KPN logo

KPN reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
KPN reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
KPN logo
Website
kpn.com
Categorie
Alles in 1
Bezoek de website

KPN ervaringen

Ben jij niet zeker of KPN de juiste keuze is? Lees hieronder dan alle KPN ervaringen, reviews en beoordelingen van KPN van consumenten en door consumenten. Heb jij nou zelf ook ervaringen met KPN en wil je deze graag delen met andere? Schrijf dan een review en laat andere consumenten profiteren van jou ervaring met KPN!

Over KPN

KPN is al halverwege de 19de eeuw actief in de Nederlandse markt. Toen der tijd begonnen met telegrafieverbindingen voor de overheid, maar inmiddels uitgegroeit tot echte telecom fonomeen. Eigenlijk is KPN op elke vlak marktleider of te vinden in de top van de markt. Zo is KPN sinds de start van de telefoniemarkt marktleider in Nederland en heeft deze zelfde positie weten te behalen in de mobielemarkt. Op het gebied van telefonie, internet en televisie is KPN dan ook een echte marktleider en onmisbaar.

Waarom KPN?

KPN is een echte marktleider en als je niet al te veel zorgen wilt hebben is dit een prima keuze. Met meer dan 60 jaar ervaring heeft KPN de fijne knijpjes van het vak dan ook in de vingers. Naast de uitstekende service heeft KPN ook alles wat er in de telecom branch word aangeboden. Wilt u dus telefoon, televisie en internet van 1 provider. Dan is KPN een uitstekende keuze met een goed overstapservice en prijs/kwaliteit verhouding.

Overstappen naar KPN

Overstappen naar KPN kunt u geheel gratis doen door de gratis overstapservice. Als u zich bij KPN aanmeld dan zal KPN de abonnementen opzeggen en ervoor zorgen dat u zonder problemen bij KPN actief word. Door de goede service kunt u gemakkelijk alles zelf installeren. Mocht het toch niet lukken dan heeft KPN voldoende monteurs om u tot dienst te zien.

Gerelateerde bedrijven

UPC logo
UPC
7 beoordelingen
5,1
Simpel logo
Simpel
17 beoordelingen
6,6
SeniorenGeluk.nl logo
SeniorenGeluk.nl
3 beoordelingen
9,3
5,1
31% zou hier weer kopen
27 beoordelingen
Lees onze review over KPN

Het bedrijf KPN is geverifieerd door ons. De webshop kpn.com is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. KPN is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. KPN maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

KPN is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van kpn.com. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van KPN.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Ervaringensite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Oplichters, telefonisch besproken voorwaarden kloppen niet met aangeboden contract.

Telefonisch hebben ze mooie praatjes want ik wou overstap service maar op de contract staat dat, dat ik de overstap met vorige leverancier zelf moet regelen. Vindt ik niet fijn maar uiteindelijk hebben ik naar mijn vorige leverancier gebeld en bleek dat ik mijn contract niet kan opzeggen dus ik zit nu met 2 dure abonnementen zowel bij ziggo als bij kpn. Nou begrijp ik wel waarom ze de overstap niet zelf willen regelen. Het kan ze niks schelen dat ik nu 2 dure abonnementen heb voor meer dan een jaar lang. Slechtste service ooit. LET OP geen telefonisch aangeboden abonnement nemen bij KPN want achter af zeggen ze wat telefonisch is afgesproken is niet geldig dan had je de gehele contract pietje precies moeten na lezen en niet op de belofte van telefonische medewerker moeten vertrouwen.

Geplaatst op: 20-07-2021
Geschreven door: Sultan O.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goed afgehandeld

Sinds wij een storing hadden heb ik dat online gemeld en kreeg ik meteen de volgende dag een monteur langs om ernaar te kijken. Goede service KPN!

Geplaatst op: 16-07-2015
Geschreven door: Karin

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Gewoon goed

Ben al jaren lid van KPN en zijn sinsd een paar maanden overgestapt naar glasvezel en bevalt prima! Lekker snel een een prima service bij het overstappen naar een nieuw pakket!

Geplaatst op: 10-02-2014
Geschreven door: Vera

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Betrouwbaar en keurige prijs

Goed bereik + keurige prijs van 34 euro voor onbeperkt bellen en goed toestel. Na 2 jaar gekozen voor Sim-only voor 25 euro onbeperkt bellen. Top geregeld!

Geplaatst op: 10-10-2016
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Voordeel bij compleet pakket

Al jaren ben ik klant bij KPN en pak een groot voordeel door zowel mijn internet, tv en mobiele telefoon abonnement af te sluiten bij KPN. Grote kortingen en gemak dat alles bij een leverancier zit. Na bijna 7 jaar nog geen problemen gehad en ben dan ook erg tevreden.

Geplaatst op: 22-10-2014
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Dekking goed

Het mobiele netwerk van KPN is verreweg de beste in Nederland. Heb nooit problemen gehad.

Geplaatst op: 14-02-2014
Geschreven door: Jan-Willem O.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte wifi in huis

Wij hebben een kpn abonnement afgesloten bij kpn. Ik vond het erg duur, maar ik dacht dan heb je ook alles mooi goed. Nou niet dus....
We hebben beneden in de woonkamer soms erg slecht bereik, op de telefoon zit ik al niet eens meer op de wifi, zo slecht. Dan een verdieping hoger. Mijn dochter kan niet eens een filmpje afspelen boven op haar tablet, hier is al helemaal geen bereik. En de zolder, waar ik mijn tacx voor het wielrennen wil neerzetten... naja daar hoef ik niet eens aan te beginnen. Dat is gewoon kanslops. Bel je netjes naar de kpn toe. Ja dit kun je wel oplossen kost je wel 150 euro aan wifi versterkers. Uhhh ik betaal toch elke maand een bedrag voor wifi. Echt wat een slechte service. Helaas ook nog de pech dat we voor een jaar hebben afgesloten, zodra de tijd daar is, snel over op een ander bedrijf. Iemand die hopelijk wel een goede service heeft! Zeer teleurgesteld hier!

Geplaatst op: 11-07-2021
Geschreven door: Mariska G.

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Als je maar wat bij ze afsluit is alles zo geregeld maar dan houd het ook allemaal op. Klantenserv???? Man wat irritant ze zijn waarschijnlijk zo druk met iedereen die ontevreden is. En dat is begrijpelijk voor iets betalen maar het niet krijgen staat bij hun voorop.
Het komt me met gemak de neusgaten uit je mag gvd wel een dag vrij nemen om ze aan de lijn te krijgen. En dan krijg je er een aan de lijn die of niet weet wat 1+1 is of je kunt ze niet verstaan omdat ze gebrekkig Nederlands praten.

Geplaatst op: 05-07-2021
Geschreven door: Jan

6 / 10
5/5 1/5 2/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Zakelijk duur en slecht bereik

Ik ben een zelfstandig ondernemer en heb voor op het werk en voor mijn werknemers een zakelijk abonnement lopen bij KPN. De keuze voor KPN komt eigenlijk voort uit het feit dat ik nooit echt ben gedoken in de verschillende aanbieders, en vooral op betrouwbaarheid ben afgegaan.

KPN doet al zo lang mee in de markt, dan denk je vanzelf dat het goed moet zijn. Helaas is dat niet altijd het geval. Ik kan niet altijd mijn werknemers bereiken als ze op een klus zitten door het slechte bereik. Dat maakt het soms erg lastig om snel te kunnen schakelen.

Ook ik moet op de centjes letten en heb andere zakelijke aanbieders vergeleken. KPN komt bijna altijd als duurste uit de bus. Ik ben daarom van plan om ook maar over te gaan stappen.

Twijfel nog tussen Vodafone en T-mobile. Hoewel deze ook voor en nadelen hebben.

Geplaatst op: 03-03-2014
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Producten goed maar service beroerd

Wat een gedoe toch altijd met de KPN. Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekregen maar aansluiten van een mobiel schijnt nogal lastig te zijn voor KPN. Alsof ze het voor het eerst doen...niet dus!

Zit nu al dagen te wachten tot alles is aangesloten en krijg maar geen duidelijke antwoorden als ik contact opneem en mijn vragen voorleg.

Waardeloze tent KPN!

Geplaatst op: 19-02-2014
Geschreven door: J.

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze service.

Waardelooste service

Geplaatst op: 10-07-2021
Geschreven door: Tom P.

5 / 10
2/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Duim omlaag voor kl.service

Er zou een SIMkaart update uitgevoerd worden ivm omzetten van Telfort naar KPN. De update was niet volledig uitgevoerd. Ik kon zodoende niet meer bellen. Heb via de webchat geprobeerd contact te leggen. Er was 1 persoon voor me in de wacht. Na ruim een kwartier wachten was ik nog niet aan de beurt. Toen de telefoon vd buurvrouw geleend om de klantenservice te bellen. Daar werd ik wel direct geholpen maar er zat een medewerker die niet goed kon luisteren. Ik moest steeds alles herhalen. Duimpje omlaag voor de klantenservice. In de loop vd ochtend kreeg ik ineens weer verbinding, gelukkig

Geplaatst op: 25-06-2021
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Toen het nog Telfort was nooit geen problemen ondervonden. Sinds KPN dit overgenomen heeft heb ik vooral in de avond last van happerend beeld, word er schijt ziek van! Aan de apparatuur kan het niet liggen, heb namelijk een nieuw tv kastje, nieuwe tv, nieuwe kabels en een nieuw modem. Na al die jaren ga ik maar eens overstappen naar een andere provider, ga niet zoveel geld betalen als ik niet eens normaal tv kan kijken

Geplaatst op: 23-07-2021
Geschreven door: Chantal S.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Vorige review kloppen het aantal sterren niet

Begrijp niet waarom het aantal sterren in mijn vorige review op 5 sterren staan. Ik zou hier nooit meer wat kopen. Zeker geen telefonisch aanbod accepteren.

Geplaatst op: 20-07-2021
Geschreven door: Sultan O.

4 / 10
1/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechter kan niet

De dag van de aansluiting sluit ik de modem aan maar internet werkt niet. Ik neem contact met de klant service maar op afstand is er niks te doen. Ik moet een week wachten tot de bezoek van de monteur. Een dag voor de bezoek heb ik nog geen bevestiging gekregen en ik neem weer contact met de klant service. Ze vertellen dat er is iets fout met de planning van de monteurs bezoek en dat de monteur komt niet de volgende dag. Ik moet weer een week wachten. Ik probeer op te zeggen maar daar voor moet ik weer wachten de opzeg service is om 18 uur gesloten. Ik probeer een klacht in te dienen en het is ook niet mogelijk, ik moet de website daarvoor gebruiken... In de website is het onmogelijk om per direct een klacht in te dienen... Het lijkt dat niks werkt zoals het hoort bij KPN.

Geplaatst op: 06-07-2021
Geschreven door: Mario G.

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Lees dit eens voor je KPN overweegt, met namen voor een senior.

Lees dit eens voor je KPN overweegt, met namen voor een senior.
Ik heb de KPN klantenservice ervaren als beleeft, onwetend met 0% verantwoordingsgevoel. Pas nadat ik met 11 klantenservice medewerkers heb gesproken en 3 monteurs zijn langs gekomen heeft mijn 77 jarige oma weer internet en kan zij eindelijk weer tv kijken. Dit heeft 14 dagen geduurd en kostte mij maar liefst 13 uur. Dat KPN geen beloftes nakomt was voor mij geen verrassing. Ook klachten worden niet serieus opgepakt. Maar behalve klanten van slechte service voorzien beroven ze je ook nog eens! KPN heeft beloofd dat de benodigde materialen en de tijd dat geen gebruik gemaakt kon worden van de service gecompenseerd zouden worden in de aankomende rekeningen. Echter blijkt het nu dat ze deze kosten hebben gefactureerd. Ik zou partijen als ‘opgelicht’ aanraden om eens te exposeren wat voor partij KPN nou werkelijk is.

Geplaatst op: 05-07-2021
Geschreven door: Sharvesh R.

4 / 10
1/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
overal ergenis

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren.
Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus!
Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding "Error decoding media" en is het tv kijken afgelopen.
Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!
Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (iPad, Samsung Galaxy. iPhone, windows laptop ) overal hetzelfde probleem!
Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat.
Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt.
2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum:
Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie.
Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig..... of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars)
KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

Geplaatst op: 10-11-2018
Geschreven door: Fred

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Service, ho maar!

Wat een slechte service weer van KPN!! Alleen maar acties om nieuwe klanten te ronselen en oude klanten niet te waarderen. Ik heb op 30 juni een nieuwe telefoon bij een verlenging bij jullie besteld, door allerlei vertraging van jullie kant komt die pas op 10 juli binnen, en dan zie ik vervolgens dat er bij bestellingen vanaf 5 juli oortjes bijgeleverd worden. En om nog van kwaad tot erger te gaan, word ik in de 14 dagen opzegtermijn aan het lijntje gehouden dat ik nog aanspraak kan maken op de actie nadat ik de orderbevestiging heb ontvangen, om vervolgens nu keihard de deur in mijn neus dichtgegooid te krijgen. Erg triest!

Geplaatst op: 26-07-2021
Geschreven door: Timo V.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Afspraken niet na komen

Beloven ze je internet ja meneer geen probleem
Moest je alleen een paar dingen zelf voor bereiden voor de kabel die ze moesten leggen nou geen probleem zit je allemaal kosten te maken komt de monteur nee mag ik niet aansluiten op die paal terwijl het me wel belooft is dus de monteur zegt je moet een eigen paal hebben dan kan ik hem aan sluiten dus wij weer de kpn gebeld voor die paal ja krijg je dan te horen is geen probleem zo paal alleen die moet u wel zelf betalen kosten zijn ongeveer tussen de 600,00 tot 3000.00 dus ik zei van dat ga ik niet betalen dat word me te gek dus vroeg ik netjes van kunnen jullie me dan in ieder geval de om kosten die ik voor jullie moest maken terug betalen krijg je als antwoord nee meneer daar beginnen we niet aan ik vind het schandalig beloven ze je wat kan het niet zit je om kosten te maken wat moest van hun en dan zijn ze geen eens bereid door een fout die hun hebben gemaakt om de om kosten te vergoeden een woord schandalig echt een schande van zo bedrijf

Geplaatst op: 15-07-2021
Geschreven door: Kelvin V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht geholpen

Levering is slecht heb bijna nooit internet alles je wil opzeggen word je niet geholpen of ze stellen het uit om je zo alles klant te houden.

Geplaatst op: 12-07-2021
Geschreven door: Harmjan L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Heb meer dan 20 jaar abonnement bij kpn. Bevalt prima. Maar ben wel 20 jaar opgelicht blijkt. Heb namelijk 20 jaar teveel betaald voor telefoon toestel. Ook de rechtbank heeft dit bevestigd. Maar denk je dat ze je compenseren. Niet. Oplichters zijn het.

Geplaatst op: 01-07-2021
Geschreven door: Hendrik W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Begin niet aan KPN, wat een ellende

Altijd fout code, bijna geen internet, en hulp via telefoon schiet ook niet op.

Geplaatst op: 29-06-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
KPN behandeld bestaande trouwe klanten als stront

Wat een slechte organisatie dat KPN! En wat een slechte klantenservice en slechte klachten afhandeling! Dat service deel hebben ze nooit van gehoord. En wanneer je contact wil leggen krijg je continu een ander. Zegt dat die je dossier gelezen heeft, maar aan de vragen die ze stellen weet je dat het niet zo is.
Maken allerlei beloften, komen ze niet na.
Meerdere keren we modem beloofd, de nieuwste versie (lees 1-2 jaar oud). Vanwege betere en snellere WIFI (nodig met 3 thuis studerende kids) Die krijg je niet. Alleen krijg je 10de hands oude meuk. En dat als jarenlange klant. Schandalig. Mensen niet naar KPN overstappen.

Geplaatst op: 23-06-2021
Geschreven door: Jochem C.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos en genaaid!

Speciaal glasvezel laten aanleggen om eindelijk echte internetsnelheden te halen.
Na installatie 1,5 week lang geen zaken kunnen doen door 10-tallen fouten. Nu blijkt snelheid nog niet de helft van wat we hadden, voor een mega hoog bedrag.
Panasonic looptoestellen werken niet omdat je de toetsen niet kunt blokkeren. Verbindingen met zapper zeer traag en niet stabiel. kortom; doe het niet!

Geplaatst op: 29-07-2015
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Glasvezel Waardeloos

Klantnummer: 1007019905

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.

In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk:
1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand
2 Nieuwe TV ontvangers
3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)

Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN.
Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.

Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.

Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.

Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.

Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.

Wat ik wil van KPN is:

1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN.
2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren.
3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.

Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.

Met vriendelijke groet,

Geplaatst op: 09-03-2015
Geschreven door: N

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Levering modem probleem

Ik heb voor bij mij thuis een modem besteld. Ik zit nu al weken te wachten en nog altijd geen pakje in de bus.

Heb al diverse keren gebeld met KPN maar behulpzaam zijn ze ook niet echt.

Beroerd hoe je wordt behandeld en ben wel klaar met ze!

Geplaatst op: 19-02-2014
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over KPN


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

UPC logo
UPC
7 beoordelingen
5,1
Simpel logo
Simpel
17 beoordelingen
6,6
SeniorenGeluk.nl logo
SeniorenGeluk.nl
3 beoordelingen
9,3

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is KPN een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 27 beoordelingen geplaatst over KPN. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,1 gekregen, waarbij 31% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is KPN actief?

KPN is vooral actief in de categorie alles in 1 en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) hosting en domeinnamen , internet , simonly , telefonie en televisie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de KPN reviews? Dan kun je naar de website van KPN gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie