SteelSeries logo

SteelSeries reviews, ervaringen en beoordelingen

2460
SteelSeries logo
SteelSeries

Reviews en Ervaringen SteelSeries

Al twintig jaar zorgt het innovatieve SteelSeries voor de allernieuwste technologie, specifiek om de spelprestaties voor gamers te verbeteren. Van headsets tot keyboards en muizen tot controllers: SteelSeries heeft alles dat de echte gamer nodig heeft. Ben jij benieuwd wat anderen te zeggen hebben over dit bedrijf? Lees dan snel verder want wij hebben alle beoordelingen over SteelSeries voor je op een rij gezet. Door de reviews van echte klanten te lezen kun je een weloverwogen beslissing maken om hier jouw game-accessoires te kopen.

Over SteelSeries

SteelSeries is een Deens bedrijf dat is opgericht in 2001. Het bedrijf heeft als doel om jou het meeste uit je spelervaring te laten halen. SteelSeries staat daarbij bekend als hét esports merk. Van het sponsoren van de eerste professionele spelers tot het maken van producten speciaal voor professionele teams, tot het ondersteunen van uitzonderlijke gamers zodat ze uit kunnen groeien in wereldwijde supersterren. SteelSeries heeft zich gericht op het laten groeien van de industrie en het helpen van gamers over de hele wereld. Zo bracht dit bedrijf in 2001 de eerste gaming-muismat op de markt, ging het in 2002 de eerste samenwerking aan met esports-spelers en werd het de eerste sponsor van een esports-evenement en kwam het in 2019 met het eerste magnetisch verstelbare toetsenbord. SteelSeries heeft als doel om gaming-apparatuur te leveren die aanvoelt als een verlengstuk van jezelf. De ontwerpers selecteren elk materiaal met de hand om er zeker van te zijn dat je een mooi product hebt en de technici testen elke functie, zodat gamers verzekerd zijn van de hoogste kwaliteit.

Waarom kiezen voor SteelSeries

SteelSeries is een bekende naam onder gamers. Dit komt niet alleen doordat de producten van goede kwaliteit zijn en veel gebruikt worden, maar ook doordat het bedrijf veel esporters sponsort. Je hebt de keuze uit een ruim assortiment van muizen, headsets, keyboards, mousepads en controllers voor zowel PC, Playstation, Xbox en Nintendo Switch. Om je te helpen bij het maken van de juiste keuze is er een uitgebreide kennisbank aanwezig op de website. Wij raden je ook zeker aan om eerst een aantal SteelSeries recensies te lezen, omdat je hierdoor tot waardevolle inzichten kunt komen.

Is SteelSeries betrouwbaar?

De gaming-apparatuur van dit merk is op zeer veel plekken verkrijgbaar. Daarnaast is SteelSeries al sinds 2001 actief in de gaming-industrie en zet het merk zich ook actief in om de esport naar een hoger niveau te tillen. Online is er zeer veel informatie beschikbaar. Ook is er een klantenservice zodat je het antwoord kunt vinden op al jouw vragen en er een plek is voor klachten of suggesties.

Veel vragen worden beantwoord op de FAQ-pagina. Hier vind je onder andere informatie over de levertijd, over het aansluiten van jouw nieuwe muis of de garantie op jouw producten. Aangezien het tot 3 werkdagen kan duren voordat SteelSeries reageert op vragen, raden ze je aan de voorgestelde artikelen door te nemen nadat je jouw vraag hebt getypt. Als er geen geschikt antwoord gevonden kan worden, wordt de vraag doorgestuurd naar de klantenservice.

Heb jij game-apparatuur van SteelSeries in huis? Laat dan direct jouw recensie achter over dit bedrijf om andere klanten te helpen bij het maken van de juiste keuze. Vertel bijvoorbeeld hoe snel je jouw bestelling in huis had, of het makkelijk was om het meest geschikte product uit te zoeken en hoe je hier bij bent geholpen. Des te meer jij weet te vertellen over SteelSeries, des te beter anderen een beeld kunnen vormen over dit bedrijf.

Reviews over SteelSeries