Saxo Bank reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Saxo Bank
De wereldwijde kapitaalmarkten bieden voor iedereen kansen. Saxo Bank gelooft dat iedereen het vermogen heeft om hun dromen voor de toekomst in werkelijkheid te veranderen. Daarom helpt de bank je om gericht te investeren en handelen. Je krijgt toegang tot meer dan 40.000 financiële producten. Daarbij vind je allerlei informatie die je helpt bij het maken van de juiste investeringen. Wil je graag meer weten over de beoordelingen van Saxo Bank? Wij hebben de reviews van gebruikers van Saxo Bank voor je op een rij gezet. Lees wat de ervaringen zijn zodat jij een weloverwogen keuze kunt maken om via Saxo Bank te investeren en te handelen.
Over Saxo Bank
Saxo Bank heeft meer dan 25 jaar ervaring en werkt met meer dan 200 banken en makelaars en meer dan 400 financiële tussenpersonen. De markten staan nooit stil en Saxo Bank ook niet. De financiële dienstverlener maakt altijd gebruik van de laatste data om hun dienstverlening te verbeteren. Het proactieve team heeft verschillende vaardigheden en achtergronden. Deze zijn er allemaal op gericht om jou de beste informatie te leveren, zodat jij deze informatie kunt gebruiken om weloverwogen investeringen te doen. SAXO is een volledig gereguleerde en gelicentieerde marktleider, die hecht aan strikte wettelijke vereisten in 15 jurisdicties, waaronder Denemarken, het VK en Singapore. Saxo Bank heeft bankvergunningen in Denemarken en Zwitserland.
Waarom kiezen voor Saxo Bank
Saxo Bank zorgt ervoor dat jij geen enkele kans aan je voorbij hoeft te laten gaan. Zo vind je alles wat je nodig hebt om te navigeren op de wereldwijde markten binnen handbereik op de SAXO-platforms. Je hebt een ruime keuze aan financiële producten en honderden verschillende manieren om te handelen en te investeren. Saxo Bank ondersteunt je in het behalen van jouw persoonlijke doelen. Dit doen ze als een onafhankelijke leverancier van financiële diensten. Saxo Bank kan onpartijdige ondersteuning bieden om je te helpen bij het behalen van je doelen. Om de juiste beslissing te kunnen nemen, heb jij de juiste informatie nodig. Saxo Bank helpt met deskundige marktcommentaar, slimme meldingen op je smartphone wanneer er zich een kans voordoet, door technische analyses te vergemakkelijken en door het aanbieden van diepgaande webinars. Of jij nu langzaam je vermogen wilt laten groeien of snel wilt profiteren van korte-termijn prijsontwikkelingen, Saxo Bank helpt je om het meeste uit jouw geld te halen.
Is Saxo Bank betrouwbaar?
Met meer dan 25 jaar ervaring, 810.000 klanten wereldwijd, 188.000 trades per dag en 80 miljard onder haar hoede is Saxo Bank een grote en betrouwbare financiële dienstverlener. Je geld is veilig bij Saxo Bank. Wanneer je geld overmaakt naar jouw persoonlijke account, staat het geld hier veilig aangezien het wordt gewaarborgd in ten minste één gescheiden account en beschermd door het compensatieregeling van de financiële diensten. Je kunt er zowel voor kiezen om zelf te investeren als voor een professional die voor jou het meeste rendement probeert te behalen.
Klantenservice en klachten
Er valt zeer veel informatie te vinden op de website van Saxo Bank. Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen als je meer wilt weten over een bepaald onderwerp. Kom je er niet uit? Dan kun je ook gemakkelijk contact opnemen met een medewerker van Saxo Bank. Onder het kopje Support vind je een uitgebreide kennisbank en je kunt verder klikken naar contact als je persoonlijk contact op wilt nemen.
Wil jij ook beoordelen?
Gebruik jij de diensten van Saxo Bank om te investeren en te beleggen? Wij horen graag jouw ervaring met Saxo Bank. Door je beoordeling over Saxo Bank te delen help je anderen bij het maken van de juiste keuze. Vertel bijvoorbeeld of jij geholpen bent door de trading tools die Saxo Bank aanbiedt, of je zelf belegt of dit laat doen en wat je vindt van de kosten die Saxo Bank rekent voor de diensten.
Saxo Bank is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Saxo Bank bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Saxo Bank lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Saxo Bank.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van home.saxo is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van home.saxo te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
In late 2023 I was desperately looking for where to invest my money which I just received for my pension. So I went and did some research and I found a few of them and I invested into the company and my profit was very fair and I was happy. Then time came for me to withdraw my money, they started coming up with more ways to take more money from me so i was now suspecting them, then i reached out to Mrs. Roberts helped me dig deep into this company and I found out they scammed me. then i felt like I could die at any moment but Mrs. Robert reassured me that the money could be recovered if only I still had the account and proof that I made payment to them. Now am very happy because Mrs. Roberts did as she promised and helped me recover the money..
Email""" robertslee618 @ gm ail . com
Call/WhatsApp""" +1 8 5 6 5 4 9 7 4 6 9..
Ik heb meer dan $79.000 USD verloren aan de Saxo bank, en zij hebben mijn handelsrekening zelf geblokkeerd en om een ander bedrag gevraagd om mijn handelsrekening te ontgrendelen. Ik heb juridische stappen tegen hen ondernomen om mijn geld terug te krijgen dankzij de hulp die ik kreeg van een herstelexpert over het herstel van verloren geld heb ik contact opgenomen met rose_hoover_90_AT_gmail_._com. en ze kon me helpen mijn geld terug te krijgen. Als u al het slachtoffer bent van hun handelszwendel, neem dan gerust contact op met mevrouw Rose Hoover om u te helpen uw geld terug te krijgen. Je zult voorzichtig zijn daarbuiten. contactgegevens +1 __660 __233 __3165.
Saxo bank benadert mensen alleen via apps en berichten digitaal. als je die niet ziet omdat je voor jaren in een aandeel zit, en ze zien een negatief saldo door hun hele hoge kosten per maand, dan verkopen ze gewoon alle aandelen in een positie die hun uitkomt zonder enige vorm van contact. En nu blijkt dat opheffen heel moeilijk wordt gemaakt, Dus nooit aan beginnen!!!!
voorlopig hopeloos,
Kreeg een email en een SMS dat zowel mijn emailadres als telefoonnummer waren gewijzigd. Ongevraagd wel te verstaan! Een HACK dus. ik bellen. na 30 minuten in de wachtrij gewacht te hebben, kreeg ik een bralaap aan de lijn die mij vertelde dat mijn vermogensbeheerder de gegevens had gewijzigd. PARDON? die heb ik niet. Je moet bij je vermogensbeheerder zijn, niet bij mij blafte hij verder. Toen ik aangaf dat ik die niet heb, gooide hij de hoorn op de haak. Nog een keer bellen. Een collega vertelde mij toen dat het geen hack was maar een fout was in hun administratie. toen ik vroeg wat er erger was, kon hij daar ook geen antwoord op geven. BLIJF WEG VAN DEZE AMATEURS als je vermogen je lief is. Totale prutsers!!!
Teleurgesteld in manier van handelen van saxo bank.
Ik ben begonnen t bellen nadat het is overgezet vanuit Binck. De rekening van mijn dochter was niet te vinden in eerste instantie en niet overgezet. Na veel gedoe, want ik had natuurlijk niet de inlog bij Saxo van haar, rekening gevonden. Mijn vraag was simpel, opheffen. Weer een afspraak later moest ik het plan beeindigen en wachten totdat het geld beschikbaar zou zijn. Elk gesprek duurt een uur in de wachtrij, vreselijk. Daarna zou ik het geld kunnen opnemen. Maar wat blijkt, nee dat kan niet want er is geen tegenrekening opgenomen. Die moet eerst worden aangemaakt door een storting en dan kan het worden toegevoegd, weer dagen wachten en nog steeds geen geld. De tegenrekening is bij de overzetting van Binck niet meegekomen. Wat een drama. Ben nu drie maanden verder en nog steeds geen geld. Ook omdat ik er niet dagelijks mee bezig ben. Ik sta nu al 25 minuten als nummer 1 in de wachtrij.. hoe kan dit? Nooit zal ik Saxo aanraden, wat een vreselijk proces.
Saxo doe hier wat aan, jullie zijn niet bereikbaar en hebben ongelooflijk ingewikkelde procedures waarbij je het niet zelf kunt regelen!
Drama met Saxo Bank! Bellen, chatten, aanmaken support ticket, formele klacht indienen, NIETS helpt! Door een fusie zou ik voor aandelen UEX (Canadese notering) aandelen Uranium Energy (UEC, Notering aan Amerikaanse NYSE beurs, ISIN code US9168961038
Val ) terugkrijgen. Saxo maakt een administratieve fout en neemt in mijn portefeuille aandelen UEC op genoteerd aan de Canadese beurs. Echter, die notering bestaat helemaal niet! Ik heb nu een behoorlijke positie in een notering die niet bestaat. Ik kan niet kopen en niet verkopen. Ik ben nu werkelijk al weken bezig om Saxo zover te krijgen dat ze de UEC aandelen voorzien van de juiste ISIN code en zo in mijn portefeuille opnemen. Vandaag WEER telefonisch contact gehad. Saxo neemt immers geen enkele moeite om haar klanten te informeren over de voortgang. Nu kreeg ik vandaag te horen dat het niet Saxo is die het probleem veroorzaakt, maar een achterliggende partij. Die zou de aandelen niet leveren aan Saxo. Dat dankt je de koekkoek! Die partij kan ook helemaal niet leveren, omdat er geen aan de Canadese beurs genoteerde aandelen UEC bestaan! Dit wil maar niet tot Saxo doordringen. Het is om moedeloos van te worden. Anyway, in geval van problemen heb je aan Saxo niets, nada, nul komma nul! Er wordt niet gereageerd, er wordt geen aktie ondernomen, niks. Het lijkt erop dat Saxo de processen niet op orde heeft en wellicht is dit eigenlijk iets dat aan de AFM gemeld moet worden. Ik ben overigens wel tevreden over het handelsplatform.
Al meer dan 2 maanden bezig een nieuwe tegenrekening gekoppeld te krijgen. Hierdoor kunnen we geen geld storten of onttrekken van onze beleggingsrekening.
Reeds vele malen gebeld, klachtenformulieren ingevuld, gechat, een tickets ingediend. Bij bellen wordt iedere keer volop excuses aangeboden. Echter het resultaat is nul komma nul, ook na beloftes dat het binnen dagen is opgelost. Ook geen enkele feedback.
Mijn advies is om vooral niet in zee te gaan met deze club. Mijden!!!!
Website uitermate gedateerd
Klantendienst: In a galaxy far far away
Kostenstructuur: ondoorzichtig en relatief duur
Aanbod: wordt met de regelmaat beperkt
Informatie over portefeuille: ondoorzichtig
Onbegrijpelijk hoe men van BinckBank in dit zootje terecht gekomen is
Vraag aan de beleggers van Saxobank of zij ook op 21 april 2022 een dividend cash bijschrijving hebben ontvangen wat zichtbaar is in het portefeuillerapport.
Volgens de Saxobank zou ik het dividend al hebben ontvangen op 21 april, voor mij totaal niet zichtbaar. Navraag gedaan bij 5 medewerkers, antwoord we gaan er na kijken, nog steeds geen duidelijkheid
Op 12 mei was de uitkering van Post nl niet op 21 april graag reactie??????
Ik heb op 1 maart 2022 geld overgemaakt voor mijn pensioenrekening bij Saxo. Dat was volgens hen teveel, het restant zou terug gestort worden. Inmiddels ben ik 50 dagen verder en het geld is nog steeds niet terug op mijn rekening. Vandaag is het 20 aprils het zoveelste telefoongesprek levert hetzelfde beeld op; de arme man weet het niet op te lossen. Hoe veilig is mijn geld bij deze 'bank'? Waarom krijg ik elke week een smoesje te horen, met uitleg waarom iets niet kan? Wat stelt toezicht van DNB voor?
Wat een ramp nooit bereikbaar. Zelf niet via chat. Probeer dollar saldo over te maken niemand bereikbaar voor de zoveelste dag.
na veel gedoe om mijn portefueile over te boeken naar een beter bereikbare broker, nu weer het bericht dat er een verkeerde fiscaal jaaroverzicht 2021 was aangeleverd
download ik de nieuwe versie staan alle belegingen in een adrer volgorde (8 pagina`s dus te dubbelchecken)
en dan mijn belastingaangifte zien te wijzigen, pffffffffffffff
Waardeloos deze broker
Als mijn voormalige Binck bank een 8 krijgt, krijgt Saxo niet eens een 1!
Er zijn gewoon aandelen verdwenen uit mijn Saxo portefeuille. Niemand van Saxo heeft hier een verklaring voor. Al twee maanden bijna dagelijks gebeld en het is nog steeds niet opgelost. Echt dramatische service. Nooit klant worden bij Saxo
Ik heb twee problemen met Saxo gehad het afgelopen jaar. De service afdeling lijkt in een crisis te zitten: in totaal heb ik 35 uur aan de telefoon gehangen in wachtrijen. Op mails en berichten via het eigen platform worden gewoon niet gereageerd. Ik probeer nu weg te komen naar een andere broker. Ook dat blijkt moeilijk. Wegblijven!
Maandenlang geprobeerd contact te krijgen om een aandelenportefeuille (oorspr. van Binckbank) van een overleden familielid op te heffen. Bij sporadisch gelukt contact, meerdere keren van het kastje naar de muur gestuurd door medewerkers die niet wisten hoe dit 'probleem' aan te pakken. Uiteindelijk opbrengst van de aandelenverkoop onverwacht ontvangen maar zonder enige schriftelijke bevestiging of eindafrekening en dus geen enkele inzage in de opbouw van het saldo of verantwoording over de afwikkeling, kosten, commissie ,etc. Volstrekt onprofessioneel en totaal belemmerend als je als executeur-testamentair verantwoording aan notaris en erfgenamen moet afleggen.
En steeds is het excuus dat de overgang van Binck naar Saxo zo lastig is.
Was dit mijn bedrijf, dan was ik er door mijn aandeelhouders al lang uitgegooid.
Na jaren werd Alex Binck, tot zover geen probleem en werd je keurig geholpen en fatsoenlijk te woord gestaan. Nu is het SAXO: waardeloos, steeds iemand anders aan de telefoon (vaak 8-10 wachtende voor je) die je het hele verhaal uitlegt en die dan beloofd je terug te bellen en dat niet doet. Ze zijn wel vriendelijk maar snappen niet wat ze moeten doen om problemen op te losse. We gaan een ander broker zoeken.
Belachelijk dat je 1 a 3 dagen moet wachten om geld te kunnen overboeken. Het wordt wel meteen afgeschreven en je ziet het niet meer op je rekening staan. Vervolgens kan je wachten totdat het een keer op je tegenrekening staat. Dit slaat nergens op en voor mij een reden om verder te zoeken naar een nieuw platform. Ik had eerst Binck en dat werkte een stuk beter.
Scammers with their unclear conditions and inactivity fees that can be charged without warning an is 150 USD. Reply on mail or chat on complaints takes them weeks to answer
Na de migratie van Binck bank naar Saxo, ben ik de mogelijkheid kwijt om specifiek voor verschillende doel te sparen/beleggen. Ik had naast mijn eigen beleggingen voor ieder van onze kinderen een belegging lopen, waar ik iedere maand een bedrag op storte. Dit is nu allemaal samengevoegd. Ik heb opverschillende kanalen gevraagd naar een oplossing, maar wordt na eideloze wachttijden van het kastje naar de muur gestuurd.
Onbegrijpelijk, de laatste revieuws vermelden(wellicht terecht) SLECHT...maar score is 10. Dus het gemiddelde gaat onterecht omhoog. Wat is dit voor flauwe kul.
Ik zag er erg tegenop na ervaringen te hebben gelezen over SaxoBank vanuit BinckBank.
Echter, als ik eerlijk ben werkt het echt prima (!). Ik heb voor € 7,- per maand realtime-koersen zodat ik nu echt altijd up to date ben en voor de juiste prijs aan- of kan verkopen.
Tja, je moet er even aan wennen, aan die nieuwe website en even 'oefenen' waar alles staat. Ook aan- en verkoopprijzen zijn redelijk. Ik weet wel dat ergens andeers het wellicht (wat) goedkoper kan, maar het werkt gewoon goed tot dusverre.
Ik ben al dagen bezig om het saldo van de beleggingsrekening af te halen.
Website werkt niet, telefoon wordt niet opgenomen, chat werkt niet, meldingen worden beantwoord met het is heel erg druk. Maw vertrouwen is 0.
Na automatische overstap vanuit Binck Bank, ben ik al meer dan een week bezig mijn rekening op te zeggen en mijn geld op te nemen. Iedere keer kan ik maar 90% opnemen. Ik moest mijn beleggingsplan opzeggen om het volledige bedrag op te kunnen nemen. Dat heb ik ondertussen 3 keer gedaan, maar het blijft onmogelijk. Bij de klantenservice hang je iedere keer een uur in de wacht, en krijg je een antwoord waar je niet verder mee komt. Je komt er gewoon niet vanaf.
Zeer lange tijd voor geld overboeken, donderdag c.a. 14:00 u geld overgeboekt en bij navraag volgende maandag op de rekening, dit is jaren 70 gepruts. voor mij een reden om daar weg te gaan.
Bij mij waren de dividenden na de migratie niet overgezet. Daarna waren ze er opeens wel. Maar de waarden klopt niet. Later werd deze weer aangepast.
Maar toen was het nog steeds fout.
Verder schrik ik erg van de overige reviews die ik vind op het internet.
Net na 12 uur vanmiddag plaatst men een oud bericht van Corne van Zeijl, dat de beursexperts zo optimistich zijn. Men heeft bij Saxo nog niet in de gaten dat de beurs al de hele week aan het dalen is. zeker 5% . dat vind Saxo öptimistisch"
Wat een drama. Je krijgt mails over posities die je niet in portefeuille hebt. Dit is de bank van de drie O's. onbetrouwbaar, onbereikbaar, onprofessioneel. Probeer er maar eens contact mee te krijgen. Het is echt ongelooflijk.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Saxo Bank een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 37 beoordelingen geplaatst over Saxo Bank. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 2,9 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Saxo Bank actief?
Saxo Bank is vooral actief in de categorie financieel en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) beleggen en brokers.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Saxo Bank reviews? Dan kun je naar de website van Saxo Bank gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.