Belsimpel logo

Belsimpel reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Belsimpel reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
12
Belsimpel logo
Website
Belsimpel
Categorie
Telecom

Belsimpel ervaringen

Reviews en boordelingen van bedrijven kunnen mensen helpen bij het vinden van een bedrijf die bij hun past. Heb jij ooit eens een Belsimpel ervaringen en wil jij dit graag met anderen delen? Dit is op deze pagina mogelijk. Plaats eenvoudig een review over jouw Belsimpel ervaringen en deel jouw ervaringen met anderen. Het is ook mogelijk om alleen een beoordeling te geven.

Over Belsimpel

Belsimpel is de online webwinkel waar je terecht kan voor alles wat te maken heeft met Telefonie. Opzoek naar een mobiele telefoon, Abonnement, prepaidtoestel of telefoonaccessoiresen? Belsimpel biedt alles aan voor scherpe prijzen en zorg ervoor dat jij binne 24 uur beschikt over jou bestelling

Opgericht door twee studenten en binnen 5 jaar een omzet van meer dan 5 miljoen euro. Het klinkt als een sprookje, maar voor Beslimepl is dit werkelijkheid! Belsimpel is op dit moment een grote speler op het gebied van mobiele telefonie. Al jouw wensen op het gebied van mobiele telefonie kunnen gerealiseerd worden door Belsimpel. Ze hebben geen dure kosten van winkels waardoor ze de prijzen relatief laag kunnen houden.

Diensten Belsimpel

Wanneer je een abonnement afsluit moet je eerst kijken wat voor beller je bent. Bel je bijvoorbeeld veel of maak je juist veel gebruik van het internet op je telefoon. Voor iedere wens heeft Belsimpel een geschikt abonnement. Het is ook mogelijk om alleen voor een sim-only abonnement te kiezen wanneer je bijvoorbeeld al een telefoon hebt. Voor mensen die liever niet vast willen zitten aan een abonnement heeft belsimpel een prepaid kaart. Naast de abonnementen en de prepaidkaart kun je bij Belsimpel ook terecht voor een tablets, losse toestelen en accessoires.

Klachten en service Belsimpel

Belsimpel probeert altijd zijn klanten zo goed mogelijk te helpen bij hun wensen. Heb jij ooit eens een abonnement afgesloten of heb je eens een product aangeschaft bij Belsimpel? Deel jouw Belsimpel ervaringen door een review of een beoordeling te plaatsen. Jouw review en beoordeling wordt door vele mensen gelezen. Wellicht kan jouw review of beoordeling er toe leiden dat mensen klant worden of juist geen klant worden bij Belsimpel.

Gerelateerde bedrijven

Simyo logo
Simyo
29 beoordelingen
6,8
Art & Craft logo
Art & Craft
2 beoordelingen
9,5
Refurbished.nl logo
Refurbished.nl
67 beoordelingen
4,8

Gerelateerde blogartikelen

8,0
78% zou hier weer kopen
237 beoordelingen
Ervaringen met Belsimpel

Ons team van experts heeft Belsimpel geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Belsimpel bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Belsimpel is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Belsimpel is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van Belsimpel te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Nooit product gekregen, en Belsimpel weigert mij te helpen op een redelijke manier. Ze liegen ook nog.

Helaas besloot Belsimpel mijn hele dure toestel met DHL te verzenden. Omdat het DHL is ging dit natuurlijk compleet fout. 2x kwamen ze niet opdagen, toestel gelijk teruggestuurd naar Belsimpel door DHL.

Volgens Belsimpel kan dit terugsturen vanuit DHL een week of 2 duren. Ander toestel sturen gaat niet, ze hebben het niet op voorraad. Krijg ik een mail van Belsimpel waarin ze uitleggen dat ze een onderzoek gaan starten. Ik moet hiervoor een formulier uiprinten en met pen invullen, vervolgens terugsturen, ik heb geen toegang tot een printer.

Ik heb uiteindelijk maar de gehele aanvraag geannuleerd, helaas gaat de annulering pas in nadat ze het toestel ontvangen hebben van DHL, wat dus weken kan duren.

Dit is een ontzettend slechte ervaring geweest, er is geen tijdige of redelijke oplossing aangeboden, ze gebruiken DHL (niet te vertrouwen) en zelfs annuleren gaat niet. Ik ben in essentie van 75 euro beroofd door Belsimpel en DHL en zit misschien aan een duur abonnement (zonder toestel) vast omdat niemand weet of/waar/wanneer dat pakje aankomt.

Waarschijnlijk heeft dat DHL tuig het toestel gewoon gestolen.

Nooit meer Belsimpel of DHL, zo lang als ik leef.

EDIT:

Nog al die tijd aan het lijntje gehouden door Belsimpel. Ze hebben geen idee wanneer het pakje aankomt.

Na elke dag een aantal keer bellen hebben ze me een oplossing aangeboden: een nieuw toestel sturen. Omdat ze niet het toestel in de kleur en opslag hadden die ik wil koos ik een andere. Dit zou geregeld worden.

Natuurlijk, omdat Belsimpel constant liegt en bedriegt kreeg ik nog geen 15 minuten later een mail dat dit toch niet kan, omdat mijn contract er niet op aangepast kan worden. Ik kon annuleren of wachten tot ze mijn kleur/opslag op voorraad hebben.

Neem in de regel gewoon aan dat Belsimpel je probeert aan het lijntje te houden, dat hun medewerkers maar wat zeggen (alle medewerkers zeggen maar wat over de retourtijd vanuit DHL en uiteraard nog geen kwartier later houden ze zich niet aan hun woord) en dat ze werkelijk illegaal bezig zijn. (geen product ontvangen, weigerden te annuleren totdat ik veel had gebeld en geklaagd)

Ten strengste afgeraden, al schiet je me dood, dit is de laatste aankoop die ik in mijn leven bij Belsimpel zal doen, en ik zal het bij iedereen streng afraden.

Geplaatst op: 15-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Valse voorwendselen, adverteren met cashback terwijl deze niet te claimen is

Xiaomi 11t 256GB bij Belsimpel gekocht, mede omdat ze adverteerden dat er een cashback actie van €100 op zat. Helaas blijkt nu achteraf dat ik geen recht heb op deze actie. Als je Belsimpel hiermee confronteert, krijg je eerst een reactie dat het een actie van Coolblue is van vorig jaar??? Geen idee hoe ze daar bij komen. In hun eigen voorwaarden staat duidelijk dat het om een actie periode van 01-03-2022 tot en met 30-01-2022. Vervolgens nogmaals gebeld met Belsimpel. Nu geven ze aan dat het alleen om de grijze variant zou gaan. En wat het allemaal nog bijzonderder maakt is dat wanneer je naar de actie site gaat welke in Belsimpel haar eigen voorwaarden staat, vermeld wordt dat het alleen om de 128GB variant gaat en dat Belsimpel helemaal geen deelnemde winkel van de actie is. Wanneer je ze hiermee confronteert geven ze geen verklaring. Ik kan dus fluiten naar de €100. en meedenken met de klant doen ze ook niet in deze. Ik koop hier in ieder geval nooit meer.

Geplaatst op: 09-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marieke B.

7 / 10
5/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte service

Het bestellen gaat prima. Maar, artikel is “zoek”geraakt. Bij Postnl staat iedere dag, dat de levering wordt verschoven. Na 5e dag een bericht van Belsimpel dat ze onderzoek gaan opstarten. Alle gezinsleden moeten wel eerst, alsof we criminelen zijn, een verklaring ondertekenen. Onderzoek kan 5 dagen duren. Ik heb geprobeerd te bellen maar werd er na 10 minuten uitgegooid.
Dan maar via mail. Ik wil annuleren en ergens anders dat ding bestellen (heb geen zin om dagen te wachten). Ineens een telefoon. Ze willen eindelijk met oplossing komen, want telefoon is zoek. Opnieuw versturen (dus niet he) of annuleren. Maar dan kan de terugbetalen 5 dagen duren. 5 is een rode draad daar. Na het simpel bestellen, gaat het echt niet meer simpel daar. Als ik nu een betaalipdracht geef, dan is dat bedrag vrijwel meteen overgeboekt. Zo simpel is dat.

Geplaatst op: 16-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jules V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Na een week nog niets

We wachten al ruim een week op pakket. Belsimpel en Postnl wijzen naar elkaar maar doen tot dag 6 niets. Dan wordt een onderzoek opgestart. Dat duurt ook weer verschillende dagen. Ns onderzoek zal wss een nieuw pakket worden verstuurd. Zal via Postnl gaan”¦”¦.als het al aankomt ook weer dagen. En de klant”¦”¦”¦al die tijd zonder pakket.

Geplaatst op: 15-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 2/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen wettelijke garantie

In tegenstelling tot veel van hun concurrenten geeft belsimpel maar 1 jaar fabrieksgarantie op Apple producten. Een beroep op wettelijke garantie omdat dit soort dure producten langer dan 1 jaar probleemloos zouden moeten meegaan wordt niet in overweging genomen. Daarom zou ik adviseren om als iets ergens anders maar enkele tientjes duurder is het daar te bestellen zodat je wel 2 jaar garantie hebt

Geplaatst op: 23-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rick L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nog nooit meegemaakt, administratieve onzin en onwil

Avondlevering gevraagd , briefje Postnl zat om 16 uur reeds in de bus. Pakje af te halen op ophaalpunt vanaf 15 h morgen. Geen pakje op ophaalpunt, wel nieuw briefje , ze waren een tweede keer langs geweest !

Tracking gaf aan : bezorgmoment onbekend.

Na 4 dagen : idem

Bel naar Postnl via bot: uw pakje ligt in het sorteercentrum, vraag onderzoek aan via afzender.

En dan begint de miserie met Belsimpel:

U moet een formulier invullen waarop u verklaart uw pakje niet ontvangen te hebben. Dit moet op papier.
Helaas heb ik geen printer meer, na enkele mails en telefoons waarin ik de situatie uitleg en de bevinding van PostNl mededeel, kan men mij niet helpen vooraleer ik het document invul en bezorg.
Na enkele dagen krijg ik het formulier toegestuurd via post..
Vul het in, met OA ordernummer, tracking code , omschrijving bestelling ....
Enkele dagen later : sorry , de bestelde items moeten vollediger omschreven worden.. de volledige specs van de sd card, gsm, cover ...
Hoewel het ordernummer vermeld is, plaagt men mij met die flauwekul ... Opnieuw formulier invullen. Ik ben het zat en wil annuleren en een terugbetaling.
Men zegt me dat ik mijn geld niet terug kan krijgen vooraleer het onderzoek afgerond is, men oordeelt dat ze een nieuw pakket kunnen sturen , en dat ik dit dan na ontvangst nog eens terug moet sturen als return !!
Ondertussen ben ik zo gedegouteerd van de manier waarop men zijn klant hier behandeld. We zijn 17 dagen verder en ik heb geen pakket, geen zicht op een terugbetaling , alleen maar meer administratief geneuzel en onwil.
1 telefoontje naar Postnl had ze de info opgeleverd die ze nodig hadden, om mij binnen de 2 dagen een nieuw pakket te sturen en om mij als klant te bedienen zoals het hoort. Had een telefoon besteld voor mijn oudere vader die deze nodig had om op reis te gaan. Helaas bedankt Belsimpel , een primeur voor mij, erbarmelijke service. Raad iedereen af om hier te bestellen , alternatieven genoeg die wel een telefoontje kunnen en willen plegen om een probleem op te lossen.

Geplaatst op: 13-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wim G.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen wettelijke garantie

Bestel niet bij Belsimpel op het moment wanneer je iets besteld van Apple (airpods). Het bedrijf doet afstand van de wettelijke termijn van twee jaar en hierdoor heb je slechts één jaar garantie, terwijl de wet luidt dat er twee jaar garantie moet worden gegeven.

Geplaatst op: 28-06-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sander B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurstelling

Kocht een Google Pixel 4a 5G telefoon van deze winkel drie weken geleden. De telefoon was een uitlaatklep. Er werd gezegd dat de telefoon in nieuwstaat was. Allereerst zat de telefoon niet in de originele verpakking. Dit is niet zo erg. Ten tweede, er zat niets in de doos, zelfs geen oplader. Na het opstarten van de telefoon, startte hij na een tijdje vanzelf weer op. Dan weer overdag. Toen ik de telefoon uit mijn zak haalde, stond hij uit. Dit gebeurt bijna elke dag. Ik schreef naar support en beschreef het probleem. Ik begreep dat de telefoon niet nieuw was, maar dat hij niet goed werkte. Ik kreeg het advies om het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw op te starten. De situatie is niet veranderd. Ik heb toen besloten de telefoon terug te sturen, omdat de winkel zegt dat dit binnen 31 dagen na aankoop kan gebeuren. Het kostte me twee weken. Toen ik de klantenservice hierover schreef, kreeg ik een verrassend antwoord - *u kunt de telefoon terugsturen als hij NIEUW is*. Wat vind je daarvan? Het volgende bericht bood me de mogelijkheid een retourformulier in te vullen. Toen ik dat deed en de reden van de terugzending beschreef, kreeg ik een antwoord dat mij opnieuw verbaasde. *Bel Google en zij zullen je helpen *Ik wil de telefoon terugsturen en ik kan dat doen zonder opgaaf van reden binnen 31 dagen. De winkel zegt tegen me - los je eigen problemen op. Denk een paar keer na voordat je contact opneemt met deze winkel. Ik raad het persoonlijk niet aan!

Geplaatst op: 03-06-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 5/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen oplader, geen oordopjes, geen pin

Ben zeer teleurgesteld over mijn aankoop bij Belsimpel. Ik kreeg letterlijk alleen het toestel. Geen oplader, geen oordopjes, NIET EENS DE PIN waarmee ik de telefoon open moet maken om de simkaart erin te kunnen doen. Dit had wel wat duidelijker vermeld mogen worden, want dan had ik de ontbrekende dingen tijdig apart kunnen aanschaffen. Ook zat er een halve week tussen mijn oude simkaart en ingang nieuwe simkaart (nummerbehoud). Snap niet waarom dit niet beter in elkaar over kon lopen. Heb het een maand van tevoren besteld, dus tijd was er genoeg. En nu gaat het overzetten van het nummerbehoud volgens mij ook niet helemaal goed, want ik ontvang geen smsjes. Wat een ellende!

Geplaatst op: 12-04-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kan het niet anders omschrijven dan als oplichting. Belsimpel verkoopt nieuwe iPhone terwijl Apple zegt dat dit helemaal geen originele telefoon is.

Nadat ik deze bij apple heb gebracht om een productiefout te laten repareren kwam het aan het licht dat de batterij er niet volgens de apple voorschriften in lag. Er is dus mee geknoeid en apple gaat het defect daarom ook niet repareren. Belsimpel heeft mij dus laten betalen voor een nieuwe telefoon maar deze niet geleverd.

Met een oplossing wilde ze maar niet komen
Het enige wat gezegd werd was dat ik de telefoon maar moest opsturen/komen brengen. Ze wilde het toestel namelijk zelf controleren, terwijl ik een schriftelijke bevestiging heb van de bevindingen van apple zelf. Uiteindelijk zag ik dan ook geen andere mogelijkheid dan hier gehoor aan te geven.

Nu spelen ze struisvogel!
Ze reageren helemaal niet meer op mijn e-mails en als ik bel kom ik niet verder dan een toezegging tot een terugbelverzoek die ze vervolgens weer niet nakomen. Ondertussen hebben ze nog wel mijn telefoon...

Geplaatst op: 28-09-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Daniël

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service, je mag hopen dat je een werkend toestel ontvangt

Helaas erg slechte service. Ik heb een defecte telefoon ontvangen en belsimpel lijkt niet in staat deze te kunnen repareren. Nu willen ze dat ik bijbetaald voor een fatsoenlijk werkend apparaat, terwijl deze telefoon vanaf dag 1 niet gewerkt heeft. Erg jammer. Ik zou zeker niet aanbevelen om hier aankopen te doen, want als er wat mis is, sta je er alleen voor en mag je een rekening betalen. Tevens worden er afspraken gemaakt, en niet nagekomen (mbt contact leggen)

Geplaatst op: 06-07-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ec

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Toestel te laat geleverd, te laat reageren, defect toestel geen oplossing daarvoor

Ik ben zeer ontevreden vanwege de volgende punten:
- er wordt op de website gegarandeerd dat de levering van mijn nieuwe iphone de volgende dag in huis is, hij kwam 3 dagen later
- Reacties van de klantenservice is niet binnen 48 uur maar pas na 60 uur of meer.
-mijn Iphone ging stuk toen ik de simcard wilde plaatsen, er brak een stukje van de simcardtray af. Ik heb bij de klantenservice via de mail het probleem aangegeven en uiteindelijk heb ik na een moeilijke zoektocht een telefoonnummer gevonden om een klantenservice medewerker te kunnen spreken aangezien ik lang moest wachten op antwoord via de mail. Deze vertelde mij dat ik de Iphone moest terugsturen en dan zou er een mail volgen met hoe nu verder.
ik heb de mail ontvangen en er wordt gezegd dat ik gebruikersschade heb waardoor ik niets vergoed krijg. Ik heb de telefoon niet gebruikt want de simcard is er nooit in geweest.
Ik ben hier al ruim 17 dagen mee bezig en van service merk ik zeer weinig en heb veel geld uitgegeven aan een defect apparaat welke ik heb geretourneerd volgens alle garantievoorwaarden maar daar niets van terug krijg. Ze blijven er maar op hameren dat de telefoon gebruikersschade heeft. Schandalig! Het is een gloednieuw toestel die bij de eerste aanraking al stuk gaat

Geplaatst op: 22-06-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jessa

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belsimpel stuurt 2 x defecte iphone 8 gold, heeel toevallig met precies dezelfde problemen

Nu voor de tweede x een zogenaamde nieuwe iphone 8 gold opgestuurd gekregen met exact dezelfde klachten!!! Dit is zo toevallig!!!
Bij een Belsimpel winkel ruilen “mag” niet. Alvast een nieuwe sturen doen ze niet! Waardeloze service. Belsimpel stuur gewoon kapotte iphones!
Zijn snel mogelijk geld retour Belsimpel!! Deze sturen we het definitief terug!!

Geplaatst op: 25-05-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fout vervelend en oneerlijk

Mijn ervaring is te vergelijken
met stam V.
Ben super pissig...

Belsimpel weet heel goed waarom...

Geplaatst op: 03-05-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zonder waarschuwing 53 euro extra van mijn rekening afschrijven.

Zonder waarschuwing is er 53 euro extra van mijn rekening afgeschreven omdat ik aan mijn limiet zat. Ik had nog extra mb's gekocht. Zit je over je limiet dan rekenen ze 14 cent per mb extra.
Dus voor 400 mb betaal je dan 56 euro.
Dit is gewoon oplichterij

Geplaatst op: 22-04-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Leen

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Snel telefoon geleverd

Ik heb een abonnement afgesloten en de volgende dag had ik al mijn nieuwe iPhone binnen. Super snel geleverd en ook nog eens allemaal goed geregeld.

Geplaatst op: 15-04-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wouter

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Geen service

Vragen naar een gelijke behandeling. Omruilen van toestel mag volgens de richtlijnen van jullie site. Ook al gebeurd in de regelmaat. Maar garantie en service krijg je daarna niet meer. Ook word je als klant geweigerd als de order is geplaatst en geld is overgemaakt. Kinderachtige manier om een klant te weigeren, want alles is volgens de overeenkomsten gedaan en daarbij is geen regel over treden. Probeer een order te plaatsen een telefoon voor mijn kind, dan ineens geweigerd zonder enige vorm van communicatie...bedankt! Maar daarna bepaald Arjan zijn eigen regels en niet conform het bedrijf.

Geplaatst op: 15-04-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Svv

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Don't waste time going to the store

Very bad service in the store. They do not keep what they offer online.I could place an order online but they won't let me do it in the store. The website showed no error while placing the order and the guy working in the store was like"yeah you'll pay and then get everything and afterwards they will decline and then it'll take a while until I get my money back" This is just insane to me especially because I drove an hour to just have a look for a phone which they had in stock but where not allowed to show me. The information that you need more then just a bank account and an EU-ID Card, BSN and proof of residency in Holland was somewhere hidden on the site.After he showed me I could not find it back on my owm. Also they haven't heard that as a foreigner in Netherlands the phone providers like Tele2 sent their clients for an abonnement directly to them.That I as a new customer has to bring over this information says it all. I wasted the Thursday evening in this store and had afterwards no time to handle other things, no need to say how frustrated I am.

Geplaatst op: 12-12-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Russell

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Veel te laat - doen niet wat ze beloven - waardeloze klantendienst

Leveren niet zoals gezegd, maar veel te laat: pas na enkele dagen ipv 1 dag.
Netjes op tijd besteld (voor 2330) en betaald (dit ging vlug).
trage klantendienst, soms 2 uur wachten op respons via fb.

Moeten niet adverteren zo en zo als ze het niet kunnen aanbieden, maar gewoon eerlijk zijn

Vermijden!

Geplaatst op: 30-11-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Yoni

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht!

Lg v30 flip cover besteld
Lg v30 flip cover besteld. Op de site staat dat het origineel LG is. Dit bleek niet zo te zijn. Flip case was van ander onbekend merk voor eur 24,95. Een slap slecht hoesje die dan veel te duur is. Deze meteen teruggestuurd. Deze is volgens de track en tracé vorige week vrijdag door Belsimpel Groningen retour ontvangen. Geen bericht ontvangen over de retourzending nog het geld terug ontvangen. Gisteren gemaild en nog steeds geen antwoord. Zeer slecht. Op de site staat dat je binnen 5 werkdagen je geld terug hebt. Dit blijkt dus een leugen!

Geplaatst op: 04-10-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Frank

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbare uitspraken en zeer slechte service

Smartwatch na 5 dagen terug gestuurd wegens niet te openen blokkering.
Vijf verschillende medewerkers die allemaal andere uitspraken doen. Buiten mijn medeweten opgestuurd ter reparatie. Kijken of het na 5 dagen onder fabrieksgarantie valt? Te gek voor woorden. Willen geen nieuw toestel sturen of geld terug ondanks wettelijke bepalingen.
Nooit bel simpel meer.

Geplaatst op: 26-08-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerard

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Helpdesk houd je lang aan het lijntje, maar helpt niet echt


Motorola Moto Z3 gekocht via BelSimpel. De kwaliteit van de microfoon is bedroevend en BelSimpel zegt dat dit geldt voor alle toestellen. De enige oplossing die ze hebben is het toestel omruilen, maar als het geldt voor alle toestellen heeft dit geen enkele zin, want:
1. Updates installeren duurt erg lang en 2: je bent je toestel dus enkele dagen kwijt, zonder dat de microfoon ineens beter werkt. BelSimpel biedt geen enkele compensatie. Omdat ik per se mijn oude Moto Mods wil gebruiken, zit ik wel vast aan de Moto Z3.
3. Er zit geen gebruiksaanwijzing bij voor headset en deze werkt alleen met meegeleverde adapter (dus als ie kapot gaat, dure andere adapter of alleen bluetooth);
4. Meegeleverde Moto Mod-batterij laadt alleen via meegeleverde snellader.

Door: Joris 23-07-2019

Geplaatst op: 23-07-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jhm

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

1 jaar geleden was mijn iPhone 6S opeens stuk. Zou iets met de moederbord te maken hebben. Na een lange onprofessioneel personeel (lees; studenten) conversatie, Kwam persoon met een aanbod namelijk een outlet toestel dat nog geen maand oud was en retour was gezonden. Ze schreef het volgende:

Ondanks dat ik er zelf het volledige vertrouwen heb dat dit toestel als nieuw functioneert, kan ik me goed voorstellen dat u hier wat huiverig in bent. Daarom heb ik de toezegging gekregen dat ik u iets extra’s mag aanbieden. De garantie op het outlettoestel wordt verlengd tot 1 april 2020. Daarnaast hebben we afgesproken dat u binnen een week een beoordeling maakt van wat u vindt van de staat van het toestel. Mocht u hier niet mee akkoord zijn, dan heeft u dan nog de mogelijkheid het toestel aan ons te retourneren.

Nu twee maanden geleden heb ik het toestel opnieuw retour moeten sturen omdat de batterij wel erg snel leeg ging (in de avond nog 75%) volgende dag 5%.
Ik kreeg het toestel terug wat niet gerepareerd was. Bleek dat het bij de verkeerde reparatie afdeling terecht gekomen was van Apple, dus weer opnieuw opsturen maar.. Na een aantal weken weer retour met alleen de aankoopbon erbij. na opnieuw bel en mailcontact. is zonder mij toestemming het toestel ineens omgewisseld en schijnt opnieuw het moederbord gesneuveld te zijn.

Persoon schrijft het volgende:
Uit je e-mail begrijp ik dat er geen reparatierapport bij het geretourneerde toestel zat. Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten wat er nu precies is gebeurd.

Ik heb met je meegekeken en ik zie dat je toestel bij het reparatiebedrijf is geswapt. Dit betekent dat je toestel is omgeruild voor een ander exemplaar. Dit houdt ook automatisch in dat je nu een ander IMEI-nummer hebt, namelijk xxxx. Hopelijk werkt dit vervangende exemplaar wel naar behoren.

Persoon schrijft het volgende (zie onderstaand) en reageert vervolgens niet meer op mijn mail..trieste zaak en nog slechter wat een onbetrouwbare mensen. NOOIT hier je telefoon aanschaffen want je krijgt elke keer een outlet toestel of 1 of andere smoes te horen. Ze vinden een passende oplossing een tegoed van 15,-..

Onlangs heeft u contact gehad met ons aangaande de reparatie van uw iPhone.

U vroeg zich af waarom het toestel is ”˜geswapped’ en waarom hier niet over gecommuniceerd is. Allereerst is het ”˜swappen’ of omruilen van toestellen een gangbare procedure binnen de garantieprocedure van Apple. Dit wordt met name gedaan wanneer een toestel serieuze problemen vertoond of er bepaalde onderdelen vervangen moeten worden. In het geval van uw toestel moest het moederboard worden vervangen. Apple kiest er in deze gevallen altijd voor om daarbij het hele toestel te verwisselen. Na navraag bij de reparateur blijkt ook dat het nieuwe toestel rechtstreeks vanuit de Apple voorraad is geleverd.

We begrijpen dat u hier niet bekend mee was en dit uw verbazing heeft gewekt. We willen u als tegemoetkoming dan ook een accesoiretegoed aanbieden ter waarde van €15. U kunt deze vrij besteden op onze website en hier bijvoorbeeld een accessoire voor uw telefoon mee aanschaffen. Als u te zijner tijd refereert aan ordernummer xxx regelen wij dat de korting wordt doorgevoerd.

Geplaatst op: 31-07-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Aniel

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

zaterdag ochtend heb ik een telefoon met hoesje en screenprotector besteld. volgens hun beleid is het voor 23:30 besteld volgende dag in huis. zondag stond mijn besteling status op uw pakket wordt ingepakt en dat het pakketje maandag pas geleverd zou worden.
dus ik bel met de klantenservise die konden mij geen rede geven waarom dit was want het had indderdaad zondag geleverd moeten worden maar dat ging niet meer dus als ik het pakketje maandag had ontvangen dan konen hun daarna een tegemoetkomen geven voor het ongemak. oke ben hier mee akkort gegaan.
ongeveer 3 uur later wordt ik gebeld door de klantenservise met het excuses maar dat de telefoon ook maandag niet geleverd kon worden omdat er bij hun in het systeem iets is fout gegaan met mijn bestelling dat de telefoon nu dinsdag geleverd gaat worden en dat ze als tegemoetkoming de screenprotectors er gratis bij zouden leverer dus dan zou ik daarvoor mijn geld terug krijgen dit koste 9.95 terwijl alles bij elkaar het een bestelling was van 453.90 euro zeer teleurstellend dus de bestelling maar geanuleerd maar hun kunnen niet direct het geld overmaken dat het je binnen 5 werkdagen pas weer terug

Geplaatst op: 21-07-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Lucynda

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belingewikkeld

Belsimpel is niet simpel, maar ingewikkeld. Bovendien ben ik genaaid door dit bedrijf. Tot twee keer toe ontvangen we een toestel dat niet werkt. Vervolgens kiezen we een ander toestel dat duurder is. Een voorstel voor de bijbetaling wordt niet naar ons gecommuniceerd. Hier moeten we steeds zelf achteraan bellen. Uiteindelijk krijgen we een voorstel dat enkele dagen oud is. Het bedrijf hanteert naar eigen zeggen dagprijzen voor toestellen. Inmiddels is de dagprijs van het nieuwe toestel gedaald. Aanpassen van hun eigen dagprijs weigeren ze echter. Anderhalf uur bellen en frustratie heeft mij doen besluiten de bestelling in zijn geheel te annuleren. Wat een slechte dienstverlening.

Geplaatst op: 20-06-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Undefined

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen contact mogelijk over problemen

telefoon is geleverd met gebruiksaanwijzing in het Italiaans! De bijgekochte screenprotector past slecht en plakt helemaal niet. Er ontbreken kennelijk wat onderdelen. Maar.. ondanks de belofte binnen 48 uur te reageren heb ik na ruim 'n week en 5 mailtjes nog steeds geen reactie. Het enige teken van leven is telkens een bevestigingsmail. Met daarna een mail van de klantenservice waain wordt gezegd dat er al is gereageerd....

Geplaatst op: 11-06-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Annemarie

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Mijn betaalde gsm van 700 euro is gestolen bij post nl, ik moet eerst het onderzoek afwachten en dan hopelijk na 1 week ontvang ik pas een nieuwe gsm. Echt schandalig, belsimpel heeft de gsm onverzekerd opgestuurd via post nl en nu ben ik de dupe.

Mijn betaalde gsm van 700 euro is gestolen bij post nl, ik moet eerst het onderzoek afwachten en dan hopelijk na 1 week ontvang ik pas een nieuwe gsm. Echt schandalig, belsimpel heeft de gsm onverzekerd opgestuurd via post nl en nu ben ik de dupe.

Geplaatst op: 27-05-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kampfraat

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Op moeten draaien voor kosten die voorkomen hadden kunnen worden was de service beter van Belsimpel

Ik schrijf deze review naar aanleiding van mijn (nu al) slechte ervaring met Belsimpel wat betreft hun service. Zelf heb ik altijd de indruk gekregen dat het bedrijf klantenbinding en service bovenin haar prioriteitenlijst had. Echter blijkt uit mijn ervaring dat dit niet het geval is. Graag deel ik hierbij mijn ervaring om u ervan op de hoogte te brengen hoe het bedrijf daadwerkelijk handelt en omgaat met problemen van haar klanten.

Vorige maand heb ik besloten een nieuwe telefoon abonnement te nemen. Na lang speuren op het internet was ik uitgekomen bij Belsimpel, die mij kon voorzien van het toestel dat ik voor ogen had (Honor 10; ben wel erg tevreden met het toestel zelf) en een abonnement dus. Zo had ik uiteindelijk de keuze tussen provider Ben (waar ik toen nog een abonnement bij had lopen) en Hollands Nieuwe. Uiteindelijk heb ik besloten voor Hollands Nieuwe te gaan, omdat het in totaal net iets voordeliger was. Bij het bestellen werd mij de optie gegeven door Belsimpel om voor mij het huidige abonnement op te zeggen en om mjin oude nummer te behouden. ”˜Prima’, dacht ik en heb deze optie aangevinkt. Na geen gehoor van noch Ben of Belsimpel wat betreft de annulering en het nummerbehoud heb ik zelf gebeld met Ben om te vragen hoe dat zat. Wat bleek? Ben heeft nooit een verzoek voor nummerbehoud noch annulering van mijn huidige abonnement gekregen van Belsimpel. Een paar weken verder en nog steeds geen info van Belsimpel (of Ben) wat betreft het nummerbehoud en de opzegging van mijn abonnement. Ik besloot te bellen naar Belsimpel (vorige week vrijdag, 17 mei) om te vragen hoe dat zat. Belsimpel zou voor mij gaan kijken wat ze konden doen. Diezelfde dag kreeg ik ”˜geheel toevallig’ de e-mail met info wat betref mijn verzoek voor nummerbehoud, wat niet bleek te kunnen omdat mijn abbonement nog 8 maanden door zou lopen. Toegevend had ik dit zelf voorhand ook moeten controleren, echter was dit geen probleem geweest als Belsimpel mij de de e-mail eerder had gestuurd (niet nadat ik er zelf over heb moeten bellen). Nu was mijn annuleringsperiode bij Hollands Nieuwe al verlopen en had ik geen andere optie dan mijn abonnement op te kopen bij Ben of het abonnement door te laten lopen. Na nog een keer gebeld te hebben beweert Belsimpel dat ze wel contact hebben opgenomen met beide providers, alleen kunnen ze het bij Ben niet aantonen. Oftewel, ”˜wij willen geen verantwoordelijk op ons nemen voor deze fout’. Erg jammer is dat . Ondanks dat de optie gegeven werd aan mij vanuit Belsimpel om het te regelen snap ik dat zij hoe dan ook mijn huidige abonnement niet konden annuleren. Het probleem van dit verhaal zit hem echter in het feit dat Belsimpel niet tijdig de e-mail met deze info had verstuurd (waarschijnlijk omdat ze in de eerste instantie vergeten zijn het verzoek in te dienen bij Ben), waardoor ik deze kosten niet meer kon voorkomen of in ieder geval mijn beslissing niet meer kon herzien.

Kortom, ik ben totaal niet tevreden over de service van Belsimpel en hoop dat er nog contact met mij kan worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen.

Geplaatst op: 23-05-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Damiën

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hele grote teleurstelling, nooit meer belsimpel

Net belsimpel gebeld om te weten waarom m'n bestelling geannuleerd. Ik heb volledige bedrag voor toestel betaald en alles ging goed maar van middag heb ik m'n bestelling status gekeken en stond erop "geannuleerd", daarom heb ik de klantenservice gebeld en haar antwoord was omdat "not provided" is en ik vroeg wat dat betekent en zij zegt kan niet uitleggen. Ik ben een klant van hun sinds 2017 en ik kreeg paar emails om bij hen te verlengen sinds 4 maanden geleden en nu heb ik m'n abonnement bij hen verleng en krijg ik dit. Ik vind het echt belachelijk. Hele grote teleurstelling, alles wat ze zeggen op hun website is FAKE!!! Het is niet waar dat belsimpel de beste is, helemaal FAKE!!!

Geplaatst op: 21-05-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Yohanna

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Eerst laten betalen en dan de verlenging niet goedkeuren

Vandaag bij belsimpel in de winkel in Amsterdam geweest. vriendelijke medewerkers dat moet gezegd worden.
het ging om een verlenging van abonnement en daarbij een nieuw toestel, waarover ze al meerdere reclame emails hadden gestuurd, dat verlengen nu echt al kon.
een toestel uitgezocht. de daarbij behorende toestel kosten van 200 euro voldaan en alle gegevens verstrekt.
vervolgens na een kwartier te horen krijgen dat de BKR registratie niet toelaat dat dit toestel aan u "verkocht" wordt.

de klacht is, deze check kunnen ze ook vooral doen, voordat we 200 euro moeten pinnen. en dat natuurlijk pas over 5 werkdagen weer eens teruggestort gaat worden. weg geld en geen telefoon.

het probleem is namelijk het lopende abonnement met toestel.
dit is een (bijna voor iedereen) BKR registratie waarop dus "nieuwe" abonnement wordt afgekeurd. terwijl dit geen nieuwe maar een verlenging van het huidige abonnement was.

klacht 2: op de website van belsimpel is geen klachten formulier of contact formulier te vinden, waardoor het onmogelijk is om een klacht rechtstreeks bij belsimpelin te dienen.

hier word je toch simpel van...

Geplaatst op: 04-05-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Stefan

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Belsimpel


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Simyo logo
Simyo
29 beoordelingen
6,8
Art & Craft logo
Art & Craft
2 beoordelingen
9,5
Refurbished.nl logo
Refurbished.nl
67 beoordelingen
4,8

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Belsimpel een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 237 beoordelingen geplaatst over Belsimpel. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 8,0 gekregen, waarbij 78% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Belsimpel actief?

Belsimpel is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) simonly en telefonie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Belsimpel reviews? Dan kun je naar de website van Belsimpel gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie