Thuisbezorgd.nl logo

Thuisbezorgd.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Thuisbezorgd.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
222
Thuisbezorgd.nl logo
Website
Thuisbezorgd.nl
Categorie
Eten & drinken

Thuisbezorgd.nl ervaringen

Heb jij trek in iets lekker, maar wil je niet de deur uit? Via Thuisbezorgd.nl kan je gemakkelijk je eten bestellen bij jou in de buurt. Wil jij eerst weten of Thuisbezorgd wel te vertrouwen is of heb jij Thuisbezorgd.nl ervaringen? Lees of schrijf dan hieronder je Thuisbezorgd.nl ervaringen.

Over Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd is onderdeel van takeaway.com en is sinds 2000 uitegegroeid tot marktleider als het aankomt op online eten bestellen. Met inmiddels meer dan 600.000 bestellingen per maand staan zij voor een groot deel van de online bestellingen. Het bedrijf werkt dan ook samen met grote bedrijven als Domino's, New York Pizza, Spare Rib Express, Coca-Cola en Ben & Jerry's. Alles is dan ook wel te bestellen via Thuisbezord.nl. Of je nou opzoek bent naar pizza, chinees, sushi, spareribs, ijs of drinken eigenlijk alles wat je kan bedenken op eet & drink gebied biedt Thuisbezorgd.nl aan!

Eten bestellen doe je ook echt via Thuisbezord.nl

Als je eten wilt bestellen dan doe je dit ook echt via Thuisbezorgd.nl. Via een geavenceerde menukaart kan je gemakkelijk je bestelling doorgeven en kan je eigenlijk met alle betaalmethodes betalen. Hierdoor heb jij dus ook echt alleen met Thuisbezorgd te maken en komt alleen het bedrijf waarvan je het eten besteld het aan de deur brengen. Zodra de bestelling is gedaan, kan je de bestelling gemakkelijk volgen via de website van Thuisbezorgd.nl. Zo kan je zien wanneer je bestelling bereid word, wanneer de bestelling word ingepakt, wanneer de bestelling onderweg is en wanneer de bestelling voor je deur is. Zo kan je precies zien hoelang het nog duurt voordat je bestelling er is en weet je dus wanneer je klaar moet staan.

Thuisbezorgd ervaringen delen met andere

We beginnen steeds meer aan de online wereld met zijn alle te wennen. Toch blijven nieuwe initiatieven als Thuisbezorgd.nl een beetje een grijs gebied voor vele mensen. Ervaringen, reviews en beoordelingen kunnen dus voor veel mensen erg handig zijn om eens door te nemen voordat je in zee gaat met Thuisbezorgd.nl. Heb jij thuisbezorgd ervaringen en wil jij deze delen? Schrijf hieronder dan je Thuisbezord.nl ervaringen en help andere met jou Thuisbezorgd.nl ervaringen!

Gerelateerde bedrijven

Spiruella.nl logo
Spiruella.nl
2 beoordelingen
9
Body & Fit logo
Body & Fit
9 beoordelingen
4,2
Box Brownies logo
Box Brownies
3 beoordelingen
9,3

Gerelateerde blogartikelen

4,6
41% zou hier weer kopen
45 beoordelingen
Ervaringen met Thuisbezorgd.nl

Ons team van experts heeft Thuisbezorgd.nl geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Thuisbezorgd.nl bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Thuisbezorgd.nl is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Thuisbezorgd.nl is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van Thuisbezorgd.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Thuisbezorgd keert altijd onrechtmatig geld uit dus laten we gratis eten!

BESTE MENSEN! Thuisbezorgd geeft ELKE klant hun geld terug AL heb je jouw bestelling gekregen en opgegeten van de restauranthouder. Thuisbezorgd keert het geld ALTIJD terug ZONDER toestemming van de restaurant. NIEUWE VOORWAARDEN. BOVENOP het FEIT dat thuisbezorgd daarbij nog 14% pakt van restauranthouder.
Restauranthouders opgelet! Jullie krijgen GEEN geld van thuisbezorgd, maar u geeft WEL GRATIS eten aan klanten.

IK DOE AAN IEDEREEN DE OPROEP HIER GEBRUIK VAN TE MAKEN EN IK ZAL HEEL MIJN NETWERK GEBRUIKEN OM DEZE VOORWAARDEN TE LATEN HERZIEN.

RESTAURANTHOUDERS STOP MET THUISBEZORGD.

LATEN WE MASSAAL ONS GELD TERUGVRAGEN VOOR ETEN DIE WE WEL HEBBEN GEHAD EN DE HORECA FAILLIET GAAN.

Geplaatst op: 24-11-2022
Laatst bewerkt op: 24-11-2022
Geschreven door: Shavina D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht. 45 minuten te laat ons eten bezorgd. Slechte zaak thuisbezorgd

Na 45 minuten kwam ons eten pas. Wat gaan we hier aan doen thuisbezorgd Nijmegen?

Geplaatst op: 08-07-2022
Laatst bewerkt op: 08-07-2022
Geschreven door: Emilio M.

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Ik moest het uiteindelijk zelf ophalen

Ik bestel om tien voor7. eten zou er om 1945 zijn. Om 2015 zie ik dat het er nu pas 2045 zal zijn. Ik fiets zelf naar het restaurant,ben daar om 2025 waar de bestelling vanuit thuisbezorgd net vijf minuten binnen is.Ik moet dus extra betalen voor het eten,extra voor de bezorging om het uiteindelijk zelf te moeten halen
Ik krijg de volgende reactie"Bedankt voor je bericht omtrent je vertraagde bestelling bij McDonald's Amsterdamse Poort.
Allereerst onze excuses voor de late reactie omtrent jouw melding. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je bestelling later geleverd zou worden dan dat je wilde waardoor je ervoor gekozen hebt om de bestelling zelf af te gaan halen. Je geeft aan dat je rond 20:25 bij de McDonald's Amsterdamse Poort was. Daarentegen heb je ons om 20:44 gemaild, terwijl onze bezorger om 20:31 al richting het restaurant is gereden. Het is voor ons dan ook helaas niet mogelijk om de bezorgkosten terug te storten.'
Even op volgorde.- de bestelling zou later worden geleverd dan zij hadden aangeven. Niks te maken met wat ik wilde
- ik heb gekozen om het zelf te halen,omdat de aflever tijd bleef veranderen
- ik trof de bezorger bij de McDonalds. Hij was er net omdat hij ook net pas de bestelling had door gekregen. Maw een half uur nadat het bezorgd had moeten worden,kreeg hij hem pas binnen
- om 20:44 was ik weer thuis,met m'n bestelling. Wanneer hadden ze dan voorgesteld dat ik zou mailen? Het kost blijkbaar vier dagen om te reageren dus vtv mailen was net zo nutteloos als achteraf.

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice

De klantenservice van thuisbezorgd is erg slecht ik bel ze paar omdat ik iets moet vragen hoor ik allemaal andere antwoorden. Ook moet ik commissie betalen over een bedrag wat ik niet eens heb ontvangen. Ik bel daarover wordt ik niet serieus genomen wordt er super herhaalt voor mij alsof ik het niet begrijp ook al ben ik 7 jaar lang bij thuisbezorgd. Thuisbezorgd wordt elk jaar slechter.

Geplaatst op: 01-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet 1 ster waardig!

Slechte bedrijf! Doe geen zaken met ze!

Geplaatst op: 26-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Thuisbezorgd.nl onverandvoordelijke gedrag.

Ik heb zondag avond eten besteld bij Thuisbezorgd.nl ben na 1 uur en 45 min.nog steeds mijn bestelling aan het wachten.Ik belde ze om te vragen waar mijn bestelling gebleven is,helaas kunnen ze niet mij helpen Daarna belde ik naar de winkel waar ik eten besteld heb.Volgens hun Thuisbezorgd.nl moet de bezorger regelen.Maar Thuiszorg.nl is zoooo rommelig en heel erg slecht georganiseerd met werken.Ze kunnen eens het vraag niet beantwoorden.Dus uiteindelijk mijn bestelling zou komen met een totale wachttijd 2 en 30 minuten.
Schandalige ervaring heb ik gekregen met die rare mensen.

Geplaatst op: 06-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hanim F.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet transparant over geldigheid en saldi vouchers.

De houdbaarheidsdatum en het (resterende) saldo van een voucher zijn niet terug te vinden op de website, waardoor ik plots een flink saldo verlies. Schandalige misleiding en gebrek aan transparantie van Thuisbezorgd.nl, omdat ook de ”˜klantenservice’ er niets aan wil doen. Mijn advies: nooit een voucher van Thuisbezorgd.nl aanschaffen of cadeau geven! Want je beloont daarmee vooral Thuisbezorgd.nl i.p.v. je relatie of jezelf. Schandalige klantenbehandeling van Thuisbezorgd.nl

Geplaatst op: 11-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Aad

4 / 10
3/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer matig; bestelling gedaan nooit geleverd door miscommunicatoe met kfc...de fooi niet teruggekregen.

kregen zojuist een telefoontje (half uur na aflevertijdstip) dat de bestelling geannulleerd is omdat kfc geen bestelling meer uitlevert. Bij navraag blijkt dat kfc al ver voor de bestelling heeft aangeven dat ze niets uitleveren. Vervolgens krijgen we de fooi niet terug.

Geplaatst op: 22-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Niels

5 / 10
4/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice

De geldigheid van een voucher van thuisbezorgd.nl is heel beperkt (max 6 maanden). En als je deze wilt verlengen dan is dat niet mogelijk omdat deze, volgens hun zeggen, al een geruime tijd geldig is. De meeste vouchers/kadobonnen van andere bedrijven zijn minimaal een jaar geldig.
Het is duidelijk dat het hen om de winst gaat en geen aandacht is voor de klant, ofwel dienstverlening.
Slechte service!

Geplaatst op: 29-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belachelijk om de prijs steeds te verhogen!!

Vind het echt schandalig hoe thuisbezorgd begon met gratis bezorging en langzaamaan steeds de prijs verhoogd. 3,49 bezorgkosten nu?! Dit is echt belachelijk. Plus gezien dat ze achter de schermen verdienen aan de restaurants op hun site. Waardoor in deze restaurants het goedkoper kost als op thuisbezorgd plus nu dus 3,49 bezorgkosten. Echt alle respect voor alle bezorgers/sters btw;). Waar gaat dit heen zo alles draait om winst en een lang vantevoren ingecalculeerd verdien model van thuisbezorgd. Al m’n respect is weg voor thuisbezorgd dat je t ff weet

Geplaatst op: 02-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 2/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht in orders door zetten

Je besteld om 17.00 voor een maaltijd om 18.15. om 18.20 ga je het restaurant bellen krijg je te horen dat de bestelling niet is door gezet. En als je belt dan krijg je te horen we doen ons best zo snel mogelijk jullie bestelling te bezorgen maar kan niets beloven....
Nou sorry hoor maar leer eerst jullie werk te doen en te zorgen dat je optijd alles bij de klant hebt. Als je 5 kwartier van te voren besteld hoort het gewoon optijd bij je te zijn.

Geplaatst op: 27-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Leonie L.

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
In strijd met avg wetgeving en te bureacratisch voor woorden!

Niet aan te bevelen! Bureaucratische mensen echt zo’n onredelijk gedrag!!! Ook zijn ze in strijd aan t handelen met de AVG WETGEVING en verstrekken ze geen gegevens die ze bijhouden van klanten terwijl dit verlicht is!!! Wanneer je ze opvraagt wordt gewoonweg je account verwijderd!!!!

Geplaatst op: 10-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bram

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Had graag een nul gegeven maar dat kan jammer genoeg niet geld weg en geen eten

Wij bestellen al jaren en hebben wel eens wat kleine foutjes mee gemaakt. Geen probleem niemand is perfect. Maar nu gaat het wel heel ver. Wij bestellen eten en er komt geen eten. Wel het geld weg. Na heen en weer bellen zeggen ze mevr. U heeft het verkeerde huisnummer op gegeven. Vreemd want dat gaat altijd automatisch. Dat heb ik al jaren niet meer handmatig ingevuld. Het was neer 334 bezorgd en niet naar 336 zoals normaal. Maar er was niets bezorgd op dat adres sterker nog die buren waren op vakantie. Naar veel heen en weer bellen niet geholpen en mijn geld weg. Wij laten nu Uber bezorgen en zie daar het komt wel aan en wij wonen nog op het zelfde adres. Zeer nette service. Dus nooit meer thuisbezorgd.nl

Geplaatst op: 16-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jet H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet bezorgd, echt waardeloos

Wat fijn dat mijn bestelling NIET afgeleverd wordt. Ik wacht al meer dan 2,5 uur en ik kom in de voicemail uit en thuisbezorgd geeft alleen maar standaard berichtjes.

Dan maar zonder eten naar bed. Bedankt joh dat jullie nog niet eens het fatsoen hebben iet ste laten horen....

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Olaf H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Smerig oude en verdroogde rijsttafel Ropaja

Vandaag 14.08.21 via thuisbezorgd een rijsttafel besteld bij Ropaja te Alkmaar.
Nog niet eerder zo een onsmakelijke - lees: smeriger- rijsttafel gehad.
Nasi was oud en totaal verdroogd, Bami idem.
Daging rendang droog en smakeloos. Eiergerecht compleet verdroogd (taai), zelfs de niet zelfgemaakte kroepoek was oud. De sambal ontbrak.
Wat hier geleverd werd is een schande! Betreft n.m.m. een economisch delict.
Geld terug is gerechtvaardigd voor deze wanprestatie. Nooit meer iets bestellen bij Ropaja te Alkmaar.

Geplaatst op: 14-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Edwin V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Echt top hadden zelfs cigarettes voor me gekocht

Was echt helemaal top hadden alles geregeld alles goed gedaan plus extra’s

Geplaatst op: 23-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Uitermate teleurstellend

Nadat een collega van mij grillroom Ramses had gebeld omdat er wat fout was gegaan met leveren moesten wij thuisbezorgd.nl bellen.
Nadat hij van de 30 minuten in de wacht stond werd de verbinding plotseling verbroken.
Ik ga dus nooit meer in zee op deze manier want thuisbezorgd.nl zijn vuile oplichters

Geplaatst op: 17-06-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dawid Z.

6 / 10
4/5 4/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Criminele organisatie

Eten besteld en betaald. Niet gekregen en geld kwijt ook na telefonisch contact

Geplaatst op: 06-05-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bert L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Addertje onder het gras

Ze beloven een gegarandeerde prijs maar geven uiteindelijk geen kans om mee te doen en zeggen het wel schuld te zijn en als excuus geven ze een vouchercode van 2 euro.
Verder verwijderen zij de ratings van slechte restaurants en eisen steeds meer geld procentueel gezien van de restaurants voor het beetje werk wat zij doen.

Geplaatst op: 21-05-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tim J.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters! Bezorger kon mij niet vinden. Geen eten en geld kwijt

Bezorger kon mij niet vinden. Ik had betaald en fooi gegeven. Niet snel genoeg op e-mail gereageerd. Geld en fooi weg en geen eten gekregen. Crimineel gewoon!!!

Geplaatst op: 05-05-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bert L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onjuiste bezorging en tijd. Geen gehoor bij restaurant

Slechter dan slecht voor de tweede keer en nu de laatste keer eten besteld. De tijd klopt niet. En t eten klopt niet. En als je belt nemen ze niet op! Kon mm geld aan niemand terug vragen waardeloos

Geplaatst op: 27-02-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Versleijen

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurgesteld

Vanavond 2.15 uur op onze bestelling moeten wachten, 2 maal bellen tussendoor hielp niet.
Bij uiteindelijke bezorging waren de loempia’s koud. Kwaliteit sushi prima, helaas niet voor herhaling vatbaar!

Geplaatst op: 21-11-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marije

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Betalen, niks ontvangen. Klantenservice reageert niet

Eten besteld. Nooit ontvangen.
Geen reacties op mail die je naar de klantenservice stuurt. Wacht nu al drie dagen.
Zeer onbetrouwbaar voor mij. En zeer onbeleefd dat je geen enkele reactie krijgt.

Geplaatst op: 26-10-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Martine

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Extreem slechte klantenservice

De klantenservice gebruikt het bekende ”˜van het kastje naar de muur’ en flink liegen beleid.

Elk nieuw nummer waar ik mee bel word geblokkeerd na 1 keer en krijg je na de 2e keer bellen, te horen: ”˜Alle lijnen zijn overbezet’.

Email reageren ze ook niet op ondanks dat ze verzoeken via mail te reageren.

Geplaatst op: 02-05-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Edwin

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Terrible customer service!!

2,5 hours before I got my complete order and no proper compensation!

Reading through the reviews I see that my experience is one many already had. The restaurant where I ordered forgot to send my rice so I called them straight away to get it delivered. After all it took thuisbezorgd another 1,5 hours to get it to me. After trying to get compensation, they tried to deny any responsibility. Then I would get 10% discount on my next purchase, but obviously I'd have to order though them again, so that they still make money out of it.

The meal was ruined because the meat that had arrived already was sitting there for ages and lost all its quality. Even the seven fifty voucher (again for spending on thuisbezorgd) doesn't make up for it. Especially when they try to get away with minimal compensation and denial of responsibility. Very indecent company policy!

Geplaatst op: 21-04-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Vince

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wel betaald, bestelling nooit bezorgd.

Wel betaald, bestelling nooit bezorgd. Restaurant gebeld. Die verwijst mij naar Thuisbezorgd. Thuisbezorgd alleen via de mail te bereiken, meerdere keren gemaild, nooit een reactie gehad.

Geplaatst op: 31-03-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tobias

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pizza besteld en snelle levering, met verse producten bereid

Pizza besteld, snel geleverd, verse producten, geleverd wat gevraagd, en hetgene wat extra was ook zo uitgevoerd!

Geplaatst op: 19-01-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ivar

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Opgelicht en thuisbezorgd.nl doet niks

bestel liever bij het restuarant zelf

als je een conflict hebt met het bestelrestuarant word altijd de kant van het restuarant gekozen

en de medewerkers doen niks om het op te lossen voor je

als je direct bij het restuarant besteld is dat bijna altijd goedkoper

Geplaatst op: 13-04-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Michel

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Laconiek

Thuisbezorgd belt, 30 minuten na de bestelling, dat restaurant mogelijk gesloten is en dat bestelling niet bezorgd zal worden. geld zal binnen 10 werkdagen(!) teruggestort worden. Er wordt geen alternatief geboden of enige andere compensatie. Volgens thuisbezorgd moest ik dan maar een klacht bij het restaurant in dienen. Ik vind deze laconieke houding bizar aangezien ik een overeenkomst thuisbezorgd.nl heb en niet met het betreffende restaurant.

Zelfs een alternatief bedenken is voor dit bedrijf te ingewikkeld... nu moet ik 2x betalen en maar hopen dat de volgende bestelling wel goed komt?!

Geplaatst op: 06-10-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Emelie

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
I Love Sushi - Nijmegen | Steeds hogere bezorgkosten om Thuisbezorgd Fee te compenseren.

Bellen met “ I Love Sushi “ in Nijmegen. Gebruiken jullie veel Mayonaise? Nee mijnheer, wij maken ook alkes vers. Moet ik via thuisbezorgd bestellen of telefonisch. Telefonisch. Oké dan, maar hoelang duurt het dan? Is nu niet druk. We gaan nu vers maken en bezorgen binnen 45 minuten. - Bezorgkosten? Jawel.. € 2,50 (Huh..? Ik woon op minde dan 7 minuten van jullie vandaan). Duidelijk bewijs van doorbelasting, afdracht commissie aan thuisbezorgd.nl. Enfin, na 1 uur 15 minuten gebeld. Waar blijft mijn bestelling? Ja mijnheer is nu heel druk, gaan het nu maken. Huh? Het zou er al moeten zijn! Wanneer komt het nu dan? Weten we niet.. Is nu heel druk.

Dit is schering en inslag bij echt vele bestellingen in diverse plaatsen alwaar ik mijn bestellingen heb geplaatst. De Sushi-Mayonaise komt je je oren uit en is een variant op de Chinese machtspositie. Spare-Ribs zijn slechter en slechter aan het worden, de echte Italiaan is bijna volledig uit de bestellijsten verdwenen, wat overblijft zijn vette happen, WokTOGo, KFC’s, Snackpaleizen, Vervreemde Grieken en Magnetron Tapas eenheidsworst, Hamburger specialisten (rete duur).. Nee ik ben er klaar mee.

Remedie? Zelf halen! Bij lokale restaurateurs - Niet vooraf bellen.. - Weggaan als afhalen teveel moeite is. Maar in ieder geval niet meebetalen aan verloedering en uitbuiting van consument en een lekkere met zorg klaargemaakte verse makkelijke maaltijd thuis.

Geplaatst op: 01-03-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: M. D.

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Thuisbezorgd.nl


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Spiruella.nl logo
Spiruella.nl
2 beoordelingen
9
Body & Fit logo
Body & Fit
9 beoordelingen
4,2
Box Brownies logo
Box Brownies
3 beoordelingen
9,3

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Thuisbezorgd.nl een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 45 beoordelingen geplaatst over Thuisbezorgd.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,6 gekregen, waarbij 41% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Thuisbezorgd.nl actief?

Thuisbezorgd.nl is vooral actief in de categorie eten & drinken en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) eten bestellen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Thuisbezorgd.nl reviews? Dan kun je naar de website van Thuisbezorgd.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie