Euroflorist logo

Euroflorist reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Euroflorist reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2811
Euroflorist logo
Website
Euroflorist
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Euroflorist

Waar kun je nu blijer van worden dan van een bos verse bloemen? Heel je kamer straalt als er bloemenpracht in een vaas aanwezig is. Verwen jij jezelf graag met een heerlijk ruikende bos? Verras je regelmatig andere mensen met een mooi boeket? Wellicht overweeg je dan om een bestelling bij Euroflorist te doen. Maar wat is dit voor bedrijf? Leveren ze kwaliteitsbloemen? Kun je ervan uitgaan dat de bos zeker een week staat te stralen? Hoe is de klantenservice van Euroflorist? Wij hebben beoordelingen van andere klanten verzameld. Je leest deze recensies hieronder. Bekijk wat andere consumenten vertellen over deze shop. Vervolgens maak je zelf een weloverwogen beslissing om hier wel of niet te kopen.

Over Euroflorist

Euroflorist bestaat al sinds 1982. Het is de missie van dit bedrijf om mensen te helpen bij het versturen van bloemen over de hele wereld. Inmiddels zijn er al meer dan 41 miljoen boeketten bezorgd. De bloemisten zijn verspreid door heel Nederland, Europa en de wereld. De basisprincipes van deze organisatie zijn respect, creativiteit en de verwachtingen van klanten overtreffen.

Waarom kiezen voor Euroflorist

Euroflorist maakt het je heel gemakkelijk om bloemen te bestellen. Je kunt op diverse manieren het juiste boeket vinden. Wellicht vind je het handig om meteen bij het totale assortiment te kijken. Vervolgens kies je dan bijvoorbeeld voor rozen, een cadeauset of voor een veldboeket. Kies je iets uit, dan kun je uit de mogelijkheden die volgen nog filteren op de prijs. Heb je het gewenste boeket gevonden, dan kies je uit standaard, medium, groot of je vult zelf een bedrag in. Vervolgens kan het boeket nog aangevuld worden met allerlei andere geschenken. Bestel je op tijd, dan kunnen de bloemen zelfs dezelfde dag al bezorgd worden. Het is ook nog een optie om te kiezen voor een bepaalde gelegenheid. Misschien zoek je bloemen voor een begrafenis, een verjaardag of de geboorte van een baby. Je krijgt dan boeketten te zien die daar mooi bij passen. Bij geboorteboeketten krijg je er bijvoorbeeld meteen een schattige roze of blauwe teddy bij. Voor rouwbloemen is overigens ook nog een apart kopje. Als laatste is er dan nog een optie om voor internationaal te kiezen. Dat doe je als je bloemen in het buitenland wilt laten bezorgen.

Is Euroflorist betrouwbaar?

Euroflorist heeft de laatste 30 jaar al meer dan 41 miljoen boeketten geleverd. In 2005 ontvingen ze de Microsoft NET Award voor het meest moderne e-commerce platform in Europa. Mensen kunnen via deze site namelijk niet alleen bloemen bestellen, maar ook een agenda bijhouden waardoor ze belangrijke gelegenheden waarbij ze bloemen willen versturen, niet vergeten. Verder wordt er samengewerkt met lokale bloemisten en dan alleen de beste Nederlandse bloemisten. Euroflorist is de nummer 1 in Europa. Tenslotte zie je ook aan de reviews dat dit een betrouwbaar bedrijf is.

Klantenservice en klachten

Heb je een vraag, dan kun je het beste eerst even bij de veel gestelde vragen kijken. Verder kun je van maandag tot en met zaterdag bellen met een medewerker van de klantenservice. Een groot gedeelte van de dag kun je ook iemand inschakelen via de live chat. Verder is het natuurlijk mogelijk om een e-mail te sturen.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij weleens iets gekocht bij Euroflorist? Hoe was deze ervaring? Wil je het bedrijf beoordelen? Jouw review helpt andere consumenten. Ze krijgen door jouw recensie namelijk een beter beeld van deze shop. Vervolgens kunnen ze zelf gemakkelijker bepalen of ze hier wel of niet willen kopen.

Gerelateerde bedrijven
Tuinplant.nl logo
Tuinplant.nl
0 beoordelingen
10
Tuinland logo
Tuinland
1 beoordeling
9,5
Rouwboeket.nl logo
Rouwboeket.nl
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen
3,8
7% zou hier weer kopen
59 beoordelingen
Boeket leek nergens op

Twee boeketten besteld. In twee verschillende plaatsen. 1 was prachtig de andere leek in de verste verte niet op wat ik besteld had. Ik had een ‘veld vol rozen’ tbesteld, een boeket met allemaal pastelkleurige rozen. Ik kreeg een boeket met van alles waaronder gerbera’s en idd een verdwaalde roos. Klacht ingediend. Antwoord: rozen waren niet op voorraad dus is er een ander gelijkend boeket gemaakt. Ik had bij de bestelling aangegeven om te bezorgen zo laat mogelijk op de dag, anders de dag erna. Boeket is binnen 15-20 minuten bezorgd, dus was vooraf al gemaakt. Mn telefoonnummer stond erbij; ze hadden even kunnen overleggen . Ze hadden de bloemen de dag erna kunnen bezorgen; als de bloemen weer op voorraad waren. Maar niks van dat alles. Gewoon het eerste de beste roze boeket gepakt en bezorgd. Ik ken de bloemist toevallig, de Nobel in Zoetermeer. Die zouden rond 2 uur smiddags geen rozen meer hebben gehad. Geloof er niks van.
Maar op de site klacht ingediend, 0 reactie, gebeld, ze gingen het bij de bloemist voorleggen, reactie dat de rozen op waren en dat de bloemist een zo goed mogelijk gelijkend boeket heeft gemaakt. Gezegd dat dit niet kan in 15 minuten incl bezorgen. 0 reactie. Erg slecht. Ik ga voortaan weer naar topbloemen.nl

Geplaatst op: 26-02-2024
Laatst bewerkt op: 26-02-2024
Geschreven door: Nancy M.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Rotzooi

Een weekje voor Valentijn een boeket rode rozen besteld bij Euroflorist. Ging worden geleverd op 13/02, ruim op tijd voor Valentijn, beter voorzichtig zijn dacht ik. Op de dag en het uur dat zij vooropstelden werd geleverd. Niet door de bloemist, niet door de ‘groene’ besteldienst, maar door de gewone leverdienst. Die duidelijk alle pakjes in de bestelwagen mikt, en niet veel oog heeft voor de breekbaarheid. Pakje beschadigd en gescheurd, maar aanvaard in de hoop dat het ging meevallen. Niet dus. Bloemen bleken niet zo erg beschadigd, maar wel redelijk droog. Op 14/02 bleef er weinig van over. Alle kopjes naar beneden, bloemblaadjes op tafel. Happy Valentijn schat!

Geplaatst op: 16-02-2024
Laatst bewerkt op: 16-02-2024
Geschreven door: Chris D.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bedriegers

een mooi boeket uitgekozen voor een speciale persoon! en een boeket gekregen wat totaal niet om boeket lijkt maar eerder
geplukt langs de baan!
bedriegers zijn het en allemaal enorm geld voor niets.
Nooit aan kopen mensen!!
2x bedrogen eruit gekomen. 2 bestellingen geplaatst zelfde tijd en 2x tegengekomen

Geplaatst op: 15-02-2024
Laatst bewerkt op: 15-02-2024
Geschreven door: Martine K.

5 / 10
4/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.

Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.

Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.

We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.

We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.

Geplaatst op: 31-01-2024
Laatst bewerkt op: 31-01-2024
Geschreven door: Cindy B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Rotzooi

Deed voor Valentijn een bestelling van een boeket rode rozen. Levering erbij +9.95€. Deed de bestelling 5 dagen op voorhand, leveringsdag 13/02. Om zeker te zijn dat het boeket op tijd binnen zou zijn. Doos kwam mooi op tijd. Helaas volledig geplooid en opengescheurd. De bloemen erin duidelijk een week voordien geplukt.Laatste keer Euroflorist! Echte rotzooi!

Geplaatst op: 14-02-2024
Laatst bewerkt op: 14-02-2024
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Had ik maar eerder naar de reviews gekeken

Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:

"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."

Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.

Geen enkele reactie...

Geplaatst op: 27-12-2023
Laatst bewerkt op: 27-12-2023
Geschreven door: CC V.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ontgoocheling!!! Klantenservice en dienst na verkoop 0

Een reactie op m'n review binnen de 16u. Stuur een mail en wij helpen u verder. Dit al reeds 5x gedaan tussen donderdag en maandag.
Deze ochtend om 9u eindelijk iemand aan de lijn gehad. Ze gingen het nodige doen en mij voor 12u teug contacteren, niets meer gehoord.
Toen ik vroeg naar een compensatie, kreeg ik als antwoord, "we bezorgen u uw boeket nog na, dit moet voldoende zijn"🤔😮‍💨

Geplaatst op: 20-12-2023
Laatst bewerkt op: 20-12-2023
Geschreven door: Annelies E.

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Houden zich niet aan de afspraken.

Extra betaald voor spoedlevering. Helemaal niets geleverd op de afgesproken datum ondanks dat ik in de late namiddag nog contact opnam om te vragen of het nog werd gebracht. Verschillende mails gestuurd. Amper reactie en geen geld terug. Bovendien laten ze leveren door een bloemist waar op het kaartje staat dat die gesloten is op de dag dat zij een levering beloven. Pure oplichterij. Dus ik nooit meer. Er zijn andere sites die eerlijker handelen.

Geplaatst op: 11-12-2023
Laatst bewerkt op: 11-12-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Absoluut onbetrouwbaar!

Bestelling gedaan op 19/10/23 voor levering op 26/10/23. Nog steeds niks bezorgd en eveneens geen track&trace gekregen zoals beloofd was. Twee keer een klacht verstuurd waarop gewoon niet gereageerd werd. Intussen wel mijn geld kwijt. Ronduit schandalig. Dit is pure oplichterij dus mensen, ZEKER NIKS BESTELLEN!

Geplaatst op: 03-11-2023
Laatst bewerkt op: 03-11-2023
Geschreven door: Perrault E.

4 / 10
4/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar, niet bereikbaar

Mijn vriendin verjaart vandaag. Het is bijna 18 u. Nog altijd geen bloemen. Ze zeggen ook dat je een track and tracé ontvangt om jet te kunnen volgen. Ook niet gehad. Dus ik wacht af. Maar is de eerste en de laatste keer dat ik hier bestel. Hopelijk worden ze toch nog geleverd en is het een mooi boeket.
Indien geen levering, ga ik er verder mee!

Geplaatst op: 30-09-2023
Laatst bewerkt op: 30-09-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte ervar8ng met bestelling in Denemarken,

Geleverde boeket kwam totaal niet overeen met het door mij geselecteerde boeket.Bij mijn klacht erkenden ze dat niet! Men keek naar de waarde. Je selecteert toch op bloemenkeuze.Een duur boeket was het .Grote teleurstelling.
Ik bestelde dit boeket op 24 juli 2023 voor een vriendin in Denemarken.
Mijn klacht is niet naar waarde behandeld.

Geplaatst op: 28-08-2023
Laatst bewerkt op: 28-08-2023
Geschreven door: Tineke S.

5 / 10
3/5 1/5 2/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte bloemen slechte service

Uitgebloeide bloemen, verkeerd bezorgd, te laat bezorgd. Geen geld terug.

Geplaatst op: 29-06-2023
Laatst bewerkt op: 05-07-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Besteld maat niks bezorgd

Dinsdag 30 mei voor 9 uur bloemen besteld om dezelfde te laten bezorgen. Krijg in na 15.00 een email dat ze het spijt maar de bezorging niet ging lukken. Kreeg de optie geld terug of een upgrade van het boeket. Heb gereageerd via de email dat ik het toch graag bezorgd wil hebben zo snel mogelijk, als het kan woensdag voor 12.00. Woensdagmiddag krijg ik een email dat het niet ging lukken omdat ik had moeten bellen.stond niks in de email van europrutsers hoe het contact moest verlopen, email lijkt me tocht duidelijk die ik een dinsdagmiddag verstuurt hebt. Donderdag geen respons van euro...., zelf maar is gebeld met de klantenservice of hoe het ook mag heten daar! Konden me niet direct vertellen of het bezorgd zou zijn, gingen even bellen met de bloemist. De smoes van deze was dat de kleur van het boeket er niet was. Hoop excuses gehoord maar ik ben klaar met dit bedrijf! Voor mezelf vind ik het niet erg maar wel voor de ontvangers van het boeket die je in het zonnetje wilt zetten. Europrutsers bedankt voor de service! Van versboeket-euroflorist- naar droogboeket

Geplaatst op: 02-06-2023
Laatst bewerkt op: 02-06-2023
Geschreven door: Maurice J.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Afwijkend boeket geleverd, maar prima opgelost

Gelukkig heb ik de reviews niet gelezen van te voren, anders had ik hier zeker niet besteld.
De dag na moederdag is mijn vriendin jarig en voor haar het boeket Groot Hart besteld, ik vond echter het geleverde boeket niet overeenkomen met de foto op de site van dit boeket. Via de mail contact opgenomen met Euroflorist en hier werd heel snel op gereageerd dat ze het door zouden sturen naar de desbetreffende bloemist en deze heeft eind van de week een nieuw boeket bezorgd met de donker roze bloemen hierin. Ik herken me dus helemaal niet in de kritiek van andere.

Geplaatst op: 20-05-2023
Laatst bewerkt op: 20-05-2023
Geschreven door: Christianne W.

8 / 10
4/5 5/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Voel me bestolen.

49,94 betaald voor het product "Speciaal voor jou'. Wat ik kreeg viel zeer tegen en voldeed totaal niet aan de verwachtingen.
leek ook totaal niet op het bestelde product en was gewoon een normale bos bloemen en niet de bestelde large.

Klacht is behandeld door Euroflorist en afgehandeld als zijnde niet terecht. Neemt niet weg dat ik totaal niet tevreden ben met het ontvangen product en voor mijn gevoel zeker 20€ teveel betaald heb.

Geplaatst op: 20-05-2023
Laatst bewerkt op: 20-05-2023
Geschreven door: Erwin K.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg! Ik had een boeket van ruim 60 Euro bij ze besteld voor een zeer plotseling en verdrietig overlijden van een familielid. Er komt een boeket wat nog geen 15 Euro waard is, bezorgd in de avond. Na diverse keren mailen nog steeds als enige reactie dat ze mijn mail ontvangen hebben. Mijn tip: NOOIT bij dit bedrijf bloemen bestellen!!!

Geplaatst op: 05-06-2023
Laatst bewerkt op: 05-06-2023
Geschreven door: Bernie B.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Besteld en 2 dagen NIET geleverd

Besteld en zou zaterdag geleverd voor moederdag. Rond 11 uur werd Ik gebeld met de mededeling dat dit boeket niet te kunnen leveren dus na afspraak een boeket naar keuze van de bloemist.... maar niet geleverd dus met de bijhorende wenskaart. Dus vandaag op moederdag kreeg ik te horen dat deze ook NIET is geleverd!
Nou fijne moederdag dan maar!!

Geplaatst op: 14-05-2023
Laatst bewerkt op: 14-05-2023
Geschreven door: Christophe D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet doen. Volstrekt onbetrouwbaar

Had ik deze reviews maar eerder gezien.

Bloemen die voor twee verschillende verjaardagen in Tokio waren besteld zijn niet geleverd.

Waarom dan toch nog die tweede bestelling?Veronderstelde dat het een toevallige fout was en dacht op de naam te kunnen vertrouwen.

Niet dus. nooit meer.

Geplaatst op: 01-05-2023
Laatst bewerkt op: 02-05-2023
Geschreven door: Andre Sypkens S.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Werk nooit samen met dit bedrijf !!

- Te late levering
- Slechte kwaliteit eindproduct
- Geen medewerking klachtendienst in de naservice, vraag naar terugbetaling wordt genegeerd hoewel de ingebrekestelling zelfs zwart op wit wordt erkend!
=> test-aankoop zal op de hoogte worden gebracht van deze malafide praktijken mbt vermijden verdere oplichting van andere/nieuwe consumenten

Geplaatst op: 03-05-2023
Laatst bewerkt op: 03-05-2023
Geschreven door: Bert

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geldverspilling

Wij hadden een supermooi large boeket besteld voor ouders met alleen maar bloemen , felle verschillende kleuren.
Wat ze hebben gekregen is totaal het tegenovergestelde van wat we hadden besteld.gele bloemen met veel groen en takken.totaal verschillend.Had een email gestuurd maar het antwoord was dat ze de bloemen niet hadden en vervangende hadden gebruikt en het boeket er wel op leek , dus voor hun was het prima zo.
Waarop wij reageerden, zet geen fotos van de te bestellen boeketten op de site maar zet gewoon het bedrag en erbij " wij sturen wel bloemen die we hebben ".
Ik heb nog nooit zo iets belachelijks meegemaakt als het om een boeket bloemen gaat.het was bijna 45 euro en wij hebben helaas geen geldboom in de tuin staan, maar je verwacht wel dat ze leveren wat je besteld.Het is gewoon dieptriest, niemand zou hier nog iets moeten bestellen.we hebben niet eens een sorry gekregen of iets dergelijks als een tegemoedkoming.
Ze hebben er gewoon schijt aan.
Bedankt voor niks.Heel erg proffesioneel.jammer dat wij geen foto's kunnen toevoegen

Geplaatst op: 07-04-2023
Laatst bewerkt op: 07-04-2023
Geschreven door: Thembi H.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pure oplichting. Raad Euroflorist aan iedereen af. Een maxi boeket besteld en betaald en een mini boeket met amper 4 bloemen en de rest opvulgroen

Voor een speciale emotionele gelegenheid bestelde mijn zoon voor mij een Maxi boeket "groot hart". Op de foto van euroflorist een weelde van bloemen. Hij betaalde er 50,00 € voor.
Met verwondering nam ik een mini klein boeketje in ontvangst, met amper 2 kleine roosjes en 2 kleine anjertjes erin. De rest was opvulgroen. Ik zocht mijn kleinste vaasje om het boeketje in te zetten.
Mijn zoon was ontgoocheld en verontwaardigd toen hij de foto van het mini boeketje zag, waarop wij een vriendelijke klacht hebben gestuurd.
Wij ontvingen het standaard antwoord, dat er op dat ogenblik niet voldoende bloemen beschikbaar waren en zij aldus er niets konden aandoen, dat dit normaal was en voldeed aan hun verwachtingen.
Ik raad aldus iedereen af om bij Euroflorist te bestellen. Er kan bij elk bedrijf iets mis gaan, maar dat moet dan onmiddellijk worden rechtgezet. Euroflorist doet niets. Zij hebben een zeer slechte klantenservice als er iets mis gaat en doen niets om de klant tevreden te stellen.

Geplaatst op: 22-03-2023
Laatst bewerkt op: 22-03-2023
Geschreven door: Mieke V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima.

Helaas eerder een slechte recensie geschreven omdat ik bericht kreeg dat de bloemen niet bezorgd konden worden in verband met onjuist adres.
Wat bleek: bloemen zijn WEL bezorgd en zijn prachtig!

Geplaatst op: 26-02-2023
Laatst bewerkt op: 26-02-2023
Geschreven door: Boudewijn G.

9 / 10
5/5 4/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Heb een heel slechte ervaring met dit bedrijf boeket besteld maar niet afgeleverd .

Oke foutje kan gebeuren maar er dan ook nog over liegen dat vindt ik nog het ergste.
Zou dan ook iedereen willen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan .
Gewoon pure oplichting.

Geplaatst op: 15-03-2023
Laatst bewerkt op: 15-03-2023
Geschreven door: Theo S.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
profielfoto Theo S.
Theo S. 15-03-2023
Heb een boeket besteld maar is niet geleverd ,volgens Euroflorist wel.... Oke foutje kan gebeuren maar er dan ook nog over liegen dat vindt ik nog het ergste. Zou dan ook iedereen willen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan . Gewoon pure oplichting.
profielfoto Theo S.
Oplichters

Ik heb een boeket witte rozen besteld €70 betaald krijg ik 15 rozen. Gebeld naar de bloemist die gaf aan dat ze deze rozen mooier vonden dan de rozen die ik zelf besteld hadt. Dus nu krijg ik minder omdat zij het niet mooi vonden. Vervolgens krijg ik te horen dat ik ook betaal voor stukje groen tussen het boeket. Daar heb ik niet voor gevraagd. Moet een klachten mail sturen gedaan en als nog geen reactie. Kreeg een sms’je dat de bezorgers onderweg waren vervolgens een sms’je dat het geleverd is terwijl er niemand aan de deur was geweest. Bleek dat ook al een fout te zijn. Ik bestel hier nooit meer zelf bij de jumbo krijg ik meer rozen voor minder geld.

Geplaatst op: 11-03-2023
Laatst bewerkt op: 11-03-2023
Geschreven door: Cijntje

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichterij

De eerste en de laatste keer. Bloemen met kaart besteld. Eerst gevraagd via mail of de levering kon gebeuren. Dat was geen enkel probleem, ik moest de order plaatsen. Heel onprofessioneel.
Geen Bloemen en kaart ontvangen. En geen enkele reactie terug gekregen van hen.
Ik wil graag mijn geld terug, maar daar zal ik maar niet op rekenen.
Pure oplichting dus!

Geplaatst op: 16-02-2023
Laatst bewerkt op: 16-02-2023
Geschreven door: Wendy H.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Advies: niet doen!

Ik bestelde een boeket voor de verjaardag van mijn vrouw. Wanneer ik thuis kwam en zag wat er geleverd werd viel ik achterover en was het beschamend. Jammer dat ik hier geen foto kan toevoegen van dat wat op hun site geadverteerd wordt en wat geleverd werd. Maar neem van me aan dat dit absoluut niet over een kwam.

Dag na levering stuurde ik een e-mail om dit aan te kaarten met als antwoord: "Wij hebben de foto en de informatie die u ons stuurde geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het boeket dat door de bloemist werd geleverd de juiste afmetingen had. De grootte van een boeket, plant of arrangement hangt af van de prijs van de bloem op de dag van levering, de beschikbaarheid en de manier waarop de bloemist een boeket samenstelt. Wij wijzen erop dat in het geval van vervangende bloemen of planten, deze van gelijke of grotere waarde zullen zijn dan de oorspronkelijke bestelling."

Geplaatst op: 10-02-2023
Laatst bewerkt op: 10-02-2023
Geschreven door: Karel

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet bezorgd en order kwijt.

Een condoleance boeket van een hele groep, dus de grootste bos, ik was degene die het zou regelen, zou op maandag bezorgd worden. IK heb geen sms ontvangen of het bezorgd was. Dus ik heb gebeld, na ong.30 min.wachten kreeg ik iemand aan de lijn die mij zou terug bellen. Dit is niet gebeurd.
Ik heb het per chat geprobeerd, ook niets meer gehoord. Nog een keer een half uur gebeld en nog steeds niets gehoord. Ik weet dus nog steeds niet of de bos aangekomen is. Nooit meer dus. Totaal onbetrouwbaar!

Geplaatst op: 30-01-2023
Laatst bewerkt op: 30-01-2023
Geschreven door: Vimala N.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
.

heel teleurgesteld. Bloemen betaald en besteld op 23 januari voor op 26 januari te leveren maar helaas niks ontvangen. geld kwijt en ook niet terugbetaald eerste keer en laatste keer

Geplaatst op: 11-02-2023
Laatst bewerkt op: 11-02-2023
Geschreven door: Patricia C.

4 / 10
3/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Had meer verwacht voor de prijs

Had een bos in het groot besteld voor €40, maar het leek eerder een bos tussen klein en middel van €20 euro. Helaas is dat niet te pijlen bij online bestellen.

Geplaatst op: 29-12-2022
Laatst bewerkt op: 29-12-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 3/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Pure oplichterij

Boeket kwam totaal niet overeen met het bestelde en leek waardeloos. Een echte schande en pure oplichterij. Voor 50 euro, 9 euro verzendkosten in, verwacht je iets veel mooier. Ik vond het beschamend.

Geplaatst op: 31-12-2022
Laatst bewerkt op: 31-12-2022
Geschreven door: Nadine V.

4 / 10
1/5 1/5 1/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Euroflorist
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Tuinplant.nl logo
Tuinplant.nl
0 beoordelingen
10
Tuinland logo
Tuinland
1 beoordeling
9,5
Rouwboeket.nl logo
Rouwboeket.nl
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Euroflorist een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 59 beoordelingen geplaatst over Euroflorist. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,8 gekregen, waarbij 7% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Euroflorist actief?

Euroflorist is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) bloemen en planten en bloemisten.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Euroflorist reviews? Dan kun je naar de website van Euroflorist gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie