KPN logo

KPN reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
KPN reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
13
KPN logo
Website
kpn.com
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Reviews en ervaringen KPN

KPN. Het is een bedrijf dat iedereen in Nederland kent en iedereen of op het werk of thuis ook wel mee in contact komt. Wil je eventueel overstappen naar KPN? Een dienst gebruiken van deze mastodont? Dan maak je daar natuurlijk best een weloverwogen keuze van. Wat zijn de voorwaarden? Wat zijn de ervaringen van de klanten van KPN met deze specifieke dienst? Zijn de reviews over de dienstverlening positief of negatief? Wat vertellen de beoordelingen jou? Ben jij op zoek naar reviews, ervaringen en beoordelingen van KPN? Dan zit je op deze pagina goed. Hier hebben wij voor jou deze allemaal op een rij gezet. Zo kan jij meteen inschatten of een overstap een goed idee is. Informatie is macht.

Over KPN

KPN is een aanbieder van internet & televisie in Nederland en is ook veruit de marktleider op dat domein. Iedereen kent KPN wel, maar niet iedereen kent de geschiedenis van dit bedrijf. KPN is ontstaan onder de naam PTT in 1852 als telegrafiedienst. Doorheen hun geschiedenis is het bedrijf steeds blijven evolueren en zich aanpassen tot op de dag van vandaag als digitale specialist in de telecomwereld. KPN stelt zich daarbij tot doel om Nederlanders met elkaar te verbinden (de doelstelling is van Nederland het best verbonden land ter wereld te maken) op weg naar een duurzame toekomst. Een voorbeeld van die werkwijze en die focus op duurzaamheid is dat KPN zo goed als elk jaar het energieverbruik terugdringt. Zo is het bedrijf al sinds 2015 volledig klimaatneutraal. KPN stelt zich ook tot doel er voor elke Nederlander te zijn. Dat betekent niet enkel een ruim aanbod aan diensten voor de particulier maar ook een ruim aanbod aan diensten voor zakelijke klanten. Of je nu een klein bedrijf hebt, een middelgroot of een groot: er zijn heel heel wat toepassingen en merken waarmee KPN op die markten actief is. Ben je geïnteresseerd in alles wat KPN uitsteekt? Dan kan je op de website tonnen nieuws over het bedrijf terugvinden net als gedetailleerde waarden en normen betreffende de bedrijfsuitoefening.

Waarom kiezen voor KPN?

KPN biedt een brede waaier diensten aan die niet in één paragraaf te vatten zijn. Zo zijn er pakketten voor televisie, internet en telefonie. Daarnaast vind je echter ook heel wat mobiele abonnementen, sim only producten en zelfs smartphones aan. Tevens is KPN een netwerkaanbieder van 4G. De webwinkel zelf is onderverdeeld in de volgende categorieën: bestellen, mobiel, internet, televisie en andere producten. Onder de subcategorieën vind je zaken als telefoons, abonnementen, SuperWifi, Glasvezel, sim only en ga zo maar door. Ook vind je op de website heel wat service terug. Dat is bijvoorbeeld informatie over hoe bepaalde pakketten te installeren, over online tv-kijken, wat je moet doen bij een verhuis en nog veel meer. Onder de paraplu van KPN vind je ook een brede waaier aan merken met elk hun eigen specialiteit. Zo is er XS4ALL voor internet aan topkwaliteit. Er is Simyo wat een telecomaanbieder is. Je kunt kiezen voor KPN Security voor digitale veiligheid, voor Ortel Mobile als prepaid provider, voor Cam IT Solutions voor de ontzorging van ICT-infrastructuur, voor Solcon voor veilig en beheersbaar internet en voor Inspark om organisaties te helpen met de digitale transformatie. Wil je nooit meer een aanbieding missen van KPN of blijf je graag op de hoogte van de nieuwtjes? Dan kan je één van de social media kanalen van het bedrijf volgen. Ze hebben een Facebook, een Linkedin, een Twitter en een Youtubekanaal.

Is KPN betrouwbaar?

KPN is zonder enige twijfel één van de meest betrouwbare bedrijven in Nederland. De reputatie van het bedrijf is immers onaantastbaar. Met een geschiedenis van 150 jaar en een enorm klantenbestand kan je niet om KPN heen in Nederland. Op de website vind je ook tal van contactgegevens terug zoals het adres van de hoofdzetel en zie je dat KPN een eigen klantenservice heeft voor vragen en/of klachten. Betalingen voer je bij KPN uit in de jouw eigen vertrouwde en veilige bankomgeving. Op de website vind je ook een overvloed aan informatie terug over de bedrijfsuitoefening. Je vindt er privacy statements, algemene voorwaarden, mission statements, kwetsbaarheidsrapporten en nog veel meer. Ook goed om te weten is dat de verbinding met de website zelf beveiligd is.

Klantenservice en klachten

Heb je een vraag of zit je met een probleem? Dan is de eerste stap om even de pagina klantenservice goed door te lezen. Hier vind je heel wat informatie terug betreffende vaak voorkomende vragen en problemen. Staat het antwoord hier niet tussen? Dan kan je de klantenservice van KPN contacteren. De klantenservice van KPN kan je op verschillende manieren contacteren. Dat kan telefonisch, dat kan per briefwisseling en dat kan ook per mail. Op de website vind je afhankelijk van jouw probleem het juiste nummer en het juiste mailadres. Is er iets misgelopen met jouw dienst of aankoop? Dan kan je een klacht indienen bij KPN. Dit doe je bij voorkeur per mail. In de regel krijg je van KPN binnen enkele werkdagen een inhoudelijke reactie op klachten. Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen bij het ODR-platform van de Europese Commissie.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij een klant van KPN? Of maakte je ooit gebruik van diensten van KPN en ben je daarna overgestapt? Hoe dan ook zijn wij op zoek naar jouw ervaringen met KPN en jouw beoordeling van dit bedrijf. Heb je enige ervaring met de klantenservice? Zijn de producten van een correcte waarde? Is de dienstverlening wat je zou mogen verwachten van een bedrijf van hun formaat? Door jouw review op deze pagina neer te schrijven help je anderen goed inschatten of KPN iets voor hen is net niet.

Reviews over KPN

Gerelateerde bedrijven

Tele2 Mobiel logo
Tele2 Mobiel
5 beoordelingen
5,8
DeltaFiber logo
DeltaFiber
2 beoordelingen
9
International SIM logo
International SIM
3 beoordelingen
8

Gerelateerde blogartikelen

4,5
33% zou hier weer kopen
88 beoordelingen
Lees onze review over KPN

Het bedrijf KPN is geverifieerd door ons. De webshop kpn.com is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. KPN is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. KPN maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

KPN is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van kpn.com. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van KPN.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Waardeloze service!

Begin dit jaar werd onze wijk voorzien van glasvezel. quote: Als het op verkopen aangaat is KPN er als de eerste bij , maar ben je geen klant dan heb je het nakijken.
Zo ook m.b.t. de planning werd door KPN redelijk online gecommuniceerd. Echter nadat de kabel bij mij onder de oprit moest worden geschoten ontstonden de problemen. Het feit dat KPN gebruik maakt van goedkope (Roemeense) krachten die geen woord Engels cq Duits verstaan, wordt communiceren moeilijk zeker als je hen probeert duidelijk te maken dat het bestraten zonder inzicht vooraf op een mislukking dreigt. Heb hier tijdig in kunnen dirigeren echter nadat de oprit medio juni werd schoongespoten aan het licht kwam dat diverse stenen alsnog verkeerd werden bestraat. Heb KPN hierop aangesproken middels diverse fotos. KPN liet weten de klacht doorgezet te heb een aan de aannemer (naam onbekend). Na herhaalde replys aan KPN blijft het stil. Het is nu september en ziet ernaar uit dat KPN niet thuis geeft. Kan niet anders stellen gelet op de vele negatieve reviews dat de service t.a.v. de consument cq klant zeer zeker als waardeloos kan worden getypeerd.

Geplaatst op: 15-09-2022
Laatst bewerkt op: 19-09-2022
Geschreven door: Jos A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Veel beloven, weinig waarmaken

Vlak voor het weekend een prepaid kaartje gekocht voor 2.50 euro met de belofte van de KPN dat ze 7,50 euro beltegoed, na registratie, toe zouden voegen. De registratie lukte niet, heb daarop KPN op vrijdag gebeld en gevraagd wat het probleem was. Volgens hun had ik alles goed gedaan, en zou er mogelijk een techisch probleem met de computer zijn. Na het weekend zou ik op maandag door betr. medewerkster worden teruggebeld met de oplossing. Heb tot maandagavond laat gewacht op een telefoontje, maar die kwam niet. Dinsdag heb ik zelf maar weer gebeld met een medewerker van de KPN met het verzoek dit te regelen cq. op te lossen. Uiteindelijk belde hij terug dat de 2.50 euro van het beltegoed weg was. Hij kon ook niet nagaan hoe dat zou zijn gekomen en dat de 7,50 euro wel was bij geboekt maar dat ik het bij het opvragen van het saldo via sms niet kon zien. Heb zelden zo'n vreemd verhaal gehoord. Had al meer gelezen over de KPN, maar voor mij slaat dit alles. Het gaat niet op een groot bedrag, maar het geeft wel aan dat het klantenbesef nog sterk onderontwikkeld is. ( niet terugbellen en later een onwaarschijnlijk verhaal ophangen)

Geplaatst op: 30-08-2022
Laatst bewerkt op: 30-08-2022
Geschreven door: Remco B.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf

2 jaar klant geweest en nu na 2 jaar elende en problemen toch maar overgestapt.

Dagelijks veel problemen geen tv ontvangst geen wifi, heel vaak contact gehad en na 1,5 jaar een monteur langsgeweest die het niet heeft kunnen oplossen. Ik betaalde voor 100mbps en ik had in de serre die 7 meter van het modem af zit nog geen 10 mbps. Daarbij zou ik gratis wifiversterkers krijgen naar aanleiding van een test, vervolgens na bestellen moest ik er nog 60 euro voor betalen.

Paar meer gebeld en tot 5 keer toe gewoon de horn erop gegooit vanuit kpn, waarbij klantvriendelijkheid dus ook niet in hun manier van werken zit. Betaalt grof geld voor een waardeloos product.

Wat ze beloven op al die mooie reclames van ze is ver weg van wat ze aanbieden. Zelfs een stoeptegel geeft betere wifi. Nooit van mijn leven meer bij kpn. Ik krijg nog liever een nekschot.

Extreem slecht en raad het iedereen af

Geplaatst op: 16-08-2022
Laatst bewerkt op: 16-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Glasvezel kabelbreuk zeer snel verholpen!

Nu een zeer positieve ervaring met KPN. Binnen 48 uur storing verholpen. Op donderdagochtend storing gemeld. Dezelfde middag een monteur. Bleek storing in kabel. Monteur heeft geregeld dat er een dongel onze kant op kwam. Deze vrijdag ontvangen!
Ondertussen al KPN netwerk aan de deur. Na metingen bleek kabelbreuk wegens bouwwerkzaamheden. En daarop kwam vrijdagmiddag een monteur die de leidingen opgroef en weer vakkundig aan elkaar heeft geknoopt.
Vrijdag einde middag alles werkend.

Een dikke 10 van mij voor KPN.

Geplaatst op: 22-07-2022
Laatst bewerkt op: 26-07-2022
Geschreven door: Petra M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf kpn 5 keer gebeld allemaal verschillende verhalen WiFi was alleen in woonkamer 1 slaper, buiten onder de overkapping en zolder geen WiFi wordt opgelost en kost geen geld zeggen ze dan het draaid daar alleen om geld 4 augustus klant en zeg je het op op 15 augustus dan heb je gelijk niks meer geen t.v en internet. Waardeloos

Geplaatst op: 15-08-2022
Laatst bewerkt op: 15-08-2022
Geschreven door: Priscilla V.

6 / 10
4/5 2/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Erg slechte ervaringen ze praten allemaal verschillend de een zegt dit de ander zeg dat zo slecht

Had een 2 jaarlijks abonnement en niks anders dan gezeik mee gehad ...en voor oplossingen hoef je ook niet te bellen ze zeggen maar wat om er onderuit te komen...blij dat ik daar weg ben...
Of met boetes te gooien als je eerder weg zou willen

Geplaatst op: 28-07-2022
Laatst bewerkt op: 28-07-2022
Geschreven door: Caroline V.

3 / 10
1/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit waardeloos,wat een baggerfabriek

Nog nooit zo veel prutsers bij elkaar gezien.
Ik wilde graag overstappen van Ziggo naar kpn omdat de levering via (koperen) leidingen niet meer van deze tijd is,
En kpn zou glasvezelaansluiting kunnen realiseren op mijn adres volgens de on- line check.
Nu daar gaat het al fout de beloofde data voor de transitie 4 maal niet gehaald bijna een jaar verder werd er dan toch een datum geprikt. dit nadat ik het afgelopen jaar 4 maal een kpn winkel heb bezocht, en 10 telefoonuren er aan heb besteed heb( lage schatting van het aantal uren ) de firma die de daadwerkelijke aansluiting moet maken werk niet samen met de rest van de groep, en hun communicatie is bar en boos slecht . nu naar drie maal schriftelijke beloftes vanuit KPN , mocht ik vandaag horen van Ziggo die mij feliciteerde met het feit dat ik klant bleef bij hun (ik citeer: wij mochten van KPN vernemen dat u klant blijft) .
Leuk en dit zonder communicatie naar mij toe en ook geen afbestelling van mijn kant.
Ik ben kleine zelfstandige, als ik mijn werk zo had gedaan de afgelopen 30 jaar was ik al lang failliet geweest
Nog nooit in mijn leven geconfronteerd geweest met zulke grote prutsers als KPN .

Geplaatst op: 06-07-2022
Laatst bewerkt op: 06-07-2022
Geschreven door: Rene N.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
KPN beloofd goude bergen maar kan helemaal niks waarmaken!

Goedemiddag,

Via deze weg wil ik mijn klacht indienen over uw dienstverlening en service.

Ik ben al een tijdje klant bij u. Ik neem internet, wifi en TV bij u af. Bij het aangaan van mijn contract heb ik 4 keer telefonische contact met jullie gehad om verschillende zaken door te spreken. Daarnaast ben ik ook 2 keer in de winkel geweest om nogmaals bevestigd te krijgen dat de wifi goed is om ons huis te voorzien van internet. Er kwam toen een monteur bij ons lang en ook die gaf aan dat het geen probleem was en de internet voldoende wat voor mijn gezin en mijn huis. Al snel had ik veel last van wegvallende wifi. Zeker op de bovenste 2 etages was dit een groot probleem. Ik heb toen verschillende keren gebeld en toen werd er aangegeven dat ik de wifi versterker moest verplaatsen. Dit heb ik verschillende keren gedaan en zelf ook nog voor 80 euro nog een extra super wifi punt bij jullie gekocht om het maar werkend te krijgen. Dit ging vaak voor een uur goed waarna weer de wifi weg was op de bovenst 2 etages.

Mijn dochters kregen afgelopen 2 maanden hele hoge telefoonrekeningen. Ik ben toen gaan kijken waar dit vandaan kwam en toen kwam ik erachter dat hun telefoons en laptops automatische overschakelt van wifi naar 4G als de wifi weer eens wegvalt. Dit heeft gemaakt dat we deze en vorige maand bijna 200 euro meer mogen gaan betalen voor hun telefoons. Na veel frustraties heb ik vandaag maar weer met jullie gebeld. Nu kreeg ik iemand aan de lijn en die gaf aan dat jullie internet niet sterk genoeg is in mijn wijk en dat jullie maar maximaal 18 mb kunnen leveren. Dit is dan ook de reden van alle problemen met het wegvallen van de wifi. Ik helemaal verbaast dit aangehoord. De KPN-medewerker gaf aan dat ik beter naar Caiway kan gaan omdat die meer MB kunnen binnen brengen waarna deze problemen verholpen zullen zijn.

Na veel verbazing vroeg ik hoe ik de extra telefoonkosten kon declareren bij KPN. Toen werd ik doorverbonden naar een andere afdeling. Ik heb toen alles weer aan deze collega uitgelegd en ook gevraagd waarom is dit mij niet gelijk nadat ik de eerste keer belde met deze problemen uitgelegd. Ze was het helemaal eens met mijn punten en begreep mijn frustratie. De collega gaf ook aan dat ze niks kan betekenen qua compensatie en dat ik hier een klacht over moest indienen.

Hierna was ik het helemaal kwijt. Ik heb bij het aangaan van dit contract uitvoerig gevraagd of jullie wel goede internet en wifi konden leveren. Tot 4 keer toe is dit aan de telefoon bevestig. Daarnaast is dit ook 2 keer in de winkel aan mij bevestigd en ook nog een keer door de monteur. Ik hoop dat u snapt dat ik dan wel geloof dat jullie goede internet en wifi kunnen leveren maar helaas is hier niks van waar. Daarnaast wordt mij pas na ruim een jaar verteld dat jullie eigenlijk helemaal geen goede wifi voor mij kunnen leveren. Ik heb al 80 euro voor een extra super wifi punt betaald zonder dat dit werkt en nu weer 200 euro aan extra telefoonkosten omdat de telefoon automatische overschakelt naar 4G omdat de wifi niet werkt wat wel meerdere keren beloofd is.

KPN is in mijn ogen een groot bedrijf die service en dienstverlening hoog heeft staan. Als ik naar mijn situatie kijk dan merk ik hier helemaal niks van. Ik ben slecht voorgelicht door verschillende medewerkers, ook toen ik hier melding van maakte werd er niet verder gekeken om het echte probleem te achterhalen, en ik maar opgezadeld worden met kosten. Volgens mij is dit niet de juiste manier van zaken doen.

Mijn verzoek aan u is om mijn een schadevergoeding toe te kennen van € 280,-. Dit bestaat uit € 80,- voor de extra super wifipunt die meer niet werkt dan wel en € 200,- extra telefoonkosten die ik door het niet werken van de wifi gemaakt heb.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Radjesh Kalloe

Geplaatst op: 07-07-2022
Laatst bewerkt op: 07-07-2022
Geschreven door: Radjesh K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Triest

Al 10 jaar zakelijk en prive bij KPN.
Internet, televisie, mobiele telefoons.

Na een lange tijd van veel gekloot met de tv ontvangers de tijd genomen om toch maar te vragen of we misschien nieuwe mogen.
15 minuten in de wacht gestaan om daarna met mevrouw alle kastjes te gaan resetten.
Zij overlegt een aantal keer met een collega en ze verwacht te gaan met het resetten van ieder apparaat wat van KPN bij ons in huis staat.

Ik dacht het niet en dit was ook totaal niet mijn vraag.

Wij zijn een goede klant van KPN en brengen maandelijks een kruiwagen vol euro's naar het bedrijf.
Dan zou je toch verwachten dat ze je serieus nemen en een keertje iets terug zouden doen.

Triest, kansloos en waardeloos

Geplaatst op: 22-07-2022
Laatst bewerkt op: 22-07-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Leeft algemeen geaccepteerde standaard absoluut niet na.

Ik schrijf dit als zijnde de netwerkbeheerder van mijn vader. Nadat hij ongeveer 12 maanden geleden een contract afsloot voor glasvezel was er alle respect voor enige vertraging door onvoorziene omstandigheden met corona. Nu dan eindelijk, na veel aandringen de connectie in orde is gemaakt heb ik een goede 2uur lopen stoeien met hun modem om fatsoenlijke wifi snelheid te krijgen op alle wifi toestellen, iets wat behaalt werd door een router aan te sluiten van tplink in nog geen 2 minuten.

Geplaatst op: 15-06-2022
Laatst bewerkt op: 15-06-2022
Geschreven door: Hayleigh D.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Jaren abonnement gehad maar het internet/wifi waren altijd problemen mee, vaak monteur gehad maar nooit opgelost, vorige week 1 monteur 3 keer geweest maar hij was weg en prompt hetzelfde probleem weer, hij beloofde een expert te sturen nou mooi niet, nu is de maat vol, ik stuur alle spullen terug, en ga naar andere provider. stelletje knutselaars. Bah.

Geplaatst op: 08-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service, komen afspraken niet na

Glasvezel besteld, kabel gelegd naar bestaand. Zou de week erna actief worden, na 1 week niet na 2 weken niet naar 3 weken werd echt beloofd dat het actief werd. Was het eindelijk zover, sorry meneer maar het word pas over 1.5 maand actief. Nou vooruit, vreten we wel weer. Dus 1 week van tevoren maar bellen wanneer een monteur komt, want we horen natuurlijk weer niks. En ja hoor, de datum is weeeeer 2 weken verzet, ja meneer 8 juni is onze STREEF datum oftewel wacht nog maar een maand. Te belachelijk voor woorden, en als u een keuze hebt, zou ik zeker kpn niet aanraden. Maar onze normale abonnement werd nog wel even 1.5 euro verhoogt, daar moeten we maar niet over zeuren.

Waardeloze service, als je teveel door vraagt word je in de wacht gezet en na 15 minuten word het contact verbroken. Allemaal beloftes die ze niet nakomen en je word van het kastje naar de muur gestuurd. Echt een treurige bedoening.

Geplaatst op: 23-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: A M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet zo netje

Na ruim 25 minuten wachten word ik te woord gestaan. Ik geef aan dat ik wat info wil over de abonnementen. Mijn postcode word gecontroleerd en er word aangegeven dat dit klopt, daarna word gelijk gevraagd om over een aantal dagen terug te bellen omdat het druk zou zijn.
Zeg dan gelijk bij het oppakken dat er geen tijd is, of valt er niet genoeg te verdienen ??? een duurder abbo was namelijk een optie geweest...

Geplaatst op: 23-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Andre B.

3 / 10
1/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Absoluut beste service van alle telefoonbedrijven!

Als ze fouten maken, hebben ze het direct ook opgelost voor je op dezelfde dag. Zo had ik eens 10 gb nodig en door een fout was dat eruit gehaald wegens overstap naar een ander abonnement. Ik heb ze gebeld en ze maakten zo weer de 10 gb over met oprechte excuses. Daar mag elk bedrijf van leren! Klasse KPN! Trotse klant sinds 2012

Geplaatst op: 22-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Kpn glasvezel

Kpn is zeeeer slecht!!!! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.
Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.

Ben van plan om met alles wat we van hun hebben over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!

Geplaatst op: 06-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mevr. L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pas op niet betrouwbaar! Woorden zijn geen daden!

Pas op niet betrouwbaar! Woorden zijn geen daden!

Geplaatst op: 03-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pas op niet betrouwbaar! Woorden zijn geen daden!

Pas op niet betrouwbaar! Woorden zijn geen daden!

Geplaatst op: 03-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Zwaar onder de maat.

Sinds de overgang van Xs4all.nl naar KPN heb ik zeer slecht internet .
Ook de communicatie naar KPN is slecht tot zeer slecht.
De bellers weten van elkaar totaal niet wat er is besproken met de KLANT!!!
Kortom ga snel weg en zoek een andere provider

Geplaatst op: 04-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: JB D.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste internetprovider ooit

WiFi knalt er minimaal 5 keer per jaar uit bij hun, klantenservice geeft onnozele tips, slechte verbinding, nog geen 2 meter van de internet kast heb ik geen internet meer, zou moet komen door "isolatie" en "andere netwerken", raar dat ik dan wel alsnog het netwerk van mn buurman krijg te zien die 10 meter verderop woont (zonder enige versterkers)

Geplaatst op: 27-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Zwáár K@NKERBEDRIJF. ZÉKER DIE NICHT IN ALKMAAR.

ZÈÈR FOUT BEHANDELD! KPN MOTTO IS: EERSTE MAANDEN AARDIG en BEHULPZAAM zijn. DAARNA ZULT U MERKEN DAT IK GELIJK HEB...
Ben 2 jaar lid en nooit heeft iemand mij goed of redelijk hulp geboden!
SUPERK×T BEDRIJF.
IK LEES VAAK KPN REVIEWS. DEZE KAN U ZELF OOK KIJKEN.
LOGISCH KPN MET KORTINGSTIPS KOMT enz. Want er komt niemand naar dat dure bedrijf.
NU BEN IK DOOR KPN.... PERMANEN VOOR 25.000 OPGELICHT.
IK NU WEG KPN, EN GAAT 100% BETER.

MAAR WÈL IN JAAR 25 RUGGEN KWIJT.....

Geplaatst op: 04-09-2022
Laatst bewerkt op: 04-09-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 1/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Vakkennis, topservice, klantvriendelijk, Super met de hoofdletter S!

Gisteren was ik bij KPN Westwaarts Zoetermeer i.v.m. wijziging abonnement, simkaart overzetten, etc. Ik geef hierbij de complimenten voor de bijzonder fijne service gedaan door medewerkster Noëlly! Dát is nog eens service én zo klantvriendelijk! Ze heeft aandacht en alle tijd voor de klant. Daar voel je je nog eens echt "de klant is koning!". Een tip voor KPN; beloon haar tot medewerkster van de maand!

Geplaatst op: 14-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ella

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Veel beloftes en komen niks na.en kunnen vervolgens afspraken niet nalezen.

Bij KPN internet en televisie aansluiting abonnement afgesloten. Heb afgesproken bij afsluiten hiervan dat bekabeling werd aangelegd naar meterkast zonder kosten. Monteur geweest en heeft tv en internet aangesloten op provisorische wijze om vervolgens terug te komen voor de kabel te trekken omdat dat niet vermeld was en hij daar niks voor bij had. Afspraak gemaakt voor maandag omdat Kidman vrij was. Helaas monteur niet gekomen. Na telefonisch contact bleek er en afspraak gepland te zijn op donderdag terwijl ik moest werken. Na weer telefonisch contact met KPN kon deze met geen mogelijkheid gecanceld worden. De monteur stond dus voor niks aan de deur. Deze heeft nog contact gelegd met mij en heb hem uitgelegd dat deze afspraak niet verzet kon worden. Er is toen wederom contact geweest met KPN. Toen werd er gezegd dat ik voor bekabeling moest gaan betalen terwijl dit duidelijk was besproken bij het afsluiten van het abonnement. Na 2 maal doorverbonden te zijn en ik uiteindelijk mijn contract op wilde zeggen omdat ik het wel welletjes vond met de beloftes en ik binnen het termijn van 2 weken opzeggen zat. Kreeg ik iemand aan de lijn die het vervelend vond dat ik mijn contract op wilde zeggen en heeft geregeld dat er toch nog een monteur langs zou komen om de bekabeling naar de meterkast kosteloos aan te leggen. De monteur die langs kwam zei binnen 5 minuten binnen te zijn geweest, dat hij het niet kon. Ik stond perplex. Voor de 3 de keer thuis gebleven en dan sturen ze iemand die het niet kan??? Een beetje gefrustreerd heb ik toen gezegd dat ik geen vertrouwen in deze man had, omdat hij ook gelijk melde dat hij in de meterkast niet aan het apparatuur van de concurrent mocht zitten. Hier lag nog een kabel en hing nog een kastje van ziggo. Ik ben een leek en heb niet voor niks een monteur gevraagd. Maar al met al is deze man weggegaan en heeft een melding gemaakt dat ik agressief zou zijn, wat ik van zijn eerste collega hoorde omdat ik met hem nog contact heb gehad. Ik was helemaal verbaasd en vond dit helemaal niet terecht. Gelijk weer contact opgenomen met KPN en alles uitgelegd. Deze zeiden mij dat zij niks konden betekenen omdat er nog een ticket open stond en het installatiebedrijf bedrijf contact op moest nemen met mij. Vervolgens na een week weer gebeld met KPN. Meisje aan de telefoon heeft mij door een ander persoon laten bellen die het voor mij zou regelen. Al heel snel kreeg ik een telefoontje van deze man, ik was blij dat het zo snel was en dacht nu word het dan snel opgelost. Helaas deze man vertelde mij dat hij alles doorgemeten had en ik was gewoon aangesloten. Ik kon mijn oren niet geloven en kon hij de afspraken die met mij gemaakt waren niet nalezen. Ik wist niet wat mij overkwam
En natuurlijk is mijn opzegtermijn van 2 weken nu wel verstreken. Na zoveel beloftes voelt het als machtsmisbruik van een groot bedrijf. Eenmaal abonnement afgesloten veel beloftes, maar de klant is toch binnen voor een jaar. Ps. Ik kan geen foto meesturen over hoe alles is aangesloten, maar dat had ik graag gedaan. Dat had de eerste monteur gedaan om mij te helpen en heeft het toen provisorisch aangelegd naast mijn tv om toch maar vast internet en tv te hebben. Op dat moment was ik blij met deze oplossing. Met een verlengsnoer op een omgekeerde bloempot. Nu na 3 weken natuurlijk niet meer. Al met al ben ik geen tevreden klant van KPN. En zal deze provider ook niet aanraden.

Geplaatst op: 24-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer negatief

Geen positieve reactie

Geplaatst op: 30-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Erbarmelijk slecht

Buitengewone slechte organisatie.
Vorige week zaterdag een aantal wijzigingen door gevoerd. Mobiel telefoonabonnement aangevraagd, tv kastje afgemeld en Viaplay aangevraagd.
Maandag bleek dat er ineens 4 mobiele abonnementen aangevraagd waren en nog geen Viaplay geactiveerd. Over gebeld zouden dit terugdraaien en Viaplay activeren. Dinsdag ineens, dat het nummer overzetten van mijn vrouw was geannuleerd. Wederom gebeld. Woensdag nog eens twee simkaarten ontvangen. Gisteren wederom gebeld over de activatie van Viaplay. Hing nog op de afmelding van het TV kastje. Maar geen nood bel morgen maar even terug en dan kunnen wij het wel activeren. Vervolgens gebeld 10 minuten in de wacht, verkeerd afdeling wordt doorgezet. 10 minuten in de wacht. Bleek wederom de verkeerde afdeling. Bel maar een ander nummer wederom 10 minuten in de wacht. Mededeling van mevrouw aan de telefoon we kunnen we aanzetten maar niet garanderen dat U dit weekend VIAplay kunt kijken. Dus dikke kan dat ik dit weekend geen F1 kan zien en dat was de reden om Viaplay aan te vragen. Kortom deze organisatie levert een erbarmelijke service en is dus blijkbaar niet in staat een product als VIA play goed in de markt te zetten. Als Viaplay zijnde zou k mijn samenwerking met KPN nog maar eens overwegen.

Geplaatst op: 18-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wim G.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slechte service maken beloften niet waat

Ik op mijn appartement geen glas en volgens kpn komt dat er ook niet vinden ze te veel werk.
Klantenservice om een betere router gevraagd.
Krijg ik niet wat ze wel aanbieden zijn extra versterkers waarvan ze niet weten of deze wel werken ik moet deze wel kopen overigens.
De enige oplossing was mij opzeggen als klant volgens de klantenservice.
Dit is dus de service van de kpn.

Geplaatst op: 11-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: John J.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste klantenservice en verzekering

Toestel goed ontvangen en verzekering aangesloten maar daarna begon het wanneer er een probleem met de toestel kwam doorverbonden met de verzekering en 4 toestellen ontvangen waar de batterijen en software niet goed van was. wat een slechte klantenservice waar ze aangeven dat het niet hun zorgen is.. en weer een slechte toestel aanbieden.

Geplaatst op: 08-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Behulpzaam en aandacht

Vandaag Viaplay willen bestellen en activeren het lukte helemaal niet.maar een oplossing kpn gebeld na even in de wacht goed geholpen en het werkte in een keer.Heel erg bedankt kpn.

Geplaatst op: 01-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Christ H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ronduit slecht

Wilde overstappen van Ziggo naar KPN vanwege glasvezel. Het zou per 2 maart 2022 gebeuren. Op 31:januari alles aangevraagd. Kabel was al gelegd. Toen de monteurs de kast binnen zouden plaatsen kwamen ze erachter dat de kabel buiten kapot was. Geen probleem mevrouw wordt opgepakt. Het was ondertussen 25 februari ik dacht laat ik maar eens bellen. Kreeg een dame aan de telefoon die de kabel doen. Wist van niets en het was toch te druk geweest om iemand langs te sturen. Ik zei nog maar 2 maart wordt alles omgezet en ik geen internet meer zou hebben op 3 maart van ziggo. Op 28 februari kwamen ze om de kabel te maken. Ik gebeld met klantenservice omdat ik een sms kreeg dat het pakket niet op tijd geleverd kon worden. Dat was op 1 maart. Normaal krijg je 3 dagen van te voren het pakket. Ik weer gebeld, ze snapte het ook niet allemaal zou worden terug gebeld. Nou niet hè. Volgende dag weer gebeld. Toen werd er gezegd we kunnen hier niet aan veranderen, je wordt wordt toch niet afgesloten van internet en tv van Ziggo. KNP had 30 januari al gemeld dat de overstap niet werkte, ik zelf moest opzeggen, heb ik gedaan en gemeld aan Ziggo dezelfde dag. Ik kreeg op 3 maart zelf een sms uw internet werkt en sluit alles aan. Had nog geen apparatuur. Weer gebeld. Ze zouden hun best doen zou maandag komen. Kreeg gisteren sms dat de spullen verzonden zouden worden. Ik weer bellen alles weer uitgelegd ik zou een berichtje krijgen wanneer. Nou echt niet. Vandaag zowaar een pakket. Maar niet compleet weer gebeld de andere spullen worden nageleverd. Ik wilde een monteur dit zit ook bij de service zou maandag 7 maart komen. Ik dacht probeer zelf even internet aan te sluiten geen probleem. Maar tv is een ander verhaal. Dit kan alleen met ethernet kabel vanuit de meter kast waar de router en het aansluit punt van KPN zit., werdt mij verteld. Ik zei ik heb een afspraak maandag nee hoor zei de jongen, vrijdag 11 maart pas en gaf mij nog de schuld van alles en hij hing op. Echt waar zit al vanaf 2 maart zonder TV en vandaag pas weer internet. Weer gebeld degene aan de andere kant had zelf de afspraak gemaakt en snapte het ook niet. Backoffice had gebeld maar mij niet te pakken gekregen. Nou echt niet geen gemiste telefoon. Dus nu weer een afspraak op maandag 7 maart ben heel benieuwd met wat voor oplossing ze komen. Maar ik ga niet betalen voor het doortrekken van kabels. Ben zeker 3 uur telefonisch met de KPN aan het bellen geweest heb mijn eigen GB moeten gebruiken en mijn hotspot moeten aanzetten. Omdat de communicatie binnen KPN slecht is en niemand wist waar mijn pakket was gebleven. Bij KPN hebben ze totaal geen idee dat wij klanten zijn. Zo ga je niet met klanten op.

Geplaatst op: 05-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Twee weken bezig om aangesloten te worden

Meerdere keren gebeld om aangesloten te worden
Morgen maar weer proberen

Geplaatst op: 28-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mohamed I.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Niet liegen, maar toch ook niet de hele waarheid vertellen

Leuk verkooppraatje! Een tablet bij je nieuwe toestel voor maar €5,- pm.
Ja leuk... tot je de rekening krijgt dan blijkt er ook gewoon een abonnement op te zitten. Voor 2 jaar.
Dus met niet de hele waarheid vertellen, houdt je ook geen klanten binnen, KPN!!

Geplaatst op: 24-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Helga R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over KPN


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Tele2 Mobiel logo
Tele2 Mobiel
5 beoordelingen
5,8
DeltaFiber logo
DeltaFiber
2 beoordelingen
9
International SIM logo
International SIM
3 beoordelingen
8

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is KPN een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 88 beoordelingen geplaatst over KPN. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,5 gekregen, waarbij 33% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is KPN actief?

KPN is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1 , hosting en domeinnamen , internet , simonly , telefonie en televisie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de KPN reviews? Dan kun je naar de website van KPN gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie