Klingel reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Klingel
Voor veel mensen is online winkelen een uitkomst. Het spaart tijd en als je de prijzen op het internet vergelijkt, scheelt het je ook nog eens geld. Ook op het gebied van mode slagen steeds meer mensen met online aankopen. Klingel is een thuiswinkel waar je online je complete outfit kunt bestellen en daarnaast vind je er ook veel woonartikelen. Ben jij op zoek naar een online warenhuis waar je inspiratie opdoet om zowel jezelf als je woning mooi aan te kleden? Dan is Klingel echt iets voor jou! Wil je echter precies weten hoe het met de kwaliteit van de producten van Klingel staat? Zijn de klanten tevreden? Je leest het in onze reviews. Hier beoordelen klanten over zaken als de kwaliteit-prijsverhouding en service van Klingel. Daarmee kun jij de juiste beslissing nemen om wel, of liever niet je bestelling bij Klingel te plaatsen.
Over Klingel
Het Duitse bedrijf Klingel werd in 1920 door de heer Robert Klingel opgericht. Destijds verkocht het bedrijf voornamelijk stoffen. Deze werden met de postkoets naar de klanten gebracht. Nu, honderd jaar later, is het bedrijf Klingel uitgegroeid tot een vooraanstaande thuiswinkel, met een enorm assortiment in mode en woonartikelen. Voorheen waren de producten van Klingel telefonisch of met behulp van een bestelbon te bestellen via een catalogus. Tegenwoordig worden de meeste bestellingen online geplaatst. Klingel stuurt daarnaast nog steeds catalogi naar haar klanten, omdat veel mensen het prettig blijven vinden om al bladerend door een boekje leuke ideeën op te doen. Ook is Klingel actief op de sociale media en plaatst het bedrijf regelmatig blogs online.
Waarom kiezen voor Klingel?
Het winkelaanbod bij Klingel is zeer uitgebreid. Zowel dames en heren vinden er kleding in alle stijlen en maten. Je kunt deze kleding helemaal naar eigen zin compleet maken met schoenen en accessoires. Om zeker te zijn dat de pasvorm klopt, kun je de maattabellen raadplegen. Er is ook een speciale pagina met figuuradvies. Geen idee wat je dragen wilt? Klik dan op de Magazine button en zie de vele mogelijkheden en de leukste combinaties. Heb je iets moois gezien, maar wil je er nog even over nadenken? Je kunt je favoriete kleding vrijblijvend bewaren in je notitieblok. Via de nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden van de laatste trends en kun je profiteren van allerlei leuke aanbiedingen en kortingen. Klingel heeft naast mode items ook van alles in huis om je woning te verfraaien. Met de woonaccessoires, het woontextiel, lampen en meubels van Klingel geef je ook je huis online en voordelig een nieuwe look!
Is Klingel betrouwbaar?
Het moederbedrijf van Klingel is gevestigd in Pforzheim, Duitsland. Hier bevindt zich het hypermoderne logistiek centrum, waar vanuit alle Klingel-artikelen worden gedistribueerd. Klingel heeft vestigingen in 11 verschillende landen, waaronder Nederland, België, Frankrijk, Zwitserland en Zweden. Klingel is in het bezit van het Thuiswinkel Waarborg Certificaat, het Ecommerce Europe Trustmark Certificaat en voert het ForusP Secure logo. Je kunt dus zeker ervan uitgaan, dat je bij Klingel veilig online kunt shoppen. Voor het versturen van de artikelen werkt Klingel samen met DHL. Betalingen kunnen op verschillende manieren worden gedaan: via iDEAL, PayPal, acceptgiro of creditcard.
Klantenservice en klachten Klingel
De klantenservice van Klingel is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 08.30 en 21.00 uur en zaterdag en zondag van 08.30 tot en met 17.00 uur. Je kunt de klantenservice ook mailen of maak eenvoudig gebruik van het online contactformulier. Op de website vind je alle informatie over hoe te bestellen, de verschillende betaalmogelijkheden en bezorging en hoe te ruilen en/of te retourneren.
Wil jij Klingel ook beoordelen?
Heb jij recentelijk kleding of woonaccessoires bij Klingel besteld? Laat andere mensen weten hoe jij je online bestelling bij Klingel hebt ervaren. Had je jouw bestelling de volgende dag al huis? Hoe beoordeel je de kwaliteit van je aankoop? Laat het ons weten! Je helpt met je recensie anderen een weldoordachte keuze te maken. Samen maken we online shoppen niet alleen leuker, maar vooral ook veiliger.
Klingel is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Klingel bestaat al sinds 1998 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Klingel lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Klingel.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
Klingel is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet.
Hun reputatie is daarom ook erg goed.
Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.
Bekijk zeker even de website van Klingel.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Klingel.
Kreeg 7 maanden na koop en betaling een onterechte aanmaning:
Ik heb op 08-08-2022 een paar zwarte Kappa's gekocht met factuurnr. 287958 en prijs € 45,90.
Ik heb op 22-08-2022 een paar witte Kappa's gekocht met factuurnr. 206198 en prijs € 45,90.
Op 26-08-2022 heb ik eerst overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/287958 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd zwarte Kappa's.
Op 26-08-2022 heb ik ook overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/206198 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd witte Kappa's.
Mijn account rekeningsaldo stond hierna netjes € 0,00.
Nu, 7 maanden later, krijg ik uit het niets een aanmaning dat de witte Kappa's niet betaald zouden zijn en ook in mijn account staat hij nu ineens terug op niet betaald. Ik heb toen meteen mijn bankafschrift van de betaalde witte Kappa's gemaild naar de klantenservice. Die persoon die mij antwoordde, Magda Monkau, heeft deze echter niet eens bekeken maar is rechtstreeks naar mijn klantaccount gegaan waar nu staat dat de zwarte wel en de witte niet zijn betaald, want haar antwoord was: "dit is vd zwarte, u moet de witte nog betalen". Had zij even de moeite genomen om naar de omschrijving/het kenmerk vd betaling te kijken, dan had zij gezien dat het wel degelijk om de betaling vd witte Kappa's ging. Hierna heb ik de bankafschriften van beide paar schoenen gemaild, maar in mijn account staan de witte Kappa's nog steeds op "niet betaald" en "aanmaning".
Onlangs bestelde ik een kerstartikel met bezorgtijd 5-7 werkdagen. In de bevestigingsmail staat er ineens bezorgtijd 12-13 WEKEN. Ik stuur direct een mail met de vraag wat de juiste bezorgtijd is, enkele dagen later krijg ik een standaardmail terug dat het verstuurd werd en ik een mail zou krijgen als het in de planning zit van dhl. Via messenger ook contact opgenomen en daar krijg ik hetzelfde antwoord. Ik stuur dat het geannuleerd mag worden want het zou niet meer tijdig aankomen, dit kon niet want ‘het was al verstuurd’. Ik antwoord dat het dan binnen enkele dagen binnen zou moeten zijn aangezien ze zeggen dar het verstuurd werd. Hierop krijg ik antwoord dat het nog niet verstuurd werd maar dat het niet geannuleerd kan worden. er kan ook niet gezegd worden wanneer het bezorgd zal worden. Ze versturen niks maar geven ook je geld niet terug, echt oplichterij dit.
Bekijkt u eens de diverse review-sites waar men kan reageren op Klingel. U schrikt zich een hoedje als u ziet hoevelen zich bedrogen, bekocht en beledigd voelen.
Uit mijn bestelling van 25/07/22 stuurde ik 1 artikel retour omdat het niet paste. Op 14/08/22 staat in mijn account dat het tegoed bedrag zal teruggestort worden op mijn rekening. Op 02/09/22 een mail gestuurd naar de klantendienst van Klingel met de vraag om uitleg. Tot op vandaag 23/09/22 heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Het tegoed in mijn account is plots veranderd in onkosten (een openstaande factuur die ik nog zou moeten betalen?!). Nooit meer Klingel voor mij!
Bestelling gedaan half juli en online betaald. Een 3 tal dagen later bestelling geretourneerd. Via account kon ik zien dat ik + 35 € stond (bedrag retour)...begin augustus zie ik via mijn account plots - 35 € stond, dus 70 € in mijn nadeel omdat ik nog steeds niets ontvangen heb op mijn rekening. 2 telefoontjes (aan 0,30 €/min) en 8 weken later is het nog steeds niet in orde. Ik ben niet meer te spreken over De Klingel en zal nooit nog iets bestellen bij hen 😡😡😡
Badpak gekocht en kreeg ik al binnen in de verkeerde maat. Meteen geretourneerd en zit nu na 5 weken nog op mijn geld te wachten.
Vreselijk bedrijf. Nooit meer bestellen hier.
En elke keer de smoesjes met computerstoring is ook niet waar. En zou handmatig nu uit Duitsland gedaan worden en dat is ook niet waar.
Allemaal leugens 😡😡😡😡😡
waarom moet ik zoveel reclame over dat onderwerp wat ik gezocht had stront vervelend
Ik ben al een redelijke tijd klant en heb alleen nog maar positieve ervaringen gehad. Als ik een vraag of een probleem had dan werdt ik altijd goed geholpen door een medewerker van de klantenservice. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Klingel een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 9 beoordelingen geplaatst over Klingel. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,8 gekregen, waarbij 13% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Klingel actief?
Klingel is vooral actief in de categorie mode en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) modeaccessoires , kledingwinkels , lederwaren , schoenenwinkels , tassen , juweliers , lingerie & ondergoed , sport & fitness , huishouden en warenhuizen.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Klingel reviews? Dan kun je naar de website van Klingel gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.