Belvilla logo

Belvilla ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

22 beoordelingen • 3,0
Bezoek de website
Belvilla logo
Belvilla ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
22 beoordelingen • 3,0
Beoordeling
22 beoordelingen
3
5 sterren
9%
4 sterren
0%
3 sterren
5%
2 sterren
5%
1 ster
82%
Bestelproces
3
Service
3
Prijs
3
Levering
3

Gerelateerde bedrijven

Hotelspecials logo Hotelspecials
14 beoordelingen
6,3
Roompot.nl logo Roompot.nl
2 beoordelingen
10
Pinhigh.nl logo Pinhigh.nl
0 beoordelingen
10

Belvilla ervaringen

Als je dan eindelijk op vakantie gaat wil je ook zeker weten dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Zeker als je een villa gaat boeken wil je dat er voldoende conform is, lekker schoon en een uitstekende omgeving heeft zodat jij optimaal kan genieten van je vakantie. Het is dan ook zeker geen overbodig luxe om te bekijken wat andere van Belvilla vinden. Lees hieronder alle Belvilla ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten en wees zeker dat dit je juiste aanbieder is voor jou vakantiehuis!

Over Belvilla

Met meer dan 30 jaar ervaring in de reisbrach is Belvilla uitgegroeid tot marktleider van de benelux op het gebied van vakantiehuizen. Met vakantiehuizen in onder meer Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Groot-Brittannië zijn er jaarlijks meer dan 550.000 gasten in de vakantiehuizen van Belvilla. De kracht van Belvilla is om hun klanten te verzekeren van een uniek vakantiehuis in een ideal omgeving met vooral een aantrekkelijke prijs. Met meer dan 20.000 vakantiehuizen in 20 verschillende Europese landen is er genoeg keuze in iedergeval. Zo bieden ze vakantiehuizen aan ana de kust, in de bergen, maar ook gewoon in het stadscentrum van populaire vakantiebestemmingen. Wil jij rustig in je eigen pyama lekker wakker worden in je eigen tuin, heerlijk kunnen naborrelen zonder op de tijd te letten en je eigen privezwembad hebben. Dan is een eigen vakantiehuis precies hetgene wat jij zoekt! Ontspannen en met alle privacy van je vakantie genieten is dan ook wat hoog bij Belvilla in hun vandel staat!

Verzekerd van een top vakantiehuis

Alle vakantiehuizen bij Belvilla zijn beoordeeld volgens strikte criteria. Deze criteria worden in overleg met huiseigenaren elke weer geperfectioneerd zodat Belvilla alleen de allerbeste vakantiehuizen aanbied voor een aantrekkelijke prijs! Naast de strenge criteria van Belvilla spelen recenties van klanten ook een belangrijke rol bij Belvilla. Doormiddel van een eigen beoordelingssysteem kan Belvilla zien wat de klanten van het vakantiehuis vonden. Mocht er dus een vakanthuis voorbij komen welke niet voldoet aan de klaten hun eisen dan grijpt Belvilla hier direcht op in.

Belvilla ervaringen

Naast het eigen beoordelingssysteem zijn onafhankelijke Belvilla ervaringen ontzettend belangrijk. Heb jij dus al Belvilla ervaringen en wil jij deze delen met andere consumten. Plaats je Belvilla ervaringen dan op deze site en help andere consumenten met jou Belvilla ervaringen.

Bekijk bedrijfswebsite
Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Belvilla

profielfoto van Josianne
Josianne
15-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Niets op aan te merken

Enorme keuze, kwaliteit is altijd goed. Maar de huisjes zijn vaak wel aan de prijs. Maar voor kwaliteit moet je ook willen betalen. Zeker als je na een jaar lekker tot rust wil komen.

profielfoto van Fam V.
Fam V.
24-01-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Mooie villas in heel Europa

Het aanbod van Belvilla is enorm en we hebben al meerdere landen bezocht met de familie en verblijven als sinds 1998 in huisjes van Belvilla. Altijd top keuze en de prijs...ja het is niet altijd even goedkoop maar kwaliteit krijg je altijd.

Daarom nooit een andere aanbieder geprobeerd..en waarom zou ik ook.

profielfoto van ?????
?????
21-11-2019
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
rent aparnment

Fraudsters. Received a second payment after which the reservation was canceled. I have all the screenshots.

profielfoto van Freek V.
Freek V.
30-09-2017
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Belvilla verwijdert reviews

Belvilla verwijderd stelselmatig reviews die niet 100% positief zijn. Wij hebben verder naar redelijke tevredenheid vier keer in een Belvilla vakantiewoning verbleven. Daarvan was de ervaring twee keer prima, en twee keer niet 100% postief. (Maar ook niet enorm slecht.) De twee nette (geen schuttingtaal) reviews over deze twee laatste vakantiewoningen waar we eerlijk zowel de positieve als de negatieve punten van de vakantiewoningen benoemden zijn beiden verwijderd! Nu we online zien dat dit ook bij andere gemixte/negatieve reviews van andere mensen gebeurt haken wij af: Geen Belvilla meer voor ons.

profielfoto van Herman
Herman
03-02-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
onbetrouwbaar

hadden een reis geboekt naar Marbella in mei 2020
corona deed spanje op slot
probeerden nog een keer en wee ging spanje op slot
belvilla kan geen produkt leveren, dus vragen we ons geld terug
KAT KOMT OP DE KOORD!
ze nemen telefoon niet meer op
e-mails beantwoorden ze niet.
op 25 nov 2020 krijg ik een bericht van een zekere Oloff bij belvilla.
Oloff vraagt of ik mijn bankgegevens kan doorsturen , dan kan belvilla mijn refund op mijn rekening storten... dat kan tot 4 weken duren , wordt erbij vermeld!
en dan NIKS
op 21 Jan 2021, krijg ik een bericht van belvilla dat de refund op mijn credit card is terugbetaald. ze voegen daar aan toe dat het 5 dagen kan duren voor het geld op die rekening staat
en dan NIKS
iedereen MOET hiervoor gewaarschuwd worden

profielfoto van Ed
Ed
25-01-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bureaucratisch klantonvriendelijk!!

Pas op met op tijd betalen.
Die je dat dan is de service weg!
Wij boekten een midweekje in het weekend.
Ik betaalde gelijk (had 3 dagen mogen wachten) en zie dat we ons een weekje vergist hadden in de datum! Snel gebeld (binnen 2 uur). Betaling Sas nog niet binnen, inboeken van hetzelfde huisje een week later kon, was zo gedaan .... maar moet achteraf € 255,= omboek-kosten betalen !!!!!
Had ik niet (zo vroeg) betaald, dan was de sneldrogende gratis geweest!
SCHANDE!

profielfoto van Nanda
Nanda
13-11-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

Begin 2020 hebben wij voor oktober 2020 voor 4 stellen en 2 kinderen een huis voor een weekend geboekt in de provincie Luik (België). Corona was toen nog niet aan de orde.
Eind september hebben wij Belvilla een mail gestuurd en kregen als antwoord dat Belvilla bij code rood een 3 dagen regel hanteert. Wij komen uit de provincies Utrecht en Gelderland en worden op dat moment door België als rode zones beschouwd en daarbij is de provincie Luik oranje.
Na telefonisch contact wordt aangegeven dat wij geen voucher ontvangen omdat het dringende advies vanuit de overheid een advies is en we dus gewoon kunnen gaan. Dat je na thuiskomst in thuisquarantaine moet wordt ook gezien als een advies en geen verplichting. De kosten voor een eventuele omboeking waren buitenproportioneel.
Na het indienen van een klacht volgt er niet meer dan een automatisch gegenereerde mail dat vanwege grote drukte het langer kan duren voordat je een antwoord ontvangt. Op reminders nav onze mail wordt niet meer gereageerd en ook na een klacht blijft het stil. Belvilla meldt op hun site dat ze de gezondheid, veiligheid en het welzijn van de gasten tot hun topprioriteit rekent. Wij kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat ze vooral snel veel geld willen verdienen.
Het is onbegrijpelijk dat Belvilla dringende adviezen vanuit de overheid negeert en hiermee de volksgezondheid op het spel zet.
Ook het niet reageren op een klacht getuigt van een arrogante houding. Het is niet meer dan fatsoenlijk en gebruikelijk te reageren op een klacht. Zo ga je niet met klanten om. Het is voor ons nooit meer Belvilla en zullen anderen ook zeker informeren over de werkwijze van Belvilla.

profielfoto van G
G
28-09-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Nooit meer

Eens, maar NOOIT meer, geldwolven zijn ze bij BELVILLA
Tja, waar moet ik beginnen. Wij steunen bedrijven graag in corona-tijd, zij hebben het moeilijk genoeg, zou je denken. Nou, Belvilla gooit graag haar eigen ruiten in, die hebben die hele crisis daar niet voor nodig. Wij hadden geboekt voor België. Aangezien na een aantal weken Zuid-Holland voor België op ROOD ging, mogen wij, zeker STRAFRECHTELIJK gezien, België niet in. Maar volgens BELVILLA is er niks aan de hand, we kunnen gewoon naar ons adres en dus mogen we niet annuleren. Nee hoor, zeggen ze, je kunt je adres gewoon bereiken, dus wij voldoen aan de voorwaarden. Dat je dan vervolgens TWEE WEKEN in quarantaine moet in België, dat vergeten ze bij BELVILLA voor het gemak even. Zolang ze bij BEVILLA maar het geld kunnen binnenharken, maakt het hen niet uit of mensen tevreden zijn.

Nou, dachten we, dan verzetten we toch gewoon? Maar daar heeft BELVILLA óók wat op verzonnen: het mag wel, maar dat kost je 179 euro. Niet dat zij zelf daar veel werk aan hebben, hoor, nee, want dat mag je allemaal zelf regelen via mijnBelvilla. Oja, en let goed op de kosten, want wanneer je op reserveren drukt, dan komen er achteraf ineens nog wat extra kosten bij.

Wanneer je mailt met uitleg, krijg je een gestandaardiseerd mailtje terug, met, jaja, nog aanbiedingen voor Oostenrijk waar je WEL gratis mag annuleren ivm corona. Dus je krijgt nog even een trap na.

Bellen dan...ze gooien je gewoon van de lijn.

GA ZO DOOR, BELVILLA, MET JE EIGEN BEDRIJF OM ZEEP HELPEN.

Hoe anders is onze ervaring bij MOLECATEN park. Daar mag je gratis annuleren, verzetten en weet je wat? ZE REGELEN HET NOG VOOR JE OOK!

Voor ons, en al onze vrienden en familie (want ja, zo'n verhaaltje gaat snel) NOOIT MEER BELVILLA!

BEDANKT, Belvilla, voor een treurige en verdrietige dochter, die haar verjaardagsuitje in duigen ziet vallen. Jullie hebben je geld, hoor! HEEL GOED GEDAAN!

profielfoto van Anja
Anja
03-08-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Boek direct bij eigenaar

Belvilla en alle andere boekings sites maken het bijna onmogelijk voor huseigenaren om nog het hoofd boven water te houden. Boek uw huis direkt bij de eigenaar, altijd goed bereikbaar, goede service en minder duur. In coronatijd uitstel van aanbetaling en eventueel gewoon geld terug. Contact van mens tot mens. Heerlijk toch?

profielfoto van Marjolein
Marjolein
20-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Na volledig bedrag te hebben betaald annuleren en dan compleet onbereikbaar zijn

Na het volledig betalen van mijn reissom wordt de boeking door hun geannuleerd. Na 3 weken sturen een voucher waarmee ik na 12 maanden mijn geld kan terug krijgen. Boeken met een voucher kan alleen telefonisch maar na drie keer meer dan een uur in de wacht te hebben gestaan geen resultaat. Dus kansloos dit.

profielfoto van G
G
23-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
OPGEPAST VOOR DEZE MALAFIDE CLUB!!!

Maanden na COVID-19 nog steeds telefonisch, per mail of via sociale media onbereikbaar. Wel volledige reissom vorderen, vervolgens de reis annuleren en daarna zwijgt men in alle talen. Gelukkig het merendeel van de reissom terug kunnen vorderen via PayPal. Nooit meer Belvilla!!!

profielfoto van Loesje
Loesje
23-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Belvilla niet te vertrouwen

op 1 februari een boeking gemnaakt voor het jaar erop met 100% garantie op geld terug. In mei heb ik de boeking geannuleerd, maar ipov geld heb ik een voucher gekregen. Dit was niet onze afspraak! Pas na 12 maanden kan ik mijn voucher inwisselen voor geld. Stelletje dieven! ze zijn overigens ONBEREIKBAAR via telefoon en e-mail.

profielfoto van Peter
Peter
17-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bereikbaarheid en boekingsproces

Ik begrijp dat Belvilla het in deze vreemde tijd druk heeft maar ik begin langzamerhand toch uiterst geïrriteerd de raken.
Ten eerste moet men zeer lang wachten om via de telefoon te woord gestaan te worden. Op een bepaald moment bleek zelf dit nummer tijdelijk niet bereikbaar te zijn. Via dit communicatiemiddel onderneem ik dus geen pogingen meer.
Ten tweede heb ik vanaf de dag dat ik een vakantiehuis gereserveerd voor 2021 de aanbetaling via de website proberen te voldoen met de voucher die ik toegestuurd kreeg n.a.v. de annulering t.g.v. Covid-19
Gedurende vele dagen heb ik meerdere pogingen ondernomen en is dat helaas steeds niet gelukt.
Daarover heb ik al een mail gestuurd en die is tot op dit moment niet beantwoord.
Tot mijn verbazing krijg ik echter herhaaldelijk een mail dat ik de aanbetaling moet voldoen daar de reservering anders geannuleerd wordt!
Als ik nu op de site ga zie ik tot mijn verbazing dat de betreffende boeking, buiten mijn medeweten om, geannuleerd is.
Ik hoop dat Belvilla alles spoedig herstelt want anders zie ik mij genoodzaakt van een reservering via Belvilla in de toekomst af te zien en mijn voucher voor contant geld in te wisselen.
Peter den Ouden

profielfoto van J.W.
J.W.
15-05-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
In Coronatijd krijgen we geen geld terug van Belvilla

Mijn Klacht
In december al geboekt, huisje in Noordwijk. Deel 1 aanbetaling keurig gedaan. Bij 2e betaling heb ik twee keer naar Belvilla gemaild wat te doen nu er Corona is, het leek me niet verstandig de 2e betaling te doen,als ik straks alles weer moet annuleren i.v.m. Corona. Twee keer geen enkele reactie van Belvilla. Nu vlak voor de huur van het huisje in gaat krijgen we bericht dat we niets terugkrijgen van Belvilla, maar geen reactie op mijn vorige twee vragen - mails. Dit was de laatste keer dat we iets boekten bij Belvilla. Mocht iemand nog een tip hebben, graag. We balen goed. We kunnen ons geld maar 1x uitgeven voor een vakantie.......

Gewenste Oplossing
Als we gewoon netjes ons geld terugkrijgen, wij hebben de Corona niet bedacht. We mogen niet met 6 personen in zo'n huisje, dus gaan we ook niet op vakantie toch?

profielfoto van Chris
Chris
02-05-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Als huiseigenaar in de kou blijven staan.

Slechte en zeer laconieke opvolging van vragen .

profielfoto van Nicole
Nicole
03-08-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
geweldig

grun sellerich wij zijn zeer gastvrij ontvangen met mooie gedekte tafel met koffie en cake mooi appartement prachtig uitzicht wij hebben genoten dikke 10

profielfoto van Veerle
Veerle
02-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Verhuren appartementen die niet mogen verhuurd worden

Wijzen eigenaars niet op gebreken laat staan ze geloven vakantiegangers niet na sturen foto's en dergelijke en komen dan of met vergoeding van 30 euro

profielfoto van John
John
21-06-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Borg wordt niet binnen gestelde termijn teruggestort

Borg van € 150,- wordt niet teruggestort binnen de beloofde termijn van 3 dgn door Belvilla.
2 mails gestuurd met de vraag waar de borg blijft, hierop wordt niet geantwoord. Telefonisch contact gehad, daar wordt belooft dat men er naar zal kijken. De borg is echter nog niet teruggestort.

profielfoto van Jeroen
Jeroen
11-06-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Verhuurd huisjes die uitgeleefd zijn.

Schimmel plekken van een meter, mails met caps lock aan. Mevr van Hengel bijzonder onbeschoft en ongemanierd.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
14-10-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Oplichterij

Klachten worden niet serieus genomen. Voorkom teleurstellingen, boek elders!

profielfoto van Monique W.
Monique W.
02-09-2016
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte ervaring Belvilla

Op zaterdag 13 augustus 2016 kwamen wij aan bij Domaine du Golf in Fabreques Frankrijk.
Allereerst kregen wij de sleutel van een reeds verhuurde accommodatie .
Leidinggevende ging even kijken en gaf zonder enig commentaar de sleutel aan de receptioniste van een andere accommodatie.
Buiten het feit dat het echt een minuscuul oppervlakte betrof kwamen wij tot de conclusie dat er GEEn airco aanwezig was waar het zo rond 40 graden celcius was.

Weer langs de receptie waar men , zonder te kijken mededeelde dat er niks anders was.
Belvilla gebeld:
Aanbieding via Belvilla > € 1250,00
Prijs in accommodatie > € 728,00
HOEZO aanbieding ???
Tevens zelf grote ventilator aangeschaft > zonder resultaat want geen dakraam > alleen schuifpui vol op de zon.
Op dinsdagnacht 16 augustus , na 4 nachten NIET te hebben geslapen ivm belachelijke hitte & geen ventilatie mogelijkheid vertrokken en de hele klere zooi achtergelaten .
Oh ja : voorstel van Belvilla:
€ 75,00 korting op volgende boeking......
Klant vriendelijkheid > 0
Accommodatie > 0
Kortom> SLECHTER DAN SLECHT

Schrijf een review over Belvilla

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Hotelspecials logo Hotelspecials
14 beoordelingen
6,3
Roompot.nl logo Roompot.nl
2 beoordelingen
10
Pinhigh.nl logo Pinhigh.nl
0 beoordelingen
10