Raisin logo

Raisin reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Raisin reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
3210
Raisin logo
Website
Raisin
Categorie
Financieel
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Raisin

Heeft u plannen om geld te storten of een rekening te openen bij Raisins? Wellicht wilt u weten of uw geld veilig is bij hun. Lees daarom de reviews van klanten die ervaring hebben bij Raisins. Zo kunt u zelf een besluit maken of uw hen genoeg vertrouwt.

Over Raisin

Raisin Bank, opgericht in 1973, heeft tientallen jaren ervaring als gerenommeerde Duitse kredietinstelling. De bank combineert visie en deskundig advies met efficiënte oplossingen, met name bij de verwerking van kredietportefeuilles en debiteuren van zorgvuldig geselecteerde kredietnemers. In 2005 werd de bank, toen nog MHB-Bank AG geheten, een dochteronderneming van de Amerikaanse investeringsmaatschappij Lone Star, met een bijzondere focus op het beheer van kredietportefeuilles. De bank is sinds april 2019 volledig in handen van Raisin DS GmbH en opereert sinds augustus 2019 onder de naam Raisin Bank AG. Innovatieve financiële producten zijn het belangrijkste expertisegebied van Raisin Bank.

Waarom kiezen voor Raisin

Het FinTech-bedrijf biedt een open bankinfrastructuur voor de wereldwijde depositomarkt van meer dan 50 biljoen dollar, waarvan zowel banken als spaarders profiteren. ... Raisin DS werkt samen met ongeveer 400 banken en financiële dienstverleners uit meer dan 30 landen. Het bedrijf bedient meer dan 550.000 directe klanten.

Hun doel is om langdurige spaarders de beste rentes voor te schotelen in heel Europa. Hierdoor zijn ze uitgegroeid tot een marktleider op het vlak van investeringen.

Raisin Bank stelt klanten in staat om spaarrekeningen te openen in verschillende landen in Europa waar de rente hoger is, zoals Frankrijk, Letland, Polen, Oostenrijk en Italië.

Op de depositomarktplaats van Raisin Bank kunnen spaarders kiezen uit meer dan 45 verschillende spaarrekeningen van 7 Europese banken. Alle betrokken banken zijn gedekt door EU-bankgaranties - dus alle fondsen tot € 100,000 zijn veilig.

In april 2021 was de hoogste beschikbare rente op Raisin 1,36% (5-jaars looptijd).

Bij Raisin kunt u meer dan het dubbele krijgen van de beste rentetarieven die door andere banken in worden betaald op 2- en 3-jarige termijndeposito's.

Is Raisin betrouwbaar?

Met Raisin worden uw deposito's in elke fase van het proces beschermd. Omdat alle banken bij Raisin worden gedekt door EU-bankgaranties worden alle stortingen tot 100.000 euro beschermd.

Als u overweegt meer dan € 100.000 opzij te zetten, kan Raisin een slimme oplossing zijn, omdat u hiermee uw geld kunt verdelen over verschillende spaarproducten met één enkel aanvraagformulier. Zolang u € 100.000 of minder op elke rekening zet, is uw geld veilig en wel, wat er ook gebeurt met de partnerbank waarmee u spaart.

Samenvattend, Raisin is de moeite van het bekijken waard als u geïnteresseerd bent in het beleggen van geld op een spaarrekening. U krijgt niet alleen enkele van de beste deals te zien die momenteel beschikbaar zijn, maar Raisin geeft u ook de mogelijkheid om met één klik op de knop in meerdere banken te investeren.

Normaal gesproken zou u bij elke provider afzonderlijk een account moeten openen en beheren. Door u eenvoudig aan te melden bij Raisin, kunt u beleggen bij zoveel aanbieders als u wilt, zonder dat u zich hiervoor hoeft aan te melden. In plaats daarvan zal Raisin de aanvraag namens u indienen met de informatie die u tijdens het registratieproces hebt verstrekt.

Klantenservice en klachten

In een tijd waar de digitale technologie vaak het menselijk contact heeft vervangen, ook in de banksector, kan het belangrijk zijn om een kijkje te nemen naar de klantenservice van Raisin.

Zo zien we dat het klantenserviceteam van Raisin graag al uw vragen en opmerkingen beantwoordt en bereikbaar is per e-mail of telefonisch tussen 08.30 uur en 16.30 uur. CET van maandag tot en met vrijdag. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier dat beschikbaar is in het Online Banking Systeem.

De klantenservice is enkel bereikbaar voor voor vragen of opmerkingen. Ze fungeren niet als een bankbediende die persoonlijke aanbevelingen of informatie verstrekt met betrekking tot een investeringsbeslissing voor een specifieke termijndeposito. Wel kunnen ze je informeren over de verschillende spaarproducten van hun partnerbanken.

Wil jij ook beoordelen?

Met verschillende banken die tegenwoordig erg lage rentes bieden voor uw spaargeld, kan het de moeite lonen om de grenzen even te verleggen en te kijken wat de Europese markt te bieden heeft. Heeft u in het verleden al een rekening geopend bij Raisins? Hoe verliep het proces en wat zijn uw bevindingen van hun klantenservice? We horen graag uw ervaringen en hopen dan ook dat je een review schrijft voor andere mensen die overwegen met Raisins samen te werken.

Gerelateerde bedrijven
Bigbank logo
Bigbank
2 beoordelingen
9,5
Bunq business logo
Bunq business
11 beoordelingen
5
Santander logo
Santander
21 beoordelingen
5,3
Gerelateerde blogartikelen
6,3
57% zou hier weer kopen
60 beoordelingen
Prima, voldoet aan de verwachtingen.

Het aanmeldproces is wat wennen, maar niet vervelend. Zo gaan veel KYC verificaties tegenwoordig. Ik vind hier veel negatieve reacties behoorlijk overdreven. Misschien zijn we in Nederland een beetje verwend. De rentes zijn absoluut de moeite waard.

Geplaatst op: 12-04-2024
Laatst bewerkt op: 12-04-2024
Geschreven door: Marc V.

8 / 10
3/5 3/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Ondoenlijk identificatie proces voor minder goed horenden

Als slechthorende drie uur tevergeefs bezig geweest om door het identificatieproces heen te komen. Omdat Engels voldoende verstaan door het gehoorprobleem sowieso niet lukt, getracht om een Nederlands sprekende medewerker te krijgen, zoals ze zelf ook aangeven beschikbaar te hebben. Echter is de door Raisin ingehuurde IDNow dienst zo primitief georganiseerd, dat ze je niet in de wacht kunnen zetten daarvoor. Je moet steeds weer opnieuw en opnieuw en opnieuw contact maken in de hoop op toevallig een Nederlands sprekende medewerker. Ten einde raad er hier een gezinslid bij gevraagd die de Engels sprekende medewerker wel kan verstaan en mij kan souffleren wat te doen, maar dat ging volgens de medewerker ook weer niet goed en werd het contact wederom verbroken.
Bij de aanmelding bij de Estlandse Bigbank blijken die het 100% handiger en klantvriendelijker te hebben geregeld: er komt iemand bij je langs voor identificatie. En minstens dezelfde hoge rentepercentages. Dág Raisin!

Geplaatst op: 23-03-2024
Laatst bewerkt op: 23-03-2024
Geschreven door: Jan V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed!

Tot nu toe erg prettige communicatie met klantenservice. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en servicegericht (van de 2 keer dat ik hulp/advies nodig had). Tip: doe zelf aardig tegen de andere kant van de lijn.
Een aandachtspuntje: saldo van mijn spaarrekening van Raisin op de pc en die van de app in mijn telefoon scheelt iets van elkaar. Het saldo van de spaarproducten zijn wél gelijk. Een bug in de app?

Geplaatst op: 23-03-2024
Laatst bewerkt op: 23-03-2024
Geschreven door: Fer R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Bij Raisin zijn de druiven zuur

Raisin is onbetrouwbaar en reageert niet op vragen/berichten van de klant.

Tijdens de aanvraag van ons spaarproduct, kregen we bericht dat de bank waar we wilden gaan sparen de rente ging verlagen van 4.1% naar 3.8% en we moesten er voor zorgen dat alle documenten voor een bepaalde datum opgestuurd zouden zijn om nog van het hogere tarief te kunnen profiteren. Wij hadden alle vereiste formulieren al op tijd aangeleverd en ontvangst daarvan was ook bevestigd.

Toch wachtte Raisin met het bevestigen van ons spaarproduct tot 00.00 uur van de dag na de uiterste datum. Wij hebben dit letterlijk kunnen volgen. Hoewel Raisin dus alle documenten had, hebben ze tot 00.00 uur gewacht en toen ons spaarproduct tegen die lagere rente bevestigd.

Inmiddels hebben we daar al twee keer bericht over gestuurd, maar Raisin reageert helemaal niet.
We kunnen tot een bepaalde datum bezwaar maken en het spaarproduct intrekken, maar Raisin reageert dus totaal niet op vragen. Gezien de bovenstaande ervaring is het zeer waarschijnlijk dat ze ook hiermee zullen wachten tot net na het verstrijken van de uiterste termijn.

Raisin neemt dus wat graag je geld in ontvangst, maar een behoorlijke klantenservice, kun je rustig vergeten. Het gaat hier niet om een theekoker hè, maar om duizenden euro's.

Geplaatst op: 11-02-2024
Laatst bewerkt op: 11-02-2024
Geschreven door: Roger H.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima, prima, prima!

Ik zou iedereen aanraden een rekening te openen bij Raisin. Ben je zeker van een hogere rente dan in Nederland met 1%....

Geplaatst op: 05-02-2024
Laatst bewerkt op: 05-02-2024
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima

Net het identificatieproces doorlopen en ging soepel. Na alles ingevuld te hebben kreeg ik meteen een Nederlandstalige medewerker aan de lijn en verliep alles heel vlot. Nu wachten op bevestigingsmail en kan het sparen beginnen.

Geplaatst op: 26-01-2024
Laatst bewerkt op: 26-01-2024
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goed geregeld!

Het is zoals in de review van P.G.L. van 26 dec 2023 wordt aangegeven; ieder mens is anders. Ook bij Raisin! Tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden met de medewerkers en de producten van Raisin. Juist vriendelijkheid en behulpzaamheid!
Heb meer moeite met de rente in Nederland die je niet krijgt en waar je wel recht op hebt. Geld uit rente die wij niet krijgen maar naar de aandeelhouders van banken en overige financiële instellingen verdwijnen. Met dikkere blauwe of grijze pakken als gevolg. Maar ook bredere oprijlanen voor de bredere auto's, etc.
Dan hebben we het niet eens over de foute beleggingen in wapens en heel veel overige louche beleggingen en steeds duurdere producten waar u en ik zogenaamd door de Overheid aan de Nederlandse banken moeten betalen. De boeven!
Waarom lees je dat nooit terug in reviews eigenlijk?

Geplaatst op: 04-01-2024
Laatst bewerkt op: 05-01-2024
Geschreven door: Fer M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima !

Na het lezen van andere deels negatieve review’s mijn ervaring met Raisin.
Het identificatieproces / aanmeldprocedure is wel een dingetje. Raisin laat dit afhandelen door een externe organisatie. Hoewel ik nauwelijks Engels spreek is het identificatieproces / aanmeldprocedure probleemloos verlopen. Als het niet lukt kun je de procedure ook opnieuw aangaan. Je kunt ook om een Duits of Nederlands sprekende identificatie afhandelaar vragen. De ene persoon aan de lijn is de andere niet. Verstandig is wel om e.e.a. eerst even in te lezen.
In November 2022, 5 deposito’s van 1 jaar geopend en een spaarproduct bij Renault.
De vrijgevallen deposito’s in nov. 2023 bij Innbank, COOP en Younited zijn keurig met rente op de vervaldag overgeboekt naar mijn Raisin-rekening. De dag daarna heb ik, met de al klaarstaande aanvragen, nieuwe deposito’s geopend. Het verlengen van de deposito bij Banca Progetto ging probleemloos. De rente stond keurig op de dag na de vervaldatum op mijn Raisin rekening.
Alleen Imprebanca maakte er een potje van. De deposito met vervaldatum donderdag 23-11-2023 werd administratief door Imprebanca niet afgehandeld op de vervaldag. Ook na tel. contact met Raisin klantenservice op 24-11; 27-11 en 28-11 nog geen reactie van Imprebanca. Een en ander zou volgens klantenservice ca. 3 werkdagen kunnen duren, dit in tegenstelling tot de vermelding op het productinformatieblad dat de ingelegde som plus de rente AUTOMATISCH op de vervaldag wordt overgeboekt op de Raisin-rekening. Andere banken kunnen schijnbaar wel op de vervaldatum alles afhandelen. Op 29-11 was tenslotte alles afgehandeld en stond som van de vrijgevallen deposito plus rente zichtbaar op mijn Raisin rekening en heb diezelfde dag een nieuwe (al klaarstaande) deposito geopend. Dus eind goed.

Geplaatst op: 26-12-2023
Laatst bewerkt op: 26-12-2023
Geschreven door: P.G. L.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Telefonisch gewoon niet te bereiken. En op mails geven ze geen antwoord. Dus denk dat ik mijn geld er maar weer weg ga halen. Als dat lukt….

Geplaatst op: 04-01-2024
Laatst bewerkt op: 04-01-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima verlopen

Een account aangemaakt, gegevens correct ingevuld, benodigde documenten opgezocht, identificatie telefoontje in het weekend dus in het Engels. Inderdaad toen een wachttijd van 5 werkdagen voor bericht van acceptatie. Geld gestort bij Raisin en door hen over laten boeken naar spaarrekening met 2x zoveel rente als in NL.
Al met al zeer tevreden 😊

Geplaatst op: 23-12-2023
Laatst bewerkt op: 23-12-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 4/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Atrocious

I have tried twice today to set up an account with Raisin

I have tried to identify myself via the identification procedure, however, the first colleague cut me off and was very abrupt in handling the matter.

On my second attempt, it felt as though I was a problem and not a potential client and the identification process felt more like a scam set up, rather than a professional business service.

Normal identity services are arranged digitally and do not require what looked like someone sitting in their home doing this via some other form of process.

The 2nd contact person was also very abrupt and became aggressive and impatient in her requests that I should be alone.

I do not understand why this was necessary and it also made it feel like a scam, as though if anyone else was with me they could be a witness to something that was not legitimate.

Geplaatst op: 21-12-2023
Laatst bewerkt op: 21-12-2023
Geschreven door: Peter M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Klantenservice niet bereikbaar; zelfs niet na 20 minuten in de wacht te staan

Geplaatst op: 16-01-2024
Laatst bewerkt op: 16-01-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Aanloop was wat moeilijk,maar nu gaat het goed

Er gaat wat tijd overheen, voordat je bent aangemeld. Inmiddels gaat de verwerking van de opdrachten goed. En met een prima rente!

Geplaatst op: 02-12-2023
Laatst bewerkt op: 02-12-2023
Geschreven door: Jakob H.

8 / 10
3/5 3/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Gewoon goed!

Idd de indentificatie is een beetje houtje touwtje. Hierna ging het goed. Twee spaar rekeningen geopend en een deposito. Eerste rente bijschrijving ontvangen. Tussen de stappen zit wel een dag. Dus als ik mijn geld terug wil reken ik op een week voordat ik het weer op mijn nl rekening zou hebben.

Geplaatst op: 08-11-2023
Laatst bewerkt op: 08-11-2023
Geschreven door: Jeroen V.

8 / 10
3/5 4/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Hele slechte klant interactie. Alleen al registreren is problematisch. Officiële documenten worden niet erkend (bijvoorbeeld stempas, bank afschriften, gemeentelijke documenten) Ik geef het op.

Aan de communicatie ligt het niet..... want die is er niet!

Geplaatst op: 11-11-2023
Laatst bewerkt op: 11-11-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dievenbende

Uiterst onbetrouwbaar platform! Hier 3 tal deposito's geopend welke na enkele maanden zomder kennisgeving werden gesloten door Raisin. De opgebouwde rente is foetsie. Probeer al een maand antwoord te krijgen van Raisin maar niemand reageert. Pech..geld weg. Tijd voor officiële klacht en advocaat!
Denk goed na voordat je met deze tent in zee gaat met je zuurverdiende centen

Geplaatst op: 07-11-2023
Laatst bewerkt op: 07-11-2023
Geschreven door: Jeroen P.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belabberde communicatie

Tot 4x toe gebeld en identificatie geprobeert te doorlopen. Tijdens dit proces gaat de telefoniste opeens met haar buurman of buurvrouw zitten praten en verbreekt de verbinding
De tweede keer krijg ik een mijnheer aan de lijn die vraagt of ik engels spreek...als ik vraag om een nederlands sprekend iemand (zou tijdens normale kantooruren aanwezig zijn volgens de website) verbreekt de mijnheer na een krte groet gewoon de verbinding. Rampzalig bedrijf

Geplaatst op: 31-10-2023
Laatst bewerkt op: 31-10-2023
Geschreven door: Mart V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer efficient en probleemloos

Ik herken niet de problemen met het identificatieproces die anderen hebben ervaren. Zojuist mijn identificatie met een Engelstalige medewerkster afgerond en dat verliep zeer efficiënt en soepel. Binnen drie minuten was alles gedaan. Moest wel even wachten (5 minuten), maar ja, in het weekend is de personele bezetting waarschijnlijk beperkt. Vooralsnog zeer tevreden.

Geplaatst op: 15-10-2023
Laatst bewerkt op: 15-10-2023
Geschreven door: Jente H.

9 / 10
5/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Belabberde registratie, AI algoritme zonder escape

Treurig dat een bank met AI gestuurde software en algoritmes werkt. Als er iets fout gaat snapt de AI automaat het niet meer en is er geen ontsnappen meer aan. Halve identificatie gedaan en geen idee waar mijn paspoort en andere privé gegevens zijn gebleven. Verwijderen uit hun systeem door de AI tools in daarna onmogelijk. pfff wat een ellende.

Geplaatst op: 22-09-2023
Laatst bewerkt op: 22-09-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Beetje houterig, maar prima rentes en goed geregeld

Prima rentes, houterige aanmelding. Maar daar moet he ff doir heen voor een lekkere rente

Geplaatst op: 13-09-2023
Laatst bewerkt op: 13-09-2023
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
4/5 5/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos id-proces; heb spijt dat ik mijn paspoort heb laten fotograferen;

langlopend en abrupt beeindige
id-procedure.
Id proces door een of ander tussen bedtijf geregeld?
Voort klantenservice niet te bereiken;
zeer lange wachttijd
Heb spijt dat ik mijn paspoort heb laten fotograveren, wat gebeurt er met mijn gegevens?

Geplaatst op: 12-09-2023
Laatst bewerkt op: 12-09-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Je moet even wat geduld hebben, maar alles binnen een paar dagen netjes en overeenkomstig de afspraak !

Via onze dochter bekend geworden met Raisen. Na wat research besloten een kortlopende deposito te kopen.
Via videobellen een identificatie doorlopen, netjes, vlot en in goed Engels zo geregeld. Onderbouwing adres gegevens duurde naar mij wat te lang (5-7 dgn), maar wellicht het gevolg van veel aanmeldingen. Op zaterdag het geld voor de aankoop overgemaakt, was op maandagmorgen zichtbaar bijgeschreven. Dit vond ik echt wat te lang duren, banken onderling is binnen 5 minuten geregeld.
Vandaag gezien dat de aanmeldingsbonus bij mijn dochter en bij mij is bijgeschreven. Netjes en verder niets op aan te merken!

Geplaatst op: 29-08-2023
Laatst bewerkt op: 29-08-2023
Geschreven door: Raymond S.

8 / 10
4/5 3/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht!

Het bedrijf maakt reclame om een klant aan te brengen en zowel de aanbrenger alsook de nieuwe klant krijgen dan € 50,=. Ik heb dus een nieuwe klant aangedragen, maar zowel de nieuwe klant alsook ik hebben tot op heden nog steeds niet die bonus ontvangen. Het lijkt er op, dat het bedrijf wel nieuwe klanten wil, maar geen aanbrengpremie wil uitkeren! Dit ondanks mails van mij en de nieuwe klant; slechte zaak!

Geplaatst op: 05-09-2023
Laatst bewerkt op: 05-09-2023
Geschreven door: Sjef K.

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Gooede en betrouwbare identificatieprocedure met vriendelijke medewerkster.

Gisteren aanmelding in orde gemaakt, ging allemaal snel en vakkundig door een vriendelijke medewerkster van de bank. Heb meteen al een goed gevoel hierbij.

Geplaatst op: 05-08-2023
Laatst bewerkt op: 05-08-2023
Geschreven door: Ronald D.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Reageren gewoon niet meer, nadat je klant geworden bent

Via een vriend hier een rekening geopend half juli. Eind juli en begin augustus 2023 naar de uitbetaling van onze bonus geïnformeerd via mail en via hun app. Vandaag weer, maar ze reageren gewoon niet meer. Dit is voor een bank toch echt zeer onprofessioneel en schept geen vertrouwen!
Zoals ik lees, maken velen deze ervaring.
Aanmelding liep ook al moeilijk, daar de personen zeer slecht Engels spreken en daarbij onvriendelijk zijn.

Geplaatst op: 07-08-2023
Laatst bewerkt op: 07-08-2023
Geschreven door: Thomas V.

5 / 10
2/5 1/5 5/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Heerlijk hoge(re) rente dan in Nederland

Ik was aanvankelijk erg op mijn hoede door diverse negatieve recensies. Nu een paar weken later moet ik zeggen dat ik me er niet in herken.
Identificatie was in het Engels, maar was vrij eenvoudig te doen. Het hele verdere proces ging in duidelijke, gestructureerde stappen. En nu gaat de aantrekkelijke rente lopen!

Geplaatst op: 02-08-2023
Laatst bewerkt op: 02-08-2023
Geschreven door: Robbert L.

9 / 10
4/5 4/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima organisatie met heerlijke spaarrentes!

Even doorbijten met aanmeldingsprocedure (goed voorbereiden), maar dan loopt alles op rolletjes met interessante spaarrentes.

Geplaatst op: 03-08-2023
Laatst bewerkt op: 03-08-2023
Geschreven door: Jo S.

9 / 10
3/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Vol verwachting

Bij identificatie moest ik later even terugkomen. Rijbewijs namelijk geen geldig legitimtie.iddel in dezen.
Vlot, vriendelijk, duidelijk, daar houd ik van.
Natuurlijk wel even spannend om zoveel persoonsgegevens af te geven aan onbekenden.
Nu op zoek naar rente.

Geplaatst op: 26-06-2023
Laatst bewerkt op: 26-06-2023
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
5/5 4/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slecht

Na een half uur eindelijk iemand aan de telefoon.Identificatie proces verliep zeer moeizaam. Volgens de telefoniste sprak ik een letter niet goed uit en vervolgens werd verbinding abrupt verbroken.
Voor mij dus geen spaarrekening bij Raisin.

Geplaatst op: 26-06-2023
Laatst bewerkt op: 26-06-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos tijdrovend identificatieproces.

Waardeloos tijdrovend identificatieproces. Bij nederlandse banken aanzienlijk eenvoudiger en sneller.

Geplaatst op: 08-07-2023
Laatst bewerkt op: 08-07-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
1/5 3/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Raisin
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Bigbank logo
Bigbank
2 beoordelingen
9,5
Bunq business logo
Bunq business
11 beoordelingen
5
Santander logo
Santander
21 beoordelingen
5,3
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Raisin een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 60 beoordelingen geplaatst over Raisin. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,3 gekregen, waarbij 57% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Raisin actief?

Raisin is vooral actief in de categorie financieel en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) sparen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Raisin reviews? Dan kun je naar de website van Raisin gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie