. de ene mederker liegt nog harder dan de andere !!

ik had per ongeluk een verkeerd vakje aangekruist en kwam daar pas achter toen er meer dan 1 maand later voor 't eerst geld afgeschreven was van mijn rekening.
"Nee dat konden ze helaas niet meer aanpassen" (ik had nog nooit 1 minuut gekeken nota bene !! (aanvraag bij hun had ca. 10 weken geduurd !!) Wat een KLOTE bedrijf !!
Mensen, doe hier NOOIT geen zaken mee !!

Geplaatst op: 30-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Abonnement opzeggen in april en door moeten betalen tot november.

In april het abonnement van mijn vader opgezegd en ik kreeg te horen dat hij nog tot november moet betalen omdat zijn decoder nog geen jaar in zijn bezit was.
Mijn vader is in april verhuisd naar een zorginstelling waar hij geen diensten meer maakt van canaal digitale en toch een bedrag van €55 moet betalen tot november.
Te schandalig voor worden

Geplaatst op: 30-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Annemarie D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Houden zich niet aan afspraak

Canal digitaal met decoder aangeschaft voor camper.
twee dagen later alles ontvangen, echter bij navraag camper dealer bleek dat mijn huidige installatie geheel moest worden omgebouwd om dit te kunnen gebruiken.
Had hier dan ook geen zin in ook qua kosten.
OP site Canal digitaal gekeken en daar staat bedenk tijd 14 dagen.
Dag hierna alles netjes opgestuurd en bevestiging van verzending ontvangen.
Na 30 dagen mail gestuurd wat de status is, NIETS ontvangen was hun reactie.
Bewijs digitaal opgestuurd en kreeg toen dat het aan de financiële afdeling was doorgegeven. Weer 10-12 dagen later mail gestuurd hoe het nu is met de terug betaling.
Zie hier de mail die wij retour kregen.

Goedemiddag,

Je hoeft niet steeds opnieuw te mailen. Dat verandert niets aan de situatie.

Wij hebben de apparatuur niet retour ontvangen. Het annuleringsproces loopt niet door zolang dat er niet is. Je hebt nu een verzendbewijs toegestuurd, wij bieden in zo'n geval coulance en accepteren de annulering toch. Dat was op 5 juni, op 6 juni is het terugstorten goedgekeurd. Terugstortingen worden in bulk uitgevoerd, daarom geven wij de termijn van 30 dagen aan. Die termijn loopt nu dus vanaf 6 juni.

Canal Digitaal afromen kunnen jullie , maar hou je aan je eigen afspraken

Geplaatst op: 16-06-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Math

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Regelmatige zenderwijzigingen

Op vaste doorgifte van zenders via Canaldigitaal kun je niet bouwen, deze wijzigen vaker zonder rekening te houden met de wensen van klanten. Verder heeft helpdesk geen kennis van zaken. Als klant wordt je gauw afgescheept.

Geplaatst op: 22-05-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marion

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geld afgeschreven bij proefmaand

Je kunt het een maand gratis proberen, echter zeggen ze er niet bij dat als je het echt een maand gratis wil je meteen dezelfde dag weer moet opzeggen vanwege de maand opzegtermijn. Dus als je netjes voor de maand om is opzegt ben je alsnog te laat en wordt er geld van je rekening gehaald. Het zal in de kleine lettertjes vast allemaal kloppen maar dit is geen normale manier om met klanten om te gaan. Er wordt niet duidelijk gezegd dat het geen reguliere proefmaand is.

Geplaatst op: 31-07-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jefta

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Elke keer opnieuw alle instellingen opgeven.

Sinds een inbraak eind vorig jaar toen de inbrekers onze M7 HD receiver hebben meegenomen heb ik alleen maar slechte ervaringen. Ik moeste bij CanalDigitaal een nieuwe receiver kopen een MZ101. Wat een waardeloos ding is dit. Wij sluiten altijd de stroom af van het vakantiehuis. Nu moet ik elke keer alles opnieuw installeren werkelijk alles van de schotel tot de kanalen . Ook krijg ik herhaaldelijk de melding dat deze zender niet in mijn pakket zit en dan probeer ik gewoon van NPO1 naar NPO 2 te gaan. En als ik CanalDigital erover bel de klantenservice kunnen ze niets voor mij doen. Dat is nog eens slechte service.

Geplaatst op: 23-07-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Maarten

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zoveel problemen en niemand komt met een oplossing

Niks werkt, opnemen niet, app niet, niet normaal geholpen bij de helpdesk, zeggen zoeken uit u wordt teruggebeld, helaas dit gebeurt nooit. Als je iemand spreekt bij helpdesk zeggen ze ook maar iets. Terug kijken van programma’s werkt niet, extra tijd bij opnemen werkt niet. Het is 1 groot drama en de service ook

Geplaatst op: 24-07-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ingrid

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goede klantenservice

Vriendelijke klantenservice, proberen een goede oplossing voor je te vinden. En ook niet duur

Geplaatst op: 05-02-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Wat een slechte service en een geldwolven

Canal Digitaal levert met hun online TV een wanproduct wat niet functioneert.
Als je vervolgens na een dag opzegt houden ze je aan een opzegtermijn van een maand.
Dit mag niet bij koop op afstand en ook niet als het product niet functioneert, heel jammer. Geef me dan maar Ziggo.
Ook niet alles, maar wel redelijk.

Geplaatst op: 13-08-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rober

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Canal Digitaal kwaliteit is slecht!

Eerst allemaal massaal op astra 3 richten en kijken met een HD tv tuner. Vervolgens gaat nu alles via IPTV en 2 soorten tuners waar alleen CD kunnen regelen en bepalen. Slechte klantenservice weten van toeten en blazen.
Vergeet ik tv kanalen wijzigingen en door Fox Sport prijsverhoging van €3 in de maand. Dan gaat RTL Lounge naar astra 1 hiep hoi.

Ik kan ik 5 jaar ongestoord tv kijken zoals Ziggo? NEE!

Canal Digitaal is dermate op achteruit gegaan.

De rest moet u maar ervaren, dit zijn feiten.

Geplaatst op: 01-09-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sebastiaan

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prijsverhoging

Van de enen op de andere maand wordt het basisabonnement van trouwe klanten verhoogt met 33%.
Ondanks dat in de aanbiedingsmail van enkele jaren geleden BLIJVEND stond hebben zij toch het abonnement verhoogt.
Volgens een medewerker van de klantenservice betekent BLIJVEND "verhogen mag".
Is Canal Digitaal nog wel te vertrouwen, zij verbreken gemaakte afspraken, via de mail gemaakt, met de klant.

Geplaatst op: 08-06-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: NvR

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Flexibilisering recreatiepakket

Dit bedrijf kondigt in juni 2017 aan dat ze het pakket willen flexibiliseren. Nu 9 maanden later is er nog altijd geen besluit genomen om dit effectief te doen. Tijd om over te stappen?

Geplaatst op: 04-03-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: A. M.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Extra kosten

Kansloos bedrijf. Je wordt tot dingen verplicht zonder enige waarschuwing. Extra kosten moeten gemaakt worden. De service als je gaat informeren is helemaal lachwekkend. Ze willen je klacht niet horen en zeggen dat het nu eenmaal zo werkt.

Dat de klant hiervan de dupe is geven ze uiteraard niks om. Als Canaal Digitaal maar geld ontvangt.

Ook al ben je al 10 jaar lang klant, je kunt in de stront zakken.

Wat zijn wij blij als we ons abonnement van CD kunnen annuleren. Kansloze instantie met verschrikkelijke telefonische support.

Geplaatst op: 18-11-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Luuk D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijke slechte service

Ik kan alles beamen wat ik lees over canal digitaal. Er wordt slecht gecommuniceerd naar de klant en is zelfs nalatig.
Nooit op de hoogte gesteld van 1 maand betalings achterstand maar wel gelijk afsluiten en dan vervolgens afsluitkosten doorberekend krijgen.
Na telefonisch contact waarbij je schofterig te woord wordt gestaan en geen enkele medewerking of behulpzaamheid is de frustratie erg hoog!
Heb tot 5 x toe betalingsbewijzen toegemaild via hun webformulier maar kreeg alleen als ik belde te horen dat het niet was ontvangen. Vraag om een algemeen mailadres maar ook dat was niet mogelijk..
Na meerdere mails en telefonisch contact waarbij ik alleen als reactie krijg dan had u maar op tijd moeten betalen (terwijl ik al had betaald!) ben ik helemaal klaar met canal digitaal en kan het iedereen ten zeerste afraden!
Ook de service indien je TV ontvangst slecht is is ver te zoeken. Bij wederom telefonisch contact hierover kan je een monteur krijgen van 70 euro of contract verlenging van 2 jaar!
Dat is iemand een mes op zijn keel zetten en dwingen om extra kosten te maken terwijl het een produkt van hun is..
Nooit meer Canal Digitaal..

Geplaatst op: 03-09-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Den B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos in klantenservice

Op vakantie is de decoder uit zichzelf(?) een update gestart. Deze blijft hangen op 1% en gaat er niet af, alles geprobeerd, "klantenservice" gesproken, maar helaas, decoder moet terug. Ja, ik krijg een andere maar....zij sturen eerst een formuliertje op wat ingevuld met de decoder moet worden opgestuurd, en als zij hem hebben ontvangen, dan pas wordt er een nieuwe opgestuurd.... Dus tegen de tijd dat ik een nieuwe decoder kan hebben is de vakantie (alleenstaande vrouw met 3 kids op de camping) voorbij...
Leidinggevenden zijn er wel maar komen volgens de medewerker (Jeroen) nooit aan de telefoon.... Veel te duur betaald dus voor de "service" die ze geven... .de weken dat je het gebruikt is het er niet... Vorig jaar trouwens een dure nieuwe decoder aan moeten schaffen omdat ze iets in de ontvangstfreequentie veranderd hebben en nu dus geen tv doordat die nieuwe decoder het niet doet...... Benieuwd hoe ze dit financieel gaan compenseren, want wat mij betreft is dit niet te compenseren...ik betaal 6 maanden 15,95 p/mnd om in de vakantie tv te kunnen kijken, en dat kan dus blijkbaar niet.... Dat is totaal 100,- voor niets dit jaar.

Geplaatst op: 15-08-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Helmonds

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Slechtste ervaring ooit

Geplaatst op: 24-07-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jens

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Beste mensen,

Wij hadden 2 jaar lang een contract met Canal Digitaal, alles in 1 pakket. Nadat we aangegeven hadden om over te stappen, heb ik een bevestiging gekregen. Na de bevestiging hadden ze weer een maandbedrag van 45 euro eraf gehaald. Uiteraard vroegen ze bruikleen producten terug. Ik heb het opgestuurd naar de logistieke afdeling van canal digitaal. Na een domme fout van mij heb ik geen track&trace code aangevraagd voor de verzonden bruikleen producten. Na een aantal weken kreeg ik nog een brief van CD, waarin ze weer vroegen naar de bruikleen producten, die ik inmiddels al een paar weken terug heb opgestuurd. Ik neem telefonisch contact met CD, en gaf aan dat ik de producten al heb opgestuurd. Ik kreeg natuurlijk een reactie dat ik de T&T code moest doorgeven, wat ik niet had. En vervolgens dreigden ze als ik T&T code niet door zou geven, mij een boete van 160 euro zouden geven. En voordat ik kon reageren hebben ze via een incassobreau mij beboet. De boete bedraagde idd 166 euro, en de 45 euro die ze na mijn opzegging eraf hebben gehaald, heb ik ook niks meer van gezien.

Pas maar op met Canal Digitaal

Geplaatst op: 24-12-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Diep droevig

Ondanks een prima ontvangst een zeer, maar dan ook zeer slechte ervaring met deze club. Niks van wat ze afspreken komt uit en we wachten nu al maanden op ons, door hen teveel geïncasseerde geld.
Diep droevige klantenservice die alleen maar kan hummen en vragen of ze je ergens anders nog mee kunnen helpen... Het mag de naam "service" niet hebben.
Heb je last van lage bloeddruk dan is dit de provider voor je! Deze wordt echt vele malen hoger. En gelukkig verdienen ze er ook nog aan, want je betaalt je scheel voor al de telefoontjes naar deze zgn. service.

Geplaatst op: 30-11-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Retour

Wat een slecht bedrijf. Digitale vakantie pakket geprobeerd voor de caravan. Te veel gedoe en pakket terug gestuurd. Na 2 maanden maar eens gebeld waar mijn betaling à ca 100 euro bleef. Volgens klantenservice alleen smart kaart retour ontvangen. Gelukkig kon ik dmv pakketzegel aangeven dat alles retour was gegaan. Aan pakketzegel was gelukkig het gewicht gekoppeld van het pakket. Het bedrag zou terug gestort worden. Nu ca 3 maanden later maar weer eens gebeld à 1 euro. Ook slecht.
Het bedrag stond al klaar om retour gestort te worden. Zou ingepland zijn voor uitbetaling binnen 4 weken. Inmiddels zijn we al 8 weken verder, maar ik moest maar geduld hebben.
Ongelofelijk.

Geplaatst op: 09-11-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: M

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Drama

Jarenlang gebeld om eindelijk eens een storingsvrije ontvangst te hebben. 3 nieuwe ontvangers gekregen maar steeds weer dezelfde problemen. Wekelijks moet ik de ontvanger enkele keren opnieuw opstarten; daarmee gaan tevens alle geheugengegevens verloren. Medewerkers die je na lang wachten aan de lijn krijgt hebben over het algemeen geen enkel technisch inzicht en sturen je steeds weer naar een dealer terwijl C.D. de leverancier is.Klachten worden arrogant terzijde geschoven. C.D. ontrekt zich aan iedere verantwoordelijkheid. Niet aan beginnen dus; elke concurrent is beter!!!!

Geplaatst op: 09-11-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: HansR

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Canaldigitaal

3 Maart had ik op enkele van mijn favoriete zenders geen beeld meer, ik denk door de veranderingen van CD. alles eerst gecontroleerd voordat ik CD. bel, geen beeld te krijgen, dan toch maar CD. bellen, de mevrouw zegt het ligt aan de lnb die moet gericht worden, die mevrouw uitgelegd, dat ik dat al in alle standen had geprobeerd, ze werd steeds onvriendelijker en hield vol de lnb uitgericht moest worden,als zij daar een monteur voor langs moest sturen zou mij dat €70 gaan kosten,dus alles nogmaals geprobeerd geen beeld. dan maar proberen een goedkopere monteur zoeken, die vond ik voor €50 die monteur zei meteen de lnb is stuk, nieuwe lnb eraan en meteen beeld op alle zenders. dus weer CD. bellen alles uitgelegd ze zouden mij een retourbox sturen waarin de oude lnb kon opsturen en zou een nieuwe lnb krijgen, nu hebben ze mij alleen een briefgestuurd met het adres waar ik eerst de oude lnb naartoe moet sturen dan heb ik dus helemaal geen beeld meer en moet dus zelf de verzendkosten twee keer betalen bij al die andere kosten die ik al heb gemaakt. 7 maanden loopt mijn contract nu dan moet het toch onder de garantie vallen. CD. wil niets vergoeden. wat gaat er nog allemaal gebeuren in die 17 maanden dat ik nog vastzit aan het contract of is dit al een reden om van het contract af te komen omdat ze in gebreken blijven? bij het afsluiten van het 2 jarig contract ben ik ook al misleid door CD. alle hulp is welkom want dit moet ophouden met CD. ze belazeren gewoon de klanten.

Geplaatst op: 09-03-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Tarieven

Gebruik gemaakt van aanbieding voor ANWB leden, Recreatie abonnement ,gratis schotel + ontvanger tarief 6x € 9,95 daarna
18 x € 12,95 p/mnd = contactduur 2 jaar.
Na 5 maanden gaat het tarief omhoog naar € 12,95, na 6 maanden
€ 15,95 p/mnd. Commentaar CanalDigital :" u ontvangt extra zenders en daar moet u voor betalen". NB het pakket wordt alleen tijdens de vakantie gebruikt.Zij hebben daar geen boodschap aan.Zij verhogen de tarieven wanneer het hun uitkomt.De bedragen zijn dusdanig dat juridische stappen meer kosten om je gelijk te halen.Je zit dan ook niet direct te wachten op extra (incasso, rente etc ) kosten.

Geplaatst op: 09-03-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: A.H

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niemand weet ergens van!

Mijn Klacht:

Sinds twee weken zijn mijn schoonouders, beiden eind 70 jaar, verstoken van telefonie en internet! Dit is begonnen met een aanbieding van het broertje van CanalDigitaal Online.nl nadat mijn schoonouders via de mail te hebben laten weten liever niet niet in te gaan op de aanbieding van Online.nl hebben zij een nieuwe modem aangeboden gekregen. Deze hebben zij geweigerd in ontvangst te nemen. Op hun mail hebben zij echter nooit een reactie gehad! Volgens Online.nl omdat men ruim 2 weken achter loopt met het beantwoorden van mail.

Op oudjaarsdag 2014 is rond 10:00 uur in de ochtend het signaal van de telefoon en het internet weggevallen. Bellen helpt niet want je staat uren in de wachtrij en als je al iemand te pakken krijgt wordt de verbroken of je krijgt in een keer een bandje over een of ander tevredenheids onderzoek. Rara welk cijfer je daaraan geeft!!!

Bij Canaldigitaal verwijst men je naar Online.nl en bij Online.nl verwijst men je naar Canaldigitaal. Ja bij wie moet je nu zijn. Laat op oudejaarsavond krijg ik een zekere Mischa aan de telefoon, ha een oplossing”¦ nee, je komt bedrogen uit. Bij iedere vraag die stelde had hij waarschijnlijk een ingesproken bandje met de tekst, schrijft u maar een brief. Dit amusante gesprek heeft bijna 10 minuten geduurd.

Op 2 januari maar weer gebeld met Canaldigitaal na weer een paar mis schakelingen eindelijk Mario aan de telefoon.Deze brengt snelheid in de zaak”¦lijkt het. Nu wachten op KPN. Vreemd dat wel, maar het zal wel zij zijn immers de Netwerk beheerder. Op woensdag 7 januari gaan mijn schoonouders naar een KPN winkel om eens te vragen hoe lang het kan duren. Bij KPN is helemaal niets bekend van dit voorval!!! Vandaag maar weer gebeld, krijg gelukkig Mario aan de lijn. Sorry maar ik heb iets verkeerds ingevuld, ik vraag het met spoed aan, maar mijn schoonouders moeten wel rekening houden met een wachttijd van 8 dagen!!! Je kan echter bellen, vragen wat je wilt, maar niemand van Canaldigitaal geeft thuis.Je bent enpassant ook nog een keer straatarm van het bellen met wachtrijen, doorschakelingen etc.

Als dit service heet, mag er nog een hoop gebeuren bij Canaldigitaal, in de hoop dat men haar klanten een serieus gaat nemen! Mvg. Gerard Mulder

Geplaatst op: 08-01-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerard M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Aansluiten is een drama

Ik ben niet zo heel technisch maar om alles op gang te krijgen was wel te erg. Ik had een abonnementje afgesloten bij Canal Digitaal, en toen wilde ik alles aangesloten krijgen. Ben denk een heel weekend in de weer geweest om alles werkend te krijgen. En als je dan belt om hulp te krijgen kunnen ze niks of krijg je alleen maar adviezen waar je niks mee kan.

Op internet kan je wel veel antwoorden vinden maar die wil je toch gewoon van de aanbieder zelf horen.

Nu werkt alles en geniet zeker van het TV aanbod dus dat maakt een hoop goed, maar de service van Canal Digitaal is echt een van de grootste minpunten!

Geplaatst op: 11-10-2014
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Alles in 1 pakket is prima

Overal lees ik wisselende ervaringen met Canal Digitaal maar uit eigen ervaring kan ik niets anders concluderen dan dat ik erg tevreden ben. Ik heb al tijden een alles in 1 abonnement bij Canal Digitaal en voor 2 tientjes in de maand heb ik alles erop en eraan.

Ontvangst is goed, service heb ik niet nodig want het werkt gewoon altijd en prijs is top.

Samengevat ben ik een blije klant en die mensen die klagen...ik weet het niet maar misschien zijn het gewoon zeurpieten die altijd wel iets te klagen hebben.

Geplaatst op: 08-10-2014
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ontvangst is top, maar de service prut

Ik moet zeggen als het allemaal werkt is het helemaal top en vind ik dit beter dan UPC. Zelf heb ik erg veel problemen bij UPC gehad en elke maand wel gekloot. Daarom ben ik ook overgestapt naar Canal Digitaal.

Het aanmelden via internet was echt bedroevend. Uiteindelijk heb ik maar gebeld en hier moest verliep het gelukkig een stuk soepeler. Het installeren ging dan ook in een keer goed (wat ook wel in de krant mag) en eigenlijk heb ik nooit problemen met het ontangst. Helaas wel af en toe als ik een programma opneem dat deze dan vervolgens niet afgespeeld kan worden. Heb hierover gebeld en ze zeide dat ik de laatste update moest doen? Naar mij weten is dit gewoon het geval en moet het dus gewoon goed zijn.

Geplaatst op: 16-09-2014
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Canal Digitaal


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Simyo logo
Simyo
29 beoordelingen
6,8
Tele2 Mobiel logo
Tele2 Mobiel
5 beoordelingen
5,8
ALLO ALLO logo
ALLO ALLO
3 beoordelingen
5,3

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Canal Digitaal een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 33 beoordelingen geplaatst over Canal Digitaal. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,5 gekregen, waarbij 13% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Canal Digitaal actief?

Canal Digitaal is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) internet , telefonie en televisie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Canal Digitaal reviews? Dan kun je naar de website van Canal Digitaal gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie