KPN logo

KPN ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

11 beoordelingen • 6,0
Bezoek de website
KPN logo
KPN ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
11 beoordelingen • 6,0
Beoordeling
11 beoordelingen
6
5 sterren
18%
4 sterren
27%
3 sterren
18%
2 sterren
9%
1 ster
27%
Bestelproces
6
Service
6
Prijs
6
Levering
6

Gerelateerde bedrijven

BudgetAlles-in-1 logo BudgetAlles-in-1
0 beoordelingen
10
T-MobileZakelijk logo T-MobileZakelijk
0 beoordelingen
10
XS4ALL logo XS4ALL
0 beoordelingen
10

KPN ervaringen

Ben jij niet zeker of KPN de juiste keuze is? Lees hieronder dan alle KPN ervaringen, reviews en beoordelingen van KPN van consumenten en door consumenten. Heb jij nou zelf ook ervaringen met KPN en wil je deze graag delen met andere? Schrijf dan een review en laat andere consumenten profiteren van jou ervaring met KPN!

Over KPN

KPN is al halverwege de 19de eeuw actief in de Nederlandse markt. Toen der tijd begonnen met telegrafieverbindingen voor de overheid, maar inmiddels uitgegroeit tot echte telecom fonomeen. Eigenlijk is KPN op elke vlak marktleider of te vinden in de top van de markt. Zo is KPN sinds de start van de telefoniemarkt marktleider in Nederland en heeft deze zelfde positie weten te behalen in de mobielemarkt. Op het gebied van telefonie, internet en televisie is KPN dan ook een echte marktleider en onmisbaar.

Waarom KPN?

KPN is een echte marktleider en als je niet al te veel zorgen wilt hebben is dit een prima keuze. Met meer dan 60 jaar ervaring heeft KPN de fijne knijpjes van het vak dan ook in de vingers. Naast de uitstekende service heeft KPN ook alles wat er in de telecom branch word aangeboden. Wilt u dus telefoon, televisie en internet van 1 provider. Dan is KPN een uitstekende keuze met een goed overstapservice en prijs/kwaliteit verhouding.

Overstappen naar KPN

Overstappen naar KPN kunt u geheel gratis doen door de gratis overstapservice. Als u zich bij KPN aanmeld dan zal KPN de abonnementen opzeggen en ervoor zorgen dat u zonder problemen bij KPN actief word. Door de goede service kunt u gemakkelijk alles zelf installeren. Mocht het toch niet lukken dan heeft KPN voldoende monteurs om u tot dienst te zien.

Bekijk bedrijfswebsite
Start met beoordelen

Lees beoordelingen over KPN

profielfoto van Karin
Karin
16-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goed afgehandeld

Sinds wij een storing hadden heb ik dat online gemeld en kreeg ik meteen de volgende dag een monteur langs om ernaar te kijken. Goede service KPN!

profielfoto van Vera
Vera
10-02-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Gewoon goed

Ben al jaren lid van KPN en zijn sinsd een paar maanden overgestapt naar glasvezel en bevalt prima! Lekker snel een een prima service bij het overstappen naar een nieuw pakket!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
10-10-2016
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Betrouwbaar en keurige prijs

Goed bereik + keurige prijs van 34 euro voor onbeperkt bellen en goed toestel. Na 2 jaar gekozen voor Sim-only voor 25 euro onbeperkt bellen. Top geregeld!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
22-10-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Voordeel bij compleet pakket

Al jaren ben ik klant bij KPN en pak een groot voordeel door zowel mijn internet, tv en mobiele telefoon abonnement af te sluiten bij KPN. Grote kortingen en gemak dat alles bij een leverancier zit. Na bijna 7 jaar nog geen problemen gehad en ben dan ook erg tevreden.

profielfoto van Jan-Willem O.
Jan-Willem O.
14-02-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Dekking goed

Het mobiele netwerk van KPN is verreweg de beste in Nederland. Heb nooit problemen gehad.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
03-03-2014
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Zakelijk duur en slecht bereik

Ik ben een zelfstandig ondernemer en heb voor op het werk en voor mijn werknemers een zakelijk abonnement lopen bij KPN. De keuze voor KPN komt eigenlijk voort uit het feit dat ik nooit echt ben gedoken in de verschillende aanbieders, en vooral op betrouwbaarheid ben afgegaan.

KPN doet al zo lang mee in de markt, dan denk je vanzelf dat het goed moet zijn. Helaas is dat niet altijd het geval. Ik kan niet altijd mijn werknemers bereiken als ze op een klus zitten door het slechte bereik. Dat maakt het soms erg lastig om snel te kunnen schakelen.

Ook ik moet op de centjes letten en heb andere zakelijke aanbieders vergeleken. KPN komt bijna altijd als duurste uit de bus. Ik ben daarom van plan om ook maar over te gaan stappen.

Twijfel nog tussen Vodafone en T-mobile. Hoewel deze ook voor en nadelen hebben.

profielfoto van J.
J.
19-02-2014
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Producten goed maar service beroerd

Wat een gedoe toch altijd met de KPN. Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekregen maar aansluiten van een mobiel schijnt nogal lastig te zijn voor KPN. Alsof ze het voor het eerst doen...niet dus!

Zit nu al dagen te wachten tot alles is aangesloten en krijg maar geen duidelijke antwoorden als ik contact opneem en mijn vragen voorleg.

Waardeloze tent KPN!

profielfoto van Fred
Fred
10-11-2018
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
overal ergenis

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren.
Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus!
Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding "Error decoding media" en is het tv kijken afgelopen.
Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!
Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (iPad, Samsung Galaxy. iPhone, windows laptop ) overal hetzelfde probleem!
Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat.
Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt.
2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum:
Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie.
Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig..... of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars)
KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
29-07-2015
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos en genaaid!

Speciaal glasvezel laten aanleggen om eindelijk echte internetsnelheden te halen.
Na installatie 1,5 week lang geen zaken kunnen doen door 10-tallen fouten. Nu blijkt snelheid nog niet de helft van wat we hadden, voor een mega hoog bedrag.
Panasonic looptoestellen werken niet omdat je de toetsen niet kunt blokkeren. Verbindingen met zapper zeer traag en niet stabiel. kortom; doe het niet!

profielfoto van N
N
09-03-2015
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Glasvezel Waardeloos

Klantnummer: 1007019905

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.

In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk:
1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand
2 Nieuwe TV ontvangers
3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)

Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN.
Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.

Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.

Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.

Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.

Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.

Wat ik wil van KPN is:

1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN.
2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren.
3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.

Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.

Met vriendelijke groet,

profielfoto van Anoniem
Anoniem
19-02-2014
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Levering modem probleem

Ik heb voor bij mij thuis een modem besteld. Ik zit nu al weken te wachten en nog altijd geen pakje in de bus.

Heb al diverse keren gebeld met KPN maar behulpzaam zijn ze ook niet echt.

Beroerd hoe je wordt behandeld en ben wel klaar met ze!

Schrijf een review over KPN

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

BudgetAlles-in-1 logo BudgetAlles-in-1
0 beoordelingen
10
T-MobileZakelijk logo T-MobileZakelijk
0 beoordelingen
10
XS4ALL logo XS4ALL
0 beoordelingen
10