Vanden Borre logo

Vanden Borre reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Vanden Borre reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
4141
Vanden Borre logo
Website
vandenborre.be
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Vanden Borre

Koop je op het gebied van multimedia graag de nieuwste snufjes? Misschien ken je dan de webshop Vanden Borre wel. Ook als je regelmatig audio, tv’s of huishoudelektro online koopt, kun je zomaar in aanraking komen met Vanden Borre. Op de site zie je een groot aantal producten. Voordat je echter dat ene artikel in je online winkelmandje deponeert, zoek je nog snel even naar reviews. Je hebt groot gelijk. In recensies van andere consumenten lees je veel over een bepaald bedrijf. Deze beoordelingen zijn al door ons verzameld, zodat jij ze meteen even door kunt nemen. Vervolgens beslis je op een weloverwogen wijze of je wel of niet bij deze online winkel wilt kopen.

Over Vanden Borre

Als het om audio, tv, multimedia en huishoudelektra gaat, is Vanden Borre een grote speler op de Belgische markt. Ze zijn toonaangevend en maken deel uit van de Fnac Darty-groep. Dit is een van de grootste distributeurs van huishoudelektro, technische en culturele producten in Europa. Er werken elke dag meer dan 1200 medewerkers bij het bedrijf, dus het is zeker geen kleine onderneming. Ze werken met elkaar aan de zogenaamde Akte van Vertrouwen. Dat is namelijk de strategie van het bedrijf. Vanden Borre wil het verschil maken door haar klanten 10 garanties voor 100% vertrouwen te geven. Verder hecht het bedrijf veel aan waarden. Zo zijn ze klantgericht, respectvol en innoverend.

Waarom kiezen voor Vanden Borre

Er zijn verschillende redenen waarom je nu net precies voor Vanden Borre zou kiezen. Zo profiteer je altijd van de laagste prijs garantie. Dat is natuurlijk ideaal als je bijvoorbeeld een friteuse of een tv wilt aanschaffen. Verder kun je altijd gebruik maken van advies van specialisten. Dat kan online, maar het is ook mogelijk in een van de fysieke winkels. Is er een apparaat kapot, dan kun je ook nog terugvallen op de technici van dit bedrijf. Het verzenden van de producten is gratis en zelfs een eventuele aansluiting wordt kosteloos voor je verzorgd. Heb je die ene smartphone of een ander artikel snel nodig, dan moet dat lukken. Bestel je voor 22.30 uur, dan wordt de bestelling de volgende dag al bezorgd. Je kunt eventueel ook online bestellen en het artikel wel zelf even ophalen in een van de 73 winkels. Heb je een vaatwasser, een cadeau of wat dan ook razendsnel nodig, dan heb je nog de expresslevering. Dan wordt het artikel al in 2 uur bij je afgeleverd. Verder zijn er altijd heel veel aanbiedingen en ook kun je even surfen naar de outlet.

Is Vanden Borre betrouwbaar?

Over de betrouwbaarheid van Vanden Borre hoef je jezelf geen zorgen te maken. Dit bedrijf is onderdeel van een groter geheel en heeft zeer veel medewerkers in dienst. Er zijn ook 73 winkels, waar je gewoon even langs kunt gaan. Ook online kun je gemakkelijk contact opnemen met iemand van dit bedrijf. Klantenrecensies geven ook aan dat er veel vertrouwen is in deze shop en dat consumenten tevreden zijn over de klantenservice, maar zeker ook over de geleverde producten.

Klantenservice en klachten

Welke vraag je ook hebt, de kans is groot dat deze al beantwoord wordt op de website. Je leest daar zelfs advies over het baardje dat het beste bij jou zou passen of tips voor de perfecte strijkbeurt. Wil je toch nog zelf iets specifieks vragen aan een medewerker, dan kan dat door middel van de live chat. Je mag er op rekenen dat je bijna meteen een reactie krijgt. Verder is het mogelijk om een e-mail te sturen of om even te bellen naar het telefoonnummer dat je ziet op de website. Ook via social media is het mogelijk om een bericht te sturen. Als laatste is het dan nog een optie om een fysieke winkel te bezoeken. Maak je van te voren een afspraak, dan weet je zeker dat er op het afgesproken moment een medewerker voor je klaar staat.

Wil jij ook beoordelen?

Heb je ervaring met Vanden Borre? Wil je dan op deze pagina een beoordeling achterlaten? Vertel jouw positieve, maar misschien ook negatieve, ervaringen en help zo een ander. Jouw review helpt consumenten om een weloverwogen beslissing te nemen en wel of niet bij dit bedrijf te kopen.

Reviews over Vanden Borre
Gerelateerde bedrijven
Skala.nl logo
Skala.nl
2 beoordelingen
9
Majstra logo
Majstra
2 beoordelingen
6,7
ZTE logo
ZTE
2 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen
4,9
17% zou hier weer kopen
56 beoordelingen
SERVICE bij Vanden borre = Syntax error!

Zeer Slechte Ervaring met Vanden Borre - Misleiding en Onprofessionalisme!
Mijn ervaring met Vanden Borre is ronduit schandalig en ik wil iedereen waarschuwen om nooit iets bij dit bedrijf te kopen.
Ik heb de Samsung Frame 32 inch tv online aangeschaft bij Vanden Borre omdat op hun website stond dat deze tv de "Ambient Mode" functie had (niet voor de art mode maar vooral klok en weerbericht). Aangezien dit de belangrijkste functie voor mij was, besloot ik de tv te kopen. Wat bleek? De tv heeft deze functie helemaal niet!
Wat het nog erger maakt, is dat ik voor de aankoop zelfs contact heb gehad met een winkelbediende van Vanden Borre, die mij toen bevestigde dat deze tv wel degelijk de "Ambient Mode" functie had. Ook via mail had ik bevestiging gekregen van deze functie. Ik vertrouwde op deze informatie en kocht het product. Na installatie ontdekte ik echter dat het model deze functie niet heeft.
Zelfs na de aankoop heb ik verschillende e-mails ontvangen van Vanden Borre waarin mij ten onrechte werd verteld dat dit model wel degelijk over "Ambient Mode" beschikt. Pas na veel mailverkeer heeft het bedrijf uiteindelijk hun fout ingezien en toegegeven dat de tv deze functie inderdaad niet heeft.
Wat echt onacceptabel is, is dat ze ondanks hun fout weigerden om het product om te ruilen In het correcte model. Dit is simpelweg onterecht en tegen de wetgeving van consumentenrechten in!
Het feit dat Vanden Borre een product aanbiedt met verkeerde informatie op de website, verkeerde informatie verstrekt via hun personeel en zelfs na een fout weigert om hun verantwoordelijkheid te nemen, is schandalig en getuigt van volledig gebrek aan respect voor de klant.
Ik raad absoluut niemand aan om hier iets te kopen! Vanden Borre heeft bewezen onbetrouwbaar, misleidend en onprofessioneel te zijn. Ze geven geen enkele blijk van klantgerichtheid en weigeren simpelweg hun fouten toe te geven en goed te maken.
NOOIT MEER VANDEN BORRE!
(Tenzij je een accessoire nodig hebt voor een tandenborstel, dat zal nog net wel lukken)

Geplaatst op: 27-03-2025
Laatst bewerkt op: 27-03-2025
Geschreven door: Peter

6 / 10
2/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalige wanpraktijken

Ik bestelde vorige week een printer.
Wat leek het fantastisch!
Binnen de 2 dagen aan huis geleverd we zijn een week later.
Dan mail je stuur je kreeg je antwoord ik weet niet wanneer deze binnen is we moeten wachten op de leverancier. Is dit hoe de policy tegenwoordig gaat bij de ozo sterke electronica zaak vandenborre sorry dan lijkt het me veel leuker van hier nooit meer iets te bestellen en naar de concurrent Media Markt te gaan hier bestel je iets en die leveren wel op tijd. Jammer het vertrouwen in vandenborre is weg! Ik hoop dat heel veel mensen me hierin volgen.

Geplaatst op: 16-01-2025
Laatst bewerkt op: 16-01-2025
Geschreven door: Jeffrey V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Probleem met leveringstijd

In oktober 2024 bestelden wij een combi-oven en een vaatwasser. Voor de combi-oven kregen wij snel een bericht dat deze in de winkel was. Maar de vaatwasser dat kon nog meer dan 3 maanden duren, werd er gezegd in de winkel. We belden naar de telefoonlijn van website. Daar werd er gezegd dat het toestel eind november al in de winkel zou zijn. Wij wachten dus op bericht dat toestel in winkel zou zijn. Ondertussen werd het al januari 2025. We belden nogmaals naar de telefoonlijn. Tot onze grote verbazing werd ons gezegd dat de vaatwasser al van half november beschikbaar was in de winkel. Waarom werden wij hiervan niet op de hoogte gebracht??? Op 06/01/2025 konden we dan eindelijk het toestel afhalen in de winkel.
Bij thuiskomst stelden wij vast dat er in verschillende talen een handleiding bij was. Maar niet het Nederlands. Ik dacht nochtans dat dit in België verplicht was…

Geplaatst op: 08-01-2025
Laatst bewerkt op: 08-01-2025
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte levering en service

Koelkast , wasmachine Miele en droogkast Miele gekocht. Vriendelijk geholpen. Ik was ook jaren lang klant in deze winkel.
Levering verschrikkelijk. Ze wilden de koelkast niet 8 trappen hoog dragen terwijl dit was afgesproken. Kwamen ook meer dan uur te laat aan. Droogkast en wasmachine in garage geplaatst zonder uitleg. Nieuwe leverdatum met winkel gemaakt om de koelkast te plaatsen.De winkel hielp ons goed bij deze problematiek. Andere mannen brachten de frigo naar boven zonder probleem maar wilden oude niet meenemen. Ze wilden geen schade veroorzaken aan trap.Ok we laten dat zo want ik wilde geen miserie. Dus verhuisfirma laten komen extra 200 euro en ophalen oude frigo 23 euro. Eerste deel van de Vanden Borre problemen. Nu deel 2. Want later bleek ook dat de droogkast (9 kilo) die ik bestelde niet diegene was die ik geleverd kreeg(8 kilo). Deze fout gebeurde in de winkel en ja ik zag het niet op mijn factuur en ja ik zag het niet bij levering door heel de situatie met de koelkast. Fouten kunnen gebeuren. Maar dat men dan in de winkel zegt dat ik 8 kilo heb gekozen terwijl dat helemaal niet het geval was. Ik koos voor wasmachine 9 kilo en droogkast 9 kilo. Eens we aan het bureel zaten , liet de verkoper ons kiezen tussen zelfreinigende filter of niet, voor de droogkast. Zelfreinigend was onmiddellijk leverbaar de andere niet. We kozen op zijn aanbeveling niet zelfreinigend( was niet nodig) en direct leverbaar. Op geen enkel moment heeft hij ons gezegd dat de machine slechts voor 8 kilo was ipv de 9 kilo die we kozen. Dat de niet zelfreinigende machine enkel 8 kilo was. Hij sprak gewoon niet over de kilo's. Enkel over zelfreiniging en levertijd. Voor de rest geen verschil, enkel nog iets goedkoper. Op de rekening zie je ook enkel een n nummer en geen uitleg betreffende het toestel.
De toestellen wisselen ging niet meer daar ik het toestel reeds gebruikte. Zelfs dat begrijp ik. Maar dat men de fout niet wil toegeven en zegt dat we dat toestel zelf kozen is echt voor mij een brug te ver. Dat hij ons zegde dat we
De toestellen wisselen ging niet meer daar ik het toestel reeds gebruikte. Zelfs dat begrijp ik. Maar dat men de fout niet wil toegeven en zegt dat we dat toestel zelf kozen is echt voor mij een brug te ver. Dat hij ons zegde dat we een wasmachine kozen van 9 kilo en een droogkast van 8 kilo. Dat hij ons ook zogezegd zegde dat de droogkast maar 8 kilo was. Terwijl dit helemaal niet het geval was. Er werd niet over kilo's gesproken eens we aan het bureel zaten. En de 9 kilo voor beide toestellen was beslist in de winkel gangen zelf niet aan het bureeL
Zeer spijtig dat men voor heel deze situatie geen excuses of compensatie aanbiedt. De zaakvoerder houdt vol dat wij wisten dat de droogkast maar voor 8 kilo was. Dat wij bewust die keuze maaktten.
Dit was mij de laatste aankoop in deze winkel. Je kan beter online bij de producenten zelf kopen.
Als ik dan lees wat andere ook meemaakten denk ik dat ze toch eens hun service moeten bekijken

Geplaatst op: 21-12-2024
Laatst bewerkt op: 21-12-2024
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

Dure koelvries inbouw gekocht en gelverd' maar onkundig ingebouwd. Deur sluit nier correct en daardoor veel ijsvorming. Na een week de kast in gebruik genomen na vakantie en dit bemerkt. Direct contact opgenomen. Had ik binnen 4 dagen moeten doen. Nu moet ik €39 betalen voor de fout van de slechte monteur. Staat in de voorwaarden. Wordt gezegd. Daar is nooit op gewezen ik heb ze ook niet gezien en ondertekend. Het zijn oplichters. Nooit meer naar van den Borre. Wees gewaarschuwd!

Geplaatst op: 03-12-2024
Laatst bewerkt op: 03-12-2024
Geschreven door: Catharina J.

4 / 10
4/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Totaal geen service!

Gisteren haalden wij in de winkel in Leuven een smartphoon af, besteld via internet. Wij meenden te kunnen rekenen op zoals vermeld op de website advies in de winkel. Wij waren de enige klanten in de winkel. Aan de balie stonden twee heren en een dame te kletsen. Een vierde was aan de winkelrekken aan het werk. Op onze vraag om een beetje uitleg over het toestel antwoorde de dame en een van de heren: "neen, dat doen wij niet". Dit is helemaal geen service. De 2 op 10 die ik minimaal moet geven is 2 te veel. Ik heb volgens uw voorwaarden 14 dagen bedenktijd en breng uw toestel eerdaags terug.

Geplaatst op: 19-11-2024
Laatst bewerkt op: 19-11-2024
Geschreven door: Joz V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vandenborre uw acte van wantrouwen

Beste,

Ik schrijf hieronder over de behandeling die ik heb ontvangen rond een gebarsten Novy kookplaat die ik bij Vandenborre heb aangeschaft. Helaas heb ik een uitermate teleurstellende ervaring gehad, waarbij mijn vertrouwen in hun service en klantgerichtheid volledig is verdwenen.

Toen ik de schade meldde bij het openen van de verpakking van de doos, werd ik afgescheept met de mededeling dat de schade mogelijk door mijzelf zou zijn aangebracht, ondanks wij zeer voorzichtig met de verpakking zijn omgegaan en er transportschade te zien is op de verpakking. De implicatie dat ik verantwoordelijk zou zijn voor het probleem kwam zonder enig bewijs of onderzoek, wat ik bijzonder kwetsend en onprofessioneel vond.

In plaats van me te helpen en het probleem serieus te onderzoeken, leek het erop dat zij vooral uit waren op het afwijzen van verantwoordelijkheid. Dit gebrek aan respect en vertrouwen in de klant is zeer teleurstellend, zeker van een bedrijf waar ik altijd op heb vertrouwd voor goede service en kwaliteitsproducten.

Ik verzoek hen om deze zaak opnieuw te bekijken en het noodzakelijke reparatieproces in gang te zetten, zonder onnodige verdachtmakingen. Als klant verwacht ik op zijn minst een eerlijke en correcte behandeling met een volledige terugbetaling van de waarde van de aangekochte kookplaat.

Geplaatst op: 13-11-2024
Laatst bewerkt op: 13-11-2024
Geschreven door: Kim H.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Arrogant

Ik heb mij vandaag aangeboden bij Vandenborre Ternat met een Eletrolux koffiezet aangekocht op 3/7/2023 MET DIRECT REPAIR GARANTIE waarvan het verwarmingselement niet meer functioneerde. In de winkel ben ik ontvangen door een arrogant persoon die nog voor ik mijn probleem volledig kon uitleggen verklaarde dat omdat ik mijn apparaat ontkalkt had met azijn al mij garanties vervielen en ik op niets kan aanspraak maken. Wat het gebruik van azijn betreft spreekt Electrolux gewoon van een aangepast middel en mijn nieuwe koffiezet die ik bij de concurrentie gekocht heb spreekt van witte azijn te gebruiken ????
Verder heb ik voor 10 euro een speciale
omruilgarantie die waardeloos blijkt nu maar wat mij het meeste ergert is de arrogantie waarmee mij dit aangekondigd wordt. Spijt heb ik voor de tablet die ik enkele weken terug bij jullie gekocht maar blij dat ik mijn nieuwe smartphone nog niet heb aangeschaft. VAARWEL Vandenborre !!!! Mij zien jullie nooit meer terug.

Geplaatst op: 23-12-2024
Laatst bewerkt op: 23-12-2024
Geschreven door: Joseph B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Ik heb een amerikaanse koelkast gekocht die 22 november geleverd gaat worden. In verband met mijn werk( moet helaas werken onverwachts ) bel en chat ik netjes dat ik de datum wil wijzigen voor levering. Dit meer dan 48 uur van te voren. Er word me leuk gezegd dat dit 39 euro kost om een datum te wijzigen???!!!! Grootste oplichterij. Als hun vrachtwagen stuk is en ze kunnen die dag niet leveren betalen ze dan ook alle klanten 39 euro?

Man man wat een onzin! Zal er nooit meer iets kopen!

Geplaatst op: 20-11-2024
Laatst bewerkt op: 20-11-2024
Geschreven door: Dema A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onkundige installatie met schade en slechte service

Installatie van kostbare wasmachine met stapelkit voor droger haastig en lomp uitgevoerd. Handleidingen worden niet gevolgd. Wasmachine dus door installateurs verkeerd opgestart (had o.a. voor eerste keer draaien 2L water via wasmiddelbakje ingevoerd moeten worden, verkeerd programma gebruikt etc.)
Wasdroger gevaarlijk geplaatst op stapelkit. Achterzijde bleek volledig los waardoor deze eenvoudig voorover kon vallen.
Na telefonisch nieuwe afspraak te hebben gemaakt komen de installateurs/chaiffeurs weer langs en maken (zonder handleiding te lezen) met een tang en schroevendraaier de stapelkit van 89euro kapot en vertrekken vervolgens weer en laten ons achter met een nog groter probleem.
Tefefonisch een nieuwe afspraak maken kon niet, moest eerst een klacht per e-mail met foto’s indienen.
Hierop kwamen initieel mooie woorden over akte van vertrouwen, volledige tevredenheid en verbeteren van de service etcetera. Echter bleken dit allemaal loze woorden, want het komt erop neer dat ik zelf weer naar de winkel een aantal dorpen verderop moet rijden om een nieuwe stapelkit op te halen, terwijl zij deze kapot hadden gemaakt, en dat vervolgens dezelfde chauffeurs weer langs konden komen om nogmaals hun gang te gaan met onze spullen. Het was niet mogelijk dat zij de stapelkit mee zouden nemen en het was ook niet mogelijk te garanderen dat er andere installateurs langs zouden komen die wel een handleiding lezen.
Wij kopen nooit meer wat bij van den borre en raden het een ieder ten zeerste af.

Geplaatst op: 25-10-2024
Laatst bewerkt op: 25-10-2024
Geschreven door: Harm C.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kopen=OK, maar herstellingen aan huis kunnen blijkbaar niet in het Nederlands.

Herstellingen aan huis zijn zeer teleurstellend.
- duurt lang
- eentalig Frans (2de keer totaal niet communicatief!)
- informatie werd blijkbaar niet doorgegeven na de eerste herstelling die niet gong.

Geplaatst op: 22-06-2024
Laatst bewerkt op: 22-06-2024
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
SLECHTESTE SERVICE OOIT!!!

Koop deze koelkast NOOIT!
Op 27 april 2024 kocht ik het volgende Hoover HMIOLS 514EWH koelkast.
Na enkele weken kwam er best veel ijs op de achterwand van de koelkast staan en de andere dag lag de koelkast vol water, dus zette ik de koelkast wat minder warm en wachtte een week om te kijken of het ijs verdween, maar helaas het ijs ging niet weg en dus besloot ik een technieker van Vandenborre te laten kijken naar de koelkast, super vriendelijk technieker. Hij vondt het ook niet normaal dat er zoveel ijs op kwam staan, maar helaas hij kon niets doen, dat was eigen aan deze koelkast. Ik deed een aanvraag bij de klantendienst om deze koelkast om te ruilen aangezien al mijn eten en drinken bevriest als het wat achteraan de koelkast staan, maar helaas na 5 minuten een mail dat het heel normaal was en dat ze niets ruilen en dan sta je daar dan! Geweldig toch zo een klantendienst! Ik raad VANDENBORRE dus ook NIET aan!
Vervolg: er wordt GEEN gehoor gegeven aan mijn probleem, waardeloze firma, koop er niet!

Geplaatst op: 08-06-2024
Laatst bewerkt op: 08-06-2024
Geschreven door: Inge H.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Absolute schande !

Onlangs kocht ik via de webshop een koelkast bij Vandenborre met inbouwservice.
De kwaliteit van deze service was zo slecht dat deze koelkast niet afsloot en hierdoor niet goed functioneerde.
Ik heb na enkele dagen een aanvraag voor retourneren gedaan.
Nadat het toestel werd opgehaald begon het lange wachten op de terugbetaling.
Na enkele mails en telefonische contacten werd de datum van terugbetaling steeds verder opgeschoven.
Eerst 2 weken, daarna was het 4 tot 5 weken. Dan werd opnieuw naar een rekeningnummer gevraagd en zou het nog 1 à 2 dagen duren. Na 4 dagen wachten weer niets ontvangen en hierover teruggebeld. Dan kreeg ik te horen van de boekhouding dat het opnieuw nog 2 weken zou duren. Dat zijn dus 8 weken om een binnenlandse betaling uit te voeren !
Een poging om de boekhouding te contacteren mislukt omdat daar niemand wenst op te nemen.

Geplaatst op: 19-04-2024
Laatst bewerkt op: 19-04-2024
Geschreven door: Gino V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel negatief! Beter alles online kopen, service in winkel rampzalig slecht!

Op 13/03 hebben we een stoomstrijkijzer aangekocht in de VDB winkel in Eeklo.
` Op 14/03 heeft mijn echtgenote dit toestel geprobeerd. Het toestel bevalt haar echter niet omdat het niet ergonomisch is uitgevoerd.
Tijdens het strijken komt haar vinger klem te zitten tussen de handgreep en de temperatuurregelknop.
Op 15/03 wilden we dit toestel omruilen met een eventueel duurder strijkijzer. Daar krijgen we te horen dat dit niet kan, omdat we het toestel in een winkel hebben aangekocht.
Enkel online aangekochte toestellen komen in aanmerking “wettelijk gezien”.
We begrijpen niet dat het een probleem is om een toestel die je weliswaar gezien hebt in de winkel maar effectief niet eens geprobeerd hebt tijdens het “strijken” om te ruilen.
Het begrip zien in de winkel en gebruiksgemak (wat je enkel thuis kan testen) is toch wel iets anders.
We waren van plan om nog een wasmachine te kopen bij VDB op hetzelfde moment, maar ook dat was geen argument…
En dat voor een toestel van nog geen 50 Euro…
Een telefoontje naar de naverkoopdienst bij VDB was ook heel negatief!!

Geplaatst op: 15-03-2024
Laatst bewerkt op: 15-03-2024
Geschreven door: Raf R.

6 / 10
3/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Een online bestelling plaatsen en toch in de winkel eindigen.

We deden een bestelling bij vanden borre waarbij 1 product fout geleverd was. We hadden product A besteld maar kregen een product B dat we niet wouden. Ik heb de klantendienst opgebeld over dit probleem en zij verwijzen mij door naar een mail-adres. Ik kreeg redelijk snel een mail terug dat ik dan naar de winkel moest gaan met dit foute product. In de winkel zelf hebben we uiteindelijk ons geld teruggekregen en het product daar achtergelaten. Het is nogal vreemd dat je online een bestelling doet en dat je door een fout van de winkel, toch nog in de winkel terecht komt. Dit probleem kon makkelijk opgelost worden aan de hand van een retour en een overschrijving. Nu hebben wij een half uur in de fille gestaan voor een fout die wij niet hebben gemaakt... wij bestellen hier nooit meer iets.

Geplaatst op: 28-11-2023
Laatst bewerkt op: 28-11-2023
Geschreven door: Emilie G.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dikke merci aan de 2 plaatsers

Vlotte verkoop en tevreden van de hulp. Toch gaan deze 5 sterren speciaal naar de plaasters!!!! Ondanks dat ze later op hun volgende levering zouden zijn, hebben ze er ALLES aan gedaan om mij te helpen. ZOO VEEL dank voor de moeilijke plaatsing van mijn nieuwe wasmachine. Dit maak je niet zo vaak mee, dat de plaasters zo vriendelijk, behulpzaam en professioneel zijn. Dus de 2 plaasters krijgen van mij een 10/10 en een welgemeende dank u wel. De naam van een van de 2 was Bryan en de andere Mr weet ik zijn naam niet. Merci

Geplaatst op: 18-11-2023
Laatst bewerkt op: 18-11-2023
Geschreven door: Neely V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichters

1 jaar geleden laptop gekocht 870 euro bij thuiskomst gezien dat de lichtjes van toetsenbord niet werken Direct terug naar winkel Geld terug gevraagd maar nee toestel moet naar reparatie 3 weken geduurd Terug thuis en er werken maar 4 lichtjes in toetsenbord Terug winkel en hetzelfde scenario moet naar reparatie 4 weken weg en nog geen lichtjes Uitleg verkopers dat we hem niet meer moeten binnenbrengen omdat er niets aan gedaan kan worden Nu maandag online iphone gekocht van 749 eu en op moment dat ik betaald heb krijg ik een reclame dat in andere winkel zelfde toestel 120 eu goedkoper is Ik annuleer onmiddellijk die iphone en vraag mijn geld terug Nu krijg ik mailtje dat het 2 weken of zelfs iets langer kan duren eer mijn geld terug gestort word omdat de boekhouding vertraging heeft Vind het niet normaal Ze zien direct dat je betaald hebt maar terugstorten duurt meer dan 2 weken Schandalig Voor mij NOOIT meer VD BORRE

Geplaatst op: 30-11-2023
Laatst bewerkt op: 30-11-2023
Geschreven door: Jose A.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Bedrog door foute informatie

Koelkast en vrieskast besteld - welke volgens de webshop in voorraad waren - op zaterdag. Verschillende bevestigingsmails ontvangen van de leverdatum op woensdag waarvan de laatste op dinsdag avond 20.00. Woensdag, amper 1 uur voordat we de chauffeur verwachten worden we gebeld met de mededeling dat de toestellen niet op voorraad waren. Speciaal thuis gebleven, keuken aangepast en vrijgemaakt voor de installatie, allemaal voor niets. Het ironische is nog dat Vanden Borre in zijn laatste mail letterlijk zegt: "Goed nieuws, uw bestelling is vertrekkensklaar. We leveren tussen 9.45 en 11.25... Is er iets tussengekomen of de datum van komt je niet goed meer uit? Om onze verplichtingen tov al onze klanten na te komen, zal je 39€ aangerekend worden voor een nieuwe levering." Wat een farce...

Geplaatst op: 25-10-2023
Laatst bewerkt op: 25-10-2023
Geschreven door: Raf L.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurstellend

Iets meer dan 4 jaar geleden kochten we een tv van 1200 euro bij VandenBorre. Na 4 jaar bleek deze al stuk te zijn. Hersteldienst gecontacteerd. Zeer moeilijk om afspraak te krijgen in het door ons gevraagde tijdsblok. 4x de afspraak moeten verzetten, omdat ze niet konden garanderen dat ze in de namiddag konden langskomen.
Bovendien zeer duur.
50 euro verplaatsingskosten
39 euro per 20 minuten dat ze werken aan herstelling

Wij waren in totaal meer dan 200 euro kwijt aan een herstelling die nog geen 5 minuutjes geduurd heeft.
Als dit de service na verkoop is die ze bieden, dan kopen wij in de toekomst bij een andere winkel.

Geplaatst op: 14-10-2023
Laatst bewerkt op: 14-10-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Nieuwe vaatwasser besteld, eerste was te groot (nochtans besproken met winkelmedewerker). Om een nieuwe te bestellen moest ik terug naar de winkel, daarna afgesproken dat ze op dinsdag gingen leveren staat ook zo op de bon. (Duurder toestel moeten aankopen) Vrijgenomen op het werk (2e keer) om dan te horen dat ze pas op woensdag leveren 1 dag ervoor. Ze bieden hun excuses aan en kunnen enkel een nieuwe datum inplannen een week later. Echt geen service dit!

Geplaatst op: 12-09-2023
Laatst bewerkt op: 12-09-2023
Geschreven door: Caroline H.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte dienst na verkoop

Koffietoestel delonghi 9 maand geleden aangekocht aan de prijs van 695eu is voor de derde maal defect.Heb aan vandenborre een terugbetaling gevraagd daar wij dit toestel niet meer vertrouwen maar opnieuw wordt er verteld dat het hersteld moet worden.
Dit noem ik bij een toestel van slechts 9 maand oud een slechte service

Geplaatst op: 24-09-2023
Laatst bewerkt op: 24-09-2023
Geschreven door: Erik V.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Absoluut geen klantgericht bedrijf

Absoluut niet klantgericht bedrijf. Ik heb een wasmachine besteld (en betaald) en kies voor levering op zaterdag 2/9. normaliter krijg je vrijdag ts 18u30 en 21u30 een sms met levertijd. niets gekregen. Dus moet ik ervoor zorgen zeker op locatie te zijn op moment dat levering mogelijk was, 7u 's morgens... Vanaf 9u kon ik helpdesk bellen en deed dit ook. Boodschap gekregen dat de bestelling geannuleerd was gezien de wasmachine niet meer op stock was. Ik kon kiezen om een andere te bestellen of geld terug. Ik vraag geld terug en krijg een waardebon ipv terugbetaling terwijl ik dus geen aankopen meer bij deze firma wilde doen - weigeren deze om te zetten naar cash/overschrijving.
Nooit wil ik nog aankopen daar doen

Geplaatst op: 03-09-2023
Laatst bewerkt op: 04-09-2023
Geschreven door: Marc G.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
profielfoto Marc G.
Marc G. 04-09-2023
niet meer van toepassing
profielfoto Marc G.
Goede winkel service, zeer slechte levering

Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht.

1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is geweest

2) eerste keer dat het toestel geleverd werd was maar 1 leverancier mee terwijl was aangegeven dat er twee nodig waren gezien het op 2de verdieping was, toestel is dan op het gelijkvloers achtergelaten

3) 2de keer dat vandenborre afkwam waren twee leveranciers mee, zonder te proberen beslisten ze dat de trap niet geschikt was (de eerste keer was dat geen issue). derde afspraak gemaakt en direct 100 euro forfaitair lift fee moeten betalen

4) 3de keer dat men afkwam waren er twee leveranciers maar konden ze beiden enkel frans, we moesten 3 kwartier wachten tot de lift afkwam die door een derde persoon werdt bestuurd. uiteindelijk is de koelkast geplaatst geweest maar is mij 140 euro aangerekend. vandenborre had nog eens extra gerekend omdat ze opnieuw moesten afkomen (wat 100 procent hun fout was)

conclusie: koop NOOIT een toestel bij vandenborre dat je niet zelf kunt meenemen, levering is duidelijk uitbesteed aan een ander om de kosten te verlagen. klagen bij vandenborre zelf heeft zero effect

Geplaatst op: 27-08-2023
Laatst bewerkt op: 27-08-2023
Geschreven door: Tim V.

6 / 10
4/5 3/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer goed.

Ik schrik een beetje van de vele negatieve reviews hier. Zelf koop ik al mijn toestellen (in de laatste vijf jaar: vaatwas, wasmachine, gsm, tablet, e-reader, stofzuiger, kookplaat,...) bij Vandenborre, juist omdat ik er zo'n goeie ervaringen heb zowel met de prijs, aankoopprocedure, kwaliteit, levering als de dienst na verkoop (ja, er is wel al eens iets stuk gegaan, maar altijd correcte service bij de herstelling). Ook over de vriendelijkheid en behulpzaamheid in de winkel heb ik absoluut niet te klagen.

Geplaatst op: 28-08-2023
Laatst bewerkt op: 28-08-2023
Geschreven door: Tine D.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ellendig

Op dinsdagnamiddag 8 augustus ging hij naar de Vanden Borre-winkel in Gent om een ​​wasmachine te kopen. Ik stuitte op de ongeïnteresseerde en vernederende niet-beleefde behandeling van de winkelmedewerkers. Dit maakte me erg verdrietig. Ze zeiden ook dat ze in deze winkel geen wasmachines zouden verkopen en dat ik ze in Buruksel moest gaan kopen. Als je het niet verkoopt, waarom denk je er dan over om het te sluiten en te vertrekken? Ik raad u niet aan om langs te gaan bij deze winkel, die geen klanttevredenheid heeft en wiens werknemers arrogant en respectloos zijn en uw tijd en geestelijke gezondheid op een negatieve manier verbruiken.

Geplaatst op: 08-08-2023
Laatst bewerkt op: 08-08-2023
Geschreven door: Emre

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vandenborre ligt mensen op, en neemt geen verantwoordelijkheid

Vandenborre heeft zelf toe iPhone te laten vallen bij opsturen, maar trekt hun verantwoordelijkheid in. Ik moet het zelf maar oplossen met een frauduleuze verzekering die ze ons aangesmeerd hebben (waar ze zelf niet meer mee samenwerken wegens oplichting). Maar daarmee moet ik het wel oplossen omdat ze zelf schade aan m’n gsm doen zonder hun verantwoordelijkheid te nemen

Geplaatst op: 17-07-2023
Laatst bewerkt op: 17-07-2023
Geschreven door: Nele B.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer goede service en prijskwaliteit TOP TOP !!

Zeer goede service TOP

Geplaatst op: 14-09-2023
Laatst bewerkt op: 14-09-2023
Geschreven door: Dola

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit meer Vandeborre!

Kan (misschien) enkel in de winkel aanspraak maken op garantie omdat ik in de winkel (Diest) gekocht heb. Indien online gekocht zou men mij wel kunnen helpen...????? Vandeborre "service voor het leven"????
Ik woon 100km van Diest en heb er toen gekocht omdat ik er voorbij kwam, nu terug rijden voor (misschien) aanspraak te kunnen maken is ronduit belachelijk en zeker GEEN SERVICE VOOR HET LEVEN!

Geplaatst op: 19-07-2023
Laatst bewerkt op: 19-07-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Sam

Très mauvais comportement avec le client, téléphone acheté en février 2023، et depuis des bugs des bloquage entrer en réparation après un temps également des problème de charge rentrer également en réparation, il me le rendent sans protection sans housse que j'ai acheté moi même et en plus avec des griffes, quand je réclame, ils disent on détecte pas de problème, nouveau téléphone deux fois en réparation 3mois d'attente finalement comportement avec un client fidèle comme de rien n'était !!!!!!!

Geplaatst op: 21-06-2023
Laatst bewerkt op: 21-06-2023
Geschreven door: Sam A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Diefstal

Ik heb onlangs een koffiemachine delonghi gran lattissima En650b gekocht . Al heel snel begon deze te lekken en heb ik hem voor herstel binnen gebracht . Na 2 weken nog steeds niets gehoord en heb ik contact opgenomen. Twee weken later dus een maand ondertussen krijg ik het bericht dat ik deze mag inruilen . Ondertussen is deze machine einde reeks en kunnen ze hem niet meer leveren . Identiek dezelfde machine met zelfde opties zelfde uitzicht is veranderd van serienummer en is plots 150 duurder en ik kan mijn machine niet inruilen tegen dezelfde machine omdat zij beslissen deze duurder te maken . Ik moet dus met een goedkoper type met minder opties dan deze die ik had tevreden zijn ofwel bijbetalen . Schandalig!

Geplaatst op: 24-03-2023
Laatst bewerkt op: 24-03-2023
Geschreven door: Ties B.

7 / 10
5/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Vanden Borre
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Skala.nl logo
Skala.nl
2 beoordelingen
9
Majstra logo
Majstra
2 beoordelingen
6,7
ZTE logo
ZTE
2 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Vanden Borre een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 56 beoordelingen geplaatst over Vanden Borre. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,9 gekregen, waarbij 17% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Vanden Borre actief?

Vanden Borre is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) elektronica , entertainment en fotografie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Vanden Borre reviews? Dan kun je naar de website van Vanden Borre gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie