Solentro logo

Solentro reviews, ervaringen en beoordelingen

2762
Solentro logo
Solentro

Reviews en Ervaringen Solentro

Wat is het fijn dat er boeken zijn. Exemplaren met foto’s, met recepten, met verhalen, ja boeken vind je in allerlei soorten en maten. Snuffel jij ook graag rond in de boekenzaak of ben je al jaar en dag lid van de bibliotheek? Dit zijn allemaal boeken die door anderen zijn gemaakt. Hoe fantastisch is het om zelf een boek te maken. Nee, natuurlijk, dat hoeft niet meteen te gaan om het maken van allerlei verhalen en romans. Iedereen kan zelf boeken maken. Wellicht maakte jij ook weleens een fotoboek. Dan ben je geen uitzondering tegenwoordig. Maar het is zeker niet alleen een optie om fotoboeken te maken. Wat je ook wilt, je kunt er zelf een boek van maken. Wil jij een boek ontwerpen met allerlei herinneringen aan een dierbaar iemand die overleed? Is het je verlangen om een prachtig boek te hebben over je bruiloft? Dan kom je na even zoeken waarschijnlijk al snel uit bij Solentro. Voordat je echter begint met ontwerpen, wil je meer weten over dit bedrijf. Dan zit je hier precies goed. Wij verzamelden namelijk recensies over Soltentro. Lees hier de beoordelingen van andere klanten en hak daarna de knoop door of jij hier wel of niet wilt bestellen.

Over Solentro

Solentro is opgericht door twee broers. Hun site ging in 2008 de lucht in. De site is in allerlei talen te gebruiken. Dit bedrijf heeft inmiddels klanten in meer dan 30 landen. Het is de bedoeling van Solentro dat iedereen op de beste en makkelijkste manier zelf gepersonaliseerde boeken of fotoboeken kan maken. Hierbij kun je denken aan onder andere afstudeerboeken, doopboeken, gedenkboeken of blog boeken. De website is gericht op eenvoud en gebruiksvriendelijkheid. Daarnaast is er alle ruimte voor je eigen creativiteit. Een mooi detail over de naam van dit bedrijf: solentro betekent geven. Vooral het geven aan anderen wat echt belangrijk is. Toen de vader van de oprichters van deze hop in 2006 jarig was, wilden ze iets unieks en persoonlijks geven als geschenk. Ze vroegen aan vrienden en familie om hun vader te omschrijven. Van al die teksten maakten ze een boek. Op deze manier kwam dan het idee om dit bedrijf op te richten.

Waarom kiezen voor Solentro

Fotoboeken zijn op tal van plaatsen te ontwerpen. Bij Solentro kun je echter niet alleen terecht voor fotoboeken. Waar jij ook een boek van wilt maken, het is mogelijk bij dit bedrijf. Wil je een boek maken, dan is het nodig om jezelf eerst even te registreren. Dit is helemaal gratis en je hoeft niets te downloaden. Je kunt je account ook altijd weer verwijderen als je dat wilt. Vervolgens kun je aan de slag met je boek. Je kiest je ontwerp, je stijl, de tekst, de foto’s en alles wat jij nodig hebt voor je boek. Het werkt heel eenvoudig. Het is zelfs mogelijk om anderen uit te nodigen en zo met elkaar aan een boek te werken. Is het helemaal naar wens, dan kun je overgaan tot bestellen. Vervolgens wordt jouw persoonlijke boek bij jou thuis afgeleverd. Als je trouwens video’s wilt opnemen in het boek, dan kan dat door middel van QR-codes. Met een week of soms 2 weken heb je je boek meestal binnen.

Is Solentro betrouwbaar?

Solentro biedt consumenten inmiddels al heel veel jaar de mogelijkheid om hun eigen boek te maken. Als je ziet hoe tevreden mensen zijn, dan kun je er zeker op vertrouwen dat dit een betrouwbaar bedrijf is. Je profiteert tijdens het bestellen ook van de kopersbescherming. Solentro heeft award in de wacht gesleept en het laatste bewijs van de betrouwbaarheid is dat je op een uitstekende manier contact kunt opnemen met de klantenservice.

Heb je een vraag over het maken van je boek, dan is de kans groot dat iemand anders ook al een keer tegen deze vraag aanliep. Veel wordt daarom al beantwoord in de veelgestelde vragen. Natuurlijk kan het gebeuren dat jij een hele specifieke vraag hebt. Dan is het mogelijk om een e-mail te sturen. Je ontvangt snel een reactie terug. Ook via Facebook kun je even contact opnemen met een van de medewerkers van Solentro.

Jij hebt ervaring met Solentro? Wil je dan een beoordeling schrijven over dit bedrijf? Jouw review helpt andere mensen die meer willen weten over het maken van een eigen boek. En of het wel of geen goed idee is om dat bij dit bedrijf te doen.

Reviews over Solentro