
KPN reviews, ervaringen en beoordelingen

Reviews en ervaringen KPN
KPN. Het is een bedrijf dat iedereen in Nederland kent en iedereen of op het werk of thuis ook wel mee in contact komt. Wil je eventueel overstappen naar KPN? Een dienst gebruiken van deze mastodont? Dan maak je daar natuurlijk best een weloverwogen keuze van. Wat zijn de voorwaarden? Wat zijn de ervaringen van de klanten van KPN met deze specifieke dienst? Zijn de reviews over de dienstverlening positief of negatief? Wat vertellen de beoordelingen jou? Ben jij op zoek naar reviews, ervaringen en beoordelingen van KPN? Dan zit je op deze pagina goed. Hier hebben wij voor jou deze allemaal op een rij gezet. Zo kan jij meteen inschatten of een overstap een goed idee is. Informatie is macht.
Over KPN
KPN is een aanbieder van internet & televisie in Nederland en is ook veruit de marktleider op dat domein. Iedereen kent KPN wel, maar niet iedereen kent de geschiedenis van dit bedrijf. KPN is ontstaan onder de naam PTT in 1852 als telegrafiedienst. Doorheen hun geschiedenis is het bedrijf steeds blijven evolueren en zich aanpassen tot op de dag van vandaag als digitale specialist in de telecomwereld. KPN stelt zich daarbij tot doel om Nederlanders met elkaar te verbinden (de doelstelling is van Nederland het best verbonden land ter wereld te maken) op weg naar een duurzame toekomst. Een voorbeeld van die werkwijze en die focus op duurzaamheid is dat KPN zo goed als elk jaar het energieverbruik terugdringt. Zo is het bedrijf al sinds 2015 volledig klimaatneutraal. KPN stelt zich ook tot doel er voor elke Nederlander te zijn. Dat betekent niet enkel een ruim aanbod aan diensten voor de particulier maar ook een ruim aanbod aan diensten voor zakelijke klanten. Of je nu een klein bedrijf hebt, een middelgroot of een groot: er zijn heel heel wat toepassingen en merken waarmee KPN op die markten actief is. Ben je geïnteresseerd in alles wat KPN uitsteekt? Dan kan je op de website tonnen nieuws over het bedrijf terugvinden net als gedetailleerde waarden en normen betreffende de bedrijfsuitoefening.
Waarom kiezen voor KPN?
KPN biedt een brede waaier diensten aan die niet in één paragraaf te vatten zijn. Zo zijn er pakketten voor televisie, internet en telefonie. Daarnaast vind je echter ook heel wat mobiele abonnementen, sim only producten en zelfs smartphones aan. Tevens is KPN een netwerkaanbieder van 4G. De webwinkel zelf is onderverdeeld in de volgende categorieën: bestellen, mobiel, internet, televisie en andere producten. Onder de subcategorieën vind je zaken als telefoons, abonnementen, SuperWifi, Glasvezel, sim only en ga zo maar door. Ook vind je op de website heel wat service terug. Dat is bijvoorbeeld informatie over hoe bepaalde pakketten te installeren, over online tv-kijken, wat je moet doen bij een verhuis en nog veel meer. Onder de paraplu van KPN vind je ook een brede waaier aan merken met elk hun eigen specialiteit. Zo is er XS4ALL voor internet aan topkwaliteit. Er is Simyo wat een telecomaanbieder is. Je kunt kiezen voor KPN Security voor digitale veiligheid, voor Ortel Mobile als prepaid provider, voor Cam IT Solutions voor de ontzorging van ICT-infrastructuur, voor Solcon voor veilig en beheersbaar internet en voor Inspark om organisaties te helpen met de digitale transformatie. Wil je nooit meer een aanbieding missen van KPN of blijf je graag op de hoogte van de nieuwtjes? Dan kan je één van de social media kanalen van het bedrijf volgen. Ze hebben een Facebook, een Linkedin, een Twitter en een Youtubekanaal.
Is KPN betrouwbaar?
KPN is zonder enige twijfel één van de meest betrouwbare bedrijven in Nederland. De reputatie van het bedrijf is immers onaantastbaar. Met een geschiedenis van 150 jaar en een enorm klantenbestand kan je niet om KPN heen in Nederland. Op de website vind je ook tal van contactgegevens terug zoals het adres van de hoofdzetel en zie je dat KPN een eigen klantenservice heeft voor vragen en/of klachten. Betalingen voer je bij KPN uit in de jouw eigen vertrouwde en veilige bankomgeving. Op de website vind je ook een overvloed aan informatie terug over de bedrijfsuitoefening. Je vindt er privacy statements, algemene voorwaarden, mission statements, kwetsbaarheidsrapporten en nog veel meer. Ook goed om te weten is dat de verbinding met de website zelf beveiligd is.
Klantenservice en klachten
Heb je een vraag of zit je met een probleem? Dan is de eerste stap om even de pagina klantenservice goed door te lezen. Hier vind je heel wat informatie terug betreffende vaak voorkomende vragen en problemen. Staat het antwoord hier niet tussen? Dan kan je de klantenservice van KPN contacteren. De klantenservice van KPN kan je op verschillende manieren contacteren. Dat kan telefonisch, dat kan per briefwisseling en dat kan ook per mail. Op de website vind je afhankelijk van jouw probleem het juiste nummer en het juiste mailadres. Is er iets misgelopen met jouw dienst of aankoop? Dan kan je een klacht indienen bij KPN. Dit doe je bij voorkeur per mail. In de regel krijg je van KPN binnen enkele werkdagen een inhoudelijke reactie op klachten. Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Wil jij ook beoordelen?
Ben jij een klant van KPN? Of maakte je ooit gebruik van diensten van KPN en ben je daarna overgestapt? Hoe dan ook zijn wij op zoek naar jouw ervaringen met KPN en jouw beoordeling van dit bedrijf. Heb je enige ervaring met de klantenservice? Zijn de producten van een correcte waarde? Is de dienstverlening wat je zou mogen verwachten van een bedrijf van hun formaat? Door jouw review op deze pagina neer te schrijven help je anderen goed inschatten of KPN iets voor hen is net niet.

Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Het bedrijf KPN is geverifieerd door ons.
De webshop kpn.com is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
KPN is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
KPN maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
KPN is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van kpn.com.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van KPN.
Op 2 juni verhuizing doorgegeven bij KPN en nadat de nieuwe aansluiting inmiddels al meer dan 10 keer is verschoven en er ook monteurs zijn geweest die mijn frustratie goed konden begrijpen is het weg gelegd bij het management. Maar tot op heden nog steeds geen aansluiting op mijn nieuwe adres. Ze beloven via de telefoon elke keer het allerbeste en dat het nu echt gaan lukken maar nu 3 maanden later nog steeds niks en de vermoedelijke aansluiting is nu weer verschoven naar 7 september. KPN is goed in het [plegen van contractbreuk maar een oplossing bieden is er niet bij. Ik heb ze nu een ultimatum gesteld met stronering van het abonnementsgeld in het vooruitzicht. Ik wacht deze week nog af en dan bij geen resultaat maar overstappen op een andere provider. KPN is erg slecht bezig en heeft totaal geen ook voor de klant.
Duur abonnement met weinig plezier, tijd om over te stappen. Terug kijken valt constant uit, Netflix ook en zelf tv programma's. Volgens de klantenservice niets ad hand. Wij zijn er klaar mee!
Zeer en zeer slechte ervaring met de kpn.
Sinds 4 maanden 2 versterkers kapot.
Klantenservice gebeld , die sturen je naar de winkel tot 2 x toe daar hebben ze niks weer en weer gebeld met de smoes van we bellen terug en nu na 4 maanden nog niks.
War een waardeloos schandalige service
internet besteld. Lag al aangesloten glasvezelkastje in de meterkast. Enkele offertes ontvangen met aansluitkosten 0. Verschillende afdelingen (Amsterdam en Amersfoort) werken volkomen langs elkaar heen. De een kan niets betekenen, de ander kan aansluiten en zegt toe dat er geen aansluitkosten zijn. ook niet de € 500 voor aansluiting glasvezelkabel. Deze ligt er namelijk al! Vervolgens de router ontvangen EN de nota met daarin oa € 500,- En kom dan maar eens in contact met iemand om dit te regelen. ONMOGELIJK! Ik storneer de incasso en ga er vanuit dat we over 2 weken geen zakelijk internet meer hebben. Dan maar Ziggo?
Heb er al veel uren in moeten stoppen en vind het werkelijk schandalig dat KPN er mee wegkomt, puur dankzij schaalgrootte. Werkelijk een chaotische onbetrouwbare bende, met medewerkers die totaal geen verantwoordelijkheid nemen noch commitment hebben.
ik heb een internet+TV+disneyplus pakket besteld met automatisch oversluiten van ziggo naar kpn.
De levering ging goed, het aansluiten was makkelijk. Het internet was ook snel. Het disneyplus account activeren 1 groot drama. De KPN bot verwijst me steeds naar een pagina waar mijn probleem niet opstaat, ook niet na aanklikken ik heb een kpn+disney account, steeds weer terug naar dezelfde onzin. Er zou een email gestuurd zijn, niet dus. Na 2 dagen zoeken, diverse pogingen tot iemand aan de telefoon te krijgen (altijd weer een bot die je terug stuurt naar dezelfde onvolledige pagina) heb ik maar besloten het disney account te gaan deactiveren en je raadt het al, ik mag een maand gaan betalen voor iets wat me alleen maar ergernis opgeleverd heeft.
Als je disney plus wilt, doe dat dan bij Disney zelf, via kpn lukt het niet.
Afgelopen vrijdag 14 juli heeft de KPN een storing gehad. Resultaat toen ik in de ochtend de tv aan deed stond er dat hij software aan het laden was.. Gebeld met de KPN. na tig keer zelfde bandje te horen van zet uit, controleer etc etc kreeg ik iemand aan de lijn. herkende het probleem en gaf aan dat er storing was geweest en zou nieuw kastje sturen... inmiddels twee kastjes en een nieuwe afstandsbediening verder nog steeds geen tv.
We zijn nu een week verder. Iedere dag gebeld. Vanmiddag wederom gebeld (ieder call kost ongeveer een uur zonder resultaat) en de eerste medewerker begon meteen over mijn mobiel en luisterde totaal niet, maar kon wel compensatie geven in MB's. Heb hem verteld dat ik niet geïnteresseerd ben in de gratis MB's maar wil dat de tv werkt. Hij zou mij even in de wacht zetten maar verbrak de verbinding(waarschijnlijk te moeilijk probleem, of men geeft intern aan als je het niet weet hang je gewoon op. Bleek ook toen ik terug belde... en na een kwartier een dame mij te woord stond. (zij) leek het probleem te begrijpen en gaf aan ik stuur een monteur omdat dit nodig is.. Ik zet u even in de wacht en kom zo bij u terug.... na een half uur wachten heb ik opgehangen. Ik denk dat ze was gaan eten of andere klanten het bos in aan het sturen. Wat een vreselijk armoedige on-klant vriendelijke organisatie.. Schaam je kapot KPN !!! Ze vragen allemaal hetzelfde (wat waarschijnlijk in hun script staat en ze niet weten dat je dat ook al meerdere malen door een bandje in je oren getetterd krijgt) luisteren totaal niet en sturen maar van alles op zonder ook maar te beseffen wat het probleem is ... Nogmaals schaam je kapot KPN hoe jullie met je klanten omgaan. Ik benieuwd wie dit leest bij de KPN en nog veel meer benieuwd wie er actie gaat nemen binnen de KPN. ik lees op de site dat 29% weer zou kopen bij de KPN... vinden ze waarschijnlijk belangrijker dan dat 71 % dat niet meer zou doen Ik wacht op ze... Jullie hebben mijn mail en hoor jullie graag..
Super slechte service en verbinding.
Wij hebben al best een tijd problemen met de verbinding bij KPN. Bel ik ervoor krijg ik een dame aan de lijn. Vraagt ze mijn adres en naam want ze wil meekijken. Hoor ik allemaal herrie op de achtergrond vertel ik haar dat ik haar niet goed versta. Vraagt ze welke modem ik heb ben ik aan het kijken en het duurde waarschijnlijk te lang wordt er ineens opgehangen. Vorige keer ook al over de prijs gebeld. Wij betalen over de 60 euro voor internet en tv. Op de site staat 55 euro per maand. Moesten we hem maar opzeggen en opnieuw aanvragen. Wij zijn klaar met KPN en stappen vanavond nog over!
We willen ons abbonement opzeggen. Dit doen we telefonisch. Kpn zegt dat dat goed komt. Vervolgens 3 maand later zitten wij nog steeds te betalen. Wij weer bellen, is onze eigen schuld. Hadden we maar eerder terug moeten bellen, en de mededeling dat we die maanden niet terug krijgen en nog een maand opzegtermijn moeten betalen.
WAT IS DEZE?! SLECHTSTE SERVICE OOIT!
Een upgrade van 50 naar 100Gbps besteld en tevens KPTV+, ESPN en 4K. Wacht al 5 weken op enige reactie uit de organisatie. Niemand werkelijk niemand kan iets vertellen over deze bestelling nog de status. De klantenservice, hoe durven ze deze zo te noemen, kan niets voor je doen en weten het ook niet. Klachten wordt niet op gereageerd terugbellen ondanks de vele beloftes lukt daar niemand. Had via een andere provider binnen een half uur mijn abonnement om TV te kunnen kijken.
op 15 maart vaste lijn en internet opgezegd bij KPN.
op 29 april wordt er opnieuw abonnementsgeld afgeschreven van onze rekening.
gebeld met KPN en die zeggen er is niets opgezegd want staat niet in het systeem en is geen bevestiging gestuurd. Hierdoor wordt een nieuwe opzegging aangemaakt door KPN 29 mei einddatum.
26 mei abonnementsgeld afgeschreven van onze rekening door KPN . 26 Mei maar weer gebeld hoe kan dit antwoord. uw abonnement loopt tot 29 mei en daarom halen we dit eraf. wat teveel betaald is wordt op 25 juni teruggestort. door fout KPN betalen we dus teveel en men verschuild zich achter staat niets in systeem en geen bevestiging.
Ik heb een bevestiging gevraagd van ons gesprek maar willen die niet geven want alles wordt in systeem gezet geven ze aan.
zij zijn niet voor rede vatbaar en gebruiken hun machtspositie en als het fout gaat bij hun moet klant betalen. en gesprek duurde 45 minuten.
Slecht
Altijd heel tevreden geweest over internet + tv. Maar als je op wil zeggen.. opzeggen kan alleen telefonisch. Medewerkers 'maken daar geen aantekeningen van' waardoor je nog eens 4 maanden extra moet betalen voor iets wat je niet eens meer in huis hebt. Als je ze overduidelijk bewijs aanlevert van de opzegging en 16 klachten in hebt gediend hebben ze daar alsnog schijt aan en sturen ze incasso achter je aan. Gesprekken die voor 'trainingsdoeleinden' op worden genomen luisteren ze niet terug als dat betekent dat daarin je gelijk wordt bewezen.
WALGELIJKE ORGANISATIE die hun macht misbruikt.
Ik had al KPN en was eigenlijk wel tevreden. Toen verhoogden ze ineens de prijs, of ik moest voordelen welke ik had schrappen. Ik had compleet voordeel en een voordeel omdat er meerdere kpn mobiele abonnementen op mijn naam staan. Tot ik dus te horen kreeg dat dat niet meer kan (na bijna een jaar?)
Kpn beloofde de internetsnelheid te verhogen naar 200mb/s. Nou dat is eventjes geweest en daarna nooit meer gehaald. Heel soms komt de snelheid nog tot bijna 100mb, maar meestal blijft hij onder de 50mb. Jammer!
Dus voor zo'n groot bedrijf, die er zo prat op gaan dat ze betrouwbaar zijn, wel teleurstellend.
Service is dramatisch. En dan spreek ik uit ervaring.
Er is telkens geen bekabelde aansluiting in de straat gelegd waardoor ik een aantal maanden met een wifi kastje met simkaart zat. Deze kan telkens opgewaardeerd worden maar is na een of twee dagen weer op. Als deze op is niet je bellen met de klantenservice. Ik heb minimaal 3 maal per week aan de telefoon gehangen om weer o telnet te hebben en er is minder dan 25% kans dat de medewerker dit ook lukt. Je moet dan een dag wachten voor het er op staat en als dit niet het geval is moet het weer opnieuw. Dit proces was zo drastisch slecht dat ik uitijndelijk toch maar eens naar ziggo ben overgestapt waar de service tot nu toe top is.
Internet abonnement afgesloten en direct merkte we al dat het niet slechter kon. Vier-vijf-zes keer per uur wordt internet afgebroken en moet er gereset worden. Echt drama. Helaas nog 2 maanden afzien en dan zitten we gelukkig niet meer vast aan het abonnement. Nooit, maar dan ook nooit meer internet via KPN.
Als je klantenservice belt word er na 3 kwartier nog niet opgenomen
Nu zit bij ZIGGO. Ziggo is VÉÉL BETER, GOEDKOPER EN PROFESSIONELER.
KPN BEDRIEGT, PRAAT SUPERFOUT ACHTER KLANT ZIJN RUG OM(mooi, ik heb klant 200euro per maand mèèr laten betalen enz.)
Bij navraag KPN ALLE provincies, iedere KPN is slecht en crimineel.
Echter weet IK dit: Ik ben vele malen opgelicht door hom#fiel Alkmaar centrum. Hij is crimineel.
Lijkt pro. Maar moet hem kennen....
Nooit KPN.
Neem.....ALTIJD ZIGGO.
EERST KPN PER MAAND 180.
NU BIJ ZIGGO IS maar.... 60 per maand.
120euro per maand in eigen broekzak...
Sinds midden november 2022 al bezig om korting op abonnement. Na elke factuur moesten wij bellen, omdat nog steeds de korting niet was ingevoerd. Het draaide om rond € 50,= per maand. Na heel veel tijd en ergernis in hebben gestoken met de daarbij nodige pakjes paracetamolletjes ingenomen te hebben, dacht ik dat nu (4 maanden verder en ontelbare telefoontjes) het eindelijk voor elkaar is. Maar elke keer zat er een online aankopen bij van € 9,99. Dit bleek van Spotify te zijn, die wij volgens KPN medewerkers zelf hadden besteld (dit om 1 uur 's nachts). Belachelijk, want om deze tijd zijn wij al lang in dromenland of nachtmerrie van KPN! Wat bleek...dit zat normaal in ons oude abonnement, maar omdat dit omgezet is naar een ander en wij inmiddels al zelf een abo hebben afgesloten bij Spotify familie, dachten de medewerkers /facturatie afdeling dat we nog steeds online aankopen spotify zelf kochten. ( nee hoor.....ik heb dit al 100 x aan jullie uit moeten leggen)
Wat ook zo leuk is...bij elke factuur staat een credit 9,99 (dit van de vorige maand) en een online aankopen van 9,99 van deze maand!!!!Dit maand in maand uit. Komt er dan niemand op het idee dat elke maand een creditnota wordt maakt en gelijktijdig een nota van hetzelfde bedrag? NEE DUS!!
Wat wij verkeerd hebben gedaan is, dat wij ons afhankelijk hebben gemaakt van KPN met ons mailadres. Ik wil alle mensen waarschuwen om NOOIT een webmail adres te nemen en jezelf afhankelijk maken van een provider. Als wij dit niet hadden, waren wij al lang geen klant meer van KPN.
Zo langzaam komen mij de gesprekken met KPN medewerkers (afd Safe) en het woordje coulance mijn neusgaten uit. We wachten maar weer volgende maand af of ze nu eindelijk de € 9,99 online aankopen er voorgoed af hebben kunnen halen. Wat mij nog rest om te vertellen is, dat er heel veel medewerkers ( een enkeling daargelaten) graag met stem verhef praten alsof je één of ander klein kind bent. Schandalig en zeer onbeschoft!!! Oh ja ... en hoeveel medewerkers ons zouden terug bellen om te vragen of nu eindelijk alles in orde is in deze 4 maanden tijd? Het waren er heel erg veel, maar de eerste moet nog bellen. Ik kan zo nog wel een poosje doorgaan wat wij allemaal mee hebben gemaakt met KPN, want alles is nog niet gezegd wat wij in deze maanden hebben meegemaakt. Maar KPN heeft gewonnen in deze strijd. IK geef het op!!! Mooi verhaal voor de consumentenbond of Radar. Die smullen hiervan.
KPN verzuimt huidige provider Lebara op te zeggen, maar incasseert wel eerste rekening. Dame van Klantenservice verbreekt gemakshalve de verbinding, heeft blijkbaar geen zin in "Kritische klant".
er zou glasvezel geplaats worden met kastje binnen in huis .
maar de kabel is 4 meter van mijn woning bij de meterkast getrokken . de schouw die over de planning en plaatsing van het kastje gaat had fotos gemaakt van waar het kastje binnen huis zou worden geplaats.
en dat bevestig . nu is het kastje buiten bij de meterkast geplaats . ik zij het kastje moet naar binnen geplaats worden dat was afgesproken .. het antwoord van de monteur was dat hij van kpn opdracht had gekregen dat het kastje buiten bij de meterkast geplaats moest worden en dat ik zelf maar moest regelen hoe het kastje naar binnen geplaats moest worden . naar gebelt te hebben met klanten service hierover zeiden ze dat ik het zelf maar moest oplossen . wat een onbetrouwbaar en leugenachtig bedrijf is kpn ik raad dan ook IEDEREEN AF OM GLASVEZEL NIET TE LATEN PLAATSEN DOOR KPN
Ik heb een wijziging gedaan 2 weken geleden. Daarna blijkt dat ik een nieuw abonnement heb gekregen. De volgende dag weer gebeld en het abonnement geannuleerd. Een week later weer gebeld blijkt dat de wijziging niet is door gekomen dus abonnement staat nog steeds. Nu 1 uur aan de telefoon om het recht te zetten maar kan niet via internet moet hand matig. Ik word vrijdag terug gebeld. Wat een slecht bedrijf voor mij nooit meer kpn.
Zij veroorzaken het probleem, maken het vervolgens tekefonisch nog erger en verbreken daarna de verbindingen. Abderhalf uur bezig en het probleem is nu groter dan het was. Monteur niet aan te vragen want doorgesluisd naar andere afdeling. Wat een rampenproduct, die kpn
Ik heb mijn kpn abb laten omzetten naar een ander tv en internet abb. Goed geholpen in KPN winkel Barendrecht.
Monteur is alles wezen aansluiten. Nam de tijd om te controleren of alles goed werkte en gaf duidelijke uitleg over alles. Ben daar zeer tevreden over. Alles werkt prima.
Ik had problemen met mijn wifi om en rond het huis.Na 1 telefoontje ben ik fantastisch goed geholpen en mijn wifi werkt perfect. Zij stuurden meteen super wifi 2 tegen gereduceerde prijs en een nieuwe modem. KPN je bent voor mij de beste.
Slechte service en slecht opgeleid personeel. Mobiel stuk, door 4 collegaas toegezegd na afbetalen aan bkr kun je je contract verlengen. Niet dus! Op onkosten gejaagd voor niets. Buitenland bundel buiten EU gekocht 4 stuks, werkte voor geen meter, moest lang in de wacht staan, dus weer kosten. Deze maand al 2 maal een fout in de factuur, teveel gefactureerd. Advies: maak eens verschil voor een lange vaste klant, die ook eens om service vraagt. Je personeel opleiden wat de regels zijn en hierop toetsen.
27 september een nieuw glasvezel, tv en internet bij KPN afgesloten, en 18 oktober zou alles werken volgens die aardige mevrouw van de kpn. Helaas werd de datum weer verschillende keren verschoven. En gisteren 27 oktober zou er een monteur komen om alles aan te sluiten zodat wij eindelijk tv konden kijken. Helaas is er geen monteur komen opdagen, zodat ikzelf maar aan de slag ben gegaan en alles heb aangesloten, en het werkte 🤗. Helaas was mijn blijdschap van korte duur, vandaag 28 oktober belde de monteur dat hij uitliep maar zeker nog zou komen, ik heb aan deze meneer uitgelegd dat het me zelf was gelukt en hij dan voor niets zou komen zonde van zijn tijd en van mijn tijd. Heeft deze meneer heel mijn orde geannuleerd zodat ik nu weer niets meer heb. Krijg je als antwoord van de klantenservice tja foutje we bellen je 3 nov voor een oplossing. Wat is dat voor onzin
Al jaren abonnee bij KPN, tot tevredenheid eerlijk gezegd. Maar iedere maand €67.- aftikken in deze tijden is toch best veel. Dus ik dacht, ik ga bellen en kijken of ze mij als trouwe klant willen houden.
Vriendelijke jongeman aan de lijn, begrijpt helemaal wat ik bedoel en doet mij een aanbod: drie maanden €7.50 korting en een gratis ESPN pakket. Een verwachtingsvolle stilte volgt tot ik zijn bubbel kapot prik met de opmerking dat ik dit geen aanbod vind maar een lachertje.
Voor nieuwe abonnees hebben ze wel een super aanbieding nl: 12 maanden internet en tv voor €35.-, p/m, 2 gratis WiFi punten, gratis zenderpakket en nog veel meer lokkertjes.
Maar de jongeman aan de lijn prikt op zijn beurt mijn bubbeltje ook kapot: dat geldt niet voor U als bestaande klant, mevrouw.
Oké dus voor KPN zijn bestaande klanten lastig als ze voor een leuk nieuw aanbod komen zeuren. Je wordt afgeschoven met een minimale korting van wel drie maanden en dan kun je gewoon weer de volle pond betalen.
Dan zeg ik m’n abonnement nu op en sluit dan als nieuwe abonnee opnieuw aan. Leuk bedacht mevrouw maar u MAG pas zes maanden na opzegging weer abonnee worden bij KPN.
Toch op zoek naar een andere provider denk ik. Jongeman: ja dat is misschien het beste….
Wat leven we toch in een geweldige wereld 🙄
Wel alles optijd gekregen echte na aansluiting geen internet en glasvezel. Toen begon de ellende. Herhaaldelijk proberen te bellen met kpn als je iemand al te pakken kreeg was het langs sturen van een monteur een week later. Deze afspraak is herhaaldelijk verzet wat mij vrije dagen kosten. Probleem kon herhaaldelijk niet worden opgelost waar ik zelf achteraan moest medewerkers gaven elkaar de schuld want kpn is een ander onderdeel dan kpn service monteurs. Dus zelf overal achteraan bellen na w nog steeds geen internet en tv.
Begin dit jaar werd onze wijk voorzien van glasvezel. quote: Als het op verkopen aangaat is KPN er als de eerste bij , maar ben je geen klant dan heb je het nakijken.
Zo ook m.b.t. de planning werd door KPN redelijk online gecommuniceerd. Echter nadat de kabel bij mij onder de oprit moest worden geschoten ontstonden de problemen. Het feit dat KPN gebruik maakt van goedkope (Roemeense) krachten die geen woord Engels cq Duits verstaan, wordt communiceren moeilijk zeker als je hen probeert duidelijk te maken dat het bestraten zonder inzicht vooraf op een mislukking dreigt. Heb hier tijdig in kunnen dirigeren echter nadat de oprit medio juni werd schoongespoten aan het licht kwam dat diverse stenen alsnog verkeerd werden bestraat. Heb KPN hierop aangesproken middels diverse fotos. KPN liet weten de klacht doorgezet te heb een aan de aannemer (naam onbekend). Na herhaalde replys aan KPN blijft het stil. Het is nu september en ziet ernaar uit dat KPN niet thuis geeft. Kan niet anders stellen gelet op de vele negatieve reviews dat de service t.a.v. de consument cq klant zeer zeker als waardeloos kan worden getypeerd.
Vlak voor het weekend een prepaid kaartje gekocht voor 2.50 euro met de belofte van de KPN dat ze 7,50 euro beltegoed, na registratie, toe zouden voegen. De registratie lukte niet, heb daarop KPN op vrijdag gebeld en gevraagd wat het probleem was. Volgens hun had ik alles goed gedaan, en zou er mogelijk een techisch probleem met de computer zijn. Na het weekend zou ik op maandag door betr. medewerkster worden teruggebeld met de oplossing. Heb tot maandagavond laat gewacht op een telefoontje, maar die kwam niet. Dinsdag heb ik zelf maar weer gebeld met een medewerker van de KPN met het verzoek dit te regelen cq. op te lossen. Uiteindelijk belde hij terug dat de 2.50 euro van het beltegoed weg was. Hij kon ook niet nagaan hoe dat zou zijn gekomen en dat de 7,50 euro wel was bij geboekt maar dat ik het bij het opvragen van het saldo via sms niet kon zien. Heb zelden zo'n vreemd verhaal gehoord. Had al meer gelezen over de KPN, maar voor mij slaat dit alles. Het gaat niet op een groot bedrag, maar het geeft wel aan dat het klantenbesef nog sterk onderontwikkeld is. ( niet terugbellen en later een onwaarschijnlijk verhaal ophangen)
Schrijf een review over KPN
Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Andere gerelateerde bedrijven



FAQ (Veelgestelde vragen)
Is KPN een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 116 beoordelingen geplaatst over KPN. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,4 gekregen, waarbij 28% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is KPN actief?
KPN is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1 , hosting en domeinnamen , internet , simonly , telefonie en televisie.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de KPN reviews? Dan kun je naar de website van KPN gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.
Anoniem
02-03-2023