Leen Bakker logo

Leen Bakker reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Leen Bakker reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Leen Bakker logo
Website
leenbakker.nl
Categorie
Wonen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Leenbakker

Wil jij gaan shoppen bij Leenbakker? Dat kan in de winkel én online. Hier lees je meer over deze (web)winkel en meer over hoe klanten Leenbakker ervaren. Zijn zij tevreden met hun bestellingen en hoe waarderen zij de service van Leenbakker? Lees gauw verder om meer te weten te komen over Leenbakker.

Over Leenbakker

Leenbakker is een begrip op meubilair, woondecor en accessoires. Met tientallen fysieke filialen door het hele land is Leenbakker een grote speler op het gebied van wonen. Dit is niet voor niets. Want niet alleen hebben zij een groot en divers aanbod, ook zorgen zij altijd voor betaalbaar meubilair en accessoires voor in huis. Leenbakker is er voor iedere portemonnee en zorgt ervoor dat kwalitatief meubilair voor iedereen betaalbaar is.

Leenbakker is ook altijd op de hoogte van de laatste trends op het gebied van wonen en dit reflecteert in de nieuwste collecties met hippe meubels en design. Voor meubilair volgens de laatste trends, hoef je bij Leenbakker nooit de hoofdprijs te betalen. Je shopt bij Leenbakker eenvoudig in de winkel of kunt online het complete aanbod bekijken en bestellen.

Waarom kiezen voor Leenbakker

Leenbakker is natuurlijk de beste optie voor iedereen die betaalbaar en fraai zijn of haar woning wilt inrichten. Je geniet van de beste prijs-kwaliteit verhouding bij Leenbakker. Daarnaast is het aanbod het grootste van Nederland en worden hier iedere dag nieuwe producten aan toegevoegd, van A-merken tot kleinere merken.

Ook is de service van Leenbakker een reden om online te bestellen. Je kunt online zien of jouw gewenste producten op voorraad zijn en indien dit het geval is, heb je jouw nieuwe meubels van Leenbakker al binnen enkele werkdagen in huis. Ook geniet je bij grote bestellingen van een gratis levering aan huis. Je kunt online zelf aangegeven waar je jouw bestelling wilt laten bezorgen en wat de beste bezorgtijd is. Op deze manier ben jij altijd aanwezig om jouw bestelling in ontvangst te nemen.

Is Leenbakker betrouwbaar?

Leenbakker is een van de grootste meubelwinkels van Nederland en heeft een hoge naamsbekendheid. Dit zorgt automatisch voor extra vertrouwen bij nieuwe klanten. Omdat Leenbakker zo'n groot klantenbestand heeft, weten zij ook hoe belangrijk een goede band met klanten is. Ze doen er dan ook alles aan om het voor klanten zo eenvoudig en veilig mogelijk te maken om online te bestellen.

Dit kun je bijvoorbeeld merken aan de veilige mogelijkheden om online te betalen bij Leenbakker. Zo kun je natuurlijk gebruik maken van een betaling per bank via Ideal. Dit is een beveiligde betaalmethode waarbij je exclusief via jouw bank online betaalt. Daarnaast kun je ervoor kiezen om met creditcard of online betaalmethodes, zoals Paypal, te betalen. Betaal je liever achteraf, of in termijnen? Ook dat is een veilige optie bij Leenbakker.

Klantenservice en klachten

De klantenservice van Leenbakker is goed en snel te bereiken. Je wordt altijd vriendelijk, maar toch professioneel, te woord gestaan en kunt al jouw vragen stellen. Dit kan zowel per telefoon, als online of via het online contactformulier. Hier kun je jouw vraag stellen en zal Leenbakker zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om jouw vraag te beantwoorden.

Leenbakker doet er alles aan om een goede naam te behouden en gaat daarom ook altijd professioneel en zorgvuldig om met klachten. Deze mag je gewoon telefonisch, per mail of via het online contactformulier melden. Leenbakker kijkt altijd of er een goede oplossing gevonden kan worden en hoe jij het beste geholpen kan worden met een klacht.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ervaring met het online bestellen bij Leenbakker? Laat dan hieronder aan andere (toekomstige) klanten weten hoe jij een online bestelling bij Leenbakker hebt ervaren. Was je tevreden met jouw product en wat vond je over het online bestelproces en de service van Leenbakker? Je mag hieronder een persoonlijke review en beoordeling achterlaten over jouw ervaring met Leenbakker.

Reviews over Leen Bakker

Gerelateerde bedrijven

Meubello logo
Meubello
2 beoordelingen
9,5
De Sfeerhaard logo
De Sfeerhaard
2 beoordelingen
9,5
Homedeco logo
Homedeco
2 beoordelingen
9
5,2
24% zou hier weer kopen
14 beoordelingen
Ervaringen met Leen Bakker

Leen Bakker is geverifieerd door ons expert team. De webshop Leen Bakker bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Leen Bakker lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Leen Bakker. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van leenbakker.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Wij raden het aan om eerst even op de website van leenbakker.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 17-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Bad service, after waiting for 5 months for delivery of our couch, it was delayed by another 2 weeks then again ..

Bad service! Why collect money from people with the promise to deliver something within a certain time and then fail to do so. After waiting for 5 months for delivery of our couch they postponed again for 2 weeks. Then again now they are not even giving us a date for delivery. This is daylight robbery, it might not count but I am not going to be a return customer!

Geplaatst op: 13-10-2021
Laatst bewerkt op: 13-10-2021
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Het goed geholpen en een mooie twinset gekocht

Een mooie Verona tuinset gekocht in Amsterdam Sijsjesbergweg. En de bijbehorende tafel (laatste exemplaar) als showmodel gekocht met showmodelkorting. Speciale dank aan Diah, die ons goed geholpen heeft.

Geplaatst op: 16-08-2021
Laatst bewerkt op: 16-08-2021
Geschreven door: Marceln heeft K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Klantvriendelijke afhandeling

In 2016 bij Leen Bakker ( LB) te Venlo een "Hartman tuinset" gekocht. Inmiddels is in de loop der jaren bij de 4e stoel een scharnierpunt afgebroken. Ook nu werd door Robert van LB naar ons verhaal geluisterd. Omdat er geen stoelen meer op voorraad waren kregen wij het aankoopbedrag volledig retour. ROBERT bedankt voor deze zeer klantvriendelijke afhandeling. Jeanne en Herman Coenen uit Panningen

Geplaatst op: 03-08-2021
Laatst bewerkt op: 04-08-2021
Geschreven door: Herman C.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Foute levering

Door dat Leen bakker een verkeerd onderdeel heeft geleverd mag ik nu een extra week wachten op het juiste onderdeel.

Geplaatst op: 07-09-2021
Laatst bewerkt op: 07-09-2021
Geschreven door: Kelly V.

5 / 10
3/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer zeer slecht

Bestel je een houten bed,met matras. word er een stalen bed en tafelpoten geleverd duhhh.
Contact gehad, zou de houten bed een week later bezorgt worden door personeel zelf , nog steeds niets gekregen, gebeld zeggen ze dat ze personeel te kort hebben en dat het niet geleverd kan worden, zouden ze me terug bellen maar nee geen telefoontje gehad, tja nu maar weer wachten en wachten wanneer het wel bezorgd word, en we wachten al 2 maanden op het bed pfff. 1x en nooit weer!!!!

Geplaatst op: 12-09-2021
Laatst bewerkt op: 12-09-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Bank besteld, complicaties met het leveren want de bezorger die had besloten mijn bank niet te leveren omdat er een scheur in het doek zat. Ik wordt totaal niet op de hoogte gehouden door klantenservice, en elke keer als ik contact opneem wordt ik binnen enkele dagen gebeld, wat niet het geval is. Dit is nu al bijna een maand gaande.... Ik ga hier NOOIT meer iets bestellen.

Geplaatst op: 03-08-2021
Laatst bewerkt op: 03-08-2021
Geschreven door: J M.

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Na 3 maanden bestelling niet leverbaar

Ik heb 5 mei een bestelling gedaan .
Deze werd geleverd 19 juli , daarna kreeg ik een e-mail dat deze 10 augustus zou geleverd worden .
Vandaag kreeg ik een e-mail dat een deel van mijn bestelling niet meer geleverd zou worden ( 3 maand later !! )
Ik heb direct telefonisch contact opgenomen & gevraagd of ik alles kon annuleren . Ik ben niets met stoelen zonder een tafel en een lounge set dat misschien niet past bij de tafel die we elders zullen moeten zoeken .
Ze hebben mij gezegd dat het geen probleem was & ze mij alles gingen terug storten plus een cadeaubon van €50 voor het ongemak .
Alsof €50 het probleem oplost dat we al 3 maand op iets wachten dat niet meer leverbaar is , maar soit .
Daarnet krijg ik een e-mail dat er een bedrag terug gestort zal worden van €400 .
Ik heb bijna €1500 betaald .
Hoe is dit mogelijk ?

Geplaatst op: 26-07-2021
Laatst bewerkt op: 26-07-2021
Geschreven door: Tanicha H.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice

Voor ons nieuwe huis hebben wij meerdere meubels gekocht bij Leen bakker. Zo ook een 4- deurs kast. 6 weken na het plaatsen van de bestelling kregen wij de kast geleverd, hier kregen we 3/4de van de kast, het laatste deel was niet aan de bezorgers meegeleverd. Leen Bakker hierover gebeld, zij gaven aan dat ze met een week meer wisten over waar het vermiste deel was en dat er dan voor het laatste deel een levertijd van 3-5 weken op zit. Een nieuwe kast bestellen had een levertijd van 5 werkdagen dus hebben wij onze halve bestelling geretourneerd en een nieuwe kast besteld. Dit allemaal telefonisch met 1 van de Leen Bakker medewerkers. De dag van het ophalen van de bestelling zijn wij de hele dag thuis gebleven omdat ze tussen 1230 en 1530 de retournering zouden halen. Hier was de retournering niet goed doorgegeven en zijn ze de kast niet komen halen. Goede producten maar slechte klantenservice dus geen aanraden hier te bestellen!

Geplaatst op: 18-10-2021
Laatst bewerkt op: 18-10-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
NIETS BESTELLEN HIER!!!!!

Kutbedrijf. Zit al 3 maanden te wachten op mijn stoelen. Geen bericht niets gehad.

Geplaatst op: 18-10-2021
Laatst bewerkt op: 18-10-2021
Geschreven door: Ellen

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
PAS OP ook het samenstellen van een bank het hier maatwerk ruilen doet men dan niet meer

Bankstel samengesteld en besteld uit losse standaard delen.
Bij aflevering bleek het grootste deel niet naar binnen te kunnen. Ik dacht ruilen voor een kleiner deel.

Nee u heeft maatwerk, wat nu ?
Nou helemaal niets. Van Leen Bakker hoef je niets meer te verwachten.

Waardeloze service.

Geplaatst op: 30-08-2021
Laatst bewerkt op: 30-08-2021
Geschreven door: Peter T.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit slechte klantenservice

Op 18 april heb ik 2 fauteuils, 2 voetenbanken en een salontafel besteld van Verona le Sud.
Deze zouden bezorgd worden op vrijdag 28 mei.
Voor afgesproken bezorgdatum ontving ik bericht dat niet alles geleverd kon worden en de rest op zaterdag 19 juni zou worden afgeleverd.
Ik heb vervolgens gebeld om de gehele bestelling op 19 juni te laten komen, want nu zou ik alleen de voetenbank en salontafel ontvangen dus wat schiet ik daarmee op.
Dit zou geregeld worden.

Op 19 juni kwam de bezorger 1 doos afgeven met daarin de verkeerde stoelen.
Dus naast het feit dat de levering incompleet was, werd ook nog het verkeerde gebracht.

Ik heb gebeld en gesproken met Carol van de klantenservice en toen bleek dat de dame die mij in mei "hielp" de order volledig naar 19 juni te verplaatsen, een tikfout had gemaakt en de verkeerde stoelen in het systeem te hebben gezet. Zeer zeer slordig, maar dat was niet het ergste. De juiste stoelen waren pas eind juli weer leverbaar.

Dus de voetenbanken en de salontafel zouden nu op dinsdag 22 juni komen en de fauteuils eind juli, 3 maanden nadat ik het spul besteld heb.

Ik kon niet anders dan af te zien van de hele bestelling en mijn geld terug eisen. Immers, ik hoop nog van mijn terras te genieten voor de zomer voorbij is. Carol begreep dit en gaf aan dit te regelen.

De nalevering kon zij echter niet meer terugdraaien, dit zou dus gewoon dinsdag de 22ste komen maar dat mocht ik aan de deur weigeren. Daar ik dinsdag werk gaf ik aan dat er niemand thuis zou zijn dus ook dat was geen probleem, de order zou weer mee teruggaan met de bezorger.

Op 21 juni was ik thuis aan het werk. U raadt het nooit, 2 hockers en een salontafel van Leen Bakker. Niet op dinsdag 22 zoals gezegd, maar op maandag. Als ik dus niet toevallig thuis zou zijn geweest had ik wederom een probleem als de bestelling niet geannuleerd was.

Op 29 juni werd €382,46 bijgeschreven op mijn rekening. nu dus nog €515,54 tegoed.

Op dinsdag 6 juli zijn dan eindelijk de foute stoelen opgehaald. Binnen 10 werkdagen zou ik daarop het geld retour ontvangen. Op vrijdag 23 juni wederom gebeld om te vragen waar mijn geld blijft. Toen werd er aangegeven dat de bestelling op geannuleerd stond en niet op teruggestuurd, waardoor het systeem niet weet dat er geld retour moet naar de klant. Tjonge jonge jonge, wat kan er misgaan bij 1 klant..... Ze zou er met spoed voor zorgen dat ik mijn geld retour zou krijgen. Weer een week later, nog geen geld. Wederom gebeld. Anouk kon niet zien dat er iets van spoed toegezegd was of überhaupt niet zien dat er geld terug moest. Ze zou dit nu naar de financiële afdeling sturen om ervoor te zorgen dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug krijg. Ik vind dat geen spoed, maar Anouk liet mij weten dat er ook geen spoedprocedure bestaat, het is altijd 10 werkdagen.

Ik heb geen woorden voor deze gang van zaken. Wanneer ik mijn geld terugkrijg heb ik nog steeds verlies geleden door de vele telefoontjes en de rol tape die ik moest gebruiken om de doos van de stoelen weer in elkaar te kunnen krijgen.

Deze klacht heb ik ook bij Leen Bakker neergelegd, ook met een verzoek mij te compenseren. Reactie: daar doen zij niet aan, dat is nou eenmaal de procedure.

Shame on you! Hoe kun je als bedrijf zo met klanten omgaan.

Ik hoop dat ik tussen nu en ..... nu mijn geld terugkrijg en hopelijk niet mijn rechtsbijstand in gang hoef te zetten, Leen Bakker is mijn tijd niet waard.

Geplaatst op: 30-07-2021
Laatst bewerkt op: 30-07-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalig!!!

Zoals ik hier ook al kan lezen ,niks bestellen wat je meteen nodig hebt. Wat een klucht seg!! Artikel dikke maand geleden online besteld,week erna zou het binnenkomen... week erna zelf moeten bellen hoe het zit want hoorde niks?? Ze wisten niet hoe of wat, dik kwartier aan telefoon gehangen... week erop ik weer gebeld ,weer niemand die kon helpen ??? Lang verhaal kort,artikel is niet meer te bestellen!! Ik begrijp dit niet ,laat dan tenminste iets weten!! Zelf 3x moeten bellen en zelfs geen excuses. Zeer onvriendelijk ,hier moet je echt niks kopen of bestellen. Ze behandelen je echt als vuil. Ronduit schandalig🤮

Geplaatst op: 10-08-2021
Laatst bewerkt op: 10-08-2021
Geschreven door: Brenda H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
KUT ORGANISATIE!!

Laminaat besteld, had al 3 weken binnen moeten zijn. Vandaag voor de zekerheid gebeld omdat ik nig geen bericht had gehad!! Ineens niet leverbaar. Volgende week moest ik de vloer leggen. Tegemoet koming gevraagd, wat ik ook bij een desgelijke vloer zou krijgen. Ineens werd dat afgeblazen... zit ik zonder vloer pas over 1.5 maand!! Wat eeen ongelooflijke slechre service, personeel wat chagrijnig was. Geen zin hadden om mij (lichtelijk geïrriteerd) te helpen. Draaiende ogen naar collega's van.. oh daar heb je er weer zo 1!! Echt in en in triest!! Wat een ballen tent is dat. En ik spreek uit meerdere ervaringen!! Vreselijk slecht met service en levering!! Mij zie je niet meer!!

Geplaatst op: 17-07-2021
Laatst bewerkt op: 17-07-2021
Geschreven door: Arjanne B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Leen Bakker


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Meubello logo
Meubello
2 beoordelingen
9,5
De Sfeerhaard logo
De Sfeerhaard
2 beoordelingen
9,5
Homedeco logo
Homedeco
2 beoordelingen
9

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Leen Bakker een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 14 beoordelingen geplaatst over Leen Bakker. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,2 gekregen, waarbij 24% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Leen Bakker actief?

Leen Bakker is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) meubels , tuin , verlichting en woonaccessoires.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Leen Bakker reviews? Dan kun je naar de website van Leen Bakker gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie