Belvilla logo

Belvilla reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Belvilla reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
99
Belvilla logo
Website
belvilla.nl
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Belvilla reviews

Waarom ga je op vakantie? Juist! Je wilt uitrusten, genieten van een prachtige omgeving en van alle gemakken voorzien zijn. Je wilt geen stress of gedoe en je wilt gewoon heerlijk kunnen wegdromen terwijl alles kan en niets moet. In een vakantiehuis kom je dan ook echt tot rust en ontsnap je even aan al die dagelijkse verplichtingen. Wanneer je de website van Belvilla bezoekt, zie je al direct uit welke prachtige omgevingen en accommodaties je kunt kiezen. Het is dan ook verleidelijk om al direct jouw vakantiehuisje te boeken, maar neem even pas op de plaats. Het is goed om eerst te controleren hoe de ervaringen en recensies van andere vakantiegangers zijn. Die evenals jij van plan bent een vakantiehuis bij Belvilla te boeken. Maakt Belvilla de beloftes waar? Beloven ze wat zij doen en is het wel eenvoudig genoeg om een vakantie te boeken? Het zijn allemaal vragen waar jij een antwoord op wilt wij helpen jou hierbij. Op deze pagina vind je alle beoordelingen en ervaringen van vakantiegangers en ontvang je meer informatie over Belvilla. Ben jij al geweest? Help andere vakantiegangers dan door jouw review te schrijven.

Belvilla ervaringen

Belvilla is beoordeeld en geverifieerd door ons team van experts. Belvilla is op 22 juni 2018 opgericht en gevestigd in Zürich, Zwitserland. Belvilla is van origine een Nederlands bedrijf dat tegenwoordig onderdeel is van OYO Homes & Hotels. Dat een hotelketen in India is. Belvilla is actief in de toerisme sector en specialiseert zich voornamelijk in de verhuur van vakantiewoningen. Die veelal in het bezit zijn van particulieren die hun huis te huur beschikbaar stellen als zij voor een bepaalde tijd er geen gebruik van maken.

Belvilla is een betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. Zij hebben een beveiligde website dat voorzien is van een SSL/TLS-certificaat. Te herkennen aan het groene slotje dat in de balk van de webbrowser voor het webadres staat. Dat houdt in dat jouw gegevens beveiligd worden en dat je ook veilig kunt afrekenen. Een andere graadmeter voor de betrouwbaarheid van Belvilla heeft betrekking op de betalingsmethoden. Op de website van Belvilla kan je met alle grote en welbekende betalingsmethoden betalen. 

Belvilla heeft een sterke reputatie in de toerisme en staat voor kwaliteit en service. De reviews zijn dan ook overwegend positief. Wil jij andere vakantiegangers helpen? Schijf dan jouw recensie over Belvilla op Ervaringensite.nl. 

Over Belvilla

Belvilla heeft meer dan 40 jaar ervaring op het gebied van het verhuren van vakantiehuizen. Inmiddels verhuren zij al meer dan 40.000 vakantiehuizen in maar liefst 20 landen. Daarmee zijn ze dan ook uitgegroeid tot de marktleider binnen Europa. Ieder jaar weer verblijven er meer dan 660.000 mensen in een vakantiewoning, die verhuurd werd door Belvilla. De reizigers komen niet alleen uit Nederland, maar ook uit België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en de UK. Belvilla staat voor service en kwaliteit. Dat inhoudt dat alle vakantiehuizen worden gecontroleerd alvorens deze worden aangeboden. Zij hebben een passende Belvilla voor iedere vakantieganger en door de hoge service levels is de klanttevredenheid heel hoog. Daarnaast is de servicedienst tijdens jouw vakantie 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Belvilla locaties

Belvilla is actief in maar liefst 20 landen. Daaronder Nederland, Oostenrijk, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal en Griekenland. Door het gigantische aanbod zijn zij op dit moment de marktleider binnen Europa en er is voor iedereen een geschikte Belvilla beschikbaar. Of je nu lekker wilt vertoeven aan de Costa del Sol in Spanje of de Griekse cultuur wilt opsnuiven op het eiland Rhodos. Verblijf in een mooi vakantiehuis, luxueuze villa of een boerderij en geniet van alle rust en de prachtige omgevingen waar deze accomodaties staan.

Belvilla Nederland

In Nederland kun je kiezen uit meer dan 2700 vakantiehuizen. Verspreidt over de twaalf provincies. Zo kun je heerlijk vertoeven aan de Nederlandse kust op welbekende locaties, zoals Scheveningen en Zandvoort of boek een vakantiehuis op de Veluwe en geniet van de prachtige natuur die Nederland rijk is. Ook is er een groot aanbod in appartementen die vaak op zeer gunstige winkellocaties of natuurgebieden zijn gelegen. 

Betalingsmogelijkheden

Op de website van Belvilla kun je de rekening op verschillende manieren voldoen. De beveiligde website beschikt over de grootste en welbekende betalingsmethoden, zoals iDeal, creditcard, PayPal en Reiscadeau. Voor Belgische bezoekers is daar Mister Cash aan toegevoegd. Uiteraard is het ook mogelijk om op factuur te betalen en de rekening te voldoen middels een bankoverschrijving.

Gebruiksvriendelijkheid website Belvilla

De website van Belvilla is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Op de homepage kun je direct zoeken naar de perfecte accommodatie en aangeven met hoeveel personen je op vakantie gaat en of je jouw huisdier meeneemt. Op basis van jouw invoer wordt een selectie gemaakt van beschikbare vakantiewoningen. 

Je kunt ook kiezen om het aanbod in een bepaald land te zien. Op deze pagina is een uitgebreid filter aanwezig waarmee je jouw wensen of harde eisen kenbaar kan maken. Zoals het meenemen van huisdieren, de aanwezigheid van een privé zwembad en naar welk type vakantiehuis je op zoek bent. Je kunt ook direct filteren op populaire regio’s en een prijsrange.

Andere filters hebben betrekking op speciale wensen/eisen, zoals of de locatie geschikt is voor mindervaliden, leuk is voor kinderen en of er zaken, zoals een sauna of Turks bad aanwezig zijn. Uiteraard kan je ook simpel filteren op het minimaal aantal slaapkamers en badkamers als je daar een bepaalde voorkeur in hebt.

Is Belvilla betrouwbaar?

Belvilla is een betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. Service en kwaliteit staan bij hun hoog in het vaandel en zij treffen alle nodige voorzorgsmaatregelen om jouw privacy te beschermen. Ook het aanwezige SSL/TSL-certificaat toont aan dat je veilig kunt betalen. Het privacyreglement voldoet aan de Europese norm en wetgeving terwijl het bedrijf ook aangesloten is bij Thuiswinkel.nl

De kracht van Belvilla is dat de vakantiehuizen, die te huur staan persoonlijk worden beoordeeld. Belvilla werkt samen met specialisten in de verschillende regio’s om de aangeboden huizen deskundig te beoordelen. Zo hoef je niet bang te zijn voor misleidende foto’s en beloftes, die in werkelijkheid zwaar tegenvallen. Dat voorkomt niet alleen teleurstellingen, maar het zorgt er ook voor dat de klanttevredenheid bij Belvilla hoog is.

Contact opnemen met Belvilla

Belvilla investeert veel tijd en geld in een goed hulpcentrum dat je op de website kunt raadplegen. Hier vind je ook veelgestelde vragen over Belvilla. Zowel voor als tijdens en na jouw vakantie. Daarnaast kun je per e-mail contact met hun opnemen hoewel, de reactietijd meer dan 8 dagen is. Helaas is er geen duidelijk telefoonnummer dat je kunt contacten om je vragen persoonlijk te stellen. Echter krijg je tijdens jouw vakantie wel de beschikking over een speciale noodlijn, die 24 uur en 7 dagen per week bereikbaar is. Mocht er onverhoeds iets niet goed gaan tijdens jouw verblijf.

Bijzonderheden Belvilla

Belvilla organiseert leuke aanbiedingen tijdens bijzondere periodes waar jij als vakantieganger van kunt profiteren en op de homepage van Belvilla wordt je al direct geïnformeerd over welke aanbieden actief zijn. Daarnaast hebben zij incentives voor vakantiegangers die vrienden en familie aansporen tot het boeken van een vakantie via Belvilla. Daarnaast kan je als huiseigenaar ook jouw eigen woning ter beschikking stellen en geld verdienen als je voor een bepaalde periode jouw onderdak niet gebruikt.

Daarnaast staan gezondheid en veiligheid bij Belvilla hoog in het vaandel. Wanneer er regels met betrekking tot bijvoorbeeld de COVID-19 pandemie worden aangepast, is Belvilla één van de eersten die haar klanten over de nieuwe regels informeert. Zo kan het zijn dat je bijvoorbeeld bepaalde locaties, die je hebt geboekt niet kunt bezoeken wegens een reisverbod. Belvilla zoekt naar een oplossing op maat of stelt een voucher ter beschikking, die je later kunt gebruiken om alsnog een Belvilla te huren.

Klantenservice en klachten

Een vakantiehuis huren via Belvilla is kinderlijk eenvoudig en binnen een mum van tijd heb jij jouw droomhuis gevonden. Op de website kun je niet alleen snel zoeken, maar ook filteren op zaken die belangrijk voor jou zijn. Als je er niet uitkomt staat het uitgebreide hulpcentrum en de klantenservice van Belvilla tot je beschikking.

Klachten kun je doorgeven via de website van Belvilla en tijdens de vakantie krijg je de beschikking over een noodlijn, die 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar is. Voor dringende zaken en klachten, die niet tot na de vakantie kunnen wachten. 

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij ook op vakantie geweest met Belvilla? Niet alleen wij, maar ook de bezoekers van Ervaringensite.nl zijn benieuwd naar jouw ervaring met dit bedrijf. Door jouw duidelijke en eerlijke recensie kunnen wij het verhaal over Belvilla compleet maken. Terwijl de bezoekers kunnen op basis van jouw beoordeling een goed besluit nemen of zij op vakantie gaan naar een vakantiehuisje van Belvilla. Omschrijf dan ook zo gedetailleerd mogelijk hoe jouw ervaring was, wat er goed ging en wat er eventueel beter kan. Wij willen je alvast bedanken voor jouw review!

Reviews over Belvilla

Gerelateerde bedrijven

Vakantieparkwaterstaete.com logo
Vakantieparkwaterstaete.com
2 beoordelingen
9
RCN Vakantieparken logo
RCN Vakantieparken
2 beoordelingen
8,5
Comfortvilla logo
Comfortvilla
3 beoordelingen
7,7

Gerelateerde blogartikelen

4,6
26% zou hier weer kopen
96 beoordelingen
Ervaringen met Belvilla

Belvilla is geverifieerd door ons expert team. De webshop Belvilla bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Belvilla lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Belvilla. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van belvilla.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Wij raden het aan om eerst even op de website van belvilla.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Schandalig een hondenhok is mooier

Belvilla de mooiste zomerhuisjes , alleen niet gecontroleerd, ik spreek uit ervaring op een parket in Friesland Thurmarum vreselijk slecht vreselijk smerig geen verwarming in de winter (kachel werkte niet. Banken onder het vet te smerig om op te zitten een geiser van voor de oorlog een tv die niet misstaat in Madurodam op een parket waar totaal geen verlichting is kortom een schande en omdat ik om 23.00 uur geen foto’s heb gemaakt dat is het sorry. Niets aan te doen en geld weg . Geloof al die mooie verhalen niet
Het verblijf waar ik moest verblijven was type hondenhok. (Belvilla controleren totaal niet

Is dus geen aanrader maar doet u het dan toch. Veel ellende toegewenst, ik ben door gereden naar een keurige b&b in Friesland
Ervaring van 24 januari 2023

Geplaatst op: 30-01-2023
Laatst bewerkt op: 30-01-2023
Geschreven door: Ger S.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Misleidende informatie

Beste , wij boeken sinds jaren bij Belvilla altijd super! Wij kregen dan ook elk jaar een bon toegestuurd met effectief 50€ korting ( omdat wij elk jaar een reis boekten dus vonden wij dit een heel mooi gebaar )op onze volgende boeking wat dan ook gebeurde. Nu verleden maand eens naar ons account gekeken daar wij dit jaar terug willen boeken..bleek op te staan beschikbaar saldo € 742.( boeken voor 08/02/2023 ).dan een week later € 200..was heel onduidelijk dus contact opgenomen met belvilla en de persoon was heel eerlijk: is een lokmiddel om mensen te overhalen te boeken en ik zei dan nu staat er op ons account € 200 ( boeken voor 8/02/2023 )is dat dan ons bedrag? Oo nee staar u daar niet op blind want is te zien welk huisje dat je boekt..dus wij hebben eens geprobeerd een huisje nog net niet te boeken..€ 8 korting..vermelden dat dit echt misleidend is naar de klanten toe!! Het teken € betekent geld..gelukkig hadden wij een heel eerlijke persoon aan de telefoon!

Geplaatst op: 05-02-2023
Laatst bewerkt op: 05-02-2023
Geschreven door: Patricia B.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een grote teleurstelling

De boeking verliep vlot en vriendelijk
maar toen ik belde over de zeer slechte ervaringen van mijn voorgaande vakantiegangers werden de problemen niet opgelost. ik kon kosteloos annuleren met mijn all risk verzekering en kreeg mijn geld terug was de belofte keer op keer. nu 5 maanden verder en moet ik het zelf regelen bij Axa verzekeringen. claim ingediend tot 2 maal toe maar niets gehoord. niet op de mail en niet met de telefoon waari k minimaal 25 minuten aan de lijn zit en er gewoon niet word opgenomen.

Geplaatst op: 04-01-2023
Laatst bewerkt op: 04-01-2023
Geschreven door: Gerda A.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Willen geldige voucher niet inwisselen zijn oplichters , niet bij boeken

Hebben geldige voucher , worden nar uren wachten en mail zeer onbeschoft het bos ingestuurd. Onbetrouwbaar en oplichting. Nooit boeken bij Belvilla is mijn advies

Geplaatst op: 21-12-2022
Laatst bewerkt op: 21-12-2022
Geschreven door: Gregor Dekkers

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Het door ons via Belvilla gehuurde huis was door de eigenaar aan anderen verhuurd en wij kregen de beschikking over de veel kleiner, veel minder comfortabel en smerig huis.
Drie maanden nadat wij bij Belvilla een klacht ingediend hadden en vele telefoongesprekken later wist men ons te vertellen, dat ze op basis van de negatieve ervaringen geen contract meer met de eigenaar hadden en dat het daarom niet mogelijk was om ons financieel te compenseren.
De woning, FR-83440-124, Jonila is echter nog gewoon boekbaar. Conclusie, zowel de eigenaar als Belvilla vallen onder de categorie oplichters. Niet mee in zee gaan.

Geplaatst op: 15-12-2022
Laatst bewerkt op: 15-12-2022
Geschreven door: Ingrid V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
profielfoto Ingrid V.
Ingrid V.
15-12-2022
Het door ons via Belvilla gehuurde huis was door de eigenaar aan anderen verhuurd en wij kregen de beschikking over een veel kleiner, veel minder comfortabel en smerig huis. Drie maanden nadat wij bij Belvilla een klacht ingediend hadden en vele telefoongesprekken later wist men ons te vertellen, dat ze op basis van de negatieve ervaringen geen contract meer met de eigenaar hadden en dat het daarom niet mogelijk was om ons financieel te compenseren. De woning, FR-83440-124, Jonila is echter nog gewoon boekbaar. Conclusie, zowel de eigenaar als Belvilla vallen onder de categorie oplichters. Niet mee in zee gaan.
profielfoto Ingrid V.
Opgepast voor deze bedriegers

Zodra we een vakantiehuis geboekt hadden moesten we al 120€ extra betalen. Kosten waarvan niets was terug te vinden bij boeking.
De dag van aankomst beweerde de eigenaar de betalingen niet te hebben ontvangen.
Nadat de bewijzen zijn voorgelegd geweest, moesten we 500€ cash waarborg betalen. Stond zo in contract van Bellvilla.
Deze waarborg krijgen we maar niet teruggestort.
BOEK NIETS BIJ DIT BEDRIJF! Bedrieglijke praktijken.

Geplaatst op: 10-12-2022
Laatst bewerkt op: 10-12-2022
Geschreven door: David M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Misleidend

De foto's op de website komen niet overeen met het werkelijk te huren object. Er worden foto's van andere huizen gebruikt. Heel misleidend.

Geplaatst op: 06-12-2022
Laatst bewerkt op: 06-12-2022
Geschreven door: Jos O.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verhuurt nog het vakantiehuis die beneden alle pijl was!!!

Vakantiehuis mh29341
we hadden een boeking van 12/10/2022 tem 18/10/2022 Het huis had 3
badkamers.....helaas nergens warm water! Als we toekwamen toonde de eigenaar
ons de ruimte waar de boiler hing,telkens we warm water nodig hadden moesten we
de kraan opendraaien aan de boiler,nadien zeker terug toe doen want het water
kwam uit de grond ,blijkbaar leidingen kapot! We hadden amper lauw water en
dat voor een korte douche...en dat met 6 personen. We kregen advies om de
vensters toe te laten ...wat we ook deden ,toch was het niet te doen van
ongedierte, je zou je voor minder niet meer douchen!!!! Ook de
laatste dag viel de elektriciteit om de haverklap uit en hebben we
noodgedwongen in ons bed gekropen wegens geen licht....hebben hem hierover ook
aangesproken,hij excuseerde zich, maar eigenlijk mag hij een deel van de
boeking terug storten!Dit is grof geld verdienen met triestige accommodatie.Heeft dit niet gedaan hoor!
Dit verblijf is een schande op de
verhuurmarkt! En heb jullie meerdere keren gemaild en het huis staat nog altijd onder jullie verhuur vakantiewoningen....blijkbaar luisteren jullie niet!Enkel grof geld verdienen noem ik dat!

Geplaatst op: 25-11-2022
Laatst bewerkt op: 25-11-2022
Geschreven door: Ann V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hoge commissie , slechte klantenservice

Na betaling van onze woning merken me via diverse mails dat er een groot verschil is tussen wat wij betaald hebben en wat er naar de eigenaar is betaald geweest.
Blijkbaar hebben we zonder ons medeweten een commissie betaald aan Belvilla van 42%.
Als we Belvilla hierover willen contacteren zijn deze niet te bereiken. De chat werkt niet, geen doorverwijzing naar een expert(echte medewerker), telefonisch niet te bereiken. Na een klacht via mail komt er een antwoord die eigenlijk alleen de feiten die we naar verwijzen benoemen en geen uitleg.
Dit is de laatste keer dat we hier een huisje boeken.

Geplaatst op: 18-10-2022
Laatst bewerkt op: 18-10-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zwaar klote.

Minder validen huisje geboekt, niet gekregen.
Weigert om samen een oplossing te vinden.
Ze laten je gewoon aan je lot over. Onzin reacties ontvangen over u heeft bij tui geboekt, enz.

Geplaatst op: 11-11-2022
Laatst bewerkt op: 11-11-2022
Geschreven door: Steffie M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte service

In 2020 een huisje geboekt maar wegens de corona moesten we dit annuleren. Het betaalde bedrag werd ons toegekend als Voucher.
Nu in augustus een nieuwe boeking gemaakt waarbij wij de voucher hebben gebruikt en een flinke aanbetaling
Echter, na enkele weken een mail dat het huisje toch niet beschikbaar is. Jammer en vreemd. Belvilla stelt voor om een ander huisje uit te zoeken maar wegens drukte van onze kant kwamen wij hier even niet aan toe. Kleine 2 weken mailt Belvilla dat ze het bedrag gaan terugstorten
Een kleine maand later nog steeds niet ontvangen en na he chatten en mailen geeft men aan dat ze nu opdracht hebben gegeven tot betalen, dit zal 2 a 3 weken duren. Maar, het teruggestorte bedrag is minder dan wij betaald hebben en de hele voucher word niet genoemd. Opnieuw weer mailen maar wat een slecht bedrijf !! Je maakt een boeking, Belvilla annuleert deze en nu moeten wij achter ons geld aan!

Geplaatst op: 13-10-2022
Laatst bewerkt op: 13-10-2022
Geschreven door: Jolanda W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belvilla kijkt niet naar een passende oplossing

Zeer slechte ervaring met belvilla,
Via belvilla hebben wij een huisje geboekt, na enkele dagen komen wij erachter dat er vlooien in het huisje zitten, de eigenaren gevraagd om met elkaar tot een oplossing te komen de eigenaren lachten erom en gaven aan dat het normaal is dat er vlooien in een huisje zitten, vervolgens hebben wij aangegeven weg te gaan omdat er niet mee gedacht werd naar een oplossing, toen we belvilla belde gaven zij aan dat we in het huisje hadden moeten blijven, aangeboden terug te komen maar dit kon niet meer en hadden we volgens belvilla kunnen zien in onze papieren, echter stond hier alleen bel de sos lijn maar niet dat we moesten blijven, ook hadden wij een baby mee van 2 maandjes dit leek ons ook zeer onverstandig.

Langer dan een week bijna dagelijks contact gezocht en belvilla geeft het ene moment aan dat ze niks doen en het volgende moment dat ze er werk van gaan maken omdat het echt niet kan.

Waar zijn we nu ?
Belvilla geeft aan dat de eigenaren 25 euro vergoeden en daarmee klaar.

Dit terwijl wij:

aan schoonmaakkosten 40 euro betaalde terwijl het huisje VIES was

6x wassen 60 euro

Spuitbus ontsmettingsmiddel vlooien 15 euro

2x honden wasbeurt €20 euro

Beschadiging van de wipstoel welke niet op 60 graden gewassen mocht worden €180 euro

Huur van het huisje c.a 250 euro

Dit vinden wij dus geen oplossing!

Geplaatst op: 05-10-2022
Laatst bewerkt op: 05-10-2022
Geschreven door: Dorathea V.

5 / 10
5/5 2/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Komt afspraak niet na, slecht begin van vakantie

The accommodation and owner are fine. But Tess - BELVILLA is not a good company. I booked the house, then they asked me to cancel and book ik again, because they put the wrong data in the agenda. BELVILLA promised a discount if I rebooked quickly. I rebooked quickly and BELVILLA did not keep their promise. They reacted 48 hours later. What a bad service. I do not recommend this start of a vacation to anyone.

Geplaatst op: 24-10-2022
Laatst bewerkt op: 25-10-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet hier boeken

Echt zo teleurstellend dit bedrijf!
Zal hier nooit meer bij boeken.

Geplaatst op: 16-09-2022
Laatst bewerkt op: 16-09-2022
Geschreven door: Anoniem B.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet hier boeken

Echt zo teleurstellend dit bedrijf!
Zal hier nooit meer bij boeken.

Geplaatst op: 16-09-2022
Laatst bewerkt op: 16-09-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Beschamende organisatie

Voorafgaande reviews zijn heel herkenbaar. Als klant zijn ook wij slachtoffer geworden van onheuse praktijken en geëindigd zónder vakantie-ervaring! Bij reservering en betaling van het vakantiehuis geen probleem. Alles vlekkeloos, totdat we contact namen met de huiseigenaar van de woning voor de sleuteloverdracht. Bleek dat onze woning reeds aan andere mensen was verhuurd! Eigenaar had zijn boekingen reeds 2 maanden vooraf aan Belvilla doorgegeven, maar Belvilla had nog niets ondernomen om de boekingskalender aan te passen. Zelfs niet na herhaaldelijke melding van de eigenaar. Wat betekende dat deze vakantiewoning gewoon boekbaar was op momenten dat die reeds geboekt was. Na dit te lezen in mijn mail probeer ik de klantenservice te bereiken. Telefonisch onbereikbaar. Dan maar per mail. Verschillende mailadressen geprobeerd, maar bleken steeds onbestaand? Chatfunctie dan maar. Helaas vastgelopen in een oneindige loop van dezelfde vraag in de chatbot. Opnieuw telefoon dan maar. Eindelijk iemand te pakken (in Nederland). Melding gedaan, ze gingen het bekijken. Moest de mail van de huiseigenaar doorsturen per reply op een mail die zij me zou sturen. Want 'anders werkt de mail niet'. Na een half uur ontvang ik een mail: uw verzonden mail zal niet behandeld worden want dit mailadres is uit dienst.???
Nogmaals gebeld, niemand meer. Weekend afgewacht. Maandag zouden we vertrekken naar ons vakantiehuis. Dus in de ochtend bel ik opnieuw om stand van zaken te weten. Want wij hebben geen adres om naartoe te gaan en staan vertrekkensklaar! "Ze zijn ermee bezig, ze houden ons op de hoogte." Middag: niks. Opnieuw gebeld. Ze sturen me door naar de befaamde SOS-lijn. Voor dringende gevallen. Oei, tzal druk zijn want de SOS-lijn reageert niet. Uiteindelijk toch te pakken gekregen. "We zijn ermee bezig. We houden jullie op de hoogte." 16u. Niks. Opnieuw gebeld. "Wachten, want we zijn er echt mee bezig om jullie een oplossing te bieden." Een half uur later krijg ik telefoon van een vrouw, duidelijk hun laatste hoop. "We horen zonet dat er een dubbele boeking is gebeurd." Nee mevrouw, dat wisten jullie vrijdag al. "Willen jullie je geld terug? Binnen 2 weken wordt het gestort." Voila, dat was het.
Wij geen geld en geen vakantie.
We horen een uur later van de huiseigenaar dat hem 150euro wordt aangerekend als vergoeding omdat Belvilla ons een alternatieve vakantiewoning heeft moeten geven. Een leugen, want dat hebben we niet.
Belvilla is een oneerlijke organisatie die zuiver uit is op winstbejag, zonder klantgerichtheid noch communicatie. Hun klanten laten ze zelfs volledig in de kou staan.
Ik begrijp niet dat zulke organisaties kúnnen bestaan.

Geplaatst op: 16-08-2022
Laatst bewerkt op: 16-08-2022
Geschreven door: An M.

4 / 10
4/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belvilla is echt Waardeloos!!!!!

Een week vakantie geboekt bij Belvilla.
We gingen naar een Roompot park.
Helaas werden we besmet met Corona en daardoor zijn we natuurlijk niet op vakantie gegaan.
We wilden niemand besmetten, bv bij de receptie.
Dit gemeld en het receptie personeel van het Roompot park was daar natuurlijk heel blijft j mee!
We hebben gevraagd, of we deze week komt nden verzetten en dat kon.
We mochten een nieuwe datum kiezen.
Dat aangegeven en toen kregen we bericht terug.
Of we even 293 euro wilden betalen voor de omboeking!
Dat is de helft van de hele week vakantie!
Wij coulant geweest om niet te gaan en dan mogen we omboeken en nog is 293 euro betalen.
Schandalig!!
Als we wel gegaan waren hadden we die hele toko daar besmet!
Wat zou dat gekost hebben??
Wij hebben ons aan d regels gehouden van de Rijksoverheid en dat kan st je dan 600 euro!!!
Heb nu d opgedane kosten teruggevraagd...de kosten voor d schoonmaak de toeristen belasting de kosten voor een hond en het beddengoed.
Zal een wonder zijn als we dat terug krijgen.
Bedankt Belvilla voor de coulance!
Fijn dat Belvilla!
Voor ons NOOIT MEER Belvilla.

Geplaatst op: 16-09-2022
Laatst bewerkt op: 16-09-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belachelijk duur voor het niveau van de vakantiewoning!

Huisje zelf was ok, maar uitrusting niet. Slechts 2 ligzetels waren ok, rest was rijp voor de schroothoop, vaatwasmachine werkte niet, toilet spoelde niet altijd door, stapelbed had verschillende gebroken latten, bestek was onvoldoende en niet proper, 3/4 van de buitenlichten werkte niet waardoor het onmogelijk was om 's avonds nog iets buiten te doen.
Bovendien zaten er 2 wespennesten.
Eerste ervaring met belvilla valt tegen, absoluut geen waar voor ons geld!

Geplaatst op: 04-08-2022
Laatst bewerkt op: 05-08-2022
Geschreven door: Geert W.

5 / 10
4/5 3/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een slecht bedrijf

Extra kosten die niet vooraf zijn gecommuniceerd en slechte communicatie .

Geplaatst op: 09-08-2022
Laatst bewerkt op: 09-08-2022
Geschreven door: Chris

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ze doen behoorlijk hun best om zonder de waarheid te schrijven de indruk te geven dat het perfect is.

Zo’n 20 jaar geleden huurden wij vrijwel jaar op jaar en soms meerdere keren per jaar via Belvilla, we waren super tevreden.
Op een gegeven moment waren er strubbelingen, we verwachten iets maar dat was het niet. De omschrijving loog niet maar wekte de indruk van het geen je wilde verwachten. Dit jaar weer via Belvilla gehuurd, mijn dochter laten regelen. Samen gezocht en uiteindelijk samen de keuze gemaakt. We hadden een mooi appartement dat moet gezegd zijn. Toen we verder keken waren er enkele reviews En ja, er waren parkeerplaatsen, 500 meter lopen. En de kachel, deze stond in de garage. Kleine dingetjes suggestief vertaald zodat je leest wat je wenst. En de prijs? De eigenaar sprak er schande van. Uiteindelijk blijkt dat Belvilla een ordinair boekingskantoor is wat alleen de datums vastlegde en verder geen service biedt.

Voor ons nu echt de laatste keer. Ordinaire geldmakers.

Geplaatst op: 23-07-2022
Laatst bewerkt op: 24-07-2022
Geschreven door: Anton V.

4 / 10
3/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk slecht

Wij hadden een vakantiehuisje in Kroatië bij Belvilla geboekt, alles netjes betaald en de papieren allemaal ontvangen. Op de papieren stond aangegeven op de dag van aankomst ruim van te voren contact op te nemen met de huiseigenaar.
Wij 1.5 uur voor aankomst meerdere keren proberen te bellen met de huiseigenaar, echter geen gehoor. Vervolgens een sms gestuurd. Reageert de huiseigenaar dat het huis verkocht is en geen vakantie adres meer is. Dit heeft hij meerdere malen bij belvilla aangegeven, echter hier is vanuit belvilla niks mee gedaan.
Naar de SOS lijn van belvilla gebeld. Deze zeggen van goh dat is niet mogelijk, wij gaan bellen met de eigenaar en komen bij jullie terug. Een uur later nog niks gehoord, nogmaals ernaar gebeld. We zien inderdaad dat dit verblijf niet door de eigenaar bevestigd is. Dat is erg vervelend en we storten jullie geld terug. Wij reageren met we staan 1400 km van huis, met een hond en een hoog zwangere vrouw en jullie zeggen alleen maar jullie krijgen jullie geld terug. De jongeman van belvilla ging het met zijn manager overleggen. Weer een uur later werden we terug gebeld, met al onze belvilla huizen in de buurt zijn bezet dus we hebben geen vakantiehuis voor jullie. Dit moeten jullie zelf uitzoeken, we betalen wel de onkosten voor de eerste overnachting bij een hotel à €150,-.

Dus daar sta je dan in kroatië, 1400 km van huis zonder vakantieverblijf.
Gelukkig door behulpzame kroaten aan een overnachting geholpen en zelf een nieuw verblijf kunnen regelen.

Zeer slechte service en nooit meer belvilla voor ons!

Geplaatst op: 17-07-2022
Laatst bewerkt op: 17-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belvilla hoe ze echt werken

Tijdens de eerste week van onze 14 daagse verblijf in de Ardeche werden we geconfronteerd met een sterfgeval in de familie. We contacteerden Belvilla en werden vlotjes doorgestuurd naar de SOS dienst van Belvilla zelf. We werden gerustgesteld, er ging voor ons gezorgd worden. Belvilla ging bij de eigenaar luisteren wat de mogelijkheden voor een terugbetaling waren. Ondertussen hadden we de eigenaar zelf ook al op de hoogte gebracht en omdat die zelf slechts enkele km van het huisje woonde was die zelf ook al tot bij ons gekomen. Uit de gesprekken met de eigenaar kwamen we te weten hoe Belvilla echt in elkaar zit en wat voor enorme bedragen dit bedrijf opstrijkt op de kap van huurders en verhuurders. Enkele cijfers. Voor de twee weken betaalden we zelf €1648, de eigenaar zelf ontvangt hiervan €1020 euro voor die twee weken, incl extra kosten. Belvilla rekent op de huurprijs zo maar even 60% fee voor hun zogezegde service. Ondertussen hadden we zelf al beslist van onze reis niet te onderbreken. De volgende dag kregen we een telefoontje van Belvilla met het slechte nieuws dat de eigenaar niet bereid was om de eventuele annulatie terug te betalen.

Belvilla is nergens transparant over hoeveel fee ze uiteindelijk aanrekenen, niet naar de huurder, niet naar de verhuurder. Daarom lijkt het alsof de verhuurders de prijzen fors hebben laten stijgen post Covid, maar zijn het net zij die de prijs flink doen stijgen. Ieder jaar opnieuw, waardoor eigenaars gegijzeld worden en hun prijs niet kunnen laten stijgen, met de angst niet te zullen kunnen verhuren. Door de veel te hoge prijzen creëert Belvilla te hoge verwachtingen bij huurders waardoor er geschillen tussen huurders en verhuurders ontstaan.

Voor ons is het duidelijk: Belvilla weg ermee! Weg met dit bedrijf en hun schijnservices. Voor ons nooit meer!!

Geplaatst op: 13-07-2022
Laatst bewerkt op: 14-07-2022
Geschreven door: Gregg V.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Pas op: Wat blijft Belvilla in gebreke! Vakantie geboekt en direct! betaald bij Belvilla. Bevestiging en boekingsnummer ontvangen wordt onze reis geannuleerd. Maar op terugbetaling van ons betaalde bedrag à 1389,- mogen wij 4 à 5 weken wachten.. "misschien komt het eerder" Innen kunnen ze snel. terugbetalen willen ze niet! Na wat "copy-paste" excuses van Customer "service" en een afscheep "korting" van 50,- op een volgende reis kom je niet meer verder. Wat een aanfluiting.

Wat nu als dit jouw enige vakantie geld is... dan ben je als gezin bij Belvilla je geld kwijt tot September en kan je niet meer op vakantie! Zou bij AirBNB en Booking.com niet gebeuren, deze:
A: Dubbelboeken vakantiehuizen niet.
B: Betalen direct terug.

Voor ons nooit weer.

Geplaatst op: 09-08-2022
Laatst bewerkt op: 09-08-2022
Geschreven door: Jeroen V.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service, vakantiehuis in slechte staat

Aan de hand van foto's een klacht ingediend op de website van Belvilla waar helemaal niets mee is gedaan. Laatste keer iets gehuurd daar.

Geplaatst op: 13-07-2022
Laatst bewerkt op: 13-07-2022
Geschreven door: Gert-Jan V.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Absurd

Verschrikkelijke traumatische ervaring, echt absurd!
Bij aankomst bij het vakantiehuis bleken er overal camera's te hangen in de (privé)tuin, gericht op het zwembad, buitenkeuken, tennisbaan en verder om het huis heen ( totaal 8 camera's) in de advertentie op airbnb stond niet vermeld dat er camera's zouden zijn anders had ik het never nooit gehuurd en zou ik verder naar een ander huis zoeken omdat ik gesteld ben op mijn privacy. Bij aankomst op zondag werden we ontvangen door een chagerijnige tsjechische vrouw die bijna geen woord engels sprak...... Ik zei tegen haar dat ik die camera's niet wilde en dat ze ons niet zomaar kon filmen zonder toestemming......ze negeerde dat en zei: inside the house are no camera's.
Oke, dus toen ze weg was heb ik de camera's waar ik bij kon afgedekt met vuilniszakken, de andere camera's hingen hoog aan het huis en kon ik niet bij. Binnen het uur stond haar zoon die eveneens gebrekkig engels sprak aan de poort woest in het tjechisch te schreeuwen en eiste dat ik de camera's weer functioneel zou maken. Hij belde zijn zus die wat beter engels sprak om te vertalen maar ik kreeg de kans niet eens om wat terug te zeggen zo heftig waren ze aan het schreeuwen tegen mij.
Toen ik de advertentie liet zien dat er nergens in de beschrijving stond dat er camera's zouden zijn werd hij woest en zei op zeer agressieve toon dat hij de volgende dag terug zou komen en had een dreigende blik in zijn ogen.
Gelukkig kwam hij niet terug en ik dacht dat ze zich erin berust hadden dat ze ons niet konden bespieden.
Ik had Belvilla diezelfde avond gebeld om ze te informeren over deze absurde toestand en gevraagd wat ze er aan gingen doen. Ik kreeg alleen een : wat vervelend, maar we kunnen niks doen, we hebben het druk.....stuur maar foto's van de camera's naar het sos-mailadres. Heb ik gedaan, kreeg geen enkele reactie meer.....
Inmiddels had ik die dag ook de aansluitingen van de camera's gevonden op zolder van het huis en had de stekkers eruit getrokken. Er kwam nog steeds geen reactie, tot de dag daarna op dinsdagochtend, toen hadden we opeens geen water meer uit de kraan en het was 34 graden.....
Ik dacht eerst dat het waarschijnlijk door de hitte kwam dat er tijdelijk minder of geen druk was. Na 4 uur zonder water vonden we het wel erg lang duren en zijn we bij buren gaan vragen of zij ook geen water hadden. Zij hadden wel gewoon water.
Ik heb de eigenaar gebeld en kreeg de dochter aan de telefoon, zij gaf toe dat ze het water afgesloten hadden omdat wij de camera's uitgeschakeld hadden en omdat mijn ouders op bezoek waren (in de advertentie stond ook niet dat je geen bezoek mag ontvangen, zij zouden echter maar 1 dag langskomen omdat ze vanuit Praag op doorreis waren naar Dresden en hadden een hotel in de buurt van ons.)
Dit was voor mij echt de druppel.
Ik heb gezegd dat ik niet langer wenste te blijven in deze absurde toestand en Airbnb ging bellen.
Ik heb boos opgehangen en meteen Airbnb en Belvilla gebeld.
De dochter stuurde me een bericht dat ze haar oom zou langssturen en ik heb meteen gereageerd en gezegd dat ik dat niet wilde omdat we toch de volgende ochtend zouden vertrekken.
Een half uur later stonden haar broer en haar oom aan de poort te rammelen die ik gelukkig net op slot had gedaan.
Ze gingen tekeer en stonden te schreeuwen in het tsjechisch, de andere vrouw die ons ontving op de eerste dag kwam er ook nog bij. Ze wilden naar binnen en probeerden het hek open te maken.
Onze hond ging ontzettend tekeer en onze kinderen stonden ook te schreeuwen. Dat weerhield ze wel enigzins om verdere pogingen te doen om binnen te komen maar gingen niet weg en bleven staan schreeuwen. We hebben het alarmnummer gebeld. Toen we riepen dat de politie eraan kwam bleven ze op afstand.
De agenten waren gelukkig aardig en een van hen sprak goed engels en heeft gezorgd dat ze uiteindelijk weggingen na heel veel moeite
Diezelfde avond laat alles ingepakt en de ochtend daarna heel vroeg naar huis vertrokken.

Verder heb ik er geen goed woord voor over hoe Belvilla met onze klacht is omgegaan ( want ik heb direct gebeld na de eerste bedreiging).
De tweede keer dat ze naar ons toe kwamen om ons aan te vallen en het volledig uit de hand liep had ik iemand aan de telefoon van Belvilla. Zij hoorde dat het uit de hand liep, mijn hond was aan het grommen en blaffen, mijn kinderen waren aan het huilen en schreeuwen, de eigenaren waren tegen ons aan het schreeuwen en mijn man riep dat hij de politie ging bellen. Ik heb toen moeten ophangen met de medewerker van Belvilla. Vervolgens heb ik helemaal niets meer gehoord van Belvilla, ze hebben niet teruggebeld om te vragen hoe het met ons gaat. We hadden wel gewond of dood daar kunnen liggen terwijl er verder niemand van wist.
Ik vind dat echt ronduit verbazingwekkend en teleurstellend. Het ontbreekt Belvilla dus werkelijkwaar elke vorm van fatsoen en menselijkheid. Ik heb er bijna geen woorden voor om zo schofterig behandeld te worden.

Geplaatst op: 27-07-2022
Laatst bewerkt op: 27-07-2022
Geschreven door: Jerney V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze SOS lijn!

Wij hadden een huisje gehuurd in Toscane. Toen wij aankwamen was het huisje al bezet. Volgens de Italiaanse buren waren wij het 2e stel in één maand wat voor de deur stond. De huis eigenaar had zijn contract ontbonden. We belden met de SOS lijn van Belvilla. Daar werd tegen ons gezegd:" O vervelend maar wij zijn vergeten u er van te verwittigen dat het huisje niet meer beschikbaar is ,maar u krijgt u geld terug! Wat??? wij staan 1400 km van huis, boven op een berg en u zegt eigenlijk van zoekt u het maar uit. We konden dat niet accepteren.
We kregen 80 euro voor het probleem extra, maar een andere locatie zoeken was er niet bij ( er werd bij gezegd ach het gaat maar om een klein bedrag!) We hebben het geaccepteerd en zijn in de omgeving zelf op zoek gegaan we hebben 80 euro per nacht extra uit moeten geven. Nee een waardeloze organisatie met dito SOS lijn. Wij nooit meer Belvilla.

Geplaatst op: 27-06-2022
Laatst bewerkt op: 27-06-2022
Geschreven door: Gerard M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Onverwachte kosten, extreem onbehulpzame klantendienst. NIET BOEKEN!!!

Geplaatst op: 10-08-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2022
Geschreven door: Sylvie V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Horrible location

Bonjour,

Après avoir réservé une maison via BELVILLA fin Mai, pour y passer un long week end tranquille et confortable en famille, la maison une fois sur place s'est avérée être une véritable horreur tant au niveau de la fraîcheur de l’immobilier (Lit, Canapé, oreillers, douche, table....) que sur l’état de propreté inacceptable pour un bien mis en location sur votre site. Tout etait sale, poussiéreux, taché, collant, des toiles d'araignées dans tous les coins, une douche qui était un véritable bouillon de culture et j'en passe....

L'état de la maison étant tellement insupportable que nous pensions faire demi tour dès le lendemain de notre arrivée sur le site pour finalement écourter notre séjour d'une nuitée tant notre malaise était grand, sans vous parler de la visite de la propriétaire qui visiblement ne se rendait compte de rien et nous reprochait presque d'écourter notre séjour !!!

A présent j'essaie au minimum de me faire rembourser de cette nuitée annulée mais après avoir échangé quelques mails faisant part de mon mécontentement et de ma demande de remboursement, SOS Belvila ne daigne plus répondre à mes mails de relance et me laisse le bec dans l'eau après avoir ruiné notre week end!

Bref plus JAMAIS BELVILLA qui ne sait pas garantir la qualité minimum de propreté et de bien être de ses clients mais en plus à un service après vente déplorable qui visiblement n'a pas la notion du respect et du professionnalisme attendu.

Un seul conseil: FUYEZ, FUYEZ, FUYEZ….

Geplaatst op: 27-06-2022
Laatst bewerkt op: 27-06-2022
Geschreven door: Frederic P.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Specifieke data?!

Als je bij het zoeken naar beschikbare vakantiehuizen aanduidt dat je specifieke data wil, verandert het systeem toch naar andere data. Eerlijker zou zijn als het systeem zegt dat er niets beschikbaar is tijdens je gekozen periode. Zo kan ik verder kijken naar andere aanbieders.

Geplaatst op: 28-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tamara C.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Rampzalig!!

jaar vooruit geboekt ; vakantiehuis voor twee personen.
we gaan naar een festival. leuk!!
van twee naar 4 personen omgeboekt. alles geaccordeerd en bevestigd door Bellvilla.
een dag voor start verblijf neem ik contact op met verhuurder; Verhuurder geeft aan dat 2 personen welkom zijn en bij 2 personen meer moet ik 300 bijbetalen.
belachelijk natuurlijk, maar ik heb bij Belvilla geboekt en die zullen dat oplossen (dacht ik);
ik ben inmiddels 17 telefoontjes , berichten en een tiental chatconversaties verder. een van de vier festivalgangers heeft inmiddels zelf een hotelkamer geboekt. het enige dat ik te horen krijg is dat men de verhuurder niet te pakken krijgt wat ik vreemd vind want als ik deze app krijg ik direct antwoord. er is niemand die een beslissing neemt of kan nemen. op de vraag om mijn geld terug te krijgen hoor ik alleen maar dat ik dan vanmiddag moet afwachten terwijl de verhuurder mij heel duidelijk te kennen geeft niet meer dan 2 pertsonen te accepteren mits er bijbetaald wordt.
Benieuwd of ik nog terug gebeld wordt. wij geven het op en proberen toch van het festival te genieten en rijden vanavond maar naar huis.
NOOIT MEER BELVILLA

Geplaatst op: 17-06-2022
Laatst bewerkt op: 17-06-2022
Geschreven door: Dino I.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Belvilla


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Vakantieparkwaterstaete.com logo
Vakantieparkwaterstaete.com
2 beoordelingen
9
RCN Vakantieparken logo
RCN Vakantieparken
2 beoordelingen
8,5
Comfortvilla logo
Comfortvilla
3 beoordelingen
7,7

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Belvilla een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 96 beoordelingen geplaatst over Belvilla. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,6 gekregen, waarbij 26% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Belvilla actief?

Belvilla is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) vakantiehuizen en vakantieparken.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Belvilla reviews? Dan kun je naar de website van Belvilla gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie