Telefoondiscounter logo

Telefoondiscounter ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

28 beoordelingen • 3,9
Bezoek de website
Telefoondiscounter logo
Telefoondiscounter ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
28 beoordelingen • 3,9
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Beoordeling
28 beoordelingen
3,9
5 sterren
18%
4 sterren
4%
3 sterren
4%
2 sterren
7%
1 ster
68%
3,9
3,8
3,9
3,8

Gerelateerde bedrijven

T-Mobile logo T-Mobile
8 beoordelingen
3,5
Youfone logo Youfone
56 beoordelingen
6,6
PartnerPete logo PartnerPete
1 beoordelingen
9

Telefoondiscounter ervaringen

Ben je op zoek naar een goedkope telefoon? De kans is groot dat je uitkomt bij de telefoondiscounter. Je vraagt je alleen af of het wel veilig is om hier een nieuwe iPhone te bestellen. Op onze website lees je alle telefoondiscounter ervaringen van klanten die je al voorgingen. Je leest hun ervaringen met bestellen en de telefoon die ze ontvingen van de Telefoondiscounter. Heb je zelf Telefoondiscounter ervaringen? Natuurlijk horen we graag wat jouw ervaring is met deze online shop. Wij delen jouw mening graag op onze website. Op deze manier kunnen we anderen helpen met het vinden van een telefoon.

Over Telefoondiscounter

Telefoondiscounter is de online website voor refurbished iPhones. Het is de manier om voordelig aan een nieuwe smartphone te komen. Het voordeel van refurbished is dat je niet helemaal een tweedehands toestel krijgt. De telefoon wordt altijd uitvoerig gecheckt voordat deze weer verkocht wordt. Onderdelen die niet goed meer zijn worden door de Telefoondiscounter vervangen. De accu van de smartphone is bijvoorbeeld altijd in een slechte staat na 2 jaar uitvoerig gebruik. De iPhones krijgen daarom altijd een nieuwe accu. Pas als de Apple specialisten van de Telefoondiscounter tevreden zijn wordt de telefoon verkocht. Op een refurbished iPhone zit altijd 2 jaar garantie. Gaat de accu toch stuk binnen 2 jaar? Dan wordt deze gratis vervangen!

Refurbished iPhone

Volgens de Telefoondiscounter ervaringen krijg je eigenlijk bijna een nieuwe iPhone. De buitenzijde van de smartphone wordt bijvoorbeeld standaard vervanen. Je hebt altijd een smartphone zonder krassen. Het verschil tussen een nieuwe en een refurbished iPhone is eigenlijk niet te zien. Verschillende interne onderdelen worden door de Apple experts vervangen. De telefoon wordt vervolgens als een nieuw toestel gesealed. Jouw iPhone is altijd zo goed als nieuw met dezelfde fabrieksgarantie als een nieuw toestel.

iPhone inruilen

Heb je nog een oude iPhone liggen? Je kan deze inruilen bij de Telefoondiscounter. Je kan vervolgens dit bedrag als korting krijgen op de aanschaf van een nieuw toestel. Wil je geen nieuw toestel? Je kan de waarde van je smartphone laten uitbetalen op je bankrekening. Van dit geld kan je mooi een nieuw toestel kopen van een ander merk.

Bekijk bedrijfswebsite
Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Telefoondiscounter

profielfoto van Jennelien D.
Jennelien D.
12-10-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
goed

Top service

profielfoto van Bert
Bert
12-10-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Top product

Goed werkend toestel ontvangen Snelle levering!

profielfoto van Michael
Michael
12-10-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goed

Top

profielfoto van Bert
Bert
12-10-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Top toestel

Geweldig toestel ben erg te spreken over telefoondiscounter

profielfoto van M
M
30-11-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Snelle levering

Levering was zoals het hoorde net zoals de rest

profielfoto van Mirjam
Mirjam
19-01-2017
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Super goedkoop

meer hoef ik er niet over te zeggen. Gewoon super goedkoop en alles is netjes gedaan

profielfoto van Fiona
Fiona
29-01-2019
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
!

Na veel negatieve recencies te hebben gelezen was me de moed al in de schoenen gezakt. Ik had een iphone 8 besteld voor 514 euro. Eerste gezicht zag hij er super uit en werkte alles naar toebehoren. Levertijd was helaas wel langer als wat er op de site stond. Na een paar dagen ging de telefoon opeens niet meer aan. Door goed mail contact met de eigenaar kwamen we der achter dat we hem terug konden brengen en gelijk ons geld terug kregen. En zoals gezegd is gedaan mijn vader ging erheen en binnen 1 dag is mijn geld terug gestuurd! Ik vind dit door alle negativieit en neppe reactie toch wel positief van telefoon discounter. Ze hebben netjes contact gehouden en zich aan hun afspraak gehouden. Al zou ik hier niet nog iets kopen ben ik wel blij met de service.

profielfoto van Soraya T.
Soraya T.
14-04-2021
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
NOOIT MEER HIER KOPEN

Na bestelling wachtte ik 5 dagen tot ik de telefoon binnen had. Na 6 dagen nog geen telefoon, Na 7 nog niet 1e telefoontje 34 min in de wacht gestaan. Zou donderdag binnen komen en vrijdag verstuurd worden. Dinsdag niks binnen...
Weer bellen 48 min in de wacht, ja ze zijn niet binnen morgen....nee ik wil je baas spreken dat was geen probleem en de verbinding werd verbroken.
Via internet kwamen we achter een andere nummer, bleek zus van eigenaar te zijn. De zus ging wel het 1 en ander uitzoeken tot we savonds een brutaal telefoontje kregen van lorenzo. Waarom we zijn zus lastig vallen.. ja sorry pik, dan moet je zelf maar aan de telefoon komen. Er kwam geen woord tussen en vertelde ons dat het geld vrijdag terug gestort word. Dinsdag had ik me geld binnen.
Doe geen zaken met hun. Komen hun afspraken niet Na!

profielfoto van Annemarie
Annemarie
02-04-2021
3 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Waardeloos bedrijf! Ik heb een iPhone gekregen die al binnen 2 maanden niet meer werkte. Na 6 weken te hebben gewacht op de reparatie en hééél veel telefoontjes met de servicedesk (alhoewel het woord 'service' hier niet echt van toepassing is) kreeg ik het toestel terug en... niet gerepareerd, precies dezelfde problemen als eerder!!!
De contacten met het bedrijf hierover zijn alleen maar héél frustrerend geweest. Talloze telefoontjes, uren wachten in de wachtrij, verbindingen die gewoon verbroken worden, beloftes die niet worden nagekomen... De enige oplossing die ze nu bieden is de telefoon weer opsturen voor reparatie. En dan weer 6 weken wachten tot ik mijn telefoon ongerepareerd terug heb? Nee, ik wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben! Het enige dat ik nog wil is mijn geld terug. Maar daar doen ze niet aan. Alleen als je telefoon binnen 14 dagen kapot gaat, dan erkennen ze dat het een ondeugdelijk toestel was. Bij iedere dag na die 14 dagen ben je dus de Sjaak en mag je eindeloos wachten op een (niet uitgevoerde) reparatie.
Laat je niet om de tuin leiden, ga alsjeblieft niet af op de positieve reviews. Nooit iets kopen bij deze zaak!

Tot slot nog iets positiefs: weliswaar kun je er niet mee bellen, maar het toestel zag er wel mooi uit.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
01-06-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Beroerde zaak

Telefoon bestellen en betalen ging natuurlijk wel bij deze zaak (geld binnen). De gsm zou met nieuwe accu 'als nieuw' met 2 dagen geleverd worden het duurde ruim 2 weken. Diverse keren gebeld en soms een uur(!) vergeefs in de wacht. Tot 2 keer toe wordt beloofd de volgende dag te leveren. Maar er komt helemaal niets. Uiteindelijk had ik de koop geannuleerd en werd bevestigd. Maar toch werd er volgende dag plots tegen de annulering in geleverd. Maar wel een gekraste telefoon met oude accu. Toch maar besloten om te houden en nu gaat die voor nieuwe accu terug binnen de garantie. Er moet betaald worden voor retourverzending om je maar te ontmoedigen. Nu maar hopen dat het hersteld wordt en dan zijn we 3 weken, 3 keer een uur bellen en 3 mailings verder. Wat een beroerde zaak is dit. Hier koop ik nooit meer!

profielfoto van Niet doen !
Niet doen !
22-03-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
WAARDELOZE service, slecht bereikbaar

Telefonisch slecht bereikbaar, lange wachttijden, ZEER slechte service. 2x foute levering. NIET DOEN !!!

profielfoto van Jayden
Jayden
25-02-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
BESTEL HIER NOOIT

Mensen, hoe goedkoop het ook lijkt en hoe graag je een iPhone ook wil, bestel NIET via TelefoonDiscounter.

Om het kort gezegd te hebben: Hun service is ruk! en het verzenden duurt vreselijk lang! Investeer je geld en tijd beter in een ander beter bedrijf met refurbished iPhones dan dat je het bij TelefoonDiscounter doet. 

Dat is het kort gezegd maar als je toch mijn verhaal wilt horen is het hieronder te lezen.

Op 15feb heb ik op TelefoonDiscounter een iPhone X gekocht van € 372,-  Er stond bij dat de telefoon binnen 2 tot 5 dagen werd verstuurd. 

3 dagen later op donderdag 18 feb (Ik bedacht me pas daarna dat het tussen 2 en 5 werkdagen verzonden word maar alsnog haha) heb ik een mail gestuurd en gevraagd waarom het zo lang duurt, waarop het antwoord kwam: "Na verwachting kunnen wij vrijdag 19e of maandag 22e versturen naar u.' 

Maandag 22feb (een week na de bestelling) had ik nog steeds niets ontvangen en heb ik een mail gestuurd gebeld. Met het bellen werd ik de eerste 2 keer opgehangen zodra ik aan de beurt was. Dus na die 2 keer heb ik nog eens gebeld en heb ik 43 minuten in de wachtrij gestaan. Ze zeiden dat ze wat vertraging hadden met mijn bestelling en mijn bestelling op woensdag 24feb verstuurd zou worden en ik het donderdag 25feb thuis zal hebben.

Dat mailtje wat ik diezelfde dag (Ma, 22 feb) had verstuurd kreeg ik deze reactie op: "Helaas hebben wij momenteel een kleine vertraging op uw toestel.
Wij verwachten uw order morgen / woensdag te kunnen verzenden."

24 feb heb ik geen mail niets ontvangen over mijn bestelling. Dus heb vandaag 25feb weer een belletje gepleegd en heb ik 51 minuten (R.I.P mijn bel minuten)  in de wachtrij gestaan om vervolgens weeeerrr opgehangen te worden precies wanneer ik aan de beurt ben. 

Ik ben best boos nu dus heb ik zojuist maar een mailtje gestuurd om mijn bestelling te annuleren. We gaan dat maar weer even aankijken hoe dat gaat lopen pfff. 

Moreel van het verhaal: BESTEL HIER NIET! 
* Hun verzendings tijden kloppen voor geen meter, 
* Hun klantenservice is ook ruk.

profielfoto van Iphone 8.
Iphone 8.
08-10-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf, koop hier niets, de zgn garantie is hier kansloos

Een Iphone 8 gekocht volgens hun zo goed als nieuw voor ruim €400, binnen enkele weken al kapot. Dan begint het circus, terugsturen na 6 weken terug gekregen, helemaal niets gerapareerd, weer teruggestuurd. Dan beginnen ze over valschade, die er zeker weten niet was toen we hem teruggestuurd hadden. Nu wordt het dus echt heel vervelend en krijgen het gevoel flink opgelicht te worden. Toch maar akkoord gegaan met een coulanceregeling, dit doen ze slim want anders heb je gewoon niks. Netjes betaald, en ja hoor na 3 weken telefoon weer ontvangen. wederom niet gerapareerd met als resultaat een onbruikbare telefoon en in totaal meer dan €500,- verloren. U bent gewaarschuwd!!

profielfoto van Gert
Gert
08-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
zeer ontevreden

Iphone 6 besteld, kwam snel binnen. Echter Oude Iphone 6 ingeleverd en retourbedrag afgesproken. Helaas tot op heden nog geen teruggave gezien. Wordt niet op mail gereageerd via telefoon kom je er niet door , vanwege extreme drukte. Ik heb mijn telefoon persoonlijk afgegeven en kreeg toe al de indruk dat het bedrijf niet veel voorstelt!

profielfoto van Mathieu
Mathieu
06-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Oplichting

De zoveelste keer mij laten vangen. Levertijden worden niet gerespecteerd, kapotte accessoires, toestellen 'als nieuw' die met val-en stootschade of oude batterijen (max 85% capaciteit dus aan reparatie toe) verkocht worden, Chinese tekens die niet weg te krijgen zijn, vingerafdrukken op scherm in coronatijden, wekenlang aandringen om je geld terug te krijgen na een retour op eigen kosten én eigen risico. En mijn laatste bestelling wordt maar niet geleverd terwijl mijn review(s) wel gerapporteerd kan worden. Echte ervaringen op internet leren mij dat ik helaas niet het enigste slachtoffer ben.

profielfoto van Sander
Sander
26-05-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Wat zal ik zeggen.. WAARDELOOS. Toestel besteld en na ruim 2 weken nog niets binnen. Op zich kan ik daar nog mee leven als er geïnformeerd wordt. Niets dus. Overal zelf achteraan. Krijgen we dan eindelijk een toestel is deze niet goed.... Teruggestuurd en weer weken wachten of er wellicht iets terug komt. Geen informatie, helemaal niets. Helemaal klaar mee. Geld terug gevraagd. Nooit meer. Ga voor Mobico. Hier houden ze zich wel aan de afspraken en netjes een toestel binnen na 2 dagen. Het kan dus wel.

profielfoto van Marcel
Marcel
04-05-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte service

Ze zeggen dat ze er een nieuwe batterij in doen, maar doen dat niet. Eerst proberen ze er met een kul verhaal onderuit te komen, vervolgens mag je "uit coulance" de telefoon terugsturen en ontvang je deze een week later terug. Waardeloos...

profielfoto van Justin
Justin
30-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte service

Prijsstunter, niet te vertrouwen. Telefoon functioneerde niet goed: batterij slecht, microfoon kapot. Na opsturen bijna een maand gewacht waarna ze zeiden dat de telefoon ge bogen was, helemaal niets van waar! En dat ze voor 120,- het toestel zouden proberen te herstellen. Ik vermoed dat dit een standaard email is die ze naar veel mensen sturen. Hier niets kopen!!!!

profielfoto van Rob
Rob
24-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

ONBETROUWBAAR - Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na. Omdat de door ons bestelde telefoon niet op tijd kon worden geleverd en wij ook geen nieuwe mogelijke leverdatum konden krijgen, hebben we telefonisch contact gehad met de Telefoondiscounter en besloten de order te annuleren. Tot onze grote verbazing kregen wij twee dagen later een mailtje dat de bestelling alsnog werd verzonden. Ik heb wederom zelf telefonisch contact gehad met de Telefoondiscounter en afgesproken het pakketje aan de deur te weigeren. Ik heb hier zelfs een bevestigingsmail van.
De Telefoondiscounter had toegezegd het geld terug te storten, maar dat is na een week nog steeds niet gebeurd. Wel hebben ook zij bevestiging van Post.nl dat ik de telefoon heb geweigerd en dat deze retour is naar hun distributiecentrum. Desondanks dient de telefoon eerst daar fysiek te zijn aangekomen alvorens zij het geld gaan terugstorten.
Als je bij dit bedrijf een klacht indient, geven zij aan binnen 24 uur persoonlijk contact met je op te nemen. Ook dat doen zij niet.
Alles bij elkaar vind ik dit een waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf.

profielfoto van Melanie
Melanie
01-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
telefoondiscounter is onbetrouwbaar en slechte service

koop nooit wat bij telefoondiscounter! 9 maanden geleden een iphone 7 aangeschaft, na 6 maanden een "no service"probleem, blijkbaar bekend probleem van de iphone 7 dat bij apple kosteloos wordt verholpen. telefoondiscounter zegt na 1 maand (!!!) dat mijn telefoon verbogen was en moest 119 euro betalen, netjes gedaan, paar weken later moet ik nog eens 29 euro betalen om de behuizing te laten vervangen. Telefoondiscounter laat pas van zich horen als je zelf mailt, maar sommige mails worden niet eens beantwoord. Na 10 weken nog niks gehoord, na 12 weken krijg ik te horen dat de telefoon is getest en niet voldoet, in een andere mail krijg ik te horen dat de telefoon nog bij de reparateur is, en nu maar dan 14 weken later zit ik midden in het corona tijdperk nog steeds zonder telefoon, ik wou dat dit een hele slechte 1 april grap was maar helaas.

profielfoto van Lisa
Lisa
25-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Goedkoop is duurkoop

Al 2 keer een refurbished iPhone gekocht via TelefoonDiscounter.nl
Bij beide telefoons gaf de batterij het na een paar maanden op. Bij de eerste aankoop deed ook de microfoon het nauwelijks. Contact opgenomen met de klantenservice en ik moest de telefoon opsturen. Telefoon aangetekend opgestuurd voor reparatie. Toen ik de telefoon eenmaal weer terug kreeg en keek bij de batterijconditie stonden en alleen maar streepjes. Contact opgenomen met TelefoonDiscounter.nl en dit zou "normaal" zijn omdat de batterij nog even moet inlezen. Na een aantal weken stonden er nog steeds alleen maar streepjes en kreeg de telefoon wederom kuren met de batterij (dan viel de telefoon met 20% plots uit, deed hem aan de oplader en gaf meteen 100% aan om vervolgens naar 1% te springen en weer uit te vallen. Dit was ook al het probleem voor de zogenaamde reparatie)
Telefoon voor de tweede keer aangetekend opgestuurd ter reparatie. Dit keer duurde de reparatie langer dan de eerste keer, maar toen ik de telefoon terug kreeg stond er wel 100% bij de batterijconditie. Hierna heeft de iPhone het nog een aantal maanden volgehouden voordat er zich weer problemen voordeden. Dit keer met oa. het scherm. Toen was ik er klaar mee en heb een gloednieuwe iPhone X gekocht via de officiële Apple website.
Goedkoop is duurkoop! Absoluut geen aanrader.
Ondertussen had ik ook voor mijn moeder ook een iPhone besteld via TelefoonDiscounter.nl (Dom van mij, ik had hier toen na het gedoe met mijn telefoon nooit meer moeten bestellen, maar goed, het bedrijf lijkt zo vertrouwd en de prijzen zijn scherp. Zo scherp zelfs dat ik me er 2 keer aan gesneden heb, helaas.)
Mijn moeder had met haar telefoon precies dezelfde klachten! Batterij werkte niet goed. Telefoon werkte traag als hij niet aan het netstroom verbonden zat. Batterijconditie gaf elke dag minder percentage aan. 1 keer opgestuurd, "gerepareerd" terug gekregen en binnen een week weer kuren. 2e keer aangetekend opgestuurd met een dringend verzoek om de telefoon zsm terug te sturen (ze gebruikt de telefoon oa voor werk) Dit keer duurde het extreem lang voordat de telefoon terug was, ondanks aandringen dat het snel moest, dit hebben ze ook beloofd maar beloftes nakomen kennen ze in dit bedrijf niet. Telkens zo lang moeten wachten op een telefoon is in het hedendaagse leven niet te doen. 1 keer oké, maar 2 keer gaat echt te ver. En in ons geval zelfs 4!!! keer. Waar het overduidelijk naar uitziet laat dit bedrijf je de telefoon opsturen, resetten ze hem waardoor hij lijkt gerepareerd te zijn om vervolgens na een paar weken, of dagen, weer kuren te krijgen. Als je hem voor de 2e keer opstuurt wordt hij wel gerepareerd, en zo ben je weer maanden verder zonder (goed werkende) telefoon.
Slechte service, niet klantvriendelijk, ongeïnteresseerd wordt je te woord gestaan alsof je niet zo moet zeuren en het hun geen bal kan schelen, weinig technische kennis en reparaties worden niet (goed) uitgevoerd. Als klap op de vuurpijl worden de gemaakte kosten voor het aangetekend versturen pas na vele malen aandringen terugbetaald. Zelfs op dit vlak is het één grote chaos in dit bedrijf. In totaal 4 keer de telefoon aangetekend verstuurd, eindelijk na vele malen contact opnemen en aandringen ons geld terug gekregen. (Nog niet eens het volledige bedrag) Toen er terugbetaald moest worden was TelefoonDiscounter.nl er van overtuigd dat ze dit al hadden gedaan, dat klopt ook voor 1 van de telefoons, maar voor die andere nog niet. Na heen en weer bellen en mailen hebben ze een printscreen gestuurd waar duidelijk de datum van overmaken opstaat. Een datum van 2 jaar geleden... Toen pas viel het kwartje bij ze en kregen we een gedeelte van de aangetekende verzendkosten terug. We gaan er ook niet meer achteraan, het is genoeg zo. We zijn er klaar mee. Wat een gedoe, wat een gezeur. Voorkom dit en koop je (NIEUWE) telefoon ergens anders.

profielfoto van Kristof
Kristof
16-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
ontlopen garantie door valse valschade

k heb in totaal 3x mijn slechte gsm terug gestuurd (iphone 6S) omdat de batterij slecht werkte en het scherm niet meer reageerde.De eerste keer hebben ze er een goedkope of 2dehandse batterij ingestoken die enkele maanden werkte. Daarna heb ik mijn toestel weer opgestuurd en hebben ze het mij terug gestuurd zonder er iets aan gedaan te hebben. Bij melding mailen ze mij dat ik hem mocht terugsturen en dat ze hem zouden ruilen. Eens aangekomen lullen ze plots over valschade (die ze er hoogstwaarschijnlijk zelf op hebben aangebracht!!) met als gevolg dat dit niet langer onder garantie valt. Zelfs de kosten om het toestel terug te sturen naar mij zijn volledig voor mij.

profielfoto van Albert
Albert
04-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Klote ervaring, geen enkele garantie als een bij Apple bekende fout optreed.

iPhone7 1/2 jaar oude geeft melding ¨geen service¨. Telefoon valt niet onder garantie omdat ie lakschade heeft van 1-2 mm. Dit is volgens hen de oorzaak van de melding. Apple-centre geeft aan dat het een bekend probleem is van bepaalde modellen van de iPhone7 en niets met de zogenaamde valschaade te maken heeft. Telefoondiscounter zegt dat ze daar geen boodschap aan hebben en ik geen enkele garantie meer heb op het toestel vanwege de volgens hun valschade op het toestel. Kortom Bullshit service-garantie.

profielfoto van Franka
Franka
23-12-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte service bij problemen

In juni 2019 toestel gekocht bij Telefoondiscounter. Batterij bleek direct al niet goed, liep steeds erg snel leeg. Telefoon meerdere malen teruggestuurd. Probleem bleef bestaan. Per mail en telefoon toegezegd gekregen dat ik een ander toestel zou krijgen, maar desondanks steeds weer mijn eigen, niet werkende toestel teruggekregen. Tot op de dag van vandaag (december 2019) zit ik met een toestel dat zo snel leeg loopt dat ik het niet kan gebruiken. Ik krijg geen poot aan de grond. De meeste communicatie gaat per mail; telefonisch zijn ze 'wegens grote drukte' regelmatig niet te bereiken. Diep teleurstellend!! Zeker geen aanrader.

profielfoto van Nena
Nena
18-08-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Oplichters !!!!

1 ster zijn jullie nog niet eens waard ik ben helemaal klaar met jullie!!!!
Ik raad iedereen aan om hier geen telefoon te bestellen!!
Vuile oplichters
ik heb tot 4keer toe een kapot toestel met kapotte battterij toegestuurd gekregen.
Meerdere malen gemaild word gewoon niet op gereageerd.
eindelijk een mail terug krijg ik te horen dat ze het niet geloven bewijs alles gemaild en word mij verteld weeeer terug te sturen en geld terug maar ik ben op vakantie dus dat word lastig.
word mij verteld dat dat mijn probleem is en ik dus nu met een kapotte telefoon zit en mijn geld niet terug krijg !
Vuile oplichters !!!!!

profielfoto van Nathalie
Nathalie
08-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

De bestelde iPhone werd zeer snel geleverd. Bij het openen van het pakket merkte ik echter dat er heel wat gebruikssporen aanwezig waren. Dit terwijl ik de conditie ‘zo goed als nieuw’ bestelde. Hierdoor nam ik contact op met de klantendienst. Deze verzekerde me €30 terug te storen. Dit geld heb ik echter niet ontvangen. Na een dag merkte ik dat de batterij van de iPhone erg snel leeg was. Wanneer ik de toestand van de batterij raadpleegde, stond er duidelijk vermeld dat deze nood had aan reparatie. Ook hierover contacteerde ik de klantendienst, maar deze verzekerde me dat dit normaal was... Tijdens de tweede dag van gebruik kreeg ik plots geen connectie meer met de server. Zo was ik niet meer in staat om te bellen en sms’en. Opnieuw raadpleegde ik de klantendienst en deze zeiden me dat dit normaal was bij de iPhone 7. Ik had dus een telefoon waarmee niet gebeld/ gesmst kon worden. Ik besloot dan ook op de iPhone terug te sturen. Ik betaalde €16 om de iPhone terug te bezorgen. Hierbij voegde ik het retourbiljet waarop ik duidelijk aanduidde dat ik mijn geld terugwou. Na 4 dagen kreeg ik plots een mail waarin stond vermeld dat een anderen iPhone toegestuurd werd. Hierop contacteerde ik de klantendienst telefonisch. Ik wou namelijk mijn geld terug en was niet bereid om opnieuw verzendkosten te betalen voor de iPhone. Dit keer vertelden ze me dat ik het pakketje moest weigeren, zodat de iPhone terug bij hen terecht kwam en ik geen verzendkosten moest betalen. Dit alles in ondertussen weer meer dan een week geleden. Afgelopen vrijdag heb ik hen een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld zou terugkrijgen. Tot op heden heb ik hier nog geen antwoord op gekregen.
We zijn ondertussen een maand verder en heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen. Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan!!!

profielfoto van Michiel
Michiel
09-02-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Oplichters let op!

Oplichters koop hier geen telefoon!
Sturen mij een defecte telefoon op en moest 15 euro betalen om het product retour terug te sturen. Vraag je je geld terug krijg je het antwoord dat er gebruikersschade aan de telefoon was en dat je geen recht hebt om je geld terug te krijgen. Daarna krijg je geen antwoord meer en nemen ook hun telefoon niet op.
Gebruiken goedkope onderdelen om hun telefoons mee te repareren!
Mijden als de pest of je geld verbranden als je graag een paar honderd euro armer wil zijn...

profielfoto van Anoniem
Anoniem
08-12-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Zeer slechte service!
Twee keer toestel moeten terugsturen op eigen kosten.
Ze laten dan niks horen, geen ontvangstbevestiging, niks. Ze maken het niet waar om binnen 5 werkdagen het probleem te verhelpen. Afspraken worden niet nagekomen. Als ze uiteindelijk akkoord gaan met geld teruggave kan je nog eens drie weken op je eigen geld wachten.

Schrijf een review over Telefoondiscounter

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

T-Mobile logo T-Mobile
8 beoordelingen
3,5
Youfone logo Youfone
56 beoordelingen
6,6
PartnerPete logo PartnerPete
1 beoordelingen
9

Andere gerelateerde bedrijven

Alle subcategorieën uit deze categorie