Fonteyn reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Fonteyn
Met dank aan de beoordelingen van andere mensen krijg je hier een beter beeld van alles wat Fonteyn je kan bieden. En dat is nogal wat. Omdat je graag elke euro goed besteedt, heb je als consument veel baat bij de beoordelingen van mensen die al eens met de onderneming te maken hadden. Zo kun je op basis van hun ervaringen zelf besluiten wat je doet met in dit geval Fonteyn, de onbetwiste specialist in onder andere tuinmeubelen.
Over Fonteyn
Fonteyn werd gesticht in 1989 en begon met de verhandeling van bloembollen via de groothandel. Omdat het eigenlijk meteen crescendo liep, werd vanaf 1992 ook geleverd aan particulieren. Eigenlijk vanaf dat moment mag Fonteyn zich specialist noemen in tuinmeubelen, tuinhuizen, buitenkeukens, zwembaden, spa’s en veranda’s. Fonteyn levert alleen het beste van het beste en is trots op het feit dat het de grootste is op het gebied van tuinproducten en tuinmeubelen van ons land.
Waarom kiezen voor Fonteyn
De grootste collectie tuinproducten en tuinmeubelen van ons land. Die vind je bij Fonteyn. Alleen dat is al een reden om vooral zaken te doen met deze specialist. De gunstige prijsstelling is dat zeker ook, net als de geboden garantie en het feit dat je korting aangeboden krijgt als blijkt dat een product elders goedkoper aangeboden wordt. Maar er is meer. Zo beschikt Fonteyn over de grootste tuin showroom van Nederland met een oppervlakte van 35.000 vierkante meter en valt de snelle levering op. Dat heeft weer alles te maken met de opslagkelder van 60.000 vierkante meter waarover Fonteyn beschikt. De reden dat Fonteyn de kwalitatief uitstekende producten zo voordelig aan kan bieden heeft te maken met de grootschalige inkoop die het doet.
Is Fonteyn betrouwbaar?
Fonteyn kan gezien de vele reviews en ervaringen beschouwd worden als een betrouwbare partner. De afspraken worden nagekomen en de producten ondergaan een strenge controle en beoordeling. Betrouwbaar zijn zowel de producten van de gevoerde bekende merken als ook de eigen merken die het aanbiedt. Uit de reviews over Fonteyn blijkt dat de kwaliteit van het door Fonteyn geleverde steeds van de beste kwaliteit is.
Klantenservice en klachten
Er is amper een bedrijf voor te stellen dat zo transparant is en waar je zo snel contact kunt zoeken met de klantenservice. Behalve een e-mail sturen en bellen met Fonteyn, is het eveneens mogelijk om met een van de medewerkers te chatten. Zo zijn de lijnen wel heel erg kort en krijg je steeds snel antwoord op al je prangende vragen. Overigens worden veel van die vragen al weggenomen door de informatieve website zelf.
Wil jij ook beoordelen?
Iedereen wil graag goed geïnformeerd zijn voor er zaken gedaan worden met een bepaalde organisatie. Door de beoordelingen hebben wij jou hier de beste informatie kunnen bieden over Fonteyn. Als jij voortaan ook een beoordeling maakt, kan dat andere mensen helpen om net als jij ook de beste beslissing te nemen en zaken te doen met de beste aanbieder van – in dit geval- tuinmeubelen.
We gingen voor een infarood cabine en zijn geholpen door dhr Brad die ons zeer goed geholpen heeft en alles goed uitgelegde wat voor ons een goede cabine is en hebben besloten voor de cabine Fonteyn Joanne 2 te gaan. Levering super ook het monteren ging goed in 2.5 uur was hij gebruiks klaar top. Één onderdeel on breekt en is het rooster onder de zit bank met de maat 670×250×43 onder deel nr 7 hier voor uw aandacht al vast bedankt gr F Maaijen orde nr 3458501
Op 3 mei is bij ons een tuinhuis met overkapping elseline geplaatst. De tekening hebben wij, na drie keer vragen gekregen. Wij hebben een erkende stratenmaker de fundering laten maken. Bij het plaatsen bleek alle onderste balken op het randje te staan . Gelukkig was onze stratenmaker er en die heeft dat snel in orde gemaakt. Tekening klopte dus niet. Aan het eind van de plaatsing zeiden de monteurs dat ze de 100mm goten liever niet plaatsen want als die 1mm verzakt gaan de deuren niet meer open. De 60 mm was volgens hen troep, die vallen uit elkaar. Vervolgens contact gehad met Alexander die mailde dat hij coulant zou zijn, moest een mailtje invullen en dan kwam het in orde. Totale kosten 300 voor de goten set en 50 euro instaleren. Paar dagen later werd er 210 gestort te weinig dus. Weer gebeld en gemaild, ik moest maar contact leggen met de debuterenagdeling. Gedaan. Daarna ontving ik een aanmaning voor 210 euro? Weer gebeld en gemaild. Ik weet niet meer hoe vaak. Op 1 juli contact met Yordi het overige bedrag 139 zou dezelfde dag overgemaakt worden na overleg met Alexander. Op 14 augustus weer gebeld, nog niets ontvangen. Yordi gaat het overleggen met alexander (alweer?)Daarna een mailtje van Alexander die mij wederom verwijst naar de debiteuren afdeling? Ik heb gemaild dat ik steeds vriendelijk en beleefd ben gebleven en dat ik nu de rechtsbijstand in ga schakelen. Zo ga je niet met je klanten om.
Lees weer de slechtse reviews . Ook wij hadden de meest slechtse etvaringen en snap uberhaupt niet dat men hier nog koopt. Laat die gadten failliet gaan !@@
Hier een overkapping gekocht maar kregen de verkeerde geleverd..geen punt kan natuurlijk gebeuren..netjes gebeld..maar wat er toen gebeurde heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt...Alexander beweerde dat wat geleverd hadden gekregen dat wij dat ook hadden uitgezocht!! Nou nee ik weet zelf echt heel goed wat ik heb uitgezocht...hij bleef erbij dat wij het goede hadden ontvangen op een uiterst bedreigende toon en wenste ons veel plezier ermee en hing op!!! Echt niets aan gelogen...wij hebben helaas na die tijd de reviews bekeken en wij zijn echt niet de enige...zelfs RADAR /Kassa heeft hun bedrijf en activiteiten behandelt (zie google)
Overkapping gekocht. Werd op tijd gebracht maar klopte niks van de tekening. Compleet ander dak. Poeren die voor de tussenbalken te groot waren, stelplaten die te groot waren voor de tussenbalken en de reactie van Fonteyn was " die poeren horen er bij. De stelplaten zagen onze monteurs op grote. Met de vraag waarom de goede tekening er niet bij zit was de reactie " u wilde hem digitaal en daar staat de overkapping nog met een ander dak. Met het dak van wat u nu hebt kunnen we de digitale versie niet sturen. Ik heb nooit gezegd dat ze de tekening op papier niet mee hoeven te sturen. Er was wel een papieren tekening meegekomen met de bestelling , maar die was zo nat geregend dat ie van ellende uit elkaar viel. Ook dit was niet de goede tekening .Oohh ja en de lijm voor de daksingels die je er een beetje tussen moet doen was er ook niet bij geleverd Al met al meer kosten moeten maken. Met teveel spullen blijven zitten die zij niet terug willen nemen . Heel erg jammer en zal een overkapping van Fonteyn dan ook niemand aanraden
De overkapping was in de reclame toen we hem kochten maar al met al nog de volle mep betaald door alle ellende
In coronatijd een serre/overkapping gekocht. Monteurs moesten 2 keer langs komen om op te meten. Computer met gegevens zou zijn gecrasht. Hierna maanden niets gehoord. Na veel bellen en mailen (je krijgt hier nooit iemand aan de lijn of geen antwoord), bleken er leveringsproblemen te zijn.
Weer maanden wachten. Toen kwamen de monteurs om te plaatsen. Bij het uitladen bleek dat er in 3 van de 4 glazen platen barsten zaten. Ook was 1 paal gekrast en pasten de schuifwanden niet.
Voorlopig toch maar even het dak laten zetten. Weer maanden niets gehoord. Geen reactie op belletjes en mailtjes. Wel ineens aanmaningen om te betalen. Hoezo? Er staat een halve kapotte serre?
Overeen gekomen dat de helft zou worden betaald onder voorwaarde van levering van de rest van niet kapotte spullen.
Nog 1 keer zijn er nieuwe monteurs geweest om te kijken wat er niet goed was. Hierna nooit meer wat gehoord. Geen antwoorden op bellen en mailtjes. Rechtsbijstand ingeschakeld en dagvaarding op laten stellen. Nu ineens geld terug. Wat een vreselijk bedrijf is dit. Ze azen op je order en je geld, maar totaal geen service en ook geen excuses! Echt nooit daar iets kopen!
overkapping gekocht, 2 wkn levertijd.
Jammer dan het werden er 14.
Tussentijds verschillende keren gebeld, iedere keer kreeg ik te horen dat zij geen invloed hadden op de levering.
Eindelijk levering, maar wat bleek bij het opbouwen was er van alles niet goed (te weinig, of niet de juiste maten, tekening niet compleet ect. het leek wel of het pakket meerdere verschillende overkappingen bevatte.
weer gebeld, toen kreeg ik te horen dat ik de klachtensite moest bezoeken en invullen (site was erg wazig).
nog maar eens gebeld, er werd zogenaamd een rapport opgemaakt en ik zou terug gebeld worden, je raad het al niets meer van gehoord.
ik had geen zin meer om op antwoorden te wachten en Heb toen van de materialen die ik had zelf maar een overkapping gebouwd.
Ik weet heel zeker dat ik hier nooit meer iets zal kopen en dit ook andere mensen zal afraden.
Heb vorig jaar april 2 tuinhuizen waarvan 1 met overkapping gekocht. Na levering heel veel klachten ingediend via service berichten en mail, maar helaas een jaar verder en nog geen oplossing. Ondanks mijn mailcontact met verkopers en ook op locatie geprobeerd iets te regelen. Nog steeds geen voorstel of überhaupt een bericht.
Aankoop dan zijn ze vriendelijk en beleefd en kan alles. Maar na levering gooien ze alles overboord en kan je het als klant maar uitzoeken.
Fonteyn is in mijn ogen een fijn bedrijf om er iets te kopen en de Service is top !!!!!!
Woensdag storing gemeld , woensdag de week erop gemaakt door één zekere Bertjan
(Fijne vent man met verstand van een jacuzzi,)
Ik koop hier zeker weer , Gr Toon
Op een prettige manier een tuinhuis besteld a 11.000. Levering op tijd en plaatsing daar ging alles mis.
A spotjes niet geleverd
B niet voorboren in balken voor de spotjes
C laconieke houding zzp plaatsers
D beschadigen van tegels
E dak niet glad afgeleverd
F tuinhuis staat scheef
G staat te hoog op de betonen palen
H gat in balk word opgevuld met kit
I nietwerk van spijkers schots en scheef
J beschadigingen aan achterwand tuinhuis
Kortom 1 grote wanprestatie en dan de aftersales ervaring meneer Alexander vond het allemaal wel mee vallen aangezien het aflever blaadje waren de punten allemaal niet vermeld. Hoe triest en slecht lever je dan kwaliteit !
Bestel nooit in ieder geval een tuinhuis bij Fonteyn ondanks de kwaliteit en degelijkheid van het dure tuinhuis van een koude kermis terug gekomen .
Incasso bureau wordt nu ingeschakeld en ik laat een bouwkundig rapport opmaken om hen voor de rechter te dagen.
Ik heb een tuinbankje gekocht , en ik ben heel goed geholpen door lizette
Had via Bol schuurtje/huisje gekocht voor 959 euro. Bij levering 5 onderdelen kapot. Ben 3 weken bezig geweest met bellen naar Bol en Fonteyn zonder resultaat. Uiteindelijk naar Budel gereden waar de kapotte onderdelen maar dan nieuw klaar zouden liggen. Helaas waren die ook kapot. Ze zijn toen in het magazijn gaan zoeken zodat we alsnog met de goede naar huis konden rijden.
Op 2e pinksterdag een loungeset gekocht en deze zou mits er direct werd betaald dezelfde week geleverd worden, dus de set betaald incl €99 bezorgkosten en een afspraak gemaakt voor levering vrijdag 25 mei, nou je voelt het al aankomen, niet geleverd, ook niet een telefoontje gehad van het lukt vandaag niet dus een hele dag zitten wachten voor niks. Zaterdagochtend direct gebeld en er werd gezegd dat het vandaag dus zaterdag geleverd zou worden, ik heb aangegeven dat er niemand thuis was en dit zou doorgegeven worden, einde vd dag thuis gekomen staat dus alles onbeheerd in de stromende regen in de voortuin. De kletsnatte boel door het huis heen om in de achtertuin te krijgen, bij het uitpakken blijken er 2 kussens te missen. Dan begint de ellende, bellen, sorrij de afdeling neemt niet op, nogmaals bellen, sorrij de desbetreffende persoon die hier over gaat is niet te bereiken, nogmaals bellen, sorrij de afdeling is niet te bereiken u wordt zsm terug gebeld. Tot op heden dus nog geen steek verder. Dit is de eerste keer, maar ook zeker de laatste keer dat ik bij de Fonteyn kom.
Wij hebben tuinhuis wendy besteld. Was in de aanbieding van 1200 naar circa 800 euro. Maar in totaal met alle benodigheden alsnog 1300 euro. Na plaatsen bleek al meteen dat de deur krom trok. Contact gehad en kreeg de tip de deur goed nat te maken en er steen tegen te plaatsen. Na enkele weken hebben wik dit opgegeven aangezien er geen verbetering kwam. Weer contact en weer foto moet opsturen. Het antword was vervolgens: valt binnen de norm ( wat is dan die norm en je kijkt zo naar binnen) was niet nat genoeg (nee klopt want hadden het opgegeven naat meerdere weken mee bezog te zijn geweest.l, en het mooiste was de opmerking dat deze kwaliteit bij de prijs past. Kortom we hebben troep gekocht. Ze komenons dus helemaal niet tegemoet. Geantwoord dat de opmerking over prijs kwaliteit echt niet kan. 1300 euro vind ik een hoop geld en dat terwikl je dus eigenlijk ruim 2000 kwijt zou zijn en dat wel duidelijk was dat ze ons geen vriendelijke service gaan bieden. Geen reace meer op gehad. Ik koop hier nooit meer.
Allereerst de slechte voorlichting van de verkoper. Vervolgens het niet doorgeven van het juiste bezorgadres en mijn telefoonnummer zodat de bezorger niet kon bellen toen hij het adres niet kon vinden. € 60 betaald voor een hele dag wachten en een hoop ergernis. Slechte afhandeling van mijn klacht. Het enige wat ze doen is jou een fijne dag wensen, terwijl je ontzettend kwaad bent. Kortom, mooie showroom, maar slecht personeel. Kom hier NOOIT meer.
Dubbele tuindeur gekocht en afgehaald. Uiteraard verpakking in tact gelaten voor goed transport + extra maatregelen genomen om beschadigingen te voorkomen.
Helaas kwam het product beschadigd uit de verpakking, kon bewijsbaar niet door het transport zijn. Reactie (vrij vertaald): eigen schuld, dikke bult. Had ik het daar ter plekke maar moeten controleren. Dat was mi onmogelijk. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Ik zal er nooit meer kopen!
In februari een loungeset en Kamado gekocht. Stoelen van loungeset niet op voorraad. Bij verkoopgesprek werd de levering op maart geschat. Eind februari vragen zij voor een aanbetaling van 30% en zoals hier eerder beschreven. Staat nergens specifiek in hun algemene voorwaarden. In februari, maart en april meerdere keren telefonisch - en email contact: reactie of belofte we bellen je terug of reageren terug. In die tijd hebben we 5 tot 8 medewerkers gesproken. Als je duidelijkheid vraagt, Kunnen ze niet geven omdat zij afhankelijk zijn van externe partijen of geven de afdelingen elkaar onderling de schuld. Conclusie: je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
We hebben onze onvrede meerdere malen geuit. En in de eerste week van mij zou de loungebank met kamado geleverd worden. Bij levering geen bank en een beschimmelde, verroeste en kormgeslagen kamado door waterschade.
Foto's maken en gelijk bellen. Weer meerdere medewerkers gesproken en bellen niet terug. Toen was de maat vol. Formele brief geschreven voor ontbinden van koopovereenkomst op grond van zwarte - en grijze lijst bepalingen. De algemene voorwaarden van Fonteyn kan men lezen als bepalingen en mogen niet volgens artikelen 6:236 en 6:237 van Burgerlijk Wetboek. Op grond daarvan kan de consument de koopovereenkomst ontbinden.
Het volledige bedrag zou binnen één week gestort worden, maar de medewerkers van de administratie vinden het heel moeilijk om een rekeningnummer te kopiëren en te plakken. Gelukkig is het geld overgemaakt na dreigen & inzetten van procedure van advocaat aankloppen bij geschillencommissie. Melding bij Radar van avrotros en bij acm gemaakt! Doe dit aub ook, dan wordt door acm een onderzoek ingesteld ivm urgentie..
Koop hier aub idd niks, want alles wat ze doen is slecht. Het enige waar ze goed in zijn is:
- woorden indicatief / ongeveer gebruiken
- geen overleg of belletje wanneer wijzigingen in afspraken zijn
- bellen niet terug
- verstoppertje spellen door elkaar af te wisselen in wel of niet reageren op telefoontjes of emails.
- geen duidelijke informatie geven
Al met al heeft het ons deze afgelopen 3 maanden een werkweek gekost aan bellen, emailen en brief schrijven en juridisch advies inwinnen.
Ze vragen om ze positief te beoordelen. Na alle beoordelingen gelezen te hebben snap ik dit charme offensief wel. Helaas heb ik onze order moeten annuleren, maar een bevestiging of terugbetaling hiervan is niet het geval. Telefonisch meermaals contact gezocht. Helaas ook niet de juiste personen te bereiken en terugbellen doen ze ondanks toezegging niet.
We kwamen voor een barbecue
Nergens een verkoper te vinden. Eenmaal bij de service balie zeggen ze dat je door een verkoper gebeld wordt huhhh? Na ruim een half uur wachten zijn we weggegaan. Wat schetste onze verbazing ...stan er 6 verkopers bij de kassa met elkaar te kletsen.
Klaar mee en naar huis hegasn.
Telefonisch een tuinset besteld, via de telefoon leek alles mogelijk, goede deal kunnen maken en vragen werden uitgebreid beantwoord. Uiteindelijk bleken de stoelen in preorder te staan waardoor een exacte leverdatum niet af te spreken was. Enkele weken zou dit maximaal duren. Tot hier prima. Na het telefoongesprek kwam de orderbevestiging binnen met het verzoek binnen 3 dagen het volledige bedrag te betalen. Dit was niet volgens afspraak!
Weer contact opgenomen en toen mochten we ineens 30 procent aanbetalen maar nog steeds wel 14 dagen voor levering het gehele aankoopbedrag. Meerdere keren aangegeven dat we aanbetalen nog niet eens een probleem vinden maar pas bij levering het gehele bedrag willen betalen maar dat was niet mogelijk. Dit is hun werkwijze en betalen bij levering onmogelijk.
Helaas om die reden de order moeten annuleren, ik ga niet een dure tuinset vooraf betalen zonder het gezien te hebben en te weten wanneer de levering zal plaats vinden. Volgens mij mogen ze het niet eens vragen. Vriendelijk tot de aankoop is gesloten maar daarna is het klaar dat was wel duidelijk.
1.5 jaar geleden een SPA gekocht en toen ging er ook al van alles mis met de levering. Meerdere malen uitgesteld dus telkens mensen voor niets ingehuurd voor het plaatsen/aansluiten van de SPA. Helaas twee keer kosten gemaakt zonder levering. Nu 1.5 jaar later is er een plastic plaatje los van het bedieningspaneel. Gemaild met klantenservice maar kreeg direct de deksel op mijn neus. Blijkbaar was dit plaatje een "transport" bescherming en had voor gebruik verwijdert moeten worden. Het was totaal niet zichtbaar dat dit een bescherming was en de bediening werkte gewoon. Het belangrijkste was dit het ook helemaal net in de handleiding staat dat dit een bescherming is en verwijderd moet worden. Tim van de klantenservice gaf aan dat dit vanzelfsprekend is met een vergelijk naar een mobiele telefoon. Vreemde opmerking alsof je regelmatig een nieuwe SPA koopt. Nu dat het plaatje zelf los laat neemt het wel de tekst mee van het bedieningspaneel zodat het niet meer leesbaar is. Snelle conclusie van Tim van de klantenservice , eigen schuld, dikke bult en niet zeuren voor garantie. Het meest stuitende is dat het blijkbaar gaat om een nieuwe sticker van €17.50 waarbij ze ook nog eens €7.95 verzendkosten rekenen terwijl dit in een enveloppe kan. Misschien een totale waarde van €20 als garantie claim die niet geaccepteerd wordt op een SPA aankoop van een paar duizend euro. Hoezo commerciële uitbuiting van "Europa's grootste outdoor living mall" WAARSCHUWING: KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF, ZODRA JE HEBT BETAALD WORDT JE EEN NUMMER EN DAN IS DE SERVICE VER TE ZOEKEN.
Snelle service in de winkel. Offerte snel gemaakt. Afspraak bezorging binnen 2 weken.
Vergeten in te plannen. Duurt weer 2 weken. Offerte geannuleerd. Maar dan sturen het pakket alsnog snel. Maar een beschadiging aan de doos. Maar alles zit goed ingepakt.
Begonnen met monteren en ineens een onderdeel helemaal verfrommeld. Gewoon gevallen in het magazijn maar dan maar plakband eromheen en afleveren maar. Direct gebeld maar ze gaan al over een uur dicht dus kunnen nu niets meer voor je doen. De volgende dag zelf ‘‘s middags maar gebeld. Zelfde verhaal geen medewerker beschikbaar. Zit nu met een half afgebouwd paviljoen van bij 5000 euro. Helft nog in de doos. Te groot om in de schuur te leggen dus ligt in de regen.
Onderdeel is nodig om verder af te bouwen. Ben benieuwd wanneer het wordt geruild.
Echt om te huilen. Voor de Pasen zit ik nu met een vol terras met dozen en bouwwerk.
Echt spijt dat ik al die slechte reviews niet eerder gelezen heb. Ik hoop echt straks nog te horen dat ze met een oplossing komen.
MOOIE WINKEL MAAR SUPER SLECHTE SERVICE:
Zie ook de klachten bij radar: mooie winkel maar de service is super slecht. Je wordt afgewimpeld, voor leugenaar neergezet, totaal niet geholpen. Klacht niet serieus genomen. verwezen naar voorwaarden die niet bestaan. Betreft de service rondom onderhoud SPA.
ADVIES: kijk elders als je ook graag nog een goede service wilt.
ADVIES: zoek online naar referenties want ik ben lang niet de enige die dit ervaart helaas.
Wij hebben jaccuzi gekocht peper duur ding
Al gauw was er iets mee duurde mega lang voordat er iemand kwam.
Daarna zelfs pomp in elkaar gedraaid
Waarschijnlijk fabrieks foutje
Maar nu volgens hun geen garantie meer er word niet eens naar gekeken ja 100 euro voor rij kosten 🙈
En ook nog mega duur geprijsd het onderdeel
Terwijl hij bij toppie heel veel goedkoper staat
Ook bellen heeft geen zin niemand berijkbaar
Ik koop hier nooit geen jaccuzi meer
We zijn nu al twee jaar bezig. In juni2023 werden mijn ramen geplaatst. 1 raam paste niet verkeerd geggaan gingen mgelijk nieuwe bestellen. Inmiddels zijn ze al 4 keer besteld met mooie smoesjes. Maar heb ik nog steeds geen raam. Heb al zo vaak gebeld dat helpt niet je wordt toch niet terug gebeld. De veranda heeft veel geld gekost. Wil het graag in orde hebben. Plus de lekkage. Ik dacht ga naar een groot bedrijf. Nu heb ik heeel veel spijt. Waarom moet het zo. We zullen ze van de week wel weer even een bezoekje brengen. Ben heel verdrietig dat het zo moet. Zal ook nooit meer wat kopen daar. Of iemand aanraden.
Al meer dan 3 weken bezig om iemand aan de telefoon te krijgen die uitleg over een storing aan onze jacuzzi kan uitleggen... continu opties via mail... maar werkt niet bij onze jacuzzi.... continu wordt er gezegd.... u wordt terug gebeld......VERGEET HET MAAR!!!!
En maar weer erheen gebeld...terugbelverzoek!!!VERGEET HET MAAR WEER!!!.MEERDERE KEREN GEVRAAGD OM MONTEUR TE STUREN..... OOK NIET MOGELIJK TOT NU TOE.... PS:JACUZZI NIEUW GEKOCHT, NET 2 JR. OUD...
ECHT TRIEST BEDRIJF!!!DRAMATISCHE SERVICE.
Zeeeeeeeeeeeeer negatieve ervaring over Fonteyn Spas !
Er wordt geen enkel gevolg gegeven aan telefoons evenzozeer geen enkele reactie op vele herhaalde e-mails.
Uit pure wanhoop zeer negatieve review over Fontein Spas geschreven in de hoop toch maar enige reactie te krijgen, maar niets is minder waar : stilzwijgen en u in de steek laten is de boodschap !
Voortgaande op de reviews ben ik helaas niet de enige !
Om revieuw te plaatsen moet ik wel een ster plaatsen, maar Fonteyn Spas is dit zeker niet waard !
Ik zou zeker niet (meer) met Fonteyn in zee gaan. Wij hebben twee offertes gekregen ter waarde van ongeveer 40.000 euro. We hadden hierover een vervolgvraag die we twee keer per email, twee keer telefonisch én 1x per contactformulier gesteld hebben. We hebben nooit ergens een antwoord of zelfs maar reactie op gekregen. Dat geeft ons geen vertrouwen in een positief vervolg. We gaan daarom nu met een ander in zee die wel met ons communiceert.
Wat een waardeloze zaak! Op 31 augustus een bestelling geplaatst (en betaald). Na een week maar eens geïnformeerd naar de status van de bestelling. Geen reactie.. Op 17 oktober werd het product dan alsnog geleverd. Nu kreeg ik deze week een bericht van een incassobureau dat er nog een openstaande rekening is van de bestelling van 17 oktober. Meteen per mail gereageerd, geen reactie (ja, een aanmaning..) Wat een oplichters! Nooit wat bij bestellen!
Heb meerder keren een offerte aangevraagd met aanvullingen. Gebeld en gemaild maar krijgen geen antwoord. Slecht dus, als dit ook de garantie is voor de producten ...jammer.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Fonteyn een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 305 beoordelingen geplaatst over Fonteyn. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7,1 gekregen, waarbij 58% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Fonteyn actief?
Fonteyn is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) huis en bouwen , outdoor , meubels en tuin.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Fonteyn reviews? Dan kun je naar de website van Fonteyn gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.