Xbox logo

Xbox reviews, ervaringen en beoordelingen

3068
Xbox logo
xbox.com

Reviews en ervaringen Xbox

Je kunt van alles doen ter ontspanning, zeker in de tegenwoordige tijd. Een van de meest voorkomende activiteiten is misschien wel gamen. En dan is Xbox uiteraard een van de bekendste spelers op die markt, als jarenlang. Xbox loopt altijd voorop met de nieuwste ontwikkelingen en is wereldwijd een gigantisch merk. Maar hoe zit het eigenlijk met de beoordelingen van Xbox? Wij hebben de reviews van Xbox voor jou op een rijtje gezet. Lees hier de ervaringen en beoordelingen en maak op die manier een weloverwogen beslissing om wel of niet bij Xbox te kopen!

Over Xbox

Xbox heet voluit Xbox Game Studios en heeft hiervoor heel veel verschillende namen gehad. Het bedrijf is eigendom van Microsoft en brengt spelcomputers en computerspellen op de markt. Het is in 2002 opgericht, ongeveer gelijktijdig met het uitbrengen van de allereerste Xbox. Het bedrijf had destijds Microsoft Game Studios als naam. Vanwege het ongekende succes van de Xbox spelcomputer werd het bedrijf daarna eigenlijk steeds bekender als Xbox. Sinds 2019 gaat het bedrijf daarom verder onder de huidige naam. In eerste instantie maakte het bedrijf spellen voor Windows pc’s, inmiddels maakt het spelcomputer en spellen voor deze zelf uitgebrachte spelcomputers. Hiermee behaalt het bedrijf elk jaar weer een enorme omzet.

Waarom kiezen voor Xbox?

Waarom zou je wel of niet kiezen voor Xbox? We zouden bijna zeggen, waarom niet? Xbox staat bekend als een van de grootste fabrikanten van spelcomputers en spellen. In de twintig jaar dat ze bestaan hebben ze een ongekend grote en goede naam weten op te bouwen. Er zijn wereldwijd vestigingen te vinden, over de hele wereld zie je reclames, de spellen en computers kun je vrijwel overal kopen en de reviews zijn vrijwel alleen maar positief. Er is een goede klantenservice, de contactgegevens zijn bekend en wat betreft betrouwbaarheid kunnen we niets slechts zeggen. Er is daarom eigenlijk geen reden om niet voor Xbox te kiezen.

De klantenservice en omgang met klachten zeggen veel over een bedrijf. Zoals je van Xbox waarschijnlijk wel verwacht stellen ze ook hierin niet teleur. De klantenservice is via verschillende wegen bereikbaar, in verschillende landen. Denk aan social media, mail, telefoon en via een contactformulier. De klantenservice is daarnaast elke dag van de week beschikbaar voor vragen of hulp. Daarnaast is ook de omgang met klachten volgens de reviews zeer goed. Ook op dit gebied scoort Xbox daarom zeer goed.

Het kan natuurlijk zomaar zijn dat jij ook al ervaring hebt met Xbox, als bedrijf of met een van de spellen of spelcomputers. Het zou anderen enorm helpen om dat hier ook je review of beoordeling achter te laten. Positief of negatief, maakt niet uit. Het is ook enorm behulpzaam om ervaringen met de klantenservice of klachten te vermelden. Op deze manier helpen we andere mensen met het maken van een goede keuze. Hoe meer reviews, hoe beter!

Reviews over Xbox