Leen Bakker logo

Leen Bakker reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Leen Bakker reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
1779
Leen Bakker logo
Website
leenbakker.nl
Categorie
Wonen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Leenbakker

Wil jij gaan shoppen bij Leenbakker? Dat kan in de winkel én online. Hier lees je meer over deze (web)winkel en meer over hoe klanten Leenbakker ervaren. Zijn zij tevreden met hun bestellingen en hoe waarderen zij de service van Leenbakker? Lees gauw verder om meer te weten te komen over Leenbakker.

Over Leenbakker

Leenbakker is een begrip op meubilair, woondecor en accessoires. Met tientallen fysieke filialen door het hele land is Leenbakker een grote speler op het gebied van wonen. Dit is niet voor niets. Want niet alleen hebben zij een groot en divers aanbod, ook zorgen zij altijd voor betaalbaar meubilair en accessoires voor in huis. Leenbakker is er voor iedere portemonnee en zorgt ervoor dat kwalitatief meubilair voor iedereen betaalbaar is.

Leenbakker is ook altijd op de hoogte van de laatste trends op het gebied van wonen en dit reflecteert in de nieuwste collecties met hippe meubels en design. Voor meubilair volgens de laatste trends, hoef je bij Leenbakker nooit de hoofdprijs te betalen. Je shopt bij Leenbakker eenvoudig in de winkel of kunt online het complete aanbod bekijken en bestellen.

Waarom kiezen voor Leenbakker

Leenbakker is natuurlijk de beste optie voor iedereen die betaalbaar en fraai zijn of haar woning wilt inrichten. Je geniet van de beste prijs-kwaliteit verhouding bij Leenbakker. Daarnaast is het aanbod het grootste van Nederland en worden hier iedere dag nieuwe producten aan toegevoegd, van A-merken tot kleinere merken.

Ook is de service van Leenbakker een reden om online te bestellen. Je kunt online zien of jouw gewenste producten op voorraad zijn en indien dit het geval is, heb je jouw nieuwe meubels van Leenbakker al binnen enkele werkdagen in huis. Ook geniet je bij grote bestellingen van een gratis levering aan huis. Je kunt online zelf aangegeven waar je jouw bestelling wilt laten bezorgen en wat de beste bezorgtijd is. Op deze manier ben jij altijd aanwezig om jouw bestelling in ontvangst te nemen.

Is Leenbakker betrouwbaar?

Leenbakker is een van de grootste meubelwinkels van Nederland en heeft een hoge naamsbekendheid. Dit zorgt automatisch voor extra vertrouwen bij nieuwe klanten. Omdat Leenbakker zo'n groot klantenbestand heeft, weten zij ook hoe belangrijk een goede band met klanten is. Ze doen er dan ook alles aan om het voor klanten zo eenvoudig en veilig mogelijk te maken om online te bestellen.

Dit kun je bijvoorbeeld merken aan de veilige mogelijkheden om online te betalen bij Leenbakker. Zo kun je natuurlijk gebruik maken van een betaling per bank via Ideal. Dit is een beveiligde betaalmethode waarbij je exclusief via jouw bank online betaalt. Daarnaast kun je ervoor kiezen om met creditcard of online betaalmethodes, zoals Paypal, te betalen. Betaal je liever achteraf, of in termijnen? Ook dat is een veilige optie bij Leenbakker.

Klantenservice en klachten

De klantenservice van Leenbakker is goed en snel te bereiken. Je wordt altijd vriendelijk, maar toch professioneel, te woord gestaan en kunt al jouw vragen stellen. Dit kan zowel per telefoon, als online of via het online contactformulier. Hier kun je jouw vraag stellen en zal Leenbakker zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om jouw vraag te beantwoorden.

Leenbakker doet er alles aan om een goede naam te behouden en gaat daarom ook altijd professioneel en zorgvuldig om met klachten. Deze mag je gewoon telefonisch, per mail of via het online contactformulier melden. Leenbakker kijkt altijd of er een goede oplossing gevonden kan worden en hoe jij het beste geholpen kan worden met een klacht.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ervaring met het online bestellen bij Leenbakker? Laat dan hieronder aan andere (toekomstige) klanten weten hoe jij een online bestelling bij Leenbakker hebt ervaren. Was je tevreden met jouw product en wat vond je over het online bestelproces en de service van Leenbakker? Je mag hieronder een persoonlijke review en beoordeling achterlaten over jouw ervaring met Leenbakker.

Reviews over Leen Bakker

Gerelateerde bedrijven

Kidzimpulz logo
Kidzimpulz
2 beoordelingen
9
Meubello logo
Meubello
3 beoordelingen
7,3
Meubelpootjes logo
Meubelpootjes
2 beoordelingen
9,5

Gerelateerde blogartikelen

4,1
24% zou hier weer kopen
27 beoordelingen
Ervaringen met Leen Bakker

Leen Bakker is geverifieerd door ons expert team. De webshop Leen Bakker bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Leen Bakker lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Leen Bakker. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van leenbakker.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Wij raden het aan om eerst even op de website van leenbakker.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 17-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Zeeeer schandalig slechte klantenservice/ klachtafhandeling

In juni 2022 een klacht ingediend over een bed dat momenteel 1,5 jaar oud is. Inmiddels ruim 3 maanden verder maar nog geen reactie gehad op de klacht. In deze 3 maanden zijn meer dan 20 mails gestuurd, heb ik minimaal 5 keer gebeld met de vraag wat de huidige status van de klacht is, maar helaas wordt er elke keer aangegeven dat ze in afwachting zijn van het antwoord van de fabrikant. Er is geen mogelijkheid zelf contact op te nemen met het bedrijf en ze geven aan dat ze meer niet kunnen melden dan dat ik moet afwachten en dus het gesprek graag beëindigen. Beloftes van reactietermijn op klacht (2-5 weken, nog maximaal 1 week, 'volgende week laten we zeker iets horen', 'ik bel je vandaag nog terug', of terugbellen/ mailen met meer informatie worden niet nagekomen. Zéér teleurstellend voor een bed van bijna 1000 euro. Klacht indienen bij klantenservice blijkt ook niet mogelijk, leenbakker zelf heeft geen klachtenfunctionaris/ klachtenafhandeling waar dit bij gemeld kan worden. Klantenservice stuurt het door naar dezelfde persoon als de persoon die ik al herhaaldelijk gesproken heb.

Geplaatst op: 20-09-2022
Laatst bewerkt op: 20-09-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer, zeer slechte service

Zeer slechte service..10 weken wachten op een bank. Dag van de bezorging wel een track en trace maar uiteindelijk niks noppes nada gekregen, vrij genomen totaal geen communicatie zoek het maar uit en de klantenservice heeft geen idee hoe of wat, heb je helemaal niks aan.

Verkoper filiaal gaat zijn uiterste best doen.. nu 1 dag na het weekend weer een dag verder met 0 informatie of resultaat. Zitten nu paar dagen op een stoel, geweldig hoor

Geef het nog 1 dag dat de bank met pootjes mijn kant komt opgelopen anders ga ik maar m'n geld terug halen.

Waardeloos dus..

Geplaatst op: 09-08-2022
Laatst bewerkt op: 09-08-2022
Geschreven door: Louis V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bankstel super bedankt!

Super super slecht bedrijf bestel hier…
Super super slecht bedrijf bestel hier nooit meer wat.
Bankstel besteld in de winkel vervolgens voor optie gekozen om te laten bezorgen.
De afspraak word 2x verplaatst en de 3de keer komen ze maar 1 deel van de totaal 3 delen brengen.
Nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
In een dag 2x gebeld en totaal 45 min in de wacht gestaan vervolgens wil je een persoon spreken die van betekenis is en men is niet thuis!
Totaal nu meer dan 2 maanden wachten op een bankstel en mega veel stress verder echt een aanrader die Leenbakker (NOT) heel boos en teleurgesteld.
Leenbakker zelf probeert je af te schepen met een cadeaubon maar daar ga ik niet mee akkoord dit verhaal gaat verder.

MENSEN NOOIT IETS BESTELLEN OF KOPEN BIJ LEENBAKKER!

Doe je voordeel met mijn verstrekte info.

En Leenbakker..... mocht je meelezen super bedankt voor de mega goede zorgen.......

Geplaatst op: 09-08-2022
Laatst bewerkt op: 09-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Beroerd bedrijf

Een linnenkast besteld en afgeleverd gekregen.
Bij openen bleek dat er van een deurtje een hoek af was.
Uiteraard naar de winkel want er is geen andere mogelijkheid en het deurtje ingeleverd. Er zou een nieuw deurtje besteld worden.
Nu 6 weken later nog geen deurtje en ook geen antwoordt bij het filiaal.
Leen Bakker vindt kennelijk dat je klanten die er voor hebben betaald kan laten wachten en ook geen antwoordt verschuldigd bent.
Bijzonder slecht en het kopen zeker af te raden.

Geplaatst op: 10-07-2022
Laatst bewerkt op: 10-07-2022
Geschreven door: Hans R.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Levering en klantenservice is beroerd.

Bestellen gaat makkelijk, zowel online als in de winkel goede service.
Maar daarna gaat het mis, levering uitgesteld, bank manco geleverd, op de omruildsg kwam niemand opdagen, transport bleek geannuleerd. Tot op heden nog geen bevestiging van de nieuwe levertijd. Klantenservice slecht bereikbaar, 35 min in de wacht, mails worden niet beantwoord.
Wat het laatste betreft de slechtse webshop ooit.

Geplaatst op: 01-07-2022
Laatst bewerkt op: 01-07-2022
Geschreven door: Mar H.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Huilen

Beste Leen Bakker
5 mei zou bij ons een bank bezorgd worden. Ik was netjes de hele dag thuis. Er werd niks bezorgd en we hebben nooit van jullie daar een verklaring voor gehad. We zijn nu al twee maanden bezig met jullie om deze hier te krijgen. Hij is betaald en we zijn door alle hoepels gesprongen.

Sinds dat moment vragen wij af en toe om een update, maar we horen niet meer dan:

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad. Mijn collega's doen er alles aan om je zo snel mogelijk te voorzien van meer informatie :-).

Echt om te janken.

Geplaatst op: 04-07-2022
Laatst bewerkt op: 04-07-2022
Geschreven door: Valerie G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bankstel super bedankt!

Super super slecht bedrijf bestel hier…
Super super slecht bedrijf bestel hier nooit meer wat.
Bankstel besteld in de winkel vervolgens voor optie gekozen om te laten bezorgen.
De afspraak word 2x verplaatst en de 3de keer komen ze maar 1 deel van de totaal 3 delen brengen.
Nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
In een dag 2x gebeld en totaal 45 min in de wacht gestaan vervolgens wil je een persoon spreken die van betekenis is en men is niet thuis!
Totaal nu meer dan 2 maanden wachten op een bankstel en mega veel stress verder echt een aanrader die Leenbakker (NOT) heel boos en teleurgesteld.
Leenbakker zelf probeert je af te schepen met een cadeaubon maar daar ga ik niet mee akkoord dit verhaal gaat verder.

MENSEN NOOIT IETS BESTELLEN OF KOPEN BIJ LEENBAKKER!

Doe je voordeel met mijn verstrekte info.

En Leenbakker..... mocht je meelezen super bedankt voor de mega goede zorgen.......

Geplaatst op: 09-08-2022
Laatst bewerkt op: 09-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kawaliteit schuifdeurkast belabberd

Schuifdeurkast gekocht deugt voor geen meter.
Keurig in elkaar gezet door professionele verhuizers. Wiebelt aan alle kanten veel geld (€ 267) voor een slecht product. Met grote spoed (verhuizing de volgende dag 92 jarige naar een verzorgingshuis) Bij IKEA voor minder geld een uitstekende kledingkast aangeschaft: staat diezelfde avond nu als een huis. Demontage schuifdeurkast eveneens een ramp. Verlies maar genomen en alles afgevoerd naar de afvalscheiding. Al met al: schandalig slechte kwaliteit.

Geplaatst op: 05-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 4/5 1/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Maar de helft van mijn hoekbank is geleverd en als je de klanten en klachten service contacteert dan krijg je alleen maar te horen dat ze het niet weten en niet kunnen helpen.

Leenbakker is een winkel met de slechtse klantenservice die je je maar kan bedenken. Je kan bellen mailen klachten vragen wat je wilt maar het enigate wat je te horen krijgt is ik weet het niet mevrouw we kunnen u niet helpen. Maar je klant met een halve hoekbank opgescheept zetten die al volledig betaald is kunnen ze wel

Geplaatst op: 24-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sheena

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nimmer meer!!!! Nog nooit zo een slechte service gezien!!

Het is dat ik 1 ster moet aanklikken anders had ik dat niet eens gedaan!!!!!!!
Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit zeg!
En dan heb ik het niet over de medewerkers in de winkel in Den Haag, want die hebben echt geprobeerd om mij zo goed mogelijk te helpen.

De klantenservice bijvoorbeeld, is zeer slecht bereikbaar, en als ze dan opnemen na een uur (á €1,10 per minuut), hangen ze gewoon op als de klacht ze niet bevalt. Midden in je gezicht!!!!!
Ik had een afspraak voor het leveren van meubels, 2 dagen van tevoren sturen ze nog een bevestiging van de levering. Vervolgens sturen ze een dag van tevoren een mail waarin staat dat ze niet kunnen leveren omdat het niet op voorraad is.
Het kan wel over 2 weken, op een dag dat ik niet vrij ben, en dus niet op de dag dat ik er vrij voor heb genomen.
Omdat de klantenservice echt onmogelijk te bereiken is zijn we naar de winkel gegaan. Daar bleek dat de meubels wel gewoon leverbaar zijn maar dat het inmiddels niet meer haalbaar is om mij mee te nemen in de route, die hebben ze waarschijnlijk vannacht aangepast!! En daar valt niets meer aan te doen.

Er is niemand die erover gaat die je kan spreken, er is niemand die je iets kan bieden en er is niemand die normaal het gesprek hierover kan aangaan (behalve het winkel personeel in Den Haag, maar die kunnen niets).
Terwijl wij een gesprek hadden met het winkel personeel zijn er mensen vertrokken die meubels wilde kopen maar schrokken van deze service!! Just saying.
Dus...... slecht, slecht, slecht!!!

Geplaatst op: 14-06-2022
Laatst bewerkt op: 14-06-2022
Geschreven door: Maya M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een slechte klantenservice zeg!!!!!!! Vreselijk!!!!!!!

Het is dat ik 1 ster moet aanklikken anders had ik dat niet eens gedaan!!!!!!!
Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit zeg!
En dan heb ik het niet over de medewerkers in de winkel in Den Haag, want die hebben echt geprobeerd om mij zo goed mogelijk te helpen.

De klantenservice bijvoorbeeld, is zeer slecht bereikbaar, en als ze dan opnemen na een uur (á €1,10 per minuut), hangen ze gewoon op als de klacht ze niet bevalt. Midden in je gezicht!!!!!
Ik had een afspraak voor het leveren van meubels, 2 dagen van tevoren sturen ze nog een bevestiging van de levering. Vervolgens sturen ze een dag van tevoren een mail waarin staat dat ze niet kunnen leveren omdat het niet op voorraad is.
Het kan wel over 2 weken, op een dag dat ik niet vrij ben, en dus niet op de dag dat ik er vrij voor heb genomen.
Omdat de klantenservice echt onmogelijk te bereiken is zijn we naar de winkel gegaan. Daar bleek dat de meubels wel gewoon leverbaar zijn maar dat het inmiddels niet meer haalbaar is om mij mee te nemen in de route, die hebben ze waarschijnlijk vannacht aangepast!! En daar valt niets meer aan te doen.
En ondertussen heb ik mijn oude meubels weg gedaan, dus kan ik totdat het wel geleverd wordt , ooit, op de grond slapen en mijn kleding op de grond bewaren!!!

Er is niemand die erover gaat die je kan spreken, er is niemand die je iets kan bieden en er is niemand die normaal het gesprek hierover kan aangaan (behalve het winkel personeel in Den Haag, maar die kunnen niets).
Terwijl wij een gesprek hadden met het winkel personeel zijn er mensen vertrokken die meubels wilde kopen maar schrokken van deze service!! Just saying.
Dus...... slecht, slecht, slecht!!!

Geplaatst op: 14-06-2022
Laatst bewerkt op: 14-06-2022
Geschreven door: Maya M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet klaar voor e-commerce

16/1 spotje besteld, opmvoorraad, levertijd 18/1.
25/1 gemailed wanneer ze nu eens van plan waren te leveren. Geen reactie op gekomen
2/2 bestelling geannuleerd
10/2 nog steeds geen reactie dus claim voor geld terug ingediend bij credit card maatschappij.
Telefonisch amper bereikbaar met wachttijden van langer dan een uur dus bellen is geen optie.

Als ze al moeite hebben met het versturen van 1 spotje dan blijkt maar weer goed dat ze zelfs na een paar lockdowns nog steeds niet in staat zijn geweest om een fatsoenlijke e-commerce op te zetten. De nieuwe kleding kast voor in de slaapkamer gaat dus niet bij Leen Bakker besteld worden aangezien ik er geen vertrouwen in heb dat het dan op tijd geleverd kan worden. Heb nu trouwens elders spotje gekocht. Maar 4 euro duurder voor een mooier exemplaar bij Praxis.

Geplaatst op: 10-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: André G.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht

Ik kocht een stapelbed in september en het kwam in januari aan. Het kwam defect aan en na 15 min brak er een plank ... wat een veiligheid voor de kinderen

Geplaatst op: 05-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Giulia F.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer Leen Bakker

Mijn recente ervaring met Leen Bakker:

1) Ik heb op 25 november een bestelling geplaatst op de website voor 4 meubelen. De levering was gepland op 7 december en werd vervolgens verplaatst naar de 9e (het bezorgbedrijf zei dat ik niet thuis was, wat niet waar was ...). Op de dag van levering kwamen 2 van de 4 meubelen incompleet aan en in plaats daarvan werden 2 willekeurige en niet-gerelateerde meubelen geleverd. Ze beloofden de ontbrekende stukken voor 27 december te leveren, maar hebben dit onlangs verplaatst naar 5 januari 2022.

2) Ik heb 22 november in een Leen Bakker winkel een bestelling geplaatst voor een kledingkast op maat. De levering was gepland voor 16 december, maar ze konden niet leveren. Ik heb vooraf geen melding ontvangen dat ze niet kunnen leveren, pas nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice werd ik geïnformeerd. De levering was uitgesteld naar 23 december, maar de kledingkast is onvolledig aangekomen. Er ontbreken vier (4) onderdelen en ik heb geen bericht gekregen wanneer ik ze zal ontvangen.

Zoals je kunt zien, was mijn ervaring met Leen Bakker op zijn best stressvol en frustrerend. Vandaag 24 december moet ik nog ontbrekende prijzen ontvangen van beide bestellingen. Contact opnemen met de klantenservice is helemaal niet nuttig en verwacht lange wachttijden als je belt. De meest effectieve manier om met ze te praten is via de chat op de website van Leen Bakker.

Ik ben me ervan bewust dat het vakantieseizoen erg druk is, maar ofwel bereid je je voor op het afhandelen van de extra lading in de bestellingen, ofwel bereid je je voor op de extra lading in de klantenservice... Ik weet niet zeker of ze zich op een van deze hebben voorbereid.

Nooit meer Leen Bakker

Geplaatst op: 27-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Andrés Ricardo L.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Jaloezieën besteld, 5 stuks niet geleverd. Zouden later komen. Vandaag gebeld, niet aangekomen en ze komen ook niet meer. Geld miet nog retour komen. Wij kopen hier nooooit weer!

Anderhalve maand op jaloezieën
gewacht, eerst waren per ongeluk niet besteld , zouden gister komen. Vandaag gebeld: ze komen niet meer. Nou, ík kom daar ook niet meer.!

Geplaatst op: 03-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice

Voor ons nieuwe huis hebben wij meerdere meubels gekocht bij Leen bakker. Zo ook een 4- deurs kast. 6 weken na het plaatsen van de bestelling kregen wij de kast geleverd, hier kregen we 3/4de van de kast, het laatste deel was niet aan de bezorgers meegeleverd. Leen Bakker hierover gebeld, zij gaven aan dat ze met een week meer wisten over waar het vermiste deel was en dat er dan voor het laatste deel een levertijd van 3-5 weken op zit. Een nieuwe kast bestellen had een levertijd van 5 werkdagen dus hebben wij onze halve bestelling geretourneerd en een nieuwe kast besteld. Dit allemaal telefonisch met 1 van de Leen Bakker medewerkers. De dag van het ophalen van de bestelling zijn wij de hele dag thuis gebleven omdat ze tussen 1230 en 1530 de retournering zouden halen. Hier was de retournering niet goed doorgegeven en zijn ze de kast niet komen halen. Goede producten maar slechte klantenservice dus geen aanraden hier te bestellen!

Geplaatst op: 18-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Erg slecht. Wacht nu al 3 maanden op mijn bestelling. Ga hier niet weer wat bestellen

Geplaatst op: 05-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Iris V.

6 / 10
5/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Foute levering

Door dat Leen bakker een verkeerd onderdeel heeft geleverd mag ik nu een extra week wachten op het juiste onderdeel.

Geplaatst op: 07-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kelly V.

5 / 10
3/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer zeer slecht

Bestel je een houten bed,met matras. word er een stalen bed en tafelpoten geleverd duhhh.
Contact gehad, zou de houten bed een week later bezorgt worden door personeel zelf , nog steeds niets gekregen, gebeld zeggen ze dat ze personeel te kort hebben en dat het niet geleverd kan worden, zouden ze me terug bellen maar nee geen telefoontje gehad, tja nu maar weer wachten en wachten wanneer het wel bezorgd word, en we wachten al 2 maanden op het bed pfff. 1x en nooit weer!!!!

Geplaatst op: 12-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
PAS OP ook het samenstellen van een bank het hier maatwerk ruilen doet men dan niet meer

Bankstel samengesteld en besteld uit losse standaard delen.
Bij aflevering bleek het grootste deel niet naar binnen te kunnen. Ik dacht ruilen voor een kleiner deel.

Nee u heeft maatwerk, wat nu ?
Nou helemaal niets. Van Leen Bakker hoef je niets meer te verwachten.

Waardeloze service.

Geplaatst op: 30-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Peter T.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Het goed geholpen en een mooie twinset gekocht

Een mooie Verona tuinset gekocht in Amsterdam Sijsjesbergweg. En de bijbehorende tafel (laatste exemplaar) als showmodel gekocht met showmodelkorting. Speciale dank aan Diah, die ons goed geholpen heeft.

Geplaatst op: 16-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marceln heeft K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Bank besteld, complicaties met het leveren want de bezorger die had besloten mijn bank niet te leveren omdat er een scheur in het doek zat. Ik wordt totaal niet op de hoogte gehouden door klantenservice, en elke keer als ik contact opneem wordt ik binnen enkele dagen gebeld, wat niet het geval is. Dit is nu al bijna een maand gaande.... Ik ga hier NOOIT meer iets bestellen.

Geplaatst op: 03-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: J M.

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit slechte klantenservice

Op 18 april heb ik 2 fauteuils, 2 voetenbanken en een salontafel besteld van Verona le Sud.
Deze zouden bezorgd worden op vrijdag 28 mei.
Voor afgesproken bezorgdatum ontving ik bericht dat niet alles geleverd kon worden en de rest op zaterdag 19 juni zou worden afgeleverd.
Ik heb vervolgens gebeld om de gehele bestelling op 19 juni te laten komen, want nu zou ik alleen de voetenbank en salontafel ontvangen dus wat schiet ik daarmee op.
Dit zou geregeld worden.

Op 19 juni kwam de bezorger 1 doos afgeven met daarin de verkeerde stoelen.
Dus naast het feit dat de levering incompleet was, werd ook nog het verkeerde gebracht.

Ik heb gebeld en gesproken met Carol van de klantenservice en toen bleek dat de dame die mij in mei "hielp" de order volledig naar 19 juni te verplaatsen, een tikfout had gemaakt en de verkeerde stoelen in het systeem te hebben gezet. Zeer zeer slordig, maar dat was niet het ergste. De juiste stoelen waren pas eind juli weer leverbaar.

Dus de voetenbanken en de salontafel zouden nu op dinsdag 22 juni komen en de fauteuils eind juli, 3 maanden nadat ik het spul besteld heb.

Ik kon niet anders dan af te zien van de hele bestelling en mijn geld terug eisen. Immers, ik hoop nog van mijn terras te genieten voor de zomer voorbij is. Carol begreep dit en gaf aan dit te regelen.

De nalevering kon zij echter niet meer terugdraaien, dit zou dus gewoon dinsdag de 22ste komen maar dat mocht ik aan de deur weigeren. Daar ik dinsdag werk gaf ik aan dat er niemand thuis zou zijn dus ook dat was geen probleem, de order zou weer mee teruggaan met de bezorger.

Op 21 juni was ik thuis aan het werk. U raadt het nooit, 2 hockers en een salontafel van Leen Bakker. Niet op dinsdag 22 zoals gezegd, maar op maandag. Als ik dus niet toevallig thuis zou zijn geweest had ik wederom een probleem als de bestelling niet geannuleerd was.

Op 29 juni werd €382,46 bijgeschreven op mijn rekening. nu dus nog €515,54 tegoed.

Op dinsdag 6 juli zijn dan eindelijk de foute stoelen opgehaald. Binnen 10 werkdagen zou ik daarop het geld retour ontvangen. Op vrijdag 23 juni wederom gebeld om te vragen waar mijn geld blijft. Toen werd er aangegeven dat de bestelling op geannuleerd stond en niet op teruggestuurd, waardoor het systeem niet weet dat er geld retour moet naar de klant. Tjonge jonge jonge, wat kan er misgaan bij 1 klant..... Ze zou er met spoed voor zorgen dat ik mijn geld retour zou krijgen. Weer een week later, nog geen geld. Wederom gebeld. Anouk kon niet zien dat er iets van spoed toegezegd was of überhaupt niet zien dat er geld terug moest. Ze zou dit nu naar de financiële afdeling sturen om ervoor te zorgen dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug krijg. Ik vind dat geen spoed, maar Anouk liet mij weten dat er ook geen spoedprocedure bestaat, het is altijd 10 werkdagen.

Ik heb geen woorden voor deze gang van zaken. Wanneer ik mijn geld terugkrijg heb ik nog steeds verlies geleden door de vele telefoontjes en de rol tape die ik moest gebruiken om de doos van de stoelen weer in elkaar te kunnen krijgen.

Deze klacht heb ik ook bij Leen Bakker neergelegd, ook met een verzoek mij te compenseren. Reactie: daar doen zij niet aan, dat is nou eenmaal de procedure.

Shame on you! Hoe kun je als bedrijf zo met klanten omgaan.

Ik hoop dat ik tussen nu en ..... nu mijn geld terugkrijg en hopelijk niet mijn rechtsbijstand in gang hoef te zetten, Leen Bakker is mijn tijd niet waard.

Geplaatst op: 30-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Na 3 maanden bestelling niet leverbaar

Ik heb 5 mei een bestelling gedaan .
Deze werd geleverd 19 juli , daarna kreeg ik een e-mail dat deze 10 augustus zou geleverd worden .
Vandaag kreeg ik een e-mail dat een deel van mijn bestelling niet meer geleverd zou worden ( 3 maand later !! )
Ik heb direct telefonisch contact opgenomen & gevraagd of ik alles kon annuleren . Ik ben niets met stoelen zonder een tafel en een lounge set dat misschien niet past bij de tafel die we elders zullen moeten zoeken .
Ze hebben mij gezegd dat het geen probleem was & ze mij alles gingen terug storten plus een cadeaubon van €50 voor het ongemak .
Alsof €50 het probleem oplost dat we al 3 maand op iets wachten dat niet meer leverbaar is , maar soit .
Daarnet krijg ik een e-mail dat er een bedrag terug gestort zal worden van €400 .
Ik heb bijna €1500 betaald .
Hoe is dit mogelijk ?

Geplaatst op: 26-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tanicha H.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Klantvriendelijke afhandeling

In 2016 bij Leen Bakker ( LB) te Venlo een "Hartman tuinset" gekocht. Inmiddels is in de loop der jaren bij de 4e stoel een scharnierpunt afgebroken. Ook nu werd door Robert van LB naar ons verhaal geluisterd. Omdat er geen stoelen meer op voorraad waren kregen wij het aankoopbedrag volledig retour. ROBERT bedankt voor deze zeer klantvriendelijke afhandeling. Jeanne en Herman Coenen uit Panningen

Geplaatst op: 03-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Herman C.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Schandalig!!!

Zoals ik hier ook al kan lezen ,niks bestellen wat je meteen nodig hebt. Wat een klucht seg!! Artikel dikke maand geleden online besteld,week erna zou het binnenkomen... week erna zelf moeten bellen hoe het zit want hoorde niks?? Ze wisten niet hoe of wat, dik kwartier aan telefoon gehangen... week erop ik weer gebeld ,weer niemand die kon helpen ??? Lang verhaal kort,artikel is niet meer te bestellen!! Ik begrijp dit niet ,laat dan tenminste iets weten!! Zelf 3x moeten bellen en zelfs geen excuses. Zeer onvriendelijk ,hier moet je echt niks kopen of bestellen. Ze behandelen je echt als vuil. Ronduit schandalig🤮

Geplaatst op: 10-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Brenda H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Leen Bakker


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Kidzimpulz logo
Kidzimpulz
2 beoordelingen
9
Meubello logo
Meubello
3 beoordelingen
7,3
Meubelpootjes logo
Meubelpootjes
2 beoordelingen
9,5

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Leen Bakker een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 27 beoordelingen geplaatst over Leen Bakker. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,1 gekregen, waarbij 24% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Leen Bakker actief?

Leen Bakker is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) meubels , tuin , verlichting en woonaccessoires.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Leen Bakker reviews? Dan kun je naar de website van Leen Bakker gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie