Farmaline reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Farmaline
Gezondheids- en schoonheidsproducten online kopen is gemakkelijk en kan discreet plaatsvinden. Bestel jij graag bij een online drogist en apotheker en ben je benieuwd naar de ervaringen die klanten hebben met Farmaline? Je vindt hier reviews die gaan over Farmaline, zodat je jezelf goed kan informeren. We zetten bovendien voor je op een rij wat Farmaline.nl te bieden heeft en we bespreken de betrouwbaarheid van de webshop. Als je overweegt om een bestelling te plaatsen, dan weet je dankzij de informatie beter wat je kan verwachten.
Over Farmaline
Online apotheek Farmaline is een officieel erkende apotheek, waarvan de roots liggen in het Duitse Keulen. Je kan hier 24 uur per dag bestellen uit een assortiment van meer dan 40.000 producten. Het aanbod omvat gezondheidsproducten, voedingssupplementen en geneesmiddelen die zonder recept verkrijgbaar zijn. Ook schoonheidsproducten van merken als RoC en Vichy zijn bij deze apotheker verkrijgbaar. Het voordeel van bestellen bij Farmaline is dat je online kan bestellen bij een echte apotheek en hierdoor kan profiteren van professioneel advies op maat. Dit apothekersadvies is afgestemd op jouw persoonlijke behoefte.
Waarom kiezen voor Farmaline
De producten zijn voorzien van gedetailleerde informatie, die gecheckt wordt door specialisten. Voordat je een aankoop doet, kan je je dus goed informeren over wat een artikel te bieden heeft. Je hoeft bovendien niet bij een drogisterij in de rij te staan met je producten en niemand ziet wat je aanschaft. Je bestelling wordt discreet verwerkt en je ontvangt een pakket met een neutraal uiterlijk. Farmaline heeft regelmatig aanbiedingen en artikelen die tegen een scherpe prijs worden aangeboden. Je vindt bij deze online apotheek een zeer breed assortiment, met meer dan 1000 merken. Het gaat om producten die horen bij categorieën als schoonheid & hygiëne, seksualiteit, afslanken en zwangerschap & baby. Ook EHBO- & thuiszorgproducten en artikelen gericht op vijftigplussers tref je aan in het assortiment.
Is Farmaline betrouwbaar
Farmaline.nl is de online apotheek van Apotheek Shop Apotheke BV, gevestigd in het Nederlandse Sevenum. Bestellen gaat heel eenvoudig via de gebruiksvriendelijke website. Je kan de klantenservice telefonisch en per-mail bereiken. Daarnaast is het mogelijk om een brief te sturen naar het adres in Sevenum. Met je gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan. Als je gezondheidsproducten wil kopen, dan is het belangrijk om over goede informatie te beschikken. Farmaline voorziet de producten zoveel mogelijk van gedetailleerde informatie, foto’s en bijsluiters. De webwinkel was in 2017-2018 winnaar van de ABN AMRO Webshop Award Nederland in de categorie Drogisterij. Zijn de beoordelingen die Farmaline krijgt altijd positief? Er zijn positieve recensies te vinden die betrekking hebben op de scherpe prijzen, service en snelle levering, maar ook ervaringen dat de levering langer duurde dan beloofd.
Klantenservice en klachten
Heb je vragen aan Farmaline, dan kan je eerst kijken of je het antwoord kan vinden bij de FAQ, die antwoorden bevat op de meest gesteld vragen. Wil je liever persoonlijk geholpen worden vanwege een specifieke vraag of klacht? Dan kan je de klantenservice op meerdere manieren bereiken, namelijk telefonisch, via een chat of door het invullen van het contactformulier. Als je een klacht, een vraag of opmerking over de veiligheid van een medisch product hebt, dan is er een speciaal e-mail adres dat je kan gebruiken om een bericht te sturen.
Wil jij ook beoordelen?
Heb je al ervaringen met Farmaline.nl? Als je iets kan vertellen over de snelheid van je levering of over het afhandelen van een klacht of probleem, dan nodigen we je graag uit om een review achter te laten. Ook als je andere opmerkingen hebt die nuttig kunnen zijn voor toekomstige klanten van deze webshop, dan is het fijn als je die wil delen. Deze beoordelingen helpen anderen verder om een weloverwogen aankoop te doen.
Door nieuwe website is het niet meer mogelijk bestelling die door omstandigheden niet ontvangen kon worden ,gewoon terug op te sturen .eigenaardig dat een nieuwe site er voor zorgt dat het voor een klant met pech onpraktisch wordt , men zou toch eerder andersom verwachten?
Al jaren klant bij farmaline, maar nu reeds 2de keer dat ze een verrassing beloven bij pakje besteld voor een bepaald datum boven de 39euro en 2de keer niets ontvangen, jammer maar zo geraak je dus vaste klanten kwijt... beloof je iets, doe het dan
Slechte ervaringen
Ontbetrouwbaar: Pakje retour gedaan verschillende keren gebeld met de klantendienst verschillende keren gemaild daar word totaal niks mee gedaan bestel beter niks want je bent je geld kwijt totaal ontbetrouwbaar zelf niet een ster waard
slecht produkt " telefonich kontact 3 maal geen reactie
...h
Heb twee weken terug een bestelling geplaatst maar deze nooit ontvangen. Vroeger was ik zeer tevreden bij farmaline maar nu wat loopt er mis. Voorlopig plaats ik geen nieuwe bestellingen meer bij hun. Ook wanneer ik hun mail geen reactie.
9dagen geleden besteld, van mijn rekening gegaan en tot nu op heden niks ontvangen!!
Bestelling geplaats op21/3.
Alles was voorradig stond vermeld bij product, betaalt, dan krijg ik email dat produkt niet meer voorradig is voor levering
Vandaag 5/4 En nog altijd niets ontvangen .
Farmaline doos van product beschadigd aangekomen omdat er geen enkele bescherming bij zit. Wou retourneren omdat het ook verkeerde product was, dus wou ruilen. Retour geweigerd. Mail onbeantwoord. Review geweigerd. Ze schrijven het zelfs op hun website. Goede reviews worden beloond, slechte reviews worden niet toegelaten. Ze kunnen dus niet om met feedback, zoeken geen oplossingen, slechtste service ooit. Negeren is hun werkwijze.
een SMILABELL spray zit bij levering verstopt: FARMALINE WEIGERT TERUGBETALING,
Pas na 9 dagen een bericht gekregen dat mijn bestelling ingepakt is. En dit is geen eemalige ervaring. Ik heb gevraagd te annuleren voor de bestelling ingepakt is. Dat kan volgens hun informatie, alleen hebben ze dit niet uitgevoerd. Heb elders moeten bestellen omdat ik medicatie sneller nodig had. Nu zal ik het twee keer hebben.
Ik ben al jaren trouwe klant . Nu bestelde ik eucerin douche gel . Bij het openen van pakket zag ik direct dat er een plastic zak rond gedaan was wat ik heel vreemd vond . Later zag ik dat er een grote hoeveelheid uitgelopen was ! Verpakking is waarschijnlijk gescheurd . Direct foto’s genomen en mail gestuurd. Geen enkel antwoord of reactie. ! Toen telefonisch contact opgenomen. Die vrouw zei me dat ik alles moest bijhouden . Heel de doos is inmiddels smerig ! Staat nu in garage . Zeer teleurgesteld in deze firma nu ! Ga voortaan bij een andere online apotheek bestellen .
Had een review geschreven over 1 van hun producten die ze verkopen (multivitamine), dat de vitaminen die er inzaten, veel synthetische of slecht-opneembare vormen bevatten. Ook zelfs dat er kleurstoffen inzaten die verboden zijn in veel landen en al lang bekend is hiervoor.
Ze hadden natuurlijk mijn review verwijderd/niet toegestaan.
Gebruik sindsdien geen Farmaline meer, want ze priotiseren duidelijk geld en het maakt niet uit of hun klanten slechte producten kopen.
Heb nu Vitaminstore gevonden die wel moeite doet om alleen gezonde en veilige supplementen enz. te verkopen.
Bestelling geplaatst, na 2 weken contact opgenomen, verschillende keren en dan plots een mailtje dat de producten uit voorraad zijn, terwijl ze op de site nog beschikbaar staan.
Verkeerde levering en het niet terug nemen van het product. Geen vergoeding.
Nooit meer bij deze site bestellen reden zijn ongeveer 10 dagen lang nog steeds mijn bestelling niet binnen gekregen.
If I could give 0 stars to Farmaline's service, I'd do that. Worse experience ever. So here just the fact for everyone to shape their own ideas.
Before Christmas, I ordered 1x Solgar Calcium Magnesium Plus Zinc 250 tabletten and 1x Solgar Advanced 40+ Acidophilus 120 capsules.
I received my ordered on the 23rd of Dec (on time), but the glass bottle of one of the items arrived broken with all pieces of glasses among the tablets. The bottle was poorly wrapped in a too much of a big box. The value of the purchase is € 25,20. I reported the situation right away to the client service and attached pictures.
No answers at all. So on the 28th I call the client service. The person at the phone tells me that a colleague has JUST answered to my mail. She asks me to wait for that email and take it further from there. I do. No email ever arrives to my mail box. So the day after I call again. The person at the phone tells me that in the email it's written that I have to send more pictures (box, label, packaging material, other items in the box) for Farmaline to start an investigation. I think it's slightly too much for a badly packed item that got broken during transportation, but hey, okay, I make and send the new requested pictures.
No answer. On the 2nd of Jan, I make use of the chat service to check in about the status of the investigation. Answer: they haven't received my last mail. I send a screenshot and re-send the email. Answer: the person behind the screen cannot check if the new mail has arrived. Confusing: why the first one yes and the second one no? Also upsetting.
I call again. Answer: they've received my new email and will process it fast. I tell them I think this situation is not worthy the time I'm wasting and that's really frustrating me. I'd only like a clear answer: shall that also be that Farmaline won't do anything to refund me or send a new item to replace the damaged one.
No news. On the 6th I call again. The person at the phone tells me that she is very sorry I haven't received any reactions yet and promises that she'll ask her collegues to get back to me really fast. I tell her that for me this is the last time I look for a contact with the client service of Farmaline. Afterwards I'll consider the situation not professionally handled and close my relationship with them.
Today is the 9th and I haven't received any news. I'm not counting on them either.
I'm sure that when a company is on the market, the intention is to provide people with the best service possible and on the basis of trust, I'd never post such a review. But the way Farmaline has handled this with me is so unprofessional and disrespectful that I though it has to be shared.
Maatbekertje bij dexsil forte ontbrak in de zending. Vorige keer was het stuk
Ik zou niet bij Farmaline bestellen. Ze beloven een goede levertermijn maar dit klopt langs geen kanten. Na een week heb ik nog steeds geen nieuws over mijn levering.
Er zijn betere concurrenten op de markt.
Qua prijs liggen ze allemaal in dezelfde lijn maar anderen geven een betere service.
Behulpzame klantendienst, interessante promoties en vlotte levering
Zeer snelle levering en veel goedkoper
Nog nooit problemen gehad !!!
Dingen lijken goedkoop, maar vervolgens komen ze niet aan. Als je service te pakken krijgt, liegen ze dat het pakketje geleverd is volgens hun systeem, en beschuldigen ze jou van fraude. Je geld ben je kwijt. Na veel aandringen, krijg je te horen dat je verder onderzoek moet afwachten, en zo houden ze je bezig tot je het opgeeft.
Zo zijn dingen uiteindelijk heel erg duur.
Sinds formaline is overgeschakeld op levering met mondial relay loopt vertragingen de spuigaten uit. Pakket is weg , zijn aan uit zoeken, is geleverd maar komt nooit uit .. ongelofelijk slecht , producten zijn goed prijzen zijn goed maar leveringen zijn niet bestaand of slecht. Gans gedoe om je levering of geld terug te krijgen
besteld daarna begint de ellende,niet devolgende dag leveren en moeilijk bestelling te volgen
ik zal hier niet meer kopen
Goedkoper dan bij de apotheek
Je kan nog extra kortingen sparen door regelmatig te bestellen
Correcte levering
Op 18-5 heb ik medicijndoosjes besteld.
Op 19-5 een bevestiging gehad dat het product verzonden was. Vervolgens niets meer vernomen. Op 24 en 26 mei e-mailberichten verzonden naar Farmaline, maar geen enkele reactie gehad. Uiteindelijk is het product op 27 mei geleverd. Jammer, want het geleverde product was verder goed. Bij dit bedrijf werkt de klantenservice niet echt goed.
Nooit een keer een probleem voorgehad met dit bedrijf. Vele goedkoper dan ons eigen apotheker.
Men kan geen creditnota maken en facturatiegegevens aanpassen!? Is dit niet strafbaar?
Producten die volgens website in voorraad zijn en de eerstvolgende dag geleverd zullen worden, blijken na bestelling en betaling toch niet in voorraad. Waarom is het mogelijk op producten te bestellen die er niet zijn? Producten in voorraad na een week nog niet geleverd!! Klantendienst doet niets anders dan rond de pot draaien en zeggen "we kunnen er niets aan doen". Service bieden aan de klanten is een onbekend gegeven voor Farmaline. Dit is echt een sjoemelkantoor, bestellen bij Farmaline is hoogst afgeraden. Mijn dossier is tot op heden niet opgelost! Onmogelijke oplichterij in EU, toch bestaat dit. 0,0 sterren.
Voor één uur bestellen en een aantal dagen later nog steeds niet ontvangen. Hierover werd ik niet geïnformeerd, vandaar dat ik zelf 2x contact opgenomen had. Nu blijkt dat een van de producten niet meer leverbaar is en hadden ze daarom de hele bestelling laten liggen. Een excuus kon er zelfs niet vanaf. Ze waren zeer onvriendelijk, stug en ook totaal niet behulpzaam. KOOP HIER NIET! Er zijn ruim voldoende andere bedrijven welke wel netjes werken, zoals Koopjesdrogisterij.nl/ NewPharma enz. En nu maar afwachten of ik alsnog iets of niets ga ontvangen, ik laat het er nog niet bij zitten, helaas had ik al betaald.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Farmaline een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 34 beoordelingen geplaatst over Farmaline. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,6 gekregen, waarbij 33% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Farmaline actief?
Farmaline is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) verzorging & gezondheid.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Farmaline reviews? Dan kun je naar de website van Farmaline gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.