Winkelstraat.nl logo

Winkelstraat.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Winkelstraat.nl reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
91
Winkelstraat.nl logo
Website
Winkelstraat.nl
Categorie
Webshops

Winkelstraat.nl ervaringen

Op deze pagina kan je alles lezen over Winkelstraat.nl. Wil jij weten of Winkelstraat.nl wel het juiste adres is om je aankopen te doen? Lees hieronder dan alle Winkelstraat.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten! Al deze Winkelstraat.nl ervaringen zijn geschreven door consumenten. Jij als consument kan dus je eigen beeld vormen door de Winkelstraat.nl ervaringen van andere consumenten.

Over Winkelstraat.nl

Een concept welke is voortgekomen uit het gemist van leuke boetiekjes online. Omdat veel boetiekjes nog niet de weg naar de online wereld hebben gevonden, kan je ook niks bestellen. Om toch aan deze behoefte te vodoen besloot Joos van der Veer het platform Winkelstraat.nl op te starten. Bij Winkelstraat.nl kan je shoppen bij de leukste boutiques van Nederland en Belgie. Met meer dan 800 exclusieve merken en designers is Winkelstraat.nl een van de grootste aanbieders als het aankomnd op webshop voor boutiques. Het grootste voordeel van betellen bij Winkelstraat.nl is dat veel producten maar een keer voorkomen. Hierdoor weet je zeker dat jij de enigste bent met dat kledingstuk waardoor jij echt de enigste bent welke ermee rondloopt! Waar heel Nederland in H&M, Primark of Mango loopt, loop jij in een one of kind kledingstuk!

Winkelstraat.nl ervaringen plaatsen

Heb jij nou al Winkelstraat.nl ervaringen? Deel deze dan met andere consumenten zodat zij zelf kunnen bepalen of Winkelstraat.nl wel het juiste winkeladres is! Ook als jij meerder Winkelstraat.nl ervaringen hebt dan kan je gerust meerdere toevoegen!

Gerelateerde bedrijven

YoursClothing logo
YoursClothing
18 beoordelingen
4,2
Merkmeisjeskleding logo
Merkmeisjeskleding
2 beoordelingen
9
Hardloopshop logo
Hardloopshop
2 beoordelingen
10

Gerelateerde blogartikelen

3,5
13% zou hier weer kopen
48 beoordelingen
Lees onze review over Winkelstraat.nl

Winkelstraat.nl is geverifieerd door ons expert team. De webshop Winkelstraat.nl bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Winkelstraat.nl lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Winkelstraat.nl. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

Winkelstraat.nl is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet. Hun reputatie is daarom ook erg goed. Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.

Bekijk zeker even de website van Winkelstraat.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Winkelstraat.nl.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Slechtste ervaring ooit

Nooit maar dan ook nooit bestellen bij winkelstraat. Ik had schoenen besteld twv 700 euro. Er werd al wat geklooid met de levering, uiteindelijk toch de schoenen binnen. Wilde ik de schoenen retourneren allemaal prima. Duurde alleen heel lang voordat ik geld terug krijg, eindstand ik contact opnemen beweren ze dat het pakketje leeg is. Terwijl de track and trace duidelijk aangeeft dat er gewicht aan het pakketje zat. Oftewel ik wordt gewoon opgelicht waar ik bij staat door winkelstraat. Meest kansloze webshop ooit!

Geplaatst op: 24-11-2022
Laatst bewerkt op: 24-11-2022
Geschreven door: Tim R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service, verkeerd gedragen artikel ontvangen

Beste heer/mevrouw,

Ik wil graag een klacht indienen.
Ik bestel bij jullie een lumi3re pak maar ik ontvang een verkeerde kleur lumi3re pak waar ook nog geen kaartjes aan zitten.
Deze is dus gedragen. Ik geef aan dat ik een verkeerd/gedragen item heb ontvangen maar hij word dus niet geaccepteerd en er word aangegeven dat ze niks voor mij kunnen doen.
Hoe of waar kan ik een klacht indienen? Want ik ben zo niet te spreken over de service!!!

Geplaatst op: 14-11-2022
Laatst bewerkt op: 14-11-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geld niet terug gehad

Nu kijken voor een aangifte of een advocaat erop zetten. Wil mijn €200 terug

Geplaatst op: 20-10-2022
Laatst bewerkt op: 29-10-2022
Geschreven door: Ch H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pakket nooit ontvangen,

Pakket nooit ontvangen. Er was iets niet goed gegaan in de botique of iets, op mijn mail staat wel dat de bon was aangemaakt. Geen geld terug gekregen. Omdat ze geen antwoord hadden van het botique, geen geld terug en geen nieuwe broeken jammer man,

Niet bestellen!!!

Geplaatst op: 20-10-2022
Laatst bewerkt op: 20-10-2022
Geschreven door: Ch H.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verkeerde bestelling ontvangen

Een jas t.w.v ongeveer €1000.- besteld. Bij binnenkomst bleek het een totaal ander soort jas en maat te zijn. Dit is ook meteen aangegeven aan de klantenservice. Na de eerste week was het “de boutique die het verstuurd heeft, verkoopt deze jas al maanden niet “. Na de reactie ben ik in bezwaar gegaan en weer een week moeten wachten geven ze het volgende aan “de boutique heeft deze jas nooit ingekocht”. Het is absurd wat voor manier van zakendoen dit is. Totaal geen begrip! Nooit hier kopen! Dan maar juridisch dit oplossen.

Geplaatst op: 28-09-2022
Laatst bewerkt op: 28-09-2022
Geschreven door: Mehrdad S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Drama!!!

3x de verkeerde kleur schoenen gehad. Eerst een foutje van de boutique.....dan kwam het door de belichting op de foto 🤦en nu zeggen ze dat de boutique die kleur schoenen nooit heeft gehad en sturen ze gewoon een andere kleur.
Helpdesk is een drama.....laten je in een chat iedere keer minimaal 10 minuten wachten. Telefonisch niet bereikbaar en ik begrijp wel waarom.
Een 9 qua beoordeling klopt niet gezien de reacties. Een 3 komt meer in de buurt.🤢🤢🤢

Geplaatst op: 23-08-2022
Laatst bewerkt op: 23-08-2022
Geschreven door: Rene V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Mijn zoon heeft een dure Hoody gekocht van 275 euro eerst maat L te groot dus teruggestuurd, geen probleem een maat M gekregen, ook te groot hij heeft hem niet gepast ,gelijk weer in de doos en ook terug gestuurd, en nu krijgt hij ge horen de label was er af en er zaten blonde haren en s t of op dus niet meer te verkopen, en geen geld terug,
Wat een oplichters wij hebben niet eens blonde haar. Trap er niet in als je iets duurs koop en teruggestuurd verzinnze wel iets dat je je geld niet terug krijgt, ben woest. 👹

Geplaatst op: 22-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Samen met een cliënt al een tijd aan het mailen met winkelstraat over een zoek geraakt pakket. Niets meer van ze gehoord en nu een aanmaning voor mijn cliënt!

De pakketjes zijn bezorgd, 1 bij een pick up point, die is opgehaald door een persoon die wij niet kennen.

De ander is zogenaamd bij haar thuisbezorgd maar deze heeft mevrouw nooit gezien.

Winkelstraat moet een onderzoek instellen en bewijzen dat mijn cliënt de pakketten heeft gekregen ipv aanmaningen sturen.

Erg slechte zaak dit!

Geplaatst op: 09-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos,

Wauw ik lees zoveel de zelfde klachten , oplichterij dit. Ook bij mij Retour niet geaccepteerd
Een jas gekocht van 600€ via winkelstraat bij Chabot
Retour termijn van 14 dagen, tegenwoordig elders 30 dagen.
Jas in originele staat met 13 dagen+ 2a3 dagen retourzending er overheen. retour niet geaccepteerd omdat het niet binnen retourtermijn viel?
Ze hebben totaal geen begrip en willen niet mee werken. Lekker zo geld verdienen door klanten op te Lichten.
Telefonisch nier bereikbaar, geen live chat.Mail verkeer met winkelstraaten, gaan dagen overheen steeds andere medewerker waardoor je steeds opnieuw je verhaal moet doen en een antwoord krijgt dat ik mij erbij moet neerleggen?? En de jas moet betalen die mij niet past!

Nogmaals als je dit leest en voor alsnog besteld zal je spijt krijgen net als mij en andere klanten!!
Vind het WAARDELOOS winkelstraaten en chabot kan het niet vaak genoeg zeggen!!!

Geplaatst op: 11-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sng G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte ervaring, ze houden niet van klachten

Ze houden niet van klachten, en als je een lacht hebt duurt het weken , want de shop reageert niet, althans dat is het excuus van winkelstraat het is standaard hetzelfde riedeltje! En ze steken nooit de hand in eigen boezem , klachten worden standaard afgekeurd. En klanten worden zelden of nooit gecompenseerd,
En als er een reaktie komt, wordt de klant bijna altijd in het nadeel gesteld,
Dus bezind eer u begint,,, gewoon NIET bestellen

Geplaatst op: 12-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 1/5 5/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima

Nu gelukkig is mijn klacht keurig opgelost door ze, klantenservice heeft er echt hun best voor gedaan,

Geplaatst op: 12-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
4/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Een tas en pet besteld bij de webwinkel, bijna een week heeft de bestelling op etiket aangemaakt gestaan (bestelling zou volgende dag binnen moeten komen). Uiteindelijk een melding gekregen dat het pakket onderweg was, krijg ik een uur later bericht dat de tas niet meer leverbaar was en alleen de pet onderweg was. Begrijpelijk hoef ik de pet dan ook niet meer want dan bestel ik het wel bij een andere website. De pet kon alleen niet meer geannuleerd worden en deze moest ik zelf retourneren. Echter als deze niet binnen 2 weken terug bij de leverancier was werd het bedrag niet terug betaald. Het is bijna kerst en ongeveer alles heeft vertraging, ik ga dus niet riskeren dat ik en geen geld en geen pet heb. Dus de pet toch maar gehouden ondanks dat dit niet de bedoeling was. Ik bestel hier nooit meer in ieder geval!

Geplaatst op: 18-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Zoë G.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
NOOIT

Je wordt voor leugenaar uitgemaakt als je aangeeft dat je pakket niet is aangekomen.

Geplaatst op: 30-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
NOOIT

Je wordt voor leugenaar uitgemaakt als je vermeldt dat je bestelling nooit is aangekomen.

Geplaatst op: 30-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bij een klacht

Winkelstraat houd niet van klachten. Die lossen ze ook niet op daar doen ze niks aan. Waardeloos bedrijf! Schandalig in omgang.

Geplaatst op: 08-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet bereikbaar geen geld retour

Je kunt ze via de chat of mail bereiken.

Nou vergeet het maar de chat werkt niet.

Nog steeds geen geld retour

Geplaatst op: 28-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht

Pull van 374 euro aangekocht.
Bij aankomst zaten 2 gaten in en was de originele verpakking er niet.
Via hun chatbox moeten terug sturen.
Zij beweren dat deze bij hen goed was bij vertrek.
Wees gewaarschuwd hun klantendienst doet er niets aan.
Veel geld kwijt voor een pull die door iemand anders is terug gezonden.
We krijgen ons geld niet terug ,vandaag de pull terug aangekregen

Geplaatst op: 03-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Nancy V.

5 / 10
1/5 1/5 5/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos bedrijf! Geen een ster waard!

In mei vorig jaar 2 tshirts en 1 paar kenzo schoenen besteld.
Paar dagen toen ik ze binnen kreeg netjes alles terug geretourneerd. Tevens ook verzendbewijzen hiervan gevraagd.
Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag de kenzo schoenen niet te hebben ontvangen en schuiven dit op mij af. Vorig jaar ook al contact met hun gehad hierover en er werd niets aangedaan! Zelfs met de verzendbewijzen niet. Ik ben geblokkeerd in de chat en kan hun nergens meer op bereiken! Ze hebben niet eens een klantenservice nummer die je kan bellen!
Inmiddels zijn ze zo ver dat ze zelfs een incasso bureau hebben ingeschakeld nu!
Bestel hier niets! Hun maken fouten en jij bent de dupe ervan!

Geplaatst op: 12-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gina H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super slecht bedrijf!

Slechter dan slecht!!
In mei 2020 3 artikelen besteld. Alle 3 geretourneerd. Bewijs gestuurd van de verzendbewijzen
Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag 1 artikel niet te hebben ontvangen. Inmiddels hebben ze een incasso bureau ervoor ingeschakeld.
Bestel hier niets !! Ze zijn super moeilijk te bereiken. Ze hebben geen tel nr en reageren op hun chat ook heel erg laat!

Geplaatst op: 09-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gina H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super slecht bedrijf!

Slechter dan slecht!!
In mei 2020 3 artikelen besteld. Alle 3 geretourneerd. Bewijs gestuurd van de verzendbewijzen
Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag 1 artikel niet te hebben ontvangen. Inmiddels hebben ze een incasso bureau ervoor ingeschakeld.
Bestel hier niets !! Ze zijn super moeilijk te bereiken. Ze hebben geen tel nr en reageren op hun chat ook heel erg laat!

Geplaatst op: 09-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gina H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super slecht

Slechter dan slecht!!
In mei 2020 3 artikelen besteld. Alle 3 geretourneerd. Bewijs gestuurd van de verzendbewijzen
Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag 1 artikel niet te hebben ontvangen. Inmiddels hebben ze een incasso bureau ervoor ingeschakeld.
Bestel hier niets !! Ze zijn super moeilijk te bereiken. Ze hebben geen tel nr en reageren op hun chat ook heel erg laat!

Geplaatst op: 09-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gina H.

4 / 10
1/5 5/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Koop nooit bij deze webshop , hele slechte service

Koop dure schoenen bij winkelstraat, na een keer dragen komen er vreemde plekken tevoorschijn op de schoen . Een soort chemische reaktie , schoen is niet van een natuurlijk product, en de metallic verf maakt het ook niet beter, ik krijg er zelfs uitslag van, moet naar de huisarts en de dermatoloog, ik kreeg een soort verbrandings achtige plekken die gingen jeuken dit had ook niet voorkomen kunnen worden van mijn kant, want winkelstraat meld nergens van wat voor materiaal de schoenen zijn gemaakt!
Nalatigheid van deze winkel. Ze hadden mij veel leed kunnen besparen ,door duidelijk te maken van wat voor materiaal de schoenen zijn!
Heel veel gedoe, klacht wordt afgewezen op basis van eigenlijk niks, winkelstraat heeft de schoenen geen eens gezien, nou opgestuurd naar de winkel in kwestie,, je koopt blijkbaar niet bij winkelstraat!! Winkel wijst weer af, vervolgens sturen ze ze naar de leverancier( VERSACE) en zeggen na 4 weken . Leverancier wijst klacht af.
Bij Versace weten ze van niks, hebben de schoenen niet gezien .Volgt iedereen het nog,,
Maar de shop stuurt een nieuw paar op!
Want het was dan geen productie fout , maar een incidentele fout.
Vanwege mijn allergische / chemische reaktie op deze schoenen heb ik meermaals aangegeven dat ik dat niet kan en wil accepteren, heb als alternatief gezegd, stuur mij andere schoenen die ik zelf uit kan kiezen maar die wel van een natuur product zijn, of geef netjes mijn geld terug,, of een tegoed bon nou Winkelstraat zegt gewoon , geen andere optie. Geef ze maar cadeau aan iemand anders.. ik bestel veel online maar zo’n slecht bedrijf en nog slechtere klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt!!
Ik vindt dat dit een bedrijf is wat misleid en eigenlijk alleen maar geld wil ontvangen, en zeker hun klanten beduveld, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd! En zo te zien op de diverse sociale platvormen , ben ik niet de enige die deze klachten heeft

De Consumentenbond zou dit bedrijf moeten laten doorlichten, en eigenlijk moeten beboeten voor misleiding en nalatigheid.
Dus mijn advies koop nooit bij WINKELSTRAAT,, geen info over producten, slechte klantenservice, Ik zou niet bij zo’ bedrijf willen werken.
Gewoon Mijden dit bedrijf, dat behoed je voor veel leed en stress.

A hessing

Geplaatst op: 29-06-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Willen aankoopbedrag niet terug storten

Dit is de meest bizare ervaring die ik ooit heb gehad met bestellen.
Ik bestelde op 21 april een trui via de site. De volgende dag kon ik het pakketje volgen. Er stond: etiket wordt aangemaakt.. Nou prima ik had geduld dus gewoon afwachten.
Na 3 dagen stond er nog steeds het zelfde dus besloot ik contact op te nemen met de klantenservice. Waar ik al achterdochtig werd was het feit dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Aldus ik dacht dan stuur ik maar een mail.. Krijg ik als antwoord dat de boutique het nog moet opsturen (artikel waarschijnlijk uitverkocht) en ze mij op de hoogte zouden houden.
Nou mooi niet want na een week hoorde ik nog niks.
Dus weer gaan mailen en het werd weer afgedaan net: we gaan er voor u achteraan. Nu besloot ik maar gewoon mijn geld terug te vragen. Hierop kreeg ik weer het zelfde antwoord: we gaan contact opnemen met de boutique om uw trui te verzenden. Wederom mijn geld teruggevraagd maar dit werd gewoon genegeerd. Ik ben tot aan vandaag op mijn aankoopbedrag aan het wachten en ze reageren nog steeds niet. Niets bestellen hier aub!!!

Geplaatst op: 02-05-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kate V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Snelle levering, product zoals omschreven, mooi ingepakt

Na een aantal negatieve reviews gelezen te hebben maakte ik met zorgen over de betrouwbaarheid van dit bedrijf. Mijn ervaring is zeer positief, goede communicatie, snelle levering, 3 dagen vanuit Berlijn bij mij op de stoep en het product maat precies wat ik besteld heb.

Geplaatst op: 27-11-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Snel

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Jas via Winkelstraat.nl besteld. Winkelstraat.nl biedt een online platform voor (fysieke) kledingwinkels en verkopen zelf geen kleding. Het is volgens Winkelstraat.nl niet mogelijk om in contact te treden met de achterliggende winkel of de naam van de winkel vrij te geven. Als alles goed verloopt, dan is de ervaring waarschijnlijk goed. Maar je weet pas wat de kwaliteit van dienstverlening is of de toevoegde waarde van een online platform als het niet soepel verloopt. De onbekende winkel in Nederland heeft ruim een week over gedaan om een jas te bezorgen. Telkens werd door de klantenservice van Winkelstraat.nl aangegeven dat het artikel onderweg was, terwijl de bezorgdienst UPS aangaf dat de winkel het pakket nog niet had overhandigd aan de bezorger. Vervolgens wordt het pakket op het verkeerde adres bezorgd en ook nog eens de verkeerde maat geleverd, waardoor je zelf weer moeite moet nemen om het retour te sturen. Alvast de juiste maat opsturen doet Winkelstraat.nl niet. Eerst moet het pakket retour geboekt zijn voordat de juiste maat opgestuurd kan worden. Aangezien de juiste maat kennelijk niet meer op voorraad was, heb ik mijn geld teruggevraagd. Dit duurde bijna twee weken nadat het pakket retour was gekomen bij desbetreffende winkel. En dit was waarschijnlijk snel omdat ik bijna dagelijks in contact was met de klantenservice, waar je telkens opnieuw je verhaal moet doen. Telefonisch contact is niet mogelijk, per email duurt het bijna een dag en per chat al snel 30min. voordat je een respons ontvangt. Aangezien Winkelstraat.nl slechts een intermediair is vraag je je af (i) waarom de klantenservice zo weinig voor je kan betekenen in het oplossen van het probleem, behalve verwijzen naar de achterliggende winkel waar de consument geen contact mee heeft, en (ii) waarom het zo lang moet duren om geld terugstorten. Bij de meeste banken kan dit nog op dezelfde dag, dus daar ligt het niet aan. Verder wilde Winkelstraat.nl de klant ook nog laten meebetalen aan de retourkosten, terwijl de winkel waar zij mee werken zelf de verkeerde maat had opgestuurd. Mijn advies is dan ook, bespaar jezelf een hoop tijd en stress zeker in deze tijd en koop rechtstreeks bij een online winkel, dat gaat vaak sneller en daar kun je direct met de winkel zelf schakelen ipv via een online platform zoals Winkelstraat.nl dat vrijwel niets voor de klant kan betekenen als iets misgaat, behalve schuilen achter de zogenaamde boutique. En waarschijnlijk vindt je het kledingstuk elders ook nog eens goedkoper. In mijn geval vond ik hetzelfde artikel in Spanje voordeliger (incl. gratis bezorgen) en was het ook nog eens sneller geleverd.

Geplaatst op: 17-11-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Consument

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar!

Schandalige ervaring. Ik bestel heeeeeel veel online en dat gaat altijd goed bij elke webshop. Waar andere mensen bang zijn voor online doe ik alles online. Nu was een truitje hier bij winkelstraat in de aanbieding van Drykorn. Het truitje koste toch nog 90 euro. Ik mocht het thuis ontvangen en het zag er schandalig uit (vlekken en haken getrokken). Ik heb het direct terug in verpakking gedaan en retour gezonden. Niet eens zelf aangetrokken, want waarom ook, op deze manier wil ik geen nieuw truitje kopen. Dus ik verwacht ook correcte afwikkeling en had geen geen idee dat er wellicht iets slecht afgehandeld zou worden. Ik heb het ook dezelfde dag nog retour gezonden. Nu krijg ik na weken bericht dat de boutique niet kan waarderen hoe de retour ontvangen is met vlekken!!!! Schandalig!!! De klanten laten opdraaien voor je eigen slechte product!!! En erger nog eigenlijk hopen dat de klant het artikel ”˜gewoon ”˜ zou accepteren. Nu krijg ik dus mijn aankoopbedrag niet terug want het artikel dient gereinigd te worden en dat wordt nu verrekend. Ik kan niet bewijzen dat ik keurig ben en niet fout met het artikel heb gedaan. Winkelstraat ziet mij nooit meer terug! Schandalig behandeling van klanten! Door jullie gaan mensen dus niet meer online kopen!

Geplaatst op: 01-05-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anke

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hier bestel ik nooit meer.

Ruim voor 4 uur besteld, maar pas volgende dag verstuurd. Uiteindelijk mede door UPS pas 5 dagen later zelf op moeten halen ergens op een industrie terrein. En maar zeggen dat het hun schuld niet is..... Dit nooit meer!!!!!

Geplaatst op: 10-03-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: E.Assenberg

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Echt heel slecht

Ik heb 17maart schoenen besteld en na 2weken wachten kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan en dat ik de schoenen niet meer kreeg!dus ik een paar dagen later weer contact met Vicky van winkelstraat hoe het zit met mijn geld !zegt ze als de schoenen weer terug zijn bij de boutiqe krijg ik mijn geld terug!maar vandaag 9april had ik weer contact met Vicky en nu zei ze mer mijn pakketje was wat verkeerd gegaan en moeten eerst uitzoeken wat fout is gegaan bij Ups en dan pas krijg ik mijn geld terug!!MENSEN BESTEL AUB NIET BIJ WINKELSTRAAT MAAR GEWOON BIJ ZALANDO OF OTRIUM DAN HEB JE HET TENMINSTE 2dagen later groetjes hafid

Geplaatst op: 09-04-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hafid

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte webshop

Na al twee keer een slechte ervaring te hebben gehad met deze webshop was ik nu wat meer op mijn hoede. Omdat ik graag wilde weten uit welke "fysieke" winkel mijn eventuele bestelling zou komen ben ik bij de Algemene Voorwaarden van Winkelstraat gaan kijken.
Hierin staat bij Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
De naam van de Ondernemer (de entiteit) wordt bij het aanbod van het product of de dienst kenbaar gemaakt en zal in het totaaloverzicht worden getoond.

Omdat ik nergens de naam van de Identiteit van de ondernemer kon vinden heb ik het in "de chat" gevraagd.

Onderstaand een kopie van de conversatie;
Er staat in de algemene voorwaarden dat de Identiteit van de ondernemer bij het artikel staat. Ik kan het alleen nergens vinden....

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
De naam van de Ondernemer (de entiteit) wordt bij het aanbod van het product of de dienst kenbaar gemaakt en zal in het totaaloverzicht worden getoond.

Winkelstraat.nl reageert meestal binnen 10 minuten.
Vertel het team hoe je te bereiken bent:
Operator profile
Blijf op de hoogte per e-mail
email@example.com

Ik wacht liever hier op een reactie

Richelle profile
Hi, de identiteit van boutique's worden niet vrijgegeven! Ik vermoed dat wat er op de website staat helaas niet klopt.

Dan begrijp ik niet waar jullie de Algemene Voorwaarden voor hebben. Voor mij (nog) een reden om niet meer via jullie te bestellen.

Richelle profile
Ik zal navragen waarom dit zo op de website staat. Ik kom hier dan na het weekend bij je op terug!
12:22
Zojuist.

Zoals ik al in het 'chat' gesprek heb gezegd. Voor mij nog een reden om niet meer via deze website te bestellen.

Geplaatst op: 25-01-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kikki

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer tevreden

7 januari Airforce jas voor zoon besteld, na lezen van de negatieve reviews besteld met Afterpay. Jas is een half dag later dan afgesproken bezorgd maar UPS gaf dat zelf al via een mailtje aan dat het wat later zou worden. Keurig ingepakt, juiste bestelling dus ook meteen betaald. Wij zijn in ieder geval super tevreden, zo kan het dus ook.

Geplaatst op: 09-01-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jacqueline

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Winkelstraat.nl


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

YoursClothing logo
YoursClothing
18 beoordelingen
4,2
Merkmeisjeskleding logo
Merkmeisjeskleding
2 beoordelingen
9
Hardloopshop logo
Hardloopshop
2 beoordelingen
10

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Winkelstraat.nl een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 48 beoordelingen geplaatst over Winkelstraat.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,5 gekregen, waarbij 13% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Winkelstraat.nl actief?

Winkelstraat.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kledingwinkels.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Winkelstraat.nl reviews? Dan kun je naar de website van Winkelstraat.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie