British Airways reviews, ervaringen en beoordelingen

4221
British Airways logo
British Airways
Vakantie & reizen

Reviews en Ervaringen British Airways

Wil je een vlucht boeken bij British Airways, maar twijfel je of British Airways daadwerkelijk betrouwbaar is? Lees dan de reviews en ervaringen van reeds bestaande klanten van British Airways en kom meer over dit bedrijf te weten. Op deze pagina lees je belangrijke achtergrondinformatie over British Airways, waarom je wel of juist geen vlucht moet boeken bij British Airways en lees je of British Airways daadwerkelijk betrouwbaar is of niet. Daarnaast lees je hier tal van verschillende reviews van reeds bestaande klanten, waardoor je zelf een weloverwogen beslissing kunt maken om wel of geen vlucht te boeken via deze organisatie.

Over British Airways

British Airways (of kortweg BA) is de nationale luchtvaartmaatschappij van het Verenigd Koninkrijk. Het hoofdkantoor van BA is gevestigd in Londen, Engeland. British Airways is een van de grootste luchtvaartmaatschappijen in het VK, en vervoerd jaarlijks duizenden passagiers. Het bedrijf is opgericht in 1974 als staatsbedrijf. Na 13 jaar een staatsbedrijf te zijn geweest, werd het bedrijf in februari 1987 geprivatiseerd. De luchtvaartmaatschappij breidde zich vervolgens uit met de overname van verschillende andere luchtvaartmaatschappijen en is inmiddels een van de grootste spelers op de markt.

Waarom kiezen voor British Airways

British Airways vliegt naar tal van bestemmingen over de hele wereld. Zo heeft het bedrijf meer dan 160 bestemmingen en vliegt de luchtvaartmaatschappij ook naar de Verenigde Staten. Indien je een vlucht wilt boeken naar een plek in de wereld heb je dus een zeer grote kans dat British Airways deze vlucht kan faciliteren. British Airways staat bekend als een succesvolle organisatie met goede service en gunstige algemene voorwaarden.

Is British Airways betrouwbaar?

British Airways is een van de grootste luchtvaartmaatschappijen van Europa. Het bedrijf heeft vele positieve klantenervaringen en kan dus zeker vertrouw worden. British Airways biedt goede service en heeft een toegankelijke klantenservice. Daarnaast gaat het bedrijf zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens en kun je veilig online een vlucht boeken en deze betalen via veilige betaalmogelijkheden.

Heb je een klacht, vraag of opmerking voor British Airways, benader dan de klantenservice van het bedrijf via telefonisch contact of per mail. Ook kun je de website raadplegen voor informatie en veel gestelde vragen. Doorgaans staat een medewerker van British Airways je snel te woord en worden eventuele klachten snel verholpen. Daarnaast gaat het bedrijf flexibel om met boekingen en kunnen boekingen na bevestiging gewijzigd worden en geannuleerd. Lees hiervoor altijd goed de voorwaarden en bekijk welke eisen er voor deze regelingen gesteld worden.

Heb jij ooit gevlogen met British Airways of heb je ervaring met het bedrijf en wil je dit delen met andere mensen? Beoordeel dan het bedrijf en help andere met het verkrijgen van een objectief beeld van deze luchtvaartmaatschappij. Schrijf bijvoorbeeld hoe jouw vlucht is bevallen, of je eenvoudig online jouw ticket hebt kunnen boeken en of je in de toekomst wellicht vaker bij British Airways zou boeken. Schrijf daarnaast ook of British Airways een toegankelijke klantenservice heeft of niet, indien je deze hebt benaderd. Met jouw uitgebreide informatie help je andere met een weloverwogen beslissing om wel of geen vlucht te boeken bij British Airways.